abonnement Unibet Coolblue
pi_133175268
Jongensnamen lijken mij ook moeilijk! Kleertjes denk ik allebei leuk, al is het sowieso goed zoeken, er bestaan zooooveel lelijke roze frutselkleren en lelijke stoere kleren.

Was Jesse al genoemd, Nikki? En Thomas? Tom? Timme?
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:54:38 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133175370
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:42 schreef Loj het volgende:

[..]

Dit dus (allebei)

ik vind de jongenskleding een beetje allemaal van t zelfde :@
dat was 14 jaar geleden nog véél erger.

Ik ben blij dat ik jongens heb. Meisjesnamen zijn toch snel tuttig of te bloemig of te yuk.

Ik kan zo nog 11 jongens baren. Of nou ja, een naam geven. :+

Magnus O+
Hidde
Oliver
Ivo
Pepijn
Maarten
Pieter
Tom
Koen
Mats
Simon
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_133175400
Hoe heten jouwe eigenlijk buuf? Dat weet ik volgens mij niet! PM? O-)


Nikki, wat vind je van Benjamin voor de laatstgeborene? ;)
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:02:26 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133175482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:56 schreef Olf het volgende:
Hoe heten jouwe eigenlijk buuf? Dat weet ik volgens mij niet! PM? O-)


Nikki, wat vind je van Benjamin voor de laatstgeborene? ;)
Nigel, Owen en Josh. :P

Tenminste als ze in t buitenland gaan wonen. Dat word niks met die hollands glorie van ze.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_133175530
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nigel, Owen en Josh. :P

Tenminste als ze in t buitenland gaan wonen. Dat word niks met die hollands glorie van ze.
Jewel joh, is juist altijd leuk, aan buitenlanders je naam uitleggen! En hun eerste namen vind ik mooier. Mijne kan met haar eerste naam prima aankomen in buitenland, die tweede naam alleen niet.

Maar ik vind het serieus altijd grappig on in buitenland die reacties te krijgen: hóe heet je?!
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:10:43 #256
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133175582
Daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan, of de naam in het buitenland bruikbaar is. Nou ja, de tweede naam van Silvijn kan prima. Met zijn derde naam wordt hij in Spaanstalige landen wellicht verdacht van grootheidswaan denk ik _O- De kans dat hij in het buitenland gaat studeren en/of werken zal niet supergroot zijn en anders is er wel een mouw aan te passen. En bij Starbucks moet hij maar iets verzinnen voor op de beker.
pi_133175617
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan, of de naam in het buitenland bruikbaar is. Nou ja, de tweede naam van Silvijn kan prima. Met zijn derde naam wordt hij in Spaanstalige landen wellicht verdacht van grootheidswaan denk ik _O- De kans dat hij in het buitenland gaat studeren en/of werken zal niet supergroot zijn en anders is er wel een mouw aan te passen. En bij Starbucks moet hij maar iets verzinnen voor op de beker.
Ik heb er wel over nagedacht of naam in een Frans Duits of Engels iets raars betekent, daarvoor zou Fieke bij mij afvallen. Voor de rest maakt het me niet uit. Hopelijk heeft Silvijn niet jouw achternaam anders wordt het helemaal een lastig buitenlands avontuur ;)
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:17:27 #258
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133175684
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:13 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik heb er wel over nagedacht of naam in een Frans Duits of Engels iets raars betekent, daarvoor zou Fieke bij mij afvallen. Voor de rest maakt het me niet uit. Hopelijk heeft Silvijn niet jouw achternaam anders wordt het helemaal een lastig buitenlands avontuur ;)
:D Nee, hij heeft die van mijn vriend :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133175917
Ik heb een redelijk Hollands/Duitse naam en heb in het buitenland gestudeerd en reis erg veel voor mijn werk en ik red me prima :Y We letten er wel op dat het niks geks betekent idd. Ik zou voor een meisje Jet bijvoorbeeld erg leuk vinden, maar dat zou ik dan toch niet doen.
pi_133176920
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan, of de naam in het buitenland bruikbaar is. Nou ja, de tweede naam van Silvijn kan prima. Met zijn derde naam wordt hij in Spaanstalige landen wellicht verdacht van grootheidswaan denk ik _O- De kans dat hij in het buitenland gaat studeren en/of werken zal niet supergroot zijn en anders is er wel een mouw aan te passen. En bij Starbucks moet hij maar iets verzinnen voor op de beker.
Zelfs mijn naam gaat bij Starbucks regelmatig fout, terwijl dat best behoorlijk internationaal is. Of ik spreek het gewoon idioot te snel of te zachtjes uit.

Ik heb er niet echt over nagedacht of de naam van kind in het buitenlands :P iets raars betekent, er schoot me niks te binnen, maar er schijnt wel iets te zijn. Wel nagedacht over de combinatie van voorletters en over de uitspraak in het Engels ivm familie. Gaat prima tot nu toe.
En als hij het zelf onhandig vindt is naam 2 in elk geval internationaal goed te doen, naam 3 wat minder.
pi_133179806
Vriend van mij heeft een langlopend Starbucks experiment. Zijn eigen naam, G.ijs ging namelijk nooit goed :') (in een nederlandse stad dus he!) dus nu probeert hij gewoon vanalles.

Resultaat:
D.urk --> "T.urk"
A.rie --> "A.ri"
S.toel --> "S.toe"
A.rchibald --> goed gespeld! maar t meisje riep t niet om want ze wist niet hoe ze t uit moest spreken...
H.odor --> "W.outer"
W.alther --> also "W.outer"
G.ijs --> "G.eis"
L.igeti --> "L.igeti" (is een Hongaarse componist, wtf, dat kunnen ze dus wel!)

_O-
Kwak
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:36:35 #262
381212 Gulara
From the future
pi_133181730
Vriend gebruikt ook altijd een andere naam, bij starbucksachtige tenten.
Kind heeft dus ook een heel makkelijk uitspreekbare naam. En mensen uit verschillende werelddelen spreken het ook nog eens zo goed als hetzelfde uit. :s)
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:41:00 #263
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133181890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Vriend van mij heeft een langlopend Starbucks experiment. Zijn eigen naam, G.ijs ging namelijk nooit goed :') (in een nederlandse stad dus he!) dus nu probeert hij gewoon vanalles.

Resultaat:
D.urk --> "T.urk"
A.rie --> "A.ri"
S.toel --> "S.toe"
A.rchibald --> goed gespeld! maar t meisje riep t niet om want ze wist niet hoe ze t uit moest spreken...
H.odor --> "W.outer"
W.alther --> also "W.outer"
G.ijs --> "G.eis"
L.igeti --> "L.igeti" (is een Hongaarse componist, wtf, dat kunnen ze dus wel!)

_O-
:D leuk is dat he

Bij mij gaat t op zich altijd wel goed, alleen wordt ie in de VS altijd herhaald met een soort "you serious?" blik omdat mijn naam daar vooral populair is onder vrouwen uit 1920.
pi_133182211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:29 schreef kwakz0r het volgende:
Vriend van mij heeft een langlopend Starbucks experiment. Zijn eigen naam, G.ijs ging namelijk nooit goed :') (in een nederlandse stad dus he!) dus nu probeert hij gewoon vanalles.

Resultaat:
D.urk --> "T.urk"
A.rie --> "A.ri"
S.toel --> "S.toe"
A.rchibald --> goed gespeld! maar t meisje riep t niet om want ze wist niet hoe ze t uit moest spreken...
H.odor --> "W.outer"
W.alther --> also "W.outer"
G.ijs --> "G.eis"
L.igeti --> "L.igeti" (is een Hongaarse componist, wtf, dat kunnen ze dus wel!)

_O-
Hodor. _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door DanseMacabre op 12-11-2013 22:03:42 ]
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:54:59 #265
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_133182296
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:13 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik heb er wel over nagedacht of naam in een Frans Duits of Engels iets raars betekent, daarvoor zou Fieke bij mij afvallen. Voor de rest maakt het me niet uit. Hopelijk heeft Silvijn niet jouw achternaam anders wordt het helemaal een lastig buitenlands avontuur ;)
:D Ik dacht dat dus laatst met Floor. Hello Floor :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_133183399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:54 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ik dacht dat dus laatst met Floor. Hello Floor :D
Maar het wordt wel goed uitgesproken!
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:46:30 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133183861
Freek is ook zo'n naam :) Maar als zo'n naam de enige is die je echt mooi vindt, zou ik echt geen rekening houden met internationale uitspraak. Tenzij anderstalige familie die dichtbij je staat.

Mineola, ik weet wel wat jij bedoelt. De naam van jouw zoon betekent iets in het Frans, min of meer :+
pi_133184606
Waarom moet je naam Starbucks proof zijn?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 12 november 2013 @ 15:12:57 #269
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133184713
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef DJMomo het volgende:
Waarom moet je naam Starbucks proof zijn?
Ik heb daar keer op keer grote problemen mee gehad. Ik wilde koffie bestellen bij de Starbucks in NY. Ze weigerden gewoon om me te helpen, omdat mijn naam niet aan het reglement van Starbucks voldoet. Het is een eis van de firma dat de naam internationaal bekend moet zijn én uitspreekbaar voor mensen met gemiddeld opleidingsniveau. Anders kun je naar je koffie fluiten. Of je wel een muffin ofzo mag bestellen weet ik niet.
pi_133184960
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb daar keer op keer grote problemen mee gehad. Ik wilde koffie bestellen bij de Starbucks in NY. Ze weigerden gewoon om me te helpen, omdat mijn naam niet aan het reglement van Starbucks voldoet. Het is een eis van de firma dat de naam internationaal bekend moet zijn én uitspreekbaar voor mensen met gemiddeld opleidingsniveau. Anders kun je naar je koffie fluiten. Of je wel een muffin ofzo mag bestellen weet ik niet.
Spees _O- Muffins mogen, dat is mij wel eens gelukt ondanks foute naam!

Momo, de ambtenaar van de burgelijke stand vraagt er hier ook naar. In plaatsen waar een Starbucks gevestigd is dan.
pi_133185037
Ik ben nog nooit bij Starbucks geweest :( mag ik dan wel een naam hebben?
pi_133185082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:24 schreef Olf het volgende:
Ik ben nog nooit bij Starbucks geweest :( mag ik dan wel een naam hebben?
ja: Pauper :D (glapje, niet slaan!)
pi_133185126
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Mineola het volgende:

[..]

ja: Pauper :D (glapje, niet slaan!)
Proletariër! Of proh-letaríëer. Vind ik wel een naam voor je tweede ;)
pi_133185160
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:46 schreef Spees_Eend het volgende:

Mineola, ik weet wel wat jij bedoelt. De naam van jouw zoon betekent iets in het Frans, min of meer :+
Ik had het niet bewust omslachtig neergezet hoor, maar kon me alleen nog herinneren dat ik het niet zo'n schokkende betekenis vond toen ik het opzocht :) Frans was niet mijn beste vak, haha.

Je bent trouwens nog altijd de enige die me erop gewezen heeft, dus ik concludeer gemakshalve dat het niet zo'n bekende betekenis is. Of jij bent gewoon goed in Frans en de rest van mijn omgeving niet :+
pi_133185175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:27 schreef Olf het volgende:

[..]

Proletariër! Of proh-letaríëer. Vind ik wel een naam voor je tweede ;)
nah, bekt niet zo lekker.... en geen y :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')