abonnement Unibet Coolblue
pi_132675214


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:11:36 #2
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132675433
Tyrese was wel een beetje ongeloofwaardig deze episode.. Eerst al met Rick, daarna dat stuk uit de auto. Beetje jammer :{

Aan de mensen uit het vorige topic die over gasmaskers beginnen: Hoe lang denk je dat een gasmasker werkzaam is? :') Hoeveel denk je dat er in een gemiddelde gevangenis liggen, en denk je dat er buiten de enkele bewakers die wij gezien hebben er niemand op het briljante plan is gekomen om die dingen op te doen/mee te nemen(personeel) when shit hit the fan?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132676466
Dat stuk met Tyrese die berserk gaat op een bende walkers en zich als het ware uit de dood terug vecht komt gewoon uit de comics.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132676888
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Tyrese was wel een beetje ongeloofwaardig deze episode.. Eerst al met Rick, daarna dat stuk uit de auto. Beetje jammer :{

Aan de mensen uit het vorige topic die over gasmaskers beginnen: Hoe lang denk je dat een gasmasker werkzaam is? :') Hoeveel denk je dat er in een gemiddelde gevangenis liggen, en denk je dat er buiten de enkele bewakers die wij gezien hebben er niemand op het briljante plan is gekomen om die dingen op te doen/mee te nemen(personeel) when shit hit the fan?
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat stuk met Tyrese die berserk gaat op een bende walkers en zich als het ware uit de dood terug vecht komt gewoon uit de comics.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet iemand wie die lijken in de fik heeft gestoken? is het die vreemde zwarte die het gebouw liet instorten in ep 1/2?
FOK zeg...
pi_132676923
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef hocico het volgende:

[..]


[..]

weet iemand wie die lijken in de fik heeft gestoken? is het die vreemde zwarte die het gebouw liet instorten in ep 1/2?
Heb je de ep überhaupt gezien?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_132676946
ben op de helft :p
FOK zeg...
pi_132676964
dus shut up and watch?
FOK zeg...
pi_132676967
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:43 schreef hocico het volgende:
ben op de helft :p
Blijven kijken dan. Dan weet je het vanzelf.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132677016
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:44 schreef hocico het volgende:
dus shut up and watch?
Ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_132677265
TheFuck! 3 zwarten in een auto.. horror/fantasy is voor blanken :(
FOK zeg...
pi_132677301
Ze zijn wel in een rap tempo iedereen eruit aan het werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 28-10-2013 23:03:53 ]
pi_132677722
ooooooooooooooooww kom er dus net acher! die had ik niet verwacht :s)
FOK zeg...
pi_132677815
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:00 schreef hocico het volgende:
ooooooooooooooooww kom er dus net acher! die had ik niet verwacht :s)
Niet? Ik vond het wel redelijk voor de hand liggen eigenlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_132677858
ik heb een paar biertjes achterover gegooid, vandaar..
FOK zeg...
pi_132677942
vind het seizoen tot nu toe nog maar magertjes.. de acteurs/ de effecten.. mwah
FOK zeg...
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:12:53 #16
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132678270
"Yep, we need you"
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132679026
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef skymaster10 het volgende:
Als de horde de prison bereikt gaan ze sowieso moeten vluchten want die hekken en muren gaan dat niet houden. Dit zou dan wel eens de seizoensfinale kunnen zijn.
Ik hoop eerder anders zitten ze wéér een heel seizoen op 1 plek, ben daar wel een beetje klaar mee.
pi_132679323
Afleveringen zijn inderdaad mager maar toch vind ik het elke keer weer zo leuk om een nieuwe aflevering te Zien.
pi_132679489
Goede ep. Niks waanzinnig goeds, maar gewoon leuk, spannend en het blijft toch wel beetje onvoorspelbaar :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_132680698
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:02 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet? Ik vond het wel redelijk voor de hand liggen eigenlijk.
Waarom heeft hij/zij dat gedaan???
pi_132680769
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Waarom heeft hij/zij dat gedaan???
zij...dat is nu toch wel duidelijk :')

En for the greater good uiteraard. In het belang van de groep..een tevergeefse poging om het verspreiden van de ziekte te voorkomen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132681172
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

zij...dat is nu toch wel duidelijk :')

En for the greater good uiteraard. In het belang van de groep..een tevergeefse poging om het verspreiden van de ziekte te voorkomen.
Ik typte expres hij/zij om niet te spoileren voor degene die nog niet hadden gekeken, ookal is dit het usa topic...
pi_132681260
GODVER GLEN MAG ECHT NIET DOODGAAN
Young bloods everywhere....
pi_132681273
Dan stop ik met kijken.
Young bloods everywhere....
pi_132681276
:(
Young bloods everywhere....
pi_132681309
:D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132681313
Glenn zal wel als enige uit de ziekenboeg overleven.
pi_132682076
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:34 schreef tralalala het volgende:
Glenn zal wel als enige uit de ziekenboeg overleven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:23:18 #29
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132682372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:34 schreef tralalala het volgende:
Glenn zal wel als enige uit de ziekenboeg overleven.
Hij had ook (nog) niet alle symptomen toch?
Ik kan me zo niet herinneren dat hij aan het hoesten was.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:35:05 #30
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132682484
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat stuk met Tyrese die berserk gaat op een bende walkers en zich als het ware uit de dood terug vecht komt gewoon uit de comics.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, dat had ik al eerder gehoord, maar het is toch een klein beetje ongeloofwaardig :D

Ik vind wel dat ze het lekker onvoorspelbaar houden, wie overleeft, wie wat heeft gedaan e.d. Tuurlijk kan je er geld op in zetten dat Glenn gaat overleven, maar Sasha bijvoorbeeld? En Carroll zag ik ook niet echt aankomen, had eerder die Army Medic verwacht :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132682988
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef hocico het volgende:
TheFuck! 3 zwarten in een auto.. horror/fantasy is voor blanken :(
Verene Shepherd heeft geklaagd :') :').

Valt me trouwens ook op dat je heel weinig zwarte walkers ziet.
Get it and Bet it
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:20:49 #32
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132684236
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:48 schreef Norrage het volgende:
Goede ep. Niks waanzinnig goeds, maar gewoon leuk, spannend en het blijft toch wel beetje onvoorspelbaar :)
Vond dit wel een beetje een filler ep. Als ik de previews van volgende week zie lijkt het er op dat het weer een classic hack 'n slash zombie episode wordt. Daar is het eigenlijk wel weer tijd voor.

Sicke hoeveelheid walkers trouwens bij die trein.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_132684507
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef hocico het volgende:
TheFuck! 3 zwarten in een auto.. horror/fantasy is voor blanken :(
En dat de chauffeur lekker met de radio gaat spelen. Iedere fout die je maakt kan je je leven kosten en ze hebben er echt dikke schijt aan.

Valt mij al vaker op dat ze echt laconiek omgaan met de omstandigheden. Ze denken echt amper over bepaalde acties na.
pi_132685248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:35 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Valt mij al vaker op dat ze echt laconiek omgaan met de omstandigheden. Ze denken echt amper over bepaalde acties na.
Mooi voorbeeld is hoe blijkbaar de gehele gevangenis intern open staat. Nergens afgesloten deuren tussen de afdelingen in, lekker handig. Er hoeft maar 1 walker rond te lopen en je hebt een gigantisch probleem. Als ik in zo'n situatie zat dan gingen er toch wel enkele poorten op slot..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_132685319
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld is hoe blijkbaar de gehele gevangenis intern open staat. Nergens afgesloten deuren tussen de afdelingen in, lekker handig. Er hoeft maar 1 walker rond te lopen en je hebt een gigantisch probleem. Als ik in zo'n situatie zat dan gingen er toch wel enkele poorten op slot..
Inderdaad, iedere poot gewoon op slot doen, maar dan wel de sleutel binnen handbereik houden, zodat mensen niet opgesloten zijn. Aanleren dat iedereen de deur ook weer netjes op slot doet. Zelfde met slapen, als je toch in een gevangenis slaapt. Doe je cel op slot, zodoende weet je zeker dat je veilig kunt doorslapen.

Als je naar buiten gaat altijd een spotter hebben, die niets anders doet dat kijken of er zombies aankomen. Kleine dingen, maar die kunnen je overlevingskans significant vergroten.
pi_132685449
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef hocico het volgende:
TheFuck! 3 zwarten in een auto.. horror/fantasy is voor blanken :(
Je zou denken dat het helemaal verkeerd moet gaan...
pi_132685729
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:08 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Inderdaad, iedere poot gewoon op slot doen, maar dan wel de sleutel binnen handbereik houden, zodat mensen niet opgesloten zijn. Aanleren dat iedereen de deur ook weer netjes op slot doet. Zelfde met slapen, als je toch in een gevangenis slaapt. Doe je cel op slot, zodoende weet je zeker dat je veilig kunt doorslapen.

Als je naar buiten gaat altijd een spotter hebben, die niets anders doet dat kijken of er zombies aankomen. Kleine dingen, maar die kunnen je overlevingskans significant vergroten.
Dit inderdaad. Ik denk dat we gewoon teveel zombiegames spelen/films kijken om deze serie nog enigzins serieus te nemen. Ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n gigantische dreiging dag in dag uit zo laconiek wordt..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:27:05 #38
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132685869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld is hoe blijkbaar de gehele gevangenis intern open staat. Nergens afgesloten deuren tussen de afdelingen in, lekker handig. Er hoeft maar 1 walker rond te lopen en je hebt een gigantisch probleem. Als ik in zo'n situatie zat dan gingen er toch wel enkele poorten op slot..
In het vorige seizoen deden ze ook steeds een hangslot om de toegangsdeur. Nu niet meer.
Die hekken houden ook niet veel tegen trouwens, allemaal opengeknip inmiddels
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132685872
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:08 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Inderdaad, iedere poot gewoon op slot doen, maar dan wel de sleutel binnen handbereik houden, zodat mensen niet opgesloten zijn. Aanleren dat iedereen de deur ook weer netjes op slot doet. Zelfde met slapen, als je toch in een gevangenis slaapt. Doe je cel op slot, zodoende weet je zeker dat je veilig kunt doorslapen.

Als je naar buiten gaat altijd een spotter hebben, die niets anders doet dat kijken of er zombies aankomen. Kleine dingen, maar die kunnen je overlevingskans significant vergroten.
Ik heb dat sowieso nooit gesnapt waarom ze met de deuren open slapen. Die zombies zijn, door de governour, toch al eens binnen gekomen. Nu zie je dus, als dat kind met de bril dood gaat, dat hij een hele hoop mensen meeneemt, terwijl als je de deur van binnen op slot doet, je veilig bent.
pi_132685932
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik denk dat we gewoon teveel zombiegames spelen/films kijken om deze serie nog enigzins serieus te nemen. Ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n gigantische dreiging dag in dag uit zo laconiek wordt..
Vooral als je al zo'n mooie locatie hebt gevonden dan ga je er toch voor zorgen dat je die kunt behouden. Maar tegelijkertijd ook gaat uitbouwen, zodat je eigenlijk weer een beschaving kunt gaan opzetten. Zorgen dat je genoeg eten kunt produceren, drinkwater, maar ook dat je veilige zone groter wordt. Maak er maar een dagtaak van dat je zombies doodmaakt. Ondanks dat er echt tering veel zijn, elke minder is weer een verbetering.
pi_132686052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:29 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Vooral als je al zo'n mooie locatie hebt gevonden dan ga je er toch voor zorgen dat je die kunt behouden. Maar tegelijkertijd ook gaat uitbouwen, zodat je eigenlijk weer een beschaving kunt gaan opzetten. Zorgen dat je genoeg eten kunt produceren, drinkwater, maar ook dat je veilige zone groter wordt. Maak er maar een dagtaak van dat je zombies doodmaakt. Ondanks dat er echt tering veel zijn, elke minder is weer een verbetering.
Eens.. Viel me gisteren ineens op, maar hershell was toch een been kwijt of vergis ik me nu grandioos? In de eerste 3 eps loopt hij niet meer met krukken, en ik kon zweren dat ik hem gewoon met 2 benen zag in bepaalde scenes..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_132686197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:27 schreef stinkie het volgende:

[..]

In het vorige seizoen deden ze ook steeds een hangslot om de toegangsdeur. Nu niet meer.
Die hekken houden ook niet veel tegen trouwens, allemaal opengeknip inmiddels
Idd. Als buitenstaander kan je inmiddels heel makkelijk het binnengebied betreden. Viel me op dat Hersel en Carl vrij gemakkelijk even het bos indoken om plantjes te halen maar Carrol die op een heel klungelige manier in de problemen kwam.
pi_132686278
Het zal vast een dom idee van mij zijn, maar kon Hershel niet gewoon dat krat met bessen bij de deur neerzetten zodat de zieken 'm zelf even naar binnen zouden kunnen halen en zo zelf dus niet het risico zou lopen om ziek te worden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:12 schreef SteveBudin het volgende:

Valt me trouwens ook op dat je heel weinig zwarte walkers ziet.
Kunnen snel rennen, dûh.
pi_132686281
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eens.. Viel me gisteren ineens op, maar hershell was toch een been kwijt of vergis ik me nu grandioos? In de eerste 3 eps loopt hij niet meer met krukken, en ik kon zweren dat ik hem gewoon met 2 benen zag in bepaalde scenes..
Hij heeft een prothese nu. Opzich niks mis mee, alleen had dat dan wel even wat beter in beeld gebracht.
:P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132686305
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hij heeft een prothese nu. Opzich niks mis mee, alleen had dat dan wel even wat beter in beeld gebracht.
:P
Dat heb ik dan compleet gemist, of wellicht is dat in S03 ergens behandeld? Heb die alweer een half jaar geleden gezien ofzo.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_132686324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eens.. Viel me gisteren ineens op, maar hershell was toch een been kwijt of vergis ik me nu grandioos? In de eerste 3 eps loopt hij niet meer met krukken, en ik kon zweren dat ik hem gewoon met 2 benen zag in bepaalde scenes..
Hij heeft een prothese gevonden die hij aan zijn bovenbeen kan maken. Goedkope oplossing en eenvoudig voor hem, want nu hoeft hij alleen maar doen alsof hij mank loopt.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:51:09 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_132686403
Ik zat ook al tegen mijn vriendin... wtf.. Daryl met 3 negers in een auto... er komt er minimaal 1 niet meer terug
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_132686613
Soms gaan mensen al dood door een walker terwijl die nog 50 meter uit de buurt is, maar als je omsingelt wordt door walkers en geen kant meer op kan overleef je dat.
pi_132686753
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:45 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dat heb ik dan compleet gemist, of wellicht is dat in S03 ergens behandeld? Heb die alweer een half jaar geleden gezien ofzo.
Een vd eerste afleveringen van S04
pi_132686999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:44 schreef psychedelicate het volgende:
Het zal vast een dom idee van mij zijn, maar kon Hershel niet gewoon dat krat met bessen bij de deur neerzetten zodat de zieken 'm zelf even naar binnen zouden kunnen halen en zo zelf dus niet het risico zou lopen om ziek te worden?


Hij ging naar binnen om er voor die mensen te zijn. Daar ging het hem om.
pi_132687058
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:01 schreef Tranquilize het volgende:
Soms gaan mensen al dood door een walker terwijl die nog 50 meter uit de buurt is, maar als je omsingelt wordt door walkers en geen kant meer op kan overleef je dat.
Vooral als neger, wie had dat verwacht :o De kans dat Darrel alleen terug zou komen was iets van 99.99% ofzo :P
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:22:45 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132687103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:44 schreef psychedelicate het volgende:
Het zal vast een dom idee van mij zijn, maar kon Hershel niet gewoon dat krat met bessen bij de deur neerzetten zodat de zieken 'm zelf even naar binnen zouden kunnen halen en zo zelf dus niet het risico zou lopen om ziek te worden?

[..]

Kunnen snel rennen, dûh.
Ja, dat soort dingen storen mij ook vaak in series :P.

Maak die thee, zet het neer en klaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:29:01 #53
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132687273
Waarom makkelijk doen als je ook in je snufferd gerocheld kan worden :+
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132687358
Ik begrijp dat de serie niet 100% realistisch is.. Maar wordt deze serie niet overdreven onder de loep gelegd? Het is zombie drama/entertainment.

En sommige zaken kunnen vrij eenvoudig verklaard worden omdat mensen in het echt nou eenmaal ook niet altijd de meest verstandige, maar nog altijd menselijke, keuzes maken.
pi_132687443
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Disorder het volgende:
Ik begrijp dat de serie niet 100% realistisch is.. Maar wordt deze serie niet overdreven onder de loep gelegd? Het is zombie drama/entertainment.

En sommige zaken kunnen vrij eenvoudig verklaard worden omdat mensen in het echt nou eenmaal ook niet altijd de meest verstandige, maar nog altijd menselijke, keuzes maken.
Het is geen zombie drama/entertainment, het is overleven drama/entertainment.
pi_132687732
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Disorder het volgende:
Ik begrijp dat de serie niet 100% realistisch is.. Maar wordt deze serie niet overdreven onder de loep gelegd? Het is zombie drama/entertainment.

En sommige zaken kunnen vrij eenvoudig verklaard worden omdat mensen in het echt nou eenmaal ook niet altijd de meest verstandige, maar nog altijd menselijke, keuzes maken.
en het is ook een verfilming van een comic/graphic novel. Daarom zitten er ook van die over the top dingen tussen. Niks mis mee.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:46:18 #57
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132689024
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:35 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Eens.. Viel me gisteren ineens op, maar hershell was toch een been kwijt of vergis ik me nu grandioos? In de eerste 3 eps loopt hij niet meer met krukken, en ik kon zweren dat ik hem gewoon met 2 benen zag in bepaalde scenes..
Dus het lag niet aan mij. Ik dacht gemist te hebben dat hij ergens een prothese aan zijn been geklust had ofzo
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:47:58 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132689061
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:32 schreef Disorder het volgende:
Ik begrijp dat de serie niet 100% realistisch is.. Maar wordt deze serie niet overdreven onder de loep gelegd? Het is zombie drama/entertainment.

En sommige zaken kunnen vrij eenvoudig verklaard worden omdat mensen in het echt nou eenmaal ook niet altijd de meest verstandige, maar nog altijd menselijke, keuzes maken.
Ja, tuurlijk, het is ook niet dat ik hierdoor niet meer kijk ofzo, maar het is soms wel een eenvoudige manier om je verhaal te verdraaien :P.

Ik kijk niet voor het realisme, want Zombies, maar een beetje dom komt zoiets wel over.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_132689295
Vraag me af hoe lang het duurt voordat ze weer een groep ontmoeten. Dat zal waarschijnlijk van de autoradio zijn.
pi_132691630
Ik was bijna bang dat ik een racist zou gevonden worden.. _O- jullie zijn het met mij eens dus LOL

Vind dit seizoen trouwens minder geloofwaardig "realistisch" dan vorige seizoenen, best jammer.
FOK zeg...
pi_132691705
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:51 schreef hocico het volgende:
TheFuck! 3 zwarten in een auto.. horror/fantasy is voor blanken :(
Waar heb jij het over :?
pi_132691886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar heb jij het over :?
Ja, The Walking Dead, fantasy.. 8)7
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:13:46 #63
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_132693118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar heb jij het over :?
Ik denk dat hij bedoelt dat zwarte mensen vaak als eerst dood gaan in horror films. En het daarom best chill is om als enige blanke in een auto te zitten
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:20:31 #64
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132693326
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef iAvani het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat zwarte mensen vaak als eerst dood gaan in horror films. En het daarom best chill is om als enige blanke in een auto te zitten
ja, die redneck had het goed bekeken :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132693415
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef iAvani het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat zwarte mensen vaak als eerst dood gaan in horror films. En het daarom best chill is om als enige blanke in een auto te zitten
Ah, dan had hij zich wat beter mogen uitdrukken. :P
pi_132694022
Hershel heeft trouwens een prothese. Was in episode 1 duidelijk zichtbaar!
pi_132694467
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:17 schreef Disorder het volgende:

[..]

Hij ging naar binnen om er voor die mensen te zijn. Daar ging het hem om.
Het ging hem volgens mij om het redden van mensen, niet om er voor ze te zijn. Hoe dom ben je om je leven te riskeren om een luisterend oor te zijn.
pi_132694724
die gevangenis werd halverwege vorig seizoen al heeeeel saai, gaat dit het hele seizoen zo door?
pi_132694756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:04 schreef mikerw het volgende:
die gevangenis werd halverwege vorig seizoen al heeeeel saai, gaat dit het hele seizoen zo door?
Als je het wilt weten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132694777
ben nog steeds een beetje depri na de laatste aflevering
Young bloods everywhere....
pi_132694965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:56 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Het ging hem volgens mij om het redden van mensen, niet om er voor ze te zijn. Hoe dom ben je om je leven te riskeren om een luisterend oor te zijn.
Ik weet het wel zeker. Als je ziet hoe die dokter S en Glenn al moeite hadden om dat kopje thee te drinken, kan ik me voorstellen dat niemand daar in staat is om even een kistje met bessen naar binnen te tillen, lekker thee gaan brouwen en uit lopen delen.
pi_132695648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ah, dan had hij zich wat beter mogen uitdrukken. :P
dank u voor de uitleg!

nou ik vond het duidelijk, Het genre horror en fantasy vind ik eigenlijk gewoon voor blanke mensen..
zwarten zijn altijd acteurs die niet interessant zijn of snel dood gaan idd
FOK zeg...
pi_132695763
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:37 schreef hocico het volgende:

[..]

dank u voor de uitleg!

nou ik vond het duidelijk, Het genre horror en fantasy vind ik eigenlijk gewoon voor blanke mensen..
zwarten zijn altijd acteurs die niet interessant zijn of snel dood gaan idd
Dat hangt af van de schrijvers, niet van de huidskleur.
pi_132695789
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat hangt af van de schrijvers, niet van de huidskleur.
kan je voorbeelden noemen die niet modern zijn?
FOK zeg...
pi_132695813
Vond het een beetje een warrige aflevering #3.
Wrs een opstapje naar verdere verwikkelingen.
I´m back.
pi_132695881
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
Vond het een beetje een warrige aflevering #3.
Wrs een opstapje naar verdere verwikkelingen.
ik hoop het, vond seizoen 1/2 het beste eigenlijk, 23was zeker ook goed, maar pas aan het einde
FOK zeg...
  † In Memoriam † dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:06:10 #77
88815 The_Emotion
98.3
pi_132696444
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
Vond het een beetje een warrige aflevering #3.
Wrs een opstapje naar verdere verwikkelingen.
Mee eens.
Er mag ook wel wat meer tempo inzitten.
Zo ben ik benieuwd naar dat radiosignaal, weer nieuwe survivors? Governor? Ik hoop toch niet dat het 4 afleveringen gaat duren voordat we daar een antwoord op krijgen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 19:18:04 #78
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132699098
quote:
'The Walking Dead' renewed for 5th season

And now here’s the least-surprising renewal of the fall: AMC is bringing back The Walking Dead for a fifth season.

“We are very happy to make what has to be one of the most anti-climactic renewal announcements ever: The Walking Dead is renewed for a fifth season,” said Charlie Collier, AMC president. “This is a show that has erased traditional distinctions between cable and broadcast. Its expanding base of passionate fans has grown every season, most recently – and most notably – with the season four premiere earlier this month, which broke viewership records for the series and became the biggest non-sports telecast in cable history. On behalf of the incredible team on both sides of the camera, thank you to the fans and here’s to more Dead.”
As part of the deal, AMC announced that new showrunner Scott Gimple will remain on board as the lead writer-producer (here’s our take on why that’s a good thing). So far this fall’s Walking Dead premiere has garnered 20.2 million viewers, and 13.2 million adults 18-49, a new record for any non-sports cable telecast.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_132701547
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hopelijk voor het 5e seizoen ook een groter budget voor het team.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:13:59 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132701818
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:06 schreef Remqo het volgende:

[..]

Mee eens.
Er mag ook wel wat meer tempo inzitten.
Zo ben ik benieuwd naar dat radiosignaal, weer nieuwe survivors? Governor? Ik hoop toch niet dat het 4 afleveringen gaat duren voordat we daar een antwoord op krijgen.
met Michonne in de auto dacht ik idd ook aan de governor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 00:55:55 #81
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132713610
Ik vind Hershel nog altijd stoer met zijn wijze uitspraken :P
Verder, als die horde dichtbij is zullen ze wel voorbereidingen gaan treffen om de gevangenis te verlaten. Als die zieken op Glenn na dood zijn natuurlijk. Ze hebben waarschijnlijk nog wel even de tijd voordat de horde er is.

Ik hoop dat ze dan weg gaan van de gevangenis. De gevangenis heb ik wel gezien. Ze moeten eigenlijk naar water gaan en een eilandje zoeken omdat vrij te maken van zombies. Dan hebben ze de ultieme basis. Alleen dreiging van binnenuit blijft altijd.

Er moet nog steeds bekend worden wie die muizen aan de zombies voerde, wel een beetje creepy dat diegene nog steeds rondloopt (of niet natuurlijk maar waarschijnlijk wel).

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef skymaster10 het volgende:
Eindelijk eens een serieuze horde. Ik ben eens benieuwd hoe ze zich daar tegen kunnen gaan weren.
Het enige wat ze volgens mij kunnen doen is de horde in een andere richting te sturen door de koplopers te lokken met lawaai (een grote ontploffing ofzo) waardoor de rest van de groep gewoon volgt.

Als de horde de prison bereikt gaan ze sowieso moeten vluchten want die hekken en muren gaan dat niet houden. Dit zou dan wel eens de seizoensfinale kunnen zijn.
Denk dat die horde veel eerder de gevangenis bereikt. Vluchten wordt dan de meest voor de hand liggende optie. Ze hebben ook nog tijd om voor te bereiden dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:05 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld is hoe blijkbaar de gehele gevangenis intern open staat. Nergens afgesloten deuren tussen de afdelingen in, lekker handig. Er hoeft maar 1 walker rond te lopen en je hebt een gigantisch probleem. Als ik in zo'n situatie zat dan gingen er toch wel enkele poorten op slot..
Alles kan op slot, maar dan krijg je dus snel dat mensen samen met een zombie opgesloten zitten. Er is geen slotenmaker die een sleutel 20x kan kopieëren. Maar er mocht wel wat meer op slot idd. Alles op slot doen is niet haalbaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik denk dat we gewoon teveel zombiegames spelen/films kijken om deze serie nog enigzins serieus te nemen. Ik kan me niet voorstellen dat je met zo'n gigantische dreiging dag in dag uit zo laconiek wordt..
Ze zitten al jaren dag in dag uit in die situatie. Lijkt me niet dat je van elke dreiging volledig in paniek raakt. Je went ook aan het feit dat het elk moment afgelopen kan zijn. Je moet scherp blijven, geconcentreerd maar niet angstig.
pi_132713760
Michonne die weer met gemak 20 zombies omver hakt en vorige aflevering nog uit haar weg ging om er 2 te omhelzen 8-)
Conscience do cost.
pi_132713954
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:55 schreef Ambicioso het volgende:
Verder, als die horde dichtbij is zullen ze wel voorbereidingen gaan treffen om de gevangenis te verlaten. Als die zieken op Glenn na dood zijn natuurlijk. Ze hebben waarschijnlijk nog wel even de tijd voordat de horde er is.
Sasha mag het ook wel overleven.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:27:18 #84
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132715774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 01:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Sasha mag het ook wel overleven.
Ja voordat Tyreese helemaal doorflipt :')
pi_132715960
Het was de hele aflevering slechts een kwestie van tijd voordat Cutty door het lint ging. Wel opmerkelijk dat hij dat zombieavontuur heeft overleefd.
Conscience do cost.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:39:13 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132715993
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 00:55 schreef Ambicioso het volgende:

Er moet nog steeds bekend worden wie die muizen aan de zombies voerde, wel een beetje creepy dat diegene nog steeds rondloopt (of niet natuurlijk maar waarschijnlijk wel).

Ik denk dat het een anti-climax gaat worden. Vast één van de kinderen die medelijden heeft met de hongerige zombies ofzo.

Verder hoop ik dat Carol eindelijk een gruwelijk einde tegemoet gaat. Ik vind haar sinds seizoen 2 al gruwelijk irritant. Laat Tyrese haar maar de hersens inslaan met zijn klauwhamer ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:39:51 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132716007
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:37 schreef ems. het volgende:
Het was de hele aflevering slechts een kwestie van tijd voordat Cutty door het lint ging. Wel opmerkelijk dat hij dat zombieavontuur heeft overleefd.
Verkeerde serie :D Maar ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt voor d'Angelo opgevreten wordt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:40:56 #88
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132716029
quote:
3s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk dat het een anti-climax gaat worden. Vast één van de kinderen die medelijden heeft met de hongerige zombies ofzo.

Zou kunnen idd :{

quote:
3s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk dat het een anti-climax gaat worden. Vast één van de kinderen die medelijden heeft met de hongerige zombies ofzo.

Verder hoop ik dat Carol eindelijk een gruwelijk einde tegemoet gaat. Ik vind haar sinds seizoen 2 al gruwelijk irritant. Laat Tyrese haar maar de hersens inslaan met zijn klauwhamer ^O^
Carol is eigenlijk een heel goed iemand omdat ze altijd voor de groep is. Ze cijfert zich helemaal weg om anderen beter te maken. Ik denk wel dat ze daardoor aan haar einde komt. Dat ze zichzelf opoffert of zoiets.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 09:41:25 #89
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132716037
quote:
3s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Verkeerde serie :D Maar ik vraag me wel af hoe lang het nog duurt voor d'Angelo opgevreten wordt.
Die blijft er nog wel even in. :Y
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 oktober 2013 @ 09:56:34 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132716364
Wie is Tyrese die dikke neger?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:01:26 #91
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132716477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is Tyrese die dikke neger?
:Y
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:02:18 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132716495
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 09:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is Tyrese die dikke neger?
Degene die door Rick in elkaar werd getimmerd
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 10:23:42 #93
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_132716974
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_132717434
Wanneer sterft dat kut joch nou eens?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_132722510
Hoe kunnen mensen Carol nou haten!

Ze is kei stoer! Ze doet alles voor de groep. Leert stiekem kinderen what to do met een walker. Werkt zichzelf uit de naad.

Zij mag altijd in mijn team!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 13:42:37 #96
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_132722856
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:27 schreef wonton het volgende:
GODVER GLEN MAG ECHT NIET DOODGAAN
fan van die kutchinees?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_132723432
Waarom reed Daryl niet gelijk achteruit?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132723853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef Waaghals het volgende:

[..]

fan van die kutchinees?
Koreaan
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:17:22 #99
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_132723942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:14 schreef Wolken het volgende:

[..]

Koreaan
ja maar dat had wonton niet als onderschrift ;(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_132724074
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef Deceit het volgende:
Hoe kunnen mensen Carol nou haten!

Ze is kei stoer! Ze doet alles voor de groep. Leert stiekem kinderen what to do met een walker. Werkt zichzelf uit de naad.

Zij mag altijd in mijn team!
Nou uhh omdat ze twee mensen heeft vermoord terwijl die al apart werden gehouden van de groep? En dan ook als een schijnheilige je excuses aan gaan bieden. Maar dat vond ze zelf blijkbaar ook, anders zou ze niet flippen bij de water tonnen (mooie verspilling trouwens).

In je team tot je een keer ziek wordt natuurlijk. ;)
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:54:31 #101
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132725182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom reed Daryl niet gelijk achteruit?
Dacht ik ook direct ja, en die neger is me ook iets te sterk. Leek overduidelijk dat hij zich aan het opofferen was, om vervolgens weer doodleuk uit de bosjes te verschijnen.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 14:56:51 #102
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132725244
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou uhh omdat ze twee mensen heeft vermoord terwijl die al apart werden gehouden van de groep? En dan ook als een schijnheilige je excuses aan gaan bieden. Maar dat vond ze zelf blijkbaar ook, anders zou ze niet flippen bij de water tonnen (mooie verspilling trouwens).

In je team tot je een keer ziek wordt natuurlijk. ;)
Is natuurlijk ook niet niets, zij doet zo'n beetje het meest voor al die mensen. Vind wel beetje nep dat zij zomaar deze twee mensen vermoordde en in brand stak, ze is wel harder geworden, maar dat ging gewoon te ver.
pi_132725349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook niet niets, zij doet zo'n beetje het meest voor al die mensen. Vind wel beetje nep dat zij zomaar deze twee mensen vermoordde en in brand stak, ze is wel harder geworden, maar dat ging gewoon te ver.
Ja maar misschien waren ze al aan het turnen? Maybe waren ze al dood, hadden ze gesmeekt om hun te doden. Daar weten we toch niets over?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:00:45 #104
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132725369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:00 schreef Deceit het volgende:

[..]

Ja maar misschien waren ze al aan het turnen? Maybe waren ze al dood, hadden ze gesmeekt om hun te doden. Daar weten we toch niets over?
Mwa, dan had ze dat nooit zo sneaky gedaan.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:05:03 #105
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132725482
The Walking Dead zit echt vol met onlogische plottwists dat het niet meer bij te houden is.

1. Dat ze met de deur open slapen. Werkelijk waar onbegrijpelijk. Ik doe nu al altijd de deur op slot uit gewoonte, laat staan als er zombies zijn? Dit is gewoon minachting van de kijker. What's next, alle kinderen gewoon buiten laten spelen? :')

2. Als je in een auto zit, let je toch extra goed op dat je niet in een horde zombies rijdt? En dan rijd je toch gewoon snel achteruit als je er een paar ziet staan? Nu was het echt binnen een mom van tijd een wespennest waar ze in zaten, terwijl je in een auto zit. Die dingen zijn snel en sterk. Weird.

3. Het hele begrip quarantine wat gewoon niet bestaat in deze serie. Die twee zieken worden apart gehouden, en alsnog vermoordt Caroll ze. Hallo, ze zitten toch in quarantine? En Hershel die per se naar binnen wil en zich in zijn gezicht laat rochelen. Het is nota bene een gevangenis, hier werd vroeger dagelijks eten en drinken uitgewisseld zonder direct contact met de gevangenen, en nu moet je ineens per se naar binnen? Echt te dom voor woorden. Dit heeft niks te maken met 'normale mensen doen ook domme dingen in het echt', dit is gewoon de realiteit verdraaien om het maar geforceerd spannend te maken.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:10:15 #106
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132725648
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:32 schreef Deceit het volgende:
Hoe kunnen mensen Carol nou haten!

Ze is kei stoer! Ze doet alles voor de groep. Leert stiekem kinderen what to do met een walker. Werkt zichzelf uit de naad.

Zij mag altijd in mijn team!
Een seizoen lang gezeik om sophia, en continue maar janken en janken. Ze verdient het om twee seizoenen geleden al opgevreten te worden :(

Sowieso was het eerst het idee van de makers om Carol vorig seizoen al te laten sterven ipv T-dog, maar dit hebben de producers later veranderd :r

[ Bericht 12% gewijzigd door Rossdale op 30-10-2013 15:16:09 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132725952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:05 schreef TC03 het volgende:
The Walking Dead zit echt vol met onlogische plottwists dat het niet meer bij te houden is.

2. Als je in een auto zit, let je toch extra goed op dat je niet in een horde zombies rijdt? En dan rijd je toch gewoon snel achteruit als je er een paar ziet staan? Nu was het echt binnen een mom van tijd een wespennest waar ze in zaten, terwijl je in een auto zit. Die dingen zijn snel en sterk. Weird.

En dan is Daryl niet de enige Lori deed precies hetzelfde in S2. _O-
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:20:04 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132725984
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:19 schreef Shogo het volgende:

[..]

En dan is Daryl niet de enige Lori deed precies hetzelfde in S2. _O-
Moest ik ook aan denken idd.
Ten percent faster with a sturdier frame
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2013 @ 15:25:27 #109
88815 The_Emotion
98.3
pi_132726198
Maar Daryl zat met die radio te kutten en lette dus niet op de weg
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132726233
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:25 schreef Remqo het volgende:
Maar Daryl zat met die radio te kutten en lette dus niet op de weg
En Lori zat met haar kaart te kutten en lette toen ook niet op de weg
pi_132727469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:05 schreef TC03 het volgende:
The Walking Dead zit echt vol met onlogische plottwists dat het niet meer bij te houden is.

1. Dat ze met de deur open slapen. Werkelijk waar onbegrijpelijk. Ik doe nu al altijd de deur op slot uit gewoonte, laat staan als er zombies zijn? Dit is gewoon minachting van de kijker. What's next, alle kinderen gewoon buiten laten spelen? :')

2. Als je in een auto zit, let je toch extra goed op dat je niet in een horde zombies rijdt? En dan rijd je toch gewoon snel achteruit als je er een paar ziet staan? Nu was het echt binnen een mom van tijd een wespennest waar ze in zaten, terwijl je in een auto zit. Die dingen zijn snel en sterk. Weird.

3. Het hele begrip quarantine wat gewoon niet bestaat in deze serie. Die twee zieken worden apart gehouden, en alsnog vermoordt Caroll ze. Hallo, ze zitten toch in quarantine? En Hershel die per se naar binnen wil en zich in zijn gezicht laat rochelen. Het is nota bene een gevangenis, hier werd vroeger dagelijks eten en drinken uitgewisseld zonder direct contact met de gevangenen, en nu moet je ineens per se naar binnen? Echt te dom voor woorden. Dit heeft niks te maken met 'normale mensen doen ook domme dingen in het echt', dit is gewoon de realiteit verdraaien om het maar geforceerd spannend te maken.
Zo, en hier kom je na meer dan drie seizoenen pas achter.
  woensdag 30 oktober 2013 @ 15:58:19 #112
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132727479
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:57 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Zo, en hier kom je na meer dan drie seizoenen pas achter.
Uiteraard niet, maar dit is wat me opvalt in de laatste aflevering.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_132727981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:17 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja maar dat had wonton niet als onderschrift ;(
Ik ga je bosse
Young bloods everywhere....
pi_132728999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:05 schreef TC03 het volgende:
The Walking Dead zit echt vol met onlogische plottwists dat het niet meer bij te houden is.

1. Dat ze met de deur open slapen. Werkelijk waar onbegrijpelijk. Ik doe nu al altijd de deur op slot uit gewoonte, laat staan als er zombies zijn? Dit is gewoon minachting van de kijker. What's next, alle kinderen gewoon buiten laten spelen? :')

2. Als je in een auto zit, let je toch extra goed op dat je niet in een horde zombies rijdt? En dan rijd je toch gewoon snel achteruit als je er een paar ziet staan? Nu was het echt binnen een mom van tijd een wespennest waar ze in zaten, terwijl je in een auto zit. Die dingen zijn snel en sterk. Weird.

3. Het hele begrip quarantine wat gewoon niet bestaat in deze serie. Die twee zieken worden apart gehouden, en alsnog vermoordt Caroll ze. Hallo, ze zitten toch in quarantine? En Hershel die per se naar binnen wil en zich in zijn gezicht laat rochelen. Het is nota bene een gevangenis, hier werd vroeger dagelijks eten en drinken uitgewisseld zonder direct contact met de gevangenen, en nu moet je ineens per se naar binnen? Echt te dom voor woorden. Dit heeft niks te maken met 'normale mensen doen ook domme dingen in het echt', dit is gewoon de realiteit verdraaien om het maar geforceerd spannend te maken.
4. Nog steeds schrikken wanneer er een zombie voor je neus staat. Na zoveel jaren in een zombie apocalyps te leven zou je een beetje op je hoede moeten zijn.

5. Toen Hershel in seizoen 3 in zijn been werd gebeten door een zombie was hij ook niet op zijn hoede (volgens mij, is al weer een jaar geleden dat ik dat zag)

6. Er lopen de hele tijd zombies op de gevangenis af, onze helden maken dagelijks deze zombies af, maar geen een lichaam lijkt te blijven liggen. Nergens een stapeltje zombielichamen..

7. In seizoen 3 viel iemand, ik weet niet meer wie, met zijn been in een hekpunt, die spietste dwars door het been heen, terwijl die hekpunt twee keer zo dubbel was als het been zelf... :')

En zo kunnen we nog wel even door gaan.

Ik ben ook geen azijnpisser of pessimist en volg nog steeds deze serie maar elke aflevering heb ik toch wel een paar keer een face-palm momentje..

pi_132730804
quote:
3s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Sowieso was het eerst het idee van de makers om Carol vorig seizoen al te laten sterven ipv T-dog, maar dit hebben de producers later veranderd :r
Gelukkig maar. Wat een nietszeggend karakter was dat. :{
pi_132730960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef turance het volgende:
5. Toen Hershel in seizoen 3 in zijn been werd gebeten door een zombie was hij ook niet op zijn hoede (volgens mij, is al weer een jaar geleden dat ik dat zag)
Lang geleden al, maar werden ze toen niet ingesloten in dat donkere doolhof gedeelte van de gevangenis? Toen liepen ze terug en pakte zo'n zombie, waarvan ze al dachten dat hij dood was (want hij deed niets), zijn been.
pi_132730982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 16:44 schreef turance het volgende:

[..]

4. Nog steeds schrikken wanneer er een zombie voor je neus staat. Na zoveel jaren in een zombie apocalyps te leven zou je een beetje op je hoede moeten zijn.

5. Toen Hershel in seizoen 3 in zijn been werd gebeten door een zombie was hij ook niet op zijn hoede (volgens mij, is al weer een jaar geleden dat ik dat zag)

6. Er lopen de hele tijd zombies op de gevangenis af, onze helden maken dagelijks deze zombies af, maar geen een lichaam lijkt te blijven liggen. Nergens een stapeltje zombielichamen..

7. In seizoen 3 viel iemand, ik weet niet meer wie, met zijn been in een hekpunt, die spietste dwars door het been heen, terwijl die hekpunt twee keer zo dubbel was als het been zelf... :')

En zo kunnen we nog wel even door gaan.

Ik ben ook geen azijnpisser of pessimist en volg nog steeds deze serie maar elke aflevering heb ik toch wel een paar keer een face-palm momentje..

[ afbeelding ]
mbt punt 6: Ze halen dagelijks toch ook die zombies weg en steken het eens in de zoveel tijd in brand ofzo? Staat me iets van bij..kan ook alleen bij de comic ofzo in beeld zijn geweest..Not sure. Van mij hoeft zoiets niet echt duidelijk in beeld eigenlijk..gewoon best logisch.

Toch wel veel zeiken om het zeiken imo als ik jouw punten zo lees :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132731469
The Walking Dead is nou eenmaal niet hetzelfde als Breaking Bad, dus hou eens op met die kleine zeik dingen. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132731743
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook niet niets, zij doet zo'n beetje het meest voor al die mensen. Vind wel beetje nep dat zij zomaar deze twee mensen vermoordde en in brand stak, ze is wel harder geworden, maar dat ging gewoon te ver.
Ik vind het ook out of character en het was niet logisch in deze situatie.
pi_132732052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
mbt punt 6: Ze halen dagelijks toch ook die zombies weg en steken het eens in de zoveel tijd in brand ofzo? Staat me iets van bij..kan ook alleen bij de comic ofzo in beeld zijn geweest..Not sure. Van mij hoeft zoiets niet echt duidelijk in beeld eigenlijk..gewoon best logisch.
Doen ze het wel dan gaat alles weer te traag.

Daarbij komen er nu niet de hele tijd walkers op de gevangenis af. Toen Hershel met Carl het bos in ging zei die ook dat het buiten de gevangenis momenteel misschien wel veiliger is dan erbinnen.
pi_132732068
Niemand verplicht jullie te kijken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132732409
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Beach het volgende:
Niemand verplicht jullie te kijken.
dit ja.

Als ze Glenn doodgaat, dan stop ik ook met kijken.
Young bloods everywhere....
pi_132732414
Ik hoop dat we nog meer te weten krijgen waarom Carol het heeft gedaan, en hoop dat die 2 het aan haar hebben gevraagd.
pi_132732439
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef wonton het volgende:

[..]

dit ja.

Als ze Glenn doodgaat, dan stop ik ook met kijken.
Dat zei ik met Andrea ook.
pi_132732470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:42 schreef Deceit het volgende:

[..]

Dat zei ik met Andrea ook.
Andrea is een dom sletje en nog lelijk ook.
Young bloods everywhere....
pi_132732555
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:43 schreef wonton het volgende:

[..]

Andrea is een dom sletje en nog lelijk ook.
Oh god, wat een niveau :'( heb het met je te doen
pi_132732589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Beach het volgende:
Niemand verplicht jullie te kijken.
Oh sorry mogen we geen kritiek hebben? Ik kijk graag maar dan nog kan ik me wel storen aan bepaalde dingen.
pi_132732592
Volgende maand begint het nieuwe seizoen van de Telltale Games van The Walking Dead. Eindelijk weer kwaliteit in de zombieapocalypse 8-)
Conscience do cost.
pi_132732644
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:46 schreef Deceit het volgende:

[..]

Oh god, wat een niveau :'( heb het met je te doen
Ja het is toch zo? Veel voegde ze niet toe.
Young bloods everywhere....
  woensdag 30 oktober 2013 @ 18:59:40 #130
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132733013
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:49 schreef wonton het volgende:

[..]

Ja het is toch zo? Veel voegde ze niet toe.
De rest is even vervangbaar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_132733723
quote:
99s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De rest is even vervangbaar.
Glenn niet hoor. Ze probeerde het al met een andere asian maar die werd al snel door zijn kop geschoten door Merle.
Young bloods everywhere....
pi_132733893
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh sorry mogen we geen kritiek hebben? Ik kijk graag maar dan nog kan ik me wel storen aan bepaalde dingen.
Precies kritiek mag niet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:04:43 #133
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132735729
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Precies kritiek mag niet.
:')_
  woensdag 30 oktober 2013 @ 20:05:35 #134
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132735762
Glenn is sinds Maggie wel teveel een loser geworden trouwens.
pi_132735834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Glenn is sinds Maggie wel teveel een loser geworden trouwens.
Dat is wel zo eigenlijk. Soortvan Barney Stinson nadat hij Robin heeft gebalt.
Young bloods everywhere....
pi_132738295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:19 schreef wonton het volgende:

[..]

Glenn niet hoor. Ze probeerde het al met een andere asian maar die werd al snel door zijn kop geschoten door Merle.
Wie?
pi_132746081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 20:50 schreef Funzel het volgende:

[..]

Wie?
Hij had geen naam gekregen
Young bloods everywhere....
pi_132749057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Beach het volgende:
Niemand verplicht jullie te kijken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 08:46:20 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132750317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:41 schreef wonton het volgende:

[..]

dit ja.

Als ze Glenn doodgaat, dan stop ik ook met kijken.
:')?

Als Glenn doodgaat is voor mij een extra reden om door te gaan met kijken. Wat een nutteloos personage is dat zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_132750357
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

:')?

Als Glenn doodgaat is voor mij een extra reden om door te gaan met kijken. Wat een nutteloos personage is dat zeg.
Je bent jaloers op hem omdat hij de lekkerste chick balt.
Young bloods everywhere....
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 oktober 2013 @ 10:41:30 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132752642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 18:47 schreef ems. het volgende:
Volgende maand begint het nieuwe seizoen van de Telltale Games van The Walking Dead. Eindelijk weer kwaliteit in de zombieapocalypse 8-)
Dat is met de broer van Glenn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:45:08 #142
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132752735
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 08:49 schreef wonton het volgende:

[..]

Je bent jaloers op hem omdat hij de lekkerste chick balt.
Dit. Glenn is cool.
Hij moet alleen weer terugkrijgen dat hij de master van de raids is :D
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:04:30 #143
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_132753205
Binnenkort zullen ze wel verkassen inderdaad, nieuwe plek en weer nieuwe mensen tegenkomen. Dat zien we dan ook vast wel even doorgaan in seizoen 5, de spin-off
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_132754706
Ik hoop dat die spin-off zich wat meer afspeelt rond de start van de epidemie, misschien wat world war z-achtig, en dan zoals in het boek en niet de film.
pi_132754882
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Precies kritiek mag niet.
Niemand verplicht jou in dit topic te komen.
pi_132755308
Tja. Het blijft wel vermakelijk. Het is alleen weer al te duidelijk dat ze een bepaalde blauwprint hebben gemaakt met alle belangrijke gebeurtenissen en die beperkt uitsmeren over een seizoen. Meestal is de openingsscene tof, maar verveel ik me daarna dood aan Glenn die polaroids van z'n chickie maakt en Carl die stoer wil doen.

Dan volgt weer een toffe cliffhanger, een preview waarin de aflevering van volgende week altijd veel mooier voor wordt gespiegeld dan die eigenlijk is en heb ik weer 40 minuten van mijn leven verspild ;(.

Maar toch blijf je kijken hè.
Amen.
pi_132756447
Plaatje stond op 9gag, toevallig was er hier een "discussie" over Maggie, vandaar dat ik 'em even post.

The Women of The Walking Dead:

  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:22:36 #148
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_132757032
:P

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:26:28 #149
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132757147
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef turance het volgende:
Plaatje stond op 9gag, toevallig was er hier een "discussie" over Maggie, vandaar dat ik 'em even post.

The Women of The Walking Dead:

[ afbeelding ]
Maggie is wel facking lekker op deze foto :9~
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:41:23 #150
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132757609


Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat ze al 28 is :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132757613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef turance het volgende:
Plaatje stond op 9gag, toevallig was er hier een "discussie" over Maggie, vandaar dat ik 'em even post.

The Women of The Walking Dead:

[ afbeelding ]
Wie is die tweede blonde, is dat Andrea?
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:42:33 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132757651
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wie is die tweede blonde, is dat Andrea?
Ja, wel al erg oude foto volgens mij
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_132757663
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja, wel al erg oude foto volgens mij
Ik wilde al zeggen, ik herken haar helemaal niet
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:43:44 #154
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132757698
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wie is die tweede blonde, is dat Andrea?
Ja, ik herkende haar ook niet maar heb het opgezocht.
In de serie lijkt ze achteraan in de 20 :{
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:44:23 #155
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132757727
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat ze al 28 is :')
Ze lijkt 15 :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:45:57 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132757767
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:44 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ze lijkt 15 :')
In de serie zou ze 18 moeten zijn.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 13:46:25 #157
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132757782
quote:
3s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In de serie zou ze 18 moeten zijn.
Dat zou nog wel kunnen, maar 28 :P
pi_132758487
In de eerste aflevering van dit seizoen had ze toch een vriendje? Die meteen diezelfde aflevering dood ging 8)7
  donderdag 31 oktober 2013 @ 14:46:52 #159
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_132759844
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 14:07 schreef turance het volgende:
In de eerste aflevering van dit seizoen had ze toch een vriendje? Die meteen diezelfde aflevering dood ging 8)7
Klopt
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 14:49:47 #160
188728 Lyzio
why do we fall
pi_132759927
Ze zullen die gevangenis wel uit gaan, maar dat zal niet aan die horde zombies liggen lijkt me. Ze waren bijna waar ze zijn moesten en dat is meer dan 50 mijl verder, as explained in de aflevering. Weet je hoelang zo'n groep daar over doet? Ze weten niet eens waar ze naar toe moeten en wie weet komt die horde onderweg nog wel het een en ander interessants tegen. Nah, zie ze niet vluchten voor zombies op tig kilometers afstand.

Denk dat ze door die ziekte weg gaan. Dat het niet meer te controleren valt. Het is mij overigens wel een raadsel welke regular dit seizoen dood gaat. Ik zou gaan voor Carol of Hershell. Ik zie Carol gewoon niet het hele seizoen uitzingen en bij Hershell heb ik het gevoel dat hij ook ziek wordt en bij de zieke wilt blijven. Als dokter zijnde.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_132760516
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Ze zullen die gevangenis wel uit gaan, maar dat zal niet aan die horde zombies liggen lijkt me. Ze waren bijna waar ze zijn moesten en dat is meer dan 50 mijl verder, as explained in de aflevering. Weet je hoelang zo'n groep daar over doet? Ze weten niet eens waar ze naar toe moeten en wie weet komt die horde onderweg nog wel het een en ander interessants tegen. Nah, zie ze niet vluchten voor zombies op tig kilometers afstand.

Denk dat ze door die ziekte weg gaan. Dat het niet meer te controleren valt. Het is mij overigens wel een raadsel welke regular dit seizoen dood gaat. Ik zou gaan voor Carol of Hershell. Ik zie Carol gewoon niet het hele seizoen uitzingen en bij Hershell heb ik het gevoel dat hij ook ziek wordt en bij de zieke wilt blijven. Als dokter zijnde.
Dan hoop ik Hershell ipv Carol, ik vind Carol leuk, al vanaf het begin trouwens.
Gewoon normaal doen ja.
pi_132761321
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dan hoop ik Hershell ipv Carol, ik vind Carol leuk, al vanaf het begin trouwens.
Als ze maar van Beth afblijven! O+
pi_132761550
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:32 schreef turance het volgende:

[..]

Als ze maar van Beth afblijven! O+
Als er één in de serie nog nietszeggender is dan Glenn, is het Beth wel.
pi_132761644
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:38 schreef Sautor het volgende:

[..]

Als er één in de serie nog nietszeggender is dan Glenn, is het Beth wel.
Klopt , maar ze is lief. En in de toekomst wel belangrijk denk ik omdat zij steeds voor dat kind van Rick moet zorgen
pi_132762052
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:38 schreef Sautor het volgende:

[..]

Als er één in de serie nog nietszeggender is dan Glenn, is het Beth wel.
Glenn was in het begin wel chill, omdat hij af en toe domme gewaagde dingen deed. Nu valt hij wel tegen. :P
Feyenoord Rotterdam
pi_132762456
Ja hij zit onder de plak.
pi_132767360
Glenn was leuk tot hij een relatie kreeg idd.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:25:09 #168
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132767459
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Glenn was leuk tot hij een relatie kreeg idd.
Dus eigenlijk moet Maggie dood.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 19:04:57 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132768700
Glenn en Maggie mogen blijven

Beth moet dood, die voegt echt geen klap toe, leuk meisje hoor maar volgens mij heeft ze nog geen enkele noemenswaardige scene gehad in 2 seizoenen Walking Dead en ik zie dat ook niet heel snel veranderen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132768815
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef sp3c het volgende:
Glenn en Maggie mogen blijven

Beth moet dood, die voegt echt geen klap toe, leuk meisje hoor maar volgens mij heeft ze nog geen enkele noemenswaardige scene gehad in 2 seizoenen Walking Dead en ik zie dat ook niet heel snel veranderen
Ze zorgt voor de babby
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132768821
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef sp3c het volgende:
Glenn en Maggie mogen blijven

Beth moet dood, die voegt echt geen klap toe, leuk meisje hoor maar volgens mij heeft ze nog geen enkele noemenswaardige scene gehad in 2 seizoenen Walking Dead en ik zie dat ook niet heel snel veranderen
Maar zij zorgt veel voor Judith. Dus ook al zie je d'r niet veel, dat is wat ze doet. Haal je Beth weg, dan moet er iemand anders voor Judith gaan zorgen, en verdwijnt dan in een soort halve bijrol.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 19:13:55 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132768975
mwoch, kan Carol ook doen, die heeft een hele creche inmiddels, Hershel heeft ook weinig te doen dan rondlopen en wijsheden spuien

bovendien hoef je het daar niet expliciet over te hebben denk niet dat iemand na een aflevering the Walking Dead denkt 'wie zorgde er eigenlijk voor de baby?'

daarnaast kan die baby prima samen met Beth opgegeten worden :D

nee als er van de huidige groep iemand per se dood moet dan is het wmb Beth
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 19:14:22 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132768996
na Tyreese
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132769004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
na Tyreese
racist
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 19:14:58 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132769017
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

racist
zijn zus mag blijven :{w
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132769024
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

zijn zus mag blijven :{w
maar die is lelijk
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 19:15:57 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132769052
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

maar die is lelijk
lekker belangrijk

ze gaat niet aan je pik zuigen na het seizoen ofzo ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132769079
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

lekker belangrijk

ze gaat niet aan je pik zuigen na het seizoen ofzo ...
ik wil alleen knappe mensen in mijn tv shows
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 19:16:53 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132769095
dan moet je gewoon weer Baywatch gaan kijken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:21:31 #180
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132769265
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:04 schreef sp3c het volgende:
Glenn en Maggie mogen blijven

Beth moet dood, die voegt echt geen klap toe, leuk meisje hoor maar volgens mij heeft ze nog geen enkele noemenswaardige scene gehad in 2 seizoenen Walking Dead en ik zie dat ook niet heel snel veranderen
Dat geldt ook allemaal voor Maggie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:24:55 #181
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132769388
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 14:49 schreef Lyzio het volgende:
Ze zullen die gevangenis wel uit gaan, maar dat zal niet aan die horde zombies liggen lijkt me. Ze waren bijna waar ze zijn moesten en dat is meer dan 50 mijl verder, as explained in de aflevering. Weet je hoelang zo'n groep daar over doet? Ze weten niet eens waar ze naar toe moeten en wie weet komt die horde onderweg nog wel het een en ander interessants tegen. Nah, zie ze niet vluchten voor zombies op tig kilometers afstand.

Denk dat ze door die ziekte weg gaan. Dat het niet meer te controleren valt. Het is mij overigens wel een raadsel welke regular dit seizoen dood gaat. Ik zou gaan voor Carol of Hershell. Ik zie Carol gewoon niet het hele seizoen uitzingen en bij Hershell heb ik het gevoel dat hij ook ziek wordt en bij de zieke wilt blijven. Als dokter zijnde.
Hershel is cool. Met zijn wijze uitspraken ;(
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:25:41 #182
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132769413
quote:
19s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:52 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Glenn was in het begin wel chill, omdat hij af en toe domme gewaagde dingen deed. Nu valt hij wel tegen. :P
Ja ik vond zijn status als 'master of raids' wel vet :P
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:27:48 #183
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132769493
quote:
7s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:09 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar zij zorgt veel voor Judith. Dus ook al zie je d'r niet veel, dat is wat ze doet. Haal je Beth weg, dan moet er iemand anders voor Judith gaan zorgen, en verdwijnt dan in een soort halve bijrol.
Little asskicker :(
pi_132769512
Die baby gaat er vast voor zorgen dat er iemand dood gaat. Of het (hij / zij?) gaat zelf dood, en krijgen we natuurlijk weer babygeesten die langskomen
  donderdag 31 oktober 2013 @ 19:30:11 #185
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132769579
quote:
17s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:28 schreef Sautor het volgende:
Die baby gaat er vast voor zorgen dat er iemand dood gaat. Of het (hij / zij?) gaat zelf dood, en krijgen we natuurlijk weer babygeesten die langskomen
De baby gaat niet dood. Maar het zal vast dat iemand anders zich opoffert voor little asskicker.
pi_132771577
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 31 oktober 2013 @ 21:03:46 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132773654
quote:
99s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat geldt ook allemaal voor Maggie.
nou niet in dezelfde mate als Beth wees eerlijk

bij lange na niet zelfs imo maar dat wil ik nog best in het midden laten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132773690
Beter gaat die baby gewoon dood.
pi_132774436
Ben benieuwd of Morgan de groep nog gaat joinen.
Zou echt _O_ zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132779851
Ja sinds een paar dagen helemaal bij en kan eindelijk in het topic posten. Wel jammer dat de serie langzaam minder word.

Die continue spanning was echt geweldig, vooral als er geen walkers zijn in zo;n dorpje. Dan voel continue die angst dat er opeens hordes verschijnen. Of dat er opeens een andere overlevende opduikt waarvan je dan de hele tijd denkt of die niet opeens zal toeslaan.

Dat hadden ze vooral erin moeten laten. En ook het continue vraagstuk hoe behoud je je eigen menselijkheid in een wetteloze wereld vol monsters en onbetrouwbare vreemden. Zoals in S02 met Randall het geval was, die ze toen wilden executeren.

Herchel vondt het toen ook goed, hij is wel wat minder hard geworden dan toen. Geweldig shot van Maggie's achterkant toen ze Herchel betrapte met de bessenthee trouwens.

Een waarom zijn ze zo verschillend? Maggie vermoord walkers met haar blote handen in een tank top terwijl Beth met een net gesloten jurkje voor de baby zorgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fer op 31-10-2013 23:28:14 ]
.
  vrijdag 1 november 2013 @ 00:37:03 #191
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_132782711
Fuck, daar ken ik maggie dus nog meer van
Chuck _O_
pi_132783766
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef Funzel het volgende:
Beter gaat die baby gewoon dood.
comic spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 08:19:05 #193
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_132785184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 01:51 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

comic spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeah, never gonna happen ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_132785237
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 08:19 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Yeah, never gonna happen ;)
Nope...

Degene die de serie maakt wilde juist dicht bij de comics blijven, degene die de comics schrijft wilt juist van de comics afwijken, andere richtingen en ideeën proberen.

Ik vermaak me ieder geval met de serie :)
pi_132788235
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 01:51 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

comic spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik, daarom hoop ik het ook zo. :P
pi_132788526
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:06 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, daarom hoop ik het ook zo. :P
Wordt lastig als er één dood van is... Maar als ze die scene hadden gedaan in de serie... dan ben je gewoon in één klap beroemd als serie...
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:38:41 #197
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_132789013
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:19 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Wordt lastig als er één dood van is... Maar als ze die scene hadden gedaan in de serie... dan ben je gewoon in één klap beroemd als serie...
En gebanned in bepaalde staten van de US gok ik zo.. Er zitten wel meer dingen in de comic waarvan ik zeker weet dat het nooit in de serie gaat komen puur omdat het te graphic wordt voor op tv. Niet erg verder, dat weet je nou eenmaal van tevoren.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 1 november 2013 @ 11:45:08 #198
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132789194
Lil asskicker moet blijven! Glenn moet dood, jankerd.
opgezegd@fok.nl
pi_132789911
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd of Morgan de groep nog gaat joinen.
Zou echt _O_ zijn.
Denk het niet :N Die zien we voorlopig niet meer. Misschien nooit meer.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:21:19 #200
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_132790171
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 01:51 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

comic spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, iemand die benieuwd is beantwoorden met een comic spoiler. Oh oh wat zou daar in staan. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 1 november 2013 @ 12:29:25 #201
300718 Kenju
Say It!!??
pi_132790407
Wat in de comic gebeurt, hoeft niet perse in de serie te gebeuren. De grote lijnen van de comic worden aangehouden, maar de details worden anders ingevuld. Zo heb ik het idee dat ze hier de hoofdpersonages wel in leven zullen laten, zo lang mogelijk. Tenzij het een beetje over is. Glen krijgt bijv. maar weinig zinnige invullingen kwa teksten. Ik denk dat hij deze ziekte wel overleeft, maar daarna dood gaat.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_132880065
Okay, Rick. Dat zag ik niet aankomen. Waarom stuur je Carl niet met d'r mee?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132880763
Wauw, wat een aflevering!
Dit is het niveau dat ze moeten behouden. _O_

Daryl die boos wordt op Bob O+
Echt goeie karakterontwikkeling t.o.v. de voorafgaande afleveringen.

Als The Walking Dead dit niveau behoud de rest van het seizoen zie ik het helemaal goed komen O-)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132881528
Acteerden die jongen en meid nou slecht, of waren ze gewoon stressed-happy?

Dacht trouwens dat die alcoholist voor de boeken ging..

En wat was nou de discussie toen ze vast zaten in die donkere kamer, iets over dat ze liever die walkers achter de geketende deur wilden bevechten dan teruggaan.
.
  maandag 4 november 2013 @ 10:12:13 #205
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132882039
argh, hints en halev spoilers. Kom op lui, alles of niets, ik kan pas vanavond kijken ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132882198
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef stinkie het volgende:
argh, hints en halev spoilers. Kom op lui, alles of niets, ik kan pas vanavond kijken ;(
Lees dit topic dan niet :P
pi_132882428
Spoiler tags zijn d'r niet voor niets
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  maandag 4 november 2013 @ 10:42:00 #208
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132882597
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:20 schreef GoeieGriebels het volgende:

[..]

Lees dit topic dan niet :P
spoilers boeien me niet. Maa opmerkingen als "[naam] had ik niet verwacht" elke maandag zeggen helemaal niks. Schrijf dan niets of spoiler gewoon. Desnoods in een tag. Het is al uitgezonden he, geen enkele reden om er geheimzinnig over te doen. En ik vind het altijd wel prettig gespoilered te kijen.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 4 november 2013 @ 10:51:59 #209
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132882783
Ach, Carol weggestuurd, de bastard :(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132883473
Dit was toch wel het hoogtepuntje van deze aflevering....

[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 4 november 2013 @ 11:46:49 #211
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_132883988
Goede aflevering want buiten de gevangenis.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 4 november 2013 @ 13:11:30 #212
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132886413
Bijzonder ook dat een jochie en een ouwe kreupelmans op pad gaan en daar die tent aantreffen met dat vrouwtje wat zichzelf doodstak. Zij had haar tentje dus echt opgezet op minmale afstand van de gevangenis, maar nooit geprobeerd aansluiting te zoeken? Ze was trouwens in korte tijd behoorlijk afgetakeld als walker zijnde....
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 4 november 2013 @ 13:13:52 #213
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132886481
Heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar ik verwacht dat die magere neger niet erg lang meegaat. Die heeft natuurlijk een flink schuldgevoel om dat die jongen in de supermarkt te pakken werd genomen. Verder is hij geestelijk instabiel, die gaat nog wat geks doen ofzo. Misschien zichzelf opofferen voor de groep oid.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_132886941
Goede ep dit keer zeg. Lekker on the road, veel spannender zo. Ben benieuwd of Carol nog terugkeert. Daryl zal niet blij zijn als hij het hoort.
  maandag 4 november 2013 @ 14:32:06 #215
194233 Friday12
Originele kloon
pi_132888791
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:33 schreef Funzel het volgende:
Goede ep dit keer zeg. Lekker on the road, veel spannender zo. Ben benieuwd of Carol nog terugkeert. Daryl zal niet blij zijn als hij het hoort.
Carol is juist awesome waarom nou ;(
pi_132890183
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bijzonder ook dat een jochie en een ouwe kreupelmans op pad gaan en daar die tent aantreffen met dat vrouwtje wat zichzelf doodstak. Zij had haar tentje dus echt opgezet op minmale afstand van de gevangenis, maar nooit geprobeerd aansluiting te zoeken? Ze was trouwens in korte tijd behoorlijk afgetakeld als walker zijnde....
Misschien wist ze wel helemaal niet dat even verderop een gevangenis zat. Verder een goede aflevering. Fijn nummertje ook op het eind.

pi_132890868
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ze was trouwens in korte tijd behoorlijk afgetakeld als walker zijnde....
Zij is nooit gezien als walker.
pi_132890909
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132891196
Goede aflevering, dit moeten ze vasthouden. _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 11:45 schreef FoXje het volgende:
Lil asskicker moet blijven! Glenn moet dood, jankerd.
Die baby jankt meer dan Glenn. 10.gif

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:39 schreef Fer het volgende:
Acteerden die jongen en meid nou slecht, of waren ze gewoon stressed-happy?

Dacht trouwens dat die alcoholist voor de boeken ging..

En wat was nou de discussie toen ze vast zaten in die donkere kamer, iets over dat ze liever die walkers achter de geketende deur wilden bevechten dan teruggaan.
De walkers die achter ze aanzaten waren doodgegaan aan dezelfde ziekte als die knul in de gevangenis en buiten het hek, kijk maar naar het bloed uit de ogen. Volgens mij ging het erom dat ze het risico moesten nemen om de deur te openen (niet wetende hoeveel walkers erachter zaten en met het risico dat ze dan ingesloten zouden raken), in plaats van terug te gaan en sowieso ziek te worden door die andere groep walkers.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef stinkie het volgende:
Ach, Carol weggestuurd, de bastard :(
Op zich wel mooi ook, nu komt er weer een extra verhaallijn bij, denk ik. Als er maar niet weer zo'n lompe confrontatie komt als met Andrea en haar groep in Woodbury. :')

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Misschien wist ze wel helemaal niet dat even verderop een gevangenis zat. Verder een goede aflevering. Fijn nummertje ook op het eind.

Eens, leuk nummer.
pi_132891313
Dit blijft overigens mijn favoriete nummer die gebruikt is in TWD.

pi_132891517
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef Rodawa het volgende:
Op zich wel mooi ook, nu komt er weer een extra verhaallijn bij, denk ik.
Ja, of ze is gewoon uit de serie geschreven.
pi_132891676
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, of ze is gewoon uit de serie geschreven.
Dit lijken mij inderdaad de enige twee opties.
  maandag 4 november 2013 @ 16:08:33 #223
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132892081
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Zij is nooit gezien als walker.
Hershel en Carl liepen langs dat tentje, ik kan me herinneren dat ze er in het voorbijgaan naar keken en dat soort dingen wordt nooit zomaar in beeld gebracht. Tegelijkertijd lag er een vrouwelijke walker tegen die boom te reutelen. Toen Rick er samen met die vrouw was, lagen er geen lijken of walkers bij dat tentje (afgezien van de verrassing in de zak).
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 4 november 2013 @ 16:14:36 #224
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_132892255
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 12:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk het niet :N Die zien we voorlopig niet meer. Misschien nooit meer.
Hij staat er zelf wel open voor. Liet hij een paar maanden geleden doorschemeren.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_132892470
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hershel en Carl liepen langs dat tentje, ik kan me herinneren dat ze er in het voorbijgaan naar keken en dat soort dingen wordt nooit zomaar in beeld gebracht. Tegelijkertijd lag er een vrouwelijke walker tegen die boom te reutelen. Toen Rick er samen met die vrouw was, lagen er geen lijken of walkers bij dat tentje (afgezien van de verrassing in de zak).
Was een ander tentje die van die vrouw was meer op een vlakte deze zat diep in het bos.
  maandag 4 november 2013 @ 17:12:53 #226
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132894187
Wat is er mis met die neger :') Waarom nam hij gewoon niet medicijnen mee en die fles drank?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 17:19:58 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132894418
ik begin me toch echt wel te ergeren aan die matige Tyrese hoor

topaflevering verder, meer van dit werk pls en Carol moet gewoon spectaculair een heleboel levens redden (behalve Tyrese) en zich uiteindelijk weer bij de groep voegen :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 17:36:14 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132894921
hoe is dat ook weer gegaan tussen Rick en die dude met die enorme neus?

ik weet dat hij hem het weiland innam om hem een nekschot te geven en dat Carl achteraf de Walker variant neerschoot maar de toedracht weet ik niet meer

edit: ownee Shane nam Rick mee voor een nekschot maar dat ging niet volgens planning

never mind :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132895363
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat is er mis met die neger :') Waarom nam hij gewoon niet medicijnen mee en die fles drank?
Ooit gehoord van alcoholisme?


En als hij het allebei mee zou nemen zou het net zo goed geen scene moeten zijn.
Ze willen immers laten zien dat Bob een slecht verleden heeft en alcoholist is. Dat is z'n backstory.

Waarom zou een alcoholist medicijnen meenemen als z'n tas net zo goed vol kan met drank?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 4 november 2013 @ 18:15:22 #230
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132896232
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 17:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ooit gehoord van alcoholisme?

En als hij het allebei mee zou nemen zou het net zo goed geen scene moeten zijn.
Ze willen immers laten zien dat Bob een slecht verleden heeft en alcoholist is. Dat is z'n backstory.

Waarom zou een alcoholist medicijnen meenemen als z'n tas net zo goed vol kan met drank?
Omdat het maar 1 fles was, er was niet meer, genoeg ruimte om medicijnen bij te stoppen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132896579
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Omdat het maar 1 fles was, er was niet meer, genoeg ruimte om medicijnen bij te stoppen.
Hij had in ieder geval geen meds bij zich.

Het was gewoon een manier om even Bob's backstory uit te leggen. Als je iets super realistisch wilt moet je The Wire gaan kijken. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 4 november 2013 @ 18:27:50 #232
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_132896654
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hij had in ieder geval geen meds bij zich.

Het was gewoon een manier om even Bob's backstory uit te leggen. Als je iets super realistisch wilt moet je The Wire gaan kijken. :)
Nee, en dat snap ik niet. Hij staat daar met Michonne, zij vult haar tas en wat doet hij al die tijd? Staat hij met zijn lul in zijn handen?

Realisme =/= stupiditeit.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 4 november 2013 @ 18:39:04 #233
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132897055
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hij had in ieder geval geen meds bij zich.

Het was gewoon een manier om even Bob's backstory uit te leggen. Als je iets super realistisch wilt moet je The Wire gaan kijken. :)
Dat was direct bij zijn intro al duidelijk toen hij al twijfelend een fles drank wilde pakken of pakte.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_132900082
Wel weer een prima aflevering inderdaad.
Carol verwacht ik eigenlijk nog wel weer terug in de serie. Dit afscheid is natuurlijk een stuk minder definitief dan bij de meeste andere belangrijke personages. Zelfs Merle kwam terug en die was er toch iets minder goed aan toe toen ze hem kwijtraakten. :P
Volgens mij opperde al iemand het, maar ben benieuwd hoe Daryll in een volgende aflevering gaat reageren als hij erachter komt wat er gebeurd is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 november 2013 @ 19:58:06 #235
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132900718
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:53 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Ja, of ze is gewoon uit de serie geschreven.
staat nog voor iig 3 afleveringen op imdb als credited cast
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132902852
Ik denk eigenlijk dat Carol eigenlijk The Governor tegen gaat komen. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132903268
Prima aflevering. Het is duidelijk dat die vrouw dood is maar die gozer? Misschien komt hij nog aanlopen in 1 van de komende afleveringen bij de gevangenis...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 4 november 2013 @ 21:10:40 #239
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_132904997
Carol. ;(
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_132907220
Geweldige aflevering. _0_ Sowieso is geen enkele episode dit seizoen me tegengevallen.
pi_132910202
Godverdomme, Rick. Wat doe je!!

Carol was net enorm gegroeid in haar rol. Een krachtige vrouw. ;(
  maandag 4 november 2013 @ 23:02:33 #242
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132910537
Echt weer een ep waar weer helemaal niks gebeurt.
pi_132910657
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt weer een ep waar weer helemaal niks gebeurt.
Not sure if....
  maandag 4 november 2013 @ 23:08:08 #244
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132910779
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Not sure if....
Alles was weer voor de 2e keer.

Alcoholisme van die neger
Woede van die andere neger
Gejank van Rick tegen Carol

En dat was het dan
pi_132910794
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Echt weer een ep waar weer helemaal niks gebeurt.
Mja, als je het niveau tieten, schieten en helikopters verwacht, dan kun je beter iets anders gaan kijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 november 2013 @ 23:10:40 #246
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132910883
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, als je het niveau tieten, schieten en helikopters verwacht, dan kun je beter iets anders gaan kijken.
Want deze serie is voor mensen die 40 minuten lang dezelfde kansloze gejank als de vorige ep willen?
pi_132911023
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Want deze serie is voor mensen die 40 minuten lang dezelfde kansloze gejank als de vorige ep willen?
Beter dit dan het niveau van het vorige seizoen :')
pi_132911157
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Want deze serie is voor mensen die 40 minuten lang dezelfde kansloze gejank als de vorige ep willen?
Mwoah, dat is wel erg overdreven (net als de reactie op jou hierboven overigens). Voor mijn gevoel hebben ze echt besloten om "letting go" als thema te gebruiken en daar een hele aflevering omheen te bouwen..het was zo obvious steeds dat je er gewoon niet omheen kon. Zowel de letterlijke als de figuurlijke betekenis. Vooral het letterlijke lag er zoals gezegd echt heeeeeel dik bovenop, met eerst die heg-walker, daarna die tas met drank en uiteindelijk dus Carol.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132911315
Blijkt maar weer dat episodes die zich buiten de gevangenis afspelen een stuk boeiender zijn
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 4 november 2013 @ 23:25:01 #250
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132911544
En toch weer hoen dat Rick geergeschoten of gestoken word :')

Wat voor iemand is het in de comics? Ook zo'n besluiteloos type die niet weet wat ie wil?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132911555
één van de sterkere afleveringen van de serie. ^O^
pi_132911616
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mwoah, dat is wel erg overdreven (net als de reactie op jou hierboven overigens). Voor mijn gevoel hebben ze echt besloten om "letting go" als thema te gebruiken en daar een hele aflevering omheen te bouwen..het was zo obvious steeds dat je er gewoon niet omheen kon. Zowel de letterlijke als de figuurlijke betekenis. Vooral het letterlijke lag er zoals gezegd echt heeeeeel dik bovenop, met eerst die heg-walker, daarna die tas met drank en uiteindelijk dus Carol.
Hoezo?
pi_132911721
quote:
8s.gif Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Hoezo?
Ging over de reactie boven jou (van Monolith), sorry :P

Ik had wat te lang het van met mijn post openstaan en toen was jouw reactie ertussen gekomen :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_132911870
Mensen, The Walking Dead is nou eenmaal niet Breaking Bad of The Wire.
Dus ga het niveau ook niet vergelijken daarmee, logisch dat het zoveel minder is in jullie opzicht.

:)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Spellchecker maandag 4 november 2013 @ 23:37:42 #255
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_132912098
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 09:39 schreef Fer het volgende:
[..]

En wat was nou de discussie toen ze vast zaten in die donkere kamer, iets over dat ze liever die walkers achter de geketende deur wilden bevechten dan teruggaan.
Dit is nou precies waarom ik niet-animatieseries altijd met ondertitels kijk (Nederlands of Engels, maar net wat er beschikbaar is op dat moment), aangezien dit soort series niet altijd evengoed te volgen is.

Scheelt vraagtekens en is daarmee een stuk prettiger bij het volgen van de serie :Y
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef stinkie het volgende:

[..]

spoilers boeien me niet. Maa opmerkingen als "[naam] had ik niet verwacht" elke maandag zeggen helemaal niks. Schrijf dan niets of spoiler gewoon. Desnoods in een tag. Het is al uitgezonden he, geen enkele reden om er geheimzinnig over te doen. En ik vind het altijd wel prettig gespoilered te kijen.
Joh, die knakker kijkt de serie 'live', omdat hij in de VS zit, en weet daarna niet hoe snel hij dit topic moet openen om de na-de-aflevering fipo te kunnen plaatsen, opdat de rest zal weten. Niets van aantrekken dus :s)

Die strip-spoilers of eigenlijk in dit geval vooral de directe, spoilertag-loze doch sterk suggererende, reacties, daarentegen :{

[ Bericht 42% gewijzigd door NoBody122 op 04-11-2013 23:54:55 ]
Tevens -purist.
pi_132912805
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen, The Walking Dead is nou eenmaal niet Breaking Bad of The Wire.
Dus ga het niveau ook niet vergelijken daarmee, logisch dat het zoveel minder is in jullie opzicht.

:)
Precies, ik klaag toch ook niet over dat waar Rick en Carol nu zijn, het gras bij die huizen keurig gemaaid is?
pi_132913735
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom gaan ze niet gewoon terug naar buiten op de manier dat ze naar binnen zijn gegaan. Op 1 of andere manier doen ze altijd moeilijk en proberen ze altijd een andere weg naar buiten te vinden. Zoals het groepje van Daryl en die drankorgel.
pi_132914091
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker dinsdag 5 november 2013 @ 00:50:08 #259
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_132914098
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, waarom gaan ze niet gewoon terug naar buiten op de manier dat ze naar binnen zijn gegaan. Op 1 of andere manier doen ze altijd moeilijk en proberen ze altijd een andere weg naar buiten te vinden. Zoals het groepje van Daryl en die drankorgel.
Omdat het een groot gebouw is, en het buitenom over het algemeen een stuk veiliger is dan binnendoor.
Tevens -purist.
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 00:53:08 #260
88815 The_Emotion
98.3
pi_132914151
Waar is die grote horde uit de vorige aflevering gebleven?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132914415
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef Remqo het volgende:
Waar is die grote horde uit de vorige aflevering gebleven?
Kilometers verderop, zal wel aan het einde van het seizoen komen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 01:40:25 #262
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_132914755
Ik ben niet echt een fan van Carol, maar dit had ik niet verwacht. Ik wou die Carol-Tyreese confrontatie zien! :D
  Spellchecker dinsdag 5 november 2013 @ 01:46:29 #263
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_132914804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 01:40 schreef Froob het volgende:
Ik ben niet echt een fan van Carol, maar dit had ik niet verwacht. Ik wou die Carol-Tyreese confrontatie zien! :D
Maak je maar geen zorgen, die komt echt wel; iedereen wil dat soort confrontaties zien en dat weten ze bij de regie -echt- wel ;)

Het zou me weinig verbazen als die Carol toch meteen naar de gevangenis is gereden en dat die Rick nog voor een verrassing komt te staan als hij terugkomt (of daarvoor al natuurlijk).
Tevens -purist.
pi_132914902
Carol komt wel terug.
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 02:31:19 #265
88815 The_Emotion
98.3
pi_132915062
Carol komt zeker wel terug op een of andere manier.
Daryl zal het er zeker niet mee eens zijn en zal waarschijnlijk op zoek gaan.
En die Bob wil je zeker niet als Bob hebben, met zijn alcoholverslaving, die gaat nog voor problemen zorgen denk ik zo.
Maar dat radiosignaal uit de vorige aflevering houd me nog bezig, zo vertelden die 2 survivors in dat huis dat ze uit een andere survivor-kamp kwamen, maar niet echt terug wilden. Zou dat iets met elkaar te maken hebben?
En dan nog die Governor die nog steeds ergens rondloopt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132915088
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 02:31 schreef Remqo het volgende:
Daryl zal het er zeker niet mee eens zijn en zal waarschijnlijk op zoek gaan.
Nou ja, hij heeft voor de trip nog tegen Tyreese gezegd dat de dader een bolt in the head verdient.
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 02:41:17 #267
88815 The_Emotion
98.3
pi_132915103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 02:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nou ja, hij heeft voor de trip nog tegen Tyreese gezegd dat de dader een bolt in the head verdient.
Maar hij weet nog niet dat het Carol was, waar hij toch een band mee heeft.
Dilemma :P
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_132915549
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 02:31 schreef Remqo het volgende:
Carol komt zeker wel terug op een of andere manier.
Daryl zal het er zeker niet mee eens zijn en zal waarschijnlijk op zoek gaan.
En die Bob wil je zeker niet als Bob hebben, met zijn alcoholverslaving, die gaat nog voor problemen zorgen denk ik zo.
Maar dat radiosignaal uit de vorige aflevering houd me nog bezig, zo vertelden die 2 survivors in dat huis dat ze uit een andere survivor-kamp kwamen, maar niet echt terug wilden. Zou dat iets met elkaar te maken hebben?
En dan nog die Governor die nog steeds ergens rondloopt.
Vertelden ze niet dat ze hun crew kwijt waren geraakt, of dat die afgeslacht waren?
pi_132915691
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Precies, ik klaag toch ook niet over dat waar Rick en Carol nu zijn, het gras bij die huizen keurig gemaaid is?
Waarschijnlijk zijn er ook wat vegetarische, grazende walkers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_132915842
Carol gaat zeker de hoofdrol spelen in die spin-off :P.
Amen.
pi_132916030
Waarom noemt de een ze walkers, de ander skineaters, weet ik wat voor fancy namen er allemaal al voorbij zijn gekomen. Waarom niet gewoon zombies?
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:09:44 #272
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132916312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:18 schreef Jivis het volgende:
Carol gaat zeker de hoofdrol spelen in die spin-off :P.
Dat zou inderdaad een optie zijn! Vond het een hele goede aflevering weer :Y Ben wel benieuwd of Rick het de hele tijd in de planning had staan om Carol daar te 'dumpen' of dat hij het besloot door de (vermoedelijke) dood van die 2 hippie's. Aangezien Carol hen de kans gaf om mee te helpen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132916402
Wedden dat ze helemaal niets van de vorige uitbraak in de gevangenis hebben geleerd? Carol zei het nog zo mooi: "Stupid is whats get you killed". En dom zijn ze, echt soms is het pijnlijk om te zien hoe ze handelen.

Half lege tassen meenemen en de rest van de pillen laten staan. Ik had alles leeggeroofd daar, zodat je voorraad kunt aanmaken. Naast de billen had ik nog zo veel mogelijk proberen mee te nemen. Laat mensen maar met dozen sjouwen.
pi_132916481
Het was wel een vage bedoeling met die twee hippies, waarom zou je je twee dagen opsluiten in een badkamer als je wapens hebt en er zit maar één zombie in het huis. Sowieso hing er een heel rare vibe, en waarom lag haar voet er zo clean af. Verder hadden Carol en Rick zeker iets moeten horen als er geschoten was ofzo.
  Spellchecker dinsdag 5 november 2013 @ 10:22:38 #275
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_132917420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:21 schreef JackHerrer het volgende:
Het was wel een vage bedoeling met die twee hippies, waarom zou je je twee dagen opsluiten in een badkamer als je wapens hebt en er zit maar één zombie in het huis. Sowieso hing er een heel rare vibe, en waarom lag haar voet er zo clean af. Verder hadden Carol en Rick zeker iets moeten horen als er geschoten was ofzo.
Inderdaad ja. En ze hebben hen nog verteld over de gevangenis ook..
Tevens -purist.
pi_132917469
Hard van Rick. :{.
I´m back.
  dinsdag 5 november 2013 @ 11:14:07 #277
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132918650
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:47 schreef kirsten. het volgende:
Waarom noemt de een ze walkers, de ander skineaters, weet ik wat voor fancy namen er allemaal al voorbij zijn gekomen. Waarom niet gewoon zombies?
In het WD universum bestaan geen zombies :P Ze kennen daar geen zombiefilms ed.
opgezegd@fok.nl
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 12:18:20 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132920488
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:15 schreef Pakspul het volgende:
Wedden dat ze helemaal niets van de vorige uitbraak in de gevangenis hebben geleerd? Carol zei het nog zo mooi: "Stupid is whats get you killed". En dom zijn ze, echt soms is het pijnlijk om te zien hoe ze handelen.

Half lege tassen meenemen en de rest van de pillen laten staan. Ik had alles leeggeroofd daar, zodat je voorraad kunt aanmaken. Naast de billen had ik nog zo veel mogelijk proberen mee te nemen. Laat mensen maar met dozen sjouwen.
de gedachte is volgens mij dat er dan ook nog wat overblijft voor andere survivors, volgens mij is dat wel eens gezegd ergens maar dat kan prima een andere film/serie zijn, klinkt op zich wel logisch en humaan enzo

al zou ik ook alles meerauzen wat ik kon dragen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132920532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:14 schreef FoXje het volgende:

[..]

In het WD universum bestaan geen zombies :P Ze kennen daar geen zombiefilms ed.
Is dat zo ja?
pi_132920547
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:14 schreef FoXje het volgende:

[..]

In het WD universum bestaan geen zombies :P Ze kennen daar geen zombiefilms ed.
Hillbillies. :{.
I´m back.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 12:21:28 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132920568
al zou ik zo lang na de big turn ook na gaan denken over het stelen van zonnepanelen en plasmaschermen voor mijn playstation en shit maar dat ben ik

zeker als je toch veilig in die gevangenis zit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 12:29:34 #282
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132920786
hoe kan Rick eigenlijk zonder de rest van die wazige wijze raad besluiten dat Carol, die al langer bij de groep is dan Rick (al zijn alleen Carol, Carl en Darryl nog over van de originele groep), gedumpt moet worden terwijl hij de laatste tijd alleen maar een beetje farmville heeft lopen spelen?

dat zal nog wel voor problemen/spaningen gaan zorgen

hoop iig niet dat Carol de nieuwe Andrea/governator combo gaat worden want dan ga ik huilen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:00:27 #283
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_132921716
Word een beetje moe van Rick die zich weer als een tiran gedraagt en iedereen die hem niet gehoorzaamt uit de groep stoot of in elkaar ramt.

Anderzijds is het ook maar Carol, een waardeloos personage waarmee ze klem zaten en die ze dan maar op absurd korte tijd zwaar ongeloofwaardig hebben omgevormd van angstig muisje tot overdreven meedogenloze bitch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_132921791
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef sp3c het volgende:
al zou ik zo lang na de big turn ook na gaan denken over het stelen van zonnepanelen en plasmaschermen voor mijn playstation en shit maar dat ben ik

zeker als je toch veilig in die gevangenis zit
Waar komt je stroom dan vandaan, jongen.
I´m back.
pi_132921816
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar komt je stroom dan vandaan, jongen.
Generator :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132921838
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:29 schreef sp3c het volgende:
hoe kan Rick eigenlijk zonder de rest van die wazige wijze raad besluiten dat Carol, die al langer bij de groep is dan Rick (al zijn alleen Carol, Carl en Darryl nog over van de originele groep), gedumpt moet worden terwijl hij de laatste tijd alleen maar een beetje farmville heeft lopen spelen?
dat zal nog wel voor problemen/spaningen gaan zorgen
Ja, het is gek, en zal zeker voor spanningen zorgen idd.
quote:
hoop iig niet dat Carol de nieuwe Andrea/governator combo gaat worden want dan ga ik huilen
Long shot.
I´m back.
pi_132921850
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Generator :)
Lopende op geschimmeld frituurvet?
I´m back.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:05:01 #288
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132921860
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Generator :)
zonnepanelen. generator heeft brandstof nodig
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132921863
Het zou me niets verbazen als Carol helemaal die twee mensen niet heeft vermoord, maar dat vervelende kleine wicht het was en Carol ze vervolgens alleen maar heeft 'opgeruimd'.
pi_132921898
Lekker GTA5 spelen in de zombie-apocalyps? :D.
I´m back.
pi_132921927
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:05 schreef Stranger het volgende:
Het zou me niets verbazen als Carol helemaal die twee mensen niet heeft vermoord, maar dat vervelende kleine wicht het was en Carol ze vervolgens alleen maar heeft 'opgeruimd'.
Zou kunnen idd, maar dan komt de waarheid wel aan het licht.
I´m back.
pi_132921973
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lopende op geschimmeld frituurvet?
In principe kun je zo'n ding wel op slootwater laten lopen, mits je een beetje deskundige mensen om je heen hebt.

en anders zoals Stinkie zegt; zonnepanelen :D
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_132923180
Het heeft me anderhalve week gekost, maar ik ben bij. Alle drie de seizoenen gekeken en gisteren de laatste ep van seizoen 4 gekeken.

Zeker een leuke serie om naar te kijken. Hopelijk gaan ze snel weg bij die gevangenis, want dat heb ik inmiddels wel een beetje gezien.

Ik zit als kijker te wachten op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hoeft dit niet in een spoiler, maar toch even gedaan. In de voorgaande 41 topics heb ik heel wat discussies voorbij zien komen :')
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:59:29 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_132923799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Het heeft me anderhalve week gekost, maar ik ben bij. Alle drie de seizoenen gekeken en gisteren de laatste ep van seizoen 4 gekeken.

Zeker een leuke serie om naar te kijken. Hopelijk gaan ze snel weg bij die gevangenis, want dat heb ik inmiddels wel een beetje gezien.

Ik zit als kijker te wachten op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hoeft dit niet in een spoiler, maar toch even gedaan. In de voorgaande 41 topics heb ik heel wat discussies voorbij zien komen :')
Ik vooral punt 4 die jij noemt in de spoiler en de details daarbij...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_132924896
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef NoBody122 het volgende:

Joh, die knakker kijkt de serie 'live', omdat hij in de VS zit, en weet daarna niet hoe snel hij dit topic moet openen om de na-de-aflevering fipo te kunnen plaatsen, opdat de rest zal weten. Niets van aantrekken dus :s)

Ja, dat zal het inderdaad zijn. :'). Volgende keer vraag ik jou wel eerst om toestemming, goed? Geef je eens een detail, komt er iemand die toevallig laat op is het topic binnen en dan moet het ineens in spoilers, laat je het oppervlakkig (omdat er van die onverlaten zijn die voortijdig toch nog het topic willen lezen), is het ook niet goed. Dat wijverige gezeur begint een beetje op Tyreese te lijken. Lees dan niks voordat je hem gezien hebt, of zo.
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

In principe kun je zo'n ding wel op slootwater laten lopen, mits je een beetje deskundige mensen om je heen hebt.

en anders zoals Stinkie zegt; zonnepanelen :D
Zonnepanelen klinken best als een goed plan in een zombie apocalypse, maar hoeveel heb je er ongeveer nodig voor een beetje stroom voor een groep als wat in de gevangenis zit? Ik zie in het dagelijks leven weinig zonnepanelen, en weet niet hoe het in het zuiden van de VS is qua gebruik van dat soort dingen, maar met supply runs kan ik begrijpen dat ze zulk soort dingen misschien achterlaten, of er niet doelbewust voor zoeken.
Als je dan toch zonnepanelen gaat aanleggen, dan zou ik ook proberen een windmolentje of iets dergelijks neer te zetten. Als extra.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_132925667
Iin Woodbury gebruikten ze ook zonnepanelen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_132925735
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:42 schreef BasNijmegen het volgende:
Het heeft me anderhalve week gekost, maar ik ben bij. Alle drie de seizoenen gekeken en gisteren de laatste ep van seizoen 4 gekeken.

Zeker een leuke serie om naar te kijken. Hopelijk gaan ze snel weg bij die gevangenis, want dat heb ik inmiddels wel een beetje gezien.

Ik zit als kijker te wachten op:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij hoeft dit niet in een spoiler, maar toch even gedaan. In de voorgaande 41 topics heb ik heel wat discussies voorbij zien komen :')
Blergh, the Governor, wat een kut personage was dat. :{w
pi_132926099
Idd zeik niet zo over spoilers. Kijk gewoon eerst alle afleveringen voordat je in het topic kijkt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_132926633
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:02 schreef Drankster het volgende:

[..]

Blergh, the Governor, wat een kut personage was dat. :{w
Agree, maar hij leeft nog. Dus de kans is groot dat hij terug zal komen. Ik ben benieuwd of hij wraak gaat nemen en op welke manier.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:31:27 #300
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_132926756
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:37 schreef OMG het volgende:

[..]

Ja, dat zal het inderdaad zijn. :'). Volgende keer vraag ik jou wel eerst om toestemming, goed? Geef je eens een detail, komt er iemand die toevallig laat op is het topic binnen en dan moet het ineens in spoilers, laat je het oppervlakkig (omdat er van die onverlaten zijn die voortijdig toch nog het topic willen lezen), is het ook niet goed. Dat wijverige gezeur begint een beetje op Tyreese te lijken. Lees dan niks voordat je hem gezien hebt, of zo.

[..]

Zonnepanelen klinken best als een goed plan in een zombie apocalypse, maar hoeveel heb je er ongeveer nodig voor een beetje stroom voor een groep als wat in de gevangenis zit? Ik zie in het dagelijks leven weinig zonnepanelen, en weet niet hoe het in het zuiden van de VS is qua gebruik van dat soort dingen, maar met supply runs kan ik begrijpen dat ze zulk soort dingen misschien achterlaten, of er niet doelbewust voor zoeken.
Als je dan toch zonnepanelen gaat aanleggen, dan zou ik ook proberen een windmolentje of iets dergelijks neer te zetten. Als extra.
het is uitgezonden, dus spoilers hoeven niet. Maar vertel dan gewoon wat er gebeurt is ipv halve hints
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_132927158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Agree, maar hij leeft nog. Dus de kans is groot dat hij terug zal komen. Ik ben benieuwd of hij wraak gaat nemen en op welke manier.
Zeker, maar ik verwacht het weer als cliffhanger van de allerlaatste episode, nadat die horde walkers is voorbij gekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')