Was al gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:56 schreef Iemand91 het volgende:
Zou een admin/moderator hier een reeks van kunnen maken?
Lang geleden dat ik een topic heb geopend in een reeks; leek erop dat het niet goed ging maar uiteindelijk dus wel.quote:
Mwah, hij post ze natuurlijk ook al op allerlei fora/sites. Je kunt natuurlijk ook gewoon het Tweakers topic of zijn Flickr stream volgen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:49 schreef Sunri5e het volgende:
Zitten er ook mensen van hier in het luchtvaarttopic van Tweakers? Misschien dat die mensen NustyR kunnen bewegen om zijn foto's ook in dit topic met ons te delen? Dat zou een grote impuls geven aan dit topic!
Daar komt alleen niet veel bijzonder voorbijquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:33 schreef Shaggy8675 het volgende:
Ik wil nog steeds een keertje echt gaan spotten langs een baan. Denk dat ik eens langs Eindhoven rij, daar kan ik met m'n 200mm op de kop van de baan nog wel iets doen denk ik. ( of ik huur een 600mm en ga even... hhmm... )
Tijd dat er weer eens een leuke Antonov ofzo komtquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar komt alleen niet veel bijzonder voorbij
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijd dat er weer eens een leuke Antonov ofzo komt
Hoop dat de 225 weer eens naar Schiphol komt eigenlijk, die moet ik nog eens live zien.
Deze plaatjes gaan we dan ook missen. De MD11F's tijdens het kerstreces:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:51 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: tevens de nieuwste aanwinst voor Lufthansa Cargo; de eerste van de 5 777F's. (Dus ook daar langzaamaan het einde van de MD11F
Nee, maar gaat mij meer om fototechnische platen, niet zozeer om het spotten van bepaalde typen of nummers. Dan voldoen ryanair kisten ook welquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar komt alleen niet veel bijzonder voorbij
ik werk bij HVquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:18 schreef blingbling11 het volgende:
Vroeg me af of er hier nog meer mensen werkzaam zijn in de luchtvaart?
Ikzelf werk bijvoorbeeld bij KLM Engineering & Maintenance.
Mwah, op de goede plekken kun je prima uit met een max. van 200mm. Sta je bijvoorbeeld bij de Kaagbaan dan is dat genoeg, bij de Polderbaan ook wel. Niet elke plek naast die banen natuurlijk, maar er zijn genoeg plekken waar je wel resultaten kunt halen; zie ook de OP van dit topic op Tweakers.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:54 schreef Shaggy8675 het volgende:
Nee, maar gaat mij meer om fototechnische platen, niet zozeer om het spotten van bepaalde typen of nummers. Dan voldoen ryanair kisten ook wel
Amsterdam wil ik ook wel doen, maar is een takke-eind rijden en kom ik met een 70-200 wel wat aan te kort denk ik.
Ja... misschien wel eens doen ja... Lijkt me leukquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, op de goede plekken kun je prima uit met een max. van 200mm. Sta je bijvoorbeeld bij de Kaagbaan dan is dat genoeg, bij de Polderbaan ook wel. Niet elke plek naast die banen natuurlijk, maar er zijn genoeg plekken waar je wel resultaten kunt halen; zie ook de OP van dit topic op Tweakers.
Tenzij je natuurlijk de neusharen van passagiers scherp wil krijgen, dan schiet 200mm inderdaad te kort.
Ik heb de logica achter de RJ85 nooit begrepen. 4 motoren op zo'n kleine kist?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:52 schreef Tinos85 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Arrival and departure at sunset.
Je kunt natuurlijk ook nog huren. Kost ook maar een appel en een ei.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:12 schreef Shaggy8675 het volgende:
Ja... misschien wel eens doen ja... Lijkt me leuk
Het heeft z'n na- en voordelen ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:12 schreef blingbling11 het volgende:
Ik heb de logica achter de RJ85 nooit begrepen. 4 motoren op zo'n kleine kist?
Desalniettemin mooie plaatjes
Online marketeer. Zit dus niet echt op de operatie verder, maar onze organisatie is klein genoeg om Er voldoende over mee te krijgen als je een beetje opletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |