abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 november 2013 @ 11:56:39 #101
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133338510
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 03:19 schreef vera166 het volgende:

[..]

Shit man weet je hoe vet het is joh. Wooow elke euro waard hahaha :D maar eerste feestje kon ook niet tegen vallen natuurlijk. Veel plezier nog!
Nee dat weet ik dus niet, want ik was er niet :P Maar ik geloof je wel hoor.. heb het ook goed naar mn zin gehad in Den Haag, daar werd ook lekkere herrie gedraaid, en relaxed sfeertje :) Kreeg (wederom) van iemand een compliment over mijn manier van hakkûh.. blijkbaar doe ik dan dus toch wel iets goeds! 8-) :+ (wou je nog steeds een cursus komen volgen? ;) )

Maar ben blij dat het je goed bevallen is, kom maar op met die uitgebreidere beoordeling en ervaring, benieuwd wat je allemaal hebt meegemaakt daar! :D
  maandag 18 november 2013 @ 00:22:49 #102
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133365000
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:56 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Nee dat weet ik dus niet, want ik was er niet :P Maar ik geloof je wel hoor.. heb het ook goed naar mn zin gehad in Den Haag, daar werd ook lekkere herrie gedraaid, en relaxed sfeertje :) Kreeg (wederom) van iemand een compliment over mijn manier van hakkûh.. blijkbaar doe ik dan dus toch wel iets goeds! 8-) :+ (wou je nog steeds een cursus komen volgen? ;) )

Maar ben blij dat het je goed bevallen is, kom maar op met die uitgebreidere beoordeling en ervaring, benieuwd wat je allemaal hebt meegemaakt daar! :D
/eensch

Alles moet kapot was een lekker feestje. :)
Kaleidoscopiklimax
pi_133372976
.
pi_133379866
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:56 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Nee dat weet ik dus niet, want ik was er niet :P Maar ik geloof je wel hoor.. heb het ook goed naar mn zin gehad in Den Haag, daar werd ook lekkere herrie gedraaid, en relaxed sfeertje :) Kreeg (wederom) van iemand een compliment over mijn manier van hakkûh.. blijkbaar doe ik dan dus toch wel iets goeds! 8-) :+ (wou je nog steeds een cursus komen volgen? ;) )

Maar ben blij dat het je goed bevallen is, kom maar op met die uitgebreidere beoordeling en ervaring, benieuwd wat je allemaal hebt meegemaakt daar! :D
Fijn :D hahahaha nou altijd goed toch, complimenten! Ik hoef geen cursus meer te volgen geloof ik :')
Ben nog steeds geen pro maar ik heb spierpijn overal dus het gaat goed genoeg zo hahaha en had een filmje van mezelf gezien, kan me wel vertonen opzich zo.
En wat dan nog :D er staan wel mensen bij die gewoon een beetje voor zich uit zitten te kwijlen dus ik ben daar niet de grootste mongool geweest hahaha!

Ik zal wel ff kort proberen te typen wat ik er van vond ja hahahaha maar kan het bijna niet kort houden zo vet was het :D
Moest wel wennen aan de kledingstijl van iedereen daar, was nog nooit op zo'n feest geweest ja en nouja, wel eens een verdwaalde gabber gezien bij mij in de buurt maar nooit zoveel tegelijk :D
En natuurlijk alle enorme ogen hahahaha :') maar dat was ik wel meer gewend.

Heel veel in de frenchcorezaal geweest, en bij Noize Suppressor werd ik helemaal blij omdat Bonecrusher werd gedraaid. Echt super vet :') :D
Allemaal vage gesprekken gehad, die ik me nog wel allemaal kan herinneren maar de meeste meisjes met wie ik ze heb gevoerd echt niet meer, zo vaag waren ze :D wel cool.

En de sfeer idd.. hoef jullie allemaal niet uit te leggen hoe goed die is op zo'n feest maar ik stond er zelf wel echt van te kijken hoe het daar ging allemaal.
Ik liep per ongeluk tegen een meisje aan, dus ik had verwacht meteen dikke bek te krijgen en gescheld enzo (gaat bij mij in de buurt altijd zo, in discotheken enzo) dus stond al klaar met een weerwoord. Ik zei sorry, zegt zij ook gewoon sorry, terwijl het mijn schuld was :')
Klein sneu voorbeeldje maar toch :D was ik eeeecht niet gewend hahah!

Volgend jaar sowieso opnieuw *O* *O* *O*

Heb ook nog een vet lelijke frenchcore pet gewonnen. Hahaha


Was dus helemaal verbaas dat ze daar appels verkochten :') hahahahaha dus dat heb ik in mn hand.
  maandag 18 november 2013 @ 18:09:17 #105
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133382113
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef vera166 het volgende:

[..]

Fijn :D hahahaha nou altijd goed toch, complimenten! Ik hoef geen cursus meer te volgen geloof ik :')
Ben nog steeds geen pro maar ik heb spierpijn overal dus het gaat goed genoeg zo hahaha en had een filmje van mezelf gezien, kan me wel vertonen opzich zo.
En wat dan nog :D er staan wel mensen bij die gewoon een beetje voor zich uit zitten te kwijlen dus ik ben daar niet de grootste mongool geweest hahaha!

Ik zal wel ff kort proberen te typen wat ik er van vond ja hahahaha maar kan het bijna niet kort houden zo vet was het :D
Moest wel wennen aan de kledingstijl van iedereen daar, was nog nooit op zo'n feest geweest ja en nouja, wel eens een verdwaalde gabber gezien bij mij in de buurt maar nooit zoveel tegelijk :D
En natuurlijk alle enorme ogen hahahaha :') maar dat was ik wel meer gewend.

Heel veel in de frenchcorezaal geweest, en bij Noize Suppressor werd ik helemaal blij omdat Bonecrusher werd gedraaid. Echt super vet :') :D
Allemaal vage gesprekken gehad, die ik me nog wel allemaal kan herinneren maar de meeste meisjes met wie ik ze heb gevoerd echt niet meer, zo vaag waren ze :D wel cool.

En de sfeer idd.. hoef jullie allemaal niet uit te leggen hoe goed die is op zo'n feest maar ik stond er zelf wel echt van te kijken hoe het daar ging allemaal.
Ik liep per ongeluk tegen een meisje aan, dus ik had verwacht meteen dikke bek te krijgen en gescheld enzo (gaat bij mij in de buurt altijd zo, in discotheken enzo) dus stond al klaar met een weerwoord. Ik zei sorry, zegt zij ook gewoon sorry, terwijl het mijn schuld was :')
Klein sneu voorbeeldje maar toch :D was ik eeeecht niet gewend hahah!

Volgend jaar sowieso opnieuw *O* *O* *O*

Heb ook nog een vet lelijke frenchcore pet gewonnen. Hahaha

[ afbeelding ]
Was dus helemaal verbaas dat ze daar appels verkochten :') hahahahaha dus dat heb ik in mn hand.
Leuk verslag, de enthousiasme spat er vanaf! :D
Kaleidoscopiklimax
pi_133400742
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef vera166 het volgende:

[..]

Fijn :D hahahaha nou altijd goed toch, complimenten! Ik hoef geen cursus meer te volgen geloof ik :')
Ben nog steeds geen pro maar ik heb spierpijn overal dus het gaat goed genoeg zo hahaha en had een filmje van mezelf gezien, kan me wel vertonen opzich zo.
En wat dan nog :D er staan wel mensen bij die gewoon een beetje voor zich uit zitten te kwijlen dus ik ben daar niet de grootste mongool geweest hahaha!

Ik zal wel ff kort proberen te typen wat ik er van vond ja hahahaha maar kan het bijna niet kort houden zo vet was het :D
Moest wel wennen aan de kledingstijl van iedereen daar, was nog nooit op zo'n feest geweest ja en nouja, wel eens een verdwaalde gabber gezien bij mij in de buurt maar nooit zoveel tegelijk :D
En natuurlijk alle enorme ogen hahahaha :') maar dat was ik wel meer gewend.

Heel veel in de frenchcorezaal geweest, en bij Noize Suppressor werd ik helemaal blij omdat Bonecrusher werd gedraaid. Echt super vet :') :D
Allemaal vage gesprekken gehad, die ik me nog wel allemaal kan herinneren maar de meeste meisjes met wie ik ze heb gevoerd echt niet meer, zo vaag waren ze :D wel cool.

En de sfeer idd.. hoef jullie allemaal niet uit te leggen hoe goed die is op zo'n feest maar ik stond er zelf wel echt van te kijken hoe het daar ging allemaal.
Ik liep per ongeluk tegen een meisje aan, dus ik had verwacht meteen dikke bek te krijgen en gescheld enzo (gaat bij mij in de buurt altijd zo, in discotheken enzo) dus stond al klaar met een weerwoord. Ik zei sorry, zegt zij ook gewoon sorry, terwijl het mijn schuld was :')
Klein sneu voorbeeldje maar toch :D was ik eeeecht niet gewend hahah!

Volgend jaar sowieso opnieuw *O* *O* *O*

Heb ook nog een vet lelijke frenchcore pet gewonnen. Hahaha

[ afbeelding ]
Was dus helemaal verbaas dat ze daar appels verkochten :') hahahahaha dus dat heb ik in mn hand.
_O_

Had net als N22 ook wel verwacht veel meer in de french aanwezig te zijn, maar had dus een mainstream fanaat bij dus hebben we ook de beste millenium setjes gecheckt daaro. De groep waarmee ik oorspronkelijk kwam de halve avond kwijt geweest :')

Frantic Freak weeral een uiterst bazige afsluiting _O_ _O_


Spierpijn tot aan overal in mijn rug zelfs, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik ook nogsteeds niet :')

Enige semi-lastige aan de avond was dat het me toch wel opviel dat er best veel van die agressieve cokebal supporters rondliepen met amsterdam/020 shirts&tattoos, vroeg er ook eentje met zo'n typisch accentje waar ik vandaan kwam, mooi een of ander boeregat opgenoemd waar ie zeker nooit eerder van gehoord had, echt geen zin in die trieste lui :')
404 - Not Found
  dinsdag 19 november 2013 @ 01:23:11 #107
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_133401206
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Zwappel het volgende:
Frantic Freak weeral een uiterst bazige afsluiting _O_ _O_

Zag dat filmpje al op FB langskomen :9~ Hopen dat zijn set is opgenomen, zou wel erg fijn zijn.

quote:
Enige semi-lastige aan de avond was dat het me toch wel opviel dat er best veel van die agressieve cokebal supporters rondliepen met amsterdam/020 shirts&tattoos, vroeg er ook eentje met zo'n typisch accentje waar ik vandaan kwam, mooi een of ander boeregat opgenoemd waar ie zeker nooit eerder van gehoord had, echt geen zin in die trieste lui :')
Dat zei je daar ook al inderdaad, dat je bewust je echte woonplaats niet verteld had. Ik heb er denk ik niet op gelet of die figuren zijn me gewoon niet opgevallen.
Wel grappig die hele consternatie op PF over het feit dat er een Ajax logo op de bekers stond en dat mensen speciaal zelfs om een Red Bull bekertje vroegen :') Cyndium kon er weinig aan doen, daarnaast, waar maak je je druk om, het is een omhulsel waar vloeistof in zit.

Volgend jaar zeker weer van de partij :D *O* !!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:23:10 #110
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133432326
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef vera166 het volgende:

[..]

Fijn :D hahahaha nou altijd goed toch, complimenten! Ik hoef geen cursus meer te volgen geloof ik :')
Ben nog steeds geen pro maar ik heb spierpijn overal dus het gaat goed genoeg zo hahaha en had een filmje van mezelf gezien, kan me wel vertonen opzich zo.
En wat dan nog :D er staan wel mensen bij die gewoon een beetje voor zich uit zitten te kwijlen dus ik ben daar niet de grootste mongool geweest hahaha!

Ik zal wel ff kort proberen te typen wat ik er van vond ja hahahaha maar kan het bijna niet kort houden zo vet was het :D
Moest wel wennen aan de kledingstijl van iedereen daar, was nog nooit op zo'n feest geweest ja en nouja, wel eens een verdwaalde gabber gezien bij mij in de buurt maar nooit zoveel tegelijk :D
En natuurlijk alle enorme ogen hahahaha :') maar dat was ik wel meer gewend.

Heel veel in de frenchcorezaal geweest, en bij Noize Suppressor werd ik helemaal blij omdat Bonecrusher werd gedraaid. Echt super vet :') :D
Allemaal vage gesprekken gehad, die ik me nog wel allemaal kan herinneren maar de meeste meisjes met wie ik ze heb gevoerd echt niet meer, zo vaag waren ze :D wel cool.

En de sfeer idd.. hoef jullie allemaal niet uit te leggen hoe goed die is op zo'n feest maar ik stond er zelf wel echt van te kijken hoe het daar ging allemaal.
Ik liep per ongeluk tegen een meisje aan, dus ik had verwacht meteen dikke bek te krijgen en gescheld enzo (gaat bij mij in de buurt altijd zo, in discotheken enzo) dus stond al klaar met een weerwoord. Ik zei sorry, zegt zij ook gewoon sorry, terwijl het mijn schuld was :')
Klein sneu voorbeeldje maar toch :D was ik eeeecht niet gewend hahah!

Volgend jaar sowieso opnieuw *O* *O* *O*

Heb ook nog een vet lelijke frenchcore pet gewonnen. Hahaha

[ afbeelding ]
Was dus helemaal verbaas dat ze daar appels verkochten :') hahahahaha dus dat heb ik in mn hand.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Zwappel het volgende:

[..]

_O_

Had net als N22 ook wel verwacht veel meer in de french aanwezig te zijn, maar had dus een mainstream fanaat bij dus hebben we ook de beste millenium setjes gecheckt daaro. De groep waarmee ik oorspronkelijk kwam de halve avond kwijt geweest :')

Frantic Freak weeral een uiterst bazige afsluiting _O_ _O_


Spierpijn tot aan overal in mijn rug zelfs, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik ook nogsteeds niet :')

Enige semi-lastige aan de avond was dat het me toch wel opviel dat er best veel van die agressieve cokebal supporters rondliepen met amsterdam/020 shirts&tattoos, vroeg er ook eentje met zo'n typisch accentje waar ik vandaan kwam, mooi een of ander boeregat opgenoemd waar ie zeker nooit eerder van gehoord had, echt geen zin in die trieste lui :')
Hmm, als ik dit zo lees/hoor, krijg ik toch beetje spijtgevoel dat ik toch niet naar PD ben geweest :@ Maar goed, ik had me ook wel vermaakt op ander feestje, dus mag niet klagen ;)

Maar erg leuk om te lezen Vera! Tof dat er een nieuwe wereld voor je open is gegaan! :D Hopelijk blijft het niet bij deze ene keer, en ga je nog vaker feestjes meepakken ;) Wil wel keertje samen met je hakkuh, kijken hoe goed je het er vanaf brengt :p Leuke verschijning ook, als ik je foto zo zie.. en nog gezond ook, appeltje voor de dorst erbij! :Y)

Ook tof om te zien dat Niek (Frantic Freak) toch wel weer dik afsluit.. enkele edities van PD sloot ie maar 'lafjes' af, op normaal tempo.. op het einde van een feest moet je gewoon echt vlammen! Alle laatste energie eruit persen! Spierpijn FTW!
pi_133432623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef VRIDZ het volgende:
. op het einde van een feest moet je gewoon echt vlammen! Alle laatste energie eruit persen! Spierpijn FTW!
En hoe ie dat deed, eerste plaat die hij erin gooide was meteen early terror :D
404 - Not Found
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:48:43 #112
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_133433321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef VRIDZ het volgende:
Ook tof om te zien dat Niek (Frantic Freak) toch wel weer dik afsluit.. enkele edities van PD sloot ie maar 'lafjes' af, op normaal tempo.. op het einde van een feest moet je gewoon echt vlammen! Alle laatste energie eruit persen! Spierpijn FTW!
Ik kan je vertellen, vergeleken met vorig jaar en het jaar daarvoor was het ditmaal echt laf.
Zeker in vergelijking tot vorig jaar was het 3x niks.
Die man kan zoveel beter dan dit.

Speedfolter en Simon Underground, wat een helden. 8-)
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:56:51 #113
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133433589
Als je Pandemonium 25 maart 2006 hebt meegemaakt, dan is elke andere set van hem wel laf :D Vooral met Lady Dana die erna net zo hard verder gaat! :D

Kwam net deze link tegen op FB, kan ook niet anders dan dikke mix zijn! :D

https://soundcloud.com/th(...)producer-pandemonium
  woensdag 20 november 2013 @ 01:35:29 #114
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133435792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

[..]

Hmm, als ik dit zo lees/hoor, krijg ik toch beetje spijtgevoel dat ik toch niet naar PD ben geweest :@ Maar goed, ik had me ook wel vermaakt op ander feestje, dus mag niet klagen ;)

Maar erg leuk om te lezen Vera! Tof dat er een nieuwe wereld voor je open is gegaan! :D Hopelijk blijft het niet bij deze ene keer, en ga je nog vaker feestjes meepakken ;) Wil wel keertje samen met je hakkuh, kijken hoe goed je het er vanaf brengt :p Leuke verschijning ook, als ik je foto zo zie.. en nog gezond ook, appeltje voor de dorst erbij! :Y)

Ook tof om te zien dat Niek (Frantic Freak) toch wel weer dik afsluit.. enkele edities van PD sloot ie maar 'lafjes' af, op normaal tempo.. op het einde van een feest moet je gewoon echt vlammen! Alle laatste energie eruit persen! Spierpijn FTW!
En tegen mij heb je regelmatig gezegd dat er niet zo snel afgesloten moet worden omdat je het laatste uur juist rustig aan wil doen. :{
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 20 november 2013 @ 02:04:03 #115
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_133436104
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:56 schreef VRIDZ het volgende:
Als je Pandemonium 25 maart 2006 hebt meegemaakt, dan is elke andere set van hem wel laf :D Vooral met Lady Dana die erna net zo hard verder gaat! :D

Kwam net deze link tegen op FB, kan ook niet anders dan dikke mix zijn! :D

https://soundcloud.com/th(...)producer-pandemonium
:9~ :9~ :9~
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 20 november 2013 @ 14:50:44 #116
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_133447020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:48 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen, vergeleken met vorig jaar en het jaar daarvoor was het ditmaal echt laf.
Zeker in vergelijking tot vorig jaar was het 3x niks.
Die man kan zoveel beter dan dit.

Speedfolter en Simon Underground, wat een helden. 8-)
Simon Underground idd _O_
The Outside Agency
  woensdag 20 november 2013 @ 23:59:01 #117
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133470888
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 01:35 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

En tegen mij heb je regelmatig gezegd dat er niet zo snel afgesloten moet worden omdat je het laatste uur juist rustig aan wil doen. :{
Gekscherend ja, zodat je cooling-down kan doen, om spierpijn te voorkomen! Net zoals met alle andere sporten :7

Ook wel benieuwd naar andere setjes dan idd, vooral uit de terror-zaal! :)
  woensdag 20 november 2013 @ 23:59:59 #118
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133470929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

Gekscherend ja, zodat je cooling-down kan doen, om spierpijn te voorkomen! Net zoals met alle andere sporten :7

Ook wel benieuwd naar andere setjes dan idd, vooral uit de terror-zaal! :)
Je klonk toen anders vrij serieus.
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 21 november 2013 @ 00:00:58 #119
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133470971
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 23:59 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Je klonk toen anders vrij serieus.
Doe ik dat niet altijd al dan?
pi_133471319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:48 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen, vergeleken met vorig jaar en het jaar daarvoor was het ditmaal echt laf.
Zeker in vergelijking tot vorig jaar was het 3x niks.
Die man kan zoveel beter dan dit.

Speedfolter en Simon Underground, wat een helden. 8-)
Wa FF lafjes deze keer? Perfecte afsluit BPMs imo, en heb maar 1 track herkent.. In mijn ogen een perfecte set die zeker aan zijn stijl voldoet! _O_

Ik vond eerder dat bijv Predator vs Dione nogal lafjes was, jieeehaaa als afsluittrack. :')

Vince, Dreamteam, Trypticon ( _O_ _O_ ) hebben wel zeker hun best gedaan. Rob Gee vs Lenny Dee was ook lachen, maar had er toch wel meer van verwacht eigenlijk..

[ Bericht 13% gewijzigd door Zwappel op 21-11-2013 00:17:37 ]
404 - Not Found
pi_133496422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Zwappel het volgende:

[..]

_O_

Had net als N22 ook wel verwacht veel meer in de french aanwezig te zijn, maar had dus een mainstream fanaat bij dus hebben we ook de beste millenium setjes gecheckt daaro. De groep waarmee ik oorspronkelijk kwam de halve avond kwijt geweest :')

Frantic Freak weeral een uiterst bazige afsluiting _O_ _O_


Spierpijn tot aan overal in mijn rug zelfs, hoe ik dat voor elkaar heb gekregen weet ik ook nogsteeds niet :')

Enige semi-lastige aan de avond was dat het me toch wel opviel dat er best veel van die agressieve cokebal supporters rondliepen met amsterdam/020 shirts&tattoos, vroeg er ook eentje met zo'n typisch accentje waar ik vandaan kwam, mooi een of ander boeregat opgenoemd waar ie zeker nooit eerder van gehoord had, echt geen zin in die trieste lui :')
Volgende keer beter, frenchcore!! *O* Ik was zo blij dat ik le Bask live heb gezien, wooow :') wat vet.

volgend jaar weer?! haha

Oh ik heb echt va niemand last gehad.. maar komt misschien ook omdat ik een meisje ben en ik denk dat ik daar sws minder snel problemen krijg? denk ik :D
Wel dom dat er op die drinkglazen het logo van Ajax stond, ik maak me er niet druk om maaarrr het is niet zo handig op zo'n feestje :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef VRIDZ het volgende:

[..]

[..]

Hmm, als ik dit zo lees/hoor, krijg ik toch beetje spijtgevoel dat ik toch niet naar PD ben geweest :@ Maar goed, ik had me ook wel vermaakt op ander feestje, dus mag niet klagen ;)

Maar erg leuk om te lezen Vera! Tof dat er een nieuwe wereld voor je open is gegaan! :D Hopelijk blijft het niet bij deze ene keer, en ga je nog vaker feestjes meepakken ;) Wil wel keertje samen met je hakkuh, kijken hoe goed je het er vanaf brengt :p Leuke verschijning ook, als ik je foto zo zie.. en nog gezond ook, appeltje voor de dorst erbij! :Y)

Ook tof om te zien dat Niek (Frantic Freak) toch wel weer dik afsluit.. enkele edities van PD sloot ie maar 'lafjes' af, op normaal tempo.. op het einde van een feest moet je gewoon echt vlammen! Alle laatste energie eruit persen! Spierpijn FTW!
Echt wel een nieuwe wereld... :D ben alleen bang dat naar welk ander hardcore feest ik nu ga, het alleen maar tegen kan vallen :') :'( dat zou echt kut zijn haha
Maar ik ga volgend jaar sowieso weer naar PD en ik denk in de zomer, outdoor, ook, ligt aan de line up :D !!

Had inderdaad ook echt spierpijn, 3 dagen niet naar school geweest, nog steeds elke dag 's middags slapen maar het was het helemaal waard (en ik ben niks gewend dus hahahahahaha)

quote:
14s.gif Op maandag 18 november 2013 18:09 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Leuk verslag, de enthousiasme spat er vanaf! :D
Ja ik ben ook echt enthousiast, balen dat het pas over een jaar is :') :(
  donderdag 21 november 2013 @ 21:09:49 #122
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133496488
Er zijn nog genoeg andere hardcorefeest hoor Vera :D
Kaleidoscopiklimax
pi_133496511
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef RadioSlut het volgende:
Er zijn nog genoeg andere hardcorefeest hoor Vera :D
Ja true ben alleen zo'n echte noob :') :') hahaha
pi_133496512
Ja, er is bijv binnenkort een frenchcore feest van 26 uur.. wie wil dat niet missen :') _O-
404 - Not Found
  donderdag 21 november 2013 @ 21:13:59 #125
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133496679
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja true ben alleen zo'n echte noob :') :') hahaha
Heel simpel. Pik een vette artiest uit op Partyflock en kijk wat zijn volgende optredens zijn. :P
Kaleidoscopiklimax
pi_133496690
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef Zwappel het volgende:
Ja, er is bijv binnenkort een frenchcore feest van 26 uur.. wie wil dat niet missen :') _O-
hahahaha omg.. toooo much
pi_133496766
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Heel simpel. Pik een vette artiest uit op Partyflock en kijk wat zijn volgende optredens zijn. :P
Ja :d dat ga ik doen
Twijfel over MOH, is in maart toch :D
pi_133496796
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:10 schreef Zwappel het volgende:
Ja, er is bijv binnenkort een frenchcore feest van 26 uur.. wie wil dat niet missen :') _O-
Laatste uurtjes slapend voor de speakers doorbrengen :z
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  donderdag 21 november 2013 @ 21:16:26 #129
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133496801
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja :d dat ga ik doen
Twijfel over MOH, is in maart toch :D
Als je het geld ervoor hebt... gewoon doen. Elk jaar zijn er veel namen, daarom ook veel keus.

Ik ga iig wel, ga wsl met een FOK!ker helemaal waus zijn enzo. :')
Kaleidoscopiklimax
pi_133496988
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_133496991
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:16 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Als je het geld ervoor hebt... gewoon doen. Elk jaar zijn er veel namen, daarom ook veel keus.

Ik ga iig wel, ga wsl met een FOK!ker helemaal waus zijn enzo. :')
Haha! Super vet!!! :D moh ken ik van vroeger ook al, iig de naam. Lijkt me echt wel een keer vet ja, PD is in mijn ogen veel onbekender.. hoeft niks te maken te hebben met de 'kwaliteit' maar toch :D
  donderdag 21 november 2013 @ 21:21:44 #132
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133497044
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef vera166 het volgende:

[..]

Haha! Super vet!!! :D moh ken ik van vroeger ook al, iig de naam. Lijkt me echt wel een keer vet ja, PD is in mijn ogen veel onbekender.. hoeft niks te maken te hebben met de 'kwaliteit' maar toch :D
Pandemonium is tegenwoordig van bijna dezelfde grootte als MOH... bijna dan :P
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 21 november 2013 @ 21:24:52 #133
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133497173
http://partyflock.nl/party/233392:Masters_of_Hardcore

Hier bijvoorbeeld de line-up van afgelopen keer. :Y M.i. best een gevarieerde line-up.
Kaleidoscopiklimax
pi_133497314
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef RadioSlut het volgende:
http://partyflock.nl/party/233392:Masters_of_Hardcore

Hier bijvoorbeeld de line-up van afgelopen keer. :Y M.i. best een gevarieerde line-up.
Jaaaa echt vet :D denk wel dat ik heen ga dan, als er mensen mee willen! Liever deze feesten vaker bijwonen dan veel naar een 'normale' discotheek (want ja daar ga ik ook heen :') )

Was jij er vorig jaar? :D
  donderdag 21 november 2013 @ 21:31:29 #135
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133497457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef vera166 het volgende:

[..]

Jaaaa echt vet :D denk wel dat ik heen ga dan, als er mensen mee willen! Liever deze feesten vaker bijwonen dan veel naar een 'normale' discotheek (want ja daar ga ik ook heen :') )

Was jij er vorig jaar? :D
Als je eenmaal dit soort feesten hebt gehad dan ga je normale discotheken haten _O- ik ben zelf nog nooit naar een normale disco geweest maar hoor het wel om me heen.

Ik ben er in 2009 geweest... mijn allereerste hardcorefeest ever, en ik was in mn eentje gegaan. Had binnen no time een groepje gevonden (Amsterdammers, was ik de enige Rotterdammer maar dat was geen probleem :P ), ik denk dat het met jou ook wel zal gaan lopen mocht je in je eentje gaan. En als je een redelijke kennissenkring hebt dan zal er heus wel iemand gaan. :Y
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 22 november 2013 @ 00:41:13 #136
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_133504107
Leuk om te lezen hoe het zich voor jou nu uitvouwt Vera.. iets wat de rest van de mensen hier ook allemaal eens mee heeft gemaakt.. :)

Mijn eerste (kleine) feestje was in mn eigen dorp, in 2002.. Ging er ook in mn eentje heen (ik was enige van mn toenmalige vriendengroep die van hardcore/gabber hield).. Tijdje erna nog een feest op zelfde locatie.. dan eens een feestje in een dorp verderop.. leer ik daar wat mensen kennen, en een volgende keer met hen meegegaan naar een feestje weer iets verder weg.. en toen leerde ik ook pas Partyflock kennen (begin 2003), toen ging er al helemaal een wereld voor me open! Zo verdomd veel mensen leren kennen via / dankzij Partyflock! Ze later op feesten tegengekomen.. of juist mensen op feest ontmoeten en via PF in contact blijven. Redelijk wat van die mensen spreek ik nu nog steeds wel eens, en gaan ook nog steeds wel eens naar feesten toe :)

Vroeger vaak genoeg met de trein naar feesten gegaan, en halverwege de reis stappen er andere bekenden ook bij je in de trein, om uiteindelijk op een Utrecht CS of Amsterdam CS aan te komen, en daar met een hele groep wat biertjes te doen, radiootje erbij.. en dan met de hele meute door naar het feest! :D Ergens mis ik die tijd toch wel.. Men wordt ook ouder, gaat eerder zelf met de auto naar een feest (als ze al nog gaan feesten).. iig, hele mooie tijd aan beleefd! :D

Voor de geïnteresseerden.. staan ook nog heel wat foto's van die periode op website van een maatje van me, die toen altijd foto's maakte.. wel vaak van dezelfde mensen dus, maar dat mag de pret niet drukken ;) Het gros van de (feest)foto's van mezelf heb ik dus aan hem te danken :D Hoor t wel, mochten mensen interesse hebben :)
  woensdag 27 november 2013 @ 19:31:37 #137
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_133684551
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:31 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Als je eenmaal dit soort feesten hebt gehad dan ga je normale discotheken haten _O-
Inderdaad, echt geen kloot meer aan... Zo af en toe beland ik nog wel eens op een plek waar 'normale' muziek wordt gedraaid. Dan sta je echt van, wtf doe ik hier :P

Nog mensen die naar Storm gaan vrijdag? :)
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  woensdag 27 november 2013 @ 19:38:01 #138
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133684833
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 00:41 schreef VRIDZ het volgende:
Leuk om te lezen hoe het zich voor jou nu uitvouwt Vera.. iets wat de rest van de mensen hier ook allemaal eens mee heeft gemaakt.. :)

Mijn eerste (kleine) feestje was in mn eigen dorp, in 2002.. Ging er ook in mn eentje heen (ik was enige van mn toenmalige vriendengroep die van hardcore/gabber hield).. Tijdje erna nog een feest op zelfde locatie.. dan eens een feestje in een dorp verderop.. leer ik daar wat mensen kennen, en een volgende keer met hen meegegaan naar een feestje weer iets verder weg.. en toen leerde ik ook pas Partyflock kennen (begin 2003), toen ging er al helemaal een wereld voor me open! Zo verdomd veel mensen leren kennen via / dankzij Partyflock! Ze later op feesten tegengekomen.. of juist mensen op feest ontmoeten en via PF in contact blijven. Redelijk wat van die mensen spreek ik nu nog steeds wel eens, en gaan ook nog steeds wel eens naar feesten toe :)

Vroeger vaak genoeg met de trein naar feesten gegaan, en halverwege de reis stappen er andere bekenden ook bij je in de trein, om uiteindelijk op een Utrecht CS of Amsterdam CS aan te komen, en daar met een hele groep wat biertjes te doen, radiootje erbij.. en dan met de hele meute door naar het feest! :D Ergens mis ik die tijd toch wel.. Men wordt ook ouder, gaat eerder zelf met de auto naar een feest (als ze al nog gaan feesten).. iig, hele mooie tijd aan beleefd! :D

Voor de geïnteresseerden.. staan ook nog heel wat foto's van die periode op website van een maatje van me, die toen altijd foto's maakte.. wel vaak van dezelfde mensen dus, maar dat mag de pret niet drukken ;) Het gros van de (feest)foto's van mezelf heb ik dus aan hem te danken :D Hoor t wel, mochten mensen interesse hebben :)
Kun je toch gewoon in dit topic posten? _O- Bedoel, die foto's staan toch al op die interwebz (:
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 27 november 2013 @ 19:38:14 #139
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133684846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:

[..]

Inderdaad, echt geen kloot meer aan... Zo af en toe beland ik nog wel eens op een plek waar 'normale' muziek wordt gedraaid. Dan sta je echt van, wtf doe ik hier :P

Nog mensen die naar Storm gaan vrijdag? :)
Ik haat vrijdagen. -O-
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 27 november 2013 @ 19:38:38 #140
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_133684860
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ik haat vrijdagen. -O-
Ik haat feesten op vrijdagen.
The Outside Agency
  woensdag 27 november 2013 @ 19:39:08 #141
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133684885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik haat feesten op vrijdagen.
Hoedatzo? :o
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 27 november 2013 @ 19:40:33 #142
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_133684937
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:39 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Hoedatzo? :o
Zaterdag werken
The Outside Agency
  woensdag 27 november 2013 @ 19:42:16 #143
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133684997
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:40 schreef haakon het volgende:

[..]

Zaterdag werken
(Ikke ook. :'( )

Maar dan hoef je de feesten op freitag niet te haten, die kunnen er toch ook niks aan doen? :'( :'(
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 27 november 2013 @ 19:43:08 #144
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_133685036
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:42 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

(Ikke ook. :'( )

Maar dan hoef je de feesten op freitag niet te haten, die kunnen er toch ook niks aan doen? :'( :'(
Ik haat de feesten niet. Ik haat de vrijdag waarop ze gehouden worden! :(
The Outside Agency
  woensdag 27 november 2013 @ 19:44:10 #145
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133685081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:43 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik haat de feesten niet. Ik haat de vrijdag waarop ze gehouden worden! :(
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:38 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik haat feesten op vrijdagen.
Wut. :(
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 27 november 2013 @ 19:45:27 #146
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_133685146
Ik haat vrijdagen haat feestenvrijdagen vrij feest dagenvrij
The Outside Agency
  woensdag 27 november 2013 @ 19:47:19 #147
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133685230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef haakon het volgende:
Ik haat vrijdagen haat feestenvrijdagen vrij feest dagenvrij
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht van jou dat je drugs gebruikt. :'(
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 27 november 2013 @ 19:48:12 #148
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_133685260
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht van jou dat je drugs gebruikt. :'(
Ik doe niets anders
The Outside Agency
pi_133685289
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:50 schreef Zwappel het volgende:

[..]
boeregat opgenoemd waar ie zeker nooit eerder van gehoord had
Haha dus gewoon je woonplaats opgenoemd? :D
  woensdag 27 november 2013 @ 19:50:00 #150
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133685339
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik doe niets anders
:lijn:
Kaleidoscopiklimax
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')