abonnement Unibet Coolblue
pi_132582961
Shirma Rouse
Team: Trijntje Oosterhuis
Leeftijd: 33 jaar
Woonplaats: Rotterdam

Shirma Rouse is geen onbekende in haar vak. De Rotterdamse is al jaren actief als backingvocal van verschillende artiesten. Zo heeft ze met onder andere Alain Clark, Candy Dulfer en Anouk op het podium gestaan. Met laatstgenoemde stond ze op het Eurovisie Songfestival, waar ze werd benoemd als beste achtergrondzangeres. Verder bracht ze al eerder cd's uit, die bij het grote publiek niet bekend raakten. Met haar deelname aan The Voice moet daar verandering in komen. Haar versie van "Imagine" raakte in ieder geval het Nederlands publiek. Ze behaalde daarmee de Single Top 100. Nadat alle coaches draaiden koos ze voor Trijntje als coach.



[ Bericht 10% gewijzigd door Benny op 18-12-2013 22:08:58 ]
pi_133325560
Wat een kracht in haar stem _O_
  maandag 18 november 2013 @ 16:22:21 #3
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_133378994
Shirma Rouse accepteert volle figuur

Kandidaat Shirma Rouse van The Voice of Holland heeft een vol figuur door een medisch probleem. "Ik heb een chronische schildklierafwijking, waardoor mijn stofwisseling op een laag pitje werkt".

Dat vertelt ze aan het AD.

Er is een oplossing voor dit probleem, namelijk een behandeling met hormonen, maar daar wil Rouse niet over nadenken.

"In het verleden heb ik een periode hormoonpilletjes geslikt, maar daardoor kreeg ik last van mijn stem", aldus één van de publiekslievelingen van de show. "Daarom heb ik ervoor gekozen geen medicijnen meer in te nemen en te accepteren dat ik waarschijnlijk de rest van mijn leven een forse vrouw zal blijven."

Om ervoor te zorgen dat ze zich lekker in haar vel voelt, sport ze drie keer per week en eet ze zo verantwoord mogelijk. "Ik ben zo gelukkig als wat", zegt ze tegen de krant.

In het gesprek vertelt ze ook nog dat ze niet meedoet aan het talentenprogramma om te winnen, maar vooral 'voor de ervaring'. "Nog belangrijker: lekker knallen op het podium. Want zingen is mijn lust en mijn leven."

Bron
pi_133853748
Ze kan echt een stuk beter en meer dan dat ze vrijdag liet horen :{
pi_134088799
Afgelopen optreden.... ge-wel-dig _O_
pi_134088897
Geweldig! Als zij aan het zingen is, mag ze van mij wel even door zingen! Prachtige stem en wat een performance, iedere keer weer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')