abonnement Unibet Coolblue
pi_132542127
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:23 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132542163
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:28 schreef Reintji het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe sta je in de Animal Crossing wedstrijd?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132542213
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Poit het volgende:

[..]

Hoe sta je in de Animal Crossing wedstrijd?
Die wedstrijd is zo jammer, je kunt alleen meedoen als je al AC hebt mwehhh, die heb k niet -O-
pi_132542361
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Die wedstrijd is zo jammer, je kunt alleen meedoen als je al AC hebt mwehhh, die heb k niet -O-
Ik vind de manier van winnaar bepalen niet zo relaxed :o
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132542376
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

mwehhh
:D
pi_132542670
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:23 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_132542745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:37 schreef Poit het volgende:

[..]

Ik vind de manier van winnaar bepalen niet zo relaxed :o
En een ander gaat me betichten van vriendjespolitiek als het out of the blue komt. Zo kun je het nooit goed doen, en krijg je emmers stront over je heen (je moet de dms zien :') .
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132542828
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

En een ander gaat me betichten van vriendjespolitiek als het out of the blue komt. Zo kun je het nooit goed doen, en krijg je emmers stront over je heen (je moet de dms zien :') .
RON IK KIES WEL EEN WINNAAR VOOR JE!

SHAR JIJ WINT O+

Ik heb haar kamer gezien, close enough :P
pi_132542832
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

En een ander gaat me betichten van vriendjespolitiek als het out of the blue komt. Zo kun je het nooit goed doen, en krijg je emmers stront over je heen (je moet de dms zien :') .
Sowieso sporen mensen niet, toen ik het las vond ik het wel jammer want had graag mee gedaan en je kan dus alleen winnen als je de game hebt, balen maar zo is het nou eenmaal. De reacties van mensen daarentegen, en je kunt het idd nooit goed doen, echt mensen kunnen zo zeiken :r
pi_132542846
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef wc-eend het volgende:

[..]

RON IK KIES WEL EEN WINNAAR VOOR JE!

SHAR JIJ WINT O+

Ik heb haar kamer gezien, close enough :P
EHYMGEWRD IK HEB GEWONNEN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ *O*

eend for president
pi_132542869
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Sowieso sporen mensen niet, toen ik het las vond ik het wel jammer want had graag mee gedaan en je kan dus alleen winnen als je de game hebt, balen maar zo is het nou eenmaal. De reacties van mensen daarentegen, en je kunt het idd nooit goed doen, echt mensen kunnen zo zeiken :r
Het is een dingetje tussen Nintendo en ons, en dat is het. Ik wacht nog op de eerste "Batman is voor pc only, ik heb een console, boehoe"-reactie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132542888
Oh kut, die moet ik ook nog afsluiten :')
Vroeg me opeens af wanneer de einddatum was :') Vanavond maar doen, tussen de kroket en de friet door.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132542933
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

En een ander gaat me betichten van vriendjespolitiek als het out of the blue komt. Zo kun je het nooit goed doen, en krijg je emmers stront over je heen (je moet de dms zien :') .
Ik vind de wedstrijd zelf wel tof hoor! Wat ik alleen jammer vind is dat 'het Fok volk' de winnaar bepaalt. Ik ben dan altijd bang dat de populairste Fokker zal winnen en niet de leukste entry.
Wat ik mooier had gevonden was dat de inzendingen bij de eindredacteur binnen komt. Deze anonimiseert de inzendingen en laat de volledige crew op eenzelfde manier stemmen. Winnaar komt daaruit met daarbij keuzes van de redactieleden.

Maaarrrr da's mijn mening. Verder snap ik dat het lastig is om deze shit te regelen. En mensen die je betichten van iets moeten direct uit de wedstrijd gegooid worden + ban 4 life, jeweetzelluf!

PHE PHE 4 PRESIDENT!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132542946
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:59 schreef Pheno het volgende:
Oh kut, die moet ik ook nog afsluiten :')
Vroeg me opeens af wanneer de einddatum was :') Vanavond maar doen, tussen de kroket en de friet door.
Kroket en Friet :9 Nu ook zin in ;(
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132542968
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132542979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Kroket en Friet :9 Nu ook zin in ;(
JA LEKKER IK NU OOK

maar had gister al pizza :') en chocolade slagroomsoesjes :') en m&ms :')
pi_132542992
Ach, toch te druk met werk om me druk te maken over al het geklaag. Meeste is een kwestie van het kruisje klikken. Het is alleen zo zuur, denk je een leuk iets in elkaar te knutselen in recordtijd wegens drukte (vaak naar schiphol vanaf het oosten op het moment, dus kk laat thuis), krijg je weer bagger over je heen. En ik ben al de meest onopvallende PR ooit op FOK!, geen hont die me ziet, maar als er wat te zeiken valt: hoi!

Zo, nu weer verder met SoapUI, even wat tests gaan afvuren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132543029
Ik heb op reintji gestemd in de ac wedstrijd, maar hij heeft dan ook gewoon de mooiste kamer imo! Net als dat ik die simpele tent mooi vond :D Maar verder idd rare prijsvraagopzet, zowel qua prijsvraagopzet, als qua fraude/valsspeelgevoeligheid want degene met de meeste fokvrienden kan heel makkelijk winnen. Dan liever gewoon gamescrew of Nintendo zelf die beslist, daar heb ik meer vertrouwen in.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_132543054
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef Pheno het volgende:
Ach, toch te druk met werk om me druk te maken over al het geklaag. Meeste is een kwestie van het kruisje klikken. Het is alleen zo zuur, denk je een leuk iets in elkaar te knutselen in recordtijd wegens drukte (vaak naar schiphol vanaf het oosten op het moment, dus kk laat thuis), krijg je weer bagger over je heen. En ik ben al de meest onopvallende PR ooit op FOK!, geen hont die me ziet, maar als er wat te zeiken valt: hoi!

Zo, nu weer verder met SoapUI, even wat tests gaan afvuren.
Ik adoreer je Phe Phe!
Je doet goede zaken voor Fok!Games _O_
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132543095
Succes ermee. Ik ben er klaar mee en ik ga gewoonweg een tijdje bezinnen of ik nog wel iets ga regelen. Als ik had gekozen voor mods/crew dan was het weer niet goed, want ook vriendjespolitiek. Nintendo ging niet stemmen, dus dan is het kiezen tussen twee soorten haatdm's: vriendjespoliteik crew/users. Joechei.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_132543157
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
Succes ermee. Ik ben er klaar mee en ik ga gewoonweg een tijdje bezinnen of ik nog wel iets ga regelen. Als ik had gekozen voor mods/crew dan was het weer niet goed, want ook vriendjespolitiek. Nintendo ging niet stemmen, dus dan is het kiezen tussen twee soorten haatdm's: vriendjespoliteik crew/users. Joechei.
Gezeik zal je altijd krijgen natuurlijk. Maar zoals ik aangaf, lijkt me helemaal niet verkeerd om in een eventuele toekomst de voorwaarde op te nemen dat bij geklaag bij de redactie de inzending van de wedstrijd vervalt :) Kloonscan included :)
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_132543360
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
Succes ermee. Ik ben er klaar mee en ik ga gewoonweg een tijdje bezinnen of ik nog wel iets ga regelen. Als ik had gekozen voor mods/crew dan was het weer niet goed, want ook vriendjespolitiek. Nintendo ging niet stemmen, dus dan is het kiezen tussen twee soorten haatdm's: vriendjespoliteik crew/users. Joechei.
Gezeik hou je altijd, ik doe altijd mijn giveaways internationaal. Ik had laatst een aanbod van een bedrijf waarvan ik voor 300 eu aan nagellak weg mocht geven en ze betalen ook nog eens de verzendkosten, maar dan mocht het alleen in europa omdat internationaal te vaak pakjes kwijtraken en dat is voor hun teveel gedoe. Ik kon of nee zeggen dus dat helemaal niemand wat krijgt of gewoon mijn kijkers uit europa dit gunnen en het gezeik van de internationale mensen aanhoren.
pi_132543945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:30 schreef Poit het volgende:

[..]
Hoe sta je in de Animal Crossing wedstrijd?
Als ik zelf tel, niet gewonnen ;( (maar meedoen is belangrijker toch?)

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef koei het volgende:
Ik heb op reintji gestemd in de ac wedstrijd, maar hij heeft dan ook gewoon de mooiste kamer imo!
Thx Koei, voor de lovende woorden! O+
pi_132544859
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
Succes ermee. Ik ben er klaar mee en ik ga gewoonweg een tijdje bezinnen of ik nog wel iets ga regelen. Als ik had gekozen voor mods/crew dan was het weer niet goed, want ook vriendjespolitiek. Nintendo ging niet stemmen, dus dan is het kiezen tussen twee soorten haatdm's: vriendjespoliteik crew/users. Joechei.
Je zou toch sowieso na de E3 al stoppen met PR? Ik dacht dat daar iemand anders voor was gekomen?

En mensen die zeiken per pm/dm zou ik persoonlijk publiekelijk in het topic een reply geven, zodat iedereen kan zien dat ze zeuren. Klagen per pm is een beetje sneu.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_132548003
TEEN!
Sinds wanneer doe jij weer aan LAN party's??

Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')