abonnement Unibet Coolblue
pi_132805032
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef Kyara het volgende:
deze:
[ afbeelding ]

en met deze broek erbij
[ afbeelding ]

En als het nog te groot is dan wordt het zijn verjaardagsoutfit O+
Als dit anoniem was gepost had ik meteen geraden dat jij het was :D O+
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:13:08 #152
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132805754
quote:
2s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:27 schreef Kyara het volgende:
deze:
[ afbeelding ]

en met deze broek erbij
[ afbeelding ]

En als het nog te groot is dan wordt het zijn verjaardagsoutfit O+
Ik heb vorig jaar voor Nathan zo'n soort vest gekocht bij lindex in 98/104 en die is dit jaar nog aan de ruime kant. Wil je dat ik em opmeet?
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:16:01 #153
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132805897
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 17:13 schreef mefke79 het volgende:
Gezocht: leuke truien (dunne) met of zonder capuchon, in heldere kleuren, maat 110 en smal...De H&M shirts in die maat zijn veel te breed. We hebben nu wat van 4ff dat past, een kikkid in 116 (past ook prima) en deze: [ afbeelding ] die ook leuk staat. Maar ja, dat is een beetje weinig om de winter door te komen. Ik krijg eigenlijk weinig leuks gevonden onder de 40 euro. Iemand anders wel? Of tips om te kijken op bepaalde merken?
Ik heb in augustus een heerlijke trui voor Nathan gekocht bij de wibra. Ook wat smal, staat hem heel mooi. ¤9 volgens mij.
Nathan is ook een smal ventje.
Ik heb een longsleeve van linde die heel mooi smal valt.
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:19:11 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132806024
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar voor Nathan zo'n soort vest gekocht bij lindex in 98/104 en die is dit jaar nog aan de ruime kant. Wil je dat ik em opmeet?
Ik heb hem al besteld. We zullen wel zien hoe hij valt rond zijn verjaardag :)
  vrijdag 1 november 2013 @ 21:26:37 #155
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132806277
Wie weet er welke merken jongensbroekjes er smal vallen? Ik kom niet verder dan noppies, sommige dingen van babyface en benneton(?). De Next dingen die ik nu heb kunnen nog net, maar als ik voor de lengte naar maat 74 moet, wordt het echt veel te wijd. H&M lijkt nergens op bij J., Hema ook niet.

Ik wil max. 15 euro uitgeven voor een broekje, dus noppies etc. doe ik alleen in de sale.

Anyone? Please :?
  zaterdag 2 november 2013 @ 07:36:12 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_132816802
Ben weer eens op de dpam site aan het koekeloeren, maar vind er niet zo veel behalve deze jurkjes



pi_132816825
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef mousemicky het volgende:
Wie weet er welke merken jongensbroekjes er smal vallen? Ik kom niet verder dan noppies, sommige dingen van babyface en benneton(?). De Next dingen die ik nu heb kunnen nog net, maar als ik voor de lengte naar maat 74 moet, wordt het echt veel te wijd. H&M lijkt nergens op bij J., Hema ook niet.

Ik wil max. 15 euro uitgeven voor een broekje, dus noppies etc. doe ik alleen in de sale.

Anyone? Please :?
Name it heeft ook smalle modellen. En ik heb een paar Viginobroeken van mijn neefje, die zijn ook smal. Lindex heeft een paar slimfitbroekjes, maar die heb ik zelf nooit geprobeerd. Merkdingen haal ik ook vaak via martkplaats trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132817255
Kikkid is ook smal, imps&elfs heeft smalle modellen, dirkje. Allemaal vrij duur, maar via mp of vintykids goed te vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:03:40 #159
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_132819480
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:26 schreef mousemicky het volgende:
Wie weet er welke merken jongensbroekjes er smal vallen? Ik kom niet verder dan noppies, sommige dingen van babyface en benneton(?). De Next dingen die ik nu heb kunnen nog net, maar als ik voor de lengte naar maat 74 moet, wordt het echt veel te wijd. H&M lijkt nergens op bij J., Hema ook niet.

Ik wil max. 15 euro uitgeven voor een broekje, dus noppies etc. doe ik alleen in de sale.

Anyone? Please :?
Name it via ikenmijnkind.nl ?
  zaterdag 2 november 2013 @ 13:24:54 #160
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132821234
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:03 schreef pessie het volgende:

[..]

Name it via ikenmijnkind.nl ?
Daar kan ik wel eens kijken, thanks. We hebben hier ook een name it winkel in de stad bedacht ik me, da's misschien ook wel handig.

Kik*kid en Imps & elfs vind ik trouwens soms wel leuk voor broekjes, maar de reguliere prijzen echt veel te hoog. Shirtjes en truien koop ik wel eens via MP, maar voor broekjes durf ik dat dus niet zo goed, omdat er zo weinig past bij J. In de webshops zie ik eigenlijk ook nooit de broekjes in de aanbieding :{

Vingino vind ik trouwens echt belachelijk qua prijs, zelfs in de aanbieding, en via MP durf ik dus alleen aan als ik weet welke modellen echt smal zijn, en dan niet alleen bij de pijpen, maar ook bij kont. Valt me trouwens op dat mensen er op MP ook nog de hoofdprijs voor willen hebben. Ik betaal echt geen 10 euro voor een derdehands spijkerbroekje in maat 74 :6

Maar misschien ben ik ook wel te kritisch :@ Ik hou niet van motiefjes, applicaties, grote teksten, te newborn-achtige stofjes (hij is al 10 maanden ja :( ), grote zakken, en al helemaal niet van Disney-meuk en andere cartoon-dingen. Joggingbroekjes heb ik al 2, dikke, met smalle pijpen van next, die zijn dan nog wel leuk, maar ook niet voor elke dag -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door mousemicky op 02-11-2013 13:30:30 ]
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:42:38 #161
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132823078
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 13:24 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Daar kan ik wel eens kijken, thanks. We hebben hier ook een name it winkel in de stad bedacht ik me, da's misschien ook wel handig.

Kik*kid en Imps & elfs vind ik trouwens soms wel leuk voor broekjes, maar de reguliere prijzen echt veel te hoog. Shirtjes en truien koop ik wel eens via MP, maar voor broekjes durf ik dat dus niet zo goed, omdat er zo weinig past bij J. In de webshops zie ik eigenlijk ook nooit de broekjes in de aanbieding :{

Vingino vind ik trouwens echt belachelijk qua prijs, zelfs in de aanbieding, en via MP durf ik dus alleen aan als ik weet welke modellen echt smal zijn, en dan niet alleen bij de pijpen, maar ook bij kont. Valt me trouwens op dat mensen er op MP ook nog de hoofdprijs voor willen hebben. Ik betaal echt geen 10 euro voor een derdehands spijkerbroekje in maat 74 :6

Maar misschien ben ik ook wel te kritisch :@ Ik hou niet van motiefjes, applicaties, grote teksten, te newborn-achtige stofjes (hij is al 10 maanden ja :( ), grote zakken, en al helemaal niet van Disney-meuk en andere cartoon-dingen. Joggingbroekjes heb ik al 2, dikke, met smalle pijpen van next, die zijn dan nog wel leuk, maar ook niet voor elke dag -O-
Ik denk dat wij ongeveer exact dezelfde wensen en eisen hebben :+ (alleen motief vind ik soms wel leuk) en het is idd echt best wel lastig. Ik kijk dus voortaan ook bij de meisjesmodellen aangezien ik laatst per ongeluk een meisjesbroek gekocht heb en die past perfect. Toch wat smallere pasvorm denk ik? Heb ook een Zara spijkerbroekje en die valt mooi smal maar toch lang. Dat is een 68 zonder hoog water zeg maar.

Ik heb trouwens echt een Vingino-antipathie :r
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:46:57 #162
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132823218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:42 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik denk dat wij ongeveer exact dezelfde wensen en eisen hebben :+ (alleen motief vind ik soms wel leuk) en het is idd echt best wel lastig. Ik kijk dus voortaan ook bij de meisjesmodellen aangezien ik laatst per ongeluk een meisjesbroek gekocht heb en die past perfect. Toch wat smallere pasvorm denk ik? Heb ook een Zara spijkerbroekje en die valt mooi smal maar toch lang. Dat is een 68 zonder hoog water zeg maar. Oh ja, Zara. Hier bij de winkel in de stad hebben ze heel weinig jongensdingen hangen in de kleine maatjes, volgens mij helemaal geen spijkerbroekjes, maar ik kan natuurlijk gewoon eens wat verschillende bestellen :Y

Ik heb trouwens echt een Vingino-antipathie :r Ik ben er ook nog niets tegengekomen waarvan ik dacht, yeah. Ik denk elke keer 'waarom is die broek zo belachelijk duur, ik vind ze echt niet zo bijzonder'.
Volgens mij heb ik toen naar aanleiding van jouw tip datzelfde broekje gekocht, die okergele van de wibra?

Staat J. helemaal geweldig, maar wordt al wel weer bijna te kort. Binnenkort weer een tripje naar de wibra maken misschien. Ik pleit voor een wibra webshop trouwens, dat zoekt makkelijker dan in die chaos die de winkel hier is...
pi_132823233
Ik vind Virgino ook niet eens echt mooi. Ik vind de hema spijkerbroekjes met zo'n band in de taille wel mooi smal vallen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:48:09 #164
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132823254
Oh, ja die bedoel ik idd :+ Begint hier ook kort te worden.
Bij primark zag ik ook leuke smalle broekjes met dunne rib (zoals die van de wibra) op de meisjesafdeling. Alleen de kleuren die voor jongetjes konden waren toen uitverkocht in 74 en 80.
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:49:19 #165
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132823282
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:47 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Virgino ook niet eens echt mooi. Ik vind de hema spijkerbroekjes met zo'n band in de taille wel mooi smal vallen.
Die had ik idd eentje in maat 62, en die zat goed, maar was wel echt een zomerspijkerbroekje, dus misschien wat dun voor de komende winter. In de grotere maten zijn ze hier bij de Hema steeds op -O- , en in de webshop zijn ze vaak ook niet te vinden... :'(
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:49:29 #166
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132823286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:47 schreef Kyara het volgende:
Ik vind Virgino ook niet eens echt mooi.
Ik ook niet, vind bijna alles wat ik zie ordinair.
  zaterdag 2 november 2013 @ 14:52:26 #167
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132823364
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 14:49 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik ook niet, vind bijna alles wat ik zie ordinair.
Ik vind die nep-scheuren, enorm gebleekte broeken, grote letters, opgenaaide applicaties etc ook helemaal niet nodig voor kleine mannetjes. T mag ook wel gewoon nog schattig zijn. Voor grotere kinderen vind ik t ook niets trouwens...

Vandaag dus een stoer, maar redelijk eenvoudig noppies spijkerbroekje (op de gok gekocht in de uitverkoop, zit mooi, voor de meeste kindjes te smal denk ik, maar voor die van mij dus perfect).

Eensgezindheid alom dus hier _O-
pi_132823416
Miischien even een ander filiaal zoeken MM ? Hier zijn ze nl prima te krijgen. Ik wil ook best een voor je kijken maar dat wil je miss,hien lie er zelf eerst zijn.

M heeft 1 broek van Vingino. 2e hands gekregen. En hij valt echt niet smal. Hij slobbert zelfs bij mijn dikke dreumes.
pi_132823458
Het doet mij ook niet zoveel, maar ik heb er twee van mij schoonzusje en ik heb het idee dat ze die vooral gekocht heeft omdat mijn neefje zo tenger was. Het zijn neutrale spijkerbroekjes, dus echt veel mis kun je er niet aan doen :D truien en jassen ervan vind ik ook niets. Die Hemabroekjes vind ik ook fijn maar niet heel smal. M paste de 80 uitstekend maar moet nu voor de lengte wel een 86 hebben maar die zakt regelmatig van zijn kont -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:02:43 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132823598
Vallen de spijkerbroekjes dan weer anders dan de andere broekjes misschien? Weet jij dat Kyara? Want ik vind het HEMA-broekje dat Silvijn heeft ook heel groot en breed vallen. Dat is een 68 en zonder riem zakt ie letterlijk tot zijn knieën af als hij een stukje loopt of kruipt.

Deze foto is van vorige week, zie je wel een beetje dat hij open staat (met M's romper O+ )
SPOILER: broekje op de smalste knoop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:06:23 #171
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_132823691
Primark skinny's zijn fijn ook :Y
Verder name it, die zijn wel wat duurder maar met kruipen etc hun geld best waard. Die kocht ik in die babymaatjes wel tweedehands op MP.
Lindex broekjes zitten ook mooi.

Ik koop geen Vingino broeken maar ik zoek bij de name it broeken wel naar iets anders dan standaard. Soms is dat een applicatie, of een andere bleek. Hij draagt veel spijkerbroeken en anders wordt het wel erg saai.
En de next spijkerbroek met brandweer applicatie heeft me heilig verklaard bij O. Is ook wat waard :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_132824039
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Vallen de spijkerbroekjes dan weer anders dan de andere broekjes misschien? Weet jij dat Kyara? Want ik vind het HEMA-broekje dat Silvijn heeft ook heel groot en breed vallen. Dat is een 68 en zonder riem zakt ie letterlijk tot zijn knieën af als hij een stukje loopt of kruipt.

M heeft niet veel andere Hema broekjes (gehad) dus dat kan ik je niet vertellen.

M was tot maat 68 ook vrij tenger (-1 lijn) maar daarna ging hij dus mooi door naar de +1 lijn. De Hema broekjes vallen bij hem mooi smal bij zijn benen maar zitten veel te strak bij zijn heupen en buik. Waar hij van andere merken nog prima maat 86 past, kan het Hema broekje echt niet meer. Hij kan er niet eens mee de trap op, zo strak zit hij. Qua lengte past hij trouwens nog wel prima.

De slimfit van Lindex valt ook mooi smal. En die kun je aan de binnenkant ook flink bijstellen.
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:21:04 #173
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132824085
Het lijkt wel hogere wiskunde he! :+
  zaterdag 2 november 2013 @ 15:33:30 #174
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_132824472
Had iemand me dat niet vooraf kunnen vertellen, dat spijkerbroeken kopen voor je baby net zo ingewikkeld is als spijkerbroeken voor jezelf kopen... Al heb ik bij mezelf nooit t probleem dat t veel te wijd is... -O-
pi_132824890
Ik vind Hema broekjes niet zo smal vallen, eerder groot? Verschilt trouwens heel erg tussen modellen. Die met knoopsgatenelastiek zitten hier prima terwijl die met elastiek van z'n kont afzakken.

Fijn trouwens dat die broekjes die voor een liggende baby te klein werden bij een staande en lopende baby opeens weer kunnen! Kind draagt nu broekjes maat 68 die hij feb/mrt ook al droeg, haha.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')