abonnement Unibet Coolblue
pi_132441484


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_132442782
haha arme twy :P
pi_132444981
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:51 schreef TwyLight het volgende:

Je vriend zit toch nog steeds in die guild, of niet? :P

Ik was trouwens afk toen je me whisperde vanmiddag :o
Nee, die was deze week ook guildless 8-) Maar hij whisperde voor een invite en heeft toen een tijdje met wat mensen gekletst. Blijkbaar is een half jaar afk: uit het guild.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132446037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, die was deze week ook guildless 8-) Maar hij whisperde voor een invite en heeft toen een tijdje met wat mensen gekletst. Blijkbaar is een half jaar afk: uit het guild.
Oh, ik wist niet dat hij ook gestopt was :P
pi_132446305
Trouwens :') honorbuddy :') heeft mijn Monk van 1 tot 52 geleveled in minder dan één dag _O-

Er zijn echt veel mensen die dat gebruiken trouwens, je ziet pas hoeveel bots er zijn als je zelf een bot gebruikt. Je komt ze dan allemaal tegen die precies de zelfde route lopen :')

Windwalker met alle heirlooms behalve de fishing ring, guild perk en de 50% bonus voor Monk die je elke dag en elke 10 levels krijgt is trouwens ziek snel levelen
pi_132446330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef TwyLight het volgende:
Oh, ik wist niet dat hij ook gestopt was :P
:D ik ben gestopt omdat hij is gestopt. Mijn plezier in WoW was achievements halen en zo'n beetje alles wat ik alleen wel kon halen had ik wel. Had hem eigenlijk wel nodig voor de rest en tsja...als hij dan stopt -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132446443
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik ben gestopt omdat hij is gestopt. Mijn plezier in WoW was achievements halen en zo'n beetje alles wat ik alleen wel kon halen had ik wel. Had hem eigenlijk wel nodig voor de rest en tsja...als hij dan stopt -O-
Wat doet hij nu dan? :P Zijn leven was toch zo'n beetje WoW? :D
pi_132446669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef TwyLight het volgende:

Wat doet hij nu dan? :P Zijn leven was toch zo'n beetje WoW? :D
Daarom is hij dus ook gestopt en mijn suggestie om dan misschien wow op een wat lager level te spelen leverde alleen een smalende blik op. Hij zei nooit meer met een doorsnee guild te kunnen raiden, omdat hij zich alleen maar kapot zou ergeren. En dat snap ik ook wel.

Hij speelt nu een hele stapel andere spellen (momenteel heel veel Hearthstone op het account van iemand anders :D ) en we wachten op TES online :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132446856
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom is hij dus ook gestopt en mijn suggestie om dan misschien wow op een wat lager level te spelen leverde alleen een smalende blik op. Hij zei nooit meer met een doorsnee guild te kunnen raiden, omdat hij zich alleen maar kapot zou ergeren. En dat snap ik ook wel.

Hij speelt nu een hele stapel andere spellen (momenteel heel veel Hearthstone op het account van iemand anders :D ) en we wachten op TES online :7
Ja dat snap ik ook wel dat hij niet casual kan spelen als hij eerst op hoog niveau gespeeld heeft :P

Ik heb ook Hearthstone, paar weken gespeeld maar het wordt ook wel weer snel saai. Als je geen beta key hebt heb je er hele hoge verwachtingen van maar als je het daadwerkelijk speelt verveeld het ook wel weer snel
pi_132447572
Als je dat type kaartspellen leuk vindt dan vind je dit denk ik geweldig. Ik heb nog Magic The Gathering gespeeld 8-) dat was toen best tof.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132448193
HS is het eerste kaartspel dat ik ooit gespeeld heb :P had vroeger wel pokemon kaarten enzo maar daar speelde ik niet het officiele spel mee, alleen gewoon tegen de muur gooien enzo _O-
pi_132484210
Ik keek ook enorm uit naar HS maar nu ik het heb is de lol er inderdaad snel af. -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_132487539
Veel mensen kijken ook streams zoals Kripp en Trump, en verwachten dat dat hun ook zo'n speelstijl er op na kunnen houden maar dat kan gewoon niet. Die twee doen non-stop arena en halen gemiddeld 7 tot 9 wins zodat die arena's self sustainable zijn en ze ook nog eens om het uur een pak kaarten open kunnen maken. In de realiteit is dat gewoon niet zo, de meeste mensen zullen per arena run tussen de 2 en 4 wins halen en, als ze geen geld neerleggen, maar om de 2 á 3 dagen één arena run kunnen doen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:45:54 #14
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132499384
Gaan er nog mensen Wildstar proberen als WoW alternatief?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132500488
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Wildstar
Had er nog nooit van gehoord. Ziet er wel grappig uit
pi_132500608
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Gaan er nog mensen Wildstar proberen als WoW alternatief?
Ik ga het proberen, maar niet als alternatief.
Vermaak mij nog prima in WoW :)
pi_132503267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef lennety het volgende:

[..]

Vermaak mij nog prima in WoW :)
Aye *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 06:00:01 #18
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_132503386
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Gaan er nog mensen Wildstar proberen als WoW alternatief?
Yep, maar de release date is verschoven naar lente 2014.
pi_132509638
Enige game die voor mij WoW zou kunnen vervangen is Elder Scrolls Online. Ben erg benieuwd.
pi_132511842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Enige game die voor mij WoW zou kunnen vervangen is Elder Scrolls Online. Ben erg benieuwd.
Daar wachten wij op *O* We gaan al bijna met 10 man beginnen aan dat spel, dus we hebben al een leuk guild bij elkaar _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132531840
Elder Scrolls en EQ Next hou ik zeker in de gaten de komende tijd.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 02:24:07 #22
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_132538446
Lekker is dit, knalt de server(Argent Dawn) er uit midden in een bossfight......
pi_132544187
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 02:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Lekker is dit, knalt de server(Argent Dawn) er uit midden in een bossfight......
Een paar servers zouden van 3 tot 8 offline gaan :p
pi_132548411
Vriendlief zegt weer wow te willen spelen, maar hij wil een warlock levelen :') *zucht*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132548628
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Vriendlief zegt weer wow te willen spelen, maar hij wil een warlock levelen :') *zucht*
Niks tegen warlocks hè!
pi_132548737
Maar dat is geen tank 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132549453
Met de juiste glyph wel een beetje in demo :)
Comfortably numb
pi_132549521
Wie weet kan hij dat nog echt goed voor elkaar krijgen ook, zou me niet eens verbazen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132550160
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is geen tank 8-)
Dan ga jij toch tanken,kan je samen levelen :P
pi_132550236
Klopt als lock kun je best tanken. Guildie had laatst die achievement gehaald op z'n warlock, waar je de proving grounds moet doen met een andere spec dan waar je voor in de queue gaat.
pi_132550320
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef Maureentje het volgende:

Dan ga jij toch tanken,kan je samen levelen :P
Ik ben nooit zo'n beste tank geweest (vind ik, maar ik vergelijk met wat ik zie). Alleen paladin wilde wel aardig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132550526
Ik tank op m'n DK nu, na een tijdje druid en paladin te hebben gedaan.

Merk met de huidige patch wel dat de AoE threat echt bescheten is. Gisteren SoO getanked en er was een brewmaster monk mee. Echt compleet onmogelijk om ook maar iets van AoE threat te krijgen, die monk had het driedubbele.
pi_132550638
O ja, dat kan ik ook nog proberen: een panda monk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132551128
Ik ben op dit moment een prot warrior aan het levellen door dungeons.
Eerste keer ooit dat ik uberhaupt tank en het is best grappig, maar ben net lvl 60 en kan nu mijn spells al amper bijhouden en al helemaal niet op commando oproepen zonder dat mijn vingers in de knoop raken.
pi_132556570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Vriendlief zegt weer wow te willen spelen
:')
pi_132556617
Ik heb ook een prot warrior. Tanken in dungeons tijdens het levelen vond ik best leuk, lekker zo snel mogelijk er doorheen jagen van mob pack naar mob pack enzo. Maar dat is heel anders dan tanken in een raid, dat is helemaal niet leuk. Meestal sta je maar een beetje tegen een boss te slaan en soms een keer taunten :')
pi_132558714
Ik heb vroeger wel met een warrior getankt, maar vond het moeilijk threat op te bouwen voor de dps alles al pullde :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132558766
En ik heb wel eens met mijn vriend's warrior gespeeld en toen werd het heel duidelijk dat gearlevel niets te maken heeft met skill _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132558986
Wanneer was dat?
Tanken is echt allejezus makkelijk geworden tegenwoordig :)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_132559276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer was dat?
Tanken is echt allejezus makkelijk geworden tegenwoordig :)
Oh, zeker een jaar geleden, als het niet langer was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132559859
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook een prot warrior. Tanken in dungeons tijdens het levelen vond ik best leuk, lekker zo snel mogelijk er doorheen jagen van mob pack naar mob pack enzo. Maar dat is heel anders dan tanken in een raid, dat is helemaal niet leuk. Meestal sta je maar een beetje tegen een boss te slaan en soms een keer taunten :')
Hahaha ja voor een tank is het bij 99% van de bosses taunten na 1-4 stacks :') Behalve bij Malkorok, daar is het 15.
pi_132560706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vroeger wel met een warrior getankt, maar vond het moeilijk threat op te bouwen voor de dps alles al pullde :D
In Cataclysm hebben ze dat veranderd. Het is nu practisch onmogelijk om nog threat the verliezen
pi_132560757
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:44 schreef Isabeau het volgende:
En ik heb wel eens met mijn vriend's warrior gespeeld en toen werd het heel duidelijk dat gearlevel niets te maken heeft met skill _O-
Ja als je nooit een class gespeeld hebt en je krijgt ineens een max level voor je kiezen met spells die je niet kent en keybinds die niet van jou zijn kan je het ook niet nee
pi_132560837
Ik vond warrior overigens eigenlijk ook geen klap aan :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_132561246
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond warrior overigens eigenlijk ook geen klap aan :@
Haha same. Ooit eens gelevelled maar kan me niet echt boeien..
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 02:09:13 #46
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_132574515
Godverdomme, al bijna 2 dagen non-stop rare's aan het farmen op Isle of Thunder met m'n warlock voor die Tome voor de green fire quest. Rond 1:00 een rare aan het killen, kwam op 50% een andere lock bij, de tome dropte, en hij kreeg het voor elkaar om eerder te looten, kon wel janken. Nu net dezelfde mob, een shaman was em aan het killen, ik join op 80%, mob neer, Tome dropte weer (zelfde mob dus, 2 spawns achter elkaar) Dus ik heb em O+ _O_

Zelden zo blij geweest met een drop.
pi_132575104
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 02:09 schreef Verbodsbord het volgende:
Godverdomme, al bijna 2 dagen non-stop rare's aan het farmen op Isle of Thunder met m'n warlock voor die Tome voor de green fire quest. Rond 1:00 een rare aan het killen, kwam op 50% een andere lock bij, de tome dropte, en hij kreeg het voor elkaar om eerder te looten, kon wel janken. Nu net dezelfde mob, een shaman was em aan het killen, ik join op 80%, mob neer, Tome dropte weer (zelfde mob dus, 2 spawns achter elkaar) Dus ik heb em O+ _O_

Zelden zo blij geweest met een drop.
tip: auto loot
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 03:28:39 #48
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_132575185
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 03:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

tip: auto loot
Had ik aan staan, toch kreeg die ander 'em de eerste keer.
pi_132575196
Ja klopt, die tome kan maar door 1 lock worden geloot, is van tevoren bepaald welke, niet afhankelijk van snel klikken of looten. Wel lullig alleen dat de anderen hem ook zien.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 03:35:38 #50
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_132575215
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 03:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ja klopt, die tome kan maar door 1 lock worden geloot, is van tevoren bepaald welke, niet afhankelijk van snel klikken of looten. Wel lullig alleen dat de anderen hem ook zien.
Ah, dus wel individuele loot.

Naja, nu bezig met de questline, tof tot zo ver ^O^
pi_132575313
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 03:35 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ah, dus wel individuele loot.

Naja, nu bezig met de questline, tof tot zo ver ^O^
Hopelijk kan je een beetje met je lock overweg :P schijnt best moeilijk te zijn die laatste boss
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')