abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:37:08 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132673529
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In je onderbuik zit je gevoel. En je gevoel (mijn gevoel in ieder geval) heeft het meestal bij het juiste eind. Daarnaast luister ik wat dit onderwerp betreft naar mensen die er wel veel verstand van hebben als van der Linde, onderzoeker als Desiree Rover en kritische moeders die zelf veel onderzoek gedaan hebben.
hmm maar wat dit betreft je gelooft eerder 1 onafhankelijke onderzoeker tegenover een paar honderd?

en serieus?
http://www.desireerover.nl/vaccinaties/
deze???
en nu begint me iets te dagen een artikel van geen stijl aantal jaar geleden..

http://www.kwakzalverij.n(...)gen_Mexicaanse_griep
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:41:27 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132673778
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:17 schreef Japie77 het volgende:

[..]

In je onderbuik zit je gevoel. En je gevoel (mijn gevoel in ieder geval) heeft het meestal bij het juiste eind. Daarnaast luister ik wat dit onderwerp betreft naar mensen die er wel veel verstand van hebben als van der Linde, onderzoeker als Desiree Rover en kritische moeders die zelf veel onderzoek gedaan hebben.
Vind je dat niet een beeeetje overmoedig? En om nou te zeggen dat de bezorgde huismoeders nou zoveel verstand van zaken hebben...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132673828
kritische moeders 8-)
Conscience do cost.
  maandag 28 oktober 2013 @ 21:48:56 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132674206
Pas op voor mevrouw Désirée Röver

heksie.pngAttentie attentie, charlatanpreventie! De lobby van onbetrouwbare kruidenvrouwtjes die met hun geklets labiele mensen bang proberen te maken begint nu echt los te komen. Eerder schreven we al over deze analoge spambrief waarin vermeld wordt dat de Tacohoest een uit het lab afkomstig virus is om de wereldbevolking in te dammen, vandaag presenteren we u mevrouw Désirée Röver. Deze 'medisch research journaliste' wil duidelijk serieus genomen worden (hoeveel leestekens krijg je in zo'n naam gefrot) en waarschuwt in dit filmpje voor de gevaren van vaccinatie. Mèvrôúw deed ooit iets soortgelijks in het vakblad voor apothekers en kreeg toen de hele beroepsgroep achter zich aan, maar op internet boekt ze duidelijk meer succes. Vandaar deze waarschuwing. Want wat zegt Dêsírëe eigenlijk allemaal? Komt 'ie dan hè. Vaccins tasten alle menselijke organen aan, en zijn dus levensgevaarlijk. Ieder vaccin veroorzaakt een mini-herseninfarct (dat kun je zien aan de ogen van gevaccineerde kinderen) en afwijkingen als ADHD of autisme zijn ook de schuld van griepprikken en dergelijke. Ja, die goedbedoelde spuitjes zijn in feite 'weapons of mass destruction' aldus Dêsírëe. Daarom luidt haar advies aan alle moeders van Nederland: laat uw kind nooit ergens tegen vaccineren, maar kies in plaats daarvan voor biologisch eten, liefde en aanraking, vitamine C en lavendelolie. En oh ja, ook adviseert Dêsírëe (hoofd voor 60% bestaande uit kunstmatige haarverf van de Aldi) vooral veel 'colloidaal zilver' tot u te nemen. Want 'Hier is een heel vreemd verhaal aan de gang, er is veel mis en disinformatie over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:22:51 #130
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132678668
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef theguyver het volgende:
Pas op voor mevrouw Désirée Röver

heksie.pngAttentie attentie, charlatanpreventie! De lobby van onbetrouwbare kruidenvrouwtjes die met hun geklets labiele mensen bang proberen te maken begint nu echt los te komen. Eerder schreven we al over deze analoge spambrief waarin vermeld wordt dat de Tacohoest een uit het lab afkomstig virus is om de wereldbevolking in te dammen, vandaag presenteren we u mevrouw Désirée Röver. Deze 'medisch research journaliste' wil duidelijk serieus genomen worden (hoeveel leestekens krijg je in zo'n naam gefrot) en waarschuwt in dit filmpje voor de gevaren van vaccinatie. Mèvrôúw deed ooit iets soortgelijks in het vakblad voor apothekers en kreeg toen de hele beroepsgroep achter zich aan, maar op internet boekt ze duidelijk meer succes. Vandaar deze waarschuwing. Want wat zegt Dêsírëe eigenlijk allemaal? Komt 'ie dan hè. Vaccins tasten alle menselijke organen aan, en zijn dus levensgevaarlijk. Ieder vaccin veroorzaakt een mini-herseninfarct (dat kun je zien aan de ogen van gevaccineerde kinderen) en afwijkingen als ADHD of autisme zijn ook de schuld van griepprikken en dergelijke. Ja, die goedbedoelde spuitjes zijn in feite 'weapons of mass destruction' aldus Dêsírëe. Daarom luidt haar advies aan alle moeders van Nederland: laat uw kind nooit ergens tegen vaccineren, maar kies in plaats daarvan voor biologisch eten, liefde en aanraking, vitamine C en lavendelolie. En oh ja, ook adviseert Dêsírëe (hoofd voor 60% bestaande uit kunstmatige haarverf van de Aldi) vooral veel 'colloidaal zilver' tot u te nemen. Want 'Hier is een heel vreemd verhaal aan de gang, er is veel mis en disinformatie over.
In plaats van pas op is een leer van deze wijze vrouw meer op zijn plaats. Maar in jullie wereld is biologisch eten, liefde en aanraking en vitamine C natuurlijk onzin.....Liefde en aanraking is in ieder geval al wetenschappelijk bewezen gezond. En biologisch eten is natuurlijk voor ieder logisch denkend mens gezond. Maar goed voor mensen wie het niet uitmaakt wat er in vaccinaties zit, zal het waarschijnlijk ook niet uitmaken dat er flink gespoten wordt met chemische troep over hun eten. Wist je dat de meeste boeren een klein hoekje hebben in hun veld waar ze niet spuiten? En dat eten ze zelf. Maar goed meeste mensen zijn zo dom dat ze Marck Zuckerberg veroordelen als hij besluit om alleen nog maar dieren te eten die hij zelf heeft geslacht omdat ze vinden dat hij gewoon vlees uit de supermarkt moet halen net als alle andere mensen omdat dat veel diervriendelijker is....... :)
Feyenoord!
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:24:59 #131
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132678749
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Vind je dat niet een beeeetje overmoedig? En om nou te zeggen dat de bezorgde huismoeders nou zoveel verstand van zaken hebben...
Op je gevoel vertrouwen overmoedig? Nee hoor. Lees mijn onderschrift maar. Wijze mensen zijn het met me eens. Zeker in deze wereld waar je eigenlijk niks meer kunt vertrouwen (en dan wijs ik bv op alle schandalen wat betreft eten wat we de laatste tijd gehad hebben) is dat het beste wat je kunt doen. Probeer het maar eens wat vaker! :)
Feyenoord!
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 23:37:58 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_132679157
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Op je gevoel vertrouwen overmoedig? Nee hoor. Lees mijn onderschrift maar. Wijze mensen zijn het met me eens. Zeker in deze wereld waar je eigenlijk niks meer kunt vertrouwen (en dan wijs ik bv op alle schandalen wat betreft eten wat we de laatste tijd gehad hebben) is dat het beste wat je kunt doen. Probeer het maar eens wat vaker! :)
Zo jammer dat dat meisje van 17 overleden is. Daar hielp geen biologisch eten, liefde, aanraking en lavendelolie aan. Ouders hadden wijzer moeten zijn, denk ik dan, dan hadden ze hun dochter nog gehad.
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:42:10 #133
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132679295
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo jammer dat dat meisje van 17 overleden is. Daar hielp geen biologisch eten, liefde, aanraking en lavendelolie aan. Ouders hadden wijzer moeten zijn, denk ik dan, dan hadden ze hun dochter nog gehad.
Tuurlijk. Vaccinaties zijn DE oplossing voor alles. ;)
Feyenoord!
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 23:44:12 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_132679353
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Vaccinaties zijn DE oplossing voor alles. ;)
Je chargeert.
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:45:22 #135
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132679391
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo jammer dat dat meisje van 17 overleden is. Daar hielp geen biologisch eten, liefde, aanraking en lavendelolie aan. Ouders hadden wijzer moeten zijn, denk ik dan, dan hadden ze hun dochter nog gehad.
Heb het bericht even opgezocht en dit stond bij de comments:

Ingezonden door Rita (bezoeker) op ma 28-10-2013, 22:46

Mijn man ligt nu in het ziekenhuis. Mazelen.Vreselijk ziek! Hij is ingeënt. Wij zijn niwt gelovig, maar wij vinden het ongelooflijk dat de propaganda vóór inenten de boventoon voert. Als deze vorige zin geen dubbele bodem heeft, weet ik het ook niet meer! Laat die christelijke mensen met rust. Verder denken we veel aan die nabestaanden. Sterkte!

Die vaccinaties werken me toch zo enorm goed!
Feyenoord!
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:47:38 #136
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_132679461
Nog even wat reacties:

Ingezonden door cc (bezoeker) op ma 28-10-2013, 22:05

Wat een respectloze reacties! Waarom moet het überhaupt zo breed uitgemeten worden? Ik ken haar en ze was al zwak van gezondheid. Het was daarom al extra heftig! Mensen kom op, gaan geen discussie houden, maar denk ook aan de nabestaanden!

Ingezonden door Daisy (bezoeker) op ma 28-10-2013, 21:36

Ze had al een hele lage weerstand en sowieso was ze al niet gezond. Bovendien kunnen ook ingeënte mensen mazelen krijgen. Wat is trouwens het probleem? Ze is dood, daar gaat het om. Ze is er niet meer, en dat is heel erg, en dan maakt het niet uit waardoor. Het was waarschijnlijk haar tijd gewoon.

Ingezonden door Klasgenoot (bezoeker) op ma 28-10-2013, 21:32

Er wordt op het moment in de media veel aandacht besteed aan de oorzaak dat het 17-jarige meisje niet was ingeënt. Ik wil hierover zeggen dat het een meisje was dat kwetsbaar was wegens haar gezondheid. Volgens de ouders had zij de laatste tijd een zwakker wordende gezondheid, waardoor de complicaties van de afgelopen dagen haar teveel werden. We moeten de keuze van de ouders van dit meisje accepteren als het gaat over vaccinatie. De ouders hebben de toekomst van hun dochter niet ontnomen, maar hebben hun dochter wegens geloofsopvattingen niet ingeënt. En doet de oorzaak van haar overlijden er nu nog toe? De ouders hebben het al zwaar genoeg en dan komt al dit negatieve commentaar er nog eens bij. Bovenal was het Gods tijd dat mijn klasgenoot weggenomen zou worden. God bepaalt wanneer we geboren worden en wanneer we zullen sterven. We kunnen er beter allemaal bij stil staan dat wij nog niet weggenomen zijn, maar nog in de genadetijd leven! Ik hoop dat het een roepstem voor velen zal mogen zijn.

Maar de RIVM gebruikt dit geval natuurlijk heel duidelijk in hun strijd voor de vaccinaties. Triest is het inderdaad. Dat ben ik met je eens.
Feyenoord!
pi_132680630
Do rising rates of antidepressant prescription translate into lower rates of suicide? Evidence from 29 countries
http://blogs.plos.org/min(...)e-from-29-countries/

quote:
What we found

There were marked differences in suicide SDR/thousand persons/day rates across Europe, but also high consistency in those countries with the lowest and highest rates of suicide over the study period.

The greatest reductions in suicide rates tended to occur in European countries where there had been a greater increase in prescription of antidepressants.

Portugal was the only country where there was a positive correlation over time between antidepressant utilization and suicide. Perhaps this result might be explained by a lack of precision in the Portuguese suicide registry, with some overestimate of undetermined violent deaths at the expense of estimates of suicide.

The results held when the control variables were introduced.

Overall, our analyses indicated that for 15 years of data on average for the 29 countries included in our study, the use of antidepressants increased by 20% per year by the end of this time period for the whole study area and there had been an average increase of 40.33 units of DDD per thousand people per day. Over a mean period of 28 years the overall SDR for suicide decreased at a rate of .81% per year.

What does this mean in practical terms? For each additional person per 1000 population who receives a defined daily dose of antidepressant, the age-adjusted absolute risk of death from suicide in that 1000 population decreases by a small but significant 0.088 fewer deaths. Put differently, providing 650 persons at risk for suicide with antidepressants could save one life. While we cannot talk about causality, within the limits of our methods, our results provide an endorsement of a role for antidepressant prescriptions in reducing rates of suicide on a public health basis.
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:47 schreef Japie77 het volgende:
Nog even wat reacties:

Ingezonden door cc (bezoeker) op ma 28-10-2013, 22:05

Wat een respectloze reacties! Waarom moet het überhaupt zo breed uitgemeten worden? Ik ken haar en ze was al zwak van gezondheid. Het was daarom al extra heftig! Mensen kom op, gaan geen discussie houden, maar denk ook aan de nabestaanden!

Ingezonden door Daisy (bezoeker) op ma 28-10-2013, 21:36

Ze had al een hele lage weerstand en sowieso was ze al niet gezond. Bovendien kunnen ook ingeënte mensen mazelen krijgen. Wat is trouwens het probleem? Ze is dood, daar gaat het om. Ze is er niet meer, en dat is heel erg, en dan maakt het niet uit waardoor. Het was waarschijnlijk haar tijd gewoon.

Ingezonden door Klasgenoot (bezoeker) op ma 28-10-2013, 21:32

Er wordt op het moment in de media veel aandacht besteed aan de oorzaak dat het 17-jarige meisje niet was ingeënt. Ik wil hierover zeggen dat het een meisje was dat kwetsbaar was wegens haar gezondheid. Volgens de ouders had zij de laatste tijd een zwakker wordende gezondheid, waardoor de complicaties van de afgelopen dagen haar teveel werden. We moeten de keuze van de ouders van dit meisje accepteren als het gaat over vaccinatie. De ouders hebben de toekomst van hun dochter niet ontnomen, maar hebben hun dochter wegens geloofsopvattingen niet ingeënt. En doet de oorzaak van haar overlijden er nu nog toe? De ouders hebben het al zwaar genoeg en dan komt al dit negatieve commentaar er nog eens bij. Bovenal was het Gods tijd dat mijn klasgenoot weggenomen zou worden. God bepaalt wanneer we geboren worden en wanneer we zullen sterven. We kunnen er beter allemaal bij stil staan dat wij nog niet weggenomen zijn, maar nog in de genadetijd leven! Ik hoop dat het een roepstem voor velen zal mogen zijn.

Maar de RIVM gebruikt dit geval natuurlijk heel duidelijk in hun strijd voor de vaccinaties. Triest is het inderdaad. Dat ben ik met je eens.
Want mensen met een zwakkere gezondheid mogen gewoon dood?
Ik begrijp niet waarom "ze had een zwakke gezondheid" het om de een of andere reden minder erg zou maken dat ze aan de mazelen is gestorven? Vooral als dat voorkomen had kunnen worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:43:13 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132680785
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:42 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Vaccinaties zijn DE oplossing voor alles. ;)
Alles nee!
maar meer dan, blind vertrouwen.
De reden waarom ik dit had gepost is het volgende.
en ik citeer!

Mw. Röver is eigenaar van het eenmansbedrijfje Desiree Rover Copy, dat zich volgens de Kamer van Koophandel bezighoudt met: Pr- en vertaalwerkzaamheden, het schrijven van teksten voor theater en reclame, artikelen voor tijdschriften, boeken, informatiemateriaal, samenvattingen, ontwerp/vormgeving, fotografie, organisatie seminars, lezingen en workshops (ten behoeve van internationale wetenschappers).

Een hoop angstzaaien dmv van niks aantonen en maar dingen quoten uit het verleden en teksten wat nergens op slaat.

Het probleem van dit soort mensen en ook jij is, dmv uitzonderingen aantonen dat vaccins en dergelijke andere medicatie slecht is.

Nee het slechte is juist niks doen, blind vertrouwen hebben in personen die denken het beter te weten dan honderden en duizenden wetenschappers die zich inzetten om de mens te behoeden van een verschrikkelijke ziekte.

Ze geven enkele voorbeelden van medicatie die niet helpt tegen over duizenden waarbij het juist wel helpt, Maar dat!!!! zeggen ze er natuurlijk niet bij!

Vragen stellen, Ja niks op tegen!
Maar niet zomaar iets gaan lopen roepen zonder goede onderbouwing en angst aanjagen voor iets waar je zelf de ballen verstand van hebt, Nee dat keur ik niet goed!

Ik heb er ook geen kaas van gegeten maar er zijn honderden en duizenden wetenschappers die dat wel hebben!

In dit soort gevallen is het meer van ik ga naar mijn lokale shoarma boer vragen wat ik moet doen om van een hersen tumor af te komen.

Lees die site van mevrouw nog maar even heel goed door en hoop dat je goed oplet op wat voor een onzin en vergelijkingen er op staan het is vaak volledig uit de lucht gegrepen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:44:02 #139
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_132680796
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb het bericht even opgezocht en dit stond bij de comments:

Ingezonden door Rita (bezoeker) op ma 28-10-2013, 22:46

Mijn man ligt nu in het ziekenhuis. Mazelen.Vreselijk ziek! Hij is ingeënt. Wij zijn niwt gelovig, maar wij vinden het ongelooflijk dat de propaganda vóór inenten de boventoon voert. Als deze vorige zin geen dubbele bodem heeft, weet ik het ook niet meer! Laat die christelijke mensen met rust. Verder denken we veel aan die nabestaanden. Sterkte!

Die vaccinaties werken me toch zo enorm goed!
Interessant dat je ene Rita klakkeloos op haar blauwe ogen gelooft terwijl je wel hevig kritisch bent over alle nieuwsberichten die niet in je straatje passen.
pi_132681131
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb het bericht even opgezocht en dit stond bij de comments:

Ingezonden door Rita (bezoeker) op ma 28-10-2013, 22:46

Mijn man ligt nu in het ziekenhuis. Mazelen.Vreselijk ziek! Hij is ingeënt. Wij zijn niwt gelovig, maar wij vinden het ongelooflijk dat de propaganda vóór inenten de boventoon voert. Als deze vorige zin geen dubbele bodem heeft, weet ik het ook niet meer! Laat die christelijke mensen met rust. Verder denken we veel aan die nabestaanden. Sterkte!

Die vaccinaties werken me toch zo enorm goed!
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 00:44 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

Interessant dat je ene Rita klakkeloos op haar blauwe ogen gelooft terwijl je wel hevig kritisch bent over alle nieuwsberichten die niet in je straatje passen.
Volgens de RIVD zelf:

Sinds 1 mei 2013 zijn 2016 patiënten met mazelen, opgelopen in Nederland, gemeld. Signalen uit diverse GGD-regio’s geven aan dat dit een grote onderschatting is van het werkelijk aantal ziektegevallen.

De meeste mazelenpatiënten zijn ongevaccineerd (95%) en in de leeftijdsklasse 4-12 jaar (59%).

In totaal zijn er 121 mensen opgenomen in het ziekenhuis waarvan er 4 wel gevaccineerd waren.

kortom, self-selected n = 1 is niet zo heel erg inzichtelijk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 07:33:40 #141
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_132682001
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:47 schreef Japie77 het volgende:
Nog even wat reacties:

Ingezonden door cc (bezoeker) op ma 28-10-2013, 22:05

Wat een respectloze reacties! Waarom moet het überhaupt zo breed uitgemeten worden? Ik ken haar en ze was al zwak van gezondheid. Het was daarom al extra heftig! Mensen kom op, gaan geen discussie houden, maar denk ook aan de nabestaanden!

Ingezonden door Daisy (bezoeker) op ma 28-10-2013, 21:36

Ze had al een hele lage weerstand en sowieso was ze al niet gezond. Bovendien kunnen ook ingeënte mensen mazelen krijgen. Wat is trouwens het probleem? Ze is dood, daar gaat het om. Ze is er niet meer, en dat is heel erg, en dan maakt het niet uit waardoor. Het was waarschijnlijk haar tijd gewoon.

Ingezonden door Klasgenoot (bezoeker) op ma 28-10-2013, 21:32

Er wordt op het moment in de media veel aandacht besteed aan de oorzaak dat het 17-jarige meisje niet was ingeënt. Ik wil hierover zeggen dat het een meisje was dat kwetsbaar was wegens haar gezondheid. Volgens de ouders had zij de laatste tijd een zwakker wordende gezondheid, waardoor de complicaties van de afgelopen dagen haar teveel werden. We moeten de keuze van de ouders van dit meisje accepteren als het gaat over vaccinatie. De ouders hebben de toekomst van hun dochter niet ontnomen, maar hebben hun dochter wegens geloofsopvattingen niet ingeënt. En doet de oorzaak van haar overlijden er nu nog toe? De ouders hebben het al zwaar genoeg en dan komt al dit negatieve commentaar er nog eens bij. Bovenal was het Gods tijd dat mijn klasgenoot weggenomen zou worden. God bepaalt wanneer we geboren worden en wanneer we zullen sterven. We kunnen er beter allemaal bij stil staan dat wij nog niet weggenomen zijn, maar nog in de genadetijd leven! Ik hoop dat het een roepstem voor velen zal mogen zijn.

Maar de RIVM gebruikt dit geval natuurlijk heel duidelijk in hun strijd voor de vaccinaties. Triest is het inderdaad. Dat ben ik met je eens.
Als je zwak van gezondheid bent zul je inderdaad sneller overlijden aan mazelen, als je het oploopt.
Des te méér reden, lijkt mij, om te proberen te voorkomen dat je het krijgt.

Nu wordt gedaan alsof dat hele concept mazelen niets met haat overlijden te maken had, en dat vaccinatie er niets tegen geholpen zou hebben. Het tegendeel zal echter het geval zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef theguyver het volgende:
Pas op voor mevrouw Désirée Röver

[...]

En oh ja, ook adviseert Dêsírëe (hoofd voor 60% bestaande uit kunstmatige haarverf van de Aldi) vooral veel 'colloidaal zilver' tot u te nemen.
Moet je vooral doen!
Word je smurfig van :)

Serieus, dat mensen zo iemand wél geloven... ik kan er met mijn pet niet bij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 01:15 schreef oompaloompa het volgende:
Volgens de RIVD zelf:

Sinds 1 mei 2013 zijn 2016 patiënten met mazelen, opgelopen in Nederland, gemeld. Signalen uit diverse GGD-regio’s geven aan dat dit een grote onderschatting is van het werkelijk aantal ziektegevallen.

De meeste mazelenpatiënten zijn ongevaccineerd (95%) en in de leeftijdsklasse 4-12 jaar (59%).

In totaal zijn er 121 mensen opgenomen in het ziekenhuis waarvan er 4 wel gevaccineerd waren.

kortom, self-selected n = 1 is niet zo heel erg inzichtelijk.
Dus grofweg: de ratio van gevaccineerden tegen ongevaccineerden die mazelen in ernstige vorm oplopen is ongeveer 1:20 (alle mazelenpatiënten) tot 1:30 (alleen ziekenhuisopnames).
Als je deze cijfers ruw duidt zou je dus ook de conclusie kunnen trekken dat je niet alleen een 20x lagere kans hebt om mazelen op te lopen als je bent gevaccineerd, maar ook nog eens is de kans dat áls je het oploopt, je ook nog naar het ziekenhuis moet nog eens zo'n 35% lager.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:36:16 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132682489
plus het feit dan de mazelen vaccinatie erg weinig met bigpharma te maken heeft…
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_132682613
Hoe zit het met tetanus injecties? De paramedics hebben me zondag na een val het advies gegeven er een te halen...?
Ja doei.
pi_132682648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe zit het met tetanus injecties? De paramedics hebben me zondag na een val het advies gegeven er een te halen...?
Zou ik wel doen. Is 10 jaar geldig, dus mocht je al een herhaling gehad hebben binnen 10jr dan hoef je niet te herhalen.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:41:32 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_132683512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe zit het met tetanus injecties? De paramedics hebben me zondag na een val het advies gegeven er een te halen...?
Doen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:02:07 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132683888
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Op je gevoel vertrouwen overmoedig? Nee hoor. Lees mijn onderschrift maar. Wijze mensen zijn het met me eens. Zeker in deze wereld waar je eigenlijk niks meer kunt vertrouwen (en dan wijs ik bv op alle schandalen wat betreft eten wat we de laatste tijd gehad hebben) is dat het beste wat je kunt doen. Probeer het maar eens wat vaker! :)
Zonder de ervaring en kennis om dat gevoel te informeren heb je daar niet zo veel aan. Stel jouw blinde darm zou er uit moeten. Zou je mij die er dan op gevoel uit laten halen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132684211
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2013 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Er zijn dus ook versies van 3 die wel met een inhaler toegediend kunnen worden :)
Is dat zo, heb je een linkje met meer info?
pi_132684512
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Op je gevoel vertrouwen overmoedig? Nee hoor. Lees mijn onderschrift maar. Wijze mensen zijn het met me eens.
_-edit-
quote:
Zeker in deze wereld waar je eigenlijk niks meer kunt vertrouwen (en dan wijs ik bv op alle schandalen wat betreft eten wat we de laatste tijd gehad hebben) is dat het beste wat je kunt doen. Probeer het maar eens wat vaker! :)
"Op je gevoel vertrouwen" is dus niets anders voor jou dan een ongefundeerde mening aanhangen. Interessant.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 29-10-2013 12:48:43 ]
Conscience do cost.
pi_132684567
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:35 schreef ems. het volgende:

[..]

_O- _O- Je klinkt me een portie simpel. Maargoed, mijn gevoel zegt dus dat elke keer dat ik iets van jou lees dat ik net ietsjes dommer ben.
Door die vergelijking niet af te maken kun je hem op twee hele tegenovergestelde manieren interpreteren :D
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132684941
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 08:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zou ik wel doen. Is 10 jaar geldig, dus mocht je al een herhaling gehad hebben binnen 10jr dan hoef je niet te herhalen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 09:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doen.
't Was niet écht een serieuze vraag :+ althans... de situatie was wel serieus, maar uiteraard ga ik zo'n shotje halen :+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')