abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132423083


quote:
sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.

tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
www.sho.com/site/homeland/
www.watchcareful.ly
www.tv.com/shows/homeland-2011/

Trailer:
Bekijk deze YouTube-video

Elke maandag op je beeldscherm ;)

TV / [USA] Homeland - MIA werkt voor Al Qaeda?
Ja doei.
pi_132423284
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, ik dacht dat ze sowieso wel haar vaderlandsplicht niet wilde verloochenen en het verhaal aan Saul zou vertellen, maar niet dat het 'part of the plan' was :o
Dat had ik precies zo :)
pi_132423304
Goede plottwist :).
Amen.
pi_132425627
Ik vond het einde van de aflevering wel erg sterk. Ben benieuwd hoe Brody weer terug komt in het verhaal, maar hoe het nu verloopt gaat het wel lekker.
pi_132425646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:52 schreef Pakspul het volgende:
Ik vond het einde van de aflevering wel erg sterk. Ben benieuwd hoe Brody weer terug komt in het verhaal, maar hoe het nu verloopt gaat het wel lekker.
Nou, het geldspoor leidt dus naar Venezuela. Drie keer raden...
Ja doei.
pi_132425663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, het geldspoor leidt dus naar Venezuela. Drie keer raden...
Oh, dat had ik even gemist :@ Was mij niet duidelijk waar Bordy precies zat.
pi_132425989
Wel heel toevallig dat Brody daar is beland. En toeval bestaat niet zegt men toch ;)
Zouden Saul en Carrie al een idee hebben gehad en Brody die kant in gedirigeerd hebben?
Die man die Brody vasthoudt vertelde Brody de vorige keer dat er geen andere plaats is waar hij naartoe kan gaan. En Brody had het over verschillende mensen die hem telkens verder hielpen toch?
Zou Carrie een route hebben uitgestippeld voor hem toen ze hem liet ontsnappen? Verder benieuwd wie het lekl is binnen CIA, of hoorde dat ook bij Sauls plan? Hij lijkt Dar Adal niet te vertrouwen.....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_132426014
Nu we weten dat er een plan was én aangezien de schurken in Venezuela ook Carrie kennen wordt zoiets wel aannemelijker.
Ja doei.
pi_132427095
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, het geldspoor leidt dus naar Venezuela. Drie keer raden...
Nou dat heb ik dan gewoon gemist. Ik mis wel ondertiteling soms, niet dat mijn engels zo slecht is maar die scenes dat Saul met dat hoofddoekgrietje praat gebeurt dat niet echt duidelijk, moet soms ook ff terug en dan geluid 3x harder voordat ik nou hoor wat ze zeggen. Na een tijdje ben ik dat zat en skip ik het gewoon ;(
pi_132427127
Prima te verstaan en te volgen allemaal.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:47:43 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132427152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:09 schreef ser het volgende:
Wel heel toevallig dat Brody daar is beland. En toeval bestaat niet zegt men toch ;)
Zouden Saul en Carrie al een idee hebben gehad en Brody die kant in gedirigeerd hebben?
Denk het niet, want Fara heeft het geldspoor pas net gevonden
Ok stelletje hokboeren
pi_132427311
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:47 schreef padlarf het volgende:

[..]

Denk het niet, want Fara heeft het geldspoor pas net gevonden
Nou ja, Saul doet natuurlijk wel al een tijdje alsof zijn neus bloedt om zijn werk met Carrie te verhullen. Verder heeft hij ook meerdere keren aan Fara aangegeven dat er 'geen haast bij zit': ze hoeven hem nu niet direct op te pakken aangezien het waardevoller is als ze nog even wachten en meer bewijs verzamelen; dit kan net zo goed betekenen dat Saul de connectie zelf al lang door had/had gevonden en Fara nodig had/stuurde om het 'rustigaan' te ontdekken, wat weer tijd rekte voor Carrie?
Ja doei.
pi_132427463
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, Saul doet natuurlijk wel al een tijdje alsof zijn neus bloedt om zijn werk met Carrie te verhullen. Verder heeft hij ook meerdere keren aan Fara aangegeven dat er 'geen haast bij zit': ze hoeven hem nu niet direct op te pakken aangezien het waardevoller is als ze nog even wachten en meer bewijs verzamelen; dit kan net zo goed betekenen dat Saul de connectie zelf al lang door had/had gevonden en Fara nodig had/stuurde om het 'rustigaan' te ontdekken, wat weer tijd rekte voor Carrie?
Ik denk ook niet dat Saul het kan maken om de nummer één te laten lopen bij zo'n grote aanval. Hij wil de nummer één hebben dat sowieso en zal daarbij ook rekening moeten houden met de activiteiten er naast (dus Carrie) en zal daar tussen moeten spelen.

Dar Adal heeft wel een ontzettende kut kop om de badguy te spelen :P
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:02:53 #14
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132427610
Ok, het zou inderdaad kunnen. Zit Quinn niet ook regelmatig in caracas?
Ok stelletje hokboeren
pi_132429002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:45 schreef opreis het volgende:

[..]

Nou dat heb ik dan gewoon gemist. Ik mis wel ondertiteling soms, niet dat mijn engels zo slecht is maar die scenes dat Saul met dat hoofddoekgrietje praat gebeurt dat niet echt duidelijk, moet soms ook ff terug en dan geluid 3x harder voordat ik nou hoor wat ze zeggen. Na een tijdje ben ik dat zat en skip ik het gewoon ;(
Je kan nog altijd engelse subs gebruiken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132429266
Ik gebruik Engelse subs, gezien volumes en accenten wel handig. geluid is verder wel prima als je hd versie met dts geluid download
pi_132429468
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:03 schreef Aestivate het volgende:
Ik gebruik Engelse subs, gezien volumes en accenten wel handig. geluid is verder wel prima als je hd versie met dts geluid download
DD5.1 is niet dts :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132430869
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:57 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Saul het kan maken om de nummer één te laten lopen bij zo'n grote aanval. Hij wil de nummer één hebben dat sowieso en zal daarbij ook rekening moeten houden met de activiteiten er naast (dus Carrie) en zal daar tussen moeten spelen.

Dar Adal heeft wel een ontzettende kut kop om de badguy te spelen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:02 schreef padlarf het volgende:
Ok, het zou inderdaad kunnen. Zit Quinn niet ook regelmatig in caracas?
Ja de nummer 1 wil Saul zeker wel hebben. Zegt ie ook tegen Fara dat ie hem in een kamer wil hebben en niet opgeblazen.
Waarschijnlijk had hij de theorie van Venezuela en Iran en heeft hij die met Carrie besproken, en gaat Carrie als dubbelspion optreden. Gaat hopelijk goede spannende afleveringen opleveren!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_132433236
Matige plottwist, behoorlijk vergezocht. In ieder geval gaan we volgende afleveringen wel vooruit.
Wie hier skipt de Dana scenes nog meer? Totaal nutteloos zijverhaaltje.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132434870
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Seam het volgende:
Matige plottwist, behoorlijk vergezocht.

Wie hier skipt de Dana scenes nog meer? Totaal nutteloos zijverhaaltje.
Onzin.

En nee ik skip het niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132434911
Bazenserie. Wordt met de aflevering weer beter. Lichtpuntje van elke week weer.
Ja doei.
pi_132435503
Tuurlijk is het wel vergezocht dat diegene achter de aanslag contact opneemt met Carrie om haar te turnen. Dit soort twists verwacht niet van 24, niet van Homeland.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132436013
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:54 schreef Seam het volgende:
Tuurlijk is het wel vergezocht dat diegene achter de aanslag contact opneemt met Carrie om haar te turnen. Dit soort twists verwacht niet van 24, niet van Homeland.
Ik ben het niet met eens.

groet,
wolfrolf.

PS. _O_ 24 _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132438880
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:54 schreef Seam het volgende:
Tuurlijk is het wel vergezocht dat diegene achter de aanslag contact opneemt met Carrie om haar te turnen. Dit soort twists verwacht niet van 24, niet van Homeland.
Ben het er wel mee eens, een andere aanpak dan een dubbel agent zou wel een keer leuk zijn.
pi_132440384
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Bazenserie. Wordt met de aflevering weer beter. Lichtpuntje van elke week weer.
Het spreekt mij juist helemaal niet meer aan, terwijl ik de eerste 2 seizoenen juist briljant vond. Er zit nu echt TOTAAL geen spanning in.

Walking dead vind ik al helemaal saai geworden. Gelukkig is Sons of Anarchy wel echt weer top dit seizoen!

Voor de komende afleveringen hoop ik op meer Brody en minder Carry en geen Dana.
pi_132441442
Spanning is er juist compleet opgegooid. Geen actie nee, maar wel spanning, als je het mij vraagt. En ik denk dat ook Dana's gebeuren nog wel wat op gaat leveren. Hoe dan ook: ik blijf 't geweldig vinden, als geheel! :)
Ja doei.
pi_132441703
Waar vind jij nu de spanning in zitten? Gedurende de eerste seizoenen zat de spanning eerst in het feit of Brody nu wel of geen terrorist was, en daarna of hij ontmaskerd zou worden. Nu vind ik het niet spannend, ik ben hooguit benieuwd hoe het zit. Ik blijf het wel kijken hoor.

Tenzij het Goede Tijden Slecht Tijden gehalte met Dana de overhand neemt.
pi_132441758
De spanning van hoe allerlei agencies wel of niet met elkaar samenwerken/tegenwerken, eventuele dubbelspionnen, zaken verzwijgen (Saul), waar Quinn is, in hoeverre de 'bad guys' in Venezuela dat écht zijn, etc.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:04:43 #29
256829 Sokz
Livin' the life
pi_132445077
Vertrouw die haakneus rechterhand van Saul ook niet.
pi_132455688
?
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:37:36 #31
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132455833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
?
Ik denk dat hij duidelijk probeert te maken dat hij Dar Adal niet vertrouwt.
Ok stelletje hokboeren
pi_132455926
AH. OK.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:45:10 #33
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132456277
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_132457038
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132457205
Ja doei.
pi_132457476
Ik kijk ook uit naar het nieuwe project van de makers van Homeland: "Tyrant"

http://www.slashfilm.com/david-yates-takes-over-fx-pilot-tyrant/

Ik kan alleen geen premiere datum vinden.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:14:44 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132457853
Toen ze met die advocaat aan het praten was, zag ik al aankomen dat ze óf om weer in de gratie te komen bij Saul zelf dubbelspion zou gaan spelen, of dat het vooropgezet plan was. Ik dacht even dat dat enige spanning op zou leveren, dat je niet zou weten aan welke kant carrie nou eigenlijk staat, maar dat kleine lichtpuntje is dus na één kwartier meteen afgekapt.

Ik vind het een onverbloemd kutseizoen. Vorig seizoen al matig, dit seizoen nog matiger.

O ennnnnnnn Dana :r Bewaar dat soort gezeik voor the bold and the beautiful.
Laffe huichelaar
pi_132459323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Toen ze met die advocaat aan het praten was, zag ik al aankomen dat ze óf om weer in de gratie te komen bij Saul zelf dubbelspion zou gaan spelen, of dat het vooropgezet plan was. Ik dacht even dat dat enige spanning op zou leveren, dat je niet zou weten aan welke kant carrie nou eigenlijk staat, maar dat kleine lichtpuntje is dus na één kwartier meteen afgekapt.

Ik vind het een onverbloemd kutseizoen. Vorig seizoen al matig, dit seizoen nog matiger.

O ennnnnnnn Dana :r Bewaar dat soort gezeik voor the bold and the beautiful.
Je hoeft niet te kijken, natuurlijk.
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:47:10 #39
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132459328
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Toen ze met die advocaat aan het praten was, zag ik al aankomen dat ze óf om weer in de gratie te komen bij Saul zelf dubbelspion zou gaan spelen, of dat het vooropgezet plan was. Ik dacht even dat dat enige spanning op zou leveren, dat je niet zou weten aan welke kant carrie nou eigenlijk staat, maar dat kleine lichtpuntje is dus na één kwartier meteen afgekapt.

Ik vind het een onverbloemd kutseizoen. Vorig seizoen al matig, dit seizoen nog matiger.

O ennnnnnnn Dana :r Bewaar dat soort gezeik voor the bold and the beautiful.
Ik adviseer je om je tijd beter te gebruiken dan kijken naar series die je niet (meer) leuk vindt.
Ok stelletje hokboeren
pi_132459345
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik adviseer je om je tijd beter te gebruiken dan kijken naar series die je niet (meer) leuk vindt.
Jij weet
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 23:50:46 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132459494
Dit was dan ook mijn laatste aflevering. Ik wilde mijn ergernis alleen nog even kenbaar maken. Roep me maar als het niveau weer wat hoger ligt
Laffe huichelaar
pi_132459590
Janken dat er een knop op je afstandsbediening zit of dan kijk je toch gewoon niet. Je mag toch gewoon kritiek hebben om iets waarvan je eerst wel veel van hebt genoten. Altijd zo'n debiel argument.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132459603
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Dit was dan ook mijn laatste aflevering. Ik wilde mijn ergernis alleen nog even kenbaar maken. Roep me maar als het niveau weer wat hoger ligt
En, voor degenen die weten waarnaar ik verwijs

"Optyfen ouwe graftak" _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 23 oktober 2013 @ 00:57:31 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132461577
Die met Carrie en Saul zag ik wel al aankomen.
En reken er maar op dat Dar Adal de boze kwade wolf is.

Wat ik erg jammer vind is dat om de puberkijkers erbij te houden een aparte verhaallijn met dat dochtertje en die psychopaat wordt gevold. Voegt helemaal niet toe aan het verhaal. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 23 oktober 2013 @ 01:28:52 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132462156
En misschien dat MoBlo even de OP kan bijwerken en in orde maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132464488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 00:57 schreef golfer het volgende:
Die met Carrie en Saul zag ik wel al aankomen.
En reken er maar op dat Dar Adal de boze kwade wolf is.

Wat ik erg jammer vind is dat om de puberkijkers erbij te houden een aparte verhaallijn met dat dochtertje en die psychopaat wordt gevold. Voegt helemaal niet toe aan het verhaal. :{
Ik hoop dat het uiteindelijk nog wel wat gaat toevoegen, net als Dana die op het einde van seizoen 1 Brody ervan weerhield zichzelf op te blazen.

Maar daar lijkt het nog niet echt op...
Amen.
pi_132464815
Homeland is vernieuwd voor een vierde seizoen

quote:
“Homeland continues to prove its strength for Showtime, and is one of television’s most exciting, provocative and widely-discussed shows. It has grown its audience significantly in each of its three seasons,” said Showtime entertainment president David Nevins.
Bron
pi_132464870
Ja doei.
pi_132465867
:X
pi_132466198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik hoop dat het uiteindelijk nog wel wat gaat toevoegen, net als Dana die op het einde van seizoen 1 Brody ervan weerhield zichzelf op te blazen.

Maar daar lijkt het nog niet echt op...
dat mag ik hopen anders hebben ze écht teveel tijd daaraan besteed. Ik snap best dat je de familie moet laten zien en hoe ze ermee omgaan. Maar dat hoeft imo niet zo uitgebreid.
Hopleijk nu wat 'actie' in caracas en het lek uitroken binnen Homeland.

Even een vraag ik dacht altijd dat Homeland een 'onafhanelijke' agancy was maar in de serie lijkt het wel een CIA-tak te zijn?
Op wiki lijkt het ook onafhankelijk te zijn? http://en.wikipedia.org/w(...)of_Homeland_Security
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:22:34 #51
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132467498
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:30 schreef ser het volgende:

Even een vraag ik dacht altijd dat Homeland een 'onafhanelijke' agancy was maar in de serie lijkt het wel een CIA-tak te zijn?
Op wiki lijkt het ook onafhankelijk te zijn? http://en.wikipedia.org/w(...)of_Homeland_Security
Homeland is alleen de naam van de serie. Het gaat over de CIA.
Ok stelletje hokboeren
pi_132468015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:22 schreef padlarf het volgende:

[..]

Homeland is alleen de naam van de serie. Het gaat over de CIA.
Thanks was duidelijk CIA in de serie maar vroeg me laatst af hoe Homeland security erin past. Gewoon een naam dus.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:43:25 #53
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132474374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef ser het volgende:

[..]

Thanks was duidelijk CIA in de serie maar vroeg me laatst af hoe Homeland security erin past. Gewoon een naam dus.
Die naam lijkt me meer geïnspireerd door het verhaal. Brody komt terug naar zijn thuisland, het gaat over dreigingen tegen het thuisland van de acteurs e.d. Met die naamgeving heeft Homeland Security verder niks mee maken lijkt me.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 oktober 2013 @ 17:17:12 #54
862 Arcee
Look closer
pi_132480357
quote:
Homeland komt met vierde seizoen


De populaire Amerikaanse serie Homeland zal ook een vierde seizoen gaan opnemen. Showtime gaat twaalf afleveringen maken, die elk een uur duren. Dit meldt The Wrap.

"Homeland bewijst steeds maar weer zijn kracht voor Showtime en is een van de meest provocatieve, zinderende en meest bediscussieerde televisieshows", zegt David Nevins, topman van de entertainmentzender.

Claire Danes speelt in de serie Carrie Mathison, een CIA-agent die ervan overtuigd is dat een Amerikaanse marinier spioneert voor al-Qaeda. Deze marinier (gespeeld door Damian Lewis) is acht jaar lang krijgsgevangene geweest van al-Qaeda en is in de ogen van de CIA een bedreiging voor de nationale veiligheid.

Momenteel wordt in de Verenigde Staten seizoen drie uitgezonden.

Bron: Volkskrant
pi_132480971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:17 schreef Arcee het volgende:

[..]

Was al een paar keer gemeld ;) :)
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 oktober 2013 @ 17:37:53 #56
862 Arcee
Look closer
pi_132480998
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Was al een paar keer gemeld ;) :)
Check ik altijd wel, maar deze keer niet ivm spoilers. Ben pas bij S03E01. ;)
pi_132481052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Check ik altijd wel, maar deze keer niet ivm spoilers. Ben pas bij S03E01. ;)
Psssst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_132482004
Wanneer hebben Saul en Carrie dat plan opgezet? Ze hadden toch al een tijdje geen contact terwijl ze in de psych ward zat?
pi_132482054
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:15 schreef Ace1 het volgende:
Wanneer hebben Saul en Carrie dat plan opgezet? Ze hadden toch al een tijdje geen contact terwijl ze in de psych ward zat?
We hebben alleen een stukje 'Fuck You Saul' gezien, en daarna een fade out. Ik gok dat er in het gedeelte na de fade out, wat we nooit gezien hebben, dit bekokstoofd is.
Ja doei.
pi_132482187
Ik vind het weer geniaal hoor.

De verhaallijn met dana gaat ook nog wel ergens met brody in verweven worden. Alleen dat brody in venezuela zit en het financiele spoor daar ook uitkomt vind ik iets te toevallig.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_132482637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

We hebben alleen een stukje 'Fuck You Saul' gezien, en daarna een fade out. Ik gok dat er in het gedeelte na de fade out, wat we nooit gezien hebben, dit bekokstoofd is.
Toen ze helemaal lam was gedrogeerd??
pi_132482688
Het moet wel daarna ergens geweest zijn. Wellicht niet direct erna, maar het is in elk geval buiten beeld gebeurd. Sowieso wel briljant de gehele rol vastgehouden door Carrie dan, met haar gedrag en steeds vragen naar Saul en zijn 'approval' en zulks. :o
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 19:18:05 #63
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_132484372
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet wel daarna ergens geweest zijn. Wellicht niet direct erna, maar het is in elk geval buiten beeld gebeurd. Sowieso wel briljant de gehele rol vastgehouden door Carrie dan, met haar gedrag en steeds vragen naar Saul en zijn 'approval' en zulks. :o
Kan het niet afgesproken zijn ergens voor het gebeuren rond Saul en die hoorzitting. Dat het hele plan van hun samen was om Carrie met opzet in een zogenaamd uitzichtloze situatie te brengen en daarmee de situatie te creëren dat ze door de Iraniërs benaderd zou worden.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_132484424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Kan het niet afgesproken zijn ergens voor het gebeuren rond Saul en die hoorzitting. Dat het hele plan van hun samen was om Carrie met opzet in een zogenaamd uitzichtloze situatie te brengen en daarmee de situatie te creëren dat ze door de Iraniërs benaderd zou worden.
Nee, dat denk ik niet, aangezien we Carrie in haar eentje zagen reageren op het nieuws/de uitzending. TENZIJ ze vermoed(d)en dat haar huis gebugged was en ze ook dát thuis moest spelen.
Ja doei.
pi_132490340
Toffe aflevering! Ik zag 'm echt niet aankomen :o

Ik vind het meisje dat Dana speelt een hele goede actrice, maar ik vind de verhaallijn maar suf. Net Kim uit 24, die zichzelf ook altijd in de problemen hielp zonder dat dat ook maar iets met het verhaal te maken had.
pi_132490743
Heeft iemand nog die link van dat gratis audioboek van wat er met Brody tussen Canada en Venezuela gebeurd was? En aub ook als download? :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132491189
Ik denk dat dit plan bedacht is door Saul in de periode na de aanslag op Langley. Een ding is zeker, hij kan Carrie 200% vertrouwen en voor de rest kon hij geen risico nemen. Het lijkt mij dus een 2 mans operatie die al lang gepland was, nog van voor de hoorzitting.
pi_132500805
vond ik homeland in het begin van dit seizoen tegenvallen, deze ep maak het weer goed. die dana verhaallijn is gewoon echt te dom voor woorden, maar de rest was wel top
<hr>
pi_132501842
De hoorzitting van saul lijkt me met de kennis van nu ook al onderdeel van het plan.
Zonder zijn getuigenis zou deze hele kans helemaal niet zijn ontstaan, ze wisten dat dit nodig was.
Edit: vanaf aflevering 1 is het plan er al.
Ze weten dat brody onschuldg is maar binnen de cia spelen ook meerdere belangen. Die bom komt daar ook niet zomaar.
Carrie zegt juist bij de geheime meeting dat brody er niet achter zit om mensen uit de tent te lokken. Daarna is er ineens een document gelekt, er wordt gehapt. Tegelijkertijd kunnen carrie en saul nu net doen of zij in toom moet worden gehouden en zo zogenaamd hun relatie verstoren. Mensen uit de tent gelokt en zij wordt steeds meer een paria en dus interessant voor anderen.

Die financieel specialist moet geld achterhalen naar een bank waarvan ze al iemand omgelegd hebben. Ook daar schudden ze aan de boom en kijken wat er valt. Quinn staat achter carrie maar kent haar dubbelrol niet.

[ Bericht 67% gewijzigd door 0ne_of_the_few op 24-10-2013 02:30:51 ]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_132501936
Mooie twist. Deze zag ik echt niet aankomen. Vond de eerste 2 afleveringen niet zo sterk maar het is eigenlijk best een goede opzet geweest. Ben benieuwd. :)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 oktober 2013 @ 07:09:50 #71
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_132503565
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen dat brody in venezuela zit en het financiele spoor daar ook uitkomt vind ik iets te toevallig.
ik vermoed dat hij het spoor zelf ook gevolgd heeft, maar dan via zijn eigen contacten / mensen die denken dat hij overgelopen is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:52:45 #72
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_132503767
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:19 schreef Shogo het volgende:
Mooie twist. Deze zag ik echt niet aankomen. Vond de eerste 2 afleveringen niet zo sterk maar het is eigenlijk best een goede opzet geweest. Ben benieuwd. :)
Beetje matig inderdaad, maar het acteren bleef wel van een hoog niveau. Carrie was zeer geloofwaardig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_132504938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:52 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Beetje matig inderdaad, maar het acteren bleef wel van een hoog niveau. Carrie was zeer geloofwaardig
De kwaliteit van de acteer prestaties van Claire Danes dit seizoen schieten door de stratosfeer. Als die geen Emmy krijgt volgend jaar voor dit seizoen dan weet ik het niet meer.
pi_132506226
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De hoorzitting van saul lijkt me met de kennis van nu ook al onderdeel van het plan.
Zonder zijn getuigenis zou deze hele kans helemaal niet zijn ontstaan, ze wisten dat dit nodig was.
Edit: vanaf aflevering 1 is het plan er al.
Ze weten dat brody onschuldg is maar binnen de cia spelen ook meerdere belangen. Die bom komt daar ook niet zomaar.
Carrie zegt juist bij de geheime meeting dat brody er niet achter zit om mensen uit de tent te lokken. Daarna is er ineens een document gelekt, er wordt gehapt. Tegelijkertijd kunnen carrie en saul nu net doen of zij in toom moet worden gehouden en zo zogenaamd hun relatie verstoren. Mensen uit de tent gelokt en zij wordt steeds meer een paria en dus interessant voor anderen.

Die financieel specialist moet geld achterhalen naar een bank waarvan ze al iemand omgelegd hebben. Ook daar schudden ze aan de boom en kijken wat er valt. Quinn staat achter carrie maar kent haar dubbelrol niet.
Dat denk ik ook. Alles lijkt in de periode na de aanslag door Saul en Carrie in scene gezet. Alleen hebben we daar niks van te zien gekregen, misschien komt dat in flashbacks. We missen een groot stuk van de aanslag tot waar we beland zijn namelijk. Ook Brody's reis is vaag. Hij ging naar Canada via bekenden van Carrie verder naar?? En het eerste beeld van hem was ie zwaargewond in Venezuela waar hij opgewacht/verraden is(?).
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:09 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik vermoed dat hij het spoor zelf ook gevolgd heeft, maar dan via zijn eigen contacten / mensen die denken dat hij overgelopen is.
Ik denk dat dit onderdeel van Carrie's plan is/was toen ze hem hielp ontsnappen eerlijk gezegd kan ik me niet voorstallen dat hij veel contacten heeft aangezien hij 8 jaar in 'gevangenschap' heeft gezeten. Maar wie weet wat voor twist ze hieraan kunnen geven.
Zolang het geloofwaardig gedaan wordt vind ik het best!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_132506274
Hopelijk snel weer wat meer brody/quinn actie, zijn toch wel m'n favorieten. Verder was dit wel een goede ep, gelukkig dat saul toch niet zo'n backstabber is.. wel vraag ik me af hoe ze gaan verklaren dat hij zo tegen dat meisje met die hoofddoek deed..
PSN: Metal_Akilla
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:43:14 #76
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132506404
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:37 schreef Akilla het volgende:
wel vraag ik me af hoe ze gaan verklaren dat hij zo tegen dat meisje met die hoofddoek deed..
Hoe?
Ok stelletje hokboeren
pi_132506592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:43 schreef padlarf het volgende:

[..]

Hoe?
In 1 van die eps doet saul ineens raar tegen die vrouw over dat ze een hoofddoek opheeft.. ik vond dat zo out of character ineens, dat ik me gewoon afvraag waarom hij dit deed.
PSN: Metal_Akilla
pi_132507474
De helft van z'n collega's is opgeblazen, hij is ineens baas en moet het doen met oningewerkte staf. Ik zou daar ook bloedchagerijnig van worden.
Ja doei.
pi_132507527
Ja misschien wel, maar ik vond saul juist een tolerant persoon en had zoiets gewoon niet verwacht
PSN: Metal_Akilla
pi_132511931
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:27 schreef Akilla het volgende:
Ja misschien wel, maar ik vond saul juist een tolerant persoon en had zoiets gewoon niet verwacht
Hij zette haar gewoon onder druk om wat op te leveren, verder niet.
pi_132512796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
De helft van z'n collega's is opgeblazen, hij is ineens baas en moet het doen met oningewerkte staf. Ik zou daar ook bloedchagerijnig van worden.
Hij vertrouwt niemand binnen de CIA. Zij zit er ook namens iemand anders denk ik, en hij probeert haar gewoon uit de tent te lokken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:19:49 #82
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_132522495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet wel daarna ergens geweest zijn. Wellicht niet direct erna, maar het is in elk geval buiten beeld gebeurd. Sowieso wel briljant de gehele rol vastgehouden door Carrie dan, met haar gedrag en steeds vragen naar Saul en zijn 'approval' en zulks. :o
Wellicht ging ze er aanvankelijk niet mee akkoord, maar besloot ze dat toch te doen toen ze de kliniek niet mocht verlaten. Vandaar dat haar vader aan Saul moest doorgeven dat ze alles zou doen wat hij wilde als ze maar naar huis mocht.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_132539154
Antwoord op de vraag wanneer het Carrie-Saul plan bedacht was, volgens Homeland's Executive Producer Alex Ganza:

In your mind, when did Carrie and Saul hatch this master plan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron.
pi_132583484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 11:27 schreef Akilla het volgende:
Ja misschien wel, maar ik vond saul juist een tolerant persoon en had zoiets gewoon niet verwacht
Hij veroordeelde haar niet verder. Hij zei dat het haar recht was een hoofddoek te dragen, maar dat ze zich wel moest bewijzen tegenover haar collega's, aangezien 'haar volk' ervoor gezorgd heeft dat er nu heel wat collega's in een kist liggen.
pi_132650159
Wel weer een redelijke aflevering. Saul en Carrie in de problemen. Wat denk ik wel interessant kan worden maar het waarschijnlijk weer niet waar maakt zoals in de andere seizoenen.
En beide gedroegen zich ook weer vrij irritant. Carrie door weer eens alles beter te weten en wéér haar medicijnen weg te pleuren.
En Saul door weer eens een stuk te ver te gaan in het gebruiken van Carrie en door het politieke spelletje zo slecht te spelen.
Het Dana verhaal lijkt wel met de aflevering slechter te worden.
pi_132653649
Ze bouwen het dana verhaal op zodat zij straks troost vind in de islam en ook moslim wordt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:31:52 #87
202546 Baszh
The Dude abides
pi_132655464
Alt-J verschijnt opeens in Amerikaanse series
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:58:42 #88
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132656411
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

En Saul door het politieke spelletje zo slecht te spelen..
Hier ben ik het zeker mee eens. Ik vind het onrealistisch dat iemand die al tientallen jaren ervaring heeft binnen de CIA en die zo'n sneaky plan kan bedenken dat zelfs Quinn er extreem verbaasd over is, zo direct ingaat tegen zijn nieuwe baas.
Ok stelletje hokboeren
pi_132671921
Wtf, domme actie van Saul om in de politiek vijanden te maken. Dient geen enkel doel.

Dat Dana verhaal... Tja het wordt er niet beter op. Zucht
pi_132676611
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef jpjedi het volgende:
Wtf, domme actie van Saul om in de politiek vijanden te maken. Dient geen enkel doel.

Dat Dana verhaal... Tja het wordt er niet beter op. Zucht
Saul is geen politiek figuur en hij was toch al min of meer uitgerangeerd doordat hij niet als directeur aangemerkt was. Mi goeie actie, veel had hij toch niet meer kunnen bereiken behalve assistent van die gare gast. Wellicht gaat ie voor een snelle win door die Iraniër op te pakken binnen 2 weken.

De ouderwetse homeland spanning is weer terug, even als een vijand en quinn. Ik ben tevreden.
pi_132676791
Wéér een goede aflevering. O+
Ja doei.
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:41:34 #92
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_132676855
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 21:10 schreef jpjedi het volgende:
Dat Dana verhaal... Tja het wordt er niet beter op. Zucht
Zijn van die momenten om luidruchtig een zak chips open te trekken.
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:45:08 #93
104871 remlof
Europees federalist
pi_132676997
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wéér een goede aflevering. O+
Mee eens. Nu de link met Caracas nog.
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:14:36 #94
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_132678335
"You know how Romeo and Juliet ends, right? Not well". Toch grappig als je bedenkt dat Claire Danes ooit in Romeo & Juliet speelde :D.

Wel een sterke aflevering weer. Al vond ik dat verhaal van Dana wel een beetje een herhaling van het vorige seizoen. Dat ze een vriendje heeft die iets heeft misdaan.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:59:47 #95
6941 APK
Factual, I think.
pi_132679881
Ik vond het spannend :o
En dat is voor mij zeker een aanbeveling om een serie te volgen :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_132681542
Helft van de aflevering is gewoon een filler

Dana :')
pi_132681585
Ik had gehoopt dat Dana gewoon zelfmoord zou plegen toen ze het hoorde van die gast.
Slotscene was wel weer Homeland waardig. Maar ik zal maar niet beginnen hoe Carrie verweven werd in het ridicule Dana plotje, man wat ongelooflijk slecht.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132681871
Damian Lewis heeft maar weinig te doen dit seizoen :P.
Amen.
pi_132717084
Hopelijk is dat gedoe met Dana nu een beetje afgerond. Hoewel ze ongetwijfeld binnenkort moslima gaat worden en erachter komt dat ze zwanger is van die dude.
Conscience do cost.
pi_132720764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 06:57 schreef Jivis het volgende:
Damian Lewis heeft maar weinig te doen dit seizoen :P.
Dat ja. Ik hoop op een vette pay-off voor zijn afwezigheid.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132753616
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:14 schreef Peter88Online het volgende:
"You know how Romeo and Juliet ends, right? Not well". Toch grappig als je bedenkt dat Claire Danes ooit in Romeo & Juliet speelde :D.

Mooie reference ja, viel mij ook direct op :D
  donderdag 31 oktober 2013 @ 22:52:49 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132779109
Dat zeikgedoe van die tieners is nou eindelijk afgelopen?
Of verzinnen ze nu weer een kinderplot erbij?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_132779225
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 22:52 schreef golfer het volgende:
Dat zeikgedoe van die tieners is nou eindelijk afgelopen?
Of verzinnen ze nu weer een kinderplot erbij?
Tijd voor een aantal eps rond Chris.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_132797016
Als ik William Sadler zie moet ik toch steeds denken aan Die Hard II
pi_132797571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef Ace1 het volgende:
Als ik William Sadler zie moet ik toch steeds denken aan Die Hard II
dat heb ik ook, zag 'm deze week ook in Machete Kills en moest meteen aan Die Hard 2 denken :)

Maarja dat heb ik ook met de gebroerders Zimmer uit Die Hard
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:59:38 #107
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132803110
En ik moet steeds aan the Princess Bride denken als ik Saul zie _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
  zondag 3 november 2013 @ 21:44:16 #108
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_132870456
Ik ben net begonnen met Homeland, ben nu bij aflevering 101, die griet beweert dat als hij in beeld is van de camera dat hij met z'n hand een soort van code uitzend naar sleeper cel terroristen die tv kijken.

Wel slim genoeg zijn om met handcode op tv te communiceren dat door miljoenen mensen gezien kan worden maar niet slim genoeg om te bedenken dat sommige mensen dat verdacht vinden :')

Wat een BS _O-
======================
Gelijk in de eerste aflevering wordt weer eens de "black guy dies first" Hollywood cliche bevestigd }:|

[ Bericht 23% gewijzigd door slashdotter3 op 03-11-2013 21:49:20 ]
pi_132870522
Nou. Enorm.
Ja doei.
  zondag 3 november 2013 @ 21:51:50 #110
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_132870956
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:34 schreef Ace1 het volgende:
William Sadler
Ik had geen idee wie dat is dus ik ben gaan googlen.

Ik moest aan Gordon Ramsay denken :')





Mike zit trouwens in The Blacklist. In Homeland is hij leuker.
pi_132871137
quote:
13s.gif Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik ben net begonnen met Homeland, ben nu bij aflevering 101, die griet beweert dat als hij in beeld is van de camera dat hij met z'n hand een soort van code uitzend naar sleeper cel terroristen die tv kijken.

Wel slim genoeg zijn om met handcode op tv te communiceren dat door miljoenen mensen gezien kan worden maar niet slim genoeg om te bedenken dat sommige mensen dat verdacht vinden :')

Wat een BS _O-
======================
Gelijk in de eerste aflevering wordt weer eens de "black guy dies first" Hollywood cliche bevestigd }:|
:') !

Wacht maar tot je het seizoen af hebt gezien "zure expert". Bazenserie met bazenverhaal.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132871224
Ach, we kunnen het nu ook verpesten voor 'm met een spoiler naar aanleiding van die post daarboven. 8-)
Ja doei.
  zondag 3 november 2013 @ 22:00:18 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_132871489
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, we kunnen het nu ook verpesten voor 'm met een spoiler naar aanleiding van die post daarboven. 8-)
Uhoh, ik kan maar beter wegblijven uit dit topic :{
pi_132881732
'k vind het wel fijn dat de verhaallijn over Javadi het meest in beeld komt, maar ik ben bang dat we op een gegeven moment weer zo'n trage aflevering gaan krijgen over Brody. Misschien een beetje meer afwisseling zou leuk zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 november 2013 @ 10:47:08 #115
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_132882684
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:59 schreef padlarf het volgende:
En ik moet steeds aan the Princess Bride denken als ik Saul zie _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN BEDANKT.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_132883276
Wint ook nooit een keer he die Saul :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_132883635
Die Javadi is wel een baas. Vind Saul dit seizoen eigenlijk echt hard falen.
pi_132887660
Goede aflevering :o
  maandag 4 november 2013 @ 15:44:34 #119
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_132891151
Dana :')
pi_132896313
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
Dana :')
Inderdaad zeg. Gelukkig niet zoveel deze aflevering maar wat een grap. En dan die moeder nog geld meegeven ook aan dat egocentrische kutkind. Hopelijk zijn we nu even verlost van die verschrikkelijke verhaallijn. Dat mensen het uit hun pen krijgen _O-

Voor de rest toffe ep.
Conscience do cost.
pi_132896794
Toffe episode ja, maar al die zwangerschapstesten, wtf :')
  maandag 4 november 2013 @ 19:24:27 #122
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_132898854
Kind van Brody?
  maandag 4 november 2013 @ 19:52:03 #123
415001 SlipnSlide
Je praat wel maar je zegt niks
pi_132900301
Weer een week moeten wachten :'(
De wil om te winnen moet groter zijn dan de angst om te verliezen.
  maandag 4 november 2013 @ 20:06:45 #124
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132901304
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Sound.Cloud het volgende:
Kind van Brody?
Nee. >:O

edit: hmm, ik dacht dat er meer tijd tussen de aanslag en het begin van s3 zat. Misschien toch wel dus.
Ok stelletje hokboeren
pi_132901687
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Sound.Cloud het volgende:
Kind van Brody?
Dat kan niet denk ik. Dat hadden ze dan in die inrichting wel hebben moeten weten, lijkt mij zo, en dus zou ze nooit zijn volgestopt met die medicijnen denk ik dan. Dus die ene one(two?) -night stand gozer waar ik de naam van ben vergeten (als ik die ooit heb vernomen trouwens). Wellicht was deze onverwachte zwangerschap ook de reden dat, toen ze weer thuis was, ze haar medicijnen in het toilet had geflikkerd?
  maandag 4 november 2013 @ 20:18:38 #126
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132902020
Misschien zijn het wel false positives, door dr medicatie.
Ok stelletje hokboeren
pi_132905234
Tijd om de verhaallijnschrijver van Dana te ontslaan denk ik zo.
pi_132909917
Goede ep! Maar inderdaad die Dana verhaallijn, waar gaat dat in godsnaam heen. Je gaat toch geen lijn schrijven als tijdvulling? Dat moet toch ergens gaan kruisen zou je denken.

Brody is ook weggestopt zeg, die mag straks ineens weer tevoorschijn komen voor de seizoensfinale. :')
pi_132910221
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 15:44 schreef Nibb-it het volgende:
Dana :')
I CAN'T LIVE HURRR ANYMOURRRR HURRRR DURR
Mom: *cuntface*
Dana: *Iduncareeeee*
Compleetnietmemorabelezoonwaarvanikdenaamvergetenben: *HURRDYRU Imma dumbfuck retuuarddd*



[ Bericht 19% gewijzigd door samthegreat5 op 04-11-2013 23:01:27 ]
pi_132910532
Carrie:


Lijkt erg op:
pi_132910610
Ik hoop dat dana nu even weg is want ik word echt schijtziek van haar. Verder wel een goede aflevering, dat stuk met die fles en toen die huilende baby :X
pi_132910678
quote:
18s.gif Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik hoop dat dana nu even weg is want ik word echt schijtziek van haar. Verder wel een goede aflevering, dat stuk met die fles en toen die huilende baby :X
Ja, die javadi is wel een enge baas. Hoogtepunt van het hele seizoen tot nu toe was hoe Saul uit zijn gewoonlijke kalme rol springt door die kut Pers een klap tegen z'n neus te geven :D
pi_132910776
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, die javadi is wel een enge baas. Hoogtepunt van het hele seizoen tot nu toe was hoe Saul uit zijn gewoonlijke kalme rol springt door die kut Pers een klap tegen z'n neus te geven :D
Ik zag het aankomen vanaf het moment dat hij vroeg of de boeien afkonden ja :D Maar iemand vermoorden met een fles, dan moet je echt ziek in je hoofd zijn hoor :r
  maandag 4 november 2013 @ 23:18:51 #134
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_132911249
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef Smeich het volgende:

[..]

Dat kan niet denk ik. Dat hadden ze dan in die inrichting wel hebben moeten weten, lijkt mij zo, en dus zou ze nooit zijn volgestopt met die medicijnen denk ik dan. Dus die ene one(two?) -night stand gozer waar ik de naam van ben vergeten (als ik die ooit heb vernomen trouwens). Wellicht was deze onverwachte zwangerschap ook de reden dat, toen ze weer thuis was, ze haar medicijnen in het toilet had geflikkerd?
Heel onverwacht lijkt de zwangerschap me niet als ze 100+ testen in haar badkamer heeft liggen.

Ben wel benieuwd waar dit naar toe gaat.
pi_132911335
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Renn het volgende:

[..]

Heel onverwacht lijkt de zwangerschap me niet als ze 100+ testen in haar badkamer heeft liggen.

Ben wel benieuwd waar dit naar toe gaat.
Brodie komt terug als zombie.
  dinsdag 5 november 2013 @ 00:04:12 #136
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_132912965
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Brodie komt terug als zombie.
En wordt president.. Dana wordt leider van de CIA.
pi_132913133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Renn het volgende:

[..]

En wordt president.. Dana wordt leider van de CIA.
Wij hadden script writers moeten zijn.
pi_132915123
De verhaallijn met Javadi is ook maar matig. Het was wel spannend, maar het voelt zo leeg en oppervlakkig aan. Scene's hadden weinig impact omdat er totaal niet werd opgebouwd naar DE belangrijkste vangst van de CIA van de laatste jaren. Dat Saul Javadi een klap was het dieptepunt, je zag het van mijlenver aankomen, terwijl we binnen twintig minuten moeten geloven dat die man zo'n haat heeft opgebouwd bij Saul. Nee erg zwak.
Over de zwangerschap zal ik maar niks zeggen, als het van Brody is stop ik met kijken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Seam op 05-11-2013 03:03:20 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132915145
Ik moest lachen, spoiler vanwege plaatjes overkill.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132927625
Godver als Carrie zwanger is van Brody :')

Ze heeft dit seizoen zich wel nog door een andere knakker laten uitwonen...
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132928259
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 02:46 schreef Seam het volgende:
De verhaallijn met Javadi is ook maar matig. Het was wel spannend, maar het voelt zo leeg en oppervlakkig aan. Scene's hadden weinig impact omdat er totaal niet werd opgebouwd naar DE belangrijkste vangst van de CIA van de laatste jaren. Dat Saul Javadi een klap was het dieptepunt, je zag het van mijlenver aankomen, terwijl we binnen twintig minuten moeten geloven dat die man zo'n haat heeft opgebouwd bij Saul. Nee erg zwak.
Over de zwangerschap zal ik maar niks zeggen, als het van Brody is stop ik met kijken.
Ik vond het juist vermakelijk hoe ''mundane'' die vangst van Javadi aanvoelde, zo van: ''another day in the office''.
pi_132928426
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Carrie:
[ afbeelding ]

Lijkt erg op:
[ afbeelding ]
haha die eerste foto was al genoeg. Ze trek soms echt rare gezichten.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:29:12 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132928967
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 02:46 schreef Seam het volgende:

Over de zwangerschap zal ik maar niks zeggen, als het van Brody is stop ik met kijken.
Mogen we je daar aan houden? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:40:07 #144
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_132929340
Volgens mij is ze juist niet zwanger

Het is de linkerrij, derde van onder, die ze neerlegde. Volgens mij is het een negatieve.
Misschien wilt ze gewoon echt zwanger worden? Ze heeft echt vet veel (nieuwe) zwangerschapstesten in dr kastje :')
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:52:19 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_132929776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Hopey het volgende:
Volgens mij is ze juist niet zwanger
[ afbeelding ]
Het is de linkerrij, derde van onder, die ze neerlegde. Volgens mij is het een negatieve.
Misschien wilt ze gewoon echt zwanger worden? Ze heeft echt vet veel (nieuwe) zwangerschapstesten in dr kastje :')
Toch duidelijk allemaal + te zien?
Dus zwanger.

Plus dat de aflevering 'still positive' heet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:43:04 #146
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_132931488
OMG, wat gaat er dan in haar om? Is het alleen deze zwangerschap of heeft ze gewoon veel abortussen gehad. WTF 8)7
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_132932657
Lijkt mij dat het is om te kijken of haar medicijnen werken of niet.
Anders is het wel een beetje leip om zoveel testen in korte tijd te gebruiken.
pi_132932907
Nee, ze heeft gewoon een of andere dwangmatige neurotische neiging tot het zeker weten van dingen.
Zal ook wel in d'r ziektebeeld passen.
pi_132933514
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, ze heeft gewoon een of andere dwangmatige neurotische neiging tot het zeker weten van dingen.
Zal ook wel in d'r ziektebeeld passen.
Dat kan je idd wel onder Bipolar plaatsen. :Y
Nait Soezn Moar Broezn
pi_132934060
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, die javadi is wel een enge baas. Hoogtepunt van het hele seizoen tot nu toe was hoe Saul uit zijn gewoonlijke kalme rol springt door die kut Pers een klap tegen z'n neus te geven :D
Die klap was alleen niet echt een verrassing :') "Ja, hij gaat 'm vast vol op z'n muil slaan", was wat ik meteen zei toen hij ze zei de boeien af te doen.. Wel een bazenactie, dat wel.

Puike aflevering weer.
Ja doei.
pi_132934146
Vond die klap juist een zwaktebod. Saul laat zich wel heel hard kennen door iemand die niks terug kan doen zo aan te pakken. Sowieso had die Javadi hem al totaal outsmart door Carrie ook buiten het zicht van de CIA te krijgen. Als ze haar gewoon hadden afgemaakt na haar onthulling had hij ook gewoon weer het land uit kunnen komen ala Nazir :')
pi_132934784
Ik kijk dus nooit promo's.

Maar ik zit echt te smachten tot Brody weer in het verhaal komt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:42:02 #153
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_133039755
Het zou inderdaad fijn zijn als Brody zich weer eens liet zien niet zozeer voor Carrie maar voor ons kijkers ;)

Volgens mij heeft Quinn wel een oogje op Carrie of hij is niet te vertrouwen ik weet het nog niet zo goed. De dame met de hoofddoek daarvan vraag ik me ook af of ze geen dubbele agenda heeft.

En wat een vaag gedoe met Dana, ik zou als moeder zijnde toch ook graag willen weten waar mijn kind naartoe gaat dit ging allemaal wel heel makkelijk. Maar gelukkig voor nu is die verhaallijn even afgelopen.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 november 2013 @ 13:26:11 #154
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133041167
Hoeveel seizoenen heeft t origineel eigenlijk waar HL op is gebaseerd?
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:13:34 #155
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_133042840
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel seizoenen heeft t origineel eigenlijk waar HL op is gebaseerd?
2
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_133081144
Fijne aflevering weer, hopelijk de volgende weer op meer Brody.
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:35:24 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133082383
Saw die eindelijk eens los gaat :D
Dana verhaal is vermoeiend.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133091583
Saw? :P Tijd voor ondertitels jongen ;)
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:53:31 #159
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133091755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef Young_David het volgende:
Saw? :P Tijd voor ondertitels jongen ;)
Mr. Javadi, I want to play a game...
Ok stelletje hokboeren
pi_133144364
Heerlijke aflevering! Al is het met die surveillance camera's wel wat onwaarschijnlijk, dat Quinn er alleen op staat... Ook heerlijk dat het een aflevering was zonder het Dana verhaal. Die Dar Adal is echt een mooie griezel trouwens.
pi_133144417
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef Starlie het volgende:
Het zou inderdaad fijn zijn als Brody zich weer eens liet zien niet zozeer voor Carrie maar voor ons kijkers ;)

Volgens mij heeft Quinn wel een oogje op Carrie of hij is niet te vertrouwen ik weet het nog niet zo goed. De dame met de hoofddoek daarvan vraag ik me ook af of ze geen dubbele agenda heeft.

En wat een vaag gedoe met Dana, ik zou als moeder zijnde toch ook graag willen weten waar mijn kind naartoe gaat dit ging allemaal wel heel makkelijk. Maar gelukkig voor nu is die verhaallijn even afgelopen.
Vertrouw Quinn ook niet en de vrouw/ex van Saul ook niet.
pi_133157545
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Vertrouw Quinn ook niet en de vrouw/ex van Saul ook niet.
Jij wordt wel heel wantrouwend, wat heeft die vrouw van Saul hier verder mee te maken? Behalve dat ze Saul gaat breken, wanneer hij erachter komt dat ze nog steeds verliefd is op die man uit Mumbai. Quinn heeft al een hele lange tijd struggles met de werkwijze van de CIA, die vertrouw is dus ook wel.

Overigens weer een prachtige aflevering! ^O^
pi_133157741
Geen Dana, topaflevering ^O^
pi_133158295
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Young_David het volgende:
Geen Dana, topaflevering ^O^
Wat hij zegt.
pi_133158401
Inderdaad. Zakelijke aflevering, goed werk. Zo zou homeland elke week mogen zijn. Eerlijk gezegd mis ik Brody geeneens echt.
Conscience do cost.
pi_133158426
Op zich geen verkeerde aflevering, maar ik vind die Javadi eigenlijk een stuk baziger dan Saul.
En erg kansloos dat Quinn wel gezien is door de security cam maar Javadi niet.
Sowieso snap ik ook niet helemaal waarom Saul niet even dat gebeuren fixed, dat moet toch een stuk makkelijker zijn als directeur van de Cia dan als medewerker die verder geen drol kan zeggen.
pi_133159914
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:22 schreef Principia het volgende:

[..]

Jij wordt wel heel wantrouwend, wat heeft die vrouw van Saul hier verder mee te maken? Behalve dat ze Saul gaat breken, wanneer hij erachter komt dat ze nog steeds verliefd is op die man uit Mumbai. Quinn heeft al een hele lange tijd struggles met de werkwijze van de CIA, die vertrouw is dus ook wel.

Overigens weer een prachtige aflevering! ^O^
Welnee joh niet wantrouwend, denk het soms gewoon. Ze kan toch een grotere rol krijgen? Weet jij veel.
pi_133161957
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:47 schreef Alxander het volgende:
Die Dar Adal is echt een mooie griezel trouwens.
Whehe, hij heeft nu wel effectief zijn toekomstige baan bij de CIA verneukt :')
Dus op zich vind ik hem nu wel weer een baas (in tegenstelling tot vorige week waar hij de kont van de voorzitter van de commissie zat te likken).
  maandag 11 november 2013 @ 22:41:34 #169
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133168422
Geweldige aflevering!

Ben benieuwd hoe ze Brody weer terug in dit verhaal gaan krijgen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133168428
Dacht echt dat die moslim analiste die schaar in die Iranier zou prikken. Nu lijkt het haast een zekerheidje dat ze zal lekken naar de Iraanse overheid, uit pure rancune. Dan kan Saul ook inpakken bij de cia.
pi_133169433
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 12:49 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Vertrouw Quinn ook niet en de vrouw/ex van Saul ook niet.
Ik zit al sinds vorig seizoen te wachten op moment dat die vrouw van saul door de mand valt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  maandag 11 november 2013 @ 23:57:55 #172
256829 Sokz
Livin' the life
pi_133171938
Nooo Quinn moet nu geen doetje gaan worden :(
pi_133172140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:35 schreef ook_gek het volgende:
Saw die eindelijk eens los gaat :D
Dana verhaal is vermoeiend.
:') Saw _O-
Ja doei.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:07:03 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133172366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') Saw _O-
:D in de war met een film :D
Saul natuurlijk!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133172395
*mental images van Saul met een kettingzaag*
Ja doei.
pi_133172787
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Young_David het volgende:
Geen Dana, topaflevering ^O^
pi_133173124
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 22:41 schreef jpjedi het volgende:
Dacht echt dat die moslim analiste die schaar in die Iranier zou prikken. Nu lijkt het haast een zekerheidje dat ze zal lekken naar de Iraanse overheid, uit pure rancune. Dan kan Saul ook inpakken bij de cia.
Dat lekken zou nog best wel eens kunnen, maa zo niet dan heeft Saul wellicht nog wel kans om alsnog head of cia te blijven door deze actie. Zo niet dan zit zijn cia-carrière er wel op ja :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:41:53 #178
256829 Sokz
Livin' the life
pi_133173426
Die nieuwe vriend van die vrouw van Saul is 'het mannetje' van Abu :0 moet wel anders is deze vreemdgaan drama gedoe een beetje overbodig. Hoop ook bij Gods hart dat ze zwangere Carrie laten voor wat het is, zit niet op die drama te wachten :P
pi_133173599
Dikke ep. Hier hebben we rustig naartoe gebouwd.

Saul is een koning. Dat wijf van Saul met d'r grafbek vind ik verder maar niks. Ze had aan de telefoon wel prima inkijk. :') :@

En ik ben ook erg benieuwd hoe Brody in dit verhaal gaat passen. Die zit zich een beetje vol te spuiten met heroine nu ofzo? :P Damian Lewis heeft in elk geval een makkelijk seizoen dit jaar :D

Zin in de aflevering van volgende week.

*O* Homeland *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133174763
How does this phone work?
Im not sure _O-

Open the door!
No _O- _O_

I said open the door!
Make me _O- _O- _O- _O- _O-
pi_133174897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:41 schreef Thunder0x het volgende:
How does this phone work?
Im not sure _O-

Open the door!
No _O- _O_

I said open the door!
Make me _O- _O- _O- _O- _O-
Saul is een koning
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133180570
Misschien komt Brody wel helemaal niet meer terug en draaide de serie gewoon om Carry en niet om hem. Al snap ik dan niet helemaal waarom de familie van Brody nog zo'n rol blijft spelen.Misschien verandert dat nu ook aangezien Dana nu is opgehoepeld.
pi_133180593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 07:41 schreef Thunder0x het volgende:
How does this phone work?
Im not sure _O-

Open the door!
No _O- _O_

I said open the door!
Make me _O- _O- _O- _O- _O-
Ik moest zó hard lachen om die "What the fuck..." :')
Ja doei.
pi_133181533
Topaflevering ^O^ Saul _O_ en dat "Darr. Darr? Darr!?!" terwijl die naast Saul staat met zo'n smirky lach op z'n gezicht _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_133181566
Eindelijk eens een aflevering geen gezeik over dat labiele wijf van Brody, of die kutpuber
pi_133181735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel seizoenen heeft t origineel eigenlijk waar HL op is gebaseerd?
Huh? Vertel?

Dit seizoen van Homeland is wel weer van kwaliteit zeg, naar de laatste paar afleveringen heb ik steeds zoiets van :o en nu!?!?!?!?!
pi_133181783
Had trouwens de steun van Dar niet verwacht :o
Ja doei.
  Redactie Frontpage dinsdag 12 november 2013 @ 13:40:35 #188
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_133181881
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:36 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Huh? Vertel?


Homeland is gebaseerd op een Israelische tv serie genaamd Prisoners of War
pi_133194720
Ooit een geweldige serie. Zonder brody vind ik erg weinig aan, spanning is ook weg.
pi_133196314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Had trouwens de steun van Dar niet verwacht :o
Slang is het :r
pi_133196400
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
Eindelijk eens een aflevering geen gezeik over dat labiele wijf van Brody, of die kutpuber
Precies!

Na een tam begin van het seizoen was dit een ijzersterke aflevering. Bazenactie van Saul op het eind :)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_133203629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Had trouwens de steun van Dar niet verwacht :o
Nee, inderdaad. En hij heeft nu ook wel effectief zijn carrière bij de CIA verneukt mocht de voorzitter van die CIA commissie directeur worden. Dus Dar moet wel genuinely impressed door Saul zijn. Anders zou hij zijn baankans niet zo verneukt hebben :P
pi_133203696
Laatste 2 net gezien, eindelijk goede afleveringen :)
pi_133203988


Bij hem moet ik steeds denken aan Peter Sellers in Dr Strangelove



pi_133204954
Leuke aflevering. Saul en Javadi waren weer baas. Ook Dar vond ik wel tof, om te zien dat hij de rug van Saul had (weet niet hoe ik het beter moet zeggen). En we hebben hiermee ook het aanknooppunt naar de terugkeer van Brody gekregen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_133214403
Tot nu toe is het gewoon een sterk seizoen met goede en geloofwaardige verrassingen. Jammer alleen dat we zo weinig brody zien. Die zal de volgende keer als hij in beeld komt wel helemaal naar de klote zijn van de heroine :)
pi_133215262
Ik mis Brody niet zo, misschien door de de fantastische Carrie. Goed hoe ze de serie opnieuw weten uit te vinden zonder telkens dat gezeur of Brody nou wel of niet bij de tegenpartij hoort.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 14-11-2013 06:51:38 ]
anonieme razernist
pi_133232887
Ik vind het jammer dat Quinn een beetje een pussy gaat worden..

Volgende week weer een Carry die voor de 100ste keer orders negeert :')
  donderdag 14 november 2013 @ 00:07:43 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133240224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind het jammer dat Quinn een beetje een pussy gaat worden..

Volgende week weer een Carry die voor de 100ste keer orders negeert :')
Maar Carrie gaat natuurlijk steeds vaker over haar nek de komende tijd vanwege haar zwangerschap en wordt steeds labieler onder invloed van die hormonen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 14 november 2013 @ 00:12:29 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133240377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Had trouwens de steun van Dar niet verwacht :o
Ik ook niet en nog steeds vertrouw ik hem voor geen meter.
Misschien is hij wel de inside-man die de bom heeft geplaatst?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133241007
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ook niet en nog steeds vertrouw ik hem voor geen meter.
Misschien is hij wel de inside-man die de bom heeft geplaatst?
no fucking way. zou wel een 24 move zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 14 november 2013 @ 01:05:33 #202
104871 remlof
Europees federalist
pi_133241374
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 13:26 schreef NoCigar het volgende:
Ik mis Brody niet zo, misschien door de de fantastische Carry. Goed hoe ze de serie opnieuw weten uit te vinden zonder telkens dat gezeur of Brody nou wel of niet bij de tegenpartij hoort.
Na de laatste aflevering is het ook voor de CIA duidelijk dat hij de aanslag niet heeft gepleegd.
  donderdag 14 november 2013 @ 01:18:28 #203
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_133241542
Toffe aflevering.
pi_133241603
Ik mis Brody helemaal niet :s)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 14 november 2013 @ 01:25:27 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133241623
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 01:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik mis Brody helemaal niet :s)
Niemand mist hem, geloof ik. ;)
Net zomin als die verbouwde kop van Marijke Helwege z'n vrouw of die kutpuberkinderen van hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_133242052
Die Dar Adal vind ik op Jafar van Aladdin lijken :')



:')_!
pi_133308172
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ook niet en nog steeds vertrouw ik hem voor geen meter.
Misschien is hij wel de inside-man die de bom heeft geplaatst?
Ik hoop het
pi_133308206
Ik vind Carry juist schijtirritant. Ik wil of Brody terug of Carry ook gewoon weg.
  zondag 17 november 2013 @ 16:51:32 #209
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_133346207
110: dus niet Walker maar een homeless guy die op hem lijkt komt op de ambassadeur aflopen met een koffer en op magische wijze weet Carrie uit de vele mogelijke scenario's te concluderen dat er een bom in de koffer zit en roept everybody get outta here!!!

Suuuuure :')

===========
111 dat gezeik over die green pen in het begin, echt way over the top manier van uitbeelden dat ze neurotisch is :')

===========
112 jezus dat was koud hoe Nazir z'n trouwe volgeling Walker liet doodmaken :{

[ Bericht 14% gewijzigd door slashdotter3 op 17-11-2013 21:44:40 ]
  maandag 18 november 2013 @ 12:40:43 #210
256829 Sokz
Livin' the life
pi_133372591
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 00:41 schreef Sokz het volgende:
Die nieuwe vriend van die vrouw van Saul is 'het mannetje' van Abu :0 moet wel anders is deze vreemdgaan drama gedoe een beetje overbodig.
:7 edit: of is 'm dat nou toch niet. :D
pi_133373592
En alweer word er ingebroken bij het hoofd van de CIA en heeft niemand het door :') Verder wel een goede aflevering. Ik vind het verhaal goed opgebouwd. Verwacht dan ook dat het slot in typische Homelandstijl weer kut zal zijn.
pi_133376214
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef Sokz het volgende:

[..]

:7 edit: of is 'm dat nou toch niet. :D
En Saul weet het.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_133387522
Wauw.

Gruwelijke aflevering. Brody! :o _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133390469
Zit eerlijk gezegd niet zo te wachten op Brody die weer als dubbel agent word ingezet dat hebben ze al gedaan.
pi_133390676
Waarom moest whatshisface per se nú inbreken en die muis verwisselen, terwijl hij al meerdere keren uitgenodigd in dat huis is geweest en het prima toen had kunnen doen?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_133391159
Ja dat vraag ik me ook af maar nog steeds vooral waarom niemand het huis van de directeur van de CIA in de gaten houd en hij zelfs geen beveiliging heeft schijnbaar.
pi_133392476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Ace1 het volgende:

Volgende week weer een Carry die voor de 100ste keer orders negeert :')
^O^
pi_133393964
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af maar nog steeds vooral waarom niemand het huis van de directeur van de CIA in de gaten houd en hij zelfs geen beveiliging heeft schijnbaar.
Toen saul op het weekendje weg te horen kreeg niet de nieuwe functie te krijgen en hij haar met die man aantrof kende hij hem niet eens.
Alsof je zomaar vreemdem over de vloer hebt en niet wilt weten wie het is.

Daarom denk ik dat hij al lang weet dat die man fout is.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_133396836
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af maar nog steeds vooral waarom niemand het huis van de directeur van de CIA in de gaten houd en hij zelfs geen beveiliging heeft schijnbaar.
Dit dus

En een top CIA agente die maar blijft falen in missies :')
pi_133396877
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Toen saul op het weekendje weg te horen kreeg niet de nieuwe functie te krijgen en hij haar met die man aantrof kende hij hem niet eens.
Alsof je zomaar vreemdem over de vloer hebt en niet wilt weten wie het is.

Daarom denk ik dat hij al lang weet dat die man fout is.
Interessante gedachte gang. 👍
pi_133401972
Voor het eerst in lange tijd dat ik benieuwd ben naar de volgende episode _O_
pi_133402205
Plothole huilies

Scheer je weg
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133402843
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Toen saul op het weekendje weg te horen kreeg niet de nieuwe functie te krijgen en hij haar met die man aantrof kende hij hem niet eens.
Alsof je zomaar vreemdem over de vloer hebt en niet wilt weten wie het is.

Daarom denk ik dat hij al lang weet dat die man fout is.
Homeland zit meestal wel aardig in elkaar, en dan is dit inderdaad een logische uitleg :)

Mocht het niet zo zijn, is het inderdaad een erg vreemde plothole dat na een aanslag op de CIA de acting director niet in de gaten gehouden wordt :P

Maar hierboven ook al goed samengevat: "Saul knows" 8-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_133403319
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Toen saul op het weekendje weg te horen kreeg niet de nieuwe functie te krijgen en hij haar met die man aantrof kende hij hem niet eens.
Alsof je zomaar vreemdem over de vloer hebt en niet wilt weten wie het is.

Daarom denk ik dat hij al lang weet dat die man fout is.
Hij wilde niet weten wie het was omdat het duidelijk was dat z'n vrouw met hem liep te batsen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_133404573
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom moest whatshisface per se nú inbreken en die muis verwisselen, terwijl hij al meerdere keren uitgenodigd in dat huis is geweest en het prima toen had kunnen doen?
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af maar nog steeds vooral waarom niemand het huis van de directeur van de CIA in de gaten houd en hij zelfs geen beveiliging heeft schijnbaar.
Afgezien van dit vind ik het ook vreemd dat er blijkbaar geen (terug te bekijken) camerabeelden zijn van wie Brody's auto had verplaatst voordat die bom afging.

Anyways, topseizoen tot dusver ^O^ Afgezien van dat Carrie weer egoistisch aan het doen is en blijkbaar toch zwanger is geraakt van Brody (kan toch niet, dan had ze niet al die medicijnen in die inrichting moeten krijgen).
pi_133404726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:21 schreef Smeich het volgende:

[..]

[..]

Afgezien van dit vind ik het ook vreemd dat er blijkbaar geen (terug te bekijken) camerabeelden zijn van wie Brody's auto had verplaatst voordat die bom afging.

Anyways, topseizoen tot dusver ^O^ Afgezien van dat Carrie weer egoistisch aan het doen is en blijkbaar toch zwanger is geraakt van Brody (kan toch niet, dan had ze niet al die medicijnen in die inrichting moeten krijgen).
Dat er geen beelden zijn waarop te zien is wie de auto geplaatst heeft is idd nog het vreemdst van alles.

En die gast die nu pas inbreekt en dingen plaatst is wellicht logisch: het is nu cruciaal voor zijn organisatie om te weten hoeveel Saul over hun operatie weet aangezien Dar Adal ze uit de tent lokte EN sauls vrouw heeft het uitgemaakt dus hij komt niet meer over de vloer :)
pi_133423231
Pure topklasse weer! Wat zit dit seizoen toch verduveld listig in elkaar. En goed geschreven zeg! Echt heel goed :).
pi_133423839
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Luigi het volgende:
Pure topklasse weer! Wat zit dit seizoen toch verduveld listig in elkaar. En goed geschreven zeg! Echt heel goed :).
Dit. Helemaal dit.
Ja doei.
pi_133423893
Zag in de credits voorbijkomen dat Claire Danes deze aflevering geregisseerd had :P
pi_133423934
Pure topklasse zou ik persoonlijk niet zeggen trouwens, het was een redelijke goede aflevering en het seizoen wordt langzamerhand beter maar het zit nog steeds niet op het niveau van seizoen 1
pi_133425034
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Pure topklasse zou ik persoonlijk niet zeggen trouwens, het was een redelijke goede aflevering en het seizoen wordt langzamerhand beter maar het zit nog steeds niet op het niveau van seizoen 1
Seizoen 1 was eigenlijk gewoon een heel ander soort serie. Zou niet echt kunnen zeggen dat het 1 beter is als het ander.
pi_133430413
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Young_David het volgende:
Geen Dana, topaflevering ^O^
Mijn recensie van vorige week maar eens in de herhaling zetten.
pi_133430602
Seizoen 2 begon leuk vond ik maar ik hield uiteindelijk een nare smaak over aan dat seizoen terwijl ik bij 3 gewoon met plezier alle afleveringen kijken. ( nu pas bij 5 ).

Alleen Dana blijft een irritatie puntje en ik was bang voor Carrie maar gelukkig was dat het plan, hadden ze mij toch even gefopt.
pi_133431205
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Pure topklasse zou ik persoonlijk niet zeggen trouwens, het was een redelijke goede aflevering en het seizoen wordt langzamerhand beter maar het zit nog steeds niet op het niveau van seizoen 1
Eensch, de thrillers van s1 zijn toch wat minder. Maar evengoed een groeiend sterk s3.
pi_133436461
Wel aardig, maar het verhaal is nog duidelijk zoekende. Ik ben benieuwd wat er nu met Brody zal gebeuren. Daarnaast wel een aantal debiele acties en overbodige shots. Carrie die opnieuw orders negeert, heerlijk dat Quinn het schot nam.
En hoe debiel is dat zwangerschapsplotje :') De baby is 13 weken, terwijl geslacht pas minimaal na 16 weken is te bepalen, waarom vragen ze erna. Daarnaast weet de inrichting dat ze zwanger dus zou de CIA dit ook moeten weten. Gelukkig voor haar heeft lithium geen ernstige foetale bijwerkingen, maar met al die drank in het eerste trimester en haar leeftijd mag ze blij zijn als het kind gezond geboren wordt. In de seizoensopener zeiden dat de aanval 58 dagen geleden geweest, nu zijn er minimaal vier weken nog voorbij geweest. Daar klopt iets niet.
Hopelijk pleegt ze abortus, een scene waar ze huilt om haar ongeboren kind zou echt slecht zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Seam op 20-11-2013 03:03:16 ]
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_133472726
7 afleveringen kon ik Carrie wat beter waarderen maar nu in Ep8 weer helemaal terug. WTF doet ze nou bij zo'n zieke voorbereiding even een flutbommannetje levend willen hebben ten koste van alles, wtf Carie, wtf :')
pi_133474312
Het gaat haar natuurlijk om zuivering van de naam van de vader van haar baby, iets wat de rest van de wereld sowieso niet zo belangrijk vindt...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_133476047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 01:30 schreef kurk_droog het volgende:
7 afleveringen kon ik Carrie wat beter waarderen maar nu in Ep8 weer helemaal terug. WTF doet ze nou bij zo'n zieke voorbereiding even een flutbommannetje levend willen hebben ten koste van alles, wtf Carie, wtf :')
Raar dat je dit raar vind, binnen het karakter van Carrie is dit namelijk een compleet logische actie. Zie bijv. de reactie van ace_eleven en het feit dat Carrie een nog heel bijzondere (lees: verknipte) relatie met Brody heeft. In d'r hoofd. ;).
pi_133476073
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Luigi het volgende:

[..]

Raar dat je dit raar vind, binnen het karakter van Carrie is dit namelijk een compleet logische actie. Zie bijv. de reactie van ace_eleven en het feit dat Carrie een nog heel bijzondere (lees: verknipte) relatie met Brody heeft. In d'r hoofd. ;).
Dit. Is helemaal in-character. Dat het irritaties opwekt kan ik begrijpen, maar het was niet 'vreemd' ofzo. Ze blijft immers instabiel.
Ja doei.
  donderdag 21 november 2013 @ 10:19:34 #240
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133476353
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 01:30 schreef kurk_droog het volgende:
7 afleveringen kon ik Carrie wat beter waarderen maar nu in Ep8 weer helemaal terug. WTF doet ze nou bij zo'n zieke voorbereiding even een flutbommannetje levend willen hebben ten koste van alles, wtf Carie, wtf :')
Inderdaad, helemaal in character trouwens natuurlijk met die Brodie OCD tunnelvisie dat ze heeft maar waarom de rest van de groep haar überhaupt nog alleen laat zitten zonder een partner (met een taser) is mij een raadsel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_133476580
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Inderdaad, helemaal in character trouwens natuurlijk met die Brodie OCD tunnelvisie dat ze heeft maar waarom de rest van de groep haar überhaupt nog alleen laat zitten zonder een partner (met een taser) is mij een raadsel.
Daar valt wel wat voor te zeggen... inmiddels zouden ze wel moeten weten dat ze op dat gebied niet echt te handhaven/vertrouwen is :')
Ja doei.
pi_133476790
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Inderdaad, helemaal in character trouwens natuurlijk met die Brodie OCD tunnelvisie dat ze heeft maar waarom de rest van de groep haar überhaupt nog alleen laat zitten zonder een partner (met een taser) is mij een raadsel.
Idd, iemand met een honkbalknuppel ernaast is geen overbodige luxe :'). Hoef je ook geen agenten neer te schieten... Dát is dan wel weer raar.
pi_133476958
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:39 schreef Luigi het volgende:

[..]

Idd, iemand met een honkbalknuppel ernaast is geen overbodige luxe :'). Hoef je ook geen agenten neer te schieten... Dát is dan wel weer raar.
Wat is daar raar aan, zoals gezegd brengt ze de hele missie met Javedi in gevaar op het moment dat ze haar actie doorgezet had. Mag nu wel een keer na zo vaak orders negeren. Had alleen in dit geval beter in haar buik geweest :') Problem solved!
Zo niet.. dan toch!
pi_133476978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:46 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Wat is daar raar aan, zoals gezegd brengt ze de hele missie met Javedi in gevaar op het moment dat ze haar actie doorgezet had. Mag nu wel een keer na zo vaak orders negeren. Had alleen in dit geval beter in haar buik geweest :') Problem solved!
Nee nee dat bedoelde ik niet, maar dat ze dus niet wat strakker in de gaten wordt gehouden bij een missie.Dat neerschieten is ongeveer 3 miljard jaar te laat wmb :P.
pi_133477056
Ja dat lijntje wordt wel een beetje lame ondertussen, Carrie die weer flipt en orders negeert, en maar iedere keer teruggehaald worden en de ruimte gegeven om in d'r eentje als een kip zonder kop rond te rennen. Zet er dan 24/7 iemand bij, kan je gelijk kijken of ze d'r meds neemt.
pi_133481923
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:06 schreef Luigi het volgende:

[..]

Raar dat je dit raar vind, binnen het karakter van Carrie is dit namelijk een compleet logische actie. Zie bijv. de reactie van ace_eleven en het feit dat Carrie een nog heel bijzondere (lees: verknipte) relatie met Brody heeft. In d'r hoofd. ;).
Binnen het karakter speelt ze die rol inderdaad goed. Maar zoals de posts hierboven inderdaad, hoe kan je haar na de zoveelste keer nog alleen laten.

Saul trouwens _O_
  donderdag 21 november 2013 @ 13:52:02 #247
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133482145
quote:
2s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat lijntje wordt wel een beetje lame ondertussen, Carrie die weer flipt en orders negeert, en maar iedere keer teruggehaald worden en de ruimte gegeven om in d'r eentje als een kip zonder kop rond te rennen. Zet er dan 24/7 iemand bij, kan je gelijk kijken of ze d'r meds neemt.
Nee, ze hoeft haar meds niet te nemen want dan raakt ze haar toch wel bruikbare maar erg onvoorspelbare instinct kwijt. Dus gewoon lekker van d'r meds houden maar ondertussen gewoon onder toezicht alleen in een binnentuin loslaten om in een hoekje te urineren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 november 2013 @ 13:53:01 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133482172
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:44 schreef kurk_droog het volgende:
Saul trouwens _O_
En dat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_133484540
quote:
14s.gif Op donderdag 21 november 2013 13:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee, ze hoeft haar meds niet te nemen want dan raakt ze haar toch wel bruikbare maar erg onvoorspelbare instinct kwijt. Dus gewoon lekker van d'r meds houden maar ondertussen gewoon onder toezicht alleen in een binnentuin loslaten om in een hoekje te urineren.
_O- Hehe daar zal de serie niet beter van worden helaas :P
Volgende aflevering brody terug als zombie *O*
Zo niet.. dan toch!
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:23:21 #250
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_133505469
Wat een bazenserie _O_. Ben erg blij dat ik deze serie ben gaan kijken, maar ik vind dit seizoen tot nu toe wel wat minder spannend dan de vorige twee seizoenen. Hopelijk kunnen ze er nog wel een spannend einde aan breien :P.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_133506318
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef NrSiX het volgende:

[..]

_O- Hehe daar zal de serie niet beter van worden helaas :P
Volgende aflevering brody terug als zombie *O*
Ik was eigenlijk niet zo zeer in de veronderstelling dat Saul langs kwam om Brody op te halen, leek eerder even een ziekenbezoek...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_133506333
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk niet zo zeer in de veronderstelling dat Saul langs kwam om Brody op te halen, leek eerder even een ziekenbezoek...
Tien miljoen dollar voor een ziekenbezoek? Kan, maar ik zag het meer als losgeld/prijzengeld.
pi_133541803
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk niet zo zeer in de veronderstelling dat Saul langs kwam om Brody op te halen, leek eerder even een ziekenbezoek...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door NrSiX op 23-11-2013 11:32:05 ]
Zo niet.. dan toch!
pi_133541826
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:25 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Mini spoiler :{ ;)
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_133541892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:27 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Mini spoiler :{ ;)
Excuses, vergeten dat niet iedereen de vooruitblik bekijkt.
Zo niet.. dan toch!
pi_133542280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:32 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Excuses, vergeten dat niet iedereen de vooruitblik bekijkt.
No problem en tnx voor het aanpassen! ^O^
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 23 november 2013 @ 12:10:05 #257
186611 Haags
pi_133542496
Ik moet alles van seizoen 3 nog bekijken. Ga ik binnenkort maar eens doen in een marathon achter elkaar ofzo :P
Zonder wrijving geen glans
  maandag 25 november 2013 @ 14:57:32 #258
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_133609659
Daar gaan we dan! Het gaat los!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_133610037
Zat toch nog teveel Dana in :r
En Saul wist het blijkbaar toch niet dat het vriendje van ze vrouw een spy was en ze huis gebugged 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 15:09:22 ]
  maandag 25 november 2013 @ 15:24:19 #260
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_133610568
Even van het net sleuren.
pi_133615659
Puike ep man! Shit gaat zeker los.
pi_133616579
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef ChickenMan het volgende:
Puike ep man! Shit gaat zeker los.
pi_133616704
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef ChickenMan het volgende:
Puike ep man! Shit gaat zeker los.
pi_133619331
Weer hetzelfde euvel als de vorige seizoenen. Net als je denkt dat het interessant kan worden maken ze het weer totaal ongeloofwaardig. Brody die van Junk naar commando gaat in 16 dagen :')
pi_133619864
Daar is ie dan, de episode die alle losse eindjes aan elkaar knoopt!

Ik ben vooral blij dat senator Lockhart geen hele nuttige informatie gekregen heeft, want die spionage actie vond ik wel heel erg makkelijk. Kan mij niet voorstellen dat de CIA chief zoveel informatie op zijn computer heeft en waardevolle informatie loslaat in zijn eigen huis.

quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Weer hetzelfde euvel als de vorige seizoenen. Net als je denkt dat het interessant kan worden maken ze het weer totaal ongeloofwaardig. Brody die van Junk naar commando gaat in 16 dagen :')
Ach, Brody is een speciaal persoon hè ;). De producers hadden ook 4 maanden kunnen doen, alleen hadden ze de senator wat anders moeten laten verzinnen dan het uitstellen van zijn benoeming.

Dat jij de serie totaal ongeloofwaardig vindt door dit tijdsbestek, zegt in mijn ogen meer over jou dan de serie.
pi_133622183
Nee ook het hele feit dat ze wel even denken Brody nu in en uit Iran denken te halen en een superhoge pief laten vermoorden.
Terwijl ze nog te incompetent zijn om het huis van het hoofd van de CIA te laten bewaken.

Vorig seizoen vond jij het zeker ook cool dat Brody gewoon de vicepresident kon vermoorden met behulp van een op afstand bestuurbaar hart waarvan de beveiligingscode gewoon rondslingert.
Of dat Carrie, Nazir wel opeens vind terwijl een gigantisch team van marines niks kan vinden.
pi_133622971
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:5geïnstrueerdschreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/139130]Lord-Ronddraai het volgende:
Nee ook het hele feit dat ze wel even denken Brody nu in en uit Iran denken te halen en een superhoge pief laten vermoorden.
Terwijl ze nog te incompetent zijn om het huis van het hoofd van de CIA te laten bewaken.

Vorig seizoen vond jij het zeker ook cool dat Brody gewoon de vicepresident kon vermoorden met behulp van een op afstand bestuurbaar hart waarvan de beveiligingscode gewoon rondslingert.
Of dat Carrie, Nazir wel opeens vind terwijl een gigantisch team van marines niks kan vinden.
Waarom zouden ze het niet proberen? De cover van Jahvadi wordt niet verraden en in het ergste geval wordt Brody vermoord, nou niemand die daar een fuck om geeft bij de CIA. Gewoon een weloverwogen beslissing mijn inziens.

De vicepresident is ook gewoon een normale man met zijn kwaaltjes. Die beveiligingscode lag in een kast die zich bevond in een goed beveiligd kantoor. Die code moet gewoon in handbereik zijn voor noodgevallen, dus die werd zeker niet ergens random rondgeslingerd. Dat Brody dit wist, had met inside informatie te maken en dat hij niet te vertrouwen was wist de vice president ook niet.

De ontdekking van Abu Nazit door Carrie was kut, ben ik met je eens. Ik ergerde mij toen nog meer aan het feit dat die special ops specifiek werden geïnstrueerd om altijd in tweetallen te werken, maar dat tien minuten later doodleuk negeerden.

Maar ik wil Homeland helemaal niet verdedigen, als jij het allemaal onwaarschijnlijk, vergezocht en kut vind, kijk je toch niet? Dat doe je ondanks alle ellende toch, dus stiekem denk ik dat je het nog wel een leuke serie vindt.
pi_133623896
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef ChickenMan het volgende:
Puike ep man! Shit gaat zeker los.
  maandag 25 november 2013 @ 21:47:02 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_133624737
Dana weer in beeld :r

Verder laat maar komen: alles kan kapot!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_133626814
Waarom vertelt ze niemand over / weet niemand van Carrie's zwangerschap, dat moet toch eerdaags ook wel uitkomen, anders wordt dat ook redelijk ongeloofwaardig, die gaat nu al richting de 4 maanden?

Is het uberhaupt wel van Brody, ze is toen toch ook een keer op zo'n complete stranger gedoken? :')
pi_133627289
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom vertelt ze niemand over / weet niemand van Carrie's zwangerschap, dat moet toch eerdaags ook wel uitkomen, anders wordt dat ook redelijk ongeloofwaardig, die gaat nu al richting de 4 maanden?

Is het uberhaupt wel van Brody, ze is toen toch ook een keer op zo'n complete stranger gedoken? :')
Twee keer zelfs... Helaas, ik voorspelde het toendertijd al.
pi_133627317
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Principia het volgende:

Maar ik wil Homeland helemaal niet verdedigen, als jij het allemaal onwaarschijnlijk, vergezocht en kut vind, kijk je toch niet? Dat doe je ondanks alle ellende toch, dus stiekem denk ik dat je het nog wel een leuke serie vindt.
Ik vind Homeland ook niet slecht. Vooral het eerste seizoen was goed. Er zit alleen wel een patroon in dat het telkens in het begin traag gaat. Wat ik verder prima vind want er lopen elk seizoen aardige plotlijnen die me tof lijken. En daarna tegen het einde van de seizoenen merk je dat de plotlijnen die leuk leken voor een groot deel gewoon kut worden afgewerkt. Ze willen gewoon veel te geforceerd het superspannend maken de laatste afleveringen ten koste van alles.
pi_133627591
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef ChickenMan het volgende:
Puike ep man! Shit gaat zeker los.
Dit.
  dinsdag 26 november 2013 @ 08:31:59 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_133633696
dubbele symboliek was weer aanwezig, allebei opgenomen, allebei hun rechterarm etc. Vond Dana niet eens irritant eigenlijk deze keer :@
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_133640546
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:56 schreef ChickenMan het volgende:
Puike ep man! Shit gaat zeker los.
pi_133642933
Klasse aflevering, Brody is back en niet zo'n beetje ook _O_

Dana was NIET irritant, ik vond het erg sterk gespeeld. Saul die die senator snoeihard chanteert is goud natuurlijk.

De plotlijntjes beginnen op hun plek te vallen en I fucking love it.

Laat maar komen die missie in Iran _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133643543
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
Klasse aflevering, Brody is back en niet zo'n beetje ook _O_

Dana was NIET irritant, ik vond het erg sterk gespeeld. Saul die die senator snoeihard chanteert is goud natuurlijk.

De plotlijntjes beginnen op hun plek te vallen en I fucking love it.

Laat maar komen die missie in Iran _O_
eensch. Dat Brody na 2 weken weer prima in vorm is, ach dat moeten we maar geloven. Geen probleem verder imo. Gewoon goed gedaan allemaal.

Enorm veel zin in de laatste 3 afleveringen. Vind dit seizoen beter in elkaar steken als het vorige
pi_133645153
Ik gok dat ze anders beetje met de zwangerschap in de war kwamen als dat Brody fit krijgen langer zou duren, en werd het ook ongeloofwaardig dat die senator in zou stemmen met lang uitstel.
pi_133645263
Dana is per definitie irritant. Verder toffe afleveringen, ben heel benieuwd naar de rest. Nu al een stukken interessanter seizoen dan 2.


Minus de Dana stukken waar we mee opgescheept werden in het begin van het seizoen, dus.
Conscience do cost.
pi_133646090
Al zou ik dana wel doen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:44:28 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133646108
Dana is damn cute :9.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_133646167
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Al zou ik dana wel doen.
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_133646252
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Al zou ik dana wel doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Dana is damn cute :9.
:')
pi_133646274
Ik steek hem nog liever in een stuk appeltaart
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:52:18 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133646315
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik steek hem nog liever in een stuk appeltaart
ja, te puntige knieen zeker? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_133646337
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
Al zou ik dana wel doen.
Beter d'r moeder
pi_133648234
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beter d'r moeder
Noooo, she got the crazy eyes!
pi_133649235
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, te puntige knieen zeker? :').
Nee, haar manier van doen staat me totaal niet aan (kan me niet voorstellen dat dat 100% geacteerd is) en het feit dat ze er uit ziet als 14
pi_133649240
En hou oud ben jij eigenlijk wel niet, in de 30 toch? :')
pi_133649250
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beter d'r moeder
pi_133668456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 18:36 schreef TwyLight het volgende:
En hou oud ben jij eigenlijk wel niet, in de 30 toch? :')
October 26, 1994

Kats legaal. Ik zou haar ook doen
pi_133668543
Puike aflevering weer _O_
Ja doei.
  woensdag 27 november 2013 @ 09:59:33 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133668574
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

October 26, 1994

Kats legaal. Ik zou haar ook doen
Boks ouwe B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 27 november 2013 @ 10:35:03 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133669311
Dana haalt bij mij over het algemeen ook de maagsappen onvrijwillig via mijn strottenhoofd naar boven hoor maar in de laatste paar afleveringen dat ze er in voor kwam vond ik het best goed gedaan en kon ik het gal zonder problemen terugslikken. Verder goede aflevering, hopelijk krijgt Carrie ergens in de komende weken een trap in d'r baarmoeder zodat het ongeboren vruchtje los laat maar verder zie ik het helemaal goedkomen met Rambrody
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 november 2013 @ 10:37:52 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133669371
Het gaat natuurlijk ook niet over de rol die ze speelt maar gewoon om dat koppie van dr :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_133669407
Ik heb geen moeite met Dana. Sowieso een van de betere jongere actrices van de laatste jaren.
Ja doei.
  woensdag 27 november 2013 @ 10:40:38 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133669455
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat natuurlijk ook niet over de rol die ze speelt maar gewoon om dat koppie van dr :P.
Ik krijg nou niet bepaald erotische gevoelens van dat hoofd eerlijk gezegd. Ze is niet lelijk verder maar daar blijft het ook bij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 november 2013 @ 10:41:35 #298
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133669478
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik krijg nou niet bepaald erotische gevoelens van dat hoofd eerlijk gezegd. Ze is niet lelijk verder maar daar blijft het ook bij.
Mag hoor :P. Ik vind het echt een cutey. Maar goed, lekker belangrijk verder :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_133671463
pedo alert :')
  woensdag 27 november 2013 @ 12:08:07 #300
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_133671523
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 16:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Beter d'r moeder
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_133671590
quote:
4s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:05 schreef planethugo het volgende:
pedo alert :')
Leer eens wat meer over de definitie van 'pedo' :{
Ja doei.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')