abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:58:27 #226
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_132829782
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Wordt mooi, al besloten of je deze gaat wassen?
Nou, kan eerdaags wel. De textuur komt duidelijk naar boven. Whiskers hebben aardig contrast en de lap area begint aardig vaal te worden.

@ Martini_NL:
Weet niet exact. Veel on and off wear. Niet echt bijgehouden. 6 tot 9 maanden parttime wear denk ik.

Oh, Momo 0701 idd.

[ Bericht 1% gewijzigd door M1stral op 02-11-2013 19:14:14 ]
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:54:24 #227
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132831859
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:24 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]

Betere foto.
Die structuur :9 :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 2 november 2013 @ 20:50:57 #228
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_132834668
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:54 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Die structuur :9 :9
Ja, dat begin je echt goed te zien nu. Ook al wat vertical falling gespot.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_132835277
Die 0701 :9~

Was vandaag bij Ebb'18 aan het kijken en kreeg complimenten over dat die broek van mij al goed ingedragen was. Verkoper ging er vanuit dat het mijn Tellason die hij een half jaar daarvoor had ook al eens had gezien was. Ik had m'n 2 maanden oude Denimasa aan :').

Nog wel een goede pick-up gedaan, paar Filippa K. chukka's in de uitverkoop voor 80 Euro gescoord.
  zaterdag 2 november 2013 @ 23:09:16 #230
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_132840461
Thanks allemaal voor de e-props. Ben zelf ook wel blij met hoe de evo vordert.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_132844982
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef kipknots het volgende:
Die 0701 :9~

Was vandaag bij Ebb'18 aan het kijken en kreeg complimenten over dat die broek van mij al goed ingedragen was. Verkoper ging er vanuit dat het mijn Tellason die hij een half jaar daarvoor had ook al eens had gezien was. Ik had m'n 2 maanden oude Denimasa aan :').

Nog wel een goede pick-up gedaan, paar Filippa K. chukka's in de uitverkoop voor 80 Euro gescoord.
Mooie deal inderdaad, en nette chukka's. :)
pi_132845141
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef kipknots het volgende:
Die 0701 :9~

Was vandaag bij Ebb'18 aan het kijken en kreeg complimenten over dat die broek van mij al goed ingedragen was. Verkoper ging er vanuit dat het mijn Tellason die hij een half jaar daarvoor had ook al eens had gezien was. Ik had m'n 2 maanden oude Denimasa aan :').

Nog wel een goede pick-up gedaan, paar Filippa K. chukka's in de uitverkoop voor 80 Euro gescoord.
_O-
Hoe is het met je masa? Wil hij een beetje doorkomen? Tijd voor wat evopics man, al is het alleen al om de fabric :9
pi_132845838


Zal wel eens betere foto's maken als ik weer een camera heb.
pi_132868440
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 08:20 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

Zal wel eens betere foto's maken als ik weer een camera heb.
Bij beter licht ook :P

quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2013 21:31 schreef Michhas het volgende:

[..]

Die aangepaste post hierboven ging over mijn Red Wings :P Ger Wijsman vandaag een mailtje
gestuurd, ik stuur ze volgende week naar hem op voor een resole en om ze wat te laten stretchen bij de toebox.
Anyway, heb de mijne nog nooit gepoetst. Het leer begint ietwat uit te drogen, dus misschien over een paar weken maar eens invetten. Ik weet niet of poetsen überhaupt wel nodig is als ik eerlijk ben, denk dat invetten genoeg is toch?
Hoe zien jouw redwings er nu uit? Bij mij is de zool qua grip echt bijna weg :D
Moet ze zelf ook invetten het is volop droog nu.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 16:24 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]

Betere foto.
Gaat goed ;)
We fear that which we cannot see
pi_132873886
Vandaag een vriend van me aan de dry denim geholpen, eindelijk :D haha
Een edwin in de sale voor ¤30 ofzo bij daily rush. Goede prijs om eens te kijken of je het wat vind.
Faka G
pi_132877790
Vandaag in kauwgom of drop of iets gezeten, backpocket zat onder. Nog aardig eraf weten te krijgen door te strijken/stromen met keukenpapier.
pi_132881703
quote:
Zal wel eens betere foto's maken als ik weer een camera heb.
~O> bleeding bleeding, can't wait to see more pics.


and fit pics would be great *O*
Denimasa
  maandag 4 november 2013 @ 10:02:08 #238
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132881884
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 08:20 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

Zal wel eens betere foto's maken als ik weer een camera heb.
:o :o it fades! :P
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132882540
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hoe zien jouw redwings er nu uit? Bij mij is de zool qua grip echt bijna weg :D
Moet ze zelf ook invetten het is volop droog nu.
Slecht :P Ik loop er al 3 weken niet meer op. De zool is aan de buitenkant van mijn voet helemaal versleten, en aan de binnenkant van de voet zie ik zelfs het profiel nog. Mijn kleine tenen zijn helemaal naar de tering hierdoor, omdat ik helemaal op de buitenkant van mijn voeten loop.

Vrijdag Ger Wijsman gemailt, om even te vragen hoe het precies in zijn werk gaat. Net zijn reactie gelezen, ik stuur ze deze week op naar Delft voor een resole :)
Zal vanavond nog even wat foto's knallen, dan kun je het leer ook even zien :)
pi_132882544
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag een vriend van me aan de dry denim geholpen, eindelijk :D haha
Een edwin in de sale voor ¤30 ofzo bij daily rush. Goede prijs om eens te kijken of je het wat vind.
Nice :D Vraag me alleen af of Edwin wel een goed merk is om mee te beginnen :P
  maandag 4 november 2013 @ 10:45:36 #241
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132882650
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nice :D Vraag me alleen af of Edwin wel een goed merk is om mee te beginnen :P
Jawel, want hij word toch te vroeg gewassen. En dan liever een Edwin dan een veel mooiere jap ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132882964
Zaterdag eens langs Tenue de Nimes geweest, nooit eerder geweest maar toffe winkel. Wilde eigenlijk een APC kopen maar het is uiteindelijk een Acne geworden, mijn eerste dry denim.

Wel even wennen aan de stof en de fit maar begin hier langzamerhand aan te wennen. Voorlopig niet van plan om 'm te gaan wassen. Uithangen zou voldoende moeten zijn neem ik aan?
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  maandag 4 november 2013 @ 11:09:01 #243
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_132883113
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:02 schreef Matip het volgende:
Zaterdag eens langs Tenue de Nimes geweest, nooit eerder geweest maar toffe winkel. Wilde eigenlijk een APC kopen maar het is uiteindelijk een Acne geworden, mijn eerste dry denim.

Wel even wennen aan de stof en de fit maar begin hier langzamerhand aan te wennen. Voorlopig niet van plan om 'm te gaan wassen. Uithangen zou voldoende moeten zijn neem ik aan?
Zeker weten. Vooral nu 's ochtends met de ochtend dauw. Ik heb m'n apc tot dusverre nog geen enkele keer uitgehangen of wat dan ook. Begint nu wel wat door te komen.

Wat voor acne heb je? In het begin is het gewoon heel veel geduld tonen en op een gegeven moment gaat het ineens een stuk sneller.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_132883153
Uithangen inderdaad. Op een gegeven moment blijft de geur gewoon immer aanwezig maar daar leer je wel mee leven.

Ik was zaterdag ook bij TdN langs geweest overigens. Rogue Territory SK gepast.
Mooie broek met een hele goede fit en lekker stugge stof.
Valt heel ruim dus had een 31 gepast, was in de waist perfect dus vrees dat hij te veel uit zal lopen.
30 hadden ze niet maar was besteld. Vrees dat die te krap gaat worden in de thigh maar ze mailen als hij binnen is dus tegen die tijd nog een keer passen.
pi_132883228
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 10:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Jawel, want hij word toch te vroeg gewassen. En dan liever een Edwin dan een veel mooiere jap ;)
In dat niet wassen geloof ik niet meer :+ de mooiste broek van hwdc2 is al 5+ keer gewassen. Heel misschien dat je ietsje verschil in contrast merkt maar het zal niet veel zijn.
Maar edwin is idd niet een heel gemakkelijk merk om mee te beginnen haha
Faka G
pi_132883361
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 10:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

Slecht :P Ik loop er al 3 weken niet meer op. De zool is aan de buitenkant van mijn voet helemaal versleten, en aan de binnenkant van de voet zie ik zelfs het profiel nog. Mijn kleine tenen zijn helemaal naar de tering hierdoor, omdat ik helemaal op de buitenkant van mijn voeten loop.

Vrijdag Ger Wijsman gemailt, om even te vragen hoe het precies in zijn werk gaat. Net zijn reactie gelezen, ik stuur ze deze week op naar Delft voor een resole :)
Zal vanavond nog even wat foto's knallen, dan kun je het leer ook even zien :)
Hahaha klinkt slecht :P Ik loop er nog wel op, zal straks ook foto's posten ;)

----------------------------------------------

Ja edwin zijn geduldjeans :P
Wassen gewoon zelf weten idd, maar liefst zolang mogelijk uitstellen ;)
UIthangen in ochtend dauw is een goeie optie deze maanden.
We fear that which we cannot see
  maandag 4 november 2013 @ 12:17:53 #247
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_132884890
Edwin geen goed merk om mee te beginnen?




I beg to differ..
#FREEBAJSKORV
pi_132884983
Poe poe er is één plaatje van een goed gefade edwin te vinden tov 200 slechte :+
Wel mooi geworden die van dat plaatje zeg
Faka G
pi_132885127
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Zeker weten. Vooral nu 's ochtends met de ochtend dauw. Ik heb m'n apc tot dusverre nog geen enkele keer uitgehangen of wat dan ook. Begint nu wel wat door te komen.

Wat voor acne heb je? In het begin is het gewoon heel veel geduld tonen en op een gegeven moment gaat het ineens een stuk sneller.
Goeie tip! Wel smerige verhalen gehoord over het niet wassen van je denim icm regen. Het is overigens de max raw.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_132885215
Ik vind mijn broeken alleen stinken nadat ze flink natgeregend zijn idd :+
Dat is wel echt vies, voor de rest raw denim 4 life :7
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')