abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_87353634
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:39 schreef Redisformurder het volgende:
Ik twijfel! ;(
Bij twijfel niet doen :P Hoezo twijfel je? Te ver weg?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87353843
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bij twijfel niet doen :P Hoezo twijfel je? Te ver weg?
Ik twijfel juist omdat ik graag wil. ;) Maar inderdaad, ver reizen en dan 's avonds alleen terug. Mijn vriend kan niet, en er is geen andere grote metalman ter bescherming. :P
pi_87353898
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:50 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ik twijfel juist omdat ik graag wil. ;) Maar inderdaad, ver reizen en dan 's avonds alleen terug. Mijn vriend kan niet, en er is geen andere grote metalman ter bescherming. :P
Oh dat is wel lastig ja. :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_87530003
Hoe was het concert gisteren in Zoetermeer? Ik ben benieuwd wat ik kan verwachten vanavond :)
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:54:58 #280
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_87559972
Zo, was erg vet.

Het 2e voorprogramma (Long Distance Calling) was live nog beter dan op plaat :).

Alleen jammer dat er maar weinig verrassingen in de setlist van Anathema waren.
Het publiek kwam elke keer wel los bij de wat hardere nummers, maar die waren er jammer genoeg niet zoveel. Hoopte telkens dat ze dat momentum vast zouden houden.
Bertje en Henk
pi_87560537
Het optreden in de effenaar was heel erg gaaf. Ondanks de materiaalpech en het geluid wat voor de heren niet helemaal goed leek te staan. Integraal de gehele nieuwe CD + sleepless + wat ander goed oud materiaal. Voor het eerst dat ik ze beter vind dan op CD.
Vooral Lost Control raakte me erg diep. Wat een verschrikkelijk mooi nummer is dat toch. Tranen.
Volgend jaar weer!
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
pi_87601822
Anathema was gaaf eergisteren. Maar eigenlijk kwam ik vooral voor Long Distance Calling. Damn die band is gaaf. Volgende keer iets langer spelen graag.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_117897029
Zo, weer even uit de mottenballen met dit topic.

Ze hebben een nieuwe cd, en het is de eerste die ik van ze heb gekocht:


Ik had hem van tevoren al beluisterd en besloot hem dus tegelijk met de Tarja blueray te kopen. De verkoper bij sounds vertelde me meteen over het concert in 013 wat ze gaan geven. Goede tip, maar eigenlijk wist ik dat al. Ik heb de kaarten inmiddels ook al een hele tijd in huis.

Dan kan ik nu gaan luisteren wat ik al die jaren heb gemist, want ik ken ze eigenlijk alleen van naam (en die is al mooi).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:42:00 #284
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_117899329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Phoenixbirdy het volgende:

Dan kan ik nu gaan luisteren wat ik al die jaren heb gemist, want ik ken ze eigenlijk alleen van naam (en die is al mooi).
Have fun! Ik ben altijd een klein beetje jaloers als mensen pas een nieuwe band ontdekken die ik al een tijdje erg gaaf vind. Nieuwe (en ontzettend goeie) muziek leren kennen is tof!

Ik heb mn kaartje voor Tilburg ook al een tijdje binnen. Daarnaast ook een kaartje voor een akoestisch concert in Duitsland in één of andere kerk als special guest van Opeth (ook akoestisch). Dat gaat ook een leuk avondje worden. Maar goed, heb Anathema nu een keer of 10 live gezien en ze stellen nooit teleur.
  Moderator vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:54:08 #285
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_117899761
Anathema heeft dus toch een topic :P
Ik vond Anathema altijd 'wel oke', maar Weather Systems is echt een geweldige cd :Y
pi_117900401
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef Aikara het volgende:

[..]

Have fun! Ik ben altijd een klein beetje jaloers als mensen pas een nieuwe band ontdekken die ik al een tijdje erg gaaf vind. Nieuwe (en ontzettend goeie) muziek leren kennen is tof!

Ik heb mn kaartje voor Tilburg ook al een tijdje binnen. Daarnaast ook een kaartje voor een akoestisch concert in Duitsland in één of andere kerk als special guest van Opeth (ook akoestisch). Dat gaat ook een leuk avondje worden. Maar goed, heb Anathema nu een keer of 10 live gezien en ze stellen nooit teleur.
...En ik ben jaloers op jou juist omdat je ze al zolang kent en zo vaak hebt gezien.
Ik 'zie' je dan. :W

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 16:54 schreef Momo... het volgende:
Anathema heeft dus toch een topic :P
Ik vond Anathema altijd 'wel oke', maar Weather Systems is echt een geweldige cd :Y
Volgens mij is dit de meest recente voor ze. Dus eerst deze maar vollullen.
Weather Systems is vind ik enorm sfeervol. Hij is weer afgelopen voor je er erg in hebt.
pi_117900689
Ik twijfel nog of ik ga. Het nieuwe album is echt goed.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_117900925
Gewoon gaan.
Maar voor mij is de keus helemaal gemakkelijk. Het is op een zondag en 013 ligt in mijn achtertuin.
pi_117901054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:36 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Gewoon gaan.
Maar voor mij is de keus helemaal gemakkelijk. Het is op een zondag en 013 ligt in mijn achtertuin.
Je kan geld maar een keer uitgeven. :) Laatste tijd een paar grote uitgaven gedaan. Maar aan de andere kant zo duur is het nu ook weer niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_117902710
Ik zou zeker gaan. Het concert is Paradiso eerder dit jaar was subliem! Jammer genoeg zelf andere verplichtingen :-(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:56:29 #291
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_117905021
Denk dat ook ook maar weer eens een concertje van ze meepik.

Is dit hier eigenlijk bekend?



http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20438
pi_118467313
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Denk dat ook ook maar weer eens een concertje van ze meepik.

Is dit hier eigenlijk bekend?

[ afbeelding ]

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20438
Gezellig. :)

Bij mij niet. Maar ik zit toch geregeld op LoM aangezien ik daar nog steeds de nieuwsbrief van krijg.
pi_118709451
Over het concert in 013:
quote:
Deze show is wel heel speciaal: Anathema speelt haar laatste worp 'Weather Systems' in zijn geheel! Daarnaast spelen ze nog ongeveer een uur aan ander materiaal. En of dat nog niet genoeg is, wordt dit concert opgenomen voor een Blu-ray die volgend jaar uitkomt! Het is de allereerste Blu-Ray release van de band ooit.
Dus nu mag iedereen ook zorgen dat zijn/haar haar goed zit & zijn/haar favoriete zwarte bandshirt draagt. ;)
Ik heb er in ieder geval zin an. Misschien volgend jaar ook wel in de blueray.
  Moderator donderdag 1 november 2012 @ 16:26:58 #294
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_118709554
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Denk dat ook ook maar weer eens een concertje van ze meepik.

Is dit hier eigenlijk bekend?

[ afbeelding ]

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20438
interesant ... de moeite waard om eens te checken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_118712471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Over het concert in 013:

[..]

Dus nu mag iedereen ook zorgen dat zijn/haar haar goed zit & zijn/haar favoriete zwarte bandshirt draagt. ;)
Ik heb er in ieder geval zin an. Misschien volgend jaar ook wel in de blueray.
Alleen het geluid :P dus in de maat meezingen allemaal.

Ik ben er ook bij, ik ben te herkennen aan mijn zwarte shirt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_118713284
Lol, de 013 site is misleidend als je alleen die leest (wel leuk bedacht van hun). :+ Op de site van de band staat dat ze al v.a. september hiermee bezig zijn, zie ik nu.
  donderdag 1 november 2012 @ 18:38:00 #297
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_118714044
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

interesant ... de moeite waard om eens te checken.
Mja, inderdaad. Gezien de vorige plaat en het feit dat ik de laatste ook niet meer dan 1 luisterbeurt gegund heb denk ik dat ik Alternative 4 leuker ga vinden dan Anathema tegenwoordig.
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:16:15 #298
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_118784002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja, inderdaad. Gezien de vorige plaat en het feit dat ik de laatste ook niet meer dan 1 luisterbeurt gegund heb denk ik dat ik Alternative 4 leuker ga vinden dan Anathema tegenwoordig.
Dat heb ik ook een beetje. Ik kijk dan ook erg uit naar de nieuwe Antimatter:

pi_118858200
Anathema was gister gaaf. Het geluid was heel erg goed mag ook wel voor DVD opname. Ik ben dus ook benieuwd naar de opname.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 5 november 2012 @ 19:24:02 #300
387150 Jellevlogs
Fok is te mainstream voor me
pi_118860296
Vind et niet veel aan deze band, heb die nieuwste cd wel van hun beluisterd begin dit jaar maar tis niet mijn ding, die zang. Soort van Celine Dion af en toe, niet mijn ding.
Beginnend Youtuber. Youtube.com/Jellevlogs
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')