abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:36:10 #76
19242 yavanna
Results may vary.
pi_136370721
Wellicht komt het door dat ik recentelijk alle seasons weer vanaf het begin ben gaan kijken met iemand en dat ik daar door meer moeite heb met de hedendaagse eps. Of door dat Carver, showrunner, zich vooral richt op Sam en zijn ego shit, maar hoe dan ook, Damn wat is Sam een vervelend personage geworden.

De ep van vandaag was weer om te janken en van een dergelijk egoïsme van Sam zijn kant is haast niet terug te komen. Flashback naar season 8 toen Sam niet eens naar Dean ging zoeken, maar zich in plaats daarvan vermaakte met een bloed saaie ( verhaallijn ) dierenarts.

Ok, season 8 en 9 zijn beter dan een season 6, maar ja daar was ook niet veel voor nodig.

Hopelijk gaan ze eens terug naar het begin,met o.a. nog broeder/familieliefde, mede hunters enz. Helaas zal dat vast niet gaan lukken zolang Carver het voor het zeggen heeft.

Zo, wat een 'frustratie' over een tv serie. :D
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_136572112
Zo ik ben eindelijk bij.

Ik ben blij dat het nu dan eens een keer echt NIET "goed' is tussen Dean en Sam.

Het ettert al steeds langer steeds meer tussen de broers. Ik denk dat we in season 10 een grote splitsing krijgen Dean VS. Sam. En dat 1 dan een uber demon is/deal met de duivel heeft gemaakt.

En dat is dan het laatste seizoen denk ik.

Ik vermaak me in elk geval nog steeds heel erg dik met deze serie.

Crowley _O_ Abaddon :9~ :9~ :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:09:02 #78
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_136677508
Waarom weer een break van 2 weken?? :? -O-
pi_136686991
Vanwege de Olympische Spelen -O-

Maaaaaaar ook goed nieuws, Supernatural krijgt officieel een 10e seizoen! *O* *O* *O*
pi_136687108
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Vanwege de Olympische Spelen -O-

Maaaaaaar ook goed nieuws, Supernatural krijgt officieel een 10e seizoen! *O* *O* *O*
Was al tijdje bekend of niet?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136687284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Was al tijdje bekend of niet?
Niet officieel voor zover ik weet (ik zie het spektakel pas net losbarsten op twitter etc :P ), maar met deze kijkcijfers was het eigenlijk al wel te verwachten ja :)
pi_136687436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Niet officieel voor zover ik weet (ik zie het spektakel pas net losbarsten op twitter etc :P ), maar met deze kijkcijfers was het eigenlijk al wel te verwachten ja :)
Hopelijk iets met de duivel. Vond het wel een leuke acteur :P

Snap eigenlijk niet waarom Supernatural niet doorgaat ivm de Olympische Spelen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:08:01 #83
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137219364
Wat een toffe aflevering deze week. O+ Het verhaal rond Castiel was interessant, en belooft ruimte voor character development in de komende afleveringen, maar het deel van de aflevering dat op Kevin en Mrs. Tran focuste was toch wel de topper.

Het moment waarop Mrs. Tran de demon die haar een jaar lang gevangen had gehouden neerstak en de reunie met haar overleden zoon waren voor mij de beste momenten van het seizoen tot nu toe. Misschien wel de beste momenten sinds... seizoen 5 of 6.

De reunie had echter niet langer moeten duren, want ik hield het al niet droog, en zou waarschijnlijk uitgedroogd zijn als het langer had geduurd. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Hopelijk iets met de duivel. Vond het wel een leuke acteur :P

Snap eigenlijk niet waarom Supernatural niet doorgaat ivm de Olympische Spelen.
Omdat ze het in de USA tijdens prime time uitzenden, en er heel veel mensen naar kijken. Dan wil je als zender niet je show er tegenover zetten, omdat de kijkcijfers dan waarschijnlijk tegenvallen en je minder geld kunt vangen voor advertenties.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137222559
Grappig dat meningen zo uiteen kunnen lopen (gelukkig maar, anders waren we allemaal hetzelfde en dat is ook zo saai he :P ) maar ik vond er niet zoveel aan.

Ik mis de spanning, ik mis sensatie.. Ik wil Abaddon... en het gevecht met Metatron om het terugwinnen van heaven.
Ik wil de broertjes tegen de wereld en niet de broers tegen elkaar. Ik wil zoveel dingen, maar het verhaal kabbelt maar een beetje voort en we zijn al ver over de helft van dit seizoen.
En natuurlijk begrijp ik wel dat je een bepaald niveau (en de rode draad) geen heel seizoen van 23 afleveringen kunt volhouden, maar volgende week krijgen we wéér zo'n halfgare filler :r

De scenes met Kevin en z'n moeder hadden mooi moeten zijn maar kwamen op mij enorm geforceerd over en ik kan er toch al niet tegen als ze geweldige bijrollen afmaken om ze vervolgens weer terug te laten komen als (boze) geesten!! He schrijvers, REMEMBER BOBBY!!? :( :( :(
ik vind dat zo'n enorme misser.
De impact die de dood van Kevin had moeten hebben is nu in 1 klap verdwenen, iedereen komt toch altijd terug..

Ik bedoel, hou ze dan gewoon in leven ofzo, of bedenk wat anders.

Maar goed, ik ben super nieuwsgierig naar Dean en zijn 'mark of Cain'.
Ik hoop zo dat het deze keer zijn beurt is om een goede verhaallijn te krijgen, daar kijk ik echt naar uit ^O^

En ik weet dat ik echt enorm kan zeiken op deze serie, dus voordat ik hier straks word afgemaakt met een angelblade ofzo zal ik me vanaf nu focussen op de goede dingen, want die zijn er ook echt wel genoeg ;)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 07:22:37 #85
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137228539
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef Angelic_Rose het volgende:
en ik kan er toch al niet tegen als ze geweldige bijrollen afmaken om ze vervolgens weer terug te laten komen als (boze) geesten!!
Maar de geweldige bijrol van Mrs. Tran was nooit afgemaakt (en ze was deze keer extra geweldig ;)), en Kevin's terugkeer als geest speelt in op de grote verhaallijn dit seizoen (dat de hemel gesloten is).

En in vergelijking met de afgelopen paar afleveringen was deze aflevering echt zoveel meer gefocust op de rode draad van het seizoen.

Vond je het ook niet een keer fijn dat een goede bijrol (Mrs. Tran) niet eindigt in een brute dood? Want dat is toch wel een beetje de norm bij Supernatural (Ellen en Jo ;( :'( )
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137229841
Ja hoor, ik vond het wel zeker wel fijn voor de verandering dat ze niet dood bleek te zijn, maar van alle terugkerende bijrollen (Bobby, John, Ellen, Jo, Nash, Kevin, Ruby, Benny, Lucifer, Meg etc etc) vind ik Mrs. Tran wel het minst belangrijk.

En ja, misschien was Kevins geest idd nodig om duidelijk te maken dat heaven gesloten is voor zielen, maar het raakte me totaal niet, ik vond het jammer dat ze weer iemand zeer makkelijk laten terugkomen omdat 'het nou eenmaal handig is voor het verhaal'.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:48:48 #87
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137230162
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 09:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
(Bobby, John, Ellen, Jo, Nash, Kevin, Ruby, Benny, Lucifer, Meg etc etc)
Wat een deprimerend rijtje. Meg. ;(
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_137234541
Ja Meg ;(
Meg & Castiel O+ ;(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 12:53:09 #89
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137234935
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja Meg ;(
Meg & Castiel O+ ;(
O+

Toen ik hoorde dat Castiel "Clarence" als z'n schuilnaam gebruikte in het begin van het seizoen brak ik een beetje van binnen. ;(
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:34:32 #90
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137429011
Leuke ep! Mooie spiegel voor Sam&Dean....Ben benieuwd hoe het verder gaat...
pi_137467879
Slenderman :D

Of ja..Thinman..Wist niet dat Slenderman trademarked was :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:33:25 #92
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_137649139
Weer geen aflevering :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:35:00 #93
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137664085
nope...volgende week pas weer -O-

Weet iemand de reden van deze keer?
pi_137664375
Geen idee. Nog maar 2 eps dit seizoen in ieder geval.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_138771783
Het blijft een leuke serie ondanks de herhalingen van de herhalingen van de thema's. Ik hoop op meer Crowley en Cas in de laatste eps. En een goeie schop onder zijn kont voor Sam.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 20 april 2014 @ 21:43:33 #96
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_139090600
Net begonnen met de ep van deze week, volgens mij een supervette filler....we shall see

edit: mss toch geen filler...

edit2: super ep!

[ Bericht 14% gewijzigd door Zonnetje1981 op 20-04-2014 22:29:58 ]
pi_139290485
Look at me bitch 8-)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 april 2014 @ 17:49:09 #98
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_139310655
Ze zeiden dat in aflevering 20 een personage een spin-off zou krijgen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:10:26 #99
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_139460207
Nou, drie keer raden wie dat is :)
pi_139514078
Wow dat was slecht..alsof ik naar een Twilight ripoff zat te kijken. Wat een spin-off :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')