abonnement Unibet Coolblue
pi_132374634
Hallo.
Ik wil graag Louboutins kopen, maar online bestellen kan ik niet want ze hebben mijn sneaker niet die ik wil. Is er eventueel een winkel in Nederland waar ik naartoe kan gaan? Het maakt niet uit waar in Nederland, als ze maar heren schoenen en met name sneakers hebben.
pi_132375283
Shoebaloo
pi_132375593
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef J03llV het volgende:
Shoebaloo
Was dat maar zo. :P
pi_132378943
-edit: doe normaal

[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 21-10-2013 12:42:38 ]
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_132379886
In de P.C zit een winkel die Louboutins verkoopt. Ben alleen de naam kwijt.
pi_132380845
-edit: doe normaal

[ Bericht 90% gewijzigd door Mylene op 21-10-2013 12:42:26 ]
pi_132395402
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:03 schreef IPA35 het volgende:
-edit: doe normaal
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:56 schreef Bucketlist het volgende:
-edit: doe normaal
Ik weet niet wat jullie gezegd hebben, maar ik heb al een idee wat. Ik kan ze tenminste betalen en jullie niet dus doe normaal en haat niet op een ander.

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef bvw het volgende:
In de P.C zit een winkel die Louboutins verkoopt. Ben alleen de naam kwijt.
Dankjewel, zal even bellen als ik het kan vinden! :)
pi_132395530
Welke sneaks hebben ze dan in hun aanbod, ik kan er geen vinden. Alleen lederen laagstappers. :?
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_132395639
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:14 schreef Roemeen013 het volgende:

[..]

[..]

Ik kan ze tenminste betalen en jullie niet dus doe normaal en haat niet op een ander.

[..]
:')
-
pi_132395754
quote:
9s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:21 schreef regiliopeace het volgende:

[..]

:')
Misgunners... :')
pi_132395808
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:24 schreef Roemeen013 het volgende:

[..]

Misgunners... :')
Ben je nou alleen maar tof aan het doen omdat je dure schoenen wil kopen, of heb je ze ook daadwerkelijk? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe die er uit zien, lijkt me namelijk wel kek.
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_132396834
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:26 schreef aardappelvlees het volgende:

[..]

Ben je nou alleen maar tof aan het doen omdat je dure schoenen wil kopen, of heb je ze ook daadwerkelijk? Ik ben namelijk wel benieuwd hoe die er uit zien, lijkt me namelijk wel kek.
Mijn Louboutins komen uit het buitenland momenteel, een kennis neemt ze mee. Maar ik wil niet wachten tot diegene weer naar het buitenland gaat dus wil ik ze in Nederland kopen het liefst.
pi_132396877
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:55 schreef Roemeen013 het volgende:

[..]

Mijn Louboutins komen uit het buitenland momenteel, een kennis neemt ze mee. Maar ik wil niet wachten tot diegene weer naar het buitenland gaat dus wil ik ze in Nederland kopen het liefst.
Heb je nergens een model wat ik kan googlen, want ik kan gewoon geen Louboutin sneaks vinden :?
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_132396897
quote:
11s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:56 schreef aardappelvlees het volgende:

[..]

Heb je nergens een model wat ik kan googlen, want ik kan gewoon geen Louboutin sneaks vinden :?
Kijk op Ebay, staan genoeg modellen op. Alleen durf ze niet te kopen op Ebay... :')
pi_132399652
Ik wilde dus zeggen dat die schoenen spuuglelijk zijn, glim met studs :r .

Je draagt zeker ook een Gucci pet met bijpassend nektasje en je spaart voor de riem?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:25:33 #17
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_132422893
Als ze enkel op eBay te koop zijn dan zou ik t niet vertrouwen.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_132422909
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef bvw het volgende:
In de P.C zit een winkel die Louboutins verkoopt. Ben alleen de naam kwijt.
Azzurro maar die heeft heel weinig keuze. Beter rij je naar Antwerpen naar de winkel
pi_132423068
Kunt ze ook gewoon online bestellen.
http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/
Snap alleen niet waarom je sneakers zou willen terwijl ze juist prachtige schoenen verkopen, maar goed.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_132432726
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:42 schreef Robophatt het volgende:
Kunt ze ook gewoon online bestellen.
http://eu.christianlouboutin.com/nl_en/
Snap alleen niet waarom je sneakers zou willen terwijl ze juist prachtige schoenen verkopen, maar goed.
Het probleem op die site is dat ze ten eerste mijn maat niet hebben, en de model die ik wil niet hebben. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Azzurro maar die heeft heel weinig keuze. Beter rij je naar Antwerpen naar de winkel
Dankjewel, zal even kijken op de site en ik was toch van plan om aankomende maand naar Antwerpen te gaan. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:25 schreef dabadbass het volgende:
Als ze enkel op eBay te koop zijn dan zou ik t niet vertrouwen.
Precies.

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef IPA35 het volgende:
Ik wilde dus zeggen dat die schoenen spuuglelijk zijn, glim met studs :r .

Je draagt zeker ook een Gucci pet met bijpassend nektasje en je spaart voor de riem?
Ja, ik draag een Gucci pet, een Gucci nektas en een Gucci riem. Is dat een probleem dan? :)
pi_132444966
Ieder z'n ding natuurlijk, maar wat zie je in Louboutin sneakers? Die krengen kosten 800+ euri en zijn imho niet om aan te zien. Als status symbool zal je volgens mij ook niet zo ver komen. Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde gozer bekend is met een merk zoals Louboutin.

Als je dure sneaks met spikes wilt zijn de sneakers van Giuseppe Zanotti imho mooier. Voor sneakers van mooi zacht leer kan je terecht bij Common Projects.

Wat je met je geld wilt doen is natuurlijk aan jou.
pi_132445430
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef kaaspeer het volgende:
Ieder z'n ding natuurlijk, maar wat zie je in Louboutin sneakers? Die krengen kosten 800+ euri en zijn imho niet om aan te zien. Als status symbool zal je volgens mij ook niet zo ver komen. Ik kan me niet voorstellen dat de gemiddelde gozer bekend is met een merk zoals Louboutin.

Als je dure sneaks met spikes wilt zijn de sneakers van Giuseppe Zanotti imho mooier. Voor sneakers van mooi zacht leer kan je terecht bij Common Projects.

Wat je met je geld wilt doen is natuurlijk aan jou.
Heb al Giuseppe Zanotti's, Common Projects ken ik niet dus daar zal ik wel even naar kijken. Maar Louboutins heeft niemand en is niet heel erg bekend, kwaliteit moet heel goed zijn, en die rode zool en spikes zijn heel mooi vind ik dus wil ik ze wel kopen. ;)
pi_132447207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Roemeen013 het volgende:

[..]

Heb al Giuseppe Zanotti's, Common Projects ken ik niet dus daar zal ik wel even naar kijken. Maar Louboutins heeft niemand en is niet heel erg bekend, kwaliteit moet heel goed zijn, en die rode zool en spikes zijn heel mooi vind ik dus wil ik ze wel kopen. ;)
Fair enough. For future reference als je dure "baller" sneakers zoekt. Er zijn echt zieke sneakers te vinden van bekende modehuizen die een andere uitstraling hebben dan dat ze duur zijn, puur vanwege het merk dat er aan hangt.

Margiela, Jil Sander, Y-3 Yohji Yamamoto zijn een aantal merken die zo in me opkomen.

Check dit topic op styleforum bijvoorbeeld:
http://www.styleforum.net(...)r-thread-300-minimum

Succes met het zoeken van het model dat je wilt.

[ Bericht 1% gewijzigd door kaaspeer op 22-10-2013 20:50:05 ]
pi_132458053
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef Roemeen013 het volgende:

[..]

Louboutins heeft niemand en is niet heel erg bekend
:') :') :')
pi_132479680
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:38 schreef kaaspeer het volgende:

[..]

Fair enough. For future reference als je dure "baller" sneakers zoekt. Er zijn echt zieke sneakers te vinden van bekende modehuizen die een andere uitstraling hebben dan dat ze duur zijn, puur vanwege het merk dat er aan hangt.

Margiela, Jil Sander, Y-3 Yohji Yamamoto zijn een aantal merken die zo in me opkomen.

Check dit topic op styleforum bijvoorbeeld:
http://www.styleforum.net(...)r-thread-300-minimum

Succes met het zoeken van het model dat je wilt.
Kijk, hier kan ik iets mee. Dankje! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')