Internet aanbieders zijn kut. Geen face to face service maar dure klantenservice. Hollands nieuwe werd er van beticht per 100kb ipv per 1kb te rekenen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Renn het volgende:
Simyo aanrader hier.
Goedkoop, stabiel en makkelijk.
Maandelijks opzegbaar.
Gr gr
Klantenservice is gratis te bereiken vanaf simyo-kaart, niets duur.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Internet aanbieders zijn kut. Geen face to face service maar dure klantenservice. Hollands nieuwe werd er van beticht per 100kb ipv per 1kb te rekenen.
Oke, veel plezier. Grquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:19 schreef Renn het volgende:
[..]
Klantenservice is gratis te bereiken vanaf simyo-kaart, niets duur.
Als beste gekozen door consumentenbond.
Ik heb net even gekeken en het spreekt mij wel aan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:12 schreef Renn het volgende:
Simyo aanrader hier.
Goedkoop, stabiel en makkelijk.
Maandelijks opzegbaar.
Gr gr
Je kan gewoon overstappen als je huidige abbonement eindigt. Telefoon is al simlockvrij of dit kun je gratis laten doen als je abbo afloopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken en het spreekt mij wel aan.
Maar ik heb momenteel Hi, kan ik gewoon mijn abonnement opzeggen en overstappen? Of moet ik het simlockvrij maken?
Dat is mooi, dank je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:35 schreef Renn het volgende:
[..]
Je kan gewoon overstappen als je huidige abbonement eindigt. Telefoon is al simlockvrij of dit kun je gratis laten doen als je abbo afloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |