abonnement Unibet Coolblue
pi_132358787
Ik heb sinds een halfjaar een vriend waar ik ook voor het eerst seks mee heb gehad. Alles is super leuk en gaat goed behalve één ding en dat is dat ik niet kan klaarkomen. Ik kan wel klaarkomen maar nog maar op één manier, trilling, zo heb ik het altijd gedaan dus ik ben niet anders gewend. Als mijn vriend dingen bij me doet is het heel lekker enzo en soms voelt het alsof ik wel zou kunnen gaan klaarkomen maar dan lukt het toch net niet of zakt het weg. In het begin had hij er heel erg moeite mee en ik eigenlijk niet zo, nu is het meer andersom, ik begin er steeds meer moeite mee te krijgen. Ik heb het gevoel dat ik abnormaal ben en uit verhalen van mijn vriendinnen blijkt dat het bij hun wel gewoon lukt. Ik heb nu ook dat ik druk op mezelf leg dat ik echt moet klaarkomen en dan lukt het natuurlijk al helemaal niet en ik voel me tegenwoordig ook lijkt wel treurig na voorspel en seks omdat het dan gewoon weer niet is gebeurd. Zelf kom ik dus wel gewoon nog door die andere manier, en hij weet dat ook maar hij wilt het liever zelf doen zegt hij altijd, en ik wil dat liever ook dat het gewoon lukt als hij het doet. Heeft iemand hier ervaring mee en tips ofzo? Dankjewel alvast..:)
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:56:37 #2
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132358845
trilling? vibo of wat
pi_132358862
Zoiets ja
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:58:27 #4
289612 MagicTheo
Kruip, mijn zgn zoon, kruip!
pi_132358930
Je moet de druk inderdaad niet te hoog leggen, als je je ontspant heb je een grotere kans dat je klaarkomt. Nergens aan denken, en je volledig overgeven aan hem. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
PS4 | GTA Online | FIFA2015 | PSN: Joop2015
pi_132358963
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef MagicTheo het volgende:
Je moet de druk inderdaad niet te hoog leggen, als je je ontspant heb je een grotere kans dat je klaarkomt. Nergens aan denken, en je volledig overgeven aan hem. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik ben 17
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:59:25 #6
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_132358980
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef MagicTheo het volgende:
Je moet de druk inderdaad niet te hoog leggen, als je je ontspant heb je een grotere kans dat je klaarkomt. Nergens aan denken, en je volledig overgeven aan hem. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Dit is de reden waarom zelfs mannen in sommige gevallen niet kunnen klaarkomen of zelfs geen stijve kunnen krijgen...
Als je je op je gemak voelt gaat het veel makkelijker
pi_132359006
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef aequus het volgende:

[..]

Dit is de reden waarom zelfs mannen in sommige gevallen niet kunnen klaarkomen of zelfs geen stijve kunnen krijgen...
Als je je op je gemak voelt gaat het veel makkelijker
Maar ik voel me wel op mijn gemak
pi_132359801
hmm kwestie van blijven proberen, niet teveel over denken.

Hoe meer druk je erop legt, des te moeilijker en krampachtiger het gaat.
Denk dat je dat dan ook wel ervaart op die manier.

Bovendien ben je 17, het is niet compleet vreemd om moeite te hebben een "natuurlijk" orgasme te krijgen.
Daar komt bij dat een vibrator of iets soortgelijks nou eenmaal ontworpen is een vrouw een orgasme te geven, zo snel mogelijk.
pi_132360393
Slik je de pil?
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:36:48 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_132360526
Gewoon doorgaan en op het gegeven moment gebeurt het wel
:')
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:42:42 #11
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_132360771
Probeer gewoon te genieten, dan komt de rest vanzelf. Je bent nog jong en niet heel ervaren, leg jezelf die druk dus niet op. En zeker niet door anderen, ieder zijn of haar seksualiteit,is anders. Geniet van de verkenningstocht ;)
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_132361545
Je vriend is (volgens mij) zeer slecht in bed en dit zal je meer en meer frustreren tot je zelfs geen zin meer heb.
Mijn advies: Praat met hem over hoe je het ervaart!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132362844
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:02 schreef complicate het volgende:
Je vriend is (volgens mij) zeer slecht in bed en dit zal je meer en meer frustreren tot je zelfs geen zin meer heb.
Mijn advies: Praat met hem over hoe je het ervaart!
Maar waaruit concludeer je dat hij slecht in bed is, alleen omdat ik moeite heb met komen
pi_132362951
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:34 schreef Amelie-xxx het volgende:

[..]

Maar waaruit concludeer je dat hij slecht in bed is, alleen omdat ik moeite heb met komen
Meisje het is geen conclusie het is een mening die ik maak op basis van wat je schrijft. De conclusie kan je alleen maar maken over je vriend en zijn prestaties!
Daarom zei ik je als advies dat het beste is om met hem te praten over hoe je het ervaart....Heb je dat al gedaan?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132363033
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:02 schreef complicate het volgende:
Je vriend is (volgens mij) zeer slecht in bed en dit zal je meer en meer frustreren tot je zelfs geen zin meer heb.
Mijn advies: Praat met hem over hoe je het ervaart!
Waar baseer je dat nou weer op?! Er zijn veel vrouwen die nooit klaar komen, er zijn vrouwen die super makkelijk klaar komen, vrouwen die wel/niet komen door penetratie, vrouwen die alleen door orale seks of clitmassage komen. Zoveel verschillen en zoveel verschillende oorzaken en/of redenen waarom en wanneer een vrouw wel of niet komt. Erg kort door de bocht om te denken dat hij zeer slecht in bed is.

Maar TS, er niet teveel op focussen, ontspannen/op je gemak zijn en durven aangeven wat je fijn vindt zijn de beste tips die je kan krijgen. Naarmate je elkaars lichaam beter leert kennen kan er veel veranderen. Probeer verschillende standjes, combineer je speeltje met de seks en geef je eraan over.
pi_132363202
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:40 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waar baseer je dat nou weer op?! Er zijn veel vrouwen die nooit klaar komen, er zijn vrouwen die super makkelijk klaar komen, vrouwen die wel/niet komen door penetratie, vrouwen die alleen door orale seks of clitmassage komen. Zoveel verschillen en zoveel verschillende oorzaken en/of redenen waarom en wanneer een vrouw wel of niet komt. Erg kort door de bocht om te denken dat hij zeer slecht in bed is.

Maar TS, er niet teveel op focussen, ontspannen/op je gemak zijn en durven aangeven wat je fijn vindt zijn de beste tips die je kan krijgen. Naarmate je elkaars lichaam beter leert kennen kan er veel veranderen. Probeer verschillende standjes, combineer je speeltje met de seks en geef je eraan over.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maat mijn mening was/is gebaseerd op de manier waarop TS haar "klacht" beschrijft...en inderdaad niet alle vrouwen komen klaar, maar er zijn wel mannen die in staat zijn ieder vrouw te doen klaar komen! Maar daar gaat het niet om!

Anyway, luister naar mijn advies niet naar mijn mening....
advies was en is: dat TS met haar partner hierover zou kunnen communiceren zodat haar partner wel weet wat kan helpen om haar te doen klaar komen....
en mijn vraag gaat terug naar TS.....heb je al met hem over dit "probleem" gesproken?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132364687
Binnenkort kan hij geen stijve meer krijgen, denk ik.
pi_132364786
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:36 schreef Cockwhale het volgende:
Binnenkort kan hij geen stijve meer krijgen, denk ik.
Hoezo niet...?
pi_132365031
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maat mijn mening was/is gebaseerd op de manier waarop TS haar "klacht" beschrijft...en inderdaad niet alle vrouwen komen klaar, maar er zijn wel mannen die in staat zijn ieder vrouw te doen klaar komen! Maar daar gaat het niet om!

Anyway, luister naar mijn advies niet naar mijn mening....
advies was en is: dat TS met haar partner hierover zou kunnen communiceren zodat haar partner wel weet wat kan helpen om haar te doen klaar komen....
en mijn vraag gaat terug naar TS.....heb je al met hem over dit "probleem" gesproken?
Ja dat heb ik en hij vind het ook vervelend en vraagt wat ie beter kan doen en zo, en dat het wel goed komt
pi_132365033
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:40 schreef Amelie-xxx het volgende:

[..]

Hoezo niet...?
Als ze hem de schuld geeft van haar klaarkom problemen... Waarschijnlijk is het een fysiek of geestelijk probleem dat bij haarzelf ligt. 't Is een beetje makkelijk om maar meteen de man de schuld te geven.
pi_132365213
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:50 schreef Amelie-xxx het volgende:

[..]

Ja dat heb ik en hij vind het ook vervelend en vraagt wat ie beter kan doen en zo, en dat het wel goed komt
Dat is al een grote stap om er over te praten! ^O^
Nu een vraagje : nu hij weet, wat hij beter kan doen, heeft hij het al geprobeerd? Lukt het nu? of hebben jullie geen sex gehad sinds deze topic? :)

Ik zou zeggen: oefening baart kunst....blijven proberen en praten....en hopelijk komt het goed want je partner gelooft er blijkbaar in hé. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132365233
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als ze hem de schuld geeft van haar klaarkom problemen... Waarschijnlijk is het een fysiek of geestelijk probleem dat bij haarzelf ligt. 't Is een beetje makkelijk om maar meteen de man de schuld te geven.
Ik geef hem niet de schuld, nooit gedaan.
pi_132365496
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:56 schreef Amelie-xxx het volgende:

[..]

Ik geef hem niet de schuld, nooit gedaan.
Cockwhale had het over mensen zoals ik denk ik....die van mening zijn dat het aan de man ligt :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 20 oktober 2013 @ 21:49:38 #24
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_132375382
Dat lukte hier pas na ergens 10 jaar relatie... oefening baart kunst!
Maar ik hoop bij jou toch wat sneller dan bij mij, hihi.
pi_132378614
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:49 schreef Vijzel het volgende:
Dat lukte hier pas na ergens 10 jaar relatie... oefening baart kunst!
Maar ik hoop bij jou toch wat sneller dan bij mij, hihi.
Kun jij nu wel altijd komen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')