Mits de turbo vervangen is, is dat wel redelijk een koopje. Nadeel is de wegenbelasting, daardoor zal deze ook zo laag aangeboden worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:06 schreef delano.888 het volgende:
Super koopje! Toch?
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
http://www.saabforum.nl/saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=2961
Lichtmetalen velgen die er op zitten zijn ook wat waard. Ik vind het een erg nette prijs.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:39 schreef JohnB52 het volgende:
Wel de meest basic uitvoering die je kon krijgen!
Wegenbelasting is bij alle 9-5 sedans hetzelfde, daar ligt t niet aan.
Het is voor die prijs categorie toch wel fors. De mensen in dat budget shoppen willen meestal ook niet teveel kwijt zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:39 schreef JohnB52 het volgende:
Wel de meest basic uitvoering die je kon krijgen!
Wegenbelasting is bij alle 9-5 sedans hetzelfde, daar ligt t niet aan.
De auto is ook "priced to sell"quote:Op woensdag 6 november 2013 09:46 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het is voor die prijs categorie toch wel fors. De mensen in dat budget shoppen willen meestal ook niet teveel kwijt zijn.
Nou, dus echt iets voor jou!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:48 schreef delano.888 het volgende:
Misschien is er hier een handige sleutelaar die hem voor 600 mee krijgt en dat er DIK uithaalt aan onderdelen?
Hoe kant en klaar bedoel je? Het meest kant en klare dat er bestond moest bij de Saab dealer via de Tech II worden aangemeld - dat zou 3 keer zo duur uitkomen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:06 schreef JohnB52 het volgende:
Maar je wist toch ook al dat er kant en klare setjes te koop zijn?
Ben ik niet met je eens, het is natuurlijk wel een goedkope oplossing, maar het klinkt behoorlijk goed als je tapedeck in orde is.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:38 schreef JohnB52 het volgende:
Om eerlijk te zijn: nee, dat werkt echt niet goed!
Geluidskwaliteit is echt belabberd.
Hulde Weet hoe moeilijk dit is bij de 9-3 SS, zelf heb ik gewoon een carkit van parrot erin gezet met zowel iPhone, USB als aux aansluiting.quote:Op zondag 10 november 2013 22:00 schreef DeUitverkorene het volgende:
Ik heb vandaag een Stereoboomm in m'n 9-3 gebouwd. Om een aux-aansluiting te realiseren wordt de Stereoboomm tussen de antennekabel gezet. Let wel: bij een 9-3 SS is dat absoluut niet plug & play. Het is erg veel werk om dit ingebouwd te krijgen - ik raad het je eigenlijk niet aan. (Had ik toch maar even verloopstekkertjes moeten halen in plaats van solderen?) Uiteindelijk zag het dashboard er zo uit:
[ afbeelding ]
Vervolgens is de geluidskwaliteit absoluut niet meer dan acceptabel. Maar het zit er nu in en ik ben er blij mee. En voor nog geen 2 tientjes moet ik misschien ook wel niet zeuren!
'Helaas' heb ik een hele nieuwerwetse CD-speler...quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Misschien iets minder chique, maar met een fractie van de prijs + niks in te bouwen zou ik zoiets overwegen:
http://www.popelectronics(...)adapter-clp-003.html
Of gewoon een mp3 speler in cassettevorm:
http://www.popelectronics(...)-mp3-cassette10.html
Cassette gaat alleen werken bij een 9-5 en sommige 9-3's...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef DeUitverkorene het volgende:
[..]
'Helaas' heb ik een hele nieuwerwetse CD-speler...
http://www.saabdocs.com/Dutch/instructions/32000102nl.pdfquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:48 schreef Bassen het volgende:
[..]
Hulde Weet hoe moeilijk dit is bij de 9-3 SS, zelf heb ik gewoon een carkit van parrot erin gezet met zowel iPhone, USB als aux aansluiting.
Ik heb de originele cd/cassettecombo. Fijne speakers zitten er in. Als ik de radio zou vervangen moet ik ook de versterker en speakers vervangen, ik laat het lakker zoquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef DeUitverkorene het volgende:
[..]
'Helaas' heb ik een hele nieuwerwetse CD-speler...
Ja zo is het niet moeilijk. Maar zo'n 9-3 is niet te vergelijken met je doorsnee auto. In mijn Saab ligt het vol met optische kabels wat niet zeer makkelijk is om mee te werken. Verder moest voor de carkit bijvoorbeeld ook heel wat verzet worden, kost iets van 4uur om in te bouwen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:10 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.saabdocs.com/Dutch/instructions/32000102nl.pdf
How hard can it be?
Bewaar deze website wel ff, staan veel,handige beschrijvingen in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |