abonnement Unibet Coolblue
pi_132322946


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132322955
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:53 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Lucario Charizard Greninja Genger Raichu en Staraptor, die nog vervangen gaat worden ma rmeot even fly hebben :P
Staraptor vervangen :N Tofste flying ooit.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323000
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:55 schreef Metonae het volgende:

[..]

Staraptor vervangen :N Tofste flying ooit.
Pidgeot :{w
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132323094
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:57 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Pidgeot :{w
:r Pidgeot is waardeloos.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323107
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:01 schreef Metonae het volgende:

[..]

:r Pidgeot is waardeloos.
Pidgeot is best bird <3
pi_132323138
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:02 schreef Veluro het volgende:

[..]

Pidgeot is best bird <3
Leugenaar.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:07:07 #7
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132323209
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:02 schreef Veluro het volgende:

[..]

Pidgeot is best bird <3
Lugia O+ O+
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132323210
Ik ben nu keihard mijn Dunsparce aan het trainen _O_
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:07:30 #9
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132323221
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik ben nu keihard mijn Dunsparce aan het trainen _O_
Geen evolutie :{
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:08:23 #10
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132323246
Er zitten trouwens wel erg weinig legendaries in de game hoor.. je kan er maximaal 4 vangen. wat is deze
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132323279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Er zitten trouwens wel erg weinig legendaries in de game hoor.. je kan er maximaal 4 vangen. wat is deze
5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer eigk. Ik vergat Mewtwo :(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:10:48 #12
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132323304
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:09 schreef Metonae het volgende:

[..]

5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer eigk. Ik vergat Mewtwo :(
Je kan van Moltres/Zapdos/Articuno maar een vangen geloof ik.. ligt aan je starter
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132323344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:10 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Je kan van Moltres/Zapdos/Articuno maar een vangen geloof ik.. ligt aan je starter
Froakie als starter genomen en ben Moltres tegengekomen tot nu toe
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:13:27 #14
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132323369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:12 schreef Metonae het volgende:

[..]

Froakie als starter genomen en ben Moltres tegengekomen tot nu toe
Klopt, bij Froakie krijg je Moltres, bij Fennekin Zapdos en bij Chespin Articuno
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132323396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:13 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Klopt, bij Froakie krijg je Moltres, bij Fennekin Zapdos en bij Chespin Articuno
Jammer dan. Scheelt dat ik straks alle legendaries vanuit Black 2 kan overzetten O+
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323406
Wel verdomde jammer dat er weer geen Move Tutor in de eerste games van de generatie zit (behalve voor een paar selecte moves)...

Outrage op m'n Garchomp was toch wel leuk geweest :(
pi_132323470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:15 schreef Flightguy1986 het volgende:
Wel verdomde jammer dat er weer geen Move Tutor in de eerste games van de generatie zit (behalve voor een paar selecte moves)...

Outrage op m'n Garchomp was toch wel leuk geweest :(
Breeden dan. Vrouwelijke Gible/Gabite/Garchomp met Mannelijke Dratini+, Axew+, Deino+, of Druddigon.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323501
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:18 schreef Metonae het volgende:

[..]

Breeden dan. Vrouwelijke Gible/Gabite/Garchomp met Mannelijke Dratini+, Axew+, Deino+, of Druddigon.
Ja, ik weet het.
Zal wel weer erg tijd intensief worden, zeker als ik ook nog een beetje fatsoenlijke nature & IVs erop wil hebben...
pi_132323533
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:19 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Ja, ik weet het.
Zal wel weer erg tijd intensief worden, zeker als ik ook nog een beetje fatsoenlijke nature & IVs erop wil hebben...
Pokemon met Flame Body in je party :) Mn eitjes hatchen sneller dan dat ik ze kan krijgen :'( Scheelt toch al gauw de helft minder tijd!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323559
Talonflame heeft dat toch? Misschien toch maar even een vogeltje vangen en trainen dan...
pi_132323571
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:22 schreef Flightguy1986 het volgende:
Talonflame heeft dat toch? Misschien toch maar even een vogeltje vangen en trainen dan...
Fletchinder ook :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323845
Wat is het beginscherm op amie precies? Dat de Pokémon je daar rond rent zeg maar kan er niks over vinden
pi_132323846
Is er trouwens een manier om de credits te versnellen/over te slaan? Wordt een beetje saai na de zoveelste keer de League verslagen te hebben...
pi_132323861
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:34 schreef Flightguy1986 het volgende:
Is er trouwens een manier om de credits te versnellen/over te slaan? Wordt een beetje saai na de zoveelste keer de League verslagen te hebben...
De game saved toch voordat de credits komen? Als het zo gaat als in voorgaande games kan je gewoon je 3DS resetten.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132323876
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:34 schreef Metonae het volgende:

[..]

De game saved toch voordat de credits komen? Als het zo gaat als in voorgaande games kan je gewoon je 3DS resetten.
Goed punt, bedankt
pi_132323922
Ben ik de enige die net echt van legendaries houdt? Ik weet nog wel in platinum dat er een stuk of 8 waren :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132323967
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef Roburtt het volgende:
Ben ik de enige die net echt van legendaries houdt? Ik weet nog wel in platinum dat er een stuk of 8 waren :')
Legendaries zijn kut. Ik wil ze alleen dexen en dan gaan ze de box in.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324036
L
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:37 schreef Roburtt het volgende:
Ben ik de enige die net echt van legendaries houdt? Ik weet nog wel in platinum dat er een stuk of 8 waren :')
Ligt een beetje aan de specifieke legendary voor mij, hoe interessant het ontwerp of de gedachter erachter is etc.
pi_132324037
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:07 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Geen evolutie :{
Ja maar hij is wel cool :D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:45:12 #30
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132324070
Zijn best kut inderdaad, alleen Lugia is baas O+
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132324184
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Zijn best kut inderdaad, alleen Lugia is baas O+
Mewtwo heeft toch nog steeds een speciaal plekje in m'n hart

Heerlijk om 'm weer eens in m'n team te hebben en overal doorheen te knallen, net zoals vroegah :D
pi_132324215
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:49 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Mewtwo heeft toch nog steeds een speciaal plekje in m'n hart

Heerlijk om 'm weer eens in m'n team te hebben en overal doorheen te knallen, net zoals vroegah :D
Mewtwo is een klootzak. Hij heeft Pikachu aan het huilen gemaakt. Daar zal ik hem dus echt nooit voor vergeven.

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324237
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:51 schreef Metonae het volgende:

[..]

Mewtwo is een klootzak. Hij heeft Pikachu aan het huilen gemaakt. Daar zal ik hem dus echt nooit voor vergeven.

[ afbeelding ]
Het verlies van een fles ketchup doet die muis al de tranen in de ogen springen :P
pi_132324244
In other news, tijd om te proberen Zygarde te vangen...
pi_132324251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:52 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Het verlies van een fles ketchup doet die muis al de tranen in de ogen springen :P
Ketchup is dan ook wel heel erg lekker hoor...

Zelfs ik zou ervan moeten janken.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324271
Wat is de 5e gym nar met die vragen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132324282
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef Roburtt het volgende:
Wat is de 5e gym nar met die vragen.
Gewoon steeds de verkeerde kiezen, extra geld :D
pi_132324286
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:54 schreef Roburtt het volgende:
Wat is de 5e gym nar met die vragen.
Echt he. Ik had bij elke verdieping altijd de eerste twee antwoorden fout...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324328
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:55 schreef Metonae het volgende:

[..]

Echt he. Ik had bij elke verdieping altijd de eerste twee antwoorden fout...
Hmm had ik ook maar moeten doen ja
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132324387
Thunderbolt aan m'n Gengar geleerd, nu is mn raichu ook een beetje overbodig. Voor welke pokémon zal ik hem vervangen?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132324396
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:00 schreef Roburtt het volgende:
Thunderbolt aan m'n Gengar geleerd, nu is mn raichu ook een beetje overbodig. Voor welke pokémon zal ik hem vervangen?
Ligt er een beetje aan... Welke mon heb je nog meer in je team op het moment?
pi_132324428
Wow ik kom er nu pas chter dat je een tm vaker kan gebruiken, wat is dit voor grap dan :')____

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:00 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan... Welke mon heb je nog meer in je team op het moment?
Lucario charizard Genger Raichu Greninja en nog een open spot
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132324440
Yay, heb m'n legendarisch naaktslak :)
pi_132324463
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Metonae op 19-10-2013 15:04:00 ]
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324466
Wat krijg je toch veel dingen gewoon aan je gegeven in dit spel, versla de 3e gym en krijg gelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greninja gelijk de box in gepleurd :') (of eigenlijk bij de breeder gedumpt, iemand nog een Froakie nodig?)
pi_132324487
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:02 schreef Roburtt het volgende:
Wow ik kom er nu pas chter dat je een tm vaker kan gebruiken, wat is dit voor grap dan :')____

[..]

Lucario charizard Genger Raichu Greninja en nog een open spot
Mmh, een Grass type misschien? Geen idee welke echt goed en makkelijk te vinden zijn...Jammer dat je geen Bulbasaur hebt gekozen, had je Greninja/Blaziken/Venusaur gehad als complementair trio

Tyrantrum is ook leuk (via het Jaw Fossile)

Of Pancham/Pangoro, ook erg handig als HM slaaf
pi_132324489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:04 schreef Thizzlor het volgende:
Wat krijg je toch veel dingen gewoon aan je gegeven in dit spel, versla de 3e gym en krijg gelijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greninja gelijk de box in gepleurd :')
Eeuwig zonde. Greninja is een beest.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:05:39 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132324500
Mega Gengar is wel stoer, m'n vierde. Ben ook wat aan het spelen met Wonder Trade. Soms krijg je crap, soms een lvl 57 Pokemon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132324506
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Metonae het volgende:

[..]

Eeuwig zonde. Greninja is een beest.
Best starter :)
pi_132324521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Metonae het volgende:

[..]

Eeuwig zonde. Greninja is een beest.
Ik hou te veel van Lapras :X
pi_132324523
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Best starter :)
Chesnaught is beste imo :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:08:07 #52
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132324564
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef Metonae het volgende:

[..]

Chesnaught is beste imo :P
Ik zou best nog wat starters willen hebben, got to collect em all on my pokedex :*
pi_132324586
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:08 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ik zou best nog wat starters willen hebben, got to collect em all on my pokedex :*
Ik heb van de Kanto/Kalos starters nog een dikke handvol over. De rest komt in december. Heb van elke starter een stuk of 15 in mn Black 2 boxen :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324686
Heb gisteren Pokemon Y gehaald, mijn friendcode is 2337-4229-3485. Voeg maar toe :)
Zal hem ook in de lijst zetten!
pi_132324687
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Mmh, een Grass type misschien? Geen idee welke echt goed en makkelijk te vinden zijn...Jammer dat je geen Bulbasaur hebt gekozen, had je Greninja/Blaziken/Venusaur gehad als complementair trio

Tyrantrum is ook leuk (via het Jaw Fossile)

Of Pancham/Pangoro, ook erg handig als HM slaaf
Klopt, maar charizard > alles
In die friendsafari kan ik een ivysaur vangen dus dan doe ik dat wel!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:16:06 #56
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132324766
Jammer dat er verdomd weinig end-game content is.. Nadat je de E4 hebt verslagen en Mewtwo en Zygarde en Moltres/Z/A hebt gevangen heb je alles wel gezien. Jammer dat de Pokémon Bank pas in December komt
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132324811
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Jammer dat er verdomd weinig end-game content is.. Nadat je de E4 hebt verslagen en Mewtwo en Zygarde en Moltres/Z/A hebt gevangen heb je alles wel gezien. Jammer dat de Pokémon Bank pas in December komt
Ik heb alles wat jij opnoemt ook gedaan en weet inderdaad niet wat ik nog meer moet doen nu ;(

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132324814
Of is er iemand die een bulbasaur voor me kan breeden? O+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132324815
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Jammer dat er verdomd weinig end-game content is.. Nadat je de E4 hebt verslagen en Mewtwo en Zygarde en Moltres/Z/A hebt gevangen heb je alles wel gezien. Jammer dat de Pokémon Bank pas in December komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog veeeel meer te doen, maar ik weet ook nog niet alles :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324840
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:18 schreef Roburtt het volgende:
Of is er iemand die een bulbasaur voor me kan breeden? O+
Dat kan ik wel ff voor je doen :)

Edit: Sterker nog. Ik heb er een paar over.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132324887
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat kan ik wel ff voor je doen :)
Top! Als het niet te veel moeite is graaag een Relaxed, Brave, Quiet, Sassy, Hardy, Docile, Bashful, of Quirky nature :P

Niet dat het moet hoor!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 15:21:07 #62
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132324892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:18 schreef Metonae het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog veeeel meer te doen, maar ik weet ook nog niet alles :P
Volgens mij weten zelfs de sites als Serebii nog niet alles :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132324904
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:19 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat kan ik wel ff voor je doen :)

Edit: Sterker nog. Ik heb er een paar over.
Oh nou kijk maar, ik ben even repeteren met m'n band, ben over +- 2 uur terug!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132325541


FUCK YEA! Waar dat Serebii forum al niet goed voor is!

Operation Shiny Adamant Shinx is begonnen!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132325569
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]

FUCK YEA! Waar dat Serebii forum al niet goed voor is!

Operation Shiny Adamant Shinx is begonnen!
Oh man, Luxray is een van m'n favorieten
Is Friend Safari de enige mogelijkheid om een Shinx of Luxio te pakken te krijgen?
pi_132325585
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:48 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Oh man, Luxray is een van m'n favorieten
Is Friend Safari de enige mogelijkheid om een Shinx of Luxio te pakken te krijgen?
Luxio alleen in de Friend Safari ja.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132325807
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:21 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Volgens mij weten zelfs de sites als Serebii nog niet alles :)
Ik had je nog toegevoegd btw, m'n fc staat op de wiki
pi_132325873
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]

FUCK YEA! Waar dat Serebii forum al niet goed voor is!

Operation Shiny Adamant Shinx is begonnen!
Haha Shiny Adamant Shinx, die kans is ongeveer 1:1e6.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132325964
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Haha Shiny Adamant Shinx, die kans is ongeveer 1:1e6.
Ik heb de tijd :+
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:09:55 #70
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132326080
Ik wil een shiny audino meto, ga eens aan de slag :(
pi_132326146
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik wil een shiny audino meto, ga eens aan de slag :(
Nee :6
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:38:53 #72
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132326872
Kan iemand me helpen op Pokémon Black om me Gurdurr even heen en weer te ruilen zodat het een Conkeldurr wordt? Bedankt.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_132327569
De Adamant Shinx's vliegen mn boxen nu in O+ Nog even en het is een Shiny!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:02:41 #74
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132327609
Shinx is tof waar vang je die?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132327653
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Shinx is tof waar vang je die?
In de friend safari als Luxio. Ik heb em van iemand anders moeten krijgen though :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:20:04 #76
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132328160
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:04 schreef Metonae het volgende:

[..]

In de friend safari als Luxio. Ik heb em van iemand anders moeten krijgen though :)
Zou je er 1 voor mij willen breeden? :9~
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132328236
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef BigRedKane het volgende:

[..]

Zou je er 1 voor mij willen breeden? :9~
Ik ben de hele middag al bezig met een Shiny breeden. Heb er inmiddels een stuk of 40. Je mag er wel een hebben.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132328275
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik ben de hele middag al bezig met een Shiny breeden. Heb er inmiddels een stuk of 40. Je mag er wel een hebben.
Zou ik er 2 mogen hebben (een voor mezelf, een voor een vriendin)? Ik heb helaas niets bijzonders om er voor terug te geven...
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 17:23:52 #79
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132328279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik ben de hele middag al bezig met een Shiny breeden. Heb er inmiddels een stuk of 40. Je mag er wel een hebben.
Cool, ik ben over een uurtje wel online.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132328284
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Zou ik er 2 mogen hebben (een voor mezelf, een voor een vriendin)? Ik heb helaas niets bijzonders om er voor terug te geven...
Maakt niet uit :) Prima hoor.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132328306
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Metonae het volgende:

[..]

Maakt niet uit :) Prima hoor.
Hardstikke bedankt, even eten en een E4 run afmaken, ben over 30 min. a een uur online
pi_132328376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:23 schreef Metonae het volgende:

[..]

Maakt niet uit :) Prima hoor.
Nog een bulbasaur gevonden? :D
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132328450
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:26 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Nog een bulbasaur gevonden? :D
Heb een Quirky en een Relaxte Bulbasaur. Kies maar :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132329273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:29 schreef Metonae het volgende:

[..]

Heb een Quirky en een Relaxte Bulbasaur. Kies maar :)
Doe maar Relaxed, wil je er nog iets voor?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132329291
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:52 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Doe maar Relaxed, wil je er nog iets voor?
Nuh.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132329345
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 17:52 schreef Metonae het volgende:

[..]

Nuh.
Ik kom online
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132329587
En klaar :)

Ik heb je toegevoegd, Metonae, mijn FC is 3540 - 0055 - 5834

Heb je toevallig nog een paar mannelijke Shinx met Intimidate?
pi_132330115
En hardstikke bedankt Metonae :)

Succes met je Shiny-project
pi_132330266
Wat is Snorlax toch ook een baasje _O_

Straks ff wat van die Charmanders en Froakies fokken zodra ik dat kan. Kan je online mooi ruilen tegen de andere poppetjes die ik nog moet :)
pi_132330286
Ik heb trouwens maar 6 buddies ofzo volgens mij, terwijl ik iedereen uit de OP toegevoegd heb een aantal dagen terug en er zeker meer dan 6 mij al hadden toegevoegd :'(
pi_132330385
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:22 schreef Flightguy1986 het volgende:
En hardstikke bedankt Metonae :)

Succes met je Shiny-project
Graag gedaan ^_^

45 ADAMANT SHINX'S TOT NU TOE! KOM OP SHINY!

Also... voor de geinteresseerden. De nieuwste Pokemon film: Genesect and the Legend awakended is uitgezonden in Amerika, dus engelse dub :) Zal binnen nu en 12 uur wel op het internet verschijnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Metonae op 19-10-2013 18:52:47 ]
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132331064
En we zijn bij de credits! 30:55
Heb wel genoten; de muziek, de Pokemon, de regio. Het verhaal van AZ vond ik ook mooi. Straks maar de hele Kalos Pokedex vangen en Mega-evolution master worden. :Y
pi_132331574
Ik hou van aura sphere O+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132331598
Ik tik zojuist de 80 uur aan :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132331702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb trouwens maar 6 buddies ofzo volgens mij, terwijl ik iedereen uit de OP toegevoegd heb een aantal dagen terug en er zeker meer dan 6 mij al hadden toegevoegd :'(
Ik heb jou al keilang geleden toegevoegd, in het AC-topic :P Maar je staat bij mij nog altijd op grijs ;(
pi_132331730
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:14 schreef Metonae het volgende:
Ik tik zojuist de 80 uur aan :'(
Ik ppas 13 :') ;(
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:17:06 #97
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132331746
Nog meer mensen die mij niet hebben?

Add me even, dan voeg ik je ook toe.. zoek nog iemand met Pokémon X die de Tyranitite stone wil ruilen voor iets..

1993-8233-2123
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132331806
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog meer mensen die mij niet hebben?

Add me even, dan voeg ik je ook toe.. zoek nog iemand met Pokémon X die de Tyranitite stone wil ruilen voor iets..
Ik heb je toegevoegd, mijn fc staat in de wiki :)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:19:14 #99
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132331848
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ik heb je toegevoegd, mijn fc staat in de wiki :)
done
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132331915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog meer mensen die mij niet hebben?

Add me even, dan voeg ik je ook toe.. zoek nog iemand met Pokémon X die de Tyranitite stone wil ruilen voor iets..

1993-8233-2123
Ik zal je ook even toevoegen. Ik probeer alleen zo weinig mogelijk naar het Home screen te gaan, want dan knikkert Pokemon me van het internet af...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132331974
Zo, X is binnen, dus de pret kan beginnen.
pi_132332052
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik zal je ook even toevoegen. Ik probeer alleen zo weinig mogelijk naar het Home screen te gaan, want dan knikkert Pokemon me van het internet af...
Je bent nog grijs bij mij
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132332096
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:23 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Je bent nog grijs bij mij
Je staat toch echt in mn vriendenlijst :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:28:55 #104
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132332280
Net voor de eerste keer Moltres tegengekomen :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132332331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef gazhims3lv het volgende:
Net voor de eerste keer Moltres tegengekomen :)
Moltres fled the battle.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:30:11 #106
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132332354
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:29 schreef Metonae het volgende:

[..]

Moltres fled the battle.
:Y
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132332364
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:20 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik zal je ook even toevoegen. Ik probeer alleen zo weinig mogelijk naar het Home screen te gaan, want dan knikkert Pokemon me van het internet af...
Ja irritant is dat hč. Nintendo en internet :') Ik was ook helemaal verbaasd dat er ineens gewoon voice chat bij zit, normaal zijn ze zo uptight wat dat soort dingen betreft :P

Heeft er iemand trouwens al gekeken wat je met X/Y en Pokémon Global Link kunt? Ik moet nog even kijken hoe of wat, vond het met White wel heel leuk. Las alleen dat de service voor B/W en B/W 2 komt te vervallen, sommige functies doen het nu al niet meer. Dat vind ik wel een beetje lame, hoewel ook begrijpelijk, maar toch. Was een leuke manier om vroeg in het spel wat Pokémon uit de oudere generaties te krijgen.
pi_132332621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:30 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ja irritant is dat hč. Nintendo en internet :') Ik was ook helemaal verbaasd dat er ineens gewoon voice chat bij zit, normaal zijn ze zo uptight wat dat soort dingen betreft :P

Heeft er iemand trouwens al gekeken wat je met X/Y en Pokémon Global Link kunt? Ik moet nog even kijken hoe of wat, vond het met White wel heel leuk. Las alleen dat de service voor B/W en B/W 2 komt te vervallen, sommige functies doen het nu al niet meer. Dat vind ik wel een beetje lame, hoewel ook begrijpelijk, maar toch. Was een leuke manier om vroeg in het spel wat Pokémon uit de oudere generaties te krijgen.
Ik heb het bekeken. PGL is niet meer wat het was. Geen Dream World meer :'( Nu is er een soort van "PokeMiles", waarmee je items kan krijgen. Enige wat handig is dat erop staat is een Rare Candy. Andere items zijn Ether, en... wacht ik maak er ff een screenshot van.

https://www.dropbox.com/s(...)10-19%2019.34.32.png
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132332686
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:35 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik heb het bekeken. PGL is niet meer wat het was. Geen Dream World meer :'( Nu is er een soort van "PokeMiles", waarmee je items kan krijgen. Enige wat handig is dat erop staat is een Rare Candy. Andere items zijn Ether, en... wacht ik maak er ff een screenshot van.

https://www.dropbox.com/s(...)10-19%2019.34.32.png
Ugh, nou zeg. Waar slaat dat nou weer op. De Dream World was echt awesome. Denk dat ik meer tijd daar heb doorgebracht dan in de game zelf :')
pi_132332724
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ugh, nou zeg. Waar slaat dat nou weer op. De Dream World was echt awesome. Denk dat ik meer tijd daar heb doorgebracht dan in de game zelf :')
Echt belachelijk ja. Nu heb ik niet eens meer een reden om naar de PGL te gaan :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:40:31 #111
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132332854
Poging gedaan game te kopen, overal uitverkocht damn!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_132332873
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:37 schreef Metonae het volgende:

[..]

Echt belachelijk ja. Nu heb ik niet eens meer een reden om naar de PGL te gaan :'(
Naja, 'gratis' items :P
pi_132333035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:40 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Naja, 'gratis' items :P
Gratis klote items ja :') Liever Pokemon die niet in het spel te vinden zijn dan :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132333177
Iemand nog Nidorans nodig? Heb er inmiddels een paar honderd :P Ook een shiny female nidoran in de aanbieding.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132333246
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:46 schreef Sjiznit het volgende:
Iemand nog Nidorans nodig? Heb er inmiddels een paar honderd :P Ook een shiny female nidoran in de aanbieding.
Shiny Male aan het breeden geweest? :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132333349
Nog mee bezig ja :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132333475
Ik vind dat er een PC buiten bij de Daycare moet staan. Ik word steeds van mn fiets gemikt zo! :(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132333498
En een unlimited amount of eggs in je party :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132333518
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:52 schreef Sjiznit het volgende:
En een unlimited amount of eggs in je party :P
"Automatically send hatched pokemon to your PC." Check!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132333521
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:24 schreef Metonae het volgende:

[..]

Je staat toch echt in mn vriendenlijst :)
Ho oeps verkeerde gequote :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132333674
Voor de Postgame mensen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132333688
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:52 schreef Metonae het volgende:

[..]

"Automatically send hatched pokemon to your PC." Check!
Dat zou wel erg mooi zijn ja. Ach het is al een stuk beter. Mis wel dat die knakker roept alsie een ei heeft. Maar goed, die weg is in ieder geval al lekker lang. Dat scheelt ook.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 19:58:08 #123
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132333816
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:55 schreef Metonae het volgende:
Voor de Postgame mensen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo over 5, nu 3 minuten?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132333835
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Hoezo over 5, nu 3 minuten?
2 :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:00:35 #125
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132333915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:46 schreef Sjiznit het volgende:
Iemand nog Nidorans nodig? Heb er inmiddels een paar honderd :P Ook een shiny female nidoran in de aanbieding.
Waarom wil je een shiny male :P?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:02:07 #126
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132333993
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 19:58 schreef Metonae het volgende:

[..]

2 :P
0.. wat is het dan?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132334007
Blauwe Nidoking is kek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:00 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Waarom wil je een shiny male :P?
Een blauwe Nidoking is kek!

Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132334037
Ik heb wel interesse in Nidorans en Shinx-en :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:03:49 #129
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132334088
Wat wil je voor die Shiny Nidorina?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132334237
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat wil je voor die Shiny Nidorina?
Geen idee, denk dat ik em eigenlijk iig nog ff hou. Als ik em echt kwijt wil kom ik er wel op terug. Is niet veel wat ik nu wil aan boeiende pokemons.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:06:50 #131
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132334267
Waar kun je ook alweer iv's checken?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132334397
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 18:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Straks ff wat van die Charmanders en Froakies fokken zodra ik dat kan. Kan je online mooi ruilen tegen de andere poppetjes die ik nog moet :)
Slecht idee, je bent niet de enige met dat idee haha. Heb de afgelopen uurtjes wat Charmanders en Froakies lopen fokken voor de andere starters maar niemand wil ze ruilen. Vervolgens overgestapt op Dratini's breeden en dat werkt een stuk beter.

That said, als iemand nog een Dratini voor iets moois wil ruilen dan hoor ik het wel.
pi_132334511
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:08 schreef Thizzlor het volgende:

[..]

Slecht idee, je bent niet de enige met dat idee haha. Heb de afgelopen uurtjes wat Charmanders en Froakies lopen fokken voor de andere starters maar niemand wil ze ruilen. Vervolgens overgestapt op Dratini's breeden en dat werkt een stuk beter.

That said, als iemand nog een Dratini voor iets moois wil ruilen dan hoor ik het wel.
Ook wel interesse. Heb alleen niet veel te bieden...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132334552
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ook wel interesse. Heb alleen niet veel te bieden...
Pokemon X of Y? Als het Y is dan ben ik al blij met een version exclusive
pi_132334563
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:11 schreef Thizzlor het volgende:

[..]

Pokemon X of Y? Als het Y is dan ben ik al blij met een version exclusive
Skrelp ok?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:13:43 #136
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132334637
Bij hoeveel eieren hadden jullie ongeveer een Shiny :P en wat was dat nou met die megastones hunten?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132334640
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Skrelp ok?
Heb ik al :X anders niks? Dan zal ik voor deze keer niet al te moeilijk doen
pi_132334656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:13 schreef Thizzlor het volgende:

[..]

Heb ik al :X anders niks? Dan zal ik voor deze keer niet al te moeilijk doen
Aromatisse?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132334702
Of een female Electrike voor een female Dratini.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132334725
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Aromatisse?
Deal ;) Heet Thizzl ingame
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:16:02 #141
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132334751
Ik heb m'n Shinx, nog bedankt. _O_

Ik heb nog een paar Kirlias, iemand geinteresseerd?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132334862
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Thizzlor het volgende:

[..]

Deal ;) Heet Thizzl ingame
Ben je nu aan t benaderen. Bereid je voor, tis echt een lelijke.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132334902
Wat heerlijk dat Scizor nog steeds categorie eindbaas is :)

Zelfs op een lager level knalt 'ie door de E4 Champion heen
pi_132335023
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef Thizzlor het volgende:

[..]

Deal ;) Heet Thizzl ingame
Zat er net in maar 't was onderbroken ofzo...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132335142
Bedankt voor de Dratini Thizzl :)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132335205
Haha lelijk is ie zeker, godverdomme he :') Graag gedaan, en jij ook bedankt. Je boxen zitten trouwens aardig vol damn
pi_132335228
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:25 schreef Thizzlor het volgende:
Haha lelijk is ie zeker, godverdomme he :') Graag gedaan, en jij ook bedankt. Je boxen zitten trouwens aardig vol damn
Haha dat krijg je als je bijna alle pokemon probeert te vangen :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132335605
Ik heb net de 2de gym gedaan, maar zit te twijfelen om opnieuw te beginnen met andere starter. Is het interessant om me dan te verdiepen in de nature van de starter..? Want lees wel veel dat daarop er een wordt uitgekozen..
pi_132335665
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef Natassie2 het volgende:
Ik heb net de 2de gym gedaan, maar zit te twijfelen om opnieuw te beginnen met andere starter. Is het interessant om me dan te verdiepen in de nature van de starter..? Want lees wel veel dat daarop er een wordt uitgekozen..
Dat is het in principe wel, de bonus is best groot, maar je hebt er nu al veel tijd ingestoken dus vergeet niet dat je dat kwijtraakt..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132335781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef Natassie2 het volgende:
Ik heb net de 2de gym gedaan, maar zit te twijfelen om opnieuw te beginnen met andere starter. Is het interessant om me dan te verdiepen in de nature van de starter..? Want lees wel veel dat daarop er een wordt uitgekozen..
Voor puur in game (dus als je niet echt geinteresseerd bent in online battles tegen andere mensen) maakt het niet zo gek veel uit

Welke starter met welke nature heb je nu?
pi_132336055
Grass, quiladin met serious
pi_132336108
Als k overnieuw wil beginnen kan k het nu maar.beter doen , 2 gyms valt te overzien ;)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:41:00 #153
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132336115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:02 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

0.. wat is het dan?
Je kunt volgens mij alleen naar Mega Stones zoeken tussen 8 en 9 uur 's avonds.

Heeft iemand hier trouwens al de game uitgespeeld en Friend Safari gedaan? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de pokémon in mijn Safari.

Ik zal ook even kijken of er nog nieuwe friendcodes zijn die ik kan toevoegen. Voor degenen die dat nog niet gedaan hebben, voeg mij dan ook even toe.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132336120
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:40 schreef Natassie2 het volgende:
Grass, quiladin met serious
Serious boost geen enkele stat, maar het geeft ook geen penalty, dus op zich prima :)
pi_132336203
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Serious boost geen enkele stat, maar het geeft ook geen penalty, dus op zich prima :)
Dit inderdaad, voor een gewone playthrough is dit een goede nature. Voor online battles zou je kunnen kijken naar een andere nature maar die kan je ook met behulp van breeden zien te krijgen. En mocht je interesse hebben in een andere starter kan ik deze wel naar je ruilen voor niks. In het geval van een Fennekin zou ik deze wel eerst even moeten breeden.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:44:43 #156
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132336301
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Serious boost geen enkele stat, maar het geeft ook geen penalty, dus op zich prima :)
Als je verder niet geďnteresseerd bent in het meeste halen uit je pokémon (wat ook eigenlijk alleen nodig is voor competative battling--ik vind het persoonlijk ook maar een hoop gedoe) dan is dat inderdaad prima. Ik reset eigenlijk alleen als een starter een "negatieve" nature heeft, in de zin dat één van zijn belangrijkste stats eronder lijdt. Ik had bijvoorbeeld gisteren een Fennekin die + Defense had en - Spec Attack. Ja, dat gaat dus niet werken. Nu ze heeft ze volgens mij een + Spec Defense - Attack nature, waar ik prima mee kan leven.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132336437
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:44 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Als je verder niet geďnteresseerd bent in het meeste halen uit je pokémon (wat ook eigenlijk alleen nodig is voor competative battling--ik vind het persoonlijk ook maar een hoop gedoe) dan is dat inderdaad prima. Ik reset eigenlijk alleen als een starter een "negatieve" nature heeft, in de zin dat één van zijn belangrijkste stats eronder lijdt. Ik had bijvoorbeeld gisteren een Fennekin die + Defense had en - Spec Attack. Ja, dat gaat dus niet werken. Nu ze heeft ze volgens mij een + Spec Defense - Attack nature, waar ik prima mee kan leven.
Same here :)
pi_132336542
Ik zou graag een froakie willen :)
pi_132336747
Maar ik heb verder in me team een Naive fletchinder , sassy charmeleon, mild floette, sassy amaura. is dat een beetje okay. lijkt me wel leuk om aan het eind een beetje online te kunnen battlen en wil deze 5 waarschijnlijk wel allemaal als team houden.

(en ga door jullie denk ik nu maar gewoon verder en niet opnieuw beginnen.. )
pi_132336959
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:54 schreef Natassie2 het volgende:
Maar ik heb verder in me team een Naive fletchinder , sassy charmeleon, mild floette, sassy amaura. is dat een beetje okay. lijkt me wel leuk om aan het eind een beetje online te kunnen battlen en wil deze 5 waarschijnlijk wel allemaal als team houden.

(en ga door jullie denk ik nu maar gewoon verder en niet opnieuw beginnen.. )
Hier, dit kan helpen :)

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Nature
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:58:28 #161
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132336969
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 20:49 schreef Natassie2 het volgende:
Ik zou graag een froakie willen :)
ik heb er één van shauna gekregen. wil je die?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132337091
Ja zou super zijn! ik kom wel even online... heb alleen niet veel te bieden... een houndoor ofzo als je y hebt en die nog niet heb... :)
(tx voor de link!)
pi_132337111
ik ben lychee
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:04:04 #164
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132337243
ik zie je niet online?

edit: ok gelukt :)

[ Bericht 73% gewijzigd door BigRedKane op 19-10-2013 21:09:42 ]
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132337556
Tx!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:16:21 #166
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132337840
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef Natassie2 het volgende:
Tx!!!
:)
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132337939
Gelukkig heeft die niet een hele rare naam :P, Kon je hem wel vinden tussen al je pokemons!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:20:42 #168
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132338028
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:18 schreef Natassie2 het volgende:
Gelukkig heeft die niet een hele rare naam :P, Kon je hem wel vinden tussen al je pokemons!
ik moest wel even zoeken ja :P
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:36:29 #169
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132338673
Waarom is er eigenlijk alleen een X&Y topic, waarom maken ze niet één algemeen topic aan voor alle spellen. Ik heb nu iemand nodig die me helpt met Gurdurr > Conkelduur maar dat kan dus niet :(
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:36:42 #170
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132338688
Ik kom er nu pas achter dat de tekst gedurende battles verandert als je pokémon een hoge Affection heeft in Amie. Mijn Braixen heeft nu drie hartjes en opeens roept mijn trainer dingen als "Come on, Braixen! I know you can do it!". Onderwijl zit Braixen zich mid-battle haar eerste ontmoeting met mij te herinneren. :') :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:37:19 #171
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132338709
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef Munchlax het volgende:
Waarom is er eigenlijk alleen een X&Y topic, waarom maken ze niet één algemeen topic aan voor alle spellen. Ik heb nu iemand nodig die me helpt met Gurdurr > Conkelduur maar dat kan dus niet :(
Dit is het algemene topic.

Uit de OP:

Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132338816
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat de tekst gedurende battles verandert als je pokémon een hoge Affection heeft in Amie. Mijn Braixen heeft nu drie hartjes en opeens roept mijn trainer dingen als "Come on, Braixen! I know you can do it!". Onderwijl zit Braixen zich mid-battle haar eerste ontmoeting met mij te herinneren. :') :D
Uiteindelijk kan je pokémon zelfs statussen afschudden en heb je meer kans op crits...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132339173
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Uiteindelijk kan je pokémon zelfs statussen afschudden en heb je meer kans op crits...
Wow, toch maar snel ook eens mee gaan aanklooien dan
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:52:12 #174
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132339184
hoe verhoog je de affection dan?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:52:23 #175
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132339193
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 15:13 schreef Remy669 het volgende:
Heb gisteren Pokemon Y gehaald, mijn friendcode is 2337-4229-3485. Voeg maar toe :)
Zal hem ook in de lijst zetten!
toegevoegd
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:59:51 #176
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132339512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef BigRedKane het volgende:
hoe verhoog je de affection dan?
Door met ze te spelen in Pokémon Amie. Van GameFAQs:

quote:
You do it in this order:

Pet
Feed
Play
(The pet meter and hunger resets after playing)
Repeat
quote:
Giving it Pokepuffs helps. When you see a music note instead of hearts from your Pokemon, it's affection won't go up anymore. Playing the mini-games (upper left icon) will make it ready to have more petting/ Pokepuffs. Doesn't matter how well you do regarding that, but the better you do the better quality Pokepuffs you'll get.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132341390
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Weer een verrote female shiny.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132341556
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef Sjiznit het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Weer een verrote female shiny.
Hoeveel eitjes inmiddels?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132341597
Box #16
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132341698
Growlithe uit een wonder trade, niiiice.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_132342613
Jeej, 25 uur onderweg en badge 2 is binnen *O*
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:12:55 #182
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132342833
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:37 schreef Sjiznit het volgende:
FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Weer een verrote female shiny.
nice
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 19 oktober 2013 @ 23:14:59 #183
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132342915
Liep hier iemand shinie sphinx weg te geven?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132346263
Paupergekloot met dat aime. Alleen maar voor die stomme evolutie van Eevee. Hopelijk de enige waarbij dat nodig is :')
pi_132347203
Iemand die een Rotom ergens heeft rondliggen die ik even mag gebruiken om het met mijn ditto te doen?
  zondag 20 oktober 2013 @ 01:13:57 #186
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132347444


[ Bericht 100% gewijzigd door Xummon op 20-10-2013 01:28:39 ]
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_132348479
Ik heb er inmiddels 12 uurtjes opzitten met Pokémon X, wat een heerlijk spel! Helaas niet veel tijd verder maar verheug me er steeds op om te spelen, top!
pi_132348512
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:04 schreef Grandesco het volgende:
Iemand die een Rotom ergens heeft rondliggen die ik even mag gebruiken om het met mijn ditto te doen?
Zijn we nou zelfs Pokemon aan het uithoeren? :N
pi_132349595
Zit er nu 5 uurtjes in maar vind X en Y ten eerste veel te makkelijk (je levelt in 1 battle soms 2x, wtf) en de interface en battles zijn super traag en nog meer op kids gefocussed dan vroeger. Niet tof.
  zondag 20 oktober 2013 @ 04:12:39 #190
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132350165
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 02:58 schreef videonatic het volgende:
Zit er nu 5 uurtjes in maar vind X en Y ten eerste veel te makkelijk (je levelt in 1 battle soms 2x, wtf) en de interface en battles zijn super traag en nog meer op kids gefocussed dan vroeger. Niet tof.
Op kids gefocused? Op wat voor manier?

De battles, zeker met de animaties uit, zijn misschien wel de snelste ooit. En zodra je de Exp. Share uitzet, is het ook zeker niet makkelijk meer en zul je echt moet grinden om de levels van je pokémon gelijk te houden met die van de computer.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 20 oktober 2013 @ 09:03:32 #191
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132351135
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 21:37 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dit is het algemene topic.

Uit de OP:

Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.
Oh bedankt dan!
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 20 oktober 2013 @ 09:41:04 #192
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132351473
De fuck. Ik kom net bij een pokémon center en daar vertellen ze me dat mijn pokémon Pokérus hebben. Afgezien van in het begin van de game heb ik niet eens getrade of zo, ik volgende gewoon het verhaal en ben pas net bij Ambrette Town. En ook echt alle pokémon in mijn party hebben het meteen. Geen idee hoe ik het opgelopen heb, maar ik mag niet klagen, ook al geef ik niet veel om EV's. :+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:00:10 #193
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132351671
iemand enig idee of je magikarp kan vangen in Y?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132351957
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:00 schreef cherrycoke het volgende:
iemand enig idee of je magikarp kan vangen in Y?
In X kan het volgens mij wel, paar keer er tegen gevochten.
pi_132351968
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 23:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jeej, 25 uur onderweg en badge 2 is binnen *O*
25 uur en badge 2 nu pas?! Wat de fuck doe je in de tussentijd. of heb je die exp share uitgezet?

ik had het uitgespeeld in 27:29 uur.
pi_132351987
Ik ben ook al 20 uur bezig en heb nu 2 badges... (Maar weiger ook inderdaad exp share aan te zetten ^^)
pi_132352006
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:28 schreef Natassie2 het volgende:
Ik ben ook al 20 uur bezig en heb nu 2 badges... (Maar weiger ook inderdaad exp share aan te zetten ^^)
J dat scheelt veel! IK weet van mijzelf dat als ik mijn pokemon ieder apart moet trainen ik het zo weer weg leg omdat ik er geen zin meer in heb. Nu heb ik in 1 ruk door gespeeld. ( over 3 dagen, dat wel..)

Maar nu heb ik ook geen zin om het weer op te pakken. het voelt ''doelloos ''

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 10:32:19 ]
pi_132352046
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. 3e fucking female shiny nidoran.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:34:55 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132352096
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:00 schreef cherrycoke het volgende:
iemand enig idee of je magikarp kan vangen in Y?
Nog niet tegen gekomen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132352221
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

25 uur en badge 2 nu pas?! Wat de fuck doe je in de tussentijd. of heb je die exp share uitgezet?

ik had het uitgespeeld in 27:29 uur.
Staat gewoon aan. Heb veel pokemon gevangen/getraind. Pokedex is al over de 100
pi_132352317
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Staat gewoon aan. Heb veel pokemon gevangen/getraind. Pokedex is al over de 100
De central DEx heb ik ook de meeste. In otaal toen ik het had uitgespeld 310 pokemon gezien ( van de 450, vond ik best goed )
pi_132352728
Woohoo! Blaziken op level 100 :)
pi_132353995
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:00 schreef cherrycoke het volgende:
iemand enig idee of je magikarp kan vangen in Y?
Ja dat kan.

25 uur gespeeld en de 5e badge is binnen. Chestnaught/Venusaur/Blaziken/Pikachu/Skrelp/Aurorus allemaal tussen 40-44.

Pikachu moet er nog uit. Die leert toch geen goede moves meer...

[ Bericht 9% gewijzigd door EnGCatjuh op 20-10-2013 12:17:43 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Redactie Games zondag 20 oktober 2013 @ 12:17:05 #204
181272 crew  Noppie2000
pi_132354178
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:16 schreef Flightguy1986 het volgende:
Woohoo! Blaziken op level 100 :)
EV trained of niet? :p
pi_132354233
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:32 schreef Sjiznit het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. 3e fucking female shiny nidoran.
Ik heb nog steeds geen Shiny Shinx :(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132354896
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:17 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

EV trained of niet? :p
Natuurlijk, wat dacht jij dan :P

4 HP/252 Atk/252 Speed met Lonely nature, ding knalt overal doorheen :)
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:48:44 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132354928
Wat is dat ev trainen nou?
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:49:22 #208
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132354941
is het mogelijk om pokemons van diamond en of black over te halen naar Y?
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:51:38 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132355004
Ik zit trouwens in dat stonehedgedorpske. Ik heb grassstarter, squirtle, die mysterygift en tyrunt. Daarnaast een pikachu en een kirlia. Die laatste twee wil ik nog vervangen. Tips?
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:58:02 #210
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132355151
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit trouwens in dat stonehedgedorpske. Ik heb grassstarter, squirtle, die mysterygift en tyrunt. Daarnaast een pikachu en een kirlia. Die laatste twee wil ik nog vervangen. Tips?
vind axew wel een fijne pokemon
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:58:34 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132355162
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef Xummon het volgende:

[..]

vind axew wel een fijne pokemon
En hoe kan ik daar aankomen?
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:01:46 #212
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132355227
quote:
9s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En hoe kan ik daar aankomen?
Connecting Cave

grot tussen daycare center en ambrette town
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:02:14 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132355239
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:01 schreef Xummon het volgende:

[..]

Connecting Cave

grot tussen daycare center en ambrette town
Tof, ga ik daar heen.
Laffe huichelaar
pi_132355270
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:49 schreef Xummon het volgende:
is het mogelijk om pokemons van diamond en of black over te halen naar Y?
We zullen moeten wachten op de Pokemon Bank daarvoor, als ik me niet vergis komt die uit in December...
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:09:21 #215
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132355412
Hoe komt het dat sommige al 3 shiny's hebben? Gaat het via breeden veel sneller ofso, nee toch?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_132355482
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef Munchlax het volgende:
Hoe komt het dat sommige al 3 shiny's hebben? Gaat het via breeden veel sneller ofso, nee toch?
Enorm geluk hebben :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:11:59 #217
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132355485
HM sletjes

Golurk: Fly, Strength,Flash, RockSmash
Basculin: Cut, Surf, Waterfall and Dive
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_132355501
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef Xummon het volgende:
HM sletjes

Golurk: Fly, Strength,Flash, RockSmash
Basculin: Cut, Surf, Waterfall and Dive
Vergeet Pangoro niet :)
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:14:04 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132355536
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:09 schreef Munchlax het volgende:
Hoe komt het dat sommige al 3 shiny's hebben? Gaat het via breeden veel sneller ofso, nee toch?
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:01 schreef Xummon het volgende:

[..]

Connecting Cave

grot tussen daycare center en ambrette town
Ik heb zojuist daar een shiny zubat gefixed
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:16:02 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132355590
Heeft dat trouwens og een meerwaarde, behalve blingbling?
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:18:21 #221
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132355648
Bij hoeveel eieren hadden jullie een Shiny?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132355864
Opweg naar de eerste gym. Mazzeltje met Wonder Trade, lvl 3 Pidgey erin, lvl 15 Zubat eruit. Froakie, Zubat, Pidgey, Torchic en Kakuna nu. Dat lijkt best veel op mijn begin team uit Red, haha.
pi_132355899
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:18 schreef gazhims3lv het volgende:
Bij hoeveel eieren hadden jullie een Shiny?
Had na 13 eieren een Shiny Fennekin en die wou ik niet eens, maar heb nu ook al 250 Shinx eitjes open gemaakt en nog helemaal niks.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:37:21 #224
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132356184
Nee, maar jullie hebben echt gewoon heel snel een shiny. Het is kans 1:2000, bijv. timmmm heeft er net ééntje en het lijkt net alsof het niet veel boeit.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:38:13 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_132356208
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:37 schreef Munchlax het volgende:
Nee, maar jullie hebben echt gewoon heel snel een shiny. Het is kans 1:2000, bijv. timmmm heeft er net ééntje en het lijkt net alsof het niet veel boeit.
Maar wat heb je eraan?
Laffe huichelaar
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:38:32 #226
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132356217
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar wat heb je eraan?
Ze zijn fancy,
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:02:31 #227
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132356930
iemand een tyrunt nodig?
vers gebreed
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:09:06 #228
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132357143
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:02 schreef Xummon het volgende:
iemand een tyrunt nodig?
vers gebreed
Ik wil er wel een,(Adamant) Eevee nodig?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:10:18 #229
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132357175
Uitgespeeld met mijn lvl 89 delphox, 68 probopass en lvl 70 malamar :)
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:12:05 #230
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132357228
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:09 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Ik wil er wel een,(Adamant) Eevee nodig?
is goed
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  zondag 20 oktober 2013 @ 14:13:57 #231
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132357300
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:12 schreef Xummon het volgende:

[..]

is goed
Ik kom zo online hoor, eerst even een review af typen..
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 14:37:41 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132358161
Iemand nog een shinny voor mij?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132358990
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:48 schreef timmmmm het volgende:
Wat is dat ev trainen nou?
Het is je pokemon te excelleren in bepaalde stats.

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:04 schreef Grandesco het volgende:
Iemand die een Rotom ergens heeft rondliggen die ik even mag gebruiken om het met mijn ditto te doen?
Iemand? ;(
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 15:08:40 #234
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132359373
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Het is je pokemon te excelleren in bepaalde stats.

[..]

Iemand? ;(
Volgens mij in mijn white 2 maar dat gaat nog niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132359791


Female Adamant met Rivalry Ability.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:22:16 #236
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132359895
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Het is je pokemon te excelleren in bepaalde stats.

[..]

Iemand? ;(
heb een rotom voor je :)
pi_132359904
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]

Female Adamant met Rivalry Ability.
kun je mij vanavond een gewone female shinx en male shinx ruilen? Zo ja wat wil je er voor terug?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132360036
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]

Female Adamant met Rivalry Ability.
Gratz! Ik wacht nog steeds op mijn mannelijke nidoran. Box 22 nu :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132360272
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kun je mij vanavond een gewone female shinx en male shinx ruilen? Zo ja wat wil je er voor terug?
Ja hoor. Wat heb je over? Ik ben nog op zoek naar een Aron of evoluties.

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:26 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Gratz! Ik wacht nog steeds op mijn mannelijke nidoran. Box 22 nu :P
Lelijk. Ik heb volgens mij wel 350 eitjes open gemaakt iig. Gaf het al bijna op :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132360358
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

heb een rotom voor je :)
Oh, wat is je FC of heb ik je al toegevoegd?
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:34:06 #241
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132360376
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:33 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Oh, wat is je FC of heb ik je al toegevoegd?
heb mezelf net toegevoegd aan de wiki 4527-8330-0683 WARE_HEIDEN - Lennart - #TeamLicky
pi_132360388
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

heb mezelf net toegevoegd aan de wiki
Oh, wat is je FC? :)
pi_132360483
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:34 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

heb mezelf net toegevoegd aan de wiki 4527-8330-0683 WARE_HEIDEN - Lennart - #TeamLicky
Ik moet even nog deze restaurant clearen ( nog 1 battle en dan kom ik online ) mijn FC staat in de OP
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:36:00 #244
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132360484
was te laat met mijn edit, je mag de rotom trouwens wel houden hoor
pi_132360657
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Metonae het volgende:

[..]

Lelijk. Ik heb volgens mij wel 350 eitjes open gemaakt iig. Gaf het al bijna op :')
Mja, 3 females nu. Maakt niet uit wat de volgende wordt maar dan kap ik er weer mee :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132360807
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
was te laat met mijn edit, je mag de rotom trouwens wel houden hoor
Ben nu onderweg :)

edit:

Thanks man :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Grandesco op 20-10-2013 15:48:50 ]
pi_132361075
Wat is er trouwens gebeurd met de 'Move Pokémon' optie in de PC ;(
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_132361103
quote:
7s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met de 'Move Pokémon' optie in de PC ;(
Organize Boxes werkt precies zo :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132361147
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:50 schreef Metonae het volgende:

[..]

Organize Boxes werkt precies zo :)
Top.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 16:15:55 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132362074
Hoe zit dat met die pokemon die je moet vangen voor die kerel in de lab? Ik heb voor hem een Noctowl gevangen maar meer als een thanks kan er niet af. Wat is het nut/doel ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:42:51 #251
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132363108
Ik heb gewoon niet de motivatie om verder te komen met X. Ik vind het nog niet echt een geweldig spel eigenlijk :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_132363168
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ja hoor. Wat heb je over? Ik ben nog op zoek naar een Aron of evoluties.
haha hmm.. Dan moet ik eerst weer even spelen :P

Ik heb enkel wat starters, Sandshrews, Gibles en Larvitars..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132363192
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha hmm.. Dan moet ik eerst weer even spelen :P

Ik heb enkel wat starters, Sandshrews, Gibles en Larvitars..
Ik neem wel een Gible van je over! :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:59:38 #254
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132363627
Heb m uit, met krap 36 uur en 311 in mn dex.

Nu de friend safari enzo eens bekijken.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132363727
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:59 schreef NitraatPoep het volgende:
Heb m uit, met krap 36 uur en 311 in mn dex.

Nu de friend safari enzo eens bekijken.
Je hebt m pas uit als je Pokedex alle 718 Pokemon heeft! :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:08:46 #256
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132363870
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Metonae het volgende:

[..]

Je hebt m pas uit als je Pokedex alle 718 Pokemon heeft! :D
Dat vind ik meer postgame activiteiten eigenlijk.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:09:20 #257
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132363889
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik wil een shiny audino meto, ga eens aan de slag :(
Ik heb een Shiny Audino. 8-)


Die horde battles zijn echt irritant. En ik waarom kan ik mijn items niet meer handmatig sorteren? :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:13:20 #258
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132364024
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb een Shiny Audino. 8-)
[ afbeelding ]

Die horde battles zijn echt irritant. En ik waarom kan ik mijn items niet meer handmatig sorteren? :(
:9~
pi_132364048
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ik neem wel een Gible van je over! :D
_O_ hoe laat kun je ruilen?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132364082
Dat Wonder Trade is niet compleet ruk meer! Kreeg zojuist een Heatmor, Luvdisk, Alomomola, Snover en een Poliwag. Allemaal Pokemon die ik nog niet in mn dex had :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132364093
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

_O_ hoe laat kun je ruilen?
Over een uurtje wel denk k :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132364139
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:15 schreef Metonae het volgende:

[..]

Over een uurtje wel denk k :D
helemaal top! ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132365407
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik heb een Shiny Audino. 8-)
[ afbeelding ]

Die horde battles zijn echt irritant. En ik waarom kan ik mijn items niet meer handmatig sorteren? :(
Kan wel. Y (of X) ingedrukt houden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:13:50 #265
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132365699
quote:
Ik denk niet dat je daar veel aan zult hebben in dit topic. Iedereen heeft al pokeman hier :o
pi_132366051
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:15 schreef Metonae het volgende:

[..]

Over een uurtje wel denk k :D
thnx voor het ruilen ^O^
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132366078
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:27 schreef MrMoon het volgende:

[..]

thnx voor het ruilen ^O^
Graag gedaan! Nu heb ik nog 300 Shinx om te Wonder Traden :')

Best gunstig voor die Lumiose Lottery eigenlijk....
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132366101
Doet Magma Body nog steeds het aantal stappen van Eieren halveren?
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:30:03 #269
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132366115
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:13 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daar veel aan zult hebben in dit topic. Iedereen heeft al pokeman hier :o
Lees toch al een paar keer dat mensen hier melden dat ze hem niet meer in de winkel hebben liggen.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:30:21 #270
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132366126
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:29 schreef Grandesco het volgende:
Doet Magma Body nog steeds het aantal stappen van Eieren halveren?
Ja.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:31:09 #271
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132366143
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:28 schreef Metonae het volgende:

[..]

Graag gedaan! Nu heb ik nog 300 Shinx om te Wonder Traden :')

Best gunstig voor die Lumiose Lottery eigenlijk....
Ik zou wel een shinx willen, wat zou je terug willen en wat is je ingame naam?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132366181
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:31 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik zou wel een shinx willen, wat zou je terug willen en wat is je ingame naam?
Ingame naam is Danny. Zwart/witte pet met een rode veer erop :) Wat heb je te bieden? Toevallig een Tyrunt?

Mannetje of vrouwtje Shinx en met welke ability? Ik kan ze volgens mij allemaal wel aanbieden :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132366272
Ik heb ook wel interesse in een vrouwtje Shinx als je ze anders toch de Wonder Trade op gaat gooien :P Kan je een Skorupi, Gible of Dugtrio bieden, bijvoorbeeld (maar niet zo heel veel bijzonders).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132366286
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook wel interesse in een vrouwtje Shinx als je ze anders toch de Wonder Trade op gaat gooien :P Kan je een Skorupi, Gible of Dugtrio bieden, bijvoorbeeld (maar niet zo heel veel bijzonders).
Dugtrio dan maar!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132366313
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dugtrio dan maar!
Zal ff online komen (Michelangelo, oranje muts). Als het kan een vrouwtje, Adamant + Intimidate :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:40:04 #276
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132366412
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:32 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ingame naam is Danny. Zwart/witte pet met een rode veer erop :) Wat heb je te bieden? Toevallig een Tyrunt?

Mannetje of vrouwtje Shinx en met welke ability? Ik kan ze volgens mij allemaal wel aanbieden :D
Nee, heb weinig bijzondere ook. Een braixen met modest nature. Een steelix met impish nature. ?

Heb je een female met mild nature?

Ik moet eerst even een lading Chinees wegwerken, ben je later online?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132366492
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:40 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Nee, heb weinig bijzondere ook. Een braixen met modest nature. Een steelix met impish nature. ?

Heb je een female met mild nature?

Ik moet eerst even een lading Chinees wegwerken, ben je later online?
Wel een female, maar ze zijn allemaal Adamant :) Geef me maar wat :D

Ben tot een uur of 22:00 wel online :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132366624
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:43 schreef Metonae het volgende:

[..]

Wel een female, maar ze zijn allemaal Adamant :) Geef me maar wat :D

Ben tot een uur of 22:00 wel online :)
Ik kan je niet benaderen voor trade :(
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 20 oktober 2013 @ 18:49:05 #279
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132366691
Iemand die van zijn Xerneas af wil?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132367098
Mik ik net een Shinx de Wonder Trade in, krijg ik een Fletchling terug met de naam "Bad luck". Flikkers :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132367115
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef Metonae het volgende:
Mik ik net een Shinx de Wonder Trade in, krijg ik een Fletchling terug met de naam "Bad luck". Flikkers :')
_O-
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132367142
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:14 schreef Metonae het volgende:
Dat Wonder Trade is niet compleet ruk meer! Kreeg zojuist een Heatmor, Luvdisk, Alomomola, Snover en een Poliwag. Allemaal Pokemon die ik nog niet in mn dex had :D
Ik heb ook tot nu toe leuke trades gehad, had net milktank. Whaha
pi_132367166
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ik heb ook tot nu toe leuke trades gehad, had net milktank. Whaha
Krijg nu een Jynx. Opzich ook niet verkeerd.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:10:20 #284
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132367413
Nu even een Panpour tegen een Aerodactyl geruild :o :o
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132368146
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:00 schreef Metonae het volgende:
Mik ik net een Shinx de Wonder Trade in, krijg ik een Fletchling terug met de naam "Bad luck". Flikkers :')
_O_

Ik heb een Combee gekregen die gevangen is met een Masterball die heette: Regrets.

Moest lachen.
pi_132368427
wonder trade? :o
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_132368716
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Grandesco het volgende:

[..]
Ik heb een Combee gekregen die gevangen is met een Masterball die heette: Regrets.

Moest lachen.
Hahaha wat is die Wonder Trade toch ook een heerlijk iets :')
pi_132368854
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
wonder trade? :o
Je geeft een pokemon en krijgt iets random er voor terug.

Tips voor mensen die money nodig hebben. (je moet minimaal 100k hebben)

Doe het 3 sterren Cafe in Luminose town (Cafe Le Wow als je de Taxi wilt pakken)

Doe de rotation battle en zorg dat je elke battle wint in 6 beurten (behalve de laatste dat is 4 beurten... het wordt je vertelt waarom). Je krijgt hier als je alles goed doet 25 mushrooms voor (verkopen voor 6250 each, voor elke fout* krijg je er 1 in mindering). De trainers met Amulet coin geven allemaal zo'n 40k. Je maakt dus iets van 80k winst per keer en je krijgt iets van 400k exp.
Als je een perfecte run doet krijg je trouwens een permanente korting van 10% van de buyin van 100k.

*fout is een beurt langer of een pokemon die faint.
pi_132368912
Net een shiny Geodude tegengekomen in een horde. Werd 'ie vermoord door magnitude van een andere :') Fml!
pi_132368947
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Net een shiny Geodude tegengekomen in een horde. Werd 'ie vermoord door magnitude van een andere :') Fml!
Dat had ik toen ook! Die Shiny Geodude dan. Is het net de Shiny die de laatste Magnitude doet en dus zn hele team sloopt. ULTRA BALL!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 20:12:12 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132369658
Ben Dratini aan het breeden krijg ik een rash mannetje ik denk mooi eens even mee trainen is de volgende een modest vrouwtje :D
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132370963
Hmm ik zie dat je pas laat in het spel een Everstone krijgt..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Redactie Games zondag 20 oktober 2013 @ 20:37:11 #293
181272 crew  Noppie2000
pi_132370985
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand die van zijn Xerneas af wil?
Heb er 1 extra, wat bied je? ;)
  zondag 20 oktober 2013 @ 20:41:18 #294
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_132371217
torchik uit mystery gift , en bagon gevangen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_132371312
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:36 schreef MrMoon het volgende:
Hmm ik zie dat je pas laat in het spel een Everstone krijgt..
Roggenrollas en Geodudes hebben deze.

(50% en 5%)
pi_132371409
Is er trouwens een snellere manier om die friendcodes in te voeren :')
3196-2767-5467 Gers gers martijn b
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_132371930
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:32 schreef Grandesco het volgende:

[..]

_O_

Ik heb een Combee gekregen die gevangen is met een Masterball die heette: Regrets.

Moest lachen.
Klonk bekend, stond gisteren al op Reddit
pi_132372048
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Klonk bekend, stond gisteren al op Reddit
[ afbeelding ]
:D Ik heb em met een capital R
pi_132372669
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Klonk bekend, stond gisteren al op Reddit
[ afbeelding ]
masyer ball cheat :')
Because you know i'm all about that ass
pi_132373121
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Net een shiny Geodude tegengekomen in een horde. Werd 'ie vermoord door magnitude van een andere :') Fml!
Quick ball FTW.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132373366
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Quick ball FTW.
Kan niet. Je moet eerst 4 van de 5 slopen, anders is je 'Aim' niet goed :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')