abonnement Unibet Coolblue
pi_136326608
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Lol

Tja niet iedereen heeft er zin in om er wat tijd in te steken. Ik had in het begin ook veel problemen hoor, maar ik heb toch gewoon volgehouden. En nu speelt Fallout 3 gewoon super op Windows 7. Crashes hou je altijd wel, maar dat is misschien ook 2 crashes per 1 a 2 avonden. Fallout New Vegas freezed hier soms ook nog.

Die melding die jij kreeg heeft meestal te maken met mods die bepaalde esp's of esm's niet hebben in je loadorder. Had jij toevallig ook FOSE geïnstalleerd? Ik ga er stiekem vanuit van niet :@

En welke mods had je geïnstalleerd staan?

Bedoel het niet lullig hoor, maar vind wel dat je het heel snel al opgeeft.

Dat hoort gewoon bij pc gamen en zeker als je wil modden. Je moet er even tijd in steken. Wil je dat niet, tja dan zijn consoles makkelijker ja, maar ik kan echt niet meer dit soort games op een console spelen.

Edit: Maar ik denk dat de boosdoener ook weleens Windows 8.1 kan zijn.

Ook zonder mods en plugins (alles eraf gegooid en een nieuwe installatie) bleef ik dat probleem houden.
En de mods die ik eerst had vereisten geen FOSE. Die mods voldeden ook aan alle requirements die nodig waren.
Ik had tevens ook de juiste esm's en esp's in de juiste load order staan.

Maar zoals gezegd, ook na alleen een verse install van FO3 bleef ik dat probleem houden. Dus het zal best wel eens aan Windows 8.1 kunnen liggen helaas.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136361794
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ook zonder mods en plugins (alles eraf gegooid en een nieuwe installatie) bleef ik dat probleem houden.
En de mods die ik eerst had vereisten geen FOSE. Die mods voldeden ook aan alle requirements die nodig waren.
Ik had tevens ook de juiste esm's en esp's in de juiste load order staan.

Maar zoals gezegd, ook na alleen een verse install van FO3 bleef ik dat probleem houden. Dus het zal best wel eens aan Windows 8.1 kunnen liggen helaas.
Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar ik ben nu ook al te laat aangezien je Fallout 3 heb verkocht. Maar wat je wel kon proberen was deze mod: http://taleoftwowastelands.com/

Daarmee kan je Fallout 3 met de New Vegas engine spelen. Fallout 3 loopt dan meteen veel beter, omdat je met die NV engine speelt. Ik speel er zelf ook mee en heb er bijna geen problemen mee.

Die mod heeft toch wel leuke dingen die je kan doen. Companions uit NV kunnen ook gewoon in Fallout 3 mee, veel mods (New Vegas heeft toch wel de betere en stabielere mods) van New Vegas kan je gewoon in de Fallout 3 wereld gebruiken, en uiteraard gewoon in 2 Wastelands (wat nu eigenlijk 1 big ass speelwereld wordt door die mod) je ding doen met je character.

Het is jammer dat je het al zo snel weer weggedaan heb. Want New Vegas moet volgens mij wel gewoon werken op Windows 8.1.
pi_136364066
dan hoef ik het denk ik ook niet te proberen fallout 3 op windows 8.1
pi_136365924
quote:
17s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:01 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik was het helemaal vergeten te zeggen, maar ik ben nu ook al te laat aangezien je Fallout 3 heb verkocht. Maar wat je wel kon proberen was deze mod: http://taleoftwowastelands.com/

Daarmee kan je Fallout 3 met de New Vegas engine spelen. Fallout 3 loopt dan meteen veel beter, omdat je met die NV engine speelt. Ik speel er zelf ook mee en heb er bijna geen problemen mee.

Die mod heeft toch wel leuke dingen die je kan doen. Companions uit NV kunnen ook gewoon in Fallout 3 mee, veel mods (New Vegas heeft toch wel de betere en stabielere mods) van New Vegas kan je gewoon in de Fallout 3 wereld gebruiken, en uiteraard gewoon in 2 Wastelands (wat nu eigenlijk 1 big ass speelwereld wordt door die mod) je ding doen met je character.

Het is jammer dat je het al zo snel weer weggedaan heb. Want New Vegas moet volgens mij wel gewoon werken op Windows 8.1.
New Vegas werkte meteen, gisteren geïnstalleerd. Geen enkel probleem.
Bij FO3 kwam ik gewoon niet verder dan 'New Game' en een paar seconden later crashte die. Alles geprobeerd, niks hielp zoals gezegd.

Maar goed, nu bezig met Star Wars TOR te installeren, heb zojuist mijn controller ingesteld met MotionInJoy en Xpadder (2 programma's om met een controller MMO's en andere games te spelen op de pc/laptop).
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136676303
@ StateofMind

Ja dan houdt het helaas op. Ik heb er ook nog wel last van hoor. Komt gewoon omdat Fallout 3 niet geoptimaliseerd is voor Windows 7 en Windows 8.

Laatste update :')

Nu een maand of 2 verder en kan nu wel echt zeggen dat ik toch wel New Vegas veel beter vind. Ik blijf Fallout 3 wel sterker vinden qua wereld, maar toch doet Fallout New Vegas veel meer dingen beter.

Had in begin wat problemen, maar die zijn echt helemaal verdwenen nu. Heb nu betere hardware en dat merk ik ook wel meteen. Waar ik eerst de vele crashes en freezes had. Is het tijdens een speelsessie nu gewoon uren super te spelen :Y Ook met een boel mods blijft de game gewoon stabiel :Y

Zeker qua mods bied New Vegas echt veel meer in vergelijking met Fallout 3. Fallout 3 heeft ook een paar goede mods, maar New Vegas heeft toch wel de betere en completere mods.

Paar voorbeelden:

Project Nevada die je veel meer kan customizen. Bij FWE (Fallout 3 variant) kon je ook wel dingen aanpassen, maar bij Project Nevada heb je toch meer belangrijkere dingen die je kan aanpassen.

Weapon Mod Kits had je standaard al in New Vegas, maar met die mod had je echt heel veel meer opties voor je wapens. Fallout 3 had ook een mod waar je mods voor je wapens kon nemen, maar dat was alleen toepasbaar op de vanilla wapens. En dat waren er al niet heel veel :')

World of Pain is ook veel interessanter dan in Fallout 3.

MCM is een menu dat je helpt om je mods aan te passen. Is echt super handig om te gebruiken. Jammer dat dat nooit voor Fallout 3 is gemaakt.

En dan heb je ook nog de companions en quest mods die New Vegas echt vele malen beter doet.

Companions als Willow _O_ , Niner en Delijah ga je echt niet vinden hoor op Fallout3Nexus.

Hetzelfde geldt voor alle questmods. Fallout 3 had maar 1 leuke questmod en dat was Project Genesis. Tenminste dat vind ik dan. New Vegas heeft zoveel leukere zoals New Vegas Bounties 1 en 2, Project Brazil, The New Bison Steve Hotel, The Inheritance, DEIMOS en ga zo maar door.

En er zijn nog zoveel dingen meer die New Vegas beter doet,

Ik wil nu echt niet negatief zijn over Fallout 3, want het blijft nog steeds 1 van mijn favoriete games ooit. Maar moet toch eerlijk bekennen dat ik nu toch wel New Vegas de betere vind :Y

Misschien is het ook gewoon maar eens tijd dat ik Fallout 3 laat liggen :+ _O- Die game heb ik echt al zo vaak gespeeld dat ik bijna elk dingetje wel weet te vinden :')
pi_136682418
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:40 schreef Vault-Boy het volgende:
@ StateofMind

Ja dan houdt het helaas op. Ik heb er ook nog wel last van hoor. Komt gewoon omdat Fallout 3 niet geoptimaliseerd is voor Windows 7 en Windows 8.

Laatste update :')

Nu een maand of 2 verder en kan nu wel echt zeggen dat ik toch wel New Vegas veel beter vind. Ik blijf Fallout 3 wel sterker vinden qua wereld, maar toch doet Fallout New Vegas veel meer dingen beter.

Had in begin wat problemen, maar die zijn echt helemaal verdwenen nu. Heb nu betere hardware en dat merk ik ook wel meteen. Waar ik eerst de vele crashes en freezes had. Is het tijdens een speelsessie nu gewoon uren super te spelen :Y Ook met een boel mods blijft de game gewoon stabiel :Y

Zeker qua mods bied New Vegas echt veel meer in vergelijking met Fallout 3. Fallout 3 heeft ook een paar goede mods, maar New Vegas heeft toch wel de betere en completere mods.

Paar voorbeelden:

Project Nevada die je veel meer kan customizen. Bij FWE (Fallout 3 variant) kon je ook wel dingen aanpassen, maar bij Project Nevada heb je toch meer belangrijkere dingen die je kan aanpassen.

Weapon Mod Kits had je standaard al in New Vegas, maar met die mod had je echt heel veel meer opties voor je wapens. Fallout 3 had ook een mod waar je mods voor je wapens kon nemen, maar dat was alleen toepasbaar op de vanilla wapens. En dat waren er al niet heel veel :')

World of Pain is ook veel interessanter dan in Fallout 3.

MCM is een menu dat je helpt om je mods aan te passen. Is echt super handig om te gebruiken. Jammer dat dat nooit voor Fallout 3 is gemaakt.

En dan heb je ook nog de companions en quest mods die New Vegas echt vele malen beter doet.

Companions als Willow _O_ , Niner en Delijah ga je echt niet vinden hoor op Fallout3Nexus.

Hetzelfde geldt voor alle questmods. Fallout 3 had maar 1 leuke questmod en dat was Project Genesis. Tenminste dat vind ik dan. New Vegas heeft zoveel leukere zoals New Vegas Bounties 1 en 2, Project Brazil, The New Bison Steve Hotel, The Inheritance, DEIMOS en ga zo maar door.

En er zijn nog zoveel dingen meer die New Vegas beter doet,

Ik wil nu echt niet negatief zijn over Fallout 3, want het blijft nog steeds 1 van mijn favoriete games ooit. Maar moet toch eerlijk bekennen dat ik nu toch wel New Vegas de betere vind :Y

Misschien is het ook gewoon maar eens tijd dat ik Fallout 3 laat liggen :+ _O- Die game heb ik echt al zo vaak gespeeld dat ik bijna elk dingetje wel weet te vinden :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136682625
quote:
17s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:40 schreef Vault-Boy het volgende:
lang verhaal
Fuck dat, Fallout 3 is beter.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136683081
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef Drankster het volgende:

[..]

Fuck dat, Fallout 3 is beter.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136720968
Echt man wat je op je beeldscherm kan toveren met een boel grafische mods :o







En daarom kan ik door dit soort dingen echt niet meer terug naar consoles.
  Eindredactie Games zondag 16 februari 2014 @ 19:10:40 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136783364
Nu wil ik ook een Galaxy Gear horloge:
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 18 februari 2014 @ 09:58:17 #211
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136839284
quote:
4s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:10 schreef donald_dick het volgende:
Nu wil ik ook een Galaxy Gear horloge:
[ afbeelding ]
_O-! Zo nutteloos maar ik wil het ook :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_137034855
Zat net even voor de grap het vorige topic door te lezen, en daar viel me echt op dat ik maar bleef volhouden dat Fallout 3 beter was etc. Had het al eerder gemeld, maar nu ben ik er echt 100% zeker van. Ik ben echt omgekeerd van Fallout 3 naar Fallout New Vegas.

Fallout New Vegas liep vaak vast bij mij ja, maar nu door nieuwe hardware en een nieuwe mod (NVAC) Merk ik echt dat Fallout New Vegas nu echt als een zonnetje loopt hier. Ik heb echt totaal geen last meer van crashes of freezes _O_

Tot een jaar geleden haatte ik New Vegas nog door al die problemen, maar ik merk toch dat ik steeds meer liefde voor de game krijg. Het is zelfs nu zover dat ik Fallout 3 soms saai vind worden, omdat het toch een simpelere game is qua mogelijkheden etc. Ik ben het nu ook wel eens met meerdere mensen die wat over New Vegas zeiden in het vorige topic. Dingen zoals DT, Weapon mods (zeker als je ook nog de WMX mod download), Reputatiesysteem, Ammotypes, Wapens en niet te vergeten de vele betere mods op Nexus.

Het komt ook een beetje omdat ik een Youtuber volgt die ook deze games gemod speelt. Ik heb dezelfde mods die hij heeft, en damn je New Vegas ervaring wordt echt compleet anders. Dan merk je echt dat New Vegas veel meer diepgang heeft en veel en veel meer mogelijkheden heeft.

Nee je zou het van mij niet verwachten, maar ik zeg het nu toch. Van mij mag Fallout 4 toch wel meer de kant op van New Vegas. De wereld van Fallout 3, maar alle extra's van Fallout New Vegas
  zondag 23 februari 2014 @ 13:17:43 #213
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_137045577
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Zat net even voor de grap het vorige topic door te lezen, en daar viel me echt op dat ik maar bleef volhouden dat Fallout 3 beter was etc. Had het al eerder gemeld, maar nu ben ik er echt 100% zeker van. Ik ben echt omgekeerd van Fallout 3 naar Fallout New Vegas.

Fallout New Vegas liep vaak vast bij mij ja, maar nu door nieuwe hardware en een nieuwe mod (NVAC) Merk ik echt dat Fallout New Vegas nu echt als een zonnetje loopt hier. Ik heb echt totaal geen last meer van crashes of freezes _O_

Tot een jaar geleden haatte ik New Vegas nog door al die problemen, maar ik merk toch dat ik steeds meer liefde voor de game krijg. Het is zelfs nu zover dat ik Fallout 3 soms saai vind worden, omdat het toch een simpelere game is qua mogelijkheden etc. Ik ben het nu ook wel eens met meerdere mensen die wat over New Vegas zeiden in het vorige topic. Dingen zoals DT, Weapon mods (zeker als je ook nog de WMX mod download), Reputatiesysteem, Ammotypes, Wapens en niet te vergeten de vele betere mods op Nexus.

Het komt ook een beetje omdat ik een Youtuber volgt die ook deze games gemod speelt. Ik heb dezelfde mods die hij heeft, en damn je New Vegas ervaring wordt echt compleet anders. Dan merk je echt dat New Vegas veel meer diepgang heeft en veel en veel meer mogelijkheden heeft.

Nee je zou het van mij niet verwachten, maar ik zeg het nu toch. Van mij mag Fallout 4 toch wel meer de kant op van New Vegas. De wereld van Fallout 3, maar alle extra's van Fallout New Vegas
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_137226272
Fallout 1 + 2 soundtrack.

Holy shit _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:19:37 #215
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_138206934
Mocht ik nu óf FO3, óf FNV willen spelen, welke zouden jullie me dan aanraden? Waarschijnlijk New Vegas, maar verpest dat niet een latere playthrough van FO3?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:45:29 #216
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138208023
Qua verhaal niet, daarin hebben ze niks met elkaar te maken. De gameplay (engine) is het enige wat ze gemeen hebben. En daarin was NV toch wel de betere, gebalanceerder en uitgebreider. Dus ik zou met F3 beginnen als ik jou was. Dan neem je geen stap achteruit, als je NV erna speelt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:07:20 #217
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_138208987
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef Quotidien het volgende:
Mocht ik nu óf FO3, óf FNV willen spelen, welke zouden jullie me dan aanraden? Waarschijnlijk New Vegas, maar verpest dat niet een latere playthrough van FO3?
Installeer FO3 en installeer FNV installeer dan Tales of Two Wastelands voor FNV dan kun je F3 in FNV spelen en ook FNV zelf
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 26 maart 2014 @ 22:51:24 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138211343
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Installeer FO3 en installeer FNV installeer dan Tales of Two Wastelands voor FNV dan kun je F3 in FNV spelen en ook FNV zelf
Whoa. Falloutception
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_138216079
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Installeer FO3 en installeer FNV installeer dan Tales of Two Wastelands voor FNV dan kun je F3 in FNV spelen en ook FNV zelf
Maar helaas kom je dan wel weer veel bugs tegen.

Ik heb het een lange tijd gebruikt, maar er zitten gewoon nog teveel bugs in beide games als je TTW gebruikt. Het is een toffe mod hoor, maar uiteindelijk speel ik de games toch liever gewoon los van elkaar. Je kan ook lang niet alle Fallout 3 mods meer gebruiken.

Maar heb je de mod nog nooit gebruikt of heb je er nog nooit van gehoord. Dan kan het wel een leuke mod zijn om uit proberen. Het heeft namelijk wel wat. Gewoon met 1 character 2 wastelands doorlopen bijvoorbeeld.
pi_138232560
Heb de story en ad-ons uitgespeeld en ben nu level 46. Heb bijna alle locaties ontdekt en heb ook al veel unieke wapens en armors verzameld. Heb alle companions en veel side quests en unmarked quests gedaan. Mijn vraag is nu: Wat is er nog te doen? Zijn er nog vette unmarkes locations zoals in Fallout 3, unieke items, side quests etc die moeilijk te vinden zijn ofzo? En wat zijn grote enemy spawns? Weet nog dat je in Fallout 3 die outcast bunker had waar de Super Mutants steeds respawnden *) ook zo iets in fnv?

Thanks
Pogo dancing!
pi_138607107
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Heb de story en ad-ons uitgespeeld en ben nu level 46. Heb bijna alle locaties ontdekt en heb ook al veel unieke wapens en armors verzameld. Heb alle companions en veel side quests en unmarked quests gedaan. Mijn vraag is nu: Wat is er nog te doen? Zijn er nog vette unmarkes locations zoals in Fallout 3, unieke items, side quests etc die moeilijk te vinden zijn ofzo? En wat zijn grote enemy spawns? Weet nog dat je in Fallout 3 die outcast bunker had waar de Super Mutants steeds respawnden *) ook zo iets in fnv?

Thanks
Er zijn een aantal unmarked gebieden die wel wat uitdaging bieden waaronder de Deathclaw Promontory aan de oostkant van de rivier.
Daarnaast zou je ook een berg mods kunnen proberen die over het algemeen passende content bieden.

Waaronder:

A world of pain
New Vegas bounties I
New Vegas bounties II
The Inheritance
Beyond Boulder Dome

En meer.
Such sarcasm, much burn, wow.
pi_138619224
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:58 schreef YoloZwerver het volgende:

[..]

Er zijn een aantal unmarked gebieden die wel wat uitdaging bieden waaronder de Deathclaw Promontory aan de oostkant van de rivier.
Daarnaast zou je ook een berg mods kunnen proberen die over het algemeen passende content bieden.

Waaronder:

A world of pain
New Vegas bounties I
New Vegas bounties II
The Inheritance
Beyond Boulder Dome

En meer.
Hij speelt op een console.

Ik kan hem ook niet veel aanraden. Als die op de pc zou gamen dan kan die inderdaad veel uren kwijt met bovenstaande mods.
  maandag 7 april 2014 @ 18:45:04 #223
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_138620316
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 00:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 1 + 2 soundtrack.

Holy shit _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
De games ook gespeeld?
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:50:12 #224
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138655500
Goeie vraag.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_138656283
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 18:45 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

De games ook gespeeld?
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:50 schreef The_Substitute het volgende:
Goeie vraag.
Nee :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')