abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 december 2014 @ 07:52:30 #276
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_148037273
Nee, köln is niet beter dan gladbach. Ik zou Schalke doen en dan stappen in Bochum.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_148056506
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil met mijn broertje graag de echte voetbalcultuur proeven in Duitsland.

Hebben jullie clubs waar ik dit kan vinden gecombineerd met een leuke stad met veel bier?

Het liefst niet te ver van de grens of een goedkoop vliegticket.
Mijn pa en ik gaan sowieso één keer per seizoen naar Schalke, gewoon lekker de ICE boeken en pakken via nshispeed, kost als je een vooruit boekt geen drol. Beetje vroeg aankomen en dan met nog een stuk of 3000 supporters wat biertjes en Jagermeisters wegtikken op Gelsenkirchen Hbf (daar kopen of lekker cheap van thuis meenemen), daarna richting het stadion met de op wedstrijddagen gratis tram. Bij het tramstation van de Veltins Arena heb je weer allerlei verkopertjes van goedkoop blikbier en daarna kan je lekker aan de Bratwurst. Geweldige sfeer voor het stadion!
Daarna Huntelaar zien schitteren 8-) en genieten van de sfeer. Na de wedstrijd het omgekeerde riedeltje en weer met de trein richting Nederland.
Ben pas toevallig naar Dortmund geweest en het stadion en sfeer zijn denk ik onverslaanbaar maar met alles er omheen kies ik de volgende keer weer gewoon lekker voor Schalke. 8-)

En als je om 12:00 al aan het bier en jagermeister begint heb je het 's avonds echt wel gehad denk ik. :P Scheelt je in ieder geval al hotelkosten.
pi_148078959
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 18:00 schreef tralalala het volgende:

[..]

Mijn pa en ik gaan sowieso één keer per seizoen naar Schalke, gewoon lekker de ICE boeken en pakken via nshispeed, kost als je een vooruit boekt geen drol. Beetje vroeg aankomen en dan met nog een stuk of 3000 supporters wat biertjes en Jagermeisters wegtikken op Gelsenkirchen Hbf (daar kopen of lekker cheap van thuis meenemen), daarna richting het stadion met de op wedstrijddagen gratis tram. Bij het tramstation van de Veltins Arena heb je weer allerlei verkopertjes van goedkoop blikbier en daarna kan je lekker aan de Bratwurst. Geweldige sfeer voor het stadion!
Daarna Huntelaar zien schitteren 8-) en genieten van de sfeer. Na de wedstrijd het omgekeerde riedeltje en weer met de trein richting Nederland.
Ben pas toevallig naar Dortmund geweest en het stadion en sfeer zijn denk ik onverslaanbaar maar met alles er omheen kies ik de volgende keer weer gewoon lekker voor Schalke. 8-)

En als je om 12:00 al aan het bier en jagermeister begint heb je het 's avonds echt wel gehad denk ik. :P Scheelt je in ieder geval al hotelkosten.
Ik ga naar Koln - Hannover en Dusseldorf - Nurnberg
Gino ♥
pi_148328163
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:59 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil met mijn broertje graag de echte voetbalcultuur proeven in Duitsland.

Hebben jullie clubs waar ik dit kan vinden gecombineerd met een leuke stad met veel bier?

Het liefst niet te ver van de grens of een goedkoop vliegticket.
Zelf ben ik fan van Bayern. Onlangs daar ook in het stadion geweest. Was leuk om daar als fan bij te zijn. De sfeer echter viel me wel soms wat tegen, af en toe gewoon helemaal stil.

Dortmund daarentegen ben ik nu twee keer geweest en dat heeft een geweldige sfeer. In de nabije omtrek van Nederland is dat voor mij de beste keuze op voetbalgebied. Kaarten zijn tweedehands via Viagogo redelijke eenvoudig te krijgen.
pi_148330811
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Zelf ben ik fan van Bayern. Onlangs daar ook in het stadion geweest. Was leuk om daar als fan bij te zijn. De sfeer echter viel me wel soms wat tegen, af en toe gewoon helemaal stil.

Dortmund daarentegen ben ik nu twee keer geweest en dat heeft een geweldige sfeer. In de nabije omtrek van Nederland is dat voor mij de beste keuze op voetbalgebied. Kaarten zijn tweedehands via Viagogo redelijke eenvoudig te krijgen.
Achterlijk duur viagogo.

Bayern is mij veel te commercieel.
Gino ♥
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:38:53 #281
51286 w00h00
Digital man!
pi_148481453
Oke ik wil met een vriend naar Engeland om een authentieke en sfeervolle wedstrijd te ervaren. Premier league of Championship.

Rekening houdende met het budget en dus de vlieg- en overnachtingstarieven, wat is een aanrader?
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:49:40 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148481956
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Zelf ben ik fan van Bayern. Onlangs daar ook in het stadion geweest. Was leuk om daar als fan bij te zijn. De sfeer echter viel me wel soms wat tegen, af en toe gewoon helemaal stil.

Dortmund daarentegen ben ik nu twee keer geweest en dat heeft een geweldige sfeer. In de nabije omtrek van Nederland is dat voor mij de beste keuze op voetbalgebied. Kaarten zijn tweedehands via Viagogo redelijke eenvoudig te krijgen.
Meest VBLers zijn voor FC Bayern(Die Beste), waaronder als grootste supporters Davy, ik en Johannes. Dus je bent welkom.

Verder raad ik je aan om een keer samen met Johannes en Paxcon naar Euroborg te gaan. Dat zijn de echte echte supporters voor de enige echte club in het Noorden die je een geweldige dag bezorgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door KingRoland op 08-01-2015 20:54:45 ]
  Forum Admin / PR donderdag 8 januari 2015 @ 22:29:35 #283
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148485930
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef w00h00 het volgende:
Oke ik wil met een vriend naar Engeland om een authentieke en sfeervolle wedstrijd te ervaren. Premier league of Championship.

Rekening houdende met het budget en dus de vlieg- en overnachtingstarieven, wat is een aanrader?
Ga naar een volksclub, probeer de grote clubs te vermijden. Championship is leuk, maar de wedstrijd zelf hoef je eigenlijk niet te kijken. Misschien dat een pot van West Ham bijvoorbeeld wat is
pi_148486103
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Meest VBLers zijn voor FC Bayern(Die Beste), waaronder als grootste supporters Davy, ik en Johannes. Dus je bent welkom.

Verder raad ik je aan om een keer samen met Johannes en Paxcon naar Euroborg te gaan. Dat zijn de echte echte supporters voor de enige echte club in het Noorden die je een geweldige dag bezorgen.
Fan zijn van Bayern.... hoe kan dat nou als je er 1000 km vandaan woont.
Een voorkeur hebben ja, dat is wat anders. Als Bayern 2e BL had gespeeld dan had je niemand op VBL horen kraaien over deze club. Meeloperij.
U MAD?
  Forum Admin / PR donderdag 8 januari 2015 @ 22:36:18 #285
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148486176
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Fan zijn van Bayern.... hoe kan dat nou als je er 1000 km vandaan woont.
Een voorkeur hebben ja, dat is wat anders. Als Bayern 2e BL had gespeeld dan had je niemand op VBL horen kraaien over deze club. Meeloperij.
Zo gaat het toch bij ongeveer elke buitenlandse club? De Nederlandse FOK!kers die buitenlandse clubs aanhangen en ook daadwerkelijk wel eens een wedstrijd bezoeken zijn op een hand te tellen denk ik
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:49:22 #286
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148486712
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Fan zijn van Bayern.... hoe kan dat nou als je er 1000 km vandaan woont.
Een voorkeur hebben ja, dat is wat anders. Als Bayern 2e BL had gespeeld dan had je niemand op VBL horen kraaien over deze club. Meeloperij.
1. Zo kan je hetzelfde zeggen over Real Madrid, Barca en de rest dus je opmerking slaat nergens op.

2. Van mijn plek naar de staat Beieren(Bayern) is geen 1000km
  Forum Admin / PR donderdag 8 januari 2015 @ 23:02:50 #287
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148487281
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef KingRoland het volgende:

[..]

1. Zo kan je hetzelfde zeggen over Real Madrid, Barca en de rest dus je opmerking slaat nergens op.
Bayern is toch alleen maar een voorbeeld van hem, omdat het daar toevallig over ging? Die theorie is op bijna elke ploeg in het buitenland toe te passen die succes heeft.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:05:21 #288
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148487383
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef Sked het volgende:

[..]

Bayern is toch alleen maar een voorbeeld van hem, omdat het daar toevallig over ging? Die theorie is op bijna elke ploeg in het buitenland toe te passen die succes heeft.
Hij had het specifiek over Bayern, geen voorbeeld.
pi_148487517
Precies, gewoon een voorbeeld.

Wanneer je echt wedstrijden gaat bezoeken om de cult en alles eromheen dan kom je er snel achter dat clubs als Barca, Madrid, Bayern, City verschrikkelijk zijn. Grotendeels klapvee. De charme zit hem in de beleving, stad etc. als je naar het buitenland gaat. Althans dat is mijn mening. Voetbal is bijzaak.

Maar mensen die zich 'fan' noemen van een buitenlandse club.... all for the glory. Je hebt een voorkeur voor een bepaalde club, maar bent geen fan. Als Robben bij Mainz had gespeeld en titels had gepakt was iedereen voor Mainz :')
U MAD?
  Forum Admin / PR donderdag 8 januari 2015 @ 23:08:49 #290
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148487519
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Hij had het specifiek over Bayern, geen voorbeeld.
Dan nog slaat zijn opmerking ergens op, omdat het op elke club toe te passen is. Zelfs al had hij het specifiek over Bayern.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:15:10 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148487819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef Sked het volgende:

[..]

Dan nog slaat zijn opmerking ergens op, omdat het op elke club toe te passen is. Zelfs al had hij het specifiek over Bayern.
Nee dan zou het echt nergens op slaan :') zoals hij net boven had gezegd het was een voorbeeld.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:17:13 #292
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_148487915
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Precies, gewoon een voorbeeld.

Wanneer je echt wedstrijden gaat bezoeken om de cult en alles eromheen dan kom je er snel achter dat clubs als Barca, Madrid, Bayern, City verschrikkelijk zijn. Grotendeels klapvee. De charme zit hem in de beleving, stad etc. als je naar het buitenland gaat. Althans dat is mijn mening. Voetbal is bijzaak.

Maar mensen die zich 'fan' noemen van een buitenlandse club.... all for the glory. Je hebt een voorkeur voor een bepaalde club, maar bent geen fan. Als Robben bij Mainz had gespeeld en titels had gepakt was iedereen voor Mainz :')
Klopt en als CR7 of Messi bij Olympiakos speelde was iedereen voor die club. Logisch natuurlijk.
pi_148487992
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Precies, gewoon een voorbeeld.

Wanneer je echt wedstrijden gaat bezoeken om de cult en alles eromheen dan kom je er snel achter dat clubs als Barca, Madrid, Bayern, City verschrikkelijk zijn. Grotendeels klapvee. De charme zit hem in de beleving, stad etc. als je naar het buitenland gaat. Althans dat is mijn mening. Voetbal is bijzaak.

Maar mensen die zich 'fan' noemen van een buitenlandse club.... all for the glory. Je hebt een voorkeur voor een bepaalde club, maar bent geen fan. Als Robben bij Mainz had gespeeld en titels had gepakt was iedereen voor Mainz :')
g

Het is niet vanwege robben dat ik fan ben van Bayern. Meer sinds Kahn en Effenberg die er alles voor doen om te winnen.
pi_148487993
Overigens om ontopic te blijven;

Ik ga binnenkort naar Eintracht Frankfurt en Kaiserslautern. Beide clubs nog nooit geweest. Eintracht heb ik kaarten al binnen, Lautern dit weekend bestellen.
Zin in.
U MAD?
pi_148488033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Klopt en als CR7 of Messi bij Olympiakos speelde was iedereen voor die club. Logisch natuurlijk.
Nee niet logisch. Maar cut the crap maar, laten we ontopic blijven. Daar is het topic te mooi voor.
U MAD?
pi_148493521
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens om ontopic te blijven;

Ik ga binnenkort naar Eintracht Frankfurt en Kaiserslautern. Beide clubs nog nooit geweest. Eintracht heb ik kaarten al binnen, Lautern dit weekend bestellen.
Zin in.
Eintracht is wel tof! Kaiserslautern staat ook nog op mijn planning maar ja..tijd tekort :)
In maart in ieder geval naar Union Berlin-St Pauli en hopelijk datzelfde weekend naar Dynamo Dresden-Hallescher FC. Maar de definitieve speeldata voor de 3.Liga voor dat weekend staat nog niet vast :(
pi_148498437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 05:45 schreef _NeedeRadicals_ het volgende:

[..]

Eintracht is wel tof! Kaiserslautern staat ook nog op mijn planning maar ja..tijd tekort :)
In maart in ieder geval naar Union Berlin-St Pauli en hopelijk datzelfde weekend naar Dynamo Dresden-Hallescher FC. Maar de definitieve speeldata voor de 3.Liga voor dat weekend staat nog niet vast :(
Speeldagen 22 t/m 28 1e en 2e Bundesliga liggen inderdaad vast, 3. Liga nog even afwachten.
Mooi man Dresden en Union _O_
U MAD?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:01:10 #298
357045 Grifte
Feijenoord
pi_148502717
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef w00h00 het volgende:
Oke ik wil met een vriend naar Engeland om een authentieke en sfeervolle wedstrijd te ervaren. Premier league of Championship.

Rekening houdende met het budget en dus de vlieg- en overnachtingstarieven, wat is een aanrader?
Hangt er ontzettend vanaf welke wedstrijd je bezoekt van een club. Er zijn geen Engelse clubs (meer) waar je gegarandeerd voor een goede sfeer heen kunt gaan. Een wedstrijd als Sunderland - Newcastle of Brentford - Fulham zal een stuk leuker zijn dan als je bij dezelfde clubs een wedstrijd tegen bijvoorbeeld iets als Swansea of Wigan bezoekt.

Als je wat data geeft waarop je eventueel zou willen gaan zouden we een advies kunnen geven met het speelschema ernaast. Qua locatie is London / Oostkust natuurlijk makkelijk vanuit NL, al is vliegen op Manchester etc ook niet al te prijzig dacht ik.
pi_148509954
Inderdaad, zoek naar een derby als dat even mogelijk is. In een stad als Londen met 20 professionele clubs kun je makkelijk twee-drie leuke wedstrijden vinden in een weekend.

Ik zou ook echt westrijden in de lagere divisies aanraden.
Als je in Londen zit raad ik Brentford, Wimbledon, Leyton Orient, Millwall, Barnet en Crystal Palace allemaal wel aan.
pi_148533897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Speeldagen 22 t/m 28 1e en 2e Bundesliga liggen inderdaad vast, 3. Liga nog even afwachten.
Mooi man Dresden en Union _O_
Heb,bij toeval,al veel uitwedstrijden van Union gezien. Sindsdien een beetje een zwak voor hen gekregen. 2jaar? geleden naar Hertha-Union geweest in de 2.Liga. Uitverkocht Olympia..zeer indrukwekkend!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')