abonnement Unibet Coolblue
pi_132303592
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Jij hebt altijd een speciale plaats in mijn hart.
Word?
pi_132303869
Triggershot en D_C: Wat vinden jullie dan van de uitspraken van deze rector die hij gisteren uitte?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_132303893
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Triggershot en D_C: Wat vinden jullie dan van de uitspraken van deze rector die hij gisteren uitte?
Kan je dat wat toelichten, linkje, inhoud etc?
pi_132303984
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan je dat wat toelichten, linkje, inhoud etc?
Zijn uitspraken dat de demonstranten tegen Erdogan “goddelozen”, “moskeevijandige architecten”, “aanhangers van Assad die moslims doden” en “mensen met een westerse levensstijl” zijn.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-onverdraagzaamheid/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_132304055
Partijen willen opheldering over Islamitische Universiteit Rotterdam

De Tweede Kamer wil weten of binnen de Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR) onverdraagzaamheid wordt gepredikt. Volgens VVD, PvdA en CDA geeft de rector van die universiteit, Ahmet Akgündüz, blijk van “anti-westerse waarden”. Dat schrijft NRC Handelsblad vandaag.

PAMFLET VAN RECTOR AKGÜNDÜZ
NRC bericht vandaag over een pamflet dat rector Akgündüz heeft geschreven over de demonstraties deze zomer in Turkije. In het pamflet schrijft Akgündüz dat de betogingen het werk zijn van “goddelozen”, “moskeevijandige architecten”, “aanhangers van Assad die moslims doden” en “mensen met een westerse levensstijl”. Tegenstanders van de Turkse premier Erdogan noemt hij “vijand” van hun “religie en vaderland”. De IUR, die sinds dit jaar imams opleidt met een nieuwe hbo-opleiding, zegt dat het volledig achter de publicatie staat.

TWEEDE KAMER WIL OPHELDERING
VVD, PvdA en CDA vragen minister Lodelijk Asscher (Integratie, PvdA) vandaag om opheldering tijdens het integratiedebat. De partijen willen weten welke acties de minister gaat ondernemen tegen de universiteit. “De uitspraken van de rector baren mij ernstige zorgen”, zegt VVD-Kamerlid Pieter Duisenberg. Hij wil dat het lesprogramma van de IUR wordt onderzocht, want “voor lesmethodes die eerder segregeren dan integreren is geen plaats in ons onderwijsbestel”.

'PAMFLET RECTORONWAARDIG'
PvdA’er Keklik Yücel noemt het pamflet van Akgündüz “rectoronwaardig”, en vindt dat de uitspraken de integratie van moslimstudenten verder weg brengt. “Hiermee krijg je geen polderimams, maar imams met vijandbeelden en anti-westerse waarden.” CDA-Kamerlid Pieter Heerma: “Het kan niet zo zijn dat een imamopleiding ingaat tegen de kernwaarden van de Nederlandse samenleving.”

De IUR voerde deze zomer gesprekken met hogeschool InHolland over het overnemen van imamstudenten, omdat InHolland stopt met haar imamopleiding. Een woordvoerder van InHolland laat echter weten dat het overleg met de IUR is verbroken. Alle huidige imamstudenten maken hun opleiding af op InHolland.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_132304095
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Partijen willen opheldering over Islamitische Universiteit Rotterdam

De Tweede Kamer wil weten of binnen de Islamitische Universiteit Rotterdam (IUR) onverdraagzaamheid wordt gepredikt. Volgens VVD, PvdA en CDA geeft de rector van die universiteit, Ahmet Akgündüz, blijk van “anti-westerse waarden”. Dat schrijft NRC Handelsblad vandaag.

PAMFLET VAN RECTOR AKGÜNDÜZ
NRC bericht vandaag over een pamflet dat rector Akgündüz heeft geschreven over de demonstraties deze zomer in Turkije. In het pamflet schrijft Akgündüz dat de betogingen het werk zijn van “goddelozen”, “moskeevijandige architecten”, “aanhangers van Assad die moslims doden” en “mensen met een westerse levensstijl”. Tegenstanders van de Turkse premier Erdogan noemt hij “vijand” van hun “religie en vaderland”. De IUR, die sinds dit jaar imams opleidt met een nieuwe hbo-opleiding, zegt dat het volledig achter de publicatie staat.

TWEEDE KAMER WIL OPHELDERING
VVD, PvdA en CDA vragen minister Lodelijk Asscher (Integratie, PvdA) vandaag om opheldering tijdens het integratiedebat. De partijen willen weten welke acties de minister gaat ondernemen tegen de universiteit. “De uitspraken van de rector baren mij ernstige zorgen”, zegt VVD-Kamerlid Pieter Duisenberg. Hij wil dat het lesprogramma van de IUR wordt onderzocht, want “voor lesmethodes die eerder segregeren dan integreren is geen plaats in ons onderwijsbestel”.

'PAMFLET RECTORONWAARDIG'
PvdA’er Keklik Yücel noemt het pamflet van Akgündüz “rectoronwaardig”, en vindt dat de uitspraken de integratie van moslimstudenten verder weg brengt. “Hiermee krijg je geen polderimams, maar imams met vijandbeelden en anti-westerse waarden.” CDA-Kamerlid Pieter Heerma: “Het kan niet zo zijn dat een imamopleiding ingaat tegen de kernwaarden van de Nederlandse samenleving.”

De IUR voerde deze zomer gesprekken met hogeschool InHolland over het overnemen van imamstudenten, omdat InHolland stopt met haar imamopleiding. Een woordvoerder van InHolland laat echter weten dat het overleg met de IUR is verbroken. Alle huidige imamstudenten maken hun opleiding af op InHolland.
Nou Triggershot, kom er maar in!
60 HRC
pi_132304118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zijn uitspraken dat de demonstranten tegen Erdogan “goddelozen”, “moskeevijandige architecten”, “aanhangers van Assad die moslims doden” en “mensen met een westerse levensstijl” zijn.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-onverdraagzaamheid/
Er is afstand genomen van de gepresenteerde lezing, zelfs door de professor blijkbaar volgens IUR:

quote:
De afgelopen dagen is er naar aanleiding van een artikel in NRC Handelsblad veel commotie ontstaan over mogelijke discriminerende, ‘anti-westerse’ uitspraken en ideeën van de rector van de Islamitische Universiteit in Rotterdam, prof. dr. Ahmet Akgündüz. Zojuist verspreidde de IUR onderstaand persbericht.

Persbericht
Officiële reactie van de Islamitische Universiteit Rotterdam naar aanleiding van Kamervragen die zijn gesteld aan de Minister van Sociale Zaken. Op 17 oktober j.l. werden Kamervragen gesteld aan de Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher, inzake de uitlatingen van de rector Prof. Dr. Ahmet Akgündüz. Hierbij volgt een officiële reactie van de Islamitische Universiteit Rotterdam.

Het College van Bestuur van de IUR (hierna te noemen: IUR) heeft met teleurstelling kennisgenomen van de onjuiste berichtgeving met betrekking tot haar rector Prof. Dr. Ahmet Akgündüz. Hierin heeft de rector, zich beroepende op de vrijheid van meningsuiting, academische onderwerpen vanuit een islamitisch-wetenschappelijk perspectief toegelicht zonder enige vorm van discriminatie, belediging, haat of afkeer jegens (geloofsaspecten van) bevolkingsgroepen tot uiting te hebben gebracht.

De heer Akgündüz heeft, als professor zijnde op het gebied van Islamitische wetgeving en Ottomaanse (rechts)geschiedenis, recentelijk academische artikelen gepubliceerd betreffende de ‘Gezi-demonstraties’ in Turkije, en een artikel die betrekking heeft op het Alevitisme. Deze academische artikelen zijn, zonder raadpleging van de academische bronnen, door verscheidene media onjuist gepubliceerd en verveelvoudigd. (Voor de volledige tekst lees op www.ahmetakgunduz.com)

De artikelen van de rector dienen als antwoord op de vele vragen vanuit het sociale domein in een weerbarstige periode waarin een vergelijking werd gemaakt tussen 1909 en de incidenten in het Gezi Park te Istanbul. Vanuit zijn expertise op het gebied van de Ottomaanse (rechts)geschiedenis heeft Prof. Dr. Ahmet Akgündüz met de publicatie van zijn artikelen op academische wijze de ‘Gezi-demonstraties’ geëvalueerd. De opstand in het Ottomaanse Rijk op 13 april 1909 (ook wel bekend als de Opstand van 31 maart) vergeleek hij met de demonstraties in het Gezi Park. Hierin zijn de demonstranten nimmer als goddelozen omschreven. Wel zijn er enquetes geweest waarin geloof versus ongeloof onder de demonstraten zijn onderzocht. Het concept geloof speelt eenmaal een rol, zoals dat sinds decennia een rol speelt in de Nederlandse context: een academicus moet zich niet onderdrukt voelen om uitleg te geven in religieuze en sociale debatten. Dit behoort tot de fundamentele rechten.

Daarnaast verklaart de IUR, refererend naar de brief van De Federatie van Alevitische Gemeenschap Nederland (HAKDER) aan de Tweede Kamer d.d. 16 oktober 2013, getiteld “Beledigende uitspraken van Prof. Dr. Ahmet Akgündüz, rector Islamitische Universiteit te Rotterdam” dat haar rector noch in zijn boeken noch in zijn recente academische publicaties de Alevitische gemeenschap en haar levensbeschouwing heeft gediscrimineerd of heeft beledigd. De IUR verwerpt deze aantijging dan ook en distantieert zich op alle manieren van de uitspraken van HAKDER.

Bovengenoemde academische publicatie van Prof. Dr. Akgündüz betreffende de Alevitische gemeenschap en haar levensbeschouwing is tevens door de Turkse media in Turkije gepubliceerd in een onjuiste en verkeerde context. Door de media in Turkije zijn deze incomplete berichtgevingen alsnog gerectificeerd. Als reactie hierop heeft de Turkse media in Nederland een toelichting verzocht, waarop in een persconferentie de rector een feitelijke weergave volgens de correcte academische context heeft geboden. Deze transparante bijeenkomst is nota bene bijgewoond door een journalist uit de Alevitische gemeenschap.

Op de vragen die betrekking hebben op het huwen van een Alevitische met een Soennitische moslim, en het islamitisch perspectief betreffende het eten van vlees dat is geslacht door een Aleviet, heeft de rector als volgt geantwoord:
“Indien iemand niet de eenheid van God, zijn Profeet (en profeten) en de Koran aanvaardt, ongeacht van Soennitische of Alevitische origine, kan deze persoon niet worden aangeduid als moslim. Het huwen met een dergelijke persoon of het eten van zijn/haar geslachte vlees is volgens Islamitische wetgeving niet toegestaan. Doch indien deze persoon, Soennitisch of Alevitisch, gelooft in de eenheid van God, zijn Profeet (en profeten) en de Koran, is het huwen met hem/haar en het eten van zijn/haar geslachte vlees wel degelijk geoorloofd.” (Meer over Alevitisme: Ottoman History, vanaf pag. 167)

De IUR kijkt met verontwaardiging naar de beschuldigingen geadresseerd aan haar rector, temeer daar hij zich anderhalve decennia vol overtuiging probeert in te zetten als een brug tussen de Westerse en Islamitische samenleving. Gedurende zijn academische loopbaan is de rector nooit politiek geëngageerd geweest, noch in het Nederlandse noch in het Turkse politieke bestel. Echter als professor in zijn vakgebied levert de rector regelmatig een academische bijdrage aan relevante conferenties op uitnodiging van verscheidene overheden. Zo ook recentelijk op uitnodiging van de Turkse overheid, waar Prof. Dr. Akgündüz de openingstoespraak van de ‘World Foundation Conference Istanbul’ heeft verzorgd op 23/24 september 2013. Dat de rector van zijn moederland houdt moge duidelijk zijn.

De IUR staat geheel achter de uitspraken van haar rector. Zij verzoekt middels dit persbericht tot gedegen journalistiek, door diepgaand onderzoek te verrichten voor een objectieve weergave van hetgeen wat geschreven is.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:55:57 #128
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_132304270
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Nou Triggershot, kom er maar in!
Dat zal wel foutief vertaald zijn (dat is tenminste de standaard reflex).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_132304281
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is afstand genomen van de gepresenteerde lezing, zelfs door de professor blijkbaar volgens IUR:

[..]

Zijn hier ook bronnen van die niet uit eigen nest komen? Op deze manier komt deze verklaring op mij overals een dader die zich vrij probeert te pleiten? Nee, meneer de rechter ik zeg toch dat ik het niet gedaan heb.
60 HRC
pi_132304336
Het zou ook van wat respect voor de Nederlandse samenleving blijken als deze man zich eens zou uitlaten in de taal van het land waar hij woont / werkt.
60 HRC
pi_132304343
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:56 schreef HardMetal het volgende:

[..]

Zijn hier ook bronnen van die niet uit eigen nest komen? Op deze manier komt deze verklaring op mij overals een dader die zich vrij probeert te pleiten? Nee, meneer de rechter ik zeg toch dat ik het niet gedaan heb.
Zowel de beschuldigingen als de verdedigingen zijn gebaseerd op dezelfde columns hoor, wat voor 3e partij info wil je?
pi_132304366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is afstand genomen van de gepresenteerde lezing, zelfs door de professor blijkbaar volgens IUR:

[..]

Dus Keklik Yücel, Pieter Duisenberg en Pieter Heerma stellen zich, evenals Asscher volgens jou, aan. En er is volgens jou geen reden om te twijfelen aan de inhoud van de lessen. Zijn school, die onderdeel is van Diyanet word niet gestuurd door de Turkse overheid en Akgündüz is al helemaal geen trekpop van Erdogan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_132304379
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zowel de beschuldigingen als de verdedigingen zijn gebaseerd op dezelfde columns hoor, wat voor 3e partij info wil je?
In de tekst staat geschreven dat zelf de Turkse overheid deze man heeft vrij gepleit. Hier moet toch een bron van bestaan? Anders: Wij van WC-Eend......
60 HRC
pi_132304609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dus Keklik Yücel, Pieter Duisenberg en Pieter Heerma stellen zich, evenals Asscher volgens jou, aan. En er is volgens jou geen reden om te twijfelen aan de inhoud van de lessen. Zijn school, die onderdeel is van Diyanet word niet gestuurd door de Turkse overheid en Akgündüz is al helemaal geen trekpop van Erdogan?
islamitische kwesties zijn gewoon een hot-item, wanneer een moslim iets doet is er een collectiviteitsdrang om het op een heel geloof / gemeenschap te gooien, neem ik de media ook niet kwalijk, de media pikt iets op en gaat dat melden. Daarnaast plaats ik gewoon een stukje als reactie van de Uni en de rector, volgens mij lees je vrij weinig over mijn standpunten in die link?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:08:37 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_132304662
Wat een flapdrol zeg. Ik hoop dat die studenten wat intelligenter zijn dan die verklede jihad-josti. }:|
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_132304671
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef HardMetal het volgende:

[..]

In de tekst staat geschreven dat zelf de Turkse overheid deze man heeft vrij gepleit. Hier moet toch een bron van bestaan? Anders: Wij van WC-Eend......
Ik lees toch echt nergens dat hij is vrijgepleit door de overheid, citeer eens?
Ik lees alleen over rectificaties in de media en dat hij conferenties bijwoont.
pi_132305131
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef HardMetal het volgende:
Het zou ook van wat respect voor de Nederlandse samenleving blijken als deze man zich eens zou uitlaten in de taal van het land waar hij woont / werkt.
Onze samenleving wordt gedoogd?
I´m back.
pi_132305455
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

islamitische kwesties zijn gewoon een hot-item, wanneer een moslim iets doet is er een collectiviteitsdrang om het op een heel geloof / gemeenschap te gooien, neem ik de media ook niet kwalijk, de media pikt iets op en gaat dat melden. Daarnaast plaats ik gewoon een stukje als reactie van de Uni en de rector, volgens mij lees je vrij weinig over mijn standpunten in die link?
Wat ik niet snapt is dat zo'n intelligente jongen zoals jij duidelijk wel bent het opneemt voor absolutisten...
I´m back.
pi_132305564
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik niet snapt is dat zo'n slimme jongen zoals jij duidelijk wel bent het opneemt voor absolutisten...
Het is niet zo zeer opnemen, ik snap de verontwaardiging niet over de uitspraken, als je aan Hans Jansen of Ayaan Hirsi Ali vraagt of een moslima met een niet-moslim mag trouwen en of ze niet-Halal geslacht vlees mogen eten, zullen beide vragen negatief beantwoord worden, dat is gewoon een constatering van de islamitische wetgeving. Is het zo erg wanneer een moslim dit zegt?
pi_132305729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer opnemen, ik snap de verontwaardiging niet over de uitspraken, als je aan Hans Jansen of Ayaan Hirsi Ali vraagt of een moslima met een niet-moslim mag trouwen en of ze niet-Halal geslacht vlees mogen eten, zullen beide vragen negatief beantwoord worden, dat is gewoon een constatering van de islamitische wetgeving. Is het zo erg wanneer een moslim dit zegt?
Het gaat erom of die rector de facto segregatie kan voorstaan, vanuit zijn absolutistische morele visie, hier in Nederland.... hoe dat onderwijs dan wordt.... hoe de opgeleide imams zich zullen gedragen... welk effect dit heeft op hun gelovigen... en welk effect dit heeft op de samenleving hier.
Ik kan als autochtoon door bepaalde buurten in een stad hier in de buurt rijden, en iedere allochtoon kijkt me kwaad aan... of at best word ik genegeerd, er wordt niet naar je gekeken... periferie van Nederland hè...
I´m back.
pi_132305915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat erom of die rector de facto segregatie kan voorstaan, vanuit zijn absolutistische morele visie, hier in Nederland.... hoe dat onderwijs dan wordt.... hoe de opgeleide imams zich zullen gedragen... welk effect dit heeft op hun gelovigen... en welk effect dit heeft op de samenleving hier.
Dan moet je daar mijn inziens hele concrete richtlijnen voor opstellen bij het oprichten van zo een universiteit, maar hoe dan ook zou het er op neerkomen dat een moslimgeleerde zulke dingen niet mag zeggen omdat hij dan anders zorgt voor segregatie en integratie belemmert, maar een niet-moslim professor dit mag wel, gezien de academische vrijheid, wel een feitelijke constatering overbrengen?
pi_132305966
Geenstijl heeft ook maar een topic over dit onderwerp gemaakt:
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_verbaasd_over.html

Beetje laat :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_132306078
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan als autochtoon door bepaalde buurten in een stad hier in de buurt rijden, en iedere allochtoon kijkt me kwaad aan... of at best word ik genegeerd, er wordt niet naar je gekeken... periferie van Nederland hè...
Maar wat zegt dat over mij en mijn geloof?

Ik was zo 'slim' dat ik na 4 jaar in het buitenland meteen met Havo4 mocht beginnen, ik als allochtoon was de enige niet-Nederlander in de klas, jaren later heeft een klasgenoot aan mij verteld dat vrienden van hem boos waren geworden omdat hij met mij praatte.

Wat zegt dat over jou en jouw opvattingen?
pi_132306079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Onze dochters kunnen wij niet aan hen ten huwelijk geven.'
Die uitspraak alleen al, anno 2013. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132306490
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PAMFLET VAN RECTOR AKGÜNDÜZ
NRC bericht vandaag over een pamflet dat rector Akgündüz heeft geschreven over de demonstraties deze zomer in Turkije. In het pamflet schrijft Akgündüz dat de betogingen het werk zijn van “goddelozen”, “moskeevijandige architecten”, “aanhangers van Assad die moslims doden” en “mensen met een westerse levensstijl”. Tegenstanders van de Turkse premier Erdogan noemt hij “vijand” van hun “religie en vaderland”. De IUR, die sinds dit jaar imams opleidt met een nieuwe hbo-opleiding, zegt dat het volledig achter de publicatie staat.
Als hij deze uitlatingen echt heeft gedaan is het weer zo'n typische autist, en dat leidt een universiteit :'(
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_132306536
Daar hebben we de smerige Ahmaddiya knuffelmoslim hoor.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:53:44 #147
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_132306537
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De soenitische Islam bestaat niet, je hebt er 4 hoofdstromingen een, stroming A zegt dat je een baard moet hebben, stroming B zegt dat je geen baard hoeft te hebben. Als ik stroming B aanhang, en aan jou doorgeef dat je volgens stroming A wel een baard moet hebben, ben ik nog steeds een soeniet, en sta ik nog steeds niet voor stroming A.
Trigger het zijn geen hoofdstromingen, het zijn wetscholen.

Hanafisme, Hanbalisme, Malikisme en Shafisme.

Ik ben aanhanger van de Hanafi-wetschool.
pi_132306579
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:53 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Trigger het zijn geen hoofdstromingen, het zijn wetscholen.

Hanafisme, Hanbalisme, Malikisme en Shafisme.

Ik ben aanhanger van de Hanafi-wetschool.
Gefeliciteerd.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:57:53 #149
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_132306751
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:52 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als hij deze uitlatingen echt heeft gedaan is het weer zo'n typische autist, en dat leidt een universiteit :'(
Tegenstanders van Erdogan zijn inderdaad allemaal ongelovigen, waar een heilige oorlog tegen gevoerd moet worden. Erdogans regeringsleger moet met deze "kuffar" afrekenen.

Hebben jullie Takfiri95 gemist. 8-) 8-) _O- _O-
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:00:14 #150
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_132306856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben de desbetreffende video nu aan het bekijken

Voor de Turkstaligen


2:30: "de zaken die ik uit zijn niet volgens Ahmet Akgunduz"
"Niet volgens Ahmet Akgunduz, wie ben ik om een opvatting te hebben"
[quote]0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Trigger waar heb je Turks geleerd. Ben echt benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')