abonnement Unibet Coolblue
pi_137510893
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Echt he, ik heb deze advertentie nu staan:
http://www.marktplaats.nl(...)seat-leon-5x112.html

Alle biedingen zouden langskomen en haakten af, ohhhh ik zie nu pas dat er winterbanden op zitten, mijn auto is 5x100, passen ze daaronder? Oh zie nu pas dat het 17 inch is, wtf man, alles staat in de titel.

Krijg soms ook mailtjes, zitten er winterbanden onder of zomerbanden? :')

biedingen net verwijderd trouwens
Het niveau soms is echt om te lachen inderdaad, ik hoor niet bij de slimsten maar als ik soms marktplaats bekijk en wat ik hier zie snap ik niet dat zulke mensen schaamteloos het te durven vragen.

Degene die bij mij verstek had een email met Rob en Ingrid, net nog geen Henk en Ingrid :')
pi_137510902
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me altijd af waarom je zou afspreken, en dan daarna niet op komt dagen: Geen tijd? Vind je het leuk dat mensen een uur thuis voor niks wachten? Ik snap het niet :P
Ik ook niet maar het is wel stront irritant :)
pi_137512059
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me altijd af waarom je zou afspreken, en dan daarna niet op komt dagen: Geen tijd? Vind je het leuk dat mensen een uur thuis voor niks wachten? Ik snap het niet :P
Hahaha echt he.

BTW:
http://www.marktplaats.nl(...)3-bj-2005-zwart.html

Geen testpiloten :')

Oh shit, ik wou echt graag doen alsof ik die Audi 1.6 uit 2005 wilde kopen en dan even gratis erin rijden.
pi_137810507
Jezus ben een armband aan het verkopen van een merk.

Paar biedingen binnen, mail ik de hoogste ja voor dit bod mag je hem op komen halen.

Zij: Ja maar eigenlijk kan hij niet echt zijn voor deze prijs, heb je een bonnetje
Ik: Nee dat heb ik helaas niet meer maar ik wil best samen naar een winkel gaan waar ze deze verkopen om te kijken offie echt is en ja dat is die want heb hem zelf voor 270¤ gekocht.
Zij: Nee ik hoef hem niet want hij is nep voor deze prijs, doei.

Enfin, 2e hoogste.

Zij: Ja moet wachten tot ik weer geld heb maar wil hem zeker hebben.
Ik: Wanneer heeft u geld dan
Zij: Heel verhaal over schulden bij de Neckermann en blabla kon nog een maand dure.
Ik: Doei.

Enn dan de 3e hoogste, opsich een tofe kerel alhoewel die geen cent meer wilt betalen (zwaar onder de prijs), heb hem enkel al 20 fotos moeten sturen en heeft gevraagd of het leer naar leer ruikt :'( en waarom ik er zoeen lage prijs voor vraag.

Volgende x gooi ik het gewoon in de kliko ik word nog liever gigolo dan dat ik via marktplaats geld moet verdienen.
GGGG
pi_137813625
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef einszweiachtung het volgende:
Jezus ben een armband aan het verkopen van een merk.

Paar biedingen binnen, mail ik de hoogste ja voor dit bod mag je hem op komen halen.

Zij: Ja maar eigenlijk kan hij niet echt zijn voor deze prijs, heb je een bonnetje
Ik: Nee dat heb ik helaas niet meer maar ik wil best samen naar een winkel gaan waar ze deze verkopen om te kijken offie echt is en ja dat is die want heb hem zelf voor 270¤ gekocht.
Zij: Nee ik hoef hem niet want hij is nep voor deze prijs, doei.

Enfin, 2e hoogste.

Zij: Ja moet wachten tot ik weer geld heb maar wil hem zeker hebben.
Ik: Wanneer heeft u geld dan
Zij: Heel verhaal over schulden bij de Neckermann en blabla kon nog een maand dure.
Ik: Doei.

Enn dan de 3e hoogste, opsich een tofe kerel alhoewel die geen cent meer wilt betalen (zwaar onder de prijs), heb hem enkel al 20 fotos moeten sturen en heeft gevraagd of het leer naar leer ruikt :'( en waarom ik er zoeen lage prijs voor vraag.

Volgende x gooi ik het gewoon in de kliko ik word nog liever gigolo dan dat ik via marktplaats geld moet verdienen.
Haha, echt he, mooi verhaal, heb laatst een perfecte tv, zeker nog 50 euro waard gewoon in de centrale hal gezet, briefje erop: "Gratis, anders gaat ie in de container". Ik ging pissen, kwam terug, weg.
pi_137884191
Jezus om mijn verhaal af te maken ->

Armband opgestuurd en erbij gezegd mocht je de kwaliteit echt niks vinden neem ik 'm terug. Weet namelijk goed dat het een perfecte armband is, krijg ik vandaag na 1 dag (wellicht heeft 'ie 'm al gedragen) bericht, ik wil hem graag terugsturen want het ijzer lijkt erop dat er snel krassen opkomen, het leer ruikt niet naar leer en tot slot zit 'ie niet lekker.

Fuck this world......... ''-.-
GGGG
pi_137884851
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef einszweiachtung het volgende:
Jezus om mijn verhaal af te maken ->

Armband opgestuurd en erbij gezegd mocht je de kwaliteit echt niks vinden neem ik 'm terug. Weet namelijk goed dat het een perfecte armband is, krijg ik vandaag na 1 dag (wellicht heeft 'ie 'm al gedragen) bericht, ik wil hem graag terugsturen want het ijzer lijkt erop dat er snel krassen opkomen, het leer ruikt niet naar leer en tot slot zit 'ie niet lekker.

Fuck this world......... ''-.-
Als dat zo'n zeikerd is moet je niet zeggen dat je hem het geld terug geeft als die het niks vind, gekocht is gekocht. Risico van het vak. Gewoon niet meer reageren :P Zou ik doen.
pi_137885675
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef einszweiachtung het volgende:
Jezus om mijn verhaal af te maken ->

Armband opgestuurd en erbij gezegd mocht je de kwaliteit echt niks vinden neem ik 'm terug. Weet namelijk goed dat het een perfecte armband is, krijg ik vandaag na 1 dag (wellicht heeft 'ie 'm al gedragen) bericht, ik wil hem graag terugsturen want het ijzer lijkt erop dat er snel krassen opkomen, het leer ruikt niet naar leer en tot slot zit 'ie niet lekker.

Fuck this world......... ''-.-
Haha, ik zei ook een keer bij een radio (RNS300 is geleverd met blauw scherm voor VW en rood scherm voor Seat) dat als ie het niet doet, dat ik hem dan wel terug wil nemen.

Komt ie terug, ja het scherm is rood, mijn VW heeft alles blauw, ja er stond toch bij rood scherm, komt uit een SEAT! Gvd, stond ie te bedelen voor de deur voor z'n geld terug, dus ik dacht nja fuck it, ik verkoop hem wel weer. Zag ik later dat de parrot die ook in de doos zat (die hij er gratis bij mocht hebben als extra'tje) wel weg was uit de doos.

Ik zeg nooit meer dat ik iets terug neem, ik verkoop geen troep, dus als het je niet bevalt heb je pech!
pi_137894266
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Echt he, ik heb deze advertentie nu staan:
http://www.marktplaats.nl(...)seat-leon-5x112.html

Alle biedingen zouden langskomen en haakten af, ohhhh ik zie nu pas dat er winterbanden op zitten, mijn auto is 5x100, passen ze daaronder? Oh zie nu pas dat het 17 inch is, wtf man, alles staat in de titel.

Krijg soms ook mailtjes, zitten er winterbanden onder of zomerbanden? :')

biedingen net verwijderd trouwens
Herkenbaar. Ik had een set velgen met banden op marktplaats staan. Heel duidelijk vermeld dat de velgen in prima staat waren, maar dat de banden kaal waren en dus vernieuwd moesten worden.

Met een bieder afgesproken op zaterdagmiddag. Krijg ik vrijdagavond een mailtje: er zitten toch wel goede banden op he?

Dus maar met de volgende bieder afgesproken. Zou zondagmiddag om 14.00 komen, gaat om 13.30 de telefoon.

Hij: Waar woonde je ook al weer? Dus ik noem de plaatsnaam. Hij: waar leg dat dan? Ik: in Limburg. Hij: Oh sorry, maar dan gaat het niet door. Ik komt uit Rotterdam dus dat is veel te ver.


Verrekte idioten, bij elke advertentie staat de plaatsnaam, en dan nog durven te bellen om te vragen waar je woont.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 19:51:38 #210
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_137896417
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef einszweiachtung het volgende:
Jezus om mijn verhaal af te maken ->

Armband opgestuurd en erbij gezegd mocht je de kwaliteit echt niks vinden neem ik 'm terug. Weet namelijk goed dat het een perfecte armband is, krijg ik vandaag na 1 dag (wellicht heeft 'ie 'm al gedragen) bericht, ik wil hem graag terugsturen want het ijzer lijkt erop dat er snel krassen opkomen, het leer ruikt niet naar leer en tot slot zit 'ie niet lekker.

Fuck this world......... ''-.-
Da's gewoon stom van je. Garantie tot de brievenbus, koop is koop en opbokken. Ook bij de juwelier kan je een armband niet terugbrengen en je geld terug krijgen.!
pi_137921418
quote:
Beste Xxxxx
Wil je auto met mijn ruilen?
Ik heb een benzine auto

Ik hoor van je

Gr,Robby
:')
pi_137926492
Kreeg in december een belachelijk bod op mijn advertentie.
Ben nu al 2 weken bezig zelfde advertentie met diezelfde gast.
Steeds vragen, nog steeds geen besluit of hij op mijn vraagprijs ingaat.
Die vragen zijn vragen naar de bekende weg... :z
pi_137927778
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:35 schreef marcel.nl het volgende:
Kreeg in december een belachelijk bod op mijn advertentie.
Ben nu al 2 weken bezig zelfde advertentie met diezelfde gast.
Steeds vragen, nog steeds geen besluit of hij op mijn vraagprijs ingaat.
Die vragen zijn vragen naar de bekende weg... :z
Misschien ben ik het wel :P
pi_137927838
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Misschien ben ik het wel :P
Misschien wel. Maar dan had je nooit zo snel doorgehad hoe jij moest reageren op deze post op FOK O-)
pi_137958554
O...m...g... GRATIS remblokken!!!
http://www.marktplaats.nl(...)atis-remblokken.html

Dat zal ook inderdaad de grootste kostenpost zijn de komende jaren, scheelt wel dik dan, dat je die erbij krijgt, unique selling point!
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:11:16 #216
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_137958649
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:08 schreef JDx het volgende:
O...m...g... GRATIS remblokken!!!
http://www.marktplaats.nl(...)atis-remblokken.html

Dat zal ook inderdaad de grootste kostenpost zijn de komende jaren, scheelt wel dik dan, dat je die erbij krijgt, unique selling point!
'Als je niet sirieus bent beter niet bieden.'

;(
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:29:55 #217
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_137959217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:08 schreef JDx het volgende:
O...m...g... GRATIS remblokken!!!
http://www.marktplaats.nl(...)atis-remblokken.html

Dat zal ook inderdaad de grootste kostenpost zijn de komende jaren, scheelt wel dik dan, dat je die erbij krijgt, unique selling point!
En toch valt die advertentie op, anders plaatste je hem hier niet. Denk dat dat ook de hele opzet was en daarin is de adverteerder wel geslaagd lijkt me. Hollanders worden toch aangetrokken door het woord "gratis" ;)

Net zoals ik laatst een onderzoek las dat een vragende kop als "Wordt dit jouw nieuwe auto?" beter werkte dan "Te koop: auto".
Don't let my username fool you...
pi_137959296
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:29 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En toch valt die advertentie op, anders plaatste je hem hier niet. Denk dat dat ook de hele opzet was en daarin is de adverteerder wel geslaagd lijkt me. Hollanders worden toch aangetrokken door het woord "gratis" ;)

Net zoals ik laatst een onderzoek las dat een vragende kop als "Wordt dit jouw nieuwe auto?" beter werkte dan "Te koop: auto".
Meer omdat ik op zoek ben naar een benzine en op trefwoord diesel zoek, zodat ik bij mensen uit kom die in de tekst hebben staan, gaat weg vanwege aanschaf diesel. Dat zijn er maar een paar.

En hij staat er al 2 maanden op ofzo.

De reden dat ik het hier post is de hilarische manier van schrijven en het feit dat hij denkt dat gratis remblokken iets toevoegen aan de verkoop.
pi_137959573
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef JDx het volgende:

[..]

:')
Lijkt me een goeie ruil niet? :P
pi_137959994
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:42 schreef tharonny het volgende:

[..]

Lijkt me een goeie ruil niet? :P
Haha, rete goeie deal.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:24:15 #221
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_137962539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 11:43 schreef davedavy het volgende:
Vraag me altijd af waarom je zou afspreken, en dan daarna niet op komt dagen: Geen tijd? Vind je het leuk dat mensen een uur thuis voor niks wachten? Ik snap het niet :P
Dat is heel bijzonder ja.

Zo was ik een maand of twee geleden bij een enorm lieve mevrouw thuis van wie ik een complete slaapkamerinrichting heb gekocht via Marktplaats.

Zij vertelde dat ze ook nog een spiegel in de verkoop had die niet bij de kasten/bedombouw/dressoir hoorde maar er wel bij paste en of ik daar interesse in had. Dat had ik wel. Ze zei dat ze al 5x(!) had afgesproken met verschillende mensen die allemaal niet langskwamen.

Ze zat er ook al mee in haar maag dat ik misschien ook niet langs zou komen, terwijl ze wel alles van boven naar de woonkamer toe had gesleept.

En aangezien ze zo opgelucht was dat ik gewoon op het afgesproken tijdstip voor deur stond en gewoon het afgesproken bedrag had meegenomen heb ik de spiegel gratis gekregen.

Tsja, daar ben ik natuurlijk blij mee maar het is wel lullig voor deze mevrouw.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_137994831
Als je gedoe wil voorkomen moet je direct om het telefoonnummer vragen en dan gewoon telefonisch afspreken.

Via de mail afspreken wordt op marktplaats gezien als vrijblijvend.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 09:21:08 #223
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_137995563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:28 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Als je gedoe wil voorkomen moet je direct om het telefoonnummer vragen en dan gewoon telefonisch afspreken.

Via de mail afspreken wordt op marktplaats gezien als vrijblijvend.
Heb ik serieus nog nooit problemen mee gehad. Altijd was diegene op de afgesproken tijd gewoon aanwezig.
Don't let my username fool you...
pi_137996253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:28 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Als je gedoe wil voorkomen moet je direct om het telefoonnummer vragen en dan gewoon telefonisch afspreken.

Via de mail afspreken wordt op marktplaats gezien als vrijblijvend.
Wat een onzin, mail of bellen, maakt geen zak uit. Bij beide heb ik ze wel en niet zien op komen dagen.
pi_138031896
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 08:28 schreef IceCreamSandwich het volgende:
Als je gedoe wil voorkomen moet je direct om het telefoonnummer vragen en dan gewoon telefonisch afspreken.

Via de mail afspreken wordt op marktplaats gezien als vrijblijvend.
En wat als de ander doof is?

Ik heb er inmiddels een neus voor gekregen wie onbetrouwbaar is en wie vrijwel zeker komt opdagen. Mensen die zeggen dat ze over 1 week of zo komen krijgen van mij het vaste antwoord dat ik niets ga vasthouden, de 1e die komt die krijgt hem mee. Soms komen ze dan alsnog meteen en soms zeggen ze laat maar dan (zouden ze toch wel gezegd hebben). Ook op eendagsleden hoef je niet de moeite te nemen erop te reageren.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')