abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_132286604
Volgens vele is 9/11 de Media Hoax van deze eeuw
het officiële rapport

Remembering 911- Live- Overcome

uit ons eigen fok dossier waar ik zelf nog mee gechat had, alleen dan onder andere username!

Amerika onder vuur

tijdschema
08:45 Eerste vliegtuig botst tegen toren WTC
09:03 Tweede vliegtuig crasht in de andere toren
09:18 FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 Vliegtuig raakt het Pentagon aan de westkant
10:00 De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 Een deel van het Pentagon stort in
10:10 Vliegtuig stort neer nabij Pittsburgh
10:35 Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:29 De tweede toren van het WTC stort in
11:04 Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:59 United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
10:10 Een deel van het Pentagon stort in
13:44 Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen

9/11 er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.
- Hoe konden de gebouwen instorten.
- Waren er wel vliegtuigen.
- WTC7
- Controll demolition
- De slachtoffers
- Het pentagon
- Zit de overheid er achter
- De financiering
- CGI?

De nasleep
- Wie zat er achter was het Bin Laden met Al-Qaida
- Was het de overheid zelf?
- Of anders

Over deze en meerdere vragen en antwoorden zijn een aantal documentaires gemaakt een paar hiervan vind je hier onder.

Hieronder een aantal bekende docu's over 9/11.

9/11 in 5 minutes

September clues
9/11 Conspiracy Solved

Loose Change 9/11 3e editie

meer docu's

Nou zijn dit gewoon een aantal dingen die ik bij elkaar geraapt heb uit vorige topics.
dus FYI dit zijn niet mijn vragen maar vragen die vaker gesteld werden.

debunk video van september clues let op hier wordt niet alles debunked maar wel wat essentiële dingen.


Dus
houdt de Amerikaanse overheid wat achter.
Hebben ze het zelf gedaan, zijn er anderen die dit op hun geweten hebben!
Of is alles wat we zagen en hoorden en de gevolgen ervan wel daadwerkelijk gebeurd.

hieronder verder :)

OP ietsjes aangepast :+ .
Op lui hergebruikt door Oompaloompa.

[ Bericht 18% gewijzigd door Gray op 18-10-2013 11:41:24 ]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:54:09 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132287151
Gray die laaste berichten in de op zijn al van 3 topics gelden en mogen wel weg dacht ik zo uit de op :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132289261
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:27 schreef Gray het volgende:

[..]

De ironie... :')
Dat jij mij quote :D
Conscience do cost.
pi_132289596
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef theguyver het volgende:
Gray die laaste berichten in de op zijn al van 3 topics gelden en mogen wel weg dacht ik zo uit de op :)
Ik zal t proberen vanaf mn phone.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:25:28 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132291089
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zal t proberen vanaf mn phone.
^O^
Top hieronder gewoon weer verder mensen :)

Vermoed dat veel mensen, het gevoel hebben dat misschien Osama niet het brein was, wie zou het dan gedaan kunnen hebben?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132291635
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:

wie zou het dan gedaan kunnen hebben?
Tingo.
Ja doei.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:44:13 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132291711
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tingo.
ok dus, alles opgelost nu?
slotje.gif
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132292239
Dus - officieel is t aantal burgerlijk 'slachtoffers' rond 2700.

Ik zou zeggen dat de gemiddeld aantal mensen die heeft 'n geliefde verloren is rond 10,000 of 20,000 of 30,000 ....misschien meer want volgens de profielen van die 'slachtoffers' waren t well-connected,populair,gezellige mensen.

Dan had je 340 brandweer mannen die hadden zeker rondom 3000 collegas.

Dus dat is tientallen duizenden mensen die hebben 'n collega/geliefden verloren.

Tis moellijk om te zeggen wat zou t gemiddeld aantal zou zijn van mensen die twijfelen over t officiele verhaal, maar dat kan van 10% tot 30% of meer .....dat ligt aan je 'point of view'.

We hebben in iedere geval heel weinig gehoord van de vele mensen die zeggen dat ze hebben 'n geliefde verloren.

In fact the silence is deafening.... yet it speaks volumes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:09:37 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132292439
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Tingo het volgende:
Dus - officieel is t aantal burgerlijk 'slachtoffers' rond 2700.

Ik zou zeggen dat de gemiddeld aantal mensen die heeft 'n geliefde verloren is rond 10,000 of 20,000 of 30,000 ....misschien meer want volgens de profielen van die 'slachtoffers' waren t well-connected,populair,gezellige mensen.

Dan had je 340 brandweer mannen die hadden zeker rondom 3000 collegas.

Dus dat is tientallen duizenden mensen die hebben 'n collega/geliefden verloren.

Tis moellijk om te zeggen wat zou t gemiddeld aantal zou zijn van mensen die twijfelen over t officiele verhaal, maar dat kan van 10% tot 30% of meer .....dat ligt aan je 'point of view'.

We hebben in iedere geval heel weinig gehoord van de vele mensen die zeggen dat ze hebben 'n geliefde verloren.

In fact the silence is deafening.... yet it speaks volumes.
Spreek voor jezelf, of bedoel je we, van clues forum?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132292481
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf, of bedoel je we, van clues forum?
Algemeen publiek.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:16:47 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132292657
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Algemeen publiek.
In mijn ogen spreek je niet voor die mensen hoor.
Er zijn er te veel wil je intervieuw met alle famillie leden zien of zo? wat wil je hiermee zeggen, want het er zijn er geen 10, geen 100 nee 3000 en als ze aan elke famillie zendtijd zouden geven om hun ding te vertellen kan je een volledig apparte zender opzetten.
Heb jij intervieuws gezien na het koningendag drame met famillie of enschede of volendam of boing ram noem maar even op.. het zijn er gewoon te veel.
+ daarvoor hebben ze ceremonies dat iedereen hun verdriet kan delen.
hier heb je er een paar... zijn er genoeg!!!

btw, wanneer kom je met bewijs dat jij het niet gedaan hebt?

[ Bericht 33% gewijzigd door theguyver op 18-10-2013 13:33:47 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132293183
Remote intelligence control.



http://how911wasdone.blogspot.nl/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_132295241
Dus piloten zijn eigenlijk al lang overbodig? :P
Conscience do cost.
pi_132295974
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132296040
Je zou toch zeggen dat ze het geld wel hebben om goede acteurs in te huren die wel wat tranen kunnen produceren, desnoods met behulp van een uitje of chilli in de ogen, als dit je argument is.
Ja doei.
pi_132296059
Want als iemand niet huilt is het natuurlijk een setup. Maargoed, elke strohalm is goed genoeg voor de simpele man.
Conscience do cost.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:12:57 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132296180
Omdat er een totaal anders uitziende persoon met dezelfde naam acteur is?
De domheid en de arrogantie. Echt, je zou die Clues-loonies bijna toewensen geliefden bij een drama te verliezen om ze vervolgens blijvend te ridiculiseren en hun verdriet weg te wuiven, walgelijke, zieke lui met heel veel steekjes los.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132296237
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef Copycat het volgende:
Omdat er een totaal anders uitziende persoon met dezelfde naam acteur is?

CGI, duh.
Ja doei.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:17:21 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132296312
Van dat mafkezenplatform:

quote:
There's not only ONE Zach Stone in the USA. If you go to http://www.lookupanyone.com and do a search for "Zachary Stone", you'll find that there are about 90 guys named Zachary Stone in the USA. This is just to say that, if we are to be taken seriously as researchers, we cannot allow ourselves to perform and publish sloppy and easily debunkable research. Thanks for your kind comprehension.

However, anyone can surely tell - from the get-go - that the "Zack Stone" in that clip with Dan Rather is an (awful) actor. That's really ALL that matters.

In fact, if we were living in an INTELLIGENT world, ONE SINGLE idiotic video of a fake son weeping for his fake father who died in a fake airplane - would actually be enough to expose the entire 9/11 operation as a fraud. Sadly, it would seem that the excellent Ockham's Razor principle simply does not work for the masses... The media sledgehammer (ramming lies into people's brains) breaks the poor little razor into tiny pieces
.

Dan denk je dat er wat common sense in die poster zit, maar dat wordt in de volgende alinea meteen weer onderuit gehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132296514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:09 schreef ems. het volgende:
Want als iemand niet huilt is het natuurlijk een setup. Maargoed, elke strohalm is goed genoeg voor de simpele man.
En als men wel huilt is het 'Hollywood'.
pi_132296539
quote:
In fact, if we were living in an INTELLIGENT world, ONE SINGLE idiotic video of a fake son weeping for his fake father who died in a fake airplane - would actually be enough to expose the entire 9/11 operation as a fraud.
wat
Conscience do cost.
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:29:25 #22
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_132364496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef Tingo het volgende:
Dus - officieel is t aantal burgerlijk 'slachtoffers' rond 2700.

Ik zou zeggen dat de gemiddeld aantal mensen die heeft 'n geliefde verloren is rond 10,000 of 20,000 of 30,000 ....misschien meer want volgens de profielen van die 'slachtoffers' waren t well-connected,populair,gezellige mensen.

Dan had je 340 brandweer mannen die hadden zeker rondom 3000 collegas.

Dus dat is tientallen duizenden mensen die hebben 'n collega/geliefden verloren.

Tis moellijk om te zeggen wat zou t gemiddeld aantal zou zijn van mensen die twijfelen over t officiele verhaal, maar dat kan van 10% tot 30% of meer .....dat ligt aan je 'point of view'.

We hebben in iedere geval heel weinig gehoord van de vele mensen die zeggen dat ze hebben 'n geliefde verloren.

In fact the silence is deafening.... yet it speaks volumes.
Misschien hebben ze er geen behoefte aan om voor leugenaar te worden uitgemaakt door een onbekende malloot op een Internetforum.
Hoeveel mensen treden er in de openbaarheid om bekend te maken dat een van hun bekenden aan kanker is overleden? Hoeveel nabestaanden van Vietnamese oorlogsslachtoffers? Hoeveel nabestaanden van de slachtoffers van Videla?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:31:05 #23
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_132364544
quote:
Sadly, it would seem that the excellent Ockham's Razor principle simply does not work for the masses.
Die heeft duidelijk niet begrepen wat het scheermes van Ockham betekent. Hij is een uitstekende medestander van Tingo.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 21 oktober 2013 @ 08:31:35 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132384559
Na weken gepuzel ben ik er uit waarom het sprinkler systeem niet werkte op de bewuste dag.
De sprinklers waren van een standaard type wat af zou gaan bij bepaalde tempraturen dit was te bepalen aan de hoogte waar ze zaten, hoe dichter bij de grond deste de hogere tempratuur dus de laagst hangende zou activeren bij een tempratuur van 93 graden en de hoogste bij 57 graden.

Deze zijn wel geacitveerd door de stijgende tempratuur maar er gebeurde in feite niks.
Hoe komt dat, het antwoord moest ik lager zoeken.

Zie het plaatje wat een verkleind schema weergeeft van een soortgelijke installatie in het wtc.

Als een sprinkler af dan versprinket de druk en de valve er onder bemert door een switch dat er water weg loopt en reguleert de stroom met water druk.
Zodat meer water vloeit door de buizen, hoe meer sprinklers er af gaan de valve en de switch en de meters reguleren de water druk, zodat de druk optimaal blijft die naar de geactiveerde sprinklers loopt.

Maar wat gebeurt er als de hoofleiding word geraakt, op het plaatje is dat simpel te zien met de blauwe waterpijltjes die naar het bochtje loopt en later naar de sprinklers.
Als deze leiding knapt is de volledige druk weg de meter geeft dit aan en de shutoff-valve treed in werking automatisch slaat de klep dicht er er loopt geen water meer door de leiding en de sprinklers pompen alleen het laatste beetje water uit de leiding weg, en dat was het het beetje water wat er uit stroomt kan er voor zorgen dat de kerozine in de etage verspreid en dat veel van de verdieping in lichterlaaie staat.

Vermoedelijk is het vliegtuig zelf of brokstukken door de leiding geschoten en daardoor is deze shut-off valve geactiveerd.
Dit is gewoon een standaard systeem wat in veel gebouwen gebruikt word mocht er een leiding knappen, wat dus in dit geval vermoedelijk " denk ik dan gebeurt is"
Ik kon even geen ander plaatje plaatsen van de vroegere installatie want deze is uit de jaren 90 maar word niet meer geleverd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:43:30 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132385391
Plaatje werkt niet ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:27:16 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132386167
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Plaatje werkt niet ;)
niet?soortgelijk systeem iets ander plaatje en andere site..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:02:33 #27
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132388532
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

niet?soortgelijk systeem iets ander plaatje en andere site..
[ afbeelding ]
Die werkt wel :) Klinkt ook als een plausibel verhaal.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:06:42 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132388655
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die werkt wel :) Klinkt ook als een plausibel verhaal.
Ja het is niet dezelfde als het systeem wat e toen de tijd geplaast is.
Maar het plaatje geeft een beetje het beeld weer hoe zo'n systeem in elkaar zit,,
Ik heb alleen een PDF van het oude systeem maar staat alleen in vaktermen en wazige schema's het systeem wat er aangesloten is. dit plaatje geeft het gewoon wat makkelijker weer.
En de PDF mag ik vanwege company policy niet sharen, wel cool dat een collega van de technische afdeling mij geholpen heeft hij was ook net zo benieuwd hierna als ik. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132390329
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:12 schreef Copycat het volgende:
Omdat er een totaal anders uitziende persoon met dezelfde naam acteur is?
Nee - ik vind het 'n beetje raar dat een of ander gozer op straat is en kan zo makkelijk praten op TV over t dood van z'n vader 'n paar uurtjes daarvoor.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132390363
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

CGI, duh.
Hoezo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132390429
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Misschien hebben ze er geen behoefte aan om voor leugenaar te worden uitgemaakt door een onbekende malloot op een Internetforum.
Maar niemand is ontzettend boos van?
Thats very unamerican!
Normaal is het : I've come to avenge the death of my family!!!!!
Of zoiets.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:29:24 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132391066
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar niemand is ontzettend boos van?
Thats very unamerican!
Normaal is het : I've come to avenge the death of my family!!!!!
Of zoiets.
nee het ging van hoi.
Jullie hebben een foto van mijn moeder geplaatst die nergens op slaat mag die er af?

NEE ga weg FBI CIA agent, haha heel grappig en closed topic.

dat is heel normaal toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:33:15 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132391224
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoezo?
is toch CGI of ben je van gedachten veranderd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132391458
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee het ging van hoi.
Jullie hebben een foto van mijn moeder geplaatst die nergens op slaat mag die er af?

NEE ga weg FBI CIA agent, haha heel grappig en closed topic.

dat is heel normaal toch?
Er nee....ze hebben gevraag om bewijs dat t haar moeder is/was.
Ze maken heel serieus punten en ze verwachten serieus antwoorden.
Ze gaan zeker niet zo-wie-zo geloven - en gelijk hebben ze ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132391477
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik vind het 'n beetje raar dat een of ander gozer op straat is en kan zo makkelijk praten op TV over t dood van z'n vader 'n paar uurtjes daarvoor.
Ik vind het raar dat jij dat raar vindt en er maar over door blijft drammen.
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar niemand is ontzettend boos van?
Omdat jij als je boos bent zin hebt om op internetfora te klagen betekent niet automatisch dat iedereen in de wereld diezelfde behoefte heeft.
quote:
Thats very unamerican!
Daar weet jij ongetwijfeld alles van.
quote:
Normaal is het : I've come to avenge the death of my family!!!!!
Of zoiets.
Sommige hebben daar behoefte aan, anderen niet. Veel mensen hebben hun revenge al gehad blijkbaar. Anderen hoeven helemaal geen revenge, dat verandert namelijk niets aan wat er gebeurt is.
Conscience do cost.
pi_132391490
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er nee....ze hebben gevraag om bewijs dat t haar moeder is/was.
Ze maken heel serieus punten en ze verwachten serieus antwoorden.
Ze gaan zeker niet zo-wie-zo geloven - en gelijk hebben ze ook.
Wie zijn zij om eisen te stellen? Zij zijn geen geliefde verloren.

[ Bericht 0% gewijzigd door ajacied4lf op 21-10-2013 13:41:19 ]
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:41:47 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132391587
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er nee....ze hebben gevraag om bewijs dat t haar moeder is/was.
Ze maken heel serieus punten en ze verwachten serieus antwoorden.
Ze gaan zeker niet zo-wie-zo geloven - en gelijk hebben ze ook.
Binnen een dag werd het gesloten werd voor alles en nog wat uitgemaakt.
als je dan zulke reacties tegen je krijgt voor 1 simpele vraag .. zou ik ook zeggen
stelletje onmeunige kutkneuzen, laat maar!
8)7 8)7 8)7
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132395066
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wie zijn zij om eisen te stellen? Zij zijn geen geliefde verloren.
In het eerste jaar na 911 waren er veel arrestaties wegens fraude.....allemaal leugenaars,dus als iemand zegt dat hij of zij heeft iemand verloren dan moeten ze bewijs hebben.
Clues forum zijn aan t onderzoeken - tis geen memorial site.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:08:30 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132395175
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er nee....ze hebben gevraag om bewijs dat t haar moeder is/was.
Ze maken heel serieus punten en ze verwachten serieus antwoorden.
Ze gaan zeker niet zo-wie-zo geloven - en gelijk hebben ze ook.
nee hoor helemaal niet, ze vroegen helemaal niks.
En de persoon kon niet eens reageren de pagina werd na 10 beschuldigingen gewoon gesloten..
En waarom moety die dat bewijzen, je kan toch gewoon een foto deleten. privacy respecteren.
Of vind je dat gewoon doodnormaal om iemand gewoon belachelijk te maken online?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:09:43 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132395215
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

In het eerste jaar na 911 waren er veel arrestaties wegens fraude.....allemaal leugenaars,dus als iemand zegt dat hij of zij heeft iemand verloren dan moeten ze bewijs hebben.
Clues forum zijn aan t onderzoeken - tis geen memorial site.
Oke, ik wacht nog steeds op jou bewijs, dat jij niet de schuldige bent achter 9/11.
Als hun dat moeten moet dit van mij..
En waarom , omdat ik dat zeg!!! :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132395496
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

In het eerste jaar na 911 waren er veel arrestaties wegens fraude.....allemaal leugenaars,dus als iemand zegt dat hij of zij heeft iemand verloren dan moeten ze bewijs hebben.
Clues forum zijn aan t onderzoeken - tis geen memorial site.
Bewijs leveren aan een stel mensen die zo respectloos doet op een schimmig forum? Dacht het niet.
Hoe durf je het te vragen.
pi_132395551
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke, ik wacht nog steeds op jou bewijs, dat jij niet de schuldige bent achter 9/11.
Als hun dat moeten moet dit van mij..
En waarom , omdat ik dat zeg!!! :+
Dit. Ik wil ook wel even zwart op wit dat Tingo niet degene is die het brein is achter dit CGI-fest.
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:24:56 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132395756
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Ik wil ook wel even zwart op wit dat Tingo niet degene is die het brein is achter dit CGI-fest.
meer mensen mee eens, want als dat de regel is van Clues forum wil ik gewoon zwart op wit hier op BNW Fok! forum dat Tingo niet de boosdoener is achter, Boston, 9/11 , Sandy hook, en de moon landingen.
Aangezien dat allemaal dingen zijn die hij als hollywood bestempeld.
Net gelezen dat hij 51 is dus als 6 a 7 jarige was hij al het brein achter de maan landingen :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132395773
Nah, de moon hoax was vast zijn vader. Jong geleerd...
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:33:58 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132396055
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Binnen een dag werd het gesloten werd voor alles en nog wat uitgemaakt.
als je dan zulke reacties tegen je krijgt voor 1 simpele vraag .. zou ik ook zeggen
stelletje onmeunige kutkneuzen, laat maar!
8)7 8)7 8)7
Ze hadden niet eens een reactie afgewacht van de TS toch?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:44:05 #46
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132396423
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze hadden niet eens een reactie afgewacht van de TS toch?
Nee ze lieppen alleen berichten te posten FAKE FBI CIA etc , maar ze sloten ding in een dag.
en rot op ga weg etc
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132396637
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, de moon hoax was vast zijn vader.
Nee hoor - Stanley Kubrick heeft die beelden gemaakt...paar jaar voor dat hij heeft 2001 Space Odssey gemaakt.
Werner von Braun had ook wel te maken met die fake moonlandings.....
ja,von Braun was een van die Nazi wetenschappers die die amerikanen heeft 'n paspoort en 'n mooie baan gegeven. Grappig eh? maar niet echt : Fucking hypocrites.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132396655
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - Stanley Kubrick heeft die beelden gemaakt...paar jaar voor dat hij heeft 2001 Space Odssey gemaakt.
Werner von Braun had ook wel te maken met die fake moonlandings.....
ja,von Braun was een van die Nazi wetenschappers die die amerikanen heeft 'n paspoort en 'n mooie baan gegeven. Grappig eh? maar niet echt : Fucking hypocrites.
Je lult er omheen. Nog steeds geen bewijs gezien dat jij niet het grote brein bent achter 9/11.
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:54:32 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132396818
Musclefour (aka "Stefan Harris") wrote:

Ciao 'simonshack',

As I tried to bring to your attention in my second forum post, this particular area of study is still relatively new to me. Like many people, I haven't, up until recently, seriously considered that noone died in those buildings. That doesn't mean I'm stupido - just cautious. Yes, I've known for a long time about Mark 'Harley T-Shirt' Humphreys and a few others but I was more interested in the apparent untimely deaths of witnesses, like Barry Jennings and others.

Anyway, when I saw that "Please remove my mother..." post, I thought that dismissing this person right out of hand and locking the thread the very next day, was a bit... what's the word... presumptuous. Yes, presumptuous - and fucking rude.

Perhaps subconsciously I was thinking of my own dead mother and how I'd feel if someone turned her into an animated gif to be scrutinised, mocked and deemed by the hoi polloi to be fake.

But also at the back of my mind, I was thinking that you missed a golden opportunity. If you had allowed this individual to respond, submit their 'evidence', they would have effectively hung themselves in your forum for all to see, but I guess you have your reasons for passing up that opportunity.

It's because of what I've learned on your forum over the past few weeks that for the first time today I downloaded several relatively small images (the largest I could find) of "Marianne Simone", "Lisa Cameltoe" (whatever her name is) and others... and played about with them in PS for a while. Now I can see just how they don't all stand up to close scrutiny. For example, 'Lisa's pic on 'her' Facebook page shows nothing amiss at first sight - just a badly compressed image (I'm sure we've all seen much crappier profile pics) - until you download it and have proper look at a decent size and see how it's been manipulated.

I don't have a giant screen here - I'm using a 15.4" laptop. Many images that I view in my browser don't reveal the true scale of fakery. Even when other posters show zoomed-in sections of dubious images, I always wonder if they started off with a shitty, low-resolution copies in the first place.

I've spent a lot of time online today watching, reading, looking at everything that might fit your VicSim hypothesis (including a lot of 7/7 stuff).

I thought we were on the same side, Shack... that's why I registered myself on your site. Recently I posted this video on my Facebook page for my friends to see.


full link:
It obvious that such a technique could easily be employed for the creation of the of phoney 911, 77, Utøya, etc. victims.. but I certainly won't encourage anyone to go visit your site, you'll be pleased to hear.

Why don't you just put a big fuck-off sign on your homepage along the lines of "If you're not already a no-deather, then come back when you are". It'll save everybody lot of time. Your present approach is alienating and fucking insulting. I have lost respect in you, as I'm sure many others have. They will end up lining the pockets of your old buddy, Phil, over at LetsRoll.

You know, it's very impolite to 'require' people, who have signed up to your forum with open minds, to provide you and exisiting cohorts with information about themselves and then whimsically ban them the next day from your site because they appear not to have completely bought into your no-deaths 'VicSim' hypothesis 100%. Intelligent people need to play Devil's Advocate from time to time in order to satisfy themselves intellectually about a subject as they dip their toes in the water.

"Banned for a month" lol

I ban you for a life.

Delete my intro please - and my email address from your computer(s). Thank you for the opportunity to contribute.

Goodbye motherfucker.


PS ozzybinozawald seems to think you're a "a high-level infiltrator shill". You must be flattered.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:01:21 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132397071
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ze hadden niet eens een reactie afgewacht van de TS toch?
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=18&t=971
Deze was dat!
zullen er vast wel paar anderen geweest die dat hebben geprobeert, deze user heeft niet alleen zijn topic gesloten zien worden maar heeft ook gelijk een ban( niet tijdelijk maar gewoon volledig) gekregen, nou dat vind ik heel netjes van Clues forum :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132397186
Deze post ook:

quote:
Re: "Please remove my mothers picture"

Postby antipodean on June 23rd, 2011, 10:40 am

Lisa wrote:Whoever is responsible for posting my mother Marianne simones photos please take them down along with any commentary you have made. I would greatly appreciate it


Quite simply this is a very simple person who needs to get a life, instead of just aimlessly surfing the internet, reading a few 9/11 memorial sites, then registering here as Lisa pretending to be the Lisa who clearly doesn't exist.
:')_! De ironie.
Ja doei.
pi_132397199
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bewijs leveren aan een stel mensen die zo respectloos doet op een schimmig forum? Dacht het niet.
Hoe durf je het te vragen.
Als mensen vinden die site zo ontzettend respectloos dan kunnen ze wat doen over toch?
Er zijn wetten ervoor.
Tientallen duizenden familie,vrienden,collegas van goed betaalde,well-to-do,goed geeducateerde,charmante,charismatische,sommige zeker invloedrijk 'slachtoffers'....die allemaal geloven het officiele verhaal van hoe z'n geliefden zijn weg....en de families zeggen niks van?
Sorry- maar ik geloof er geen reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132397250
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen vinden die site zo ontzettend respectloos dan kunnen ze wat doen over toch?
Er zijn wetten ervoor.
Tientallen duizenden familie,vrienden,collegas van goed betaalde,well-to-do,goed geeducateerde,charmante,charismatische,sommige zeker invloedrijk 'slachtoffers'....die allemaal geloven het officiele verhaal van hoe z'n geliefden zijn weg....en de families zeggen niks van?
Sorry- maar ik geloof er geen reet van.
Ja, joehoe, kom eens met bewijs met betrekking tot jouzelf.
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:07:12 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132397305
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen vinden die site zo ontzettend respectloos dan kunnen ze wat doen over toch?
Er zijn wetten ervoor.
Tientallen duizenden familie,vrienden,collegas van goed betaalde,well-to-do,goed geeducateerde,charmante,charismatische,sommige zeker invloedrijk 'slachtoffers'....die allemaal geloven het officiele verhaal van hoe z'n geliefden zijn weg....en de families zeggen niks van?
Sorry- maar ik geloof er geen reet van.
Veel plezier dan met je onderbuikgevoelens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132397514
Ja, echt, allemaal nepperds, deze mensen: http://stevenwarran-backs(...)10/07/blog-post.html
Ja doei.
pi_132397643
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, echt, allemaal nepperds, deze mensen: http://stevenwarran-backs(...)10/07/blog-post.html
Het is eigenlijk om je kapot te schamen dat mensen het dan over vicsims hebben.
pi_132397765
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is eigenlijk om je kapot te schamen dat mensen het dan over vicsims hebben.
Sowieso ook, dat mensen gaan zeiken over achtergronden van foto's. Mijn vader heeft ook met zijn afgrijselijk slechte paintskillz0rs een foto van mijn schoonmoeder bewerkt om zo de rest van de achtergrond/aanwezige mensen weg te halen en het geheel een meer fotoshoot achtig geheel te maken. Ziet er niet uit :@ maar toch doen mensen het.

Beetje zoals dit dus:



Maar dan ook nog andere persoon en hand weggepaint...
Ja doei.
pi_132397791
Al vraag ik me in deze af of ze niet gewoon sowieso voor een erg lelijke achtergrond staat en de balansen een beetje kut bewerkt zijn :')
Ja doei.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:30:56 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132398179
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen vinden die site zo ontzettend respectloos dan kunnen ze wat doen over toch?
Er zijn wetten ervoor.
Tientallen duizenden familie,vrienden,collegas van goed betaalde,well-to-do,goed geeducateerde,charmante,charismatische,sommige zeker invloedrijk 'slachtoffers'....die allemaal geloven het officiele verhaal van hoe z'n geliefden zijn weg....en de families zeggen niks van?
Sorry- maar ik geloof er geen reet van.
omdat ze misschien gelijk een ban krijgen als ze een vraag stellen, en dan noemen ze het oook nog Rude ( onbeschoft ) om die vraag te stellen.

Whoever is responsible for posting my mother Marianne simones photos please take them down along with any commentary you have made. I would greatly appreciate it

Dit is gewoon onbeschofte vraag hoor, echt hoe haal je het in je botte hoofd om zoiets te vragen, hoe DURF JE !!!!!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:09:02 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132399535
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, echt, allemaal nepperds, deze mensen: http://stevenwarran-backs(...)10/07/blog-post.html
meer als 5 hit op clues forum

Allan Tarasiewicz
Anne Marie Martino-Cramer
Anthony Rodriguez
Arthur T. Barry
Brian Bilcher
Carlton Bartels

sommige meer dan 1100 hits op forum maar alle andere nog geen 1 hit, voor de rest nog niet verder gaan zoeken, duurt ff voor ik de hele lijst er door heen knal ben maar gestopt, te veel werk.
geen zin aan,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132404442
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen vinden die site zo ontzettend respectloos dan kunnen ze wat doen over toch?
Of ze negeren het gewoon.
quote:
Er zijn wetten ervoor.
Oh, welke?
quote:
Tientallen duizenden familie,vrienden,collegas van goed betaalde,well-to-do,goed geeducateerde,charmante,charismatische,sommige zeker invloedrijk 'slachtoffers'....die allemaal geloven het officiele verhaal van hoe z'n geliefden zijn weg....en de families zeggen niks van?
Op jouw clownforumpje niet nee. Het blijft een raadsel waarom je dat van mensen verwacht maar ik verwacht geen verklaring daarover van jouw kant. Jij negeert liever de feiten, zoals altijd.
quote:
Sorry- maar ik geloof er geen reet van.
Ik geloof er geen reet van dat jij geen Bin Laden bent.
Conscience do cost.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:45:56 #62
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_132405166
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als mensen vinden die site zo ontzettend respectloos dan kunnen ze wat doen over toch?

[..]
Ik denk dat jij overschat hoeveel mensen dat forum überhaupt kennen en hoeveel mensen daarvan het vervolgens ook maar iets kan schelen wat die mafketels daar allemaal voor sprookjes aan het verzinnen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 21-10-2013 20:51:00 ]
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:18:18 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132423560
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:29 schreef ems. het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat jij geen Bin Laden bent.
Hmmz rond de 50, beheerst de Nederlandse taal niet zo goed, Is tegen vaccinatie. :{
Zeer Verdacht.

RESPECTLOOS
1) Aanmatigend 2) Onbeschaamd 3) Onbeschoft 4) Ongegeneerd 5) Oneerbiedig

Tja, het feit is nu eenmaal dat best wel mag op een BNW forum en iedereen zijn eigen mening.
Zolang het een eigen mening is, In dit geval.
Noem ik
BS
geloof er niks van.
CGI
En andere soort antwoorden nou niet echt een eigen mening.

De website is gewoon erg onzinnig, Als je de lijst er bij pakt van Motorbloempje en je gaat even goed zoeken op naam.
Elke naam geeft op zijn minst 1 hit, dus elk Slachtoffer is wel langs de revu gekomen, maar een enkeling word er uit geplukt, en zodra opgemerkt word ze iets ( in hun ogen ) vreemd is.
Dan worden er gelijk duizenden onzinnige antwoorden met lachende smiley's tegen aan gegooid.
Tja sorry ik heb geen enkele vorm van respect voor dit soort mensen, die niks anders doen dan Vanachter hun bureau van hun zolderkamer iets boven water willen halen wat er niet is.
Ik heb nu al tig gebruikers aangesproken over hun herkomst of huidige woonplaats, Geen van deze gebruikers komt uit de betreffende regio van New York of, is er pas veel later naar toe verhuisd.
Tja. sneu volk kan er niks anders van maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132425018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hmmz rond de 50, beheerst de Nederlandse taal niet zo goed, Is tegen vaccinatie. :{
Zeer Verdacht.

RESPECTLOOS
1) Aanmatigend 2) Onbeschaamd 3) Onbeschoft 4) Ongegeneerd 5) Oneerbiedig

Tja, het feit is nu eenmaal dat best wel mag op een BNW forum en iedereen zijn eigen mening.
Zolang het een eigen mening is, In dit geval.
Noem ik
BS
geloof er niks van.
CGI
En andere soort antwoorden nou niet echt een eigen mening.

De website is gewoon erg onzinnig, Als je de lijst er bij pakt van Motorbloempje en je gaat even goed zoeken op naam.
Elke naam geeft op zijn minst 1 hit, dus elk Slachtoffer is wel langs de revu gekomen, maar een enkeling word er uit geplukt, en zodra opgemerkt word ze iets ( in hun ogen ) vreemd is.
Dan worden er gelijk duizenden onzinnige antwoorden met lachende smiley's tegen aan gegooid.
Tja sorry ik heb geen enkele vorm van respect voor dit soort mensen, die niks anders doen dan Vanachter hun bureau van hun zolderkamer iets boven water willen halen wat er niet is.
Ik heb nu al tig gebruikers aangesproken over hun herkomst of huidige woonplaats, Geen van deze gebruikers komt uit de betreffende regio van New York of, is er pas veel later naar toe verhuisd.
Tja. sneu volk kan er niks anders van maken.
Dan heb je niet goed gelezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:24:48 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132425036
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen.
Wat heb ik niet goed gelezen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132428656
http://letsrollforums.com(...)igure-t21912p52.html

Klinkt interessant.....
gaat over Nederlandse Ingeborg Lariby.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132428701
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
http://letsrollforums.com(...)igure-t21912p52.html

Klinkt interessant.....
gaat over Nederlandse Ingeborg Lariby.
Als je nou eens hier zélf wat dingen uiteen zet en uitlegt WAAROM je iets wat anderen zeggen zo interessant vindt in plaats van een link te dumpen en ons het maar uit te laten zoeken.
Ja doei.
pi_132428922
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je nou eens hier zélf wat dingen uiteen zet en uitlegt WAAROM je iets wat anderen zeggen zo interessant vindt in plaats van een link te dumpen en ons het maar uit te laten zoeken.
OK- Iemand zegt dat hij heeft 'n 911 slachtoffer gekend.
Tis echt iets voor die OCT gelovers. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132428952
Ja, en? VerdeR? Ik ben het zat om linkjes te lezen en vervolgens 1 zin van jou. Schrijf zelf eens een (bij voorkeur samenhangend...) verhaal waarin jij zaken uiteenzet.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:02:26 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132429234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK- Iemand zegt dat hij heeft 'n 911 slachtoffer gekend.
Tis echt iets voor die OCT gelovers. :)
za 06 sep 2008, 06:30

9/11 De dag dat Sacha haar zus Ingeborg verloor


AMSTERDAM - In VROUW Magazine 37 vertelt Sacha over haar zus Ingeborg, die zij verloor tijdens de aanslagen op 11 september 2001 op het World Trade Center in New York. Een half jaar voor haar dood schreef Ingeborg een verhaal over New York...




Verslaafd aan New York

Door Ingeborg Lariby, maart 2001

Europese vrienden

"Wat is dat toch met New York?", vragen m’n Europese vrienden altijd. Waarom accepteer je de onbeleefdheid, het gedrang, de woningen van het formaat van een schoenendoos en de belachelijk hoge huren? Ik zou toch net als normale mensen gewoon in een klein stadje kunnen wonen, in een ruim huis met een camper voor de deur, en in het weekend naar de mall kunnen gaan?

Verdediging

"Je begrijpt het niet", hoor ik mezelf zeggen. Zodra buitenstaanders New York zwartmaken, ga ik in de verdediging. Ik heb me vaak afgevraagd waarom ik de rat race eigenlijk slik. In de afgelopen twintig jaar ben ik twee keer weggegaan, op zoek naar een gezonder leven en een redelijke huur. Maar net als andere New York-verslaafden krijg ik het maar niet voor elkaar om af te kicken; ik kom altijd weer terug.

Nooit saai

Deze stad boeit me omdat het er nooit saai is. De ene dag kom je een filmster tegen als je boodschappen aan het doen bent bij Balducci’s en de volgende dag hoor je Arthur Miller voorlezen uit z’n laatste werk bij de boekhandel om de hoek. En daarna heb je weer een gesprek over de politieke situatie in Midden-Amerika met een taxichauffeur uit Gautemala die je naar huis rijdt.

Homo of gescheiden

Ik hou van New York omdat het de mensen niet uitmaakt of je twintig, veertig, homo of gescheiden bent, en omdat de fouten die je in het verleden hebt gemaakt er niet toe doen. Een buitenstaander heeft misschien de indruk dat New Yorkers harteloos zijn, maar ik weet dat een echte New Yorker zomaar opeens in de bus op weg naar huis tegen je kan zeggen: "Hé, schatje, gave schoenen", om je daarna twintig huizenblokken lang deelgenoot te maken van zijn of haar levensverhaal.

Extremen

New York is een stad van extremen. De verschillen van wijk tot wijk zijn enorm. Een uitstapje naar een ander deel van de stad is een culturele ervaring die geen enkele andere stad heeft te bieden. Aan de Upper East Side waan je je in Parijs. Chique dames in Chanel-pakjes tuiten hun glanzend gestifte lippen. Ze zijn net iets te vaak ge-facelift en kwetteren over de laatste Franse mode.

Jaren zestig

Een wandelingetje op St. Mark’s Place in de East Village voert je terug naar de jaren zestig. Naast de platenwinkels met oude elpees bevinden zich tatoeagestudio’s en winkeltjes vol met door de motten aangevreten tweedehands kleding. Tieners in broeken met wijde pijpen en met gepiercte tongen hangen op de stoep. Ik voel me stokoud want ze doen me denken aan de Beatles en aan de Londense Carnaby Street in 1969.

Maffiafilm

Als je richting Canal Street loopt, beland je eerst in een scčne uit een maffiafilm en daarna in de achterafstraatjes van Beijing. Er wordt verwoed afgedongen op goedkope handelswaar, namaak-Gucci-tassen wisselen razendsnel van eigenaar en op de achtergrond staren de Peking-eenden je wezenloos aan vanachter de ruit van een Chinese kruidenier.

Domme toeristen

Op West Broadway in Soho kun je je alleen vertonen als je zwart draagt, anders word je aangezien voor een van die domme toeristen die vanuit de dubbeldekker-toerbus alles met grote ogen gadeslaan. De trendy cafés zitten vol met superslanke meisjes, amper achttien maar toch al bijna zestig. Ze klemmen hun Kate Spade-tas tegen zich aan zoals kinderen zich vastklampen aan hun lievelingsspeelgoed. Opgewonden blaten ze een eind weg, terwijl het verveeld kijkende vriendje, metallic Nokia vastgeroest aan z’n oor, zichzelf bewondert in de spiegel achter de bar.

Keuzes

Ik ben dol op de verschillende buurten en het feit dat er nooit een eind komt aan de keuzes die je hier hebt. Het is onmogelijk om je in het weekend te vervelen. Op een warme lentedag neem ik m’n skeelers mee naar Central Park en laat ik de wind door m’n haar blazen als ik met grote snelheid Harlem Hill afsjees. Op een grijze regenachtige ochtend ben ik in het MOMA om de paarse en mauve tinten van De Dans van Matisse in me op te nemen. Op zachte dagen in augustus kom ik tot mezelf in de koele marmeren kamers van de afdeling Egyptische Oudheden in het Metropolitan Museum of Art.

Opgefokte New Yorkers

Maar wat ik het allerleukste vind, is om op een zomerse vrijdagavond te kijken naar de uittocht van opgefokte New Yorkers die zich in hun auto’s door de Midtown Tunnel wurmen, in de wetenschap dat ik twee dagen lang de straten van Manhattan voor mezelf zal hebben.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:08:40 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132429418
Nou, dat is duidelijk. Die Ingeborg heeft nooit bestaan en die Sacha had nooit een zus. Laat staan dat ze ooit heeft moeten rouwen om een verloren zus ...
Open je ogen!

Wat is er volgens jou zo belangwekkend aan dit verhaal, Tingo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132430054
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:08 schreef Copycat het volgende:
Nou, dat is duidelijk. Die Ingeborg heeft nooit bestaan en die Sacha had nooit een zus. Laat staan dat ze ooit heeft moeten rouwen om een verloren zus ...
Open je ogen!

Wat is er volgens jou zo belangwekkend aan dit verhaal, Tingo?
Ik wacht op 'n tijd wanneer er is keihard bewijs dat er zo veel slachtoffers waren.
Dat is ook open-mindedness toch?
Als je de hele thread lezen er zijn wel 'n paar interessante vragen gesteld (imo)
I don't know either way.
Ik blijf gefascineerd met dit doort dingen - its almost like a true-life murder mystery of zo.

Maar ja- het OCT blijft bs.natuurlijk
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:29:54 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132430101
Maar wat is er voor jou nu zo belangwekkend aan dit artikel? Kun je me daar een eigen antwoord op geven, zonder verwijzingen naar een andere site?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132430258
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:29 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is er voor jou nu zo belangwekkend aan dit artikel? Kun je me daar een eigen antwoord op geven, zonder verwijzingen naar een andere site?
Ben je echt geinteresseerd of verwacht je me wat te zeggen dat jij vind krankzinnig?
Ik heb m'n mening duidelijk gemaakt dacht ik, dus waarom moet ik weer wat zeggen om weer 'n aanval te krijgen van a pack of hyenas.?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:37:57 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132430388
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:34 schreef Tingo het volgende:

Ben je echt geinteresseerd of verwacht je me wat te zeggen dat jij vind krankzinnig?
Ik heb m'n mening duidelijk gemaakt dacht ik, dus waarom moet ik weer wat zeggen om weer 'n aanval te krijgen van a pack of hyenas.?
Ik wil echt graag weten waarom jij dit specifieke verhaal belangwekkend vindt om hier te melden. Geloof je het niet? En waarom dan niet? Heb je er twijfels bij? Welke dan en waarop zijn die gebaseerd. Dat heb ik nog niet van je gelezen. Je meldt het en verwijst naar een ander forum.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:41:56 #76
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132430545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wacht op 'n tijd wanneer er is keihard bewijs dat er zo veel slachtoffers waren.
Dat is ook open-mindedness toch?
Als je de hele thread lezen er zijn wel 'n paar interessante vragen gesteld (imo)
I don't know either way.
Ik blijf gefascineerd met dit doort dingen - its almost like a true-life murder mystery of zo.

Maar ja- het OCT blijft bs.natuurlijk
Het is een spel voor jou idd. -edit-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 22-10-2013 13:51:53 ]
pi_132430553
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wil echt graag weten waarom jij dit specifieke verhaal belangwekkend vindt om hier te melden. Geloof je het niet? En waarom dan niet? Heb je er twijfels bij? Welke dan en waarop zijn die gebaseerd. Dat heb ik nog niet van je gelezen. Je meldt het en verwijst naar een ander forum.
Want het hele fake victim onderwerp is 'n beetje controversiel en ik dacht dat het zal interessante voor wie-dan-ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132430592
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

reactie op geedite post
Ah- dat heb je weer 'n hyena.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 22-10-2013 13:52:17 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:43:59 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132430623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Tingo het volgende:

Want het hele fake victim onderwerp is 'n beetje controversiel en ik dacht dat het zal interessante voor wie-dan-ook.
Maar hoe verhoudt dit verhaal zich tot jouw mening dat er fake-victims zijn? Waarin zit hier voor jou het vraagteken, de twijfel?
Ik zie niet in wat hier interessant aan is. Wat zegt het volgens jij? Of wat zegt het juist niet? Kun je dat verhelderen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:54:20 #80
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132431001
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah- dat heb je weer 'n hyena.
:'(. Alle hersengymnastiek op het cluesforum is gericht op mentale masturbatie, je specialer laten voelen dan je in werkelijkheid bent. Zo is men hartstikke verontwaardigd als je zegt dat hun forumpje niet het middelpunt van het universum is en dat dat de reden is dat niemand ze aanklaagt voor laster/smaad. Nee, zo denken de mentale masturbanten aldaar, wij zijn vanzelfsprekend het belangrijkste stekje op het internet en de reden dat wij geen aandacht krijgen van advocaten is omdat wij gelijk hebben en ze bang voor ons zijn! Wat zijn we toch een stelletje zelfstandige heldere denkers en dappere internethelden, hč jongens?

  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:01:38 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132431276
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want het hele fake victim onderwerp is 'n beetje controversiel en ik dacht dat het zal interessante voor wie-dan-ook.
Dat het een controversiele gedachten gang is, nee dat zozeer niet, toen het voor het eerst aan bod kwam al eens goed in verdiept,
Maar als iets al in theorie niet mogelijk is, zonder duidelijke lekken, dan kan het in mijn ogen niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:08:44 #82
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132431516
De cluesforumkneusjes wanen zich detectives die de grootste hoax van de 21e eeuw op het spoor zijn. Dat is hartstikke spannend natuurlijk, als je zo veilig vanachter je toetsenbord zulk bedrog kunt ontmaskeren. In dat rollenspel wordt je verder bevestigd doordat er mensen op jouw forum komen die zich voordoen als nabestaanden van slachtoffers waarvan jij allang hebt bepaald dat die niet bestonden of nog in leven zijn. Dat kan dus alleen maar betekenen dat geheime agenten je operatie proberen te saboteren, zie je wel dat wij gelijk hadden!

Als het kinderen zou betreffen die rechercheurtje zouden spelen zou het misschien nog schattig kunnen zijn, in dit geval gaat het om volwassen mannen die zich tegoed doen aan geestelijke necrofilie en dan wordt het een ietwat ranzige aangelegenheid.
pi_132431853
Iemand die denken dat t geloof in dit soort dingen is 'n plezier heeft t weer verkeerd.
Ik heb altijd gezegd dat ik hoop dat ik heb het verkeerd.
Ik wil liever denken dat dit soort dingen gebeurt niet en mensen zijn niet zo vreselijk eng om zoiets te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:19:36 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132431890
Kun je concreet antwoord op mijn vragen geven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132431977
Leg eens uit waarom uit dit artikel blijkt dat die hele Ingeborg verzonnen zou zijn?
Ja doei.
pi_132432864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
Leg eens uit waarom uit dit artikel blijkt dat die hele Ingeborg verzonnen zou zijn?
Welke artikel? Die van VROUW?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:48:59 #87
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132432943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef Tingo het volgende:
Iemand die denken dat t geloof in dit soort dingen is 'n plezier heeft t weer verkeerd.
Ik heb altijd gezegd dat ik hoop dat ik heb het verkeerd.
Ik wil liever denken dat dit soort dingen gebeurt niet en mensen zijn niet zo vreselijk eng om zoiets te doen.
Nee hoor, de gasten op het cluesforum verraden telkens hun motief. Je hoeft geen Freud te heten om dat te herkennen. Zoals je mensen hebt die zichzelf bevredigen door zich met poep in te smeren, er mensen zijn die opgewonden raken als Japanse meisjes levende kittens vertrappelen, zo zijn er ook mensen die aan hun trekken komen door zich voor te stellen dat zij investigooglende speurneuzen zijn die bijv door driehoeken in gezichten van 9/11-slachtoffers te tekenen menen het grootste bedrog van de eeuw te hebben ontmaskerd en het daarmee goedpraten om dode mensen belachelijk te maken en het leed van nabestaanden te ridiculiseren, dit alles om zich speciaal te voelen en te ontsnappen uit het grauwe burgermansbestaan (een beetje zoals Jamie Lee Curtis' personage in True Lies). Ik schaal alle drie de voorbeelden in op hetzelfde niveau qua smeerpijperij. Je bevindt je kortom in goed gezelschap.

Daarnaast lopen er natuurlijk ook een boel klinisch gestoorden rond op het cluesforum die gewoon hartstikke gek zijn en eigenlijk als patient behandeld zouden moeten worden. Bijvoorbeeld:
Lekker makkelijk voor de ggz, alle gekkies bij elkaar verzameld. Like shooting fish in a barrel.
pi_132433109
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Nee hoor, de gasten op het cluesforum verraden telkens hun motief. Je hoeft geen Freud te heten om dat te herkennen. Zoals je mensen hebt die zichzelf bevredigen door zich met poep in te smeren, er mensen zijn die opgewonden raken als Japanse meisjes levende kittens vertrappelen, zo zijn er ook mensen die aan hun trekken komen door zich voor te stellen dat zij investigooglende speurneuzen zijn die bijv door driehoeken in gezichten van 9/11-slachtoffers te tekenen menen het grootste bedrog van de eeuw ontmaskerd te hebben en het daarmee goedpraten om dode mensen belachelijk te maken en het leed van nabestaanden te ridiculiseren, dit alles om zich speciaal te voelen en te ontsnappen uit het grauwe burgermansbestaan (een beetje zoals Jamie Lee Curtis' personage in True Lies). Ik schaal alle drie de voorbeelden in op hetzelfde niveau qua smeerpijperij. Je bevindt je kortom in goed gezelschap.

Daarnaast lopen er natuurlijk ook een boel klinisch gestoorden rond op het cluesforum die gewoon hartstikke gek zijn en eigenlijk als patient behandeld zouden moeten worden. Bijvoorbeeld:
Lekker makkelijk voor de ggz, alle gekkies bij elkaar verzameld. Like shooting fish in a barrel.
Jouwe mening.
Die echte zieke mensen zijn die die heeft meegedaan.
Jij denkt dat het Bin Laden was - ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:54:20 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132433136
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef Tingo het volgende:
Iemand die denken dat t geloof in dit soort dingen is 'n plezier heeft t weer verkeerd.
Ik heb altijd gezegd dat ik hoop dat ik heb het verkeerd.
Ik wil liever denken dat dit soort dingen gebeurt niet en mensen zijn niet zo vreselijk eng om zoiets te doen.
ehm 7 jaar er voor 500.000 tot 1.000.000 mensen met kapmessen vermoord in een afrikaans land.
daar sta je niet stil bij.
300.000 slachtoffers door de inval van de VS in afghanistan en Irak.
Burger oorlog congo 2.500.000 tot 3.000.000 doden
178,258-461,520 – oorlog in Darfur
etc etc etc,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:54:22 #90
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132433137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jouwe mening.
Die echte zieke mensen zijn die die heeft meegedaan.
Jij denkt dat het Bin Laden was - ik niet.
Wat is dit nu weer voor een incoherent gebrabbel man? Weet je zeker dat je zelf niet ook iets mankeert?
pi_132433151
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jouwe mening.
Die echte zieke mensen zijn die die heeft meegedaan.
Jij denkt dat het Bin Laden was - ik niet.
En wie zegt dat jij er niet achter zit? Die bewijzen hebben we ook nog niet gehad, dat jij er niet zelf achter zat. Kom maar op met het bewijs dat JIJ het niet was. En dan in de tussentijd ook even JOUW bewijs dat Ingeborg nep is.

En in de tussentijd even een leuk wachtliedje:

Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:56:21 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132433213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:46 schreef Tingo het volgende:
Welke artikel? Die van VROUW?
Kun je mijn vragen beantwoorden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132433281
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar hoe verhoudt dit verhaal zich tot jouw mening dat er fake-victims zijn?
Waarin zit hier voor jou het vraagteken, de twijfel?
Ik zie niet in wat hier interessant aan is. Wat zegt het volgens jij? Of wat zegt het juist niet? Kun je dat verhelderen?
It doesn't.
Misschien is Ingeborg Lariby 'n echte persoon en leeft nog.Ik weet het niet.
Ik wil graag t waarheid hebben - maakt geen reet uit als ik heb het niet goed.
imo : OCT klopt er echt niks van - dat is zeker.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132433316
Je denkt een hoop. Da's leuk voor je, maar zelfs Christenen en Moslims hebben meer bewijs om hun manier van denken te onderbouwen.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:59:52 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132433347
Okay ... Niets meer dan een lege brainfart, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:59:53 #96
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132433348
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

It doesn't.
Misschien is Ingeborg Lariby 'n echte persoon en leeft nog.Ik weet het niet.
Ik wil graag t waarheid hebben - maakt geen reet uit als ik heb het niet goed.
imo : OCT klopt er echt niks van - dat is zeker.
Je verschilt niet van islamgekkies die telkens Allahu Akbar roepen. Het is een mantra die ik je eindeloos zie herhalen. Je bent in feite hartstikke religieus, in de zin dat je telkens zelfbevestiging nodig lijkt te hebben.
pi_132433409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En wie zegt dat jij er niet achter zit? Die bewijzen hebben we ook nog niet gehad, dat jij er niet zelf achter zat. Kom maar op met het bewijs dat JIJ het niet was. En dan in de tussentijd ook even JOUW bewijs dat Ingeborg nep is.

En in de tussentijd even een leuk wachtliedje:

Ik was bij m'n werk op de dag.
(Werk als in : 40 uren per week en belasting betalen)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132433447
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik was bij m'n werk op de dag.
(Werk als in : 40 uren per week en belasting betalen)
Ja, en? Dan kun je nog wel 't grote brein zijn achter het geheel?
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:04:19 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132433525
IMO: is copycat een lekker ding
Terecht... terecht
Motorbloempje een motor chick met een dikke harley
Lavenderr een zeer lieve MOD

maar goed dat is mijn mening, wil niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb, dat weet ik pas als ik.
een foto gezien heb van copycat.
terecht - terecht is
motorbloempje een foto laat zien van haar motor met een planten bak er op
Lavenderr me een dikke knuffel geeft.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132433537
Gelukkig heb ik rustige dag bij werk vandaag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132433640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef theguyver het volgende:
IMO: is copycat een lekker ding
Terecht... terecht
Motorbloempje een motor chick met een dikke harley
Lavenderr een zeer lieve MOD

maar goed dat is mijn mening, wil niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb, dat weet ik pas als ik.
een foto gezien heb van copycat.
terecht - terecht is
motorbloempje een foto laat zien van haar motor met een planten bak er op
Lavenderr me een dikke knuffel geeft.
Ik heb geen Harley ;(

Wel een dikke BMW (hihi, bijna BNW!)

67.jpg

En een plantenbak erop! _O- :D :D :D _O- :D :'( :D
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:08:54 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132433703
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wacht op 'n tijd wanneer er is keihard bewijs dat er zo veel slachtoffers waren.
Dat is ook open-mindedness toch?
Als je de hele thread lezen er zijn wel 'n paar interessante vragen gesteld (imo)
I don't know either way.
Ik blijf gefascineerd met dit doort dingen - its almost like a true-life murder mystery of zo.

Maar ja- het OCT blijft bs.natuurlijk
Wat zou jij accepteren als keihard bewijs?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:13:47 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132433896
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb geen Harley ;(

Wel een dikke BMW (hihi, bijna BNW!)

[ afbeelding ]

En een plantenbak erop! _O- :D :D :D _O- :D :'( :D
^O^ moooie bak!.

Al ben ik toch meer liefhebber van chopper model.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat zou jij accepteren als keihard bewijs?
Beelden en foto's en nieuws berichten.
Zijn allemaal nep dus, al het wtc beton vliegtuigonderdelen , en menselijke resten in zijn achtertuin.
Plus, fotoalbums geboorte gegevens en alle overgebleven famillielden bij hem achterhuis.

gok ik?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132433974
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

^O^ moooie bak!.

Al ben ik toch meer liefhebber van chopper model.

[..]

Beelden en foto's en nieuws berichten.
Zijn allemaal nep dus, al het wtc beton vliegtuigonderdelen , en menselijke resten in zijn achtertuin.
Plus, fotoalbums geboorte gegevens en alle overgebleven famillielden bij hem achterhuis.

gok ik?
Vind je mij een mooie plantenbak? *;
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:16:24 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132434004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vind je mij een mooie plantenbak? *;
Bikerchick *;
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132434974
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:59 schreef Copycat het volgende:
Okay ... Niets meer dan een lege brainfart, dus.
Kijk - voor mij is clues forum het dichste bij het waarheid van wat is gebeuren op 911...ik weet niet hoe ik moet het uitleggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132435005
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kijk - voor mij is clues forum het dichste bij het waarheid van wat is gebeuren op 911...ik weet niet hoe ik moet het uitleggen.
Probeer het eens. Met je eigen bewijzen/fatsoenlijk volgbaar verhaal.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:43:34 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132435110
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef Tingo het volgende:

Kijk - voor mij is clues forum het dichste bij het waarheid van wat is gebeuren op 911...ik weet niet hoe ik moet het uitleggen.
Maar ik stel toch hele concrete, simpele vragen? Als je die al niet kunt beantwoorden, vraag ik me af of je zelf allemaal wel begrijpt waartegen je ageert.
Dan lijkt het imo op niet willen geloven om het niet willen geloven. Niet omdat je er een reden toe hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132435853
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ik stel toch hele concrete, simpele vragen? Als je die al niet kunt beantwoorden, vraag ik me af of je zelf allemaal wel begrijpt waartegen je ageert.
Dan lijkt het imo op niet willen geloven om het niet willen geloven. Niet omdat je er een reden toe hebt.
Deze vragen bedoel je? :
Maar hoe verhoudt dit verhaal zich tot jouw mening dat er fake-victims zijn?
Zoals ik al zei - it doesn't. I remaiin open-minded.

[b]Waarin zit hier voor jou het vraagteken, de twijfel?[/b]
Want imo zijn er 'n heleboel leugens over 911 en ik denk dat wij hebben 'n movie gezien.....dus dat brebgt meer en meer vragen.

Ik zie niet in wat hier interessant aan is. Wat zegt het volgens jij? Of wat zegt het juist niet? Kun je dat verhelderen?
Er is geen bewijs either way.Maar de echte daders achter 911 kunnen het risco niet nemen om 3000 mensen te vermoorden......anders hadden ze tientallen duizenden boze geliefden,collegas enz. op z'n nek.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132435910
Stop eens met het herhalen van dezelfde niet onderbouwde zinnetjes die niets meer dan een vergezocht onderbuikgevoel weergeven..
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:13:12 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132436190
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:04 schreef Tingo het volgende:

Deze vragen bedoel je? :
Maar hoe verhoudt dit verhaal zich tot jouw mening dat er fake-victims zijn?
Zoals ik al zei - it doesn't. I remaiin open-minded.

[b]Waarin zit hier voor jou het vraagteken, de twijfel?[/b]
Want imo zijn er 'n heleboel leugens over 911 en ik denk dat wij hebben 'n movie gezien.....dus dat brebgt meer en meer vragen.

Ik zie niet in wat hier interessant aan is. Wat zegt het volgens jij? Of wat zegt het juist niet? Kun je dat verhelderen?
Er is geen bewijs either way.Maar de echte daders achter 911 kunnen het risco niet nemen om 3000 mensen te vermoorden......anders hadden ze tientallen duizenden boze geliefden,collegas enz. op z'n nek.
Ik geef het op. Je kunt op concrete vragen geen concrete antwoorden geven. Je lult drie slagen in de ruimte. Jammer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132436251
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Stop eens met het herhalen van dezelfde niet onderbouwde zinnetjes die niets meer dan een vergezocht onderbuikgevoel weergeven..
Nee.Tis helemaal niet vergezocht.

Denk jij echt dat alle mensen die hebben geliefden verloren van wat-dan-ook gaan meteen een of ander officiele verhaal geloven?

Ook 'n simpel vraag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132436265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee.Tis helemaal niet vergezocht.

Denk jij echt dat alle mensen die hebben geliefden verloren van wat-dan-ook gaan meteen een of ander officiele verhaal geloven?

Ook 'n simpel vraag.
Stop eens met het beantwoorden van een vraag met een wedervraag.
Ja doei.
pi_132436341
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stop eens met het beantwoorden van een vraag met een wedervraag.
Is ok.
Je wil dat niet beantwoorden want je vind het ook 'n beetje sterk dat er geen 'public outcry is geweest.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132436354
[quote]0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:16 schreef Tingo het volgende:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132436369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is ok.
Je wil dat niet beantwoorden want je vind het ook 'n beetje sterk dat er geen 'public outcry is geweest.
Geweldig, je gaat nu ook al bedenken wat ík zou denken! :D
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:17:47 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132436371
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Tingo het volgende:

Nee.Tis helemaal niet vergezocht.

Denk jij echt dat alle mensen die hebben geliefden verloren van wat-dan-ook gaan meteen een of ander officiele verhaal geloven?

Ook 'n simpel vraag.
Niemand die dat claimt. Maar dat wantrouwen is nog steeds mijlenver verwijderd van het paranoīde vicsim-denken dat je op jouw fora doet. Dat wantrouwen gaat meer om wie er achter zit, of het voorkomen had kunnen worden.
Die mensen hebben daadwerkelijk iemand verloren, die hebben het concrete bewijs van een dode geliefde. Wat denk jij dan? Dat ze allemaal het spelletje meespelen, just because?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132436423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geweldig, je gaat nu ook al bedenken wat ík zou denken! :D
Nee helemaal niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132436439
Jawel:
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is ok.
Je wil dat niet beantwoorden want je vind het ook 'n beetje sterk dat er geen 'public outcry is geweest.
Ja doei.
pi_132436479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Jawel:

[..]

Dus je ga niet de vraagje beantwoorden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132436495
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus je gaat niet de vraagje beantwoorden?
Beantwoord eerst alle vragen hier aan jou maar eens, want, nogmaals:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Stop eens met het beantwoorden van een vraag met een wedervraag.
Ja doei.
pi_132436522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Beantwoord eerst alle vragen hier aan jou maar eens, want, nogmaals:

[..]

Heb ik al gedaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132436525
Dat heb je niet.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:25:29 #124
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132436667
Je moet wel een heel glibberige aal zijn om zo botweg te ontkennen wat je 1 post terug hebt gezegd, en als je daar op gewezen wordt gewoon weer hetzelfde trucje te herhalen waarvan zojuist uitdrukkelijk werd gezegd daarmee te stoppen. Alsof we hier te maken hebben met een primitieve spambot die een heel kort loopje heeft, en niets anders kan dat dit eindeloos herhalen. Turingtestfaal.
pi_132436699
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:25 schreef Terecht het volgende:
Je moet wel een heel glibberige aal zijn om zo botweg te ontkennen wat je 1 post terug hebt gezegd, en als je daar op gewezen wordt gewoon weer hetzelfde trucje te herhalen waarvan zojuist uitdrukkelijk werd gezegd daarmee te stoppen. Alsof we hier te maken hebben met een primitieve goedkope spambot die een heel kort loopje heeft, en niets anders kan dat dit eindeloos te herhalen.
Fixed :')
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:27:22 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132436749
Ik geloof er niks van, ja waarom niet dan ?nou gewoon niet!, ja maar je hebt toch een reden? nee heb ik niet, onderbuikgevoelens, nee ik geloof het niet?, waarom niet omdat het onzin is?, waarom is het onzin?, omdat ik het niet geloof, maar er moet toch iets zijn ja, het is nep, waarom is het nep? omdat ik het niet geloof.het is in scenen gezet. hoe is het in scene gezet? nou met acteurs! maar hoe dan die mensen moeten ergens vandaan komen? ja!. maar waarvandaan dan? weet ik niet?
maar ze moeten toch ergens vandaan komen? ja! maar waar dan? ik weet het niet? maar het moet toch ergens vandaan komen? ja klopt! maar kom omdat het in scene is gezet! hoe hebben ze dat gedaan dan? ja dat kan ik niet uitleggen! maar dat geloof je? ja dat geloof ik!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:29:15 #127
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132436817
Je zou maar dommer zijn dan een scriptje dat een puisterige nerd in een middagje in elkaar kan knutselen. Dan zou ik ook zulke fantasietjes erop na gaan houden waarbij je tenminste nog iets voorstelt, om de pijn van dit besef te verzachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Terecht op 22-10-2013 16:34:34 ]
pi_132437573
In t V.K. in 1989 was er 'n grote ramp bij 'n voetbal wedstrijd : The Hillsborough Disaster
Kort uitleg: 96 dood en 300 injured.
Twas het fout van 'bad policing en crowd control'.
De media heeft de schuld gegeven aan dronken Liverpool supporters.
Politici heeft ook de dronken Liverpool supporters schuld gegeven.

De familie,vrienden en supporters (ook van andere clubs) heeft 'n grote petitie en pressure groep geformeerd om 'n volledig onderzoek te doen.

Uiteindelijk was er wel 'n onderzoek.....20+ jaar later.

Punt is : Mensen die hebben 'n geliefden verloren in zulke rare,bijzondere,tragische omstandigheden gaan opzoek naar wat is echt gebeurt,ze gaan niet een of ander lulkoek verhaal van politicus of wie-dan-ook accepteren.
Als de families van voetbal fans kunnen dit aan, dan kan de wat rijker en beter connected families van 'slachtoffers' van 911.
Dit is meer dan 'n 'onderbuiksgevoel' - het gaat om human nature en statistieken.
Geen een van deze 911 families heeft wat gedaan om 'n beter verklaring te krijgen over de doden van hun zonen,zussen,vaders enz.enz.enz.

We horen ook helemaal niks van al die kinderen die waren achtergelaten....die zijn allemaal tieners en twintigers nu....waar zijn ze ?
Hebben ze gewoon gedacht: Oh zo is het want Bush en z'n NIST report zegt dat.
Echt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132437610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Tingo het volgende:
Geen een van deze 911 families heeft wat gedaan om 'n beter verklaring te krijgen over de doden van hun zonen,zussen,vaders enz.enz.enz.
Onwaar. Zie ook de filmpjes die theguyver hierboven ergens postte.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:55:31 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132437734
quote:
Wat een slecht acteur.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132437742
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een slecht acteur.
Krokodillentranen. Jeweetsch.
Ja doei.
pi_132437803
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Onwaar. Zie ook het filmpje dat theguyver hierboven ergens postte.
Sorry om je te informeren maar die filmpjes zijn gewoon 'n deeltje van het hele 911 toneelstuk.
The 911 Truth Movement is fake.....zelfde als al die andere theorieen zoals beam weapons,holograms en de rest.Alles.
Alex Jones,David Icke,Architects,Judy Wood, noem maar op,
Alles met 911 te maken is fake.
Ik ben klaar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132437820
quote:
8s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een slecht acteur.
Wou net zeggen ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:58:08 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132437828
Damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132437833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Blieblaboblablah
Ik ben klaar.
Alweer?
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:59:18 #137
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132437874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry om je te informeren maar die filmpjes zijn gewoon 'n deeltje van het hele 911 toneelstuk.
The 911 Truth Movement is fake.....zelfde als al die andere theorieen zoals beam weapons,holograms en de rest.Alles.
Alex Jones,David Icke,Architects,Judy Wood, noem maar op,
Alles met 911 te maken is fake.
Ik ben klaar.
Oftewel, er zal NOOIT bewijs zijn van kritische nabestaanden omdat jij die bij voorbaat al degradeert als onderdeel van het complot. Iedereen kan zien dat je hier een cirkelredenering opzet.
pi_132437968
Mensen die het media-verhaal geloven: domme schapen
Mensen die het media-verhaal in twijfel trekken: helden
Slachtoffers/nabestaanden die het media-verhaal zeggen te geloven: acteurs
Slachtoffers/nabestaanden die het media-verhaal in twijfel trekken: acteurs

Ik zie de link niet.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:02:21 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132437976
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Tingo het volgende:
In t V.K. in 1989 was er 'n grote ramp bij 'n voetbal wedstrijd : The Hillsborough Disaster
Kort uitleg: 96 dood en 300 injured.
Twas het fout van 'bad policing en crowd control'.
De media heeft de schuld gegeven aan dronken Liverpool supporters.
Politici heeft ook de dronken Liverpool supporters schuld gegeven.
De familie,vrienden en supporters (ook van andere clubs) heeft 'n grote petitie en pressure groep geformeerd om 'n volledig onderzoek te doen.
Uiteindelijk was er wel 'n onderzoek.....20+ jaar later.
Nee hoor, had te maken met de manier waarop het stadion gebouwt was, Paniek zorgt voor verdrukking. zie ook Rokskilde, en zie onze eigen dode herdekning wat er gebeurt als er paniek uit breekt.
Dat staat hier helemaal los van maar goed. tenzij het acteurs en CGI was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:05:07 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132438073
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alweer?
Hij heeft de zelfdiscipline van een loopse teef idd. Telkens aankondigen dat je er klaar mee bent en iedere keer toch weer een aandachtsplasje komen plegen.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:05:12 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132438079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry om je te informeren maar die filmpjes zijn gewoon 'n deeltje van het hele 911 toneelstuk.
The 911 Truth Movement is fake.....zelfde als al die andere theorieen zoals beam weapons,holograms en de rest.Alles.
Alex Jones,David Icke,Architects,Judy Wood, noem maar op,
Alles met 911 te maken is fake.
Ik ben klaar.
kijk, even openstaan voor een andere mening is gewoon weer te veel van goeie.

van kom kijk nou eens dat filmpje..
NEE NEP stamp stamp stamp..
Wie heeft hier nou oogkleppen op? wij... of jij?
En dan maar aangeven jullie staan niet open om anders te denken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:06:13 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132438113
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sorry om je te informeren maar die filmpjes zijn gewoon 'n deeltje van het hele 911 toneelstuk.
The 911 Truth Movement is fake.....zelfde als al die andere theorieen zoals beam weapons,holograms en de rest.Alles.
Alex Jones,David Icke,Architects,Judy Wood, noem maar op,
Alles met 911 te maken is fake.
Ik ben klaar.
Maar wat zou jij nou als acceptabel bewijs zien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132438179
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar wat zou jij nou als acceptabel bewijs zien?
Wat gepainte foto'tjes op een cluesforum zijn het enige, denk ik.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:10:25 #144
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132438274
Het verschil in de meetlat waarmee de officiele lezing wordt beoordeeld, en de meetlat waarmee de eigen mening wordt beoordeeld is veelzeggend. De laatste is nl zo goed als niet aanwezig. Glibberen als een aal om te overleven is het devies.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:10:44 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132438287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

Wat gepainte foto'tjes op een cluesforum zijn het enige, denk ik.
Mits je daaruit kunt lezen dat het fakery is. Anders is het fcking bs. Ongezien en ongelezen.
En dan anderen betichten van een simpel wereldbeeld hebben, de ironie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:15:14 #146
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132438494
Goeie dogpile wel, dit. :')
pi_132438545
Maar we gaan geen antwoorden meer krijgen, ook geen inhoudsloze antwoorden, want hij was er klaar mee.

RIP Tingo's aanwezigheid hier. 2011 - 2013. Never forget.
Ja doei.
pi_132438567
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mensen die het media-verhaal geloven: domme schapen
Mensen die het media-verhaal in twijfel trekken: helden
Slachtoffers/nabestaanden die het media-verhaal zeggen te geloven: acteurs
Slachtoffers/nabestaanden die het media-verhaal in twijfel trekken: acteurs

Ik zie de link niet.
Simpel - er zijn veel acteurs in het media,
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132438576
JEZUS LEEFT! O+
Ja doei.
pi_132438698
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alweer?
Oh ok - I'll stay a bit longer seeing as you are all so upset.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:25:22 #151
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132438840
Junkie.
pi_132438862
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar wat zou jij nou als acceptabel bewijs zien?
Ik weet het niet - ik geef de boodschap maar door.
Misschien zelf soort bewijs als verzekerings maatschappijen moeten hebben tegen fraudulent claims of zo. I dunno.
Of 'n death certificate...oh maar als je ben niet geregisseerd als dood dan heb je geen death certificate ?
I dunno.....ik heb alleen vragen en de antwoorden komen ook niet makkelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132438910
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Maar we gaan geen antwoorden meer krijgen, ook geen inhoudsloze antwoorden, want hij was er klaar mee.

RIP Tingo's aanwezigheid hier. 2011 - 2013. Never forget.

I'm not dead!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:30:08 #154
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132438978
quote:
Dat je verslaafd bent aan deze vorm van mentale masturbatie was al wel duidelijk idd.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:32:50 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132439075
Oeps, nvm :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132439137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor, had te maken met de manier waarop het stadion gebouwt was, Paniek zorgt voor verdrukking.
Oh really?
De oorzaak van de ramp in Hillsborough is 'overcrowding', en de reden hiervan is het falen van de politie.
http://www.liverpoolfc.nl/memoriam/Hillsborough_15april.htm

Is ook in je moedertal.
Je heb t weer verkeerd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:34:52 #157
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132439152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet het niet - ik geef de boodschap maar door.
Misschien zelf soort bewijs als verzekerings maatschappijen moeten hebben tegen fraudulent claims of zo. I dunno.
Of 'n death certificate...oh maar als je ben niet geregisseerd als dood dan heb je geen death certificate ?
I dunno.....ik heb alleen vragen en de antwoorden komen ook niet makkelijk.
Maar je weet het toch zo zeker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132439189
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je heb t weer verkeerd.
Hoe kun je nou beweren dat iemand het 'weer verkeerd heeft' als je net zelf zegt dat bewijzen voor allerlei zaken zo moeilijk te verkrijgen zijn en je het eigenlijk allemaal ook niet zo goed weet en alleen voelt.
Ja doei.
pi_132439295
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe kun je nou beweren dat iemand het 'weer verkeerd heeft' als je net zelf zegt dat bewijzen voor allerlei zaken zo moeilijk te verkrijgen zijn en je het eigenlijk allemaal ook niet zo goed weet en alleen voelt.
Het gebeurt wel vaak met guyver.We hadden t over Hillsborough,south yorkshire.
Hij heeft weer wat van me geleerd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132439319
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gebeurt wel vaak met guyver.We hadden t over Hillsborough,south yorkshire.
Hij heeft weer wat van me geleerd.
Er zijn vrij weinig mensen, zo niet geen mensen, die iets van jou leren Tingo. Nou ja, wel iets over je, misschien. Maar da's ook alles. Je geeft namelijk geen informatie of antwoorden.
Ja doei.
pi_132439320
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat je verslaafd bent aan deze vorm van mentale masturbatie was al wel duidelijk idd.
Nee hoor- ik heb gewoon niet veel te doen bij werk momenteel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:41:02 #162
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132439355
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor- ik heb gewoon niet veel te doen bij werk momenteel.
Dat kan uberhaupt niet veel voorstellen als je postings op dit forum een maat zijn voor je competenties.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:46:12 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132439540
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh really?
De oorzaak van de ramp in Hillsborough is 'overcrowding', en de reden hiervan is het falen van de politie.
http://www.liverpoolfc.nl/memoriam/Hillsborough_15april.htm

Is ook in je moedertal.
Je heb t weer verkeerd.
Nee daar klopt niks van, is allemaal in scene gezet door de UEFA en de FIFA de Engelse teams waren veel te sterk en door deze afaire had de UEFA en de FIFA mooi een excuus om de Engelse teams te weren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:51:30 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132439694
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 17:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat kan uberhaupt niet veel voorstellen als je postings op dit forum een maat zijn voor je competenties.
Je moet mensen dan ook niet vertrouwen met het werk wat ze voor de kost doen ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132469832
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Krokodillentranen. Jeweetsch.
De meneer is goed geoefende in z'n rol.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132469855
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

De meneer is goed geoefende in z'n rol.
:') Ga sarcasme eens herkennen, nitwit!
Ja doei.
pi_132470941
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:') Ga sarcasme eens herkennen, nitwit!
maakt niet uit dat de meneer en de 911 Truth movement is fake? twit!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132470979
Hé, daar gaan we weer. Bewijs maar eens dat hij nep is! :D!

*O*

Wachtmuziekje:

Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:05:58 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132471012
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

maakt niet uit dat de meneer en de 911 Truth movement is fake? twit!
Hillsborough ramp was ook fake ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132471024
Tingo is zelf een fake en het brein achter al deze ellende...
Ja doei.
pi_132471787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hillsborough ramp was ook fake ;)
Oh? Volgens jou was het iets te maken met t gebouw....maar WRONG AGAIN! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:35:27 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132471983
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Volgens jou was het iets te maken met t gebouw....maar WRONG AGAIN! :)
Bewijs maar,
Bedoel die slachtoffers waren acteurs.
Hele gebeurtenis is in scene gezet.
De beelden zijn duidelijk bewerkt.
Latere foto's ook. :Y

ik weet dat het lastig is te bevatten tingo maar mijn mening is dat dit allemaal in scene is gezet omdat de Engelse clubs veels te sterk waren voor de europese competititie en daar deze fake gebeurtenis hebben ze er voor gezorgd dat ze een tijdje niet op het europese toneel mochten verschijnen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132472383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bewijs maar,
Bedoel die slachtoffers waren acteurs.
Hele gebeurtenis is in scene gezet.
De beelden zijn duidelijk bewerkt.
Latere foto's ook. :Y

ik weet dat het lastig is te bevatten tingo maar mijn mening is dat dit allemaal in scene is gezet omdat de Engelse clubs veels te sterk waren voor de europese competititie en daar deze fake gebeurtenis hebben ze er voor gezorgd dat ze een tijdje niet op het europese toneel mochten verschijnen.

Maar er is wel 'n grote verschil, met Hillsborough hebben de 'maar' 96 slachtoffers heel veel steun gekregen van het hele land en voetbal clubs over t hele wereld.
Met 911 't enige,heel weinige protest over het doden van 3000 'slachtoffers' was van 'n paar neppertjes uit t zogenaamde truth movement.
Ik vind dat opmerkelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:50:42 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132472495
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar er is wel 'n grote verschil, met Hillsborough hebben de 'maar' 96 slachtoffers heel veel steun gekregen van het hele land en voetbal clubs over t hele wereld.
Met 911 't enige,heel weinige protest over het doden van 3000 'slachtoffers' was van 'n paar neppertjes uit t zogenaamde truth movement.
Ik vind dat opmerkelijk.
Nee hoor Hillsborough was zo nep als het maar kon.
Tenzij je tegendeel kan bewijzen.
Ik snap dat het moeilijk voor je is dat het daadwerkelijk zo is, maar er was geen enkel slachoffer het was allemaal in scene gezet.
Er is zat bewijs dat het namelijk niet is gebeurt doe je ogen open.

Ik vind het niet opmerkelijk,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132472547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor Hillsborough was zo nep als het maar kon.
Tenzij je tegendeel kan bewijzen.
Ik snap dat het moeilijk voor je is dat het daadwerkelijk zo is, maar er was geen enkel slachoffer het was allemaal in scene gezet.
Er is zat bewijs dat het namelijk niet is gebeurt doe je ogen open.

Ik vind het niet opmerkelijk,
Ja doei.
pi_132472569
Wat doet dit topic nog in BNW?

Schopje ONZ?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:56:32 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132472686
quote:
Ja word beetje moe van!
Dat als het eenmaal weer een beetje serieuse discussie is dit weer in andere banen geleid word door bepaalde personen.
Die een bord voor de kop hebben, sorry maar Ik sta wel open voor ideeen en opmerkingen maar doe het andersom dan ook :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132472726
quote:
2s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat doet dit topic nog in BNW?

Schopje ONZ?
Arme guyver probeert 'n beetje grappig te doen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132472787
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja word beetje moe van!
Dat als het eenmaal weer een beetje serieuse discussie is dit weer in andere banen geleid word door bepaalde personen.
Die een bord voor de kop hebben, sorry maar Ik sta wel open voor ideeen en opmerkingen maar doe het andersom dan ook :)
Nee - je weet gewoon dondersgoed dat ik 'n goeie punt heeft.
Heel zielig van je guyver.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132472806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - je weet gewoon dondersgoed dat ik 'n goeie punt heeft.
Je hebt geen punten, want je hebt geen bewijzen.
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:00:21 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132472824
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Arme guyver probeert 'n beetje grappig te doen.
Nee hoor ben bloed serieus.
Jij denkt dat Hillsborough echt gebeurt is, ik niet!
Waarom niet zie boven!

En waarom is het ziellig omdat ik geloof dat dit gebeuren in scene is gezet?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:07:53 #182
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132473096
theguyver :')

"Ik ben van mening dat" "Ik denk dat". Tja, lekker makkelijk discussiëren zo. Dan kan je in feite alles terugleiden naar een paradoxaal verband zodat de discussie eeuwig aan de gang blijft.

Prima dat je kritisch wilt zijn, maar je komt meer over als een "fuck de maatschappij, ik weet zonder enige vorm van empirisch onderzoek of diepgaande kennis wel hoe de vork in de steel zit, open je ogen!!" -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 23-10-2013 14:11:07 ]
pi_132473167
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
theguyver :')

"Ik ben van mening dat" "Ik denk dat". Tja, lekker makkelijk discussiëren zo. Dan kan je in feite alles terugleiden naar een paradoxaal verband zodat de discussie eeuwig aan de gang blijft.

Prima dat je kritisch wilt zijn, maar je komt meer over als een "fuck de maatschappij, ik weet zonder enige vorm van empirisch onderzoek of diepgaande kennis wel hoe de vork in de steel zit, open je ogen!!" .
Hoi, popje. Het is een persiflage op Tingo, die discussieert op basis van een onderbuikgevoel en bij herhaaldelijke vragen om bewijzen antwoordt dat hij dat niet kan omdat het 'slechts een idee is', en hij vindt dat nou eenmaal zo. Dat is wat deze discussie al een tijdje stil legt ..

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 23-10-2013 14:11:23 ]
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:09:30 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132473170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:07 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
theguyver :')

"Ik ben van mening dat" "Ik denk dat". Tja, lekker makkelijk discussiëren zo. Dan kan je in feite alles terugleiden naar een paradoxaal verband zodat de discussie eeuwig aan de gang blijft.

Prima dat je kritisch wilt zijn, maar je komt meer over als een "fuck de maatschappij, ik weet zonder enige vorm van empirisch onderzoek of diepgaande kennis wel hoe de vork in de steel zit, open je ogen!!" raaskallende blaag.
Heb je de rest ook gelezen?
Of alleen de laatste berichtjes?
De vorige 3 a 4 topics?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:13:38 #185
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132473370
"Tingo :')" dan.

Of sowieso iedereen met dezelfde insteek hier. Onze grote vriend Lambiekje vooraan uiteraard.
pi_132473441
Haha... mods die mods moeten editen. _O-
pi_132473546
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha... mods die mods moeten editen. _O-
De quote in mijn post werd geëdit, omdat daar blijkbaar onaardige dingen in stonden.
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:21:36 #188
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132473671
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben gewoon benieuwd hoe die die-hard 'complotters' zichzelf positioneren in de maatschappij en wat er in hun hoofd omgaat. Los van het feit van 9/11, want wat je moet begrijpen is dat je als burger uiteraard nooit het hele verhaal krijgt te horen. En zulke transparantie is ook niet wenselijk, ongeacht of je het daar moreel mee eens bent of niet.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:27:08 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132473837
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben gewoon benieuwd hoe die die-hard 'complotters' zichzelf positioneren in de maatschappij en wat er in hun hoofd omgaat. Los van het feit van 9/11, want wat je moet begrijpen is dat je als burger uiteraard nooit het hele verhaal krijgt te horen. En zulke transparantie is ook niet wenselijk, ongeacht of je het daar moreel mee eens bent of niet.
Jij bent niet de enige.
En een voorbeeld hiervan was Tribalwars (user met ban)
Hele aardige jongen, maar raakte beetje van pad af hierdoor.

En rond de gebeurtenissen van 9/11 zijn er gewoon aantal dingen wat gewoon tot veel vragen leid.
naar deze vragen en antwoorden ben ik naar op zoek.
Zo ben ik er achter gekomen (via mijn werk), wat misschien de oorzaak was waarom het sprinkler systeem niet zou kunnen hebben gefunctioneerd op die bewuste dag, zie paar pagina's terug.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132473927
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje. Ik ben gewoon benieuwd hoe die die-hard 'complotters' zichzelf positioneren in de maatschappij en wat er in hun hoofd omgaat. Los van het feit van 9/11, want wat je moet begrijpen is dat je als burger uiteraard nooit het hele verhaal krijgt te horen. En zulke transparantie is ook niet wenselijk, ongeacht of je het daar moreel mee eens bent of niet.
Er zijn hier veel mensen die beseffen (en accepteren?) dat we niet alles weten en dat er vast meer achter zit dan de regering en media ons laten weten. Waar velen hier, echter, de grens trekken, is het beweren dat de gehele aanval op 9/11 bestond uit CGI én er geen doden zijn gevallen en deze mensen allemaal verzonnen al dan niet omgekocht zijn een nieuw leven te beginnen elders.
Ja doei.
pi_132474308
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jij bent niet de enige.
En een voorbeeld hiervan was Tribalwars (user met ban)
Hele aardige jongen, maar raakte beetje van pad af hierdoor.

En rond de gebeurtenissen van 9/11 zijn er gewoon aantal dingen wat gewoon tot veel vragen leid.
naar deze vragen en antwoorden ben ik naar op zoek.
Zo ben ik er achter gekomen (via mijn werk), wat misschien de oorzaak was waarom het sprinkler systeem niet zou kunnen hebben gefunctioneerd op die bewuste dag, zie paar pagina's terug.
Je durft niet eens verder dan het OCT te denken guyver.
13 jaar en weet jij wat de oorzaak was?
Sprinkler systems my arse!
Lafaard.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132474394
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef Tingo het volgende:

[..]
Lafaard.
Aldus de grootste blater met de minste wol.
Ja doei.
pi_132474403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:27 schreef theguyver het volgende:

En rond de gebeurtenissen van 9/11 zijn er gewoon aantal dingen wat gewoon tot veel vragen leid.
naar deze vragen en antwoorden ben ik naar op zoek.
Er zijn veel aspecten al ontdekt en overgesproken hier op dit site maar je heb t genegerend .
Echt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132474639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor ben bloed serieus.
Jij denkt dat Hillsborough echt gebeurt is, ik niet!
Waarom niet zie boven!

En waarom is het ziellig omdat ik geloof dat dit gebeuren in scene is gezet?
Nee - je probeert 'n beetje slim te doen.
Je weet dondersgoed dat Hillsborough is gebeuren.
Jij ben zielig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 14:56:35 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132474861
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef Tingo het volgende:
Je durft niet eens verder dan het OCT te denken guyver.
13 jaar en weet jij wat de oorzaak was?
Sprinkler systems my arse!
Lafaard.
Jij durft niet verder dan Clues te denken. De realiteit is te harsh voor je. Daarom moet het nep zijn, anders durf en kan je het niet bevatten.

Two can play that game.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132474954
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:

[..]
Two can play that game.
Fijn. Bedankt.

Ja doei.
pi_132475312
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij durft niet verder dan Clues te denken. De realiteit is te harsh voor je. Daarom moet het nep zijn, anders durf en kan je het niet bevatten.

Two can play that game.
Its not a game.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:11:29 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132475370
Je weet toch!

Ik had die elpee nog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132475383
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee hoor ben bloed serieus.
Jij denkt dat Hillsborough echt gebeurt is, ik niet!
Waarom niet zie boven!

En waarom is het ziellig omdat ik geloof dat dit gebeuren in scene is gezet?
http://hopeforhillsboroug(...)/about-the-campaign/

Zijn er veel meer van ook.
Opmerkelijk is dat er zijn geen protest sites of pressure groepen van de 3000 families van 911,alleen memorial sites die vragen aan donaties.
Hillsborough waren er 'maar' 96.

Je weet niet hoe dicht bij ik ben om jouwe commentaren door te sturen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tingo op 23-10-2013 15:23:38 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:17:47 #200
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132475600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Its not a game.
Dan vereist het dat je ook actie onderneemt. Dat doen 9/11-truthers alleen niet. Het hele 9/11-complotdenken is er juist op gericht om maar niet daadwerkelijk in actie te hoeven komen, zoals ik in het vorige topic al heb gepost:
BNW / 9/11 #76: Say "yay" to the "nay"!

Truthers zien 9/11-complotterij als een achtbaanritje of het kijken van een enge film, een goedkope manier om een thrill te ervaren zonder de consequenties. Het is een spel, een vrij smerig spel zelfs als het op vicsims aankomt.
pi_132475720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dan vereist het dat je ook actie onderneemt. Dat doen 9/11-truthers alleen niet. Het hele 9/11-complotdenken is er juist op gericht om maar niet daadwerkelijk in actie te hoeven komen, zoals ik in het vorige topic al heb gepost:
BNW / 9/11 #76: Say "yay" to the "nay"!

Truthers zien 9/11-complotterij als een achtbaanritje of het kijken van een enge film, een goedkope manier om een thrill te ervaren zonder de consequenties. Het is een spel, een vrij smerig spel zelfs als het op vicsims aankomt.
Clues Forum heeft niks te maken met 911 (half) Truth.
911 truth is disinfo.
dus je heb gelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:22:19 #205
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132475781
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Clues Forum heeft niks te maken met 911 (half) Truth.
911 truth is disinfo.
dus je heb gelijk.
Ook het cluesforum is één grote circlejerk die nog nooit iets bereikt hebben, en dat ook nooit zullen doen. Het zijn lafaards die zich beter willen voordoen dan ze zijn, zonder daarvoor werkelijk moeite voor te doen of iets op het spel te zetten. Ik bedoel, wat heb jij nu eigenlijk daadwerkelijk op het spel gezet in je queeste naar De WaarheidTM omtrent 9/11? Beetje veilig vanachter je toetsenbord je geestelijk afrukken. Bah.
pi_132475787
Etc.
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:22:24 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132475790
quote:
Nep. Om de kudde schapen koest te houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132476013
http://www.oilempire.us/911families.html

het zou wel helpen als ze dat soort sites leesbaarder zouden maken :') :@
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:30:45 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132476122
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.oilempire.us/911families.html

het zou wel helpen als ze dat soort sites leesbaarder zouden maken :') :@


Duidelijk. Er passen nooit duizenden slachtoffers in die ene kist.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:31:49 #210
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132476157
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Duidelijk. Er passen nooit duizenden slachtoffers in die ene kist.
Betekent dit nu dat de inval in Irak ook een hoax was? Geen kisten = geen slachtoffers mensen.
pi_132476264
quote:
Nice try maar niet echt goed genoeg.
Van de list zijn er maar 36 family leden(niet veel van de 10,20,30 duizend)
En van die tis maar commentaar,geen protest,legale actie of activisme.

Grappig dat op de survivors list die eerste is William Rodriguez die is 'n proven fraud en leugenaar....maar de 'truth' movement willen het niet horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132476301
Weet je, veel mensen zijn gewoon positief ingesteld: http://www.pbs.org/newsho(...)1/letters_09-11.html O+

Kijken naar de toekomst, in plaats van naar het verleden, en als al kijkend naar het verleden, vooral kijken naar de mooie dingen. Mooi vind ik dat altijd, in de mensheid.
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 15:51:32 #213
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132476827
Je hoeft alleen maar naar de totstandkoming van de 9/11-commissie te kijken om erachter te komen dat er een heleboel nabestaanden hebben gepleit voor een onderzoek, en mede door hun lobby Bush uiteindelijk knarsetandend een officieel onderzoek gelastte. De bekendste nabestaanden zijn de Jersey Girls, maar zij waren zeker niet alleen.

Tingo's positie is er eentje waarbij hij (bewust?) onwetend is zodat-ie kan roepen dat er niet of nauwelijks kritische nabestaanden waren, terwijl je dat met 5 minuutjes googelen kunt ontkrachten. Wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op Bush die ook trots was op zijn willfull ignorance, dat heeft hem zelfs de verkiezingen bezorgd.

Het komt toch uiteindelijk toch weer neer op de correlatie dat hoe minder je van de wereld begrijpt, hoe groter de complotten waarin je gelooft kunnen worden. Als je zoals Tingo het intellect van een neergeknuppelde babyzeehond hebt, dan worden die complotten al gauw allesomvattend natuurlijk...
pi_132481378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je, veel mensen zijn gewoon positief ingesteld: http://www.pbs.org/newsho(...)1/letters_09-11.html O+

Kijken naar de toekomst, in plaats van naar het verleden, en als al kijkend naar het verleden, vooral kijken naar de mooie dingen. Mooi vind ik dat altijd, in de mensheid.
Klinkt 'n beetje hippy-dippy.,maar...dat doe ik.
En ik ben niet bang van de duistere kant van het mens.
En ik wordt ook geen slachtoffer van de bangmakerij dat is aan de gang in t wereld.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:54:03 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132481409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:52 schreef Tingo het volgende:

Klinkt 'n beetje hippy-dippy.,maar...dat doe ik.
En ik ben niet bang van de duistere kant van het mens.
En ik wordt ook geen slachtoffer van de bangmakerij dat is aan de gang in t wereld.
Je hebt niet eens in de gaten dat je wel een angstig, bozig, wantrouwend slachtoffer bent van het paranoīde doemdenken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132481476
quote:
9s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt niet eens in de gaten dat je wel een angstig, bozig, wantrouwend slachtoffer bent van het paranoīde doemdenken.
Ik ken mezelf heel goed dankje - en jij weet er niks van.
Laat me t weten wanneer je bent in Amsterdam - I might even buy you a beer,poppetje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132481513
Gratis bier, Cc.! Dat zou ik me toch geen twee keer laten zeggen!
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 17:58:26 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132481529
You are quite the delusional type, boy.
I was there last week, with shiny happy people.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:00:18 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132481570
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Gratis bier, Cc.! Dat zou ik me toch geen twee keer laten zeggen!
Maar dan met zo'n naargeestig doemdenkgezelschap, constant achteromkijkend, bang voor de boze machten en krachten. Brrr.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 18:58:50 #220
408102 Quasi-intellectueel
Koekoek andere Atleti
pi_132483592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 14:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er zijn hier veel mensen die beseffen (en accepteren?) dat we niet alles weten en dat er vast meer achter zit dan de regering en media ons laten weten. Waar velen hier, echter, de grens trekken, is het beweren dat de gehele aanval op 9/11 bestond uit CGI én er geen doden zijn gevallen en deze mensen allemaal verzonnen al dan niet omgekocht zijn een nieuw leven te beginnen elders.
Duidelijk.

Wat mij enigszins verbaast is de tunnelvisie. Alles wat door deze tunnel past is zeer aannemelijk, en is het in eerste instantie niet aannemelijk vervorm ik het zodanig dat het wél door de tunnel past of ik weiger de toegang tot de tunnel. Tot op zekere hoogte doet iedereen dit uiteraard, gewoon een kwestie van perceptie e.d., maar vaak neemt het wel erg drastische vormen aan bij sommige mensen. Mja, overtuig zo iemand maar eens. Daarom duurt de discussie zo godvergeten lang.
pi_132495904
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:

[..]

Duidelijk.

Wat mij enigszins verbaast is de tunnelvisie. Alles wat door deze tunnel past is zeer aannemelijk, en is het in eerste instantie niet aannemelijk vervorm ik het zodanig dat het wél door de tunnel past of ik weiger de toegang tot de tunnel. Tot op zekere hoogte doet iedereen dit uiteraard, gewoon een kwestie van perceptie e.d., maar vaak neemt het wel erg drastische vormen aan bij sommige mensen. Mja, overtuig zo iemand maar eens. Daarom duurt de discussie zo godvergeten lang.
Deze discussie eindigt nooit.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:55:53 #222
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132496970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Deze discussie eindigt nooit.
9/11 never forget.











pi_132497338
_O_
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:05:23 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132497501
MY EYES!!!!!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:07:58 #225
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132497642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef ATuin-hek het volgende:
MY EYES!!!!!
pi_132498595
quote:
15s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Photoshop!!! :{

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2013 23:28:22 ]
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:36:56 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132499026
quote:
15s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132499308
het gaat weer de goede kant op :')
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:47:40 #229
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132499445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef THEFXR het volgende:
het gaat weer de goede kant op :')
De mods zijn al naar bed. Partytime!

pi_132499510
:')_!
Ja doei.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:49:20 #231
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132499529
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
:')_!
Oogjes toe.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 23:50:53 #232
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132499602
pi_132499605
volgens mij waren het micro a-neutronic bombs (or "Electro-Hydrodynamic Gaseous Fuel Device")
pi_132499755
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij waren het micro a-neutronic bombs (or "Electro-Hydrodynamic Gaseous Fuel Device")
Hoax. Het was Tingo. Hij speelde levend Jenga.
Ja doei.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 00:02:21 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132500003
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij waren het micro a-neutronic bombs (or "Electro-Hydrodynamic Gaseous Fuel Device")
Jamaar de energiedichtheid van die dingen is veel te laag!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132500023
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jamaar de energiedichtheid van die dingen is veel te laag!
eerst even inlezen voordat je commentaar hebt.
pi_132500116
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

eerst even inlezen voordat je commentaar hebt.
geloof je nog steeds in het judy wood nuke verhaal?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132500406
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

geloof je nog steeds in het judy wood nuke verhaal?
judy wood heeft het nooit over nukes gehad, je haalt weer dingen door elkaar
pi_132500460
quote:
4s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Terecht het volgende:

[..]

De mods zijn al naar bed. Partytime!

[ afbeelding ]
}:|

Doe eens niet. :{
★★★
pi_132500510
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

judy wood heeft het nooit over nukes gehad, je haalt weer dingen door elkaar
Je hebt gelijk, ban wie was het nuke verhaal & is dat waar je op dit moment in gelooft?

Judy wood was idd van de beams, weet niet waarom ik dat door elkaar heb gehaald.

hoe bedoel je "weer eens" trouwens? Kan me niet herinneren systematisch veel door elkaar te halen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132500762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:20 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ban wie was het nuke verhaal & is dat waar je op dit moment in gelooft?

Judy wood was idd van de beams, weet niet waarom ik dat door elkaar heb gehaald.

hoe bedoel je "weer eens" trouwens? Kan me niet herinneren systematisch veel door elkaar te halen?
er zijn verschillende nukers, maar de micro nukes waren van ed ward en er staan vaker artikelen over op veteranstoday, alleen hebben ze het nooit over de straling waardoor het niet wetenschappelijk over komt.
pi_132500819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:29 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er zijn verschillende nukers, maar de micro nukes waren van ed ward en er staan vaker artikelen over op veteranstoday, alleen hebben ze het nooit over de straling waardoor het niet wetenschappelijk over komt.
Ok tnx
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 24 oktober 2013 @ 00:45:39 #244
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132501150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

eerst even inlezen voordat je commentaar hebt.
Don't worry :) Dat heb ik. Een fusie proces tussen enkel protonen waarbij geen neutronen vrijkomen (zoals in de zon plaatsvind) heeft een zeer lage energiedichtheid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132501416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Don't worry :) Dat heb ik. Een fusie proces tussen enkel protonen waarbij geen neutronen vrijkomen (zoals in de zon plaatsvind) heeft een zeer lage energiedichtheid.
echt, totaal fout!
pi_132501501
Leg dan op zijn minst even uit waarom het fout is...
Ja doei.
pi_132501573
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef motorbloempje het volgende:
Leg dan op zijn minst even uit waarom het fout is...
omdat het geen nuke is.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread263937/pg1&mem=
  donderdag 24 oktober 2013 @ 01:06:16 #248
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132501682
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

echt, totaal fout!
De zon komt met die fusie reactie niet veel verder dan 275 watt per m3, wat aanzienlijk minder is dan wat een mens aan warmte produceert. Mooi he, wetenschap :Y
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132501690

Ik vond nog een intressante video, wel volledig kijken voor je een oordeel geeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jan-Slagter op 24-10-2013 01:54:22 ]
aardappels, sproitjes, sloavink.
pi_132501872
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef Jan-Slagter het volgende:

Ik vond nog een intressante video, wel volledig kijken voor je een oordeel geeft.
^O^
pi_132501914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De zon komt met die fusie reactie niet veel verder dan 275 watt per m3, wat aanzienlijk minder is dan wat een mens aan warmte produceert. Mooi he, wetenschap :Y
Daar heb ik het echt helemaal niet over!
  donderdag 24 oktober 2013 @ 08:57:16 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132504355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:18 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Daar heb ik het echt helemaal niet over!
Wat dan wel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132509183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 08:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat dan wel?
a neutronic bomb is a three part device. the first explosive chagre blows the dust out of a container and creates a dust cloud. the second explosive charge, blows apart two discs, which are wired simillar to a wire guided missle. these discs separate and uncoil the wires through the dust clous. micro seconds later an electric charge is passed through the wires and ignites the dust cloud. the dust cloud expllodes and causes tremendous overpressure shock wave.

https://www.google.nl/?gw(...)sciuto+bomb&safe=off
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:41:18 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132509583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

a neutronic bomb is a three part device. the first explosive chagre blows the dust out of a container and creates a dust cloud. the second explosive charge, blows apart two discs, which are wired simillar to a wire guided missle. these discs separate and uncoil the wires through the dust clous. micro seconds later an electric charge is passed through the wires and ignites the dust cloud. the dust cloud expllodes and causes tremendous overpressure shock wave.

https://www.google.nl/?gw(...)sciuto+bomb&safe=off
Wat doet de term a-neutronic dan in de naam? Daar heeft het dan helemaal niets meer mee te maken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132515100
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat doet de term a-neutronic dan in de naam? Daar heeft het dan helemaal niets meer mee te maken.
je zat fout en het heeft er mee te maken dat het een gelijkwaardige kracht heeft aan een neutronenbom!
pi_132515197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

a neutronic bomb is a three part device. the first explosive chagre blows the dust out of a container and creates a dust cloud. the second explosive charge, blows apart two discs, which are wired simillar to a wire guided missle. these discs separate and uncoil the wires through the dust clous. micro seconds later an electric charge is passed through the wires and ignites the dust cloud. the dust cloud expllodes and causes tremendous overpressure shock wave.

https://www.google.nl/?gw(...)sciuto+bomb&safe=off
Geweldig veel wetenschappelijke informatie hier onder die link zeg. Above Top Secret, Wikipedia, allemaal 4* rankings!
Ja doei.
pi_132515411
a social person =/= a-social person
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132515453
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:46 schreef oompaloompa het volgende:
a social person =/= a-social person
En dat. Er staat toch gewoon 'a neutronic bomb', en niet 'an a-neutronic bomb'?
Ja doei.
pi_132515948
Art Attacks - Neutron Bomb

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132516421

Dit is het lied voor mijn keukenprinsesje.En zij heet Joke!

Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers
op m’n nieuwe tas gaan plakken.

Mijn Joke stond te koken, ze maakte een soufflé.
En ik mocht haar niet helpen dus ik keek naar de TV.
Ze stond niet op de letten, de vlam sloeg in de pan.
Dus gingen we een frietje halen, ja dat komt ervan!

En ik zei:
Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers
op m’n nieuwe tas gaan plakken.

Ik ging met Joke eten in een pizzarestaurant.
Want thuis had zij soufflé gemaakt en die was aangebrand.
We vroegen om de rekening en wat gebeurde toen.
Ik had geen geld dus moesten we de hele afwas doen.

En ik zei:
Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers
op m’n nieuwe tas gaan plakken.

We stonden op een camping in de buurt van St.-Tropez,
En Joke wilde koken, ze had zin in een soufflé.
Ik vroeg of ik kon helpen maar ze zei: “Nee dat doe ik”.
En binnen twee minuten stond ons tentje in de fik!

En ik zei:
Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers
op m’n nieuwe tas gaan plakken.

Joke, stop toch met koken.
Kom uit de keuken, mijn lieve Joke.
Stop toch met koken, kom uit de keuken.
Want ik wil gezellig samen met je neu…
tronenbommenstickers
op m’n nieuwe tas gaan plakken.
tronenbommenstickers op m’n nieuwe tas gaan plakken.
pi_132518012
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En dat. Er staat toch gewoon 'a neutronic bomb', en niet 'an a-neutronic bomb'?
neutronic is niet hetzelfde als Neutron
pi_132518040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geweldig veel wetenschappelijke informatie hier onder die link zeg. Above Top Secret, Wikipedia, allemaal 4* rankings!
dat bedoel ik!
pi_132518250
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

neutronic is niet hetzelfde als Neutron
?

je hebt het eerst over een a-neutronic bomb, daarna post je informatie over een neutronic bomb.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132518291
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

?

je hebt het eerst over een a-neutronic bomb, daarna post je informatie over een neutronic bomb.
wat ben je nu weer aan het zeiken?
pi_132518311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat ben je nu weer aan het zeiken?
Nou precies wat er staat.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132518335
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou precies wat er staat.
alsof jij er iets vanaf weet, ik post gewoon het goede en jij gaat weer keihard offtopic, zoals je vaker probeert.
pi_132518476
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

alsof jij er iets vanaf weet, ik post gewoon het goede en jij gaat weer keihard offtopic, zoals je vaker probeert.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:11 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

?

je hebt het eerst over een a-neutronic bomb, daarna post je informatie over een neutronic bomb.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef THEFXR het volgende:
volgens mij waren het micro a-neutronic bombs (or "Electro-Hydrodynamic Gaseous Fuel Device")
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef THEFXR het volgende:

[..]

a neutronic bomb is a three part device
U zei?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_132518529
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

U zei?
ja, dat klopt toch, wat ben je nu aan het zoeken/stoken?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:20:42 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132518538
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je zat fout en het heeft er mee te maken dat het een gelijkwaardige kracht heeft aan een neutronenbom!
Dat slaat al helemaal nergens op :D Bij een neutronenbom gaat het juist niet om de yield. Die probeer je zo laag mogelijk te halen. Waar jij over schrijft is gewoon een fuel-air explosive. Hoef je niet termen bij te gaan slepen (a-neutronic) die er niets mee te maken hebben.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132518577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat slaat al helemaal nergens op :D Bij een neutronenbom gaat het juist niet om de yield. Die probeer je zo laag mogelijk te halen. Waar jij over schrijft is gewoon een fuel-air explosive. Hoef je niet termen bij te gaan slepen (a-neutronic) die er niets mee te maken hebben.
zo heet dat ding, dat zie je toch in die links, dat verzin ik er niet zelf bij ofzo, maar zoals altijd lees jij nooit links. je had het gewoon fout.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:22:08 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132518581
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, dat klopt toch, wat ben je nu aan het zoeken/stoken?
a-neutronic is niet hetzelfde als neutronic. Sterker nog, dat is precies het tegenover gestelde.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:23:06 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132518608
Pijnlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:24:51 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132518663
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zo heet dat ding, dat zie je toch in die links, dat verzin ik er niet zelf bij ofzo, maar zoals altijd lees jij nooit links. je had het gewoon fout.
Maakt het niet minder -edit, doe maar niet-. Beetje op het niveau van een Fusion Powered pizza mes.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 24-10-2013 19:53:59 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132518782
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, dat klopt toch, wat ben je nu aan het zoeken/stoken?
|:(

zoek de verschillen:

sociaal | asociaal
symptotisch | asymptotisch
symetrisch | asymetrisch
neutronisch | aneutronisch

quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef Copycat het volgende:
Pijnlijk.
Gevalletje links van de y-as in de Dunner Kruger grafiek
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:35:01 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132518993
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Gevalletje links van de y-as in de Dunner Kruger grafiek
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:37:04 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132519054
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:28 schreef oompaloompa het volgende:

Gevalletje links van de y-as in de Dunner Kruger grafiek
Ik moest het even opzoeken, maar spot-on.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132524832
Net als je denk dat 't niet erger kan worden :')
Ja doei.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:15:32 #278
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_132563217
Een nieuwe documentaire over 9/11: a new Pearl Harbor

http://www.waarheid911.nl/911documentaires.html#new_pearl_harbor
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:24:50 #279
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132563675
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef THEFXR het volgende:
Een nieuwe documentaire over 9/11: a new Pearl Harbor

http://www.waarheid911.nl/911documentaires.html#new_pearl_harbor
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Deze documentaire (5 uur lang!) begint met de hypothese dat men wist dat terroristen een aanslag aan het voorbereiden waren (men liet het kortom gebeuren, net zoals bij Pearl Harbor volgens de maker van deze docu), en eindigt met de hypothese dat de Amerikaanse overheid alles zelf maar heeft gedaan. Toch claimt de maker dat beide hypotheses waar zijn.

Deze schizofrene houding kom ik telkens weer tegen bij truthers. Dit vraagt om een uitleg.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:00:29 #280
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_132565762
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

[..]

meestal komen die truthers op Israël uit, lekker die amerikaantjes voor de kar spannen in het midden-oosten.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:30:56 #281
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132567342
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

meestal komen die truthers op Israël uit, lekker die amerikaantjes voor de kar spannen in het midden-oosten.
Aha. Dan hebben we dus:
1. Israel heeft de aanslag uitgevoerd, met het doel om de VS voor haar karretje te spannen.
2. De Amerikanen dachten dat moslimterroristen een aanslag op hun grondgebied wilden plegen (maar dat waren eigenlijk de Israeliers) en de Amerikanen lieten dit toe omdat zij deze aanslag konden gebruiken voor hun politieke agenda.

Dat vereist dat:
1. Isreal wist wat de Amerikaanse ambities waren en de Amerikanen daar ook naar zouden handelen mocht de gelegenheid zich aandienen.
2. De Israeliers bijzonder zorgvuldig te werk moeten zijn gegaan om geen spoortje van bewijs achter te laten. Als de VS er immers achter zou komen dat Israel deze aanslag op haar geweten heeft zou dat de band tussen beide landen wel eens ernstig kunnen schaden.
pi_132626607
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Terecht het volgende:

[..]

Aha. Dan hebben we dus:
1. Israel heeft de aanslag uitgevoerd, met het doel om de VS voor haar karretje te spannen.
2. De Amerikanen dachten dat moslimterroristen een aanslag op hun grondgebied wilden plegen (maar dat waren eigenlijk de Israeliers) en de Amerikanen lieten dit toe omdat zij deze aanslag konden gebruiken voor hun politieke agenda.

Dat vereist dat:
1. Isreal wist wat de Amerikaanse ambities waren en de Amerikanen daar ook naar zouden handelen mocht de gelegenheid zich aandienen.
2. De Israeliers bijzonder zorgvuldig te werk moeten zijn gegaan om geen spoortje van bewijs achter te laten. Als de VS er immers achter zou komen dat Israel deze aanslag op haar geweten heeft zou dat de band tussen beide landen wel eens ernstig kunnen schaden.
De USA zal het nooit bekend maken als Israel erachter zit. Je zegt zelf al waarom. Helaas haalden sommige feiten wel even de pers maar dat is de massa allang weer vergeten.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 28 oktober 2013 @ 09:07:44 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132645486
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef THEFXR het volgende:
Een nieuwe documentaire over 9/11: a new Pearl Harbor

http://www.waarheid911.nl/911documentaires.html#new_pearl_harbor
de vijf uur durende documentaire
Wow daar mag ik wel een dag voor uitrekken.
Ik heb er veel gezien, maar 5 uur dit kijken, hoop dat er andere dingen worden besproken die ik nog niet in een andere docu heb gezien.
De beste vind ik alsnog Zeigeist niet alleen 9/11 maar ook het geloof + de amerikaanse economie komt naar voren, let wel op er zitten zeker wat fouten in zeker in het begin.

De foutjes :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132652773
Volgens officiele cijphers er zijn 3,051 kinderen onder 18 die hebben 'n ouder veloren op 911.
Ik vraag me af hoeveel van deze hebben vragen over t waarheid van het officieel verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 13:28:52 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_132653054
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Tingo het volgende:
Volgens officiele cijphers er zijn 3,051 kinderen onder 18 die hebben 'n ouder veloren op 911.
Ik vraag me af hoeveel van deze hebben vragen over t waarheid van het officieel verhaal.
Leidmotief
motieven die onveranderd terugkeren
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:30:37 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132653110
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:18 schreef Tingo het volgende:
Volgens officiele cijphers er zijn 3,051 kinderen onder 18 die hebben 'n ouder veloren op 911.
Ik vraag me af hoeveel van deze hebben vragen over t waarheid van het officieel verhaal.
Ik zou zeggen zoek het uit.
de meeste namen zijn bekend, velen zullen vast facebook hebben en zo, gewoon kwestie van beetje in verdiepen. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:36:03 #287
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_132653329
quote:
Gevalletje links van de y-as in de Dunner Kruger grafiek
Maar hoe zit het dan met jou dat je niet doorhebt dat je het verkeerd geschreven hebt

Dunning-Kruger effect

http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_132653540
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Maar hoe zit het dan met jou dat je niet doorhebt dat je het verkeerd geschreven hebt

Dunning-Kruger effect

http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning%E2%80%93Kruger_effect
Als ik ergens geclaimed had dat ik supergoed was in het herinneren van de achternamen van onderzoekers zou je een punt gehad hebben.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:41:57 #289
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_132653558
't was een inkoppertje he :D

Maar de rest die meelazen en meeknikte en het zelfs opgezocht hadden rectificeerde je niet :D
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_132653613
Döner-Kebab effect _O_
Ja doei.
pi_132653666
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef DeMolay het volgende:
't was een inkoppertje he :D
Helemaal terecht dat je mijn fout aangeeft maar dat is niet echt waar het effect zelf over gaat. Dat gaat erom dat mensen heel erg slecht zijn in het inschatten van hun vaardigheden ten opzichtte van die van anderen, mensen die ergens goed in zijn overschatten hoe goed anderen ergens in zijn en onderschatten dus hun eigen skills. Mensen die ergens niet goed in zijn onderschatten hoe goed anderen zijn (of als alternatieve verklaring hebben niet door dat ze er slecht in zijn, maar die verklaring blijkt uit vervolgonderzoek minder waarschijnlijk) en overschatten daarom hun vaardigheden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:05:54 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132654563
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Döner-Kebab effect
Döner-Kebab side effects ken ik wel
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132654578
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Leidmotief
motieven die onveranderd terugkeren
ooh sorry hoor.
Ik dacht dat jij had 'n beetje interesse in de emotionele,sentimentele,menselijk aspect van t 911 gedoe.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 14:11:43 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_132654736
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

ooh sorry hoor.
Ik dacht dat jij had 'n beetje interesse in de emotionele,sentimentele,menselijk aspect van t 911 gedoe.
Klopt. Daarom laat ik de nabestaanden ook met rust en val ze niet lastig met allerlei beledigende vragen.
pi_132662446
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Daarom laat ik de nabestaanden ook met rust en val ze niet lastig met allerlei beledigende vragen.
Oh dus - er mag geen vraagjes stellen aan nabestanden?
En wat dan van de 'nabestanden' die heeft fraudulente verzekerings claimen gedaan?
Waarom ? Want 'slachtoffers' en 'nabestanden' nooit leugens vertellen?
Wat van mensen die liegen voor allelei soorten redenen zoals liefde,aandacht,sympathie,geld,macht enz. ?

Het gebeurt altijd(maar dan gelukkig niet erg vaak) - mensen die de slachtoffer spelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator maandag 28 oktober 2013 @ 18:33:15 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_132663926
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus - er mag geen vraagjes stellen aan nabestanden?
En wat dan van de 'nabestanden' die heeft fraudulente verzekerings claimen gedaan?
Waarom ? Want 'slachtoffers' en 'nabestanden' nooit leugens vertellen?
Wat van mensen die liegen voor allelei soorten redenen zoals liefde,aandacht,sympathie,geld,macht enz. ?

Het gebeurt altijd(maar dan gelukkig niet erg vaak) - mensen die de slachtoffer spelen.
Het lijkt me niet meer dan logisch dat een verzekeringsclaim beoordeeld wordt door de expert.
Dus dan vallen de misbruikers van deze ramp wel door de mand. Dat is ook wel gebleken.
pi_132664007
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 17:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus - er mag geen vraagjes stellen aan nabestanden?
Tuurlijk wel. Maar zij mogen ook geen antwoord geven.
quote:
En wat dan van de 'nabestanden' die heeft fraudulente verzekerings claimen gedaan?
Die zijn stout.
quote:
Waarom ? Want 'slachtoffers' en 'nabestanden' nooit leugens vertellen?
Nee?
quote:
Wat van mensen die liegen voor allelei soorten redenen zoals liefde,aandacht,sympathie,geld,macht enz. ?
What about it?
quote:
Het gebeurt altijd(maar dan gelukkig niet erg vaak) - mensen die de slachtoffer spelen.
Daar ben jij testament van.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:38:17 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132682513
Dus om even samen te vatten.

- Slachtoffers moeten naar buiten treden
- Slachtoffers moeten zich verantwoorden voor hun daden.
- Slachtoffers mogen geen tegenspraak uiten.
- Slachtoffers mogen in geen geval verweren op hun recht op privacy en zelf naar buiten treden als ze dat willen.

Maar dat is gewoon ook logisch :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132688527
Kinderen en jonge mensen zijn altijd heel nieuwsgierig over hun ouders enz.
Het verbast me 'n beetje dat in al de jaren, ik heb niet veel(of niks) van de '911 kinderen' gehoord op 911 forums en truth sites.
Ik zou echt verwacht dat er wou 'n grote procentage(20/30% of meer?) van de 3,051 die hebben wel wat te vragen over het 911 officiele verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132688603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:23 schreef Tingo het volgende:
Kinderen en jonge mensen zijn altijd heel nieuwsgierig over hun ouders enz.
Het verbast me 'n beetje dat in al de jaren, ik heb niet veel(of niks) van de '911 kinderen' gehoord op 911 forums en truth sites.
Ik zou echt verwacht dat er wou 'n grote procentage(20/30% of meer?) van de 3,051 die hebben wel wat te vragen over het 911 officiele verhaal.
Maar waarom verwacht je dat ze met die vragen naar een conspiracy-forum gaan in plaats van experts?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:40:21 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132688893
Criticism of the 9/11 Commission includes a variety of criticisms of the 9/11 Commission, the United States congressional commission set up to investigate the September 11 attacks in 2001 and chaired by former New Jersey Governor Thomas Kean. Because the investigation was politically sensitive, many participants have been criticized during the process. Leading critics include members of the 9/11 Family Steering Committee and the Jersey Girls, who according to the documentary 9/11: Press for Truth, were instrumental in overcoming government resistance to establishing the 9/11 Commission.

Dus er is wel degelijk door veel slachtoffers het een en ander aan de kaak gesteld!
staat gewoon op wikipedia.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')