abonnement Unibet Coolblue
pi_132261002


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Roburtt op 18-10-2013 08:49:44 ]
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:36:48 #2
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132261198
Jongens, ik heb nog steeds vrij op dit moment ;(
pi_132261348
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens, ik heb nog steeds vrij op dit moment ;(
Ik vind dat voor elke keer dat je dat zegt een note moet krijgen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132261383
Ben net thuis, tijd voor Pokemon, hopelijk heeft Riolu al bijna max happiness..... :(
pi_132261417
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik vind dat voor elke keer dat je dat zegt een note moet krijgen.
Ruil me er maar een pidgey ofzo voor. Als je ff laat weten hoe laat ongeveer dan probeer ik online te zijn.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132261626
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:43 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ruil me er maar een pidgey ofzo voor. Als je ff laat weten hoe laat ongeveer dan probeer ik online te zijn.
Uurtje of half 8?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132261801
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:48 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Uurtje of half 8?
Gaat lukken!
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132261864
Twee dagen geleden Pokemon Y via website MM gekocht. 30 euro en de levertijd zou 2/3 weken bedragen. Maar net mailtje gekregen; hij ligt nu al voor me klaar. Dat is nog eens een goede deal!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:46 #9
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132262167
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:43 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ruil me er maar een pidgey ofzo voor. Als je ff laat weten hoe laat ongeveer dan probeer ik online te zijn.
Lig je nu ook al te ruilen met andere mensen nitraat! :(
pi_132262527
Hier een nieuwe speler! Mijn fc is: 2766 8784 4496 . Als iedereen die ook kam toevoegen. Waar vind ik zelf de lijst met iedereen ze fc, staat niet in de op
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:18:32 #11
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132262548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:06 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Lig je nu ook al te ruilen met andere mensen nitraat! :(
:@
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132262557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:17 schreef Natassie2 het volgende:
Hier een nieuwe speler! Mijn fc is: 2766 8784 4496 . Als iedereen die ook kam toevoegen. Waar vind ik zelf de lijst met iedereen ze fc, staat niet in de op
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132262564
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:18 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

:@
:D
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132262681
Haha oké, tx!! Maar eens even iedereen toevoegen! Hoe kom ik er zelf bij te staan
pi_132262742
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:22 schreef Natassie2 het volgende:
Haha oké, tx!! Maar eens even iedereen toevoegen! Hoe kom ik er zelf bij te staan
Je kan de pagina gewoon bewerken en jezelf in de lijst toevoegen.
pi_132263248
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:17 schreef Natassie2 het volgende:
Hier een nieuwe speler! Mijn fc is: 2766 8784 4496 . Als iedereen die ook kam toevoegen. Waar vind ik zelf de lijst met iedereen ze fc, staat niet in de op
Heb je toegevoegd :D
pi_132263345
Iedereen toegevoegd!
pi_132263407
Gaat nog een klus worden ook om iedereen toe te voegen :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132263456
Wat is het voordeel als je al die friendcodes zou toevoegen?
pi_132263498
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef owl. het volgende:
Wat is het voordeel als je al die friendcodes zou toevoegen?
Friend Safari
O-Powers giften
Nog veel meer dingen maar kan er niet op komen :')
pi_132264085
Yes! Riolu evolueert :D

Motherfucking Lucario... _O_
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 17 oktober 2013 @ 16:00:52 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132264156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Grandesco het volgende:
Yes! Riolu evolueert :D

Motherfucking Lucario... _O_
Ok
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132264976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:59 schreef Grandesco het volgende:
Yes! Riolu evolueert :D

Motherfucking Lucario... _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132265246
Ik had m'n 3ds best mee kunnen nemen naar m'n werk. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132266675
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:30 schreef Seikcid het volgende:
Ik had m'n 3ds best mee kunnen nemen naar m'n werk. :')
had ik gister gedaan :') lekker geld verdienen met pokemons trainen :P
pi_132267030
Zo duurde ff maar iedereen toegevoegd!
pi_132268008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef boik het volgende:

[..]

had ik gister gedaan :') lekker geld verdienen met pokemons trainen :P
Wat heb je voor baan dan? :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132268081
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:48 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Wat heb je voor baan dan? :')
ik ben fietsenmaker :P mja begint kutweer te worden he dus mensen fietsen niet zoveel meer
pi_132268159
Leuk zeg, bij die 2e gym waren er al 2 pokémons lvl 30 :'(
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132268192
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Metonae het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem je gewoon die Mega-steen en zet je die op je eigen Lucario. Big deal.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132268298
Kan nu wel zeggen dat die mega evolutions voor mij niks toevoegen. Ik vind ze niet leuk.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:03:20 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132268440
Pff, topics gaan te hard. De werkende man kan dit toch niet bijhouden? ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132268528
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, topics gaan te hard. De werkende man kan dit toch niet bijhouden? ;(
Blijkbaar wel, de meesten die de topics vol posten zaten op het werk :') :D
pi_132268533
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef roy9 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, de meesten die de topics vol posten zaten op het werk :') :D
hahaha ik wou het net zeggen :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:07:46 #35
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132268538
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef Mystikvm het volgende:
Kan nu wel zeggen dat die mega evolutions voor mij niks toevoegen. Ik vind ze niet leuk.
Voor mij ook niet. Suffe dingen. Helaas schijnt het spel wel heel erg op de mega-evoluties gefocust te zijn ...
Pokémon Amie heeft veel voordelen, maar het blijft extreem suf. Ik ga toch niet ŕ la Nintendogs mijn Pokémon aaien en snoepjes geven? :{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_132268576
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Neem je gewoon die Mega-steen en zet je die op je eigen Lucario. Big deal.
Heb ik ook gedaan :D
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:10:58 #37
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132268611
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Suffe dingen. Helaas schijnt het spel weer heel erg op de mega-evoluties gefocust te zijn ...
Pokémon Amie heeft veel voordelen, maar het blijft extreem suf. Ik ga toch niet ŕ la Nintendogs mijn Pokémon aaien en snoepjes geven? :{
Dat van die mega evoluties valt ook wel mee hoor. Het komt voor in het verhaal, ja, maar als je er geen trek in hebt, dan hoef je het absoluut niet te gebruiken.

En Pokémon Amie was ik ook sceptisch over, maar ik vind het verrassend leuk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132268816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Voor mij ook niet. Suffe dingen. Helaas schijnt het spel wel heel erg op de mega-evoluties gefocust te zijn ...
Pokémon Amie heeft veel voordelen, maar het blijft extreem suf. Ik ga toch niet ŕ la Nintendogs mijn Pokémon aaien en snoepjes geven? :{
Ik speel het spelletje met die Mega Evoluties wel mee en daarna doe ik er niks meer mee. Verder ben ik wel tevreden over de game. Het komt meer tot leven en verder blijft het de ouderwetse Pokémon-formule.
pi_132268932
Nou dan ga ik iedereen maar eens even toevoegen.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:29:57 #40
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132269068
Eindelijk klaar om iedereen toe te voegen, pff...
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:49:37 #41
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132269647
31 uur gespeeld en nog maar 6 badges :')

ik heb nu ook gyarados in m'n team, weet iemand waar ik de mega evolution stone voor hem kan vinden?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132269803
Zouden we in die wiki lijst ook niet de ingame naam bij moeten houden? Heb bij niemand enig idee wie het is eigenlijk :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:54:11 #43
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132269804
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:49 schreef BigRedKane het volgende:
31 uur gespeeld en nog maar 6 badges :')

ik heb nu ook gyarados in m'n team, weet iemand waar ik de mega evolution stone voor hem kan vinden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 18:55:52 #44
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132269857
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal even kijken, thanks.

nu alleen nog de mega stone voor garchomp, die kun je in victory road vinden.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132269878
Kan iemand mij misschien aan een Shinx/Luxio/Luxray helpen? :D
pi_132269936
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Roburtt het volgende:
Zouden we in die wiki lijst ook niet de ingame naam bij moeten houden? Heb bij niemand enig idee wie het is eigenlijk :')
Beter ziet iedereen op zijn 3ds status hun FOK! username
pi_132270310
Iedereen uit het vorige topic/wiki toegevoegd volgens mij. Als je mij nog niet hebt, moet je ff een DMetje sturen :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:12:09 #48
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132270334
ik heb 20 magikarps, wie wil er één? :')
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132270358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef BigRedKane het volgende:
ik heb 20 magikarps, wie wil er één? :')
Ja hoor :P Wat wil je er voor terug?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132270562
Wat is deze, was ik van plan om deze game te halen vandaag is hij gewoon overal uitverkocht...
Overal is:
1 Game Mania
2 Intertoys
2 Bart Smit
1 Top 1 Toys
2 Mediamarkt

Hype? Weinig exemplaren?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:22:16 #51
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132270677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja hoor :P Wat wil je er voor terug?
sorry ik dacht dat ik er 20 had, maar ik herinner me nu dat ik ze gisteren allemaal vrijgelaten heb. |:(
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:23:03 #52
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132270711
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef benx het volgende:
Wat is deze, was ik van plan om deze game te halen vandaag is hij gewoon overal uitverkocht...
Overal is:
1 Game Mania
2 Intertoys
2 Bart Smit
1 Top 1 Toys
2 Mediamarkt

Hype? Weinig exemplaren?
bol.com?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132270801
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we ruilen?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132270916
Grr, veel dittos op de GTS maar allemaal voor Xerneas en Yveltal oid. Hopeloos. Eigenlijk zouden ze een filter moeten maken dat je die er uit kan filteren.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:34:09 #55
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132271077
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:17 schreef benx het volgende:
Wat is deze, was ik van plan om deze game te halen vandaag is hij gewoon overal uitverkocht...
Overal is:
1 Game Mania
2 Intertoys
2 Bart Smit
1 Top 1 Toys
2 Mediamarkt

Hype? Weinig exemplaren?
Pokémon vliegt over de toonbank

Ik was gelukkig net op het juiste moment in de winkel: ze wilden net de nieuwe lading weer in de schappen zetten.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:39:37 #56
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132271307
[quote]10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Roburtt het volgende:
Zouden we in die wiki lijst ook niet de ingame naam bij moeten houden? Heb bij niemand enig idee wie het is eigenlijk :')
[/quote


4012 4118 6826
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132271314
Wobbuffet female is echt briljant in zn eenvoud.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:40:27 #58
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132271345
Krijg geem dm meer verstuurd
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132271377
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:40 schreef NitraatPoep het volgende:
Krijg geem dm meer verstuurd
Heb je toegevoegd
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132271463
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Sjiznit het volgende:
Grr, veel dittos op de GTS maar allemaal voor Xerneas en Yveltal oid. Hopeloos. Eigenlijk zouden ze een filter moeten maken dat je die er uit kan filteren.
Ik had er een level 1 Houndour op gezet en om een Ditto gevraagd, had binnen no time een (Franse) Ditto terug ergens in de 40 qua level. Dus een version exclusive aanbieden wil ook helpen!
pi_132271616
Oh dat kan nog wel. Heb nog een Sawk rondslingeren.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132271760
Hoe zit dat met "Franse Ditto" "Japanse Caterpie". Krijgen de Pokemons die je krijgt via een ruil een nationaliteit mee ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
pi_132271976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef benx het volgende:
Hoe zit dat met "Franse Ditto" "Japanse Caterpie". Krijgen de Pokemons die je krijgt via een ruil een nationaliteit mee ?
Jep, ik kreeg een pichu met gekke japanse tekens, toen hij evolueerde stond er gewoon weer pikachu
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:59:12 #64
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132272136
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Jep, ik kreeg een pichu met gekke japanse tekens, toen hij evolueerde stond er gewoon weer pikachu
Die bullhonddinggeval had ik nog niet, thnx!
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132272189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef Sjiznit het volgende:
Oh dat kan nog wel. Heb nog een Sawk rondslingeren.
En geruild. Goede tip.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:00:57 #66
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132272208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Sjiznit het volgende:
Grr, veel dittos op de GTS maar allemaal voor Xerneas en Yveltal oid. Hopeloos. Eigenlijk zouden ze een filter moeten maken dat je die er uit kan filteren.
Dat kan ook. Als je op een pokémon zoekt, staat er links onderin "Options". Klik erop, kies "Don't include" en vervolgens worden alle Xerneases en Yveltals eruit gefilterd.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132272232
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

En geruild. Goede tip.
Nice. ^O^
pi_132272260
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat kan ook. Als je op een pokémon zoekt, staat er links onderin "Options". Klik erop, kies "Don't include" en vervolgens worden alle Xerneases en Yveltals eruit gefilterd.
Nog een toptip. Gouden avond dit.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132272419
Er was gister iemand op zoek naar een male nidoran toch?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132272434
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef Roburtt het volgende:
Er was gister iemand op zoek naar een male nidoran toch?
Dat was ik ook ja, heb er nu al een.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132272453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Dat was ik ook ja, heb er nu al een.
Ah oké, vang net in Nidorino
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:12:32 #72
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132272747
Iemand die een Sneasel wil?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:18:56 #73
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132273096
Ik durf Lumiose City niet in. Ik ben bang dat ik mijn spel daar per ongeluk ga opslaan. :')

Is er een mogelijkheid om Pokémon mét items over te zetten van BW/B2W2 naar XY?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_132273254
Zo, alle friendcodes uit de wiki toegevoegd :)

quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:54 schreef Roburtt het volgende:
Zouden we in die wiki lijst ook niet de ingame naam bij moeten houden? Heb bij niemand enig idee wie het is eigenlijk :')
Is wel een idee ja. En dan nog een kolom met daarin de naam van je Mii zoals die in de vriendenlijst zichtbaar is, die komt namelijk niet bij iedereen overeen met de ingame naam :P Die laatste vind ik misschien nog wel het handigst omdat je daarmee heel snel kunt controleren of je iemand al wel of niet hebt toegevoegd.
pi_132273352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Yachiru het volgende:
Zo, alle friendcodes uit de wiki toegevoegd :)

[..]

Is wel een idee ja. En dan nog een kolom met daarin de naam van je Mii zoals die in de vriendenlijst zichtbaar is, die komt namelijk niet bij iedereen overeen met de ingame naam :P Die laatste vind ik misschien nog wel het handigst omdat je daarmee heel snel kunt controleren of je iemand al wel of niet hebt toegevoegd.
Klopt, dus kolom 1 fc, 2 FOK! naam, 3 Mii naam en 4 ingame doen dan?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 20:29:18 #76
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132273562
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik durf Lumiose City niet in. Ik ben bang dat ik mijn spel daar per ongeluk ga opslaan. :')

Is er een mogelijkheid om Pokémon mét items over te zetten van BW/B2W2 naar XY?
Je kunt je game opslaan in de pokemon center van Lumiose.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132273627
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Klopt, dus kolom 1 fc, 2 FOK! naam, 3 Mii naam en 4 ingame doen dan?
Ja zoiets! Heb alleen geen idee hoe je de opmaak in de wiki dan ook nog een beetje nice houdt. Misschien overgaan op Google Docs?
pi_132273650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Yachiru het volgende:
e hoe je de
Gewoon na elk iets tab doen?
Nvm, kan niet :+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132273891
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Gewoon na elk iets tab doen?
Nvm, kan niet :+
Spatie Koppelstreepje Spatie tussen de 3 namen? Dus: FC Yachiru - Hilde - Hilde.
pi_132273993
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:35 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Spatie Koppelstreepje Spatie tussen de 3 namen? Dus: FC Yachiru - Hilde - Hilde.
Klinkt als een plan
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132274533
Dacht dat ze toen zeiden dat je geen Pokedex entry meer nodig had om te ruilen op de GTS. Geen Shinx te vinden in de lijst.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132274728
Graveler/golem gekregen voor mijn kangkaskhan. Die golem is lvl 58 terwijl alles van mij +-33 is :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132274940
Is het ook mogelijk om de rollerskates uit te zetten...? Zo irritant!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:00:34 #84
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132275143
Zo, eindelijk de Champion verslagen. Het was makkelijker dan ik dacht, al ben ik misschien zelf ook wel beter geworden. De tijd dat ik serieus zenuwachtig werd als ik het tegen Gary/Green moest opnemen, of zelfs tegen Cynthia, lijkt lang geleden.

Dit was mijn uiteindelijke team:

Greninja - 71
Charizard - 73
Gardevoir - 70
Tyrantrum - 68
Lucario - 68
Absol - 60

Absol heeft niet veel klaargespeeld, maar aangezien ik hem zo'n beetje de complete game in mijn team heb gehad, vond ik dat ik hem niet kon achterlaten. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132275311
Ik haaaaat sawk en die ander, fighting moves zijn wel OP in dit spel
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:05:18 #86
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132275383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef Natassie2 het volgende:
Is het ook mogelijk om de rollerskates uit te zetten...? Zo irritant!
4puntsdruktoets gebruiken
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:10:47 #87
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132275703
Ik heb mijn Mii naam en ingame naam ook toegevoegd aan de Wiki. :)

Zo, en dan nu even een Pikachu vangen voor Shauna.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:15:31 #88
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132275965
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:03 schreef Roburtt het volgende:
Ik haaaaat sawk en die ander, fighting moves zijn wel OP in dit spel
Eens, veel te sterk tegen zo'n beetje alles. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_132275973
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Klopt, dus kolom 1 fc, 2 FOK! naam, 3 Mii naam en 4 ingame doen dan?
Als je je game opnieuw begint dan veranderen sommigen hun ingame naam weer.

Mijn voorstel is geen optie?
pi_132276077
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef roy9 het volgende:

[..]

Als je je game opnieuw begint dan veranderen sommigen hun ingame naam weer.

Mijn voorstel is geen optie?
Dan weet ik nogsteeds van niemand de ingame naam
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:18:29 #91
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132276129
Als iemand overnieuw begint dan kan diegene toch gewoon zijn ingame naam in de Wiki weer aanpassen?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132276169
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:17 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Dan weet ik nogsteeds van niemand de ingame naam
Ohja.

Zie, ik zat meer met het punt dat als ik in mijn vriendenlijst keek, ik een lijst met namen zie, maar geen idee heb wie wie is...
pi_132276476
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef roy9 het volgende:

[..]

Als je je game opnieuw begint dan veranderen sommigen hun ingame naam weer.

Mijn voorstel is geen optie?
Vond ik ook een goed idee, maar ik heb naast een boel FOK!kers ook nog mensen van andere fora in m'n lijst, dus dat zou een beetje verwarrend worden.

Hoeveel mensen passen er eigenlijk in die lijst? :o
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:09:16 #94
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132278531
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:57 schreef Natassie2 het volgende:
Is het ook mogelijk om de rollerskates uit te zetten...? Zo irritant!
Als je je dowsing machine gebruikt kun je ook zonder skates de draaiknop gebruiken.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132278543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Metonae het volgende:
Dacht dat ze toen zeiden dat je geen Pokedex entry meer nodig had om te ruilen op de GTS. Geen Shinx te vinden in de lijst.
Je kan ook bij die eerste letter kiezen van de pokemon die je wilt bij Which Pokemon oid kijken. Dan kan je dus de naam intypen en zoeken. Ff naar beneden scrollen daar dus.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:09:54 #96
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132278557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Metonae het volgende:
Dacht dat ze toen zeiden dat je geen Pokedex entry meer nodig had om te ruilen op de GTS. Geen Shinx te vinden in de lijst.
Bij het letters kiezen helemaal naar beneden scrollen.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:11:08 #97
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132278615
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef roy9 het volgende:

[..]

Als je je game opnieuw begint dan veranderen sommigen hun ingame naam weer.

Mijn voorstel is geen optie?
:@

Heb niet echt zin om mijn reallife vrienden te laten meegenieten van mijn fok Username. .
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132278634
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef Rikketik het volgende:
Zo, eindelijk de Champion verslagen. Het was makkelijker dan ik dacht, al ben ik misschien zelf ook wel beter geworden. De tijd dat ik serieus zenuwachtig werd als ik het tegen Gary/Green moest opnemen, of zelfs tegen Cynthia, lijkt lang geleden.

Dit was mijn uiteindelijke team:

Greninja - 71
Charizard - 73
Gardevoir - 70
Tyrantrum - 68
Lucario - 68
Absol - 60

Absol heeft niet veel klaargespeeld, maar aangezien ik hem zo'n beetje de complete game in mijn team heb gehad, vond ik dat ik hem niet kon achterlaten. :')
Ziet er wel goed uit!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132278729
Ik weet die tijd nog wel dat ik dagen op zoek was naar een hm, nu krijg je ze gewoon zomaar.

Tevens is het naar dat thundershock generfd is, dan zullen icebeam en flamethrower ook wel generfd zijn helaas
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:18:45 #100
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_132278969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet die tijd nog wel dat ik dagen op zoek was naar een hm, nu krijg je ze gewoon zomaar.

Tevens is het naar dat thundershock generfd is, dan zullen icebeam en flamethrower ook wel generfd zijn helaas
Klopt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
maar heb even gekeken op Serebii naar de geüpdatete attacks. Een aantal goede veranderingen (Vine Whip meer base power en meer pp, Rock Tomb meer base power, meer pp en betere accuracy), maar ook mindere veranderingen. Sterke aanvallen zoals Thunderbolt, Ice Beam, etc. hebben nu nog maar 90 base power en Blizzard, Fire Blast etc. nog maar 110. :(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_132279051
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef roy9 het volgende:

[..]

Beter ziet iedereen op zijn 3ds status hun FOK! username
heb ik al ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132279054
Het gaat niet om de sterkte van de aanvallen. Het gaat erom hoe stijlvol je pokemon ze uitvoert. Delphox is wat dat betreft geweldig. Beetje een Harry Potter character. Avada Keflamethrower! <3
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:21:23 #103
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132279094
Ik zit nu een beetje met die Friend Safari te pielen. Best tof, ik ben in die van Thizzlor al een Charmeleon en Magmar tegenkomen.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef Roburtt het volgende:
Ik weet die tijd nog wel dat ik dagen op zoek was naar een hm, nu krijg je ze gewoon zomaar.

Tevens is het naar dat thundershock generfd is, dan zullen icebeam en flamethrower ook wel generfd zijn helaas
Je bedoelt Thunderbolt? Mjah, ze zijn van 95 power naar 90 gegaan. Dat is nu niet echt een enorm verschil.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132279142
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit nu een beetje met die Friend Safari te pielen. Best tof, ik ben in die van Thizzlor al een Charmeleon en Magmar tegenkomen.

[..]

Je bedoelt Thunderbolt? Mjah, ze zijn van 95 power naar 90 gegaan. Dat is nu niet echt een enorm verschil.
Kan je zien welk type ik heb? Ingame nick Rolf. Volgens mij ook die van mn Mii.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:24:26 #105
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132279243
Jij hebt Grass. Ik zal nu even kijken welke pokémon. Ik kan er alleen nog maar twee vinden, volgens mij kan je die derde pas vangen als de friend wiens Safari je doet ook online is.

Edit: Oddish en Swadloon.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132279368
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik zit nu een beetje met die Friend Safari te pielen. Best tof, ik ben in die van Thizzlor al een Charmeleon en Magmar tegenkomen.

[..]

Je bedoelt Thunderbolt? Mjah, ze zijn van 95 power naar 90 gegaan. Dat is nu niet echt een enorm verschil.
Oh wauw ik ben echt dom, mn raichu heef thundershock en dacht dat hij thunderbolt had. Logisch dat hij amper damage doet :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132279558
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Jij hebt Grass. Ik zal nu even kijken welke pokémon. Ik kan er alleen nog maar twee vinden, volgens mij kan je die derde pas vangen als de friend wiens Safari je doet ook online is.

Edit: Oddish en Swadloon.
:'( Ik had zo gehoopt een Squirtle bron te zijn. Want serieus, Oddish en Swadloon....

De derde komt pas als die persoon de e4 verslagen heeft.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132279669
Ben wel benieuwd welk type ik ben, kan iemand kijken? Ingame is gunther
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:36:44 #109
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132279786
Nou ja, Swadloon komt volgens mij niet normaal in Kalos' Pokédex voor, dus die is wel zeldzaam. Oddish van de andere kant... :P

Heb wel mooi een Ivysaur gevangen in de Safari van ene Mike. Wie was dat ook alweer?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:34 schreef Roburtt het volgende:
Ben wel benieuwd welk type ik ben, kan iemand kijken? Ingame is gunther
De ingame name krijg je niet te zien, alleen de Mii name. Jij bent Robert, toch? Zo ja, dan ben je Normal.

Edit: En je pokémon zijn Aipom en Kecleon.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132279860
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, Swadloon komt volgens mij niet normaal in Kalos' Pokédex voor, dus die is wel zeldzaam. Oddish van de andere kant... :P

Heb wel mooi een Ivysaur gevangen in de Safari van ene Mike. Wie was dat ook alweer?

[..]

De ingame name krijg je niet te zien, alleen de Mii name. Jij bent Robert, toch? Zo ja, dan ben je Normal.

Edit: En je pokémon zijn Aipom en Kecleon.
Normal :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:40:48 #111
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132279942
Ik zal anders wel even alle Safari's doen die nu open zijn en even een overzichtje maken van welke type en welke pokémon.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:53:35 #112
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132280468
Wie is Grumpmeist ook alweer? Ik wilde hem namelijk eerst uitlachen omdat Garbodor in z'n Safari zit. Toen kwam ik echter dit tegen:



Shiny Seviper, m'n tweede random shiny ooit. _O_
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:56:26 #113
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132280573
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Rikketik het volgende:
Wie is Grumpmeist ook alweer? Ik wilde hem namelijk eerst uitlachen omdat Garbodor in z'n Safari zit. Toen kwam ik echter dit tegen:

[ afbeelding ]

Shiny Seviper, m'n tweede random shiny ooit. _O_
Hij ziet eruit zoals de andere shiny's :(

En wat is dit safar gedoe waar jullie het over hebben? :S
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:00:42 #114
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132280752
Van Serebii:

quote:
Located within Kiloude City is the special Friend Safari. This is the new Safari Zone for the modern age. Instead of having a set, defined, list of Pokémon you can encounter in the areas, this game applauds people who have numerous friends on their 3DS. If you have someone added, then they will appear on a list, with them being designated a certain type at random based on their Friend Code. This type cannot be changed.

With each person, you get up to three Pokémon within each specific area, with more Pokémon appearing should the person have defeated the Elite Four, with them getting Hidden Abilities if the player has been online at the same time as you. It also appears that the Pokémon found within the Friend Safari have got two IVs of 31.

The Pokémon within the Safari Zone are a very diverse group of Pokémon, including Pokémon not natively in Kalos. It also can include various starter Pokémon such as Ivysaur, Wartortle and Quilladin. All Pokémon encountered within Friend Safari are Level 30. Finally, many of the Pokémon found within the Friend Safari have got a chance of having their Hidden Ability, including the Kalos Pokémon. The Pokémon found in it also don't take version exclusivity into consideration, so you may be able to find Pokémon not natively in your version.

This Safari Zone also differs in that you don't have a set time to do this. In addition to that, you can send your Pokémon out in the battle and you get to use your own balls rather than Safari Balls, making it a much stronger experience.

Bron: http://www.serebii.net/xy/friendsafari.shtml
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:07:14 #115
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132281039
quote:
3s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Rikketik het volgende:
Van Serebii:

[..]

Aha, dus het is gewoon een plekje om nieuwe (oude eigenlijk...) pokemon te vinden.

Ik merk dat ik te oud wordt om te gamen, het wordt me allemaal een beetje teveel tegenwoordig :{w
pi_132281305
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Nou ja, Swadloon komt volgens mij niet normaal in Kalos' Pokédex voor, dus die is wel zeldzaam. Oddish van de andere kant... :P

Heb wel mooi een Ivysaur gevangen in de Safari van ene Mike. Wie was dat ook alweer?

Dat zou ik kunnen zijn, maar ik heb mn Mii name later wel aangepast naar EnGCatjuh.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132281374
:D
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
pi_132281456
18 uur gespeeld en net de 3e badge binnen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 17 oktober 2013 @ 23:34:57 #119
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132282058
Dit zijn alle Friend Safari's die ik tot nu toe heb verzameld. Mijn hele vriendenlijst bestaat uit mensen uit dit topic, dus als je mij als friend hebt, dan moet je er als het goed is tussen staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132282232
Beautifly en Combee:D

Heb nog een naive Haunter voor de liefhebber
pi_132283248
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Dit zijn alle Friend Safari's die ik tot nu toe heb verzameld. Mijn hele vriendenlijst bestaat uit mensen uit dit topic, dus als je mij als friend hebt, dan moet je er als het goed is tussen staan:

Danny (die met de Youngster portrait) - Dark
- Crawdaunt
- Pawniard
-
Dat ben ik? ;o Ik zou niet weten wat er in mn Safari zit.

Edit: Ook echt nog steeds ENORM op zoek naar een Shinx of evoluties. Wie kan me helpen!? :(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:22:34 #122
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132283507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef Veluro het volgende:
Beautifly en Combee:D

Heb nog een naive Haunter voor de liefhebber
Een mooie vlieg blijft nog steeds een vlieg :@
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:26:14 #123
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132283577
bij gym 5 ff lekker extra fout antwoorden geven,ff extra battles opeisen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:30:06 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132283653
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Dit zijn alle Friend Safari's die ik tot nu toe heb verzameld. Mijn hele vriendenlijst bestaat uit mensen uit dit topic, dus als je mij als friend hebt, dan moet je er als het goed is tussen staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gewoon Dragon ja .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:30:49 #125
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132283669
Ik raad jullie aan om een Gible te vangen, wat een beest :D
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:32:17 #126
351676 Groby
Dank Memer
pi_132283692
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:30 schreef BigRedKane het volgende:
Ik raad jullie aan om een Gible te vangen, wat een beest :D
Ben jij fan van deze man?
It’s coming home
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:41:42 #127
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132283835
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:32 schreef Groby het volgende:

[..]

Ben jij fan van deze man?
[ afbeelding ]
Ja, daar komt mn username vandaan.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:42:18 #128
351676 Groby
Dank Memer
pi_132283847
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef BigRedKane het volgende:

[..]

Ja, daar komt mn username vandaan.
IT'S GOTTA BE KANE!

:P
It’s coming home
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:48:12 #129
366803 AthCom
Overigens ...
pi_132283946
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Dit zijn alle Friend Safari's die ik tot nu toe heb verzameld. Mijn hele vriendenlijst bestaat uit mensen uit dit topic, dus als je mij als friend hebt, dan moet je er als het goed is tussen staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zorg voor:

Pachirisu :')
Stunfisk _O_
Moira. is tof. :7
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:50:16 #130
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132283981
Zo gaar die mensen die in random battles met Mewtwo Blaziken en Yveltal komen aanzetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:56:22 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132284048
Ik heb nu Blaziken, met mega-evolutie, maar ben nog niet onder de indruk...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 02:15:07 #132
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132284597
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:42 schreef Groby het volgende:

[..]

IT'S GOTTA BE KANE!

:P
Through hellfire and brimstone ...
RED ONS HENNIEGOD
pi_132285254
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik ben gewoon Dragon ja .
ik ben Ghost :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132285622
Euhm, wat is een friend safari?

Mijn team bestaat inmiddeld uit iets van 15 Pokemon die ik allemaal tot een hoog level wil trainen. :') Pokedex zit ergens in de 80 volgens mij, heb 1 badge *O*
pi_132285658
Ongelooflijk. Kom ik nu pas achter dat als je een pokemon met flameboy in je team hebt je maar de helft van de tijd nodig hebt om eggs te hatchen. Die informatie is echt goud. Nu nog ff een Fletchling zoeken en evolueren. Gelukkig net op tijd, wilde een zooi nidorans gaan breeden. Shiny Nidoking is kek.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132285811
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Dit zijn alle Friend Safari's die ik tot nu toe heb verzameld. Mijn hele vriendenlijst bestaat uit mensen uit dit topic, dus als je mij als friend hebt, dan moet je er als het goed is tussen staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top, zal het in de OP zetten!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:44:52 #137
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132285839
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Dit zijn alle Friend Safari's die ik tot nu toe heb verzameld. Mijn hele vriendenlijst bestaat uit mensen uit dit topic, dus als je mij als friend hebt, dan moet je er als het goed is tussen staan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben die Wouter, ik heb nog geen Pokemon X of Y hoe kan jij dan in m'n safari gaan?
Of heb je twee Wouter's in je vl?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_132285855
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:44 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Ik ben die Wouter, ik heb nog geen Pokemon X of Y hoe kan jij dan in m'n safari gaan?
Of heb je twee Wouter's in je vl?
Ik denk je alleen iemand z'n fc nodig heb en meer niet
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132285980
Hoe de hell kom ik aan een Gyarados dan. Die heb ik helemaal niet :')
pi_132286000
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe de hell kom ik aan een Gyarados dan. Die heb ik helemaal niet :')
Je krijgt gewoon iets blijkbaar
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132286966
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Klopt, dus kolom 1 fc, 2 FOK! naam, 3 Mii naam en 4 ingame doen dan?
ik heet altijd over boik dus das makkelijk :P owja behalve ingame ben ik deze keer Big B :')
pi_132287135
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hoe de hell kom ik aan een Gyarados dan. Die heb ik helemaal niet :')
Pokemon en type worden gebaseerd op je friend code, niet op wat je ingame wel/niet hebt.

Ik Ivysaur/Pansage, dat is niet zo spannend -O-
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132287138
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 23:34 schreef Rikketik het volgende:
Boik - Normal- Minccino- Lillipup
gvd aan mij hebben jullie ook niet veel ;(
pi_132287517
Een Onix, Dwebble of Rhydon van mij. Dat lijkt me niet verkeerd :-)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:36:58 #145
366803 AthCom
Overigens ...
pi_132288146
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef boik het volgende:

[..]

gvd aan mij hebben jullie ook niet veel ;(
Beter dan mijn Pachirisu en Stunfisk :')

Wanneer krijg je eigenlijk de derde Pokémon van iemand in die Friend Safari?
Moira. is tof. :7
pi_132288434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:36 schreef AthCom het volgende:

[..]

Beter dan mijn Pachirisu en Stunfisk :')

Wanneer krijg je eigenlijk de derde Pokémon van iemand in die Friend Safari?
De persoon van wie de safari is moet de E4 hebben verslagen en je moet allebei tegelijk online zijn.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132288998
Even op de wc op stage ev trainen :+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:16:17 #148
366803 AthCom
Overigens ...
pi_132289020
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:50 schreef Metonae het volgende:

[..]

De persoon van wie de safari is moet de E4 hebben verslagen en je moet allebei tegelijk online zijn.
Bedankt. :)
Elite 4 had ik wel verwacht, maar tegelijkertijd online zijn ...
Moira. is tof. :7
pi_132289108
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:16 schreef AthCom het volgende:

[..]

Bedankt. :)
Elite 4 had ik wel verwacht, maar tegelijkertijd online zijn ...
Heb je de E4 al plat dan? Jij bent de enige in mn vriendenlijst met een Electric Safari en stiekem hoop ik dat de derde Pokemon Luxio is :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:23:36 #150
366803 AthCom
Overigens ...
pi_132289178
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:20 schreef Metonae het volgende:

[..]

Heb je de E4 al plat dan? Jij bent de enige in mn vriendenlijst met een Electric Safari en stiekem hoop ik dat de derde Pokemon Luxio is :P
Nee, sorry. :@ Ik heb net pas de vierde gym gedaan. Doordeweeks werk ik en ben ik pas rond 19:00 u thuis, in de weekeinden kan ik wel lekker doorspelen.
Moira. is tof. :7
pi_132289391
Vanmiddag volle bak weer achter de Pokemon aan *O*

Nog 3 uurtjes en dan ben ik klaar
pi_132289431
Ik ben nu al bijna de hele week op weg naar de 2e gym. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het plan om met Butterfree een Abra te vangen is ook gelukt. O+ M'n team is nu wel relatief veel te sterk :{ Ga er weer een zooi dumpen denk ik, Azurill is geevolueerd in Marill en zal wel gelijk weer door evolueren.

Die powers die je aan vrienden kunt geven zijn ook maar vaag. :P Al kreeg ik van Lotte (geen idee wie dat hier is) wel precies tijdens een battle healing power o.i.d. :D
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132289491
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:33 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben nu al bijna de hele week op weg naar de 2e gym. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het plan om met Butterfree een Abra te vangen is ook gelukt. O+ M'n team is nu wel relatief veel te sterk :{ Ga er weer een zooi dumpen denk ik, Azurill is geevolueerd in Marill en zal wel gelijk weer door evolueren.

Die powers die je aan vrienden kunt geven zijn ook maar vaag. :P Al kreeg ik van Lotte (geen idee wie dat hier is) wel precies tijdens een battle healing power o.i.d. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132289570
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:35 schreef Roburtt het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( Niet opnieuw geprobeerd?

Ik heb dat nu steeds met een pokemon voor de daycare. Ben de naam vergeten, begint met een S en lijkt op een schaap/geit. :') Uur rondgelopen, 2x gezien maar en beide keren zelfmoord. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132289628
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:

[..]

:'( Niet opnieuw geprobeerd?

Ik heb dat nu steeds met een pokemon voor de daycare. Ben de naam vergeten, begint met een S en lijkt op een schaap/geit. :') Uur rondgelopen, 2x gezien maar en beide keren zelfmoord. ;(
Nee had niet gesaved en wilde niet nog een keer dat hele kasteel door voor die fluit :')
Die grastype?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132289704
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:

[..]

:'( Niet opnieuw geprobeerd?

Ik heb dat nu steeds met een pokemon voor de daycare. Ben de naam vergeten, begint met een S en lijkt op een schaap/geit. :') Uur rondgelopen, 2x gezien maar en beide keren zelfmoord. ;(
Skiddo, jonge! Hoe kan je dat vergeten!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132289739
Heb mezelf ook toegevoegd aan de wiki:

0989-1981-0765 - Seikcid - Jeff - Jeff

Mensen uit het AC topic hebben mij waarschijnlijk al toegevoegd.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132289764
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:44 schreef Metonae het volgende:

[..]

Skiddo, jonge! Hoe kan je dat vergeten!
Nee die heb ik al daarvoor ergens gevangen, geloof ik. :o
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132292659
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:38 schreef Seikcid het volgende:

[..]

:'( Niet opnieuw geprobeerd?

Ik heb dat nu steeds met een pokemon voor de daycare. Ben de naam vergeten, begint met een S en lijkt op een schaap/geit. :') Uur rondgelopen, 2x gezien maar en beide keren zelfmoord. ;(
Ah Swirlix misschien? Is meer een pluizebol met zn tong uit zn mond.

Overigens heb ik zowel een Swirlix en een Spritzee (X en Y exclusive resp) en volgens mij ook de items om ze via trade mee te evolueren, maar ik heb (vanavond) iemand nodig om dat mee toe doen. Iemand geinteresseerd?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 13:38:00 #160
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_132293364
Ik vind het Fairy type pokemon toch wel redelijk ver gaan.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_132294836
Er is niet veel belangstelling voor m'n Pokemon X op marktplaats.
----
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:33:46 #162
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132294991
Als ik Black heb uitgespeeld zal ik dan Black 2 kopen of gelijk doorgaan naar X.
Is Black 2 het wel waard? Moet je trouwens als je Black had ook weer Black 2 halen (voor de storyline, of is die hetzelfde)?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_132295156
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef Munchlax het volgende:
Als ik Black heb uitgespeeld zal ik dan Black 2 kopen of gelijk doorgaan naar X.
Is Black 2 het wel waard? Moet je trouwens als je Black had ook weer Black 2 halen (voor de storyline, of is die hetzelfde)?
Black 2 is ook wel leuk, ook al vond ik Black leuker. Black 2 neemt volgens mij twee jaar na de storyline van Black plaats, dus er zit wel weer een heel ander verhaal in :)

In X zitten weer hele nieuwe Pokémon, dus ik had voor X gekozen denk ik :P
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:41:42 #164
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132295237
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef Veluro het volgende:

[..]

Black 2 is ook wel leuk, ook al vond ik Black leuker. Black 2 neemt volgens mij twee jaar na de storyline van Black plaats, dus er zit wel weer een heel ander verhaal in :)

In X zitten weer hele nieuwe Pokémon, dus ik had voor X gekozen denk ik :P
Die van Y ken ik anders niet :(

Sowieso, een pokemon spelen voor het verhaal? :o
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:53:38 #165
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132295601
Ik vond black 2 wel leuk, maar meer een soort rerun van black. Ik zou voor x of y gaan, vooral vanwege de vernieuwing en de nieuwe pokemon.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132295739
quote:
14s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Rikketik het volgende:
Wie is Grumpmeist ook alweer? Ik wilde hem namelijk eerst uitlachen omdat Garbodor in z'n Safari zit. Toen kwam ik echter dit tegen:

[ afbeelding ]

Shiny Seviper, m'n tweede random shiny ooit. _O_
Haha, ik hoop dat mn 3de pokemon iig beter is want een garbodor en seviper zijn niet echt heel tof :'). Gefeliciteerd iig met je shiny, is mn safari nog ergens nuttig voor :')
pi_132295913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:50 schreef Metonae het volgende:

[..]

De persoon van wie de safari is moet de E4 hebben verslagen en je moet allebei tegelijk online zijn.
Maar de eerste twee zijn er toch wel gewoon vanaf het begin? Duurt nog wel even voor ik er zelf heen kan, maar ben wel benieuwd welke Pokémon er aan mijn friend code gekoppeld zijn :D
pi_132296341


Gisteren eindelijk. Het rondlopen in dat paleis voor die fluit etc. zal ook wel geholpen hebben. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132296405
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:03 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Maar de eerste twee zijn er toch wel gewoon vanaf het begin? Duurt nog wel even voor ik er zelf heen kan, maar ben wel benieuwd welke Pokémon er aan mijn friend code gekoppeld zijn :D
Ik hoop dat m'n 3e pokémon een beetje vet gaat worden, want van Aipom en Kecleon word ik ook niet echt vrolijk :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:37:57 #170
388285 roy9
Oude Koek
pi_132297046
Had nou precies hetzelfde als jullie op je werk. Heb je 6 lesuren, daarvan 3 uren uitval! 3ds niet mee :')
pi_132297273
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ik hoop dat m'n 3e pokémon een beetje vet gaat worden, want van Aipom en Kecleon word ik ook niet echt vrolijk :')
Ja maar ik wil wel een Kecleon! Geen idee of-ie een beetje okay is voor gevechten, maar hij ziet er leuk uit! O+ En kameleons zijn sowieso gewoon stoer :Y
pi_132297307
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ja maar ik wil wel een Kecleon! Geen idee of-ie een beetje okay is voor gevechten, maar hij ziet er leuk uit! O+ En kameleons zijn sowieso gewoon stoer :Y
In Ruby vond ik hem onwijs vet, tot ik er mee ging vechten.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132297729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ja maar ik wil wel een Kecleon! Geen idee of-ie een beetje okay is voor gevechten, maar hij ziet er leuk uit! O+ En kameleons zijn sowieso gewoon stoer :Y
Ik kreeg 'm met een wonder trade gisteren. :D
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132298391
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:59 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik kreeg 'm met een wonder trade gisteren. :D
ik kwam hem gisteren in het wild tegen.. Weet alleen niet meer of ik em ook gevangen heb.. :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132300795
Het was trouwens een Smeargle die zichzelf bleef vermoorden. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132303315
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
pi_132303607
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:46:11 #178
388285 roy9
Oude Koek
pi_132303971
Ik ben echt verslaafd aan kleding kopen in Pokémon :')
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 19:47:37 #179
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132304016
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:36 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]




Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:03:42 #180
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132304491
Maar ik wil voor gevechten met een vriend straks irritant gaan wezen met poison spikes

Ik zou daar graag een skorupi voor willen hebben met extra HP characteristics.

Battle armor

EV getrained in

1/3 HP
1/3 DEF
1/3 S.Def

Klopt dit zo'n beetje of kan het nog ingewikkelder... :?
pi_132304940
quote:
Die reactie van Mistie. :D
pi_132305013
Begrijp alleen zelf niet veel van al die nieuwe Pokemon.
Snap alleen de eerste generatie Pokemon van red/blue/yellow.
pi_132305434
Mijn Pokemon zijn echt veel te slap. Ze zijn net zo sterk als de trainers die ik tegen kom :')

Maar ja, ik heb dan ook een team van een stuk of 25 pokemon die ik train omdat ze cool zijn en daarnaast nog minimaal net zo veel Pokemon die ik mee neem om te levelen richting hun evolutie voor de pokedex. Iedere keer 3 van de ene set en 3 van de andere mee. Schiet niet op dit -O-
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:35:20 #184
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132305681
Jongens, ik denk dat ik weer overnieuw ga beginnen. Ik zit nu een beetje uit te zoeken wat er in de postgame te doen is, maar ik merk dat het me gewoon niet veel interesseert. Ik heb veel meer zin om weer compleet op nul te starten en dit keer de game door te spelen met compleet andere pokémon.

Wel jammer dat de Pokémon Bank nog niet online is, want nu verlies ik dus wel al mijn pokémon. :'( Om nog maar te zwijgen over mijn dure collectie kleding. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:36:55 #185
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132305761
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef Rikketik het volgende:
Jongens, ik denk dat ik weer overnieuw ga beginnen. Ik zit nu een beetje uit te zoeken wat er in de postgame te doen is, maar ik merk dat het me gewoon niet veel interesseert. Ik heb veel meer zin om weer compleet op nul te starten en dit keer de game door te spelen met compleet andere pokémon.

Wel jammer dat de Pokémon Bank nog niet online is, want nu verlies ik dus wel al mijn pokémon. :'( Om nog maar te zwijgen over mijn dure collectie kleding. :')
Gotta collect em all
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:52:40 #186
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132306491
Kunnen jullie me toevoegen?

1993-8233-2123
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:35:16 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132308460
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132308472
Iemand die even wil helpen om een Swirlix en Spritzee te evolueren? Kan natuurlijk nooit kwaad voor je Dex :+
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:36:40 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132308527
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:41:04 #190
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_132308738
Wattefak hebben ze met de cries gedaan. Ik ben zo boos.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_132308794
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iemand die even wil helpen om een Swirlix en Spritzee te evolueren? Kan natuurlijk nooit kwaad voor je Dex :+
Ja hoor, zou jij dan willen helpen om van mijn Scyther een Scizor te maken? Even heen en weer ruilen enzo :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:42:10 #192
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_132308797
quote:
Arme Weedle... ;(
pi_132308835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Ja hoor, zou jij dan willen helpen om van mijn Scyther een Scizor te maken? Even heen en weer ruilen enzo :)
Prima :) Ben jij online? Heb ik uberhaupt jouw FC? :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132308876
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef Rikketik het volgende:
Jongens, ik denk dat ik weer overnieuw ga beginnen. Ik zit nu een beetje uit te zoeken wat er in de postgame te doen is, maar ik merk dat het me gewoon niet veel interesseert. Ik heb veel meer zin om weer compleet op nul te starten en dit keer de game door te spelen met compleet andere pokémon.

Wel jammer dat de Pokémon Bank nog niet online is, want nu verlies ik dus wel al mijn pokémon. :'( Om nog maar te zwijgen over mijn dure collectie kleding. :')
Je kan ook ff iemand uit je vriendenlijst vragen of hij die pokemon ff kan bewaren en dan traden als jij je nieuwe spel hebt opgestart. Hoeft allemaal niet zo dramatisch ;p
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:47:48 #195
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132309078
Daarom heb ik ook X en Y gekocht, veel makkelijker.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 21:48:32 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132309107
quote:
Zo depri. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132309182
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef Rikketik het volgende:
Jongens, ik denk dat ik weer overnieuw ga beginnen. Ik zit nu een beetje uit te zoeken wat er in de postgame te doen is, maar ik merk dat het me gewoon niet veel interesseert. Ik heb veel meer zin om weer compleet op nul te starten en dit keer de game door te spelen met compleet andere pokémon.

Wel jammer dat de Pokémon Bank nog niet online is, want nu verlies ik dus wel al mijn pokémon. :'( Om nog maar te zwijgen over mijn dure collectie kleding. :')
Doe een wondertrade challenge, de eerste pokemon die je vangt moet je traden.
Als een pokemon doodgaat moet je wonder traden. Etc.
pi_132309189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Prima :) Ben jij online? Heb ik uberhaupt jouw FC? :P
Denk niet dat je m'n FC hebt, nee, heb pas net een Fok account aangemaakt :P

FC: 3540 - 0055 - 5834

Als het goed is ben ik online, wordt eerste keer ruilen voor mij met (3)DS, dus kan zijn dat ik wat rondblunder...
pi_132309322
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:50 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Denk niet dat je m'n FC hebt, nee, heb pas net een Fok account aangemaakt :P

FC: 3540 - 0055 - 5834

Als het goed is ben ik online, wordt eerste keer ruilen voor mij met (3)DS, dus kan zijn dat ik wat rondblunder...
Heb je toegevoegd maar de liefde is (voorlopig) nog niet wederzijds... Mijn friendcode staat natuurlijk ook in de wiki, maar het is 5172-0764-8757.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132309527
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heb je toegevoegd maar de liefde is (voorlopig) nog niet wederzijds... Mijn friendcode staat natuurlijk ook in de wiki, maar het is 5172-0764-8757.
Als het goed is heb ik je nu toegevoegd
Je staat momenteel op offline
pi_132309690
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:56 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Als het goed is heb ik je nu toegevoegd
Je staat momenteel op offline
Hmm dat is gek dat zou ik niet moeten zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:00:13 #202
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132309796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Je kan ook ff iemand uit je vriendenlijst vragen of hij die pokemon ff kan bewaren en dan traden als jij je nieuwe spel hebt opgestart. Hoeft allemaal niet zo dramatisch ;p
Ach, ik vind het nu misschien best zonde om al mijn pokémon te verliezen, maar ze bewaren heeft ook niet veel zin. Dat deed ik altijd wel in de DS games; ik heb twee Nintendo's DS en ik ruilde ze dan altijd met mezelf zodat ze bewaard bleven... waarna ik eigenlijk nooit meer naar ze omkeek. :@

Al zou ik wel graag mijn Shiny Seviper willen bewaren. Wat dat betreft kan ik sowieso nog wel iemands hulp gebruiken: ik heb namelijk een Petilil die ik wil gebruiken in mijn volgende playthrough. Als iemand die voor mij wil bewaren en wil terugruilen zodra ik een nieuwe playthrough begonnen ben (wat al met al niet langer dan een half uurtje zou moeten duren) dan zou dat heel tof zijn.

Degene die mij wil helpen moet dan even drie nutteloze pokémon vangen. Dan kan ik je mijn Petilil en Seviper sturen die ik dus weer terug wil hebben, en een Xerneas met een Lucky Egg die je mag houden.

De Petilil zal nog in een ei zitten overigens, want ik wil hem zelf hatchen (zodat-ie niet meer Experience krijgt dan mijn andere pokémon).
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132309807
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Hmm dat is gek dat zou ik niet moeten zijn.
Naam is Mike, correct? Dat profiel staat nu wel in m'n friend list, alleen weergegeven als offline
pi_132309863
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Naam is Mike, correct? Dat profiel staat nu wel in m'n friend list, alleen weergegeven als offline
Klopt. Wel raar, want ik ben gewoon online...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132309894
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Klopt. Wel raar, want ik ben gewoon online...
Raar idd. Zie je mij wel gewoon als online?
pi_132309911
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:01 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Raar idd. Zie je mij wel gewoon als online?
Nee ik zie jou uberhaupt niet in mijn game...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:02:23 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132309923
Ik mis ook iets om te doen postgame. in black en white2 hadden ze daar wat opgevonden maar dat is dus niet terug jammer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132309934
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:01 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Raar idd. Zie je mij wel gewoon als online?
Nu wel :) Als jij Bowen bent tenminste
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132309972
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee ik zie jou uberhaupt niet in mijn game...
Ah wacht, Michelangelo? Hehe, duurde ff :)

PS: Als het goed is leert Scizor zodra hij ge-evolueert is Bullet Punch. Zou je hem die AUB willen laten leren, en dan Air Slash vergeten? Alvast bedankt :)
pi_132309991
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:02 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nu wel :) Als jij Bowen bent tenminste
Jup
pi_132310142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Ah wacht, Michelangelo? Hehe, duurde ff :)

PS: Als het goed is leert Scizor zodra hij ge-evolueert is Bullet Punch. Zou je hem die AUB willen laten leren, en dan Air Slash vergeten? Alvast bedankt :)
En wat als ie Iron Head leert?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132310183
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

En wat als ie Iron Head leert?
Doe die maar ipv double hit AUB
pi_132310222
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Doe die maar ipv double hit AUB
Check, maar geen Bullet Punch gezien
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132310244
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Check, maar geen Bullet Punch gezien
OK, dan probeer ik de move relearner, bedankt
pi_132310388
Ze zijn zo lelijk die Aromatizee en Slurpluff _O-

Maar toch bedankt!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132310446
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zijn zo lelijk die Aromatizee en Slurpluff _O-
Echt heh, je moet er wat voor over hebben om je Dex te completeren :P

Hardstikke bedankt voor de hulp :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:13:34 #217
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132310491
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ze zijn zo lelijk die Aromatizee en Slurpluff _O-

Maar toch bedankt!
Samen met Diggersby de enige pokémon uit Gen VI die ik echt verschrikkelijk vind.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132310534
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Samen met Diggersby de enige pokémon uit Gen VI die ik echt verschrikkelijk vind.
Diggersby vind ik nog best ok, vind 'm wel baas als hij uit zn ball komt. En ook een prima HM-slaaf.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132311380
Oooooooooooooh yeahhhhhhh. Shiny Nidoran! female fdomme
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_132311536
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ach, ik vind het nu misschien best zonde om al mijn pokémon te verliezen, maar ze bewaren heeft ook niet veel zin. Dat deed ik altijd wel in de DS games; ik heb twee Nintendo's DS en ik ruilde ze dan altijd met mezelf zodat ze bewaard bleven... waarna ik eigenlijk nooit meer naar ze omkeek. :@

Al zou ik wel graag mijn Shiny Seviper willen bewaren. Wat dat betreft kan ik sowieso nog wel iemands hulp gebruiken: ik heb namelijk een Petilil die ik wil gebruiken in mijn volgende playthrough. Als iemand die voor mij wil bewaren en wil terugruilen zodra ik een nieuwe playthrough begonnen ben (wat al met al niet langer dan een half uurtje zou moeten duren) dan zou dat heel tof zijn.

Degene die mij wil helpen moet dan even drie nutteloze pokémon vangen. Dan kan ik je mijn Petilil en Seviper sturen die ik dus weer terug wil hebben, en een Xerneas met een Lucky Egg die je mag houden.

De Petilil zal nog in een ei zitten overigens, want ik wil hem zelf hatchen (zodat-ie niet meer Experience krijgt dan mijn andere pokémon).
Je kunt ook wat van je goed getrainde Pokémon op wondertrade gooien, dan maak je er misschien nog iemand blij mee! :D Ik wil je wel helpen maar ik hoef eigenlijk geen Xerneas, ik ben zelf nog maar net begonnen en dan vind ik het niet zo leuk om die al te hebben :P
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:41:42 #221
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132311808
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:29 schreef Sjiznit het volgende:
Oooooooooooooh yeahhhhhhh. Shiny Nidoran! female fdomme
Females zijn de beste
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:42:34 #222
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132311848
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:34 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Je kunt ook wat van je goed getrainde Pokémon op wondertrade gooien, dan maak je er misschien nog iemand blij mee! :D Ik wil je wel helpen maar ik hoef eigenlijk geen Xerneas, ik ben zelf nog maar net begonnen en dan vind ik het niet zo leuk om die al te hebben :P
Ik kan anders ook een starter voor je breeden? Ik heb Bulbasaur, Charmander, Fennekin en Froakie. En voor de rest heb ik allebei de fossil pokémon, Vulpix en Snorunt (die je allebei alleen in de Friend Safari kunt vangen), en een paar version exclusives zoals Skrelp en Clauncher, Electrike en Houndour, en Lairon en Pupitar. Dus zeg het maar als je daar liever eentje van hebt. :Y
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:42:40 #223
388285 roy9
Oude Koek
pi_132311854
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:34 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Je kunt ook wat van je goed getrainde Pokémon op wondertrade gooien, dan maak je er misschien nog iemand blij mee! :D Ik wil je wel helpen maar ik hoef eigenlijk geen Xerneas, ik ben zelf nog maar net begonnen en dan vind ik het niet zo leuk om die al te hebben :P
Yachiru, als jij niet wil bied ik me aan :Y
pi_132311911
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik kan anders ook een starter voor je breeden? Ik heb Bulbasaur, Charmander, Fennekin en Froakie. En voor de rest heb ik allebei de fossil pokémon, Vulpix en Snorunt (die je allebei alleen in de Friend Safari kunt vangen), en een paar version exclusives zoals Skrelp en Clauncher, Electrike en Houndour, en Lairon en Pupitar. Dus zeg het maar als je daar liever eentje van hebt. :Y
Oeh :D Ik heb Chespin en Froakie, nog wel op zoek naar Fennekin :D
pi_132311963
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Lollertrolle het volgende:

[..]

Females zijn de beste
Heb je shiny nidoqueen wel es gezien. Die is echt belachelijk lelijk.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:45:27 #226
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132311985
Nou, wie van jullie tweeën is dan het komende half uur online zodat je ook weer meteen terug kan ruilen?

En maakt het uit of Fennekin male of female is, Yachiru?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132312127
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:45 schreef Rikketik het volgende:
Nou, wie van jullie tweeën is dan het komende half uur online zodat je ook weer meteen terug kan ruilen?

En maakt het uit of Fennekin male of female is, Yachiru?
Graag een meisje :D Wil zelf ook beetje gaan breeden. Ik ben t komende half uur zeker wel online. Evt. kan ik ook de Xerneas wel met je ruilen en die dan weer doorruilen naar roy9? Weet niet wat handiger is en of je dat okay vindt :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:51:22 #228
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132312256
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:48 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Graag een meisje :D Wil zelf ook beetje gaan breeden. Ik ben t komende half uur zeker wel online. Evt. kan ik ook de Xerneas wel met je ruilen en die dan weer doorruilen naar roy9? Weet niet wat handiger is en of je dat okay vindt :)
Ik vind het prima. In dat geval moet je even vier pokémon vangen waarvan je het niet erg vindt dat ze straks gedelete worden.

Ga ik nog even snel Fennekins breeden, want ik zie dat ik nog geen vrouwtje heb behalve de Japanse die ik gebruik om te breeden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132312292
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:51 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik vind het prima. In dat geval moet je even vier pokémon vangen waarvan je het niet erg vindt dat ze straks gedelete worden.

Ga ik nog even snel Fennekins breeden, want ik zie dat ik nog geen vrouwtje heb behalve de Japanse die ik gebruik om te breeden.
Okidoki! Ben al bezig met vangen :D
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:02:57 #230
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132312657
Ok, eindelijk een vrouwtje gehatcht. Quirky (neutral) nature en de moves Ember, Howl, Flame Charge en Psybeam. Kan dat er een beetje mee door of moet ik nog meer breeden? :P
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132312723
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:02 schreef Rikketik het volgende:
Ok, eindelijk een vrouwtje gehatcht. Quirky (neutral) nature en de moves Ember, Howl, Flame Charge en Psybeam. Kan dat er een beetje mee door of moet ik nog meer breeden? :P
Euh, ik ben nog niet zo thuis in die natures, dus ik vind het wel prima :P Geen idee ook hoe dat met moves en breeden gaat? Klinkt wel okay! Ik ben nog bezig met Pokémon vangen, het zat een beetje tegen, ik werd geowned door een level 5 Dunsparce :')
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:08:05 #232
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132312825
Zeg maar wanneer je klaar bent.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132312882
Eevee 1 van de 8 gevangen :')
pi_132313017
Hoe werkt dat breeden?

Gewoon 2 pokemon bij die speelplaats vlakbij die Snorlax neerpleuren en hopen?
pi_132313125
Niet helemaal. Sowieso mannetje en vrouwtje of uberhaupt een en een ditto. Daarnaast heb je egg groups. Hoe die allemaal zitten weet ik niet precies maar je kan alleen binnen je eigen egg group breeden. Daarnaast horen sommige pokemon bij de undiscovered group(legendaries) die zijn niet te breeden. Ook niet met een ditto.

Hier is meer info: http://www.serebii.net/games/breed.shtml
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:18:21 #236
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132313144
dan zou ik toch wel een ditto vangen, als je wilt breeden
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132313292
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:08 schreef Rikketik het volgende:
Zeg maar wanneer je klaar bent.
Klaar!
pi_132313327
Fucking hell, bijna heel mijn teampje eraan in een poging een Sigilyph te vangen. 2 ultra ballen, een dusk ball en 3 great balls later wil dat ding uiteindelijk wel in een gewone pokeball :')
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:25:05 #239
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132313377
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Klaar!
Ok, daar gaat-ie dan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132313396
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:25 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ok, daar gaat-ie dan.
Als ik dat ei in de box bewaar gebeurt er niks mee toch?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:26:39 #241
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132313426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:25 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Als ik dat ei in de box bewaar gebeurt er niks mee toch?
Nope. Pas als je ermee gaat rondlopen in je party, dan kan hij hatchen. Al duurt dat in dit geval nog wel een duizend stappen, maar toch...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132313447
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:26 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Nope. Pas als je ermee gaat rondlopen in je party, dan kan hij hatchen. Al duurt dat in dit geval nog wel een duizend stappen, maar toch...
Oh, maar ik heb de te ruilen Pokémon nu wel in m'n party zitten en ik sta niet tegen de pc aan, is dat erg? Anders moeten we even een nieuwe trade, dan switch ik even wat.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:28:44 #243
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132313484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:27 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh, maar ik heb de te ruilen Pokémon nu wel in m'n party zitten en ik sta niet tegen de pc aan, is dat erg? Anders moeten we even een nieuwe trade, dan switch ik even wat.
Dat kan geen kwaad. Eggs hatchen pas na een paar duizend stappen, dus zelfs als je op een aardig afstandje van een poké center staat, moet je dat makkelijk kunnen redden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:29:58 #244
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132313521
Ja, of je moet een Talonflame of Fletchinder in je party hebben bedenk ik me net, die hebben namelijk een ability die het aantal stappen halveert. Maar zelfs dan moet het nog wel lukken. :P
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132313551
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:29 schreef Rikketik het volgende:
Ja, of je moet een Talonflame of Fletchinder in je party hebben bedenk ik me net, die hebben namelijk een ability die het aantal stappen halveert. Maar zelfs dan moet het nog wel lukken. :P
Neuh, had alleen de te ruilen Pokémon erin, dus zometeen zitten alleen die van jou er nog in. En ik sta maar een paar stapjes van de pc af :)
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:33:01 #246
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132313623
Top, helemaal gelukt. Dan ga ik nu de boel resetten. Met een kwartiertje ben ik denk ik wel klaar om weer te traden. :Y
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132313653
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Top, helemaal gelukt. Dan ga ik nu de boel resetten. Met een kwartiertje ben ik denk ik wel klaar om weer te traden. :Y
Is goed, laat maar weten! Bedankt voor de Fennekin :D Hoorde dat item, die lucky egg, trouwens niet bij Xerneas? Ik zie dat Fennekin 'm heeft. Wat is het eigenlijk? :o
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:34:33 #248
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132313685
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef Seikcid het volgende:
Heb mezelf ook toegevoegd aan de wiki:

0989-1981-0765 - Seikcid - Jeff - Jeff

Mensen uit het AC topic hebben mij waarschijnlijk al toegevoegd.
toegevoegd
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:36:07 #249
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132313745
Nee, jij bewaart mijn pokémon, dus jij krijgt het. :P Het is een zeldzaam item dat de experience die je pokémon krijgt in een battle verhoogt, volgens mij 1,5 keer het normale aantal. Heel handig item, vooral voor pokémon die langzamer groeien dan andere, zoals Gardevoir of legendaries.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132313792
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef roy9 het volgende:

[..]

Yachiru, als jij niet wil bied ik me aan :Y
Ik heb Xerneas (die van Rikketik dus) voor je in m'n box, laat maar ff weten wanneer je online bent :D

quote:
3s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:36 schreef Rikketik het volgende:
Nee, jij bewaart mijn pokémon, dus jij krijgt het. :P Het is een zeldzaam item dat de experience die je pokémon krijgt in een battle verhoogt, volgens mij 1,5 keer het normale aantal. Heel handig item, vooral voor pokémon die langzamer groeien dan andere, zoals Gardevoir of legendaries.
Oh wauw! Heel erg bedankt! :D
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:57:27 #251
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132314354
Kut, vergeten op te slaan voordat ik mijn starter koos. :') Is het erg als het nog iets langer duurt, Yachiru?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132314386
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Kut, vergeten op te slaan voordat ik mijn starter koos. :') Is het erg als het nog iets langer duurt, Yachiru?
Nee hoor, geen probleem, ben ondertussen m'n nieuwe rolschaatsen aan het uitproberen :P
pi_132315023
Yachiru van Bleach?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:20:24 #254
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132315034
Eindelijk, een female Fennekin en twee pokémon gevangen. Kun je traden, Yachiru?

Mijn ingame naam is nu trouwens Adrianna, dus dat je niet denkt, wie is dat nu weer?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132315137
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:20 schreef owl. het volgende:
Yachiru van Bleach?
Yep :)

quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:20 schreef Rikketik het volgende:
Eindelijk, een female Fennekin en twee pokémon gevangen. Kun je traden, Yachiru?

Mijn ingame naam is nu trouwens Adrianna, dus dat je niet denkt, wie is dat nu weer?
Okay!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:28:26 #256
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132315246
Helemaal gelukt. Nu kan ik een Lilligant gaan trainen en ben ik mijn Shiny niet kwijt. Thanks! _O_
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132315271
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:28 schreef Rikketik het volgende:
Helemaal gelukt. Nu kan ik een Lilligant gaan trainen en ben ik mijn Shiny niet kwijt. Thanks! _O_
Mooi zo :D Graag gedaan! Als je trouwens niet had gezegd dat je een andere naam had, dan had ik niet getrade hoor :P Dadelijk was het dan iemand anders :o
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:35:23 #258
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132315388
Krijg je eigenlijk veel van dat soort trade en battle uitnodigingen van passersby en acquaintances? Ik heb dat standaard uitstaan, dus ik weet het niet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 00:52:03 #259
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132315756
ik krijg ze wel vaak ja
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132316262
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 00:24 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Yep :)

[..]

Okay!
Tof. O+
pi_132316285
Nog steeds niemand met een Shinx of evoluties? :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 01:33:22 #262
284067 BigRedKane
I'm broke nigga, i'm
pi_132316371
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:25 schreef Metonae het volgende:
Nog steeds niemand met een Shinx of evoluties? :'(
Heb je al in Friend Safari gekeken?
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
pi_132316405
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:33 schreef BigRedKane het volgende:

[..]

Heb je al in Friend Safari gekeken?
Ja. Alleen maar Pachirisu en Stunfisk te vinden :'(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 02:00:52 #264
365231 Fera
Fire & Blood
pi_132316594
Over precies een week de beste dag van mijn leven. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_132316859
Voor het eerst deze week dat ik geen zin in pokémon heb, slapen O+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 07:50:04 #266
388285 roy9
Oude Koek
pi_132317556
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 23:37 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ik heb Xerneas (die van Rikketik dus) voor je in m'n box, laat maar ff weten wanneer je online bent :D
Ik ben nou wel een tijdje online :D, welke Pokemon wil je ervoor terug?
pi_132318122
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:28 schreef KingLysandus het volgende:
Er is niet veel belangstelling voor m'n Pokemon X op marktplaats.
Vraagprijs? Code gebruikt?
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:44:56 #268
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_132318213
Waarom wilt iedereen vrouwtjes, als je een mannetje hebt kan je toch ook nog een vrouwtje krijgen en zo breeden? Ik snap dat echt niet, uitleg plz.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:00:23 #269
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132319225
Heb mezelf even toegevoegd aan de wiki:

1993-8233-2123 Gazhims3lv

Voeg me ook even toe, dan voeg ik jou ook toe :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132319403
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:37 schreef Reintji het volgende:

[..]

Vraagprijs? Code gebruikt?
Nintendocode? Nee. Bod op MP staat nu op 26. Als Mediamarkt nu even snel stopt met hun prijs van 30 euro. :(

[ Bericht 7% gewijzigd door KingLysandus op 19-10-2013 11:20:55 ]
----
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:23:58 #271
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132319665
Zo, ik heb een Ditto. Straks maar eens ruilen :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132319801
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 01:23 schreef owl. het volgende:

[..]

Tof. O+
:D Moet altijd zo om haar lachen, die bijnamen altijd! Moet de serie nog eens afkijken ;(

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 07:50 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ik ben nou wel een tijdje online :D, welke Pokemon wil je ervoor terug?
Ik kom nu online! Ben je er nog? Ik hoef er niks speciaals voor terug hoor, je krijgt 'm van Rikketik, ik hield 'm alleen maar ff voor je vast :)
pi_132319868
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:32 schreef Yachiru het volgende:

[..]

:D Moet altijd zo om haar lachen, die bijnamen altijd! Moet de serie nog eens afkijken ;(

Ja super leuk inderdaad. Ik baal wel dat de anime gestopt is, hoop niet voor altijd want de manga loopt nog wel door. ;(
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:52:51 #274
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132320188
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef Munchlax het volgende:
Waarom wilt iedereen vrouwtjes, als je een mannetje hebt kan je toch ook nog een vrouwtje krijgen en zo breeden? Ik snap dat echt niet, uitleg plz.
Algemene kennis dat vrouwtjes sterker zijn
pi_132320249
Jezus was is die evolutie van Gulpin lelijk. Maar wel nuttig bij het pokemon vangen als je zo'n beest wil laten slapen
pi_132320265
Zijn er nog pokemon y gebruikers met belangstelling voor mijn Xerneas en mijn Tyrantrum?
----
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:01:36 #277
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_132320438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nog pokemon y gebruikers met belangstelling voor mijn Xerneas en mijn Tyrantrum?
Geef geef :@
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:10:57 #278
388285 roy9
Oude Koek
pi_132320635
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:32 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ik kom nu online! Ben je er nog? Ik hoef er niks speciaals voor terug hoor, je krijgt 'm van Rikketik, ik hield 'm alleen maar ff voor je vast :)
Ik was ff offline :( margoed nu blijf ik online :Y
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:19:36 #279
388285 roy9
Oude Koek
pi_132320801
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nog pokemon y gebruikers met belangstelling voor mijn Xerneas en mijn Tyrantrum?
Heb je ook nog Charizardite X?
pi_132320831
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef roy9 het volgende:

[..]

Heb je ook nog Charizardite X?
Nope.
----
pi_132320979
Dat EV trainen gaat wel echt keihard trouwens
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:36:46 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132321139
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nog pokemon y gebruikers met belangstelling voor mijn Xerneas en mijn Tyrantrum?
Uiteraard, maar ik heb denk ik niets interessants terug?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132321251
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:37 schreef owl. het volgende:

[..]

Ja super leuk inderdaad. Ik baal wel dat de anime gestopt is, hoop niet voor altijd want de manga loopt nog wel door. ;(
Oh, dat wist ik niet :o Van de manga dan. Binnenkort maar eens kijken waar ik nou precies gebleven was. Is al weer een tijd geleden, misschien dat ik beter opnieuw kan beginnen :') En dan de fillers oversla of zo..

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:10 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ik was ff offline :( margoed nu blijf ik online :Y
Was ondertussen even Animal Crossing gaan doen, maar ben er nu weer :)
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:49:06 #284
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132321383
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:55 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er nog pokemon y gebruikers met belangstelling voor mijn Xerneas en mijn Tyrantrum?
Graag, wat wil je ervoor?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:49:33 #285
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132321393
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:29 schreef Roburtt het volgende:
Dat EV trainen gaat wel echt keihard trouwens
Hoe check je de ev's dan?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:54:50 #286
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132321507
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 11:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb mezelf even toegevoegd aan de wiki:

1993-8233-2123 Gazhims3lv

Voeg me ook even toe, dan voeg ik jou ook toe :)
Niemand ;( ?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132321547
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:49 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Hoe check je de ev's dan?
Weet niet precies waar je het aantal ev's ziet, maar mn attack die ik heb getraint is nu 98, terwijl m'n defence 55 is
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:58:36 #288
388285 roy9
Oude Koek
pi_132321592
Rikketik en Yachiru, heel erg bedankt voor de Xerneas!
pi_132321629
Leert die Lucario die je krijgt aura sphere?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132321648
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:54 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Niemand ;( ?
Ik voeg je wel toe :) mijm fc staat in de wiki uit de op
pi_132321653
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:00 schreef Roburtt het volgende:
Leert die Lucario die je krijgt aura sphere?
Ja ^_^

Wie moet nu nog welke Gen1/6 starter? Ik heb er nog wat over.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132321664
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:01 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ja ^_^

Wie moet nu nog welke Gen1/6 starter? Ik heb er nog wat over.
Weet je misschien ook welk level?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132321707
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 12:54 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Niemand ;( ?
Heb je toegevoegd
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132321713
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:02 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Weet je misschien ook welk level?
51 volgens Bulbagarden
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132321763
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:03 schreef Metonae het volgende:

[..]

51 volgens Bulbagarden
Shit, dat duurtnog wel even :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132321796
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:03 schreef Metonae het volgende:

[..]

51 volgens Bulbagarden
Nee wel al eerder want mijn lucario is nu 51 en kan aura sphere al ern paar levels.. weet alleen nie meet op welk level precies volgens mij rond de 45 ergens
pi_132322331
Net m'n eerste online bsttle gehad, wel verloren ;(
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:47:29 #298
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132322778
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:31 schreef Roburtt het volgende:
Net m'n eerste online bsttle gehad, wel verloren ;(
wat is je team?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132322845
Wat is Talonflame eigenlijk dik. Niet dik als in "Awesome", maar gewoon DIK. Snorlax met vleugels :N
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132322930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:47 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

wat is je team?
Lucario Charizard Greninja Genger Raichu en Staraptor, die nog vervangen gaat worden ma rmeot even fly hebben :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132322934
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 13:50 schreef Metonae het volgende:
Wat is Talonflame eigenlijk dik. Niet dik als in "Awesome", maar gewoon DIK. Snorlax met vleugels :N
:')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')