abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:40:48 #251
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_132414928
Steel X's gehaald pas.
Maak altijd een foto als ik ze binnen krijg voor als ze afgetrapt zijn...
Uit de categorie "gelukkig hebben we de foto's nog" :)

Fan van basketballsneakers, dus blij met al die retro's...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:44:01 #252
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_132415124
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef leeroy het volgende:

[..]

Dit was gewoon echt een steal, maar maak je nog een beetje money met resellen?
Over het algemeen wel.
pi_132415593
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

http://www.isaora.com/#/collections/fw2012

Nog een skibroekje en thermolayer voor bon prix erbij gehaald. Jajajaja.

Fully Loaded / The 2L Insulated Riding Pant is our most modular tech piece. Designed to interface with our Tech 2L Riding Anorak, these pants are the answer for riders seeking quick adaptability at all times.

The garment is constructed from a dual layer Dermizax® EV micro-twill, an ultra-thin membrane fabric that blocks external moisture while allowing sweat to escape. This top shell is then fortified with 40 grams of PrimaLoft® ONE insulation, a synthetic that was originally developed for the US Army as a weatherproof alternative to down. Combined with Dermizax®, the lining provides warmth and water resistance in even the most aggressive conditions. The 2Ls run truer to size, but a micro-drop crotch affords more maneuverability and give in the waist. It’s always nice to sit down longer and turn deeper without feeling like the chili from lunch at the peak is about to bust your seams.

Feature-wise, the 2L Insulated Riding Pants come equipped with six pockets. The two waist pockets are sealed and finished with YKK Aquaguard waterproof zips, while the dual front loaders and back pockets are fitted with velcro storm flaps for enhanced protection and easy access. Longitudinal air vents located along both inner legs allow you to control the breathability of the garment as needed. By the waist and ankles, a strip of Silicon grip lining around the circumference of each opening keeps points of movement firmly in place. Finally, a set of removable suspenders and a jacket-to-pant zipper system enables you to seamlessly lock the 2L Insulated Riding Pants to our 2L PCM Riding Anorak.

Get bombproof when it gets deep.

dus.
Sexy jas, maar broek is inmiddels weg. Ziet er allemaal goed uit, maar denk dat ik het qua tech hou bij wat ik al heb aan Arc'Teryx jassen en broeken. Voor casual is de 2L jas wel geinig, maar geen rits aan de voorkant... Hmmm
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_132416093
Geen rits is het nieuwe zwart
Faka G
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:09:08 #255
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_132416359
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Over het algemeen wel.
Ik heb alleen die hockey top voor bizar veel verkocht :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_132416997
Ik wist niet eens dat die zo bizar gewild was, anders had ik die ook gekocht :+
Dacht dat met de EU webshop de winst op sup items wel zo ongeveer nihil was dus had me er nu ook niet echt in verdiept
Faka G
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:25:34 #257
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_132417144
Het is niet om naar huis over te schrijven. Had gewoon mad veel aan tegoed open staan, terwijl ik zelf niet echt meer supreme draag buiten mijn vagina tee.
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:37:36 #258
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_132417735
Ik kreeg er 400 voor :') Waarom snap ik zelf nog steeds niet.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_132418375
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:53 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Sexy jas, maar broek is inmiddels weg. Ziet er allemaal goed uit, maar denk dat ik het qua tech hou bij wat ik al heb aan Arc'Teryx jassen en broeken. Voor casual is de 2L jas wel geinig, maar geen rits aan de voorkant... Hmmm
De 3L broek is er nog wel.
Ik was eigenlijk niet op zoek maar overweeg nu zeker de 3L broek en de 2L jas aan te schaffen. Voor zo'n prijs een lekkere upgrade tov mijn huidige spul.

Wel een nachtje over slapen, impulsaankopen vermijden enzo.
pi_132418983
Teamblackajacka no zippa we in dis bish
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:10:22 #261
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_132419209
Anoraks filled with dime bags.
Fat stacks racked, toes with name tags.

pi_132419996
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

De 3L broek is er nog wel.
Ik was eigenlijk niet op zoek maar overweeg nu zeker de 3L broek en de 2L jas aan te schaffen. Voor zo'n prijs een lekkere upgrade tov mijn huidige spul.

Wel een nachtje over slapen, impulsaankopen vermijden enzo.
Pm me als je als nog gaat bestellen, haal ik 'm wel op uit Amsterdam. Ik wil 'm nu ook. Loop nog in lame HM shit voor de winter, dus kan wel een upgrade gebruiken.
pi_132422512
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

De 3L broek is er nog wel.
Ik was eigenlijk niet op zoek maar overweeg nu zeker de 3L broek en de 2L jas aan te schaffen. Voor zo'n prijs een lekkere upgrade tov mijn huidige spul.

Wel een nachtje over slapen, impulsaankopen vermijden enzo.
Die 3L is te laag voor poeder, heb sneeuwvangers en alles nodig ;)
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_132424973
Verwachtte ik al inderdaad. Ik spring echter niet uit helikopters en shit, voornamelijk pistes/funpark met de wat begaanbaarde offpistes.
pi_132425325
JAJA HET IS CAPSLOCKDAY, GOED MOMENT OM DIE 2L TE KOPEN
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:37:54 #266
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_132425330
Nike Air Max 180 – Summit White – Metallic Gold – Bright Concord



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132425369
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:21 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Verwachtte ik al inderdaad. Ik spring echter niet uit helikopters en shit, voornamelijk pistes/funpark met de wat begaanbaarde offpistes.
Maar hoge broeken zijn sowieso relaxed. Totdat je moet kakken natuurlijk. Ook op de piste, in de lift, etc. Nooit koud ruggetje, nooit sneeuw ergens in, etc.

Had al een hoge van AT, vorig jaar erg cheap eentje bij gekocht in Canada. Maar nieuw model dit jaar is ook wel erg fijn...

"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_132425614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:37 schreef doo. het volgende:
JAJA HET IS CAPSLOCKDAY, GOED MOMENT OM DIE 2L TE KOPEN
DOO, BESTEL JE OOK MEE? BETER BESLIST GRACHT SNEL.
pi_132425714
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:52 schreef Pedroo het volgende:

[..]

DOO, BESTEL JE OOK MEE? BETER BESLIST GRACHT SNEL.
GRACHT EN IK ZATEN GISTERAVOND NOG IN DUBIO EN MOESTEN VAN ONSZELF EEN NACHTJE OVER SLAPEN #DELEVE

Edit: ps hoe vallen woven chukka's? Heb een paartje zebra's op het oog is alleen een sz.10 dus ben bang dat het te klein gaat worden, heb 10.5 in nike

[ Bericht 12% gewijzigd door doo. op 22-10-2013 11:39:49 ]
pi_132429409
Order van 17-10 staat nog steeds op processing :{ niks geen mailtje of wat dan ook :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_132429538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:57 schreef doo. het volgende:

[..]

GRACHT EN IK ZATEN GISTERAVOND NOG IN DUBIO EN MOESTEN VAN ONSZELF EEN NACHTJE OVER SLAPEN #DELEVE

Edit: ps hoe vallen woven chukka's? Heb een paartje zebra's op het oog is alleen een sz.10 dus ben bang dat het te klein gaat worden, heb 10.5 in nike
WORD TE KLEIN, IK HEB EEN 7 EN DOE ER EEN KWARTIER OVER OM ZE AAN TE KRIJGEN, HALF MAATJE OF ZELFS EEN HELE UPSIZEN
Edit: bedoel je chukka wovens of zebra footscapes? Footscapes moet wel lukken die heb ik ook een half maatje kleiner
Faka G
pi_132429641
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:13 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

WORD TE KLEIN, IK HEB EEN 7 EN DOE ER EEN KWARTIER OVER OM ZE AAN TE KRIJGEN, HALF MAATJE OF ZELFS EEN HELE UPSIZEN
Edit: bedoel je chukka wovens of zebra footscapes? Footscapes moet wel lukken die heb ik ook een half maatje kleiner
IK BEN NOG STEEDS NIET HELEMAAL UITGEBRAKT BLIJKBAAR, IK BEDOEL DE Nike Sportswear Footscape Woven “Zebra” NATUURLIJK! DUS EEN US10 DAARVAN MOET LUKKEN?
pi_132429660
NIKE SB STEFAN JANOSKI ANTHRACITE / BLACK - UNIVERSITY GOLD

Ik ben op zoek naar dat model in US 8,5 of US 8. Volgens mij is het een wat ouder model, want ik kan ze niet echt vinden in mijn maat. Wel op Nike.com, maar alleen op de amerikaanse site.

Wellicht kan iemand mij hier helpen :)
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:27:14 #274
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_132429989
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef matthijst het volgende:
Fan van basketballsneakers, dus blij met al die retro's...
[ afbeelding ]
Lekkere verzameling. Voor de Jordan IV en V heb ik een zwak, al heb ik ze nog nooit gehad. Het afgelopen jaar ben ik in de verleiding gebracht door zowel de Fire Red als Grape uitvoeringen van de V, en van de Retro "Green Glow" IV (die laatste zie je echt veel ineens in het straatbeeld by the by). Maar ik vind Jordans uiteindelijk best prijzig by default en iets te lomp om veel (@work) te rocken.

Vrouwen blijven de mooiere AM1 releases krijgen trouwens. Ook weer met de nieuwste x Liberty London pack. De vorige was op zich nog wel doable om als man zijnde te dragen, maar bij deze gaat dat niet echt op - ondanks dat ik 'm gaaf vind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132430117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef Xurk het volgende:

[..]

Lekkere verzameling. Voor de Jordan IV en V heb ik een zwak, al heb ik ze nog nooit gehad. Het afgelopen jaar ben ik in de verleiding gebracht door zowel de Fire Red als Grape uitvoeringen van de V, en van de Retro "Green Glow" IV (die laatste zie je echt veel ineens in het straatbeeld by the by). Maar ik vind Jordans uiteindelijk best prijzig by default en iets te lomp om veel (@work) te rocken.

Vrouwen blijven de mooiere AM1 releases krijgen trouwens. Ook weer met de nieuwste x Liberty London pack. De vorige was op zich nog wel doable om als man zijnde te dragen, maar bij deze gaat dat niet echt op - ondanks dat ik 'm gaaf vind.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is idd tof :Y
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')