abonnement Unibet Coolblue
pi_132247624
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:08 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja er zijn er al genoeg verschoten. Maar als je niet zuinig doet voor kogels moet je steeds verder voor nieuwe kogels. Dat betekent meer brandstofverbruik en vooral meer risico.
daarom honkbalknuppels, werkt effectief
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:12:25 #27
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132247718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

daarom honkbalknuppels, werkt effectief
Ja dat zijn goede wapens als je bijvoorbeeld een ruimte moet clearen en je bent met een groep goed georganiseerd. Maar als je in de shit zit heb je liever iets met afstand en met instant kill (honkbalknuppel moet je vaker slaan). Maar is zeker een goed wapen om munitie te besparen. :Y
pi_132247822
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:12 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja dat zijn goede wapens als je bijvoorbeeld een ruimte moet clearen en je bent met een groep goed georganiseerd. Maar als je in de shit zit heb je liever iets met afstand en met instant kill (honkbalknuppel moet je vaker slaan). Maar is zeker een goed wapen om munitie te besparen. :Y
inmiddels rotten die zombies zolang dat je makkelijk schedels kan inbeuken, vooral als het een stalen knuppel is

maarrem, ze hadden toch nog riot gear van de gevangenis? Glenn liep erin maar verder niemand
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:17:35 #29
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132247873
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

inmiddels rotten die zombies zolang dat je makkelijk schedels kan inbeuken, vooral als het een stalen knuppel is

maarrem, ze hadden toch nog riot gear van de gevangenis? Glenn liep erin maar verder niemand
Ze hebben het wel eens gebruik idd!
Bij dat gevecht met woodbury. Maar misschien vinden ze het te ineffectief tegen zombies oid? Dat ze teveel in hun bewegingsvrijheid worden beperkt.
pi_132247917
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ze hebben het wel eens gebruik idd!
Bij dat gevecht met woodbury. Maar misschien vinden ze het te ineffectief tegen zombies oid? Dat ze teveel in hun bewegingsvrijheid worden beperkt.
zo heel zwaar is het niet
zouden ook verstandig zijn om leer te dragen, bijt je niet snel doorheen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 00:20:14 #31
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132247956
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

zo heel zwaar is het niet
zouden ook verstandig zijn om leer te dragen, bijt je niet snel doorheen
Dat moeten ze ook maar net vinden. Ik denk niet dat zulke dingen op raids prioriteit hebben :P
pi_132248013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

maarrem, ze hadden toch nog riot gear van de gevangenis? Glenn liep erin maar verder niemand
Hij vergat alleen een helm. Ook handig. :')
pi_132248037
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:20 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Dat moeten ze ook maar net vinden. Ik denk niet dat zulke dingen op raids prioriteit hebben :P
Kleren die nagels en grotendeels bijten van zombies kunnen weerstaan niet op een prioriteit?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132248359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:09 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

daarom honkbalknuppels, werkt effectief
Wat dacht je van die negerin met de katana?

In seizoen 3 was er toen bij die gevangenis nog helemaal ophef omdat er 20 zombies voor de deur stonden. Terwijl de aflevering daarvoor die chick nog zonder blikken of blozen 5 zombies achter elkaar door midden hakte. :')
Conscience do cost.
pi_132248388
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat dacht je van die negerin met de katana?

In seizoen 3 was er toen bij die gevangenis nog helemaal ophef omdat er 20 zombies voor de deur stonden. Terwijl de aflevering daarvoor die chick nog zonder blikken of blozen 5 zombies achter elkaar door midden hakte. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:38 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat dacht je van die negerin met de katana?

In seizoen 3 was er toen bij die gevangenis nog helemaal ophef omdat er 20 zombies voor de deur stonden. Terwijl de aflevering daarvoor die chick nog zonder blikken of blozen 5 zombies achter elkaar door midden hakte. :')
zo'n zwaard wordt na een tijdje wel bot
vond het einde van seizoen 2 zo enorm vaag toen die negerin kwam :') rechtstreeks uit een anime met haar 2cool zombies aan kettingen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132249938
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]


[..]

zo'n zwaard wordt na een tijdje wel bot
vond het einde van seizoen 2 zo enorm vaag toen die negerin kwam :') rechtstreeks uit een anime met haar 2cool zombies aan kettingen
Echt iets wat meer thuishoort in een stripboek ja. Oh wacht....

:')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:16:23 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132252595
Gisteravond pas kunnen kijken. Vond de scene in die supermarkt wel amusant, dat de walkers opeens en masse door het dak sodemieteren en dan niet uit elkaar spatten en opeens zomaar achter iemand opduiken, ach daar is het horror voor.

Veel ongeloofwaardiger vond ik het stukje met die vrouw in het begin. Dat ze al 2-3 jaar (hoe lang geleden is men nu sinds de uitbraak?) rondtrekt en in het bos in zo'n koepeltentje kan overleven is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Dat haar man een walker was, vermoedde ik de hele tijd al. Een leukere draai aan dit verhaallijntje had geweest als haar man nog leefde en de vrouw als lokaas werd gebruikt om andere overlevenden te lokken om deze op te vreten.

Ik had na haar zelfmoord wel verwacht dat ze zou opduiken tussen de andere walkers aan het hek.

quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 02:14 schreef SEMTEX het volgende:
(..)The walker on the fence and Patrick clearly died from the same thing. (...)
Die walker met die bloedende oogbollen die 2x in beeld was mij ook al opgevallen. Ik dacht nog even aan kostenbesparing door geschminkte figuranten in meerdere scenes te gebruiken, maar ik ben toch van mening dat hij duidelijk en lang genoeg in beeld werd gebracht en dat er dus iets gaat gebeuren met een virusmutatie ofzo. Misschien wordt dat wel de reden waarom men de gevangenis zal moeten verlaten, in plaats van overgelopen te worden door walkers of aanvallen van de governor. Zou dat brillenjong misschien een wond hebben opgelopen bij het hek en in aanraking geweest met die oogbolbloeder? Hij was natuurlijk al wel ziekelijk.

Waar kwamen trouwens Zach en die wijnneger vandaan? Waren dat mensen uit de kneuzenkliek van Woodbury die niet in staat waren om met de governor ten strijde te trekken destijds? In eerdere scenes warten dat alleen maar bejaarden, kinderen en gehandicapten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:28:48 #38
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132252918
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteravond pas kunnen kijken. Vond de scene in die supermarkt wel amusant, dat de walkers opeens en masse door het dak sodemieteren en dan niet uit elkaar spatten en opeens zomaar achter iemand opduiken, ach daar is het horror voor.

Veel ongeloofwaardiger vond ik het stukje met die vrouw in het begin. Dat ze al 2-3 jaar (hoe lang geleden is men nu sinds de uitbraak?) rondtrekt en in het bos in zo'n koepeltentje kan overleven is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Dat haar man een walker was, vermoedde ik de hele tijd al. Een leukere draai aan dit verhaallijntje had geweest als haar man nog leefde en de vrouw als lokaas werd gebruikt om andere overlevenden te lokken om deze op te vreten.

Ik had na haar zelfmoord wel verwacht dat ze zou opduiken tussen de andere walkers aan het hek.

[..]

Die walker met die bloedende oogbollen die 2x in beeld was mij ook al opgevallen. Ik dacht nog even aan kostenbesparing door geschminkte figuranten in meerdere scenes te gebruiken, maar ik ben toch van mening dat hij duidelijk en lang genoeg in beeld werd gebracht en dat er dus iets gaat gebeuren met een virusmutatie ofzo. Misschien wordt dat wel de reden waarom men de gevangenis zal moeten verlaten, in plaats van overgelopen te worden door walkers of aanvallen van de governor. Zou dat brillenjong misschien een wond hebben opgelopen bij het hek en in aanraking geweest met die oogbolbloeder? Hij was natuurlijk al wel ziekelijk.

Waar kwamen trouwens Zach en die wijnneger vandaan? Waren dat mensen uit de kneuzenkliek van Woodbury die niet in staat waren om met de governor ten strijde te trekken destijds? In eerdere scenes warten dat alleen maar bejaarden, kinderen en gehandicapten.
Die "wijnneger" is een week geleden gevonden door Daryl, vertellen ze ook gewoon de eerste keer dat hij in beeld komt. Volgens mij kwam Zach inderdaad uit Woodbury.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:12:32 #39
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132254278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:28 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die "wijnneger" is een week geleden gevonden door Daryl, vertellen ze ook gewoon de eerste keer dat hij in beeld komt. Volgens mij kwam Zach inderdaad uit Woodbury.
Aha, spraak is niet altijd even duidelijk in de MKV's van The Walking Dead. Dat stukje heb ik dus blijkbaar gemist. Ook kreeg ik niet helemaal mee wat er gezegd werd over legerpersoneel bij die supermarkt en wat er met dat bloedige hek aan de hand was.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:36:57 #40
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_132257098
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]

Gigantische chopper, Chinook?
Of een MH53
opgezegd@fok.nl
pi_132260163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Gisteravond pas kunnen kijken. Vond de scene in die supermarkt wel amusant, dat de walkers opeens en masse door het dak sodemieteren en dan niet uit elkaar spatten en opeens zomaar achter iemand opduiken, ach daar is het horror voor.

Veel ongeloofwaardiger vond ik het stukje met die vrouw in het begin. Dat ze al 2-3 jaar (hoe lang geleden is men nu sinds de uitbraak?) rondtrekt en in het bos in zo'n koepeltentje kan overleven is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Dat haar man een walker was, vermoedde ik de hele tijd al. Een leukere draai aan dit verhaallijntje had geweest als haar man nog leefde en de vrouw als lokaas werd gebruikt om andere overlevenden te lokken om deze op te vreten.

Ik had na haar zelfmoord wel verwacht dat ze zou opduiken tussen de andere walkers aan het hek.

[..]

Die walker met die bloedende oogbollen die 2x in beeld was mij ook al opgevallen. Ik dacht nog even aan kostenbesparing door geschminkte figuranten in meerdere scenes te gebruiken, maar ik ben toch van mening dat hij duidelijk en lang genoeg in beeld werd gebracht en dat er dus iets gaat gebeuren met een virusmutatie ofzo. Misschien wordt dat wel de reden waarom men de gevangenis zal moeten verlaten, in plaats van overgelopen te worden door walkers of aanvallen van de governor. Zou dat brillenjong misschien een wond hebben opgelopen bij het hek en in aanraking geweest met die oogbolbloeder? Hij was natuurlijk al wel ziekelijk.

Waar kwamen trouwens Zach en die wijnneger vandaan? Waren dat mensen uit de kneuzenkliek van Woodbury die niet in staat waren om met de governor ten strijde te trekken destijds? In eerdere scenes warten dat alleen maar bejaarden, kinderen en gehandicapten.
Die mensen die de zombies spelen worden niet betaald volgens mij hoor, is vrijwillig.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:21:04 #42
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132260629
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:36 schreef FoXje het volgende:

[..]

Of een MH53
[ afbeelding ]
Nee, de heli wordt best duidelijk in beeld gebracht en heeft 2 propellers. :P
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:26:39 #43
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132260830
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Nee, de heli wordt best duidelijk in beeld gebracht en heeft 2 propellers. :P
Rotoren.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:08 schreef Tranquilize het volgende:

[..]

Die mensen die de zombies spelen worden niet betaald volgens mij hoor, is vrijwillig.
Dan nog is dat schminken nog steeds wel een dure en tijdrovende grap...
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:27:49 #44
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132260869
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Rotoren.

Excuus :+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:50:08 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132263712
Ik heb ooit TWD geliked op Facebook en dinsdag kreeg ik een plaatje van een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door EdvandeBerg op 17-10-2013 16:09:43 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 17 oktober 2013 @ 15:52:17 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132263808
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een idee om dat dan in een spoiler te plaatsen? :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132279663
wow die webisodes op amctv.com zijn moeilijk slecht, doe het dan niet.. :')
pi_132281533
Als je met de pistool schiet heb je kans dat dat er nog meer zombie komen omdat ze op geluid komen daarom kan je beter met pijl schieten
  Redactie Frontpage vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:26:17 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')