abonnement Unibet Coolblue
pi_134293946
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef Terecht het volgende:
Oké, de argumenten voor een complot zijn dus:

1. Er zijn 26 kerstbomen afgeleverd bij de school voordat de schietpartij plaatsvond.
2. De ouders van de slachtoffers die in de media zijn geweest zijn allemaal 35+.
3. Een aantal ouders zijn acteurs.
4. De ouders willen geld.
5. De helft van de graven heeft niet eens een grafsteen.

Misschien mis ik iets hoor maar hoe bewijst dit in vredesnaam dat er sprake is van een complot? :? :? :?
Voer mij eens langs de denkstappen die je moet nemen om van deze 5 aanwijzingen tot een samenzwering te geraken.
Zucht, makkelijk hè iemand proberen te bashen?

Er zijn meer dan vijftig redenen dat het gewoon allemaal niet klopt, heb al wat meer posts in vorige topics hier over gemaakt maar toen wilde je vast ook niet lezen of ook maar iets kijken wat de waarheid kan vertellen of goede vragen over de waarheid naar boven brengt.

Als je "Sofia Smallstorm Unraveling Sandy Hook" kijkt zul je veel van die vragen tegenkomen, maar ach omdat sommigen gewoon niet beter willen weten hoef ik eigenlijk geen moeite te doen om alles nog een keer samen te vatten.

Als er een "conpiracy-gekkie" een hele tekst plaatst wordt er telkens iets out of context gequote. ;( gelukkig zijn er nog genoeg andere foras waar ze wel openstaan voor elke mogelijkheid.

Nu zal er ook wel weer wat out of context uit deze post worden gequote, maar dit zaakje stinkt gewoon -O-

Als ik echt alles wat vreemd is/niet klopt moet noteren heb ik 3A4tjes vol.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 15 december 2013 @ 16:41:32 #152
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_134294260
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zucht, makkelijk hè iemand proberen te bashen?
Kijk eens aan, de paranoia begint al in de eerste zin.

quote:
Er zijn meer dan vijftig redenen dat het gewoon allemaal niet klopt, heb al wat meer posts in vorige topics hier over gemaakt maar toen wilde je vast ook niet lezen of ook maar iets kijken wat de waarheid kan vertellen of goede vragen over de waarheid naar boven brengt.

Als je "Sofia Smallstorm Unraveling Sandy Hook" kijkt zul je veel van die vragen tegenkomen, maar ach omdat sommigen gewoon niet beter willen weten hoef ik eigenlijk geen moeite te doen om alles nog een keer samen te vatten.

Als er een "conpiracy-gekkie" een hele tekst plaatst wordt er telkens iets out of context gequote. ;( gelukkig zijn er nog genoeg andere foras waar ze wel openstaan voor elke mogelijkheid.

Nu zal er ook wel weer wat out of context uit deze post worden gequote, maar dit zaakje stinkt gewoon -O-

Als ik echt alles wat vreemd is/niet klopt moet noteren heb ik 3A4tjes vol.
3 A4tjes vol met links, bedoel je?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_134294618
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:41 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kijk eens aan, de paranoia begint al in de eerste zin.

[..]

3 A4tjes vol met links, bedoel je?
Haha hoe hard kan je baiten _O- ahahah :|W dit bedoelde ik dus :')

Nee niet vol met links, vol met vragen die nooit beantwoord zullen worden omdat het allemaal nep is.
Gelukkig hebben steeds meer Amerikanen ook door dat het niet klopt.

Komen jullie maar eens met bewijs dat er kinderen dood zijn gegaan die dag, dan reageer ik weer :Y geen bewijs = Hoax. (Oh wacht ze hebben de school naar de grond "gesmolten" _O- )
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 15 december 2013 @ 16:53:44 #154
148823 znarch
ondertitel
pi_134294879
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haha hoe hard kan je baiten _O- ahahah :|W dit bedoelde ik dus :')

Nee niet vol met links, vol met vragen die nooit beantwoord zullen worden omdat het allemaal nep is.
Gelukkig hebben steeds meer Amerikanen ook door dat het niet klopt.

Komen jullie maar eens met bewijs dat er kinderen dood zijn gegaan die dag, dan reageer ik weer :Y geen bewijs = Hoax. (Oh wacht ze hebben de school naar de grond "gesmolten" _O- )
;(
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 15 december 2013 @ 16:56:05 #155
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_134294978
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haha hoe hard kan je baiten _O- ahahah :|W dit bedoelde ik dus :')

Nee niet vol met links, vol met vragen die nooit beantwoord zullen worden omdat het allemaal nep is.
Gelukkig hebben steeds meer Amerikanen ook door dat het niet klopt.

Komen jullie maar eens met bewijs dat er kinderen dood zijn gegaan die dag, dan reageer ik weer :Y geen bewijs = Hoax. (Oh wacht ze hebben de school naar de grond "gesmolten" _O- )
Goed, ik houd nu al het bewijs voor me, want dan blijf jij weg en blijven wij verschoond van je soaptaaltje (bashen, baiten, hoax).
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_134295661
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nee niet vol met links, vol met vragen die nooit beantwoord zullen worden omdat het allemaal nep is.
Als de vragen niet beantwoord worden kan jij dus ook niet beweren dat het allemaal nep is. :z
Conscience do cost.
  zondag 15 december 2013 @ 17:08:12 #157
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_134295705
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zucht, makkelijk hè iemand proberen te bashen?
Ik bash je helemaal niet, ik begrijp gewoon niet hoe jij in deze 5 volkomen onsamenhangende feitjes een bewijs voor een complot ziet.
quote:
Er zijn meer dan vijftig redenen dat het gewoon allemaal niet klopt, heb al wat meer posts in vorige topics hier over gemaakt maar toen wilde je vast ook niet lezen of ook maar iets kijken wat de waarheid kan vertellen of goede vragen over de waarheid naar boven brengt.

Als je "Sofia Smallstorm Unraveling Sandy Hook" kijkt zul je veel van die vragen tegenkomen, maar ach omdat sommigen gewoon niet beter willen weten hoef ik eigenlijk geen moeite te doen om alles nog een keer samen te vatten.

Als er een "conpiracy-gekkie" een hele tekst plaatst wordt er telkens iets out of context gequote. ;( gelukkig zijn er nog genoeg andere foras waar ze wel openstaan voor elke mogelijkheid.

Nu zal er ook wel weer wat out of context uit deze post worden gequote, maar dit zaakje stinkt gewoon -O-

Als ik echt alles wat vreemd is/niet klopt moet noteren heb ik 3A4tjes vol.
Al zou je 10 A4-tjes vol met zulk soort feitjes hebben bewijst dat nog steeds niets. Je legt nl niet uit hoe deze zaken op een coherente wijze met elkaar samenhangen en op welke wijze dat aantoont dat de officiele lezing niet klopt. Jouw redeneertrant komt als volgt over:

1. Hier heb ik een collectie aan losse feitjes, aanwijzingen en vragen.
2. ???
3. Complot!

Overigens, die Sofia Smallstorm (die eigenlijk Sofia Shafquat heet) is een beruchte 9/11-truther. Berucht omdat ze een complotfilm heeft gemaakt waarin ze met videomateriaal heeft lopen knoeien. Ze heeft de audio van een amateuropname van de instorting van de twin towers bewerkt door er geluiden van explosies onder te zetten. Dat heeft zelfs tot een rechtszaak geleid:
http://www.rfcexpress.com(...)r-llc-et-al/summary/

De film waarom het gaat is 9/11 Mysteries, die hier puntsgewijs gededunked wordt:
http://www.911mysteriesguide.com/index.php

Als het dubieuze niveau van mevrouw Smallstorm aka Shafquat nog niet tot je doorgedrongen is:
quote:
To give the readers a little background on the woman who wrote and narrated 9/11 Mysteries, we found one paragraph that shows the sheer insanity of the people who made this film. It is hardly responsible to believe that anyone who displays such a lack of scientific understanding, and such a loose grasp on logic, could be an appropriate person to talk about such a complex issue as the events of 9/11.

December 9th, 2006 Radio Interview between Kevin Barrett and Sofia 10:15 – Second Hour of the show

“Sophia: Right, people want me to be absolutely precise. Umm, I say that the demolition wave is moving faster than gravity itself. It is making the path for the demolition, which is falling at free fall speed. Virtual free fall speed. Again it is hard to determine how long did it take for the towers to fall visually, and I know there is seismic data that pegs it, you know, a little more accurately.

Regardless, I tell people, these buildings fell in 10 seconds, they’re 110 stories. Now let’s just use our mouth to demonstrate this. If a pancake collapse can be described as “clunkity clunk” How many times can you say that in 10 seconds? And if one floor is “clunkity clunk clunkity clunk” you cannot say that 110 times in 10 seconds. So let’s even give it the benefit of the doubt, let’s just take off the “clunk”. Let’s just say “clunkity”. You can’t say that in 10 seconds, 110 times.

Caller: You’ve done such an excellent job of bringing that forward.”
http://www.911mysteriesguide.com/postscript.php
Dit is werkelijk van een zeldzame onnozelheid. Dezelfde onnozelheid die ertoe leidt dat de aanwezigheid van 26 kerstbomen een bewijs vormt voor het bestaan van een complot.
  maandag 16 december 2013 @ 09:19:10 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134319059
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als je kunt constateren dat het verhaal niet klopt, moet het ook mogelijk zijn om erachter te komen waarom het verhaal niet klopt. Een beetje gek om dat ineens te gaan vragen aan mensen wiens woorden nooit overeenkomen met hun daden. Je hoeft volgens jou alleen naar de daden te kijken om te kunnen bepalen wat er aan de hand is, dus moet het motief voor deze hoax ook zijn af te leiden uit de gang van zaken.
We zijn in het achtste deel en er zijn heel veel dingen genoemd die niet kloppen zoals dat de weg naar de school kris kras volgebouwd stond met auto's en de ambulances en brandweerauto's verder op stonden ook ingebouwd . Je zou toch denken dat in zo'n noodsituatie de weg vrij gemaakt zou worden voor de ambulances al moet je de auto's van de weg rammen .
Ook vreemd dat twee kinderen die werden geinterviewed als eng hoogtepunt de politie noemde en niet de 150 schoten die iedereen gehoord zou moeten hebben in zo'n kleine school .
Ook raar dat van alle 911 calls geen 1 schot te horen is op de achtergrond en zo zijn er nog wel tientallen dingen die gewoon niet kloppen met het officiele verhaal terwijl het wel klopt als het een oefening was . In een serieus politieonderzoek word er ook niet vastgehouden aan waar het in eerste instantie op lijkt maar moet alles kloppen met het hele verhaal , het bewijs , beeldmateriaal en de getuigenverklaringen .
Ik vind het juist weer knap dat mensen bij het verhaal blijven zoals de MSM het bracht op de eerste dag en voor de rest alles negeren wat tegenstrijdig is met het officiele verhaal van dreigende autoriteiten .

De hele gebeurtenis komt idd niet overeen met eigen ervaringen waar bij een misdrijf in de eerste plaats de weg vrij word gemaakt voor alle hulpdiensten en verkeer word omgeleid , een politielint verder word afgezet dan een lullig vierkantje om 1 auto aan de zijkant van het gebouw laat staan in groepjes nakletsen met 100 man voor de ingang van het gebouw waar de schutter naar binnen is gekomen . Bij een steekpartij word er al een hele straat afgezet waar je niet mag lopen ivm sporenonderzoek , je laat niet 100 man eerst door alle sporen heen baggeren terwijl er andere uitgangen zijn . Dat lijken me gewoon basis handelingen bij misdrijven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 december 2013 @ 09:46:04 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134319394
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:19 schreef Summers het volgende:

[..]

We zijn in het achtste deel en er zijn heel veel dingen genoemd die niet kloppen zoals dat de weg naar de school kris kras volgebouwd stond met auto's en de ambulances en brandweerauto's verder op stonden ook ingebouwd . Je zou toch denken dat in zo'n noodsituatie de weg vrij gemaakt zou worden voor de ambulances al moet je de auto's van de weg rammen .
Ook vreemd dat twee kinderen die werden geinterviewed als eng hoogtepunt de politie noemde en niet de 150 schoten die iedereen gehoord zou moeten hebben in zo'n kleine school .
Ook raar dat van alle 911 calls geen 1 schot te horen is op de achtergrond en zo zijn er nog wel tientallen dingen die gewoon niet kloppen met het officiele verhaal terwijl het wel klopt als het een oefening was . In een serieus politieonderzoek word er ook niet vastgehouden aan waar het in eerste instantie op lijkt maar moet alles kloppen met het hele verhaal , het bewijs , beeldmateriaal en de getuigenverklaringen .
Ik vind het juist weer knap dat mensen bij het verhaal blijven zoals de MSM het bracht op de eerste dag en voor de rest alles negeren wat tegenstrijdig is met het officiele verhaal van dreigende autoriteiten .

De hele gebeurtenis komt idd niet overeen met eigen ervaringen waar bij een misdrijf in de eerste plaats de weg vrij word gemaakt voor alle hulpdiensten en verkeer word omgeleid , een politielint verder word afgezet dan een lullig vierkantje om 1 auto aan de zijkant van het gebouw laat staan in groepjes nakletsen met 100 man voor de ingang van het gebouw waar de schutter naar binnen is gekomen . Bij een steekpartij word er al een hele straat afgezet waar je niet mag lopen ivm sporenonderzoek , je laat niet 100 man eerst door alle sporen heen baggeren terwijl er andere uitgangen zijn . Dat lijken me gewoon basis handelingen bij misdrijven .
Ja als je als klein kind er weinig van mee hebt gekregen op wat knallen ( vuurwerk zullen ze vast wel keer gehor hebben in hun jonge leven 4th of july?)
Maar als er op eens een aantal agenten voor je opduiken met getrokken wapens.. hmm dat zie ik niet elke dag zou ik ook van schrikken.

Nou daar ben ik het niet zo mee eens, de eerste dag duikt de media er op als een dolle hond, en komt er wat informatie naar buiten wat gewoon niet klopt, Pas 1 a 2 dagen word er gewoon iets meer duidelijk.

En tja wat heb je aan tig ambulances als er maar 2 gewonden zijn?
En ja denk niet dat er veel op voorbereid waren op zo'n gebeurtenis, alles en iedereen is er heen gerushed waaronder ook veel bezorgde ouders, en nadeel is dat schooltje stond ook in een bos, dus dat het door elkaar staat en dergelijk vind ik niet echt vreemd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134319664
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:|W

Waarom zou iemand daarover liegen?
Geld? Aandacht?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 16 december 2013 @ 10:46:21 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134320817
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 09:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja als je als klein kind er weinig van mee hebt gekregen op wat knallen ( vuurwerk zullen ze vast wel keer gehor hebben in hun jonge leven 4th of july?)
Maar als er op eens een aantal agenten voor je opduiken met getrokken wapens.. hmm dat zie ik niet elke dag zou ik ook van schrikken.
150 schoten ? right ....
quote:
Nou daar ben ik het niet zo mee eens, de eerste dag duikt de media er op als een dolle hond, en komt er wat informatie naar buiten wat gewoon niet klopt, Pas 1 a 2 dagen word er gewoon iets meer duidelijk.
de 911 calls zijn pas deze maand vrijgegeven en het enige wat duidelijk is dat het verhaal nog steeds niet klopt maar ach waarom zou een misdrijf ook moeten kloppen met het verhaal die erbij word verteld ...
quote:
En tja wat heb je aan tig ambulances als er maar 2 gewonden zijn?
En ja denk niet dat er veel op voorbereid waren op zo'n gebeurtenis, alles en iedereen is er heen gerushed waaronder ook veel bezorgde ouders, en nadeel is dat schooltje stond ook in een bos, dus dat het door elkaar staat en dergelijk vind ik niet echt vreemd.
Sorry maar dat geloof ik niet want ze zijn getraind op onverwachte situaties en moeten een protocol volgen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 december 2013 @ 11:01:40 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134321250
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:46 schreef Summers het volgende:

[..]

150 schoten ? right ....
ja? hoezo kan dat niet met 4 juli word er heel wat meer de lucht in geknalt, = we hebben het over de vs he waar wapens legaal zijn werkt iets anders dan nl he, Ik zou ook eerder banger zijn voor
[..]

de 911 calls zijn pas deze maand vrijgegeven en het enige wat duidelijk is dat het verhaal nog steeds niet klopt maar ach waarom zou een misdrijf ook moeten kloppen met het verhaal die erbij word verteld ...
ja dat kan, vaak worden dit soort dingen veel later pas vrijgegeven, wat klopt er niet aan het verhaal? jongen schiet ma overhoop gaat naar school met 4 wapens en knalt daar de halve school overhoop en daarna zichzelf
[..]

Sorry maar dat geloof ik niet want ze zijn getraind op onverwachte situaties en moeten een protocol volgen .
Niet echt op dit soort situaties, ja 1 iemand neer geschoten maar niet dat iemand een volledig slachting heeft aangericht.
+ veel mensen zijn naar de school gegaan over het algemeen ouders, er zijn er ook een paar opgepakt + vlak na de shootings was een aantal mensen aanwezig die hulp boden, pas wat later toen de journalisten ter plaatse waren was er dusdanig veel mensen dat de parkeer plaats vol stond, plus, op foto's zie je niet alles he, ff kijken van boven af.


[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 16-12-2013 11:15:11 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134322076
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
..en weer een schietpartij op een school, gelukkig alleen maar twee gewonden tot nu toe ;(

Gewonden bij schietpartij op school Colorado

Ik heb maar 'n stuk over gezien op CNN dus ik heb geen reden om dit als waar te nemen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_134322407
Ik heb gelezen dat Tingo het als onwaar beschouwt dus ik heb alle reden om aan te nemen dat het waar is.
Conscience do cost.
pi_134322709
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als, áls Sandy Hook een hoax was-wat ik niet geloof-heeft het niet gewerkt en is het tegenovergestelde bereikt.
Tuurlijk heeft het gewerkt - jij en miljoenen geloven het zonder twijfel.
Mission Accomplished.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 16 december 2013 @ 11:54:21 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134322773
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb maar 'n stuk over gezien op CNN dus ik heb geen reden om dit als waar te nemen.
Dus in feite weet je er in feite geen reet vanaf.
Maar weet wel te beweren zonder een greintje eigen onderzoek, dat het allemaal nep is?
Neem aan dat je weer op je gevoel af gaat.

It’s always different when it’s your place.

I don’t just live in Washington, D.C. for work: I’m from here. My parents live here. My sister is raising her eight-year-old son and six-year-old daughter here. D.C. is where I went to my first concert and my first high school dance, where I took my first train ride and went to my first museum. Unlike many youngish D.C. professionals, who view their adopted home as a sort of gilded purgatory cum playground, I see a real place, full of real people going about their real lives.

So Monday, when every network blared wall-to-wall coverage of the Navy Yard shooting, was a day spent vacillating between numbness, distraction, and heartbreak. Of course, it’d be happily solipsistic to pretend only D.C. natives know the cycle of feelings I’m describing. As I began writing this Monday afternoon, one of my best friends from college checked in to see if I was OK. He’s from Aurora, Colorado — yes, that Aurora. I sent the same message to him just last July.

Gun rampages have become a staple of modern American life. We’ve survived an average of about one per month since 2009. It’s gotten to the point where, as MSNBC reporter and fellow D.C. native Adam Serwer observed, we’ve developed an elaborate set of rituals for mass shooting responses, a dance choreographed down to the sputtering political finale.

But despite the soul-deadening frequency of mass shootings, the events transfix the public in a manner that other routine tragedies — like the fatal shooting of a young, poor black father — simply don’t. Why do mass shootings occupy such an enormous place in the American psyche?

It’s hard to know exactly what to say about this question: it isn’t the sort of issue easily resolved with reams of data and pretty charts. But impressionistically, it seems like mass shootings command the nation’s attention because they shatter the implicit compromise that patches together two Americas riven apart by a cold culture war.

Though experts like to think about gun violence prevention as a public health issue, gun politics more closely resembles the abortion fight than, say, a push for tobacco regulation. “Gun rights” supporters see themselves as defending an essential part of their heritage and culture. “Gun safety” folks are baffled by the notion that requiring background checks for the sale of a deadly weapon could be even remotely controversial. The two sides share approximately zero premises. It’s talking past each other, all the way down.

In practice, this unbridgeable chasm translates into a grisly sort of modus vivendi. Because public opinion on gun regulation is split along predictably geographic red-blue lines, different states and districts end up getting different laws. The red voters, through the NRA, prevent much in the way of meaningful federal action, about which the blue voters complain bitterly but only occasionally attempt to rectify (more on that in a bit). People generally go about their business, strapped or no, letting the gun culture war fall by the wayside.

This compromise is a broken one. Lax gun laws in redder areas help make guns readily available in bluer places with tight gun laws, fueling violence — particularly in poor urban neighborhoods. Though state gun laws can have a real affect on gun violence, there’s no such thing as purely local gun policy. The illusion of compromise is just that.

Normally, though, the spell holds. We ignore the manifestations of the compromise’s failure, like brutal gang shootings, for a host of deeply problematic race-and-class driven reasons. 59 people were murdered by gun-wielders in D.C. in 2012, eleven in September alone. The story is similar, often worse, in cities around the country, including in metropolises governed by laxer gun laws like New Orleans.

Urban violence, disproportionately affecting poor minority communities, has become part of the “normal” landscape of American political life — a part the political class condemns, to be sure, but not something that prompts it to challenge the gun compromise. For long spells of time, most Americans simply pretend that our gun policy is working just fine.

Mass shootings quite literally blast this fantasy apart. Mass shooters take a seemingly safe place, like an elementary school or a movie theater, and rip it apart, demanding that we grapple with the forces that transformed tranquility into chaos. We learn about the shooter’s troubled past and relearn just how easy it is for violent people to get weapons designed for the express purpose of extinguishing human life. The carnage itself reminds us that no one, even in the so-called “safest” parts of the country, is immune from a shooter hell-bent on nihilistic violence. It also reminds us of just how repulsive the idea of “tolerating” routine gun murder really is.

A monologue from The Dark Knight (of all movies!) best illustrates the way “exceptional” acts of violence shatter America’s gun complacency. “Nobody panics when the expected people gets killed,” The Joker tells mutilated District Attorney Harvey Dent. “If I tell the press that tomorrow a gangbanger will get shot or a truckload of soldiers will be blown up, nobody panics, because it’s all part of the plan. But when I say that one little old mayor will die, everybody loses their minds.”

When a mass shooting intrudes on America’s plan, people, sometimes for the briefest of moments, remember that we’re a house divided over guns. Gun safety folks demand real action, while gun rights advocates mobilize against a perceived threat to their way of life. After Newtown, the latter won on the federal stage, but the former made major inroads in states around the country (while losing in a few of the reddest ones).

It’s too soon to tell whether the Navy Yard shooting will be greeted like more Newtown, which precipitated a wave of new gun laws, or more like Aurora, which inspired little actual change of note. But the press coverage on Monday made one thing plain: in my hometown, nothing was going according to plan.
http://thinkprogress.org/(...)otings-says-america/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134322870
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb maar 'n stuk over gezien op CNN dus ik heb geen reden om dit als waar te nemen.
:|W
  maandag 16 december 2013 @ 11:58:24 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134322884
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het gewerkt - jij en miljoenen geloven het zonder twijfel.
Mission Accomplished.
Nah vertel expert, WAT klopt er niet aan.

EN btw sinds wanneer kijk je CNN en waarom in vredes naam :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134322901
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 10:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Geld? Aandacht?
De vrouw wérkte er ffs. Aandacht?
pi_134323522
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het gewerkt - jij en miljoenen geloven het zonder twijfel.
En nu? Moeten we bang zijn :?
Conscience do cost.
  maandag 16 december 2013 @ 12:23:24 #171
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134323707
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet echt op dit soort situaties, ja 1 iemand neer geschoten maar niet dat iemand een volledig slachting heeft aangericht.
+ veel mensen zijn naar de school gegaan over het algemeen ouders, er zijn er ook een paar opgepakt + vlak na de shootings was een aantal mensen aanwezig die hulp boden, pas wat later toen de journalisten ter plaatse waren was er dusdanig veel mensen dat de parkeer plaats vol stond, plus, op foto's zie je niet alles he, ff kijken van boven af.
[ afbeelding ]

Jij mag het geloven maar ik geloof het niet , op helicopterbeelden straalde niemand ook maar enige urgentie uit van de politie en iedereen sjokte maar wat rond . De commentator was nog spannender . Geloof je echt dat een kind van 4 die onder de tafel moet zitten omdat er een schutter in school is die 150 keiharde kogels afvuurt niet eens in 1 zin word genoemd als eng ? Heb je volwassenen weleens zo rustig gezien nadat ze bij een schietpartij waren ook al vieren ze elk jaar 4th of july ? ik niet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 december 2013 @ 12:27:13 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134323830
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 11:52 schreef Tingo het volgende:

Tuurlijk heeft het gewerkt - jij en miljoenen geloven het zonder twijfel.
Mission Accomplished.
Dus de missie was enkel om mensen dit te laten geloven? Als bezigheidstherapie voor de overheid?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 16 december 2013 @ 12:32:53 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134324009
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij mag het geloven maar ik geloof het niet , op helicopterbeelden straalde niemand ook maar enige urgentie uit van de politie en iedereen sjokte maar wat rond . De commentator was nog spannender . Geloof je echt dat een kind van 4 die onder de tafel moet zitten omdat er een schutter in school is die 150 keiharde kogels afvuurt niet eens in 1 zin word genoemd als eng ? Heb je volwassenen weleens zo rustig gezien nadat ze bij een schietpartij waren ook al vieren ze elk jaar 4th of july ? ik niet .
Vind ik helemaal niet vreemd.
Als je een groot aantal kinderen die overhoop geschoten aantreft. ;(
Wat moeten ze dan juichen en springen? er waren maar paar gewond , een paar gewonden die met spoed naar ziekenhuis zijn gebracht.
De verslagenheid was gewoon erg groot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 16 december 2013 @ 12:36:13 #174
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_134324130
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2013 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus de missie was enkel om mensen dit te laten geloven? Als bezigheidstherapie voor de overheid?
Het volk heb je het beste in de tang met angst zaaien voor een onzichtbare vijand , zelfs in NL waren mensen bang voor onbeheerde rugtassen na 9/11 nadat ze door de MSM herhaaldelijk werden gewezen op het gevaar van moslims . Tot op de dag van vandaag zien mensen dat als angstig terwijl we ondertussen islamofobie hebben ontwikkeld in het westen . Angstige mensen slikken alles bij het idee van ( schijn ) veiligheid en geven vrijheden dan het makkelijkste op .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 16 december 2013 @ 12:38:04 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134324178
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:36 schreef Summers het volgende:

Het volk heb je het beste in de tang met angst zaaien voor een onzichtbare vijand , zelfs in NL waren mensen bang voor onbeheerde rugtassen na 9/11 nadat ze door de MSM herhaaldelijk werden gewezen op het gevaar van moslims . Tot op de dag van vandaag zien mensen dat als angstig terwijl we ondertussen islamofobie hebben ontwikkeld in het westen . Angstige mensen slikken alles bij het idee van ( schijn ) veiligheid en geven vrijheden dan het makkelijkste op .
Dit was best een zichtbare 'vijand', hoor ... En geen moslim. Dus dat hadden ze dan toch slimmer aan moeten pakken ...

En had jij nu al zelf dat filmpje gekeken van die zangertjes? En vind je ze serieus spitting images van de dode kindertjes?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')