abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 januari 2014 @ 20:33:37 #226
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136110195
Klote dat ie niet op steam te krijgen is.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Moderator woensdag 29 januari 2014 @ 21:03:19 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136112061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef Vluuks het volgende:
Ah top, gratis uitproberen is toch altijd wel fijn. :) Ik vermaak me ook prima na 1,5 jaar, met ups en downs maar het weet me nog wel te boeien. Heb me ook 3~ jaar vermaakt in Aion voor GW2 dus ik blijf meestel wel lang bij 1 spel. :P

Laat even weten wat je vindt! :) Misschien loopt je tegen dingen aan die makkelijk te verhelpen zijn of kunnen we je op een andere manier helpen. Ik hoop dat het iets voor je is! En zo niet, dan heb je het iig gratis kunnen proberen. :Y
Deze post stelt me gerust O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 12:19:47 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136130573
Heb het nu een nachtje geprobeerd. maar ligt het aan mij of level je echt HEEEEL langzaam ?

ik ben nu pas level 5 en weet zeker dat ik al meer dan 4 uur erin heb zitten -O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136132480
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Jimbo het volgende:
Heb het nu een nachtje geprobeerd. maar ligt het aan mij of level je echt HEEEEL langzaam ?

ik ben nu pas level 5 en weet zeker dat ik al meer dan 4 uur erin heb zitten -O-
Dan doe je echt iets verkeerds..........
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:23:27 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136132548
D
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Dan doe je echt iets verkeerds..........
Dat gok ik ook ja, vind het echt een heel sloom spelend spel :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:23:41 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136132553
zit trouwens nu met lvl 7 wel quest voor lvl 11 te doen :/
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136132557
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:23 schreef Jimbo het volgende:
D

[..]

Dat gok ik ook ja, vind het echt een heel sloom spelend spel :(
Volg je je personal story? Of loop je rond en kill je maar wat?


SuperSamuraiEdit: Als je rond loopt in de vrije wereld krijg je ook diverse events, neem er aan deel. Je levelt dan aanzienlijk sneller.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 13:24:49 #233
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136132585
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:23 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Volg je je personal story? Of loop je rond en kill je maar wat?
Story denk ik, ik pak die groene teleport achtige dingen op de map.

Moet nu Knut vinden :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136132605
Ik moet ook m'n knut vinden
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_136138111
pvp weer eens opgepakt, nu met mn necro. Een 30/10/0/0/30 build, niks condition damage zoals 95% van de Nerco's maar lekkere pure damage :) Wat een heerlijke class om pvp te spelen. Heb nu net mn 500 match gespeeld, was vergeten hoe leuk het was :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:23:08 #236
420556 Lann
Shaken, not stirred.
pi_136138398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Questular het volgende:
pvp weer eens opgepakt, nu met mn necro. Een 30/10/0/0/30 build, niks condition damage zoals 95% van de Nerco's maar lekkere pure damage :) Wat een heerlijke class om pvp te spelen. Heb nu net mn 500 match gespeeld, was vergeten hoe leuk het was :)
Necromancers draaien voornamelijk toch om condition damage (builds)? Heb besloten om hem ook maar eens te proberen, long-range damage kan ik wel van genieten. :9~
papa me regalo bajo mi insistenso
Juego, trataba de culparte y recibencia
Pero en el cartu hicieron la competencia
Y fue cuando senti mi primera impotencia
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 17:20:13 #237
375570 crew  Cyan9
pi_136140438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Story denk ik, ik pak die groene teleport achtige dingen op de map.

Moet nu Knut vinden :+
Volgens mij doe je alleen de story quests. Daarmee gaat het levelen niet goedkomen. ;)
Events en hearts, dat is de oplossing!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 17:24:05 #238
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136140584
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Volgens mij doe je alleen de story quests. Daarmee gaat het levelen niet goedkomen. ;)
Events en hearts, dat is de oplossing!
Heb nu wat hearts gedaan en nog wat van die dingen met een circel eromheen.
Het is wel een grappig spel maar vind het iets missen, weet alleen niet wat.
Misshien juist omdat ik geen high level ben of geen maatjes online heb of iets :') Vond het leukste aan heel WoW ook het levelen met een maat ipv solo en daarna op level 60 flink raiden (uiteraard later op hoger level :+ )

Had dit ook met de elder scrolls mmo, die vond ik ook heeel erg tegenvallen :(
Misschien is het juist wel de arcade feel die ik mis. Zo heb ik juist heel erg van lineage II en WoW genoten.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 17:38:19 #239
375570 crew  Cyan9
pi_136141087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heb nu wat hearts gedaan en nog wat van die dingen met een circel eromheen.
Het is wel een grappig spel maar vind het iets missen, weet alleen niet wat.
Misshien juist omdat ik geen high level ben of geen maatjes online heb of iets :') Vond het leukste aan heel WoW ook het levelen met een maat ipv solo en daarna op level 60 flink raiden (uiteraard later op hoger level :+ )

Had dit ook met de elder scrolls mmo, die vond ik ook heeel erg tegenvallen :(
Misschien is het juist wel de arcade feel die ik mis. Zo heb ik juist heel erg van lineage II en WoW genoten.
Dat van niet solo spelen herken ik wel, dat is ook (mede) de reden dat ik actiever ben op Aion, daar zijn mensen die ik ken. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_136141120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heb nu wat hearts gedaan en nog wat van die dingen met een circel eromheen.
Het is wel een grappig spel maar vind het iets missen, weet alleen niet wat.
Misshien juist omdat ik geen high level ben of geen maatjes online heb of iets :') Vond het leukste aan heel WoW ook het levelen met een maat ipv solo en daarna op level 60 flink raiden (uiteraard later op hoger level :+ )

Had dit ook met de elder scrolls mmo, die vond ik ook heeel erg tegenvallen :(
Misschien is het juist wel de arcade feel die ik mis. Zo heb ik juist heel erg van lineage II en WoW genoten.
Ik wil wel meespelen :)
pi_136154500
Ik ook wel hoor, voeg me maar toe! Wat is je naam op GW2? Als je "Groggie" in de vrienden functie dumpt kom ik wel in de lijst te staan. :P Ik heb zo nog een berg characters die wel wat map completion kunnen gebruiken.

Maar dat is echt een groot nadeel aan GW2, veel mensen volgen die groene quest en je wordt echt nogal in het diepe gegooid, ik miste zelf in het begin ook heeeeeel erg houvast van wat ik nu precies moest doen om te levelen.

En solo spelen is inderdaad echt niet zo leuk hoor, je moet het samen doen, dan is het meteen een heel stuk leuker. Als je het wel een kans wil geven zou ik sowieso een guild zoeken, dan heb je contact met mensen en vind je zo een boel die wel samen willen spelen. :)

Ik weet ook niet welke server je maat heeft gekozen toen, maar sommige servers zijn wat minder vol in de lage level gebieden (helaas, dat krijg je na een tijdje), dan krijg je ook al snel het idee dat er wat mist. :P Tenzij het Queensdale (human starter zone) is, daar zit altijd wel volk.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 07:20:51 #242
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_136160830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heb nu wat hearts gedaan en nog wat van die dingen met een circel eromheen.
Het is wel een grappig spel maar vind het iets missen, weet alleen niet wat.
Misshien juist omdat ik geen high level ben of geen maatjes online heb of iets :') Vond het leukste aan heel WoW ook het levelen met een maat ipv solo en daarna op level 60 flink raiden (uiteraard later op hoger level :+ )

Had dit ook met de elder scrolls mmo, die vond ik ook heeel erg tegenvallen :(
Misschien is het juist wel de arcade feel die ik mis. Zo heb ik juist heel erg van lineage II en WoW genoten.
Mocht je toevallig op de server Ruins of Surmia zitten dan kan ik je laten inviten in m'n guild...dat altijd wel lachen. Er is daar altijd wel iemand die mee wilt levelen of een jumping puzzle wilt doen. (Heb ik wel even je naam op GW2 voor nodig. ;) )

Dat is meteen wat het leuke is aan GW, er zijn zoveel verschillende geinig dingen om te down, "random" events, hearts, gigantische soort van boss-fights, WvW, PvP, Jumping puzzles, allerlei soorten guild missions (van puzzles tot grappige parkoers-races)

Verder moet je gewoon lekker rond dolen en je map proberen te completen voor bonussen, maar loop je een beetje vast omdat je nog een te laat level hebt, dan kan je altijd naar een andere begin-area gaan en daar de hearts doen. Dan level je (je eigen level is dynamisch ten opzichte van het gebied waar je zit) en te gelijker tijd leer je dan andere gebieden kennen. :)

In GW2 wordt het beloont om vooral gebieden te verkennen en aan allerlei events mee te doen en vooral in springen en anderen te helpen. Dat loont jou, maar ook degene die je helpt. :Y
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_136161774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Lann het volgende:

[..]

Necromancers draaien voornamelijk toch om condition damage (builds)? Heb besloten om hem ook maar eens te proberen, long-range damage kan ik wel van genieten. :9~
Ik ben een grote uitzondering met mijn Necro, maar dat komt omdat ik er ook mee "Command" in WVW.

Ik heb juist een overlevingsbuild, want de commander moet nou eenmaal voorop rennen en overleven ;)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_136162176
Mijn necro is zowel in pvp als in WvW puur op directe damage gericht en niet op condi damage.
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 11:06:44 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136164285
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef Snowbells het volgende:

[..]

Ik wil wel meespelen :)
Oeh das lief van je :) Dankje.

Ik zal binnenkort ff kijken of ik zelf een accountje ga kopen, dan weet ik of het 'nodig is' dank iig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 11:10:53 #246
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_136164405
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:20 schreef Semisane het volgende:

[..]

Mocht je toevallig op de server Ruins of Surmia zitten dan kan ik je laten inviten in m'n guild...dat altijd wel lachen. Er is daar altijd wel iemand die mee wilt levelen of een jumping puzzle wilt doen. (Heb ik wel even je naam op GW2 voor nodig. ;) )

Dat is meteen wat het leuke is aan GW, er zijn zoveel verschillende geinig dingen om te down, "random" events, hearts, gigantische soort van boss-fights, WvW, PvP, Jumping puzzles, allerlei soorten guild missions (van puzzles tot grappige parkoers-races)

Verder moet je gewoon lekker rond dolen en je map proberen te completen voor bonussen, maar loop je een beetje vast omdat je nog een te laat level hebt, dan kan je altijd naar een andere begin-area gaan en daar de hearts doen. Dan level je (je eigen level is dynamisch ten opzichte van het gebied waar je zit) en te gelijker tijd leer je dan andere gebieden kennen. :)

In GW2 wordt het beloont om vooral gebieden te verkennen en aan allerlei events mee te doen en vooral in springen en anderen te helpen. Dat loont jou, maar ook degene die je helpt. :Y
`
Oeh dat klinkt ook wel gezellig :) Ben zelf heel erg van het PVE, beetje raiden dit dat :)

Zal ff kijken of ik hem aanschaf, dan kan ik altijd kijken welke server het word :) thnx voor de iv iig :)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_136166163
Ik ga het na een lang gestopt te zijn ook maar weer eens oppakken!
Vooral PvP nog tips voor servers en/of proffesions speelde voorheen Thief, maar wil ook wel eens wat anders.
pi_136166919
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Vluuks het volgende:

Maar dat is echt een groot nadeel aan GW2, veel mensen volgen die groene quest en je wordt echt nogal in het diepe gegooid, ik miste zelf in het begin ook heeeeeel erg houvast van wat ik nu precies moest doen om te levelen.

En solo spelen is inderdaad echt niet zo leuk hoor, je moet het samen doen, dan is het meteen een heel stuk leuker. Als je het wel een kans wil geven zou ik sowieso een guild zoeken, dan heb je contact met mensen en vind je zo een boel die wel samen willen spelen. :)
Ik heb de persoonlijke quests nu 2 keer gedaan en ben bezig met de derde (dan heb ik alle takken van de mensen gehad). De rest van mijn characters negeert het volledig...

En over samen spelen. Dat hangt er voor mij vanaf. Soms heb ik er gewoon geen zin in om met anderen rekening te houden... En dan kun je maar beter solo spelen!
pi_136166960
Ik ben dom geweest. Ik zit nu op een DE server omdat ik met vrienden speelde . Nu heelasch zit iedereen op Far shiver. En ik kan niet switchen QQ
pi_136169825
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef Lamabal het volgende:
Ik ben dom geweest. Ik zit nu op een DE server omdat ik met vrienden speelde . Nu heelasch zit iedereen op Far shiver. En ik kan niet switchen QQ
haha ! Duitser !
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')