abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:51:49 #276
370431 drakin
vurig typje
pi_132193656
Volgens mij kun je hem zo tussen het meubilair parkeren.

En hij neemt nog wel een cadeau voor je mee, jammer dat ik binnenkort niet jarig ben.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_132193673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef drakin het volgende:
Volgens mij kun je hem zo tussen het meubilair parkeren.

En hij neemt nog wel een cadeau voor je mee, jammer dat ik binnenkort niet jarig ben.
Of het is een oplichter en je bent na je verjaardag iets kwijt O-)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:53:10 #278
370431 drakin
vurig typje
pi_132193696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Of het is een oplichter en je bent na je verjaardag iets kwijt O-)
Ik denk dat het gewoon een grap is, ik had deze link via Katinka Polderman gevonden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:53:36 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132193708
Zou dat met behoud van uitkering zijn ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:53:41 #280
184769 crew  Deisyy
pi_132193712
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 15:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kwam ik hiero tegen :')

KLB / Moeder mishandeld vermoeid kind die niet wil eten

om daar te gaan reageren is ook zinloos :z
Ik heb van ellende het filmpje stopgezet ;(

Mijn man, die de beelden niet zag maar wel hoorde, vroeg: "is dat een filmpje over *naam buurvrouw*?"

Daar is het namelijk ook elke avond "feest" rond etenstijd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132193821
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb van ellende het filmpje stopgezet ;(

Mijn man, die de beelden niet zag maar wel hoorde, vroeg: "is dat een filmpje over *naam buurvrouw*?"

Daar is het namelijk ook elke avond "feest" rond etenstijd.
Ik haat dit soort dingen écht :@ mijn Pa kon ook wel een pushen met eten maar zelfs
met 9 kinders hebben ze zulke dingen nooit gedaan :N wel zeiken dat je het toch op
moest eten natuurlijk, maar als we zuurkool aten, waar ik dus ook echt van moet kokhalsen,
hoefde ik dan maar 2 happen zuurkool en die mocht ik dan verdelen over boterhammen.
En dat deed ik dan ook wel braaf :D want dat ging nog nét :P
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:02:13 #282
184769 crew  Deisyy
pi_132193962
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik haat dit soort dingen écht :@ mijn Pa kon ook wel een pushen met eten maar zelfs
met 9 kinders hebben ze zulke dingen nooit gedaan :N wel zeiken dat je het toch op
moest eten natuurlijk, maar als we zuurkool aten, waar ik dus ook echt van moet kokhalsen,
hoefde ik dan maar 2 happen zuurkool en die mocht ik dan verdelen over boterhammen.
En dat deed ik dan ook wel braaf :D want dat ging nog nét :P
Er zijn grenzen wat dwingen met eten betreft, ik heb mijn kinderen ook altijd wel op aangedrongen dat ze hun bordje leeg aten, maar maakte er geen drama van als dat niet gebeurde, wel konden ze dan hun toetje vergeten.

Met het mooie weer van afgelopen zomer konden we elke avond fijn mee genieten bij de buren omdat we buiten zaten, elke avond was het weer huilen, moest het meisje weer op de trap, werd er zo lelijk gedaan omdat ze niet wilde eten, dat ik regelmatig naar binnen ben gevlucht :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:02:42 #283
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132193976
Weinig last van gehad gelukkig.. Wel ooit een bovenbuurman die weet ik veel wat deed met bovenbuuv.. Soms leek het net of er bowlingballen door het huis werden gesmeten...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:05:08 #284
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_132194048
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er zijn grenzen wat dwingen met eten betreft, ik heb mijn kinderen ook altijd wel op aangedrongen dat ze hun bordje leeg aten, maar maakte er geen drama van als dat niet gebeurde, wel konden ze dan hun toetje vergeten.

Met het mooie weer van afgelopen zomer konden we elke avond fijn mee genieten bij de buren omdat we buiten zaten, elke avond was het weer huilen, moest het meisje weer op de trap, werd er zo lelijk gedaan omdat ze niet wilde eten, dat ik regelmatig naar binnen ben gevlucht :{
En je weet niet wat je kunt/moet doen... Liefst zou je willen bellen maar blijkt het anders in elkaar te steken en heb je een paar haatburen ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_132194272
Probeerde het ook altijd, nog zoveel hapjes en dan is het goed, ze hebben soms gewoon een periode van wat slechter eten, heb er nooit mee gezeten, stress voor allebei anders.
Groot worden doen ze toch wel :Y
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132194418
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er zijn grenzen wat dwingen met eten betreft, ik heb mijn kinderen ook altijd wel op aangedrongen dat ze hun bordje leeg aten, maar maakte er geen drama van als dat niet gebeurde, wel konden ze dan hun toetje vergeten.

Met het mooie weer van afgelopen zomer konden we elke avond fijn mee genieten bij de buren omdat we buiten zaten, elke avond was het weer huilen, moest het meisje weer op de trap, werd er zo lelijk gedaan omdat ze niet wilde eten, dat ik regelmatig naar binnen ben gevlucht :{
Kan je daar niet gewoon iets van zeggen eigenlijk tegen die Buuv, zoiets van goh, wat
maken jullie een drama van dat eten iedere avond en dan kijken wat ze zeg?
Of is dat raar? :@
pi_132194529
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:13 schreef Margo37 het volgende:
Probeerde het ook altijd, nog zoveel hapjes en dan is het goed, ze hebben soms gewoon een periode van wat slechter eten, heb er nooit mee gezeten, stress voor allebei anders.
Groot worden doen ze toch wel :Y
Nou jah, mijn moeder werd ook wel eens pissig hoor :') want ik lustte zoveel niet :D
Spruitjes, witlof, zo;n gekookt prakkie dan, zelfde prakkie met andijvie :r maar heel vaak
kon ik wel iets kwijt bij een zus die het dan wel op wilde eten :') dan schoof ik het van mijn
bord op het andere bord, en dat gebeurde net alleen bij mij gelukkig dus op het laatst
hadden mijn ouders ook wel zoiets van ja het zal wel :z er zaten 11 mensen aan die tafel
dus er was er altijd wel minstens eentje die iets niet lustte :+
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:24:08 #288
184769 crew  Deisyy
pi_132194542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Kan je daar niet gewoon iets van zeggen eigenlijk tegen die Buuv, zoiets van goh, wat
maken jullie een drama van dat eten iedere avond en dan kijken wat ze zeg?
Of is dat raar? :@
Ik heb al regelmatig mijn tong afgebeten, want voor je het weet is zo'n jong moedertje op haar teentjes getrapt. Toen ze er zelf eens over begon door te zeggen dat het weer gezellig was met het eten en dat wij het wel weer gehoord zullen hebben heb ik wel gezegd dat het geen zin heeft om een drama van het eten te maken, omdat het een periode is die ook weer voorbij gaat. Ze heeft er niets mee gedaan :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132194552
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef chufi het volgende:

[..]

En je weet niet wat je kunt/moet doen... Liefst zou je willen bellen maar blijkt het anders in elkaar te steken en heb je een paar haatburen ..
Nou niet meteen de kinderbescherming bellen :') eerst effe aankaarten O-)
pi_132194576
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb al regelmatig mijn tong afgebeten, want voor je het weet is zo'n jong moedertje op haar teentjes getrapt. Toen ze er zelf eens over begon door te zeggen dat het weer gezellig was met het eten en dat wij het wel weer gehoord zullen hebben heb ik wel gezegd dat het geen zin heeft om een drama van het eten te maken, omdat het een periode is die ook weer voorbij gaat. Ze heeft er niets mee gedaan :{
Wat doet ze dan precies? Alleen schreeuwen of ook nog eens slaan ofzo?
pi_132194591
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou jah, mijn moeder werd ook wel eens pissig hoor :') want ik lustte zoveel niet :D
Spruitjes, witlof, zo;n gekookt prakkie dan, zelfde prakkie met andijvie :r maar heel vaak
kon ik wel iets kwijt bij een zus die het dan wel op wilde eten :') dan schoof ik het van mijn
bord op het andere bord, en dat gebeurde net alleen bij mij gelukkig dus op het laatst
hadden mijn ouders ook wel zoiets van ja het zal wel :z er zaten 11 mensen aan die tafel
dus er was er altijd wel minstens eentje die iets niet lustte :+
Wij zaten met 9 aan tafel dus die taferelen ken ik ook wel :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132194614
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:26 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Wij zaten met 9 aan tafel dus die taferelen ken ik ook wel :D
mja,,, wordt ook wel moeilijk hoor met zoveel mensen en dan vooral kinderen :')
ik had niet graag in hun schoenen gestaan om eerlijk te zijn :P
pi_132194635
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb al regelmatig mijn tong afgebeten, want voor je het weet is zo'n jong moedertje op haar teentjes getrapt. Toen ze er zelf eens over begon door te zeggen dat het weer gezellig was met het eten en dat wij het wel weer gehoord zullen hebben heb ik wel gezegd dat het geen zin heeft om een drama van het eten te maken, omdat het een periode is die ook weer voorbij gaat. Ze heeft er niets mee gedaan :{
Sowieso een gezellige zomer dan, buiten dat gedoe met haar kind heeft de buurt er ook nog eens last van, laat ze lekker binnen gaan zitten.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132194658
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Sowieso een gezellige zomer dan, buiten dat gedoe met haar kind heeft de buurt er ook nog eens last van, laat ze lekker binnen gaan zitten.
Ja, daar is dat kind niet echt mee geholpen :')
pi_132194671
Buuv, slaan vind ik best, maar doe het dan wel binnen :D
pi_132194698
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja, daar is dat kind niet echt mee geholpen :')
Nee dat kind niet maar daar kan je toch weinig mee, als je een goed contact hebt kan je het aankaarten ja, tenzij er mishandeling in het spel is natuurlijk maar daar moet je ook erg mee oppassen uiteraard.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_132194766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:29 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee dat kind niet maar daar kan je toch weinig mee, als je een goed contact hebt kan je het aankaarten ja, tenzij er mishandeling in het spel is natuurlijk maar daar moet je ook erg mee oppassen uiteraard.
Ja daarom vraag ik ook, wat doet ze dan precies?
Als dat kind ieder avond lens wordt geslagen omdat ze haar bordje niet leeg eet is ook niet
normaal toch? Fuck dat goeie buur contact dan maar zou ik denken :')
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:32:38 #298
184769 crew  Deisyy
pi_132194794
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Sowieso een gezellige zomer dan, buiten dat gedoe met haar kind heeft de buurt er ook nog eens last van, laat ze lekker binnen gaan zitten.
Zelfs als ze binnen zitten geniet de buurt mee, buuv heeft nogal een hard stemgeluid :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132194820
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zelfs als ze binnen zitten geniet de buurt mee, buuv heeft nogal een hard stemgeluid :D
Hoe oud is dat kind dan? Ik zou mijn kop weer niet kunnen houden denk ik en gewoon zeggen
dat ik het idoot vind :@
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:33:46 #300
184769 crew  Deisyy
pi_132194828
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 17:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ja daarom vraag ik ook, wat doet ze dan precies?
Als dat kind ieder avond lens wordt geslagen omdat ze haar bordje niet leeg eet is ook niet
normaal toch? Fuck dat goeie buur contact dan maar zou ik denken :')
Nee, ze slaat niet :N
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')