abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_385146
Je mening graag...
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_385576
Expeditie Robinson is echt back 2 basic.
Zelf je huis bouwen.
Gek worden van de insekten.
Gebeten worden door een duizendpoot en de hele nacht zweten van de angst en pijn.
Dagen doorkomen met een paar vruchten en dode krabben.
Geen douche
Geen keuken

Het gaat minder om de persoonlijkheden van de deelnemers. Tijd voor diepzinnige gesprekken is er niet.
Het gaat meer om de survival en de natuur: twee schitterende tropische eilanden.
Enige overeenkomst: de kippen.

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
  maandag 9 oktober 2000 @ 12:29:49 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_385613
quote:
Op 09 oktober 2000 11:58 schreef Bigsmile het volgende:

Gebeten worden door een duizendpoot en de hele nacht zweten van de angst en pijn.


Hysterisch hyperventileren bedoel je.
De arts verteldie niet eens wat hij haar gegeven had. Zal wel valium geweest zijn.
***
pi_385626
Naast de kippen is nog een overeenkomst: het zijn wel een stel klunzen. Er zit geen Rob&Nico-figuur bij. Account-manager, horeca-personeel, veel mensen met twee linkerhanden, en niemand die een beetje handig is.
Die 'oudere' man viel me mee, die ging 'sochtends tenminste meteen het strand op, om eten te zoeken, terwijl de rest nog bezig was om de muggenbeten eens lekker open te krabben.
Ik denk dat het eten heeel snel op is.

"Stupid people shouldn't breed."

I intend to live forever, or die trying.
pi_388867
Liever gebeten door een duizendpoot dan door een 'gewone' poot a la bus
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_389045
Tsja sorry, maar Robinson is leuk en BB stiekum toch een stuk minder.
Saving the world in style...at least they say....
  woensdag 11 oktober 2000 @ 08:58:56 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_389087
Ik vind dat je de 2 niet echt kan vergelijken.
De kracht van BB is juist de saaiheid, het lullige.
In Robinson gaat het om de survival en hoe sterk je als persoon
bent opgewassen tegen tegenslagen, zoals weinig eten, slechte bedden etc.

Het 'wedstijd-element' is ook veel duidelijker aanwezig dan in BB.
En volgens mij is het in Robinson makkelijker om te bedenken wie je weg zou stemmen, je moet echt kiezen voor degenen die je nodig hebt.
De handige mensen zullen langer overblijven. Mensen zullen volgens mij eerder over persoonlijke verschillen heen stappen.

Maar allebei zijn ze leuk en als je dan nog eens een blik werpt op De Bus, tja, dat gaat dan natuurlijk nergens meer over.

***
  woensdag 11 oktober 2000 @ 09:01:25 #8
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_389089
Ik moet helaas bekennen dat ik ExpRob een stuk leuker vindt dan BB. Gisteren vonden ze na 8 uur zoeken 1 crab en een paar cocosnoten...

Er gebeurt altijd wel wat. Die gasten zijn hongerig moe en zwak, kortom op het punt om eens flink tegen elkaar uit te vallen. Aangezien het maar een paar keer per week wordt uitgezonden, kijk ik er met plezier naar!

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_389739
Ik vind het wel ver gaan.
Die mensen hebben echt honger.
's nachts worden ze belaagd door duizendpoten en ratten!

En dan die kip die werd onthoofd.
Ik zie nog steeds die dame voor me, die met de losse kop van de kip rondliep. Met een vies gezicht hield ze de losgerukte kop bij het snaveltje beet. Zal Robin dit nog te zien krijgen?

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_392942
Exp. Robinson is veeeeeeeeeeeel beter dan BB!!
Ik vind het veel leuker om te volgen. En weer de bevestiging dat Belgen erg achter de ellebogen zijn. Exp. Robinson Roelt erg veel en hele grote tijd.
Begin bij het begin en eindig nooit!
  Redactie Frontpage vrijdag 13 oktober 2000 @ 16:13:53 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_392948
BB-winnaar onbekend
ER - winnaar bekend
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')