abonnement Unibet Coolblue
pi_132148568
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:16 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Hier ook, erg tof spel idd. Vond wel dat het verhaal iets beter had gekund en dat de missies wel meer over de gehele map verspreid hadden kunnen worden. En achteraf gezien is de eerste heist toch het leukst om te doen.
Missies en verhaal vond ik echt top, kan me niet herinneren dat ik me zo goed heb vermaakt in de oudere delen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_132148617
Goedemorgen G's.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:38:54 #53
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132148794
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Missies en verhaal vond ik echt top, kan me niet herinneren dat ik me zo goed heb vermaakt in de oudere delen.
ik kan me uberhaubt geen game bedenken die me zo bezig heeft gehouden. Hoe ver zijn we al? 4 weken ofzo? Ik zit op 52 uur nu (incl online time)... Die aantal uren heb ik wel met meer games gehaald, maar niet in 4 weken tijd :D
pi_132148815
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Missies en verhaal vond ik echt top, kan me niet herinneren dat ik me zo goed heb vermaakt in de oudere delen.
Missies waren inderdaad echt heel goed, veel beter dan vorige delen. Alleen het verhaal vond ik wat mager..Maar goed heb me in ieder geval prima vermaakt.
pi_132148874
Verhaal vond ik ook aan de magere kant. Het hele FIB verhaal waardoor je amper geld kon verdienen vond ik een beetje vreemd. Sowieso dat je constant voor die gasten moest werken hadden ze beter anders kunnen aanpakken.

Voor de rest zat het allemaal heerlijk in elkaar.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:48:33 #56
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132148942
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Verhaal vond ik ook aan de magere kant. Het hele FIB verhaal waardoor je amper geld kon verdienen vond ik een beetje vreemd. Sowieso dat je constant voor die gasten moest werken hadden ze beter anders kunnen aanpakken.

Voor de rest zat het allemaal heerlijk in elkaar.
Juist dat hele gedoe was onderdeel van het verhaal. Je (Michael) heeft z'n mooie rustige leventje te danken aan die FIB gasten. Dus ja, als ze in de knel komen te zitten willen ze daar wat voor terug.
pi_132148991
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:48 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Juist dat hele gedoe was onderdeel van het verhaal. Je (Michael) heeft z'n mooie rustige leventje te danken aan die FIB gasten. Dus ja, als ze in de knel komen te zitten willen ze daar wat voor terug.
Ja dit dus!

Verhaal was geen 'hollywood-niveau' verder maar voor een game echt prima.
Feit dat je drie karakters bestuurde vond ik ook echt een hele goede toevoeging. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:53:53 #58
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_132149054
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Verhaal vond ik ook aan de magere kant. Het hele FIB verhaal waardoor je amper geld kon verdienen vond ik een beetje vreemd. Sowieso dat je constant voor die gasten moest werken hadden ze beter anders kunnen aanpakken.

Voor de rest zat het allemaal heerlijk in elkaar.
Inderdaad G! Die FIB shit vond ik iets te lang duren.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:54:29 #59
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132149063
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja dit dus!

Verhaal was geen 'hollywood-niveau' verder maar voor een game echt prima.
Feit dat je drie karakters bestuurde vond ik ook echt een hele goede toevoeging. :)
ik vind (ben er nog niet klaar mee) het verhaal tot nu toe best goed. En vooral de karakters erg goed. Je gaat gewoon meeleven met ze zeg maar. En er zijn weinig games die dat gevoel bij mij weten op te wekken. Assassins Creed 2 had dat ook... maar verder kan ik me er weinig bedenken.
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:55:19 #60
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_132149077
Ik had trouwens ook wel wat meer in North-Yankton willen spelen.
Dikke sfeer en alles. Zag er strak uit ook.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_132149142
Ik moet nu nog 10 main missions (waarvan 4 Lester missies) maar heb de meeste strangers en freaks en alle random events al af. Nu moet ik dus binnenkort aan ALLE collectables beginnen, maar ik vroeg me af of iemand een kaart oid met de meest snelle/effieciente route heeft.
Ik heb wel de guide, maar ik wil het liefste een route hebben, dat maakt t toch net wat makkelijker.

Oh en btw, ik kan eigenlijk niet wachten tot de DLC komt; gewoon verder op de verhaallijn met de 3 characters, misschien is het een vet idee als ze Nico in een DLC erbij laten komen; dat hij deel van je heist crew kan gaan uitmaken :D
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:01:16 #62
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132149167
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet nu nog 10 main missions (waarvan 4 Lester missies) maar heb de meeste strangers en freaks en alle random events al af. Nu moet ik dus binnenkort aan ALLE collectables beginnen, maar ik vroeg me af of iemand een kaart oid met de meest snelle/effieciente route heeft.
Ik heb wel de guide, maar ik wil het liefste een route hebben, dat maakt t toch net wat makkelijker.

Oh en btw, ik kan eigenlijk niet wachten tot de DLC komt; gewoon verder op de verhaallijn met de 3 characters, misschien is het een vet idee als ze Nico in een DLC erbij laten komen; dat hij deel van je heist crew kan gaan uitmaken :D
Ik denk niet dat er DLC komt waarbij je met deze 3 characters door gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132149211
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:01 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er DLC komt waarbij je met deze 3 characters door gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar ze kunnen toch simpelweg zeggen dat de DL alleen met optie C beschikbaar is? Iedereen die ik ken (incl. Fok) die A of B heeft gekozen wil toch opnieuw beginnen om C te kiezen. Dusja. Ze kunnen op zn minst die keuze geven; vanmij part maak ja 1 grote/hoofd DLC voor mensen met optie C en wat kleinere voor A/B
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 10:12:58 #64
231686 budvar
budvar
pi_132149325
Zal mij verbazen als de dlc verder gaat met het verhaal, denk dat het eerder over gangs of zo gaat.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:13:02 #65
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132149327
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:04 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Klopt, maar ze kunnen toch simpelweg zeggen dat de DL alleen met optie C beschikbaar is? Iedereen die ik ken (incl. Fok) die A of B heeft gekozen wil toch opnieuw beginnen om C te kiezen. Dusja. Ze kunnen op zn minst die keuze geven; vanmij part maak ja 1 grote/hoofd DLC voor mensen met optie C en wat kleinere voor A/B
Zou kunnen, maar lijkt me sterk.
Conditionele-DLC... niet iedereen heeft C gekozen. Tja, mensen die je spreek, of veel op fora komen. Maar er zullen ongetwijfeld mensen hebben gekozen voor A of B. Of uberhaubt het verhaal nog niet uithebben zodra de DLC komt. Dan wordt t ook wat lastig.

Ik zie ze eerder een soort van zij-verhaal erbij verzinnen. En aan de andere kant... volgens mij ligt er een hele grote focus op Online. Als ik zie wat ze daar van plan zijn met gratis DLC in het begin...
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:16:39 #66
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132149387
Trouwens... m'n aandelen gaan vet goed!

Pisswasser, last 24 hours: $54 -> $64 (meeste gekocht voor $14, en later nog een lading voor $24)
Hawk&Little: last 24 hours: $35 -> $55 (gekocht voor $22)
pi_132149474
Oja, over aandelen gesproken...

Ik heb al zo immens lang aandelen van Fleeca (Trevor) en Vanilla Unicorn (Micheal & Franklin, heul lang geleden gekocht) maar die blijven maar rond het laagste punt schommelen. Ik kijk na elke missie of activiteit en ik heb het nog nooit hoog zien staan...
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:23:51 #68
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132149502
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
aar die blijven maar rond het laagste punt schommelen. Ik kijk na elke missie of activite
ik waag me niet meer aan LCN aandelen.
Mede omdat die op ingame tijd gaan en niet online te zien zijn.
Bawsaq wisselt volgens mij 1x per real-time-dag, en kun je op de website zien. Dan weet ik of ik vanavond ff moet inloggen om te cashen :P
pi_132150633
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:12 schreef budvar het volgende:
Zal mij verbazen als de dlc verder gaat met het verhaal, denk dat het eerder over gangs of zo gaat.
Misschien dat de dlc o.a. in North Yankton gaat afspelen. Helaas kon je in Ludendorff niet free roamen,
maar als je de winkelstraat inreed kon je net voordat je dood ging goed zien dat het allesbehalve leeg was en behoorlijk gedetailleerd. Lijkt mij sterk dat Rockstar zoveel werk steekt in iets waar in de hoofdgame nauwelijks gebruik van wordt gemaakt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:28:18 #70
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132150787
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:22 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien dat de dlc o.a. in North Yankton gaat afspelen. Helaas kon je in Ludendorff niet free roamen,
maar als je de winkelstraat inreed kon je net voordat je dood ging goed zien dat het allesbehalve leeg was en behoorlijk gedetailleerd. Lijkt mij sterk dat Rockstar zoveel werk steekt in iets waar in de hoofdgame nauwelijks gebruik van wordt gemaakt.
Aan de ene kant zal het me idd niks verbazen.
Aan de andere kant... ze hebben wel meer details verwerkt die verder weinig mensen door hebben of opvallen. Maar idd, zou wel tof zijn. Beetje sneeuw, sneeuwscooters, skieen enzo...
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:08:38 #71
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132152961
quote:
Haha, te gek. Sommige jumps zijn echt sick.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_132155592
dit spel zit me zo te fucken he, met die aandelen. elke keer als ik kijk sta ik vet verlies te maken en komt het aandeel net van weer een nieuwe recordhoogte. hou ik het aandeel in de gaten dan gebeurt er niks, doe ik een missie heeft ie ineens weer een piek gehad, maar helaas, op het moment dat ik kijk zit het weer dik in de min. dit gaat nu al weken zo :{
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 14 oktober 2013 @ 14:55:13 #74
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_132155999
Online gaf bij mij direct aan dat de cloud niet bereikbaar was etc. Komt dat nu echt door mijn KPN lijn? :{
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  † In Memoriam † maandag 14 oktober 2013 @ 15:15:34 #75
231686 budvar
budvar
pi_132156568
quote:
5s.gif Op maandag 14 oktober 2013 14:55 schreef jackson het volgende:
Online gaf bij mij direct aan dat de cloud niet bereikbaar was etc. Komt dat nu echt door mijn KPN lijn? :{
Als ie het bij iedereen wel doet en bij jou niet zal dat wel aan jou liggen. :P
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')