abonnement Unibet Coolblue
pi_132517358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Belangrijkste is dat je een leuke tijd hebt. Het ene carnaval is niet beter dan het ander. Of je nou een kiel aantrekt of je compleet verkleedt, als je maar plezier hebt 8-)
En voor de een begint vasteloavend aan het eind van het jaar, voor mij begint ie meestal in februari of maart van het nieuwe jaar ;)
Haha, dat, wat je nu verteld, is exact waarom we het hier vieren zoals we doen. Iedereen gelijk. En daarom niet iedereen anders verkleden, maar iedereen in boerenkiel.

Er zijn trouwens ook genoeg kroegen waar je alleen maar binnenkomt met kiel aan. Dat is bij de deur wel eens wat gedonder, maar véél gezelliger binnen.

Vasteloavend vieren we hier trouwens überhaupt niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132517843
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Haha, dat, wat je nu verteld, is exact waarom we het hier vieren zoals we doen. Iedereen gelijk. En daarom niet iedereen anders verkleden, maar iedereen in boerenkiel.

Er zijn trouwens ook genoeg kroegen waar je alleen maar binnenkomt met kiel aan. Dat is bij de deur wel eens wat gedonder, maar véél gezelliger binnen.

Vasteloavend vieren we hier trouwens überhaupt niet.
Dus iemand die zich toch anders kleedt is niet welkom. Zo gelijk is het dus toch weer niet ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132518235
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dus iemand die zich toch anders kleedt is niet welkom. Zo gelijk is het dus toch weer niet ;)
Nee. Omdat die het schijnbaar niet nodig vind om zich te 'verlagen' tot boer.

Kun je lang of kort over lullen trouwens, ik ga het liefste naar die kroegen, die zijn het gezelligste :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132518861
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee. Omdat die het schijnbaar niet nodig vind om zich te 'verlagen' tot boer.

Kun je lang of kort over lullen trouwens, ik ga het liefste naar die kroegen, die zijn het gezelligste :)
Beetje krom :D

Maar idd jij jouw carnaval, ik de mijne *O*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132519319
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Beetje krom :D

Maar idd jij jouw carnaval, ik de mijne *O*
Mwa, net hoe je het bekijkt.

Is gelijkheid showen met dikke kostuums, of is gelijkheid allemaal hetzelfde aantrekken, en wel dat van de laagste stand?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132519417
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mwa, net hoe je het bekijkt.

Is gelijkheid showen met dikke kostuums, of is gelijkheid allemaal hetzelfde aantrekken, en wel dat van de laagste stand?
Gelijkheid is doen wat je zelf wilt, zonder daar op benadeeld te worden, zolang jij een ander niet benadeelt ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132519758
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gelijkheid is doen wat je zelf wilt, zonder daar op benadeeld te worden, zolang jij een ander niet benadeelt ;)
Dat is vrijheid, weer iets anders.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132519929
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is vrijheid, weer iets anders.
Juist.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132521729
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is vrijheid, weer iets anders.
Gelijkheid is iedereen gelijk behandelen, dus ook mensen die zich anders kleden dan dat jij wenst. Da's tevens ook een stuk vrijheid, maar die twee begrippen overlappen elkaar voor een groot gedeelte.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132522307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gelijkheid is iedereen gelijk behandelen, dus ook mensen die zich anders kleden dan dat jij wenst. Da's tevens ook een stuk vrijheid, maar die twee begrippen overlappen elkaar voor een groot gedeelte.
Gelijkheid is dat iedereen gelijke kansen, rechten en plichten heeft. Dat voorbeeld dat je de kroeg niet in mag zonder kiel is dus geen gelijkheid, maar wel vrijheid. Die begrippen zijn losstaand van elkaar, maar er is idd een overlapping.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132522448
Communistisch feest dus :(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132522657
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gelijkheid is iedereen gelijk behandelen, dus ook mensen die zich anders kleden dan dat jij wenst. Da's tevens ook een stuk vrijheid, maar die twee begrippen overlappen elkaar voor een groot gedeelte.
Maar het gaat niet zozeer om gelijk behandeld, Oeteldonk draait om gelijk zíjn.

Blijft een lastige kwestie wel, maar achter dat boerenkiel gebeuren zit een prima verhaal, zeker als je je een beetje zou hebben ingelezen in het ontstaan van het Oeteldonks carnaval.

[ Bericht 12% gewijzigd door BlackLining op 24-10-2013 20:34:55 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132524617
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Communistisch feest dus :(
Nee, daarvoor kloppen er teveel dingen niet :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132636233
Wat is het stil hier zeg.

Is iedereen weggewaaid? oO<
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_132645923
Nee, we lagen te slapen door de discussie. :P
pi_132646628
Gezegend zijn zij die vandaag binnen kunnen blijven _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132653637
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2013 10:04 schreef bijdehand het volgende:
Gezegend zijn zij die vandaag binnen kunnen blijven _O_
Nee joh, buiten is juist gaaf :D met de wind in je rug loop je bijna 2x zo hard :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132668730
Wtf, ik hoor nooit vliegtuigen tot binnen, laat staan met m'n ramen dicht. Maar nu hoor ik de hele tijd vliegtuigen of straaljagers overvliegen, de een na de ander.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_132675335
Vaag :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132681297
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, ik hoor nooit vliegtuigen tot binnen, laat staan met m'n ramen dicht. Maar nu hoor ik de hele tijd vliegtuigen of straaljagers overvliegen, de een na de ander.
It's a conspiracy.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:29:07 #271
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_132693584
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 20:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wtf, ik hoor nooit vliegtuigen tot binnen, laat staan met m'n ramen dicht. Maar nu hoor ik de hele tijd vliegtuigen of straaljagers overvliegen, de een na de ander.
Hmm zie nu dat je het gisterenavond had gepost, als je het vandaag was gepost waren het misschien de vliegtuigen/het vliegtuig i.v.m. de gewapende man bij Van der Valk.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:34:13 #272
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_132693745
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Hmm zie nu dat je het gisterenavond had gepost, als je het vandaag was gepost waren het misschien de vliegtuigen/het vliegtuig i.v.m. de gewapende man bij Van der Valk.
Vliegtuigen ja? :+ Zodat ze over vd Valk kunnen vliegen? :7
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:35:28 #273
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_132693795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:34 schreef shifto het volgende:

[..]

Vliegtuigen ja? :+ Zodat ze over vd Valk kunnen vliegen? :7
Helicopter, excuus. :o Maarrrr alsnog heftig door alle zwaarbewapende en -beveiligde politie, incl. honden en alles. :o

(Wow, wat dom. :'))
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_132694896
Da's gewoon de smaakpolitie daar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132695530
_O-

Staan nu nog NOS busjes voor. Bietje overdreven.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')