abonnement Unibet Coolblue
pi_132028518
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 01:42 schreef rumiii het volgende:

[..]

deze man blijft bezig ey
ga gta spelen nerd :P
humor van de bovenste plank
pi_132028527
Dit is een nieuwe manier om snel geld te krijgen :P
En het werkt ook nog _O-
pi_132028716
Ik heb bijna al m'n geld van alle drie de spelers in CluckinBell gestopt toen het onder de de 4.90 ging, het steeg vervolgens naar zo'n 5.20 maar zakt nu naar 4.30. Ik ga er natuurlijk gewoon vanuit dat het binnenkort op 8 dollar per aandeel staat.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:36:26 #29
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132029895
en pisswasser naar 53 dollar (dat is dan al bijna 40 dollar winst per aandeel *O* )

gisteren, met een missie bij Marin Madrazo, na de cutscene als Trevor en Michael daar vertrekken... ik was met Michael eerder bij Trevor's truck dan hij. Dus ik sprong in de achterbak.

Trevor stapt in, begint een partij te vloeken _O- Dus ik klim over de rolbar, hij doodleuk door gaan met dat gevloek. Klim ik over de voorruit op de motorkap, begint ie als een bezetene te rijden. Dus ik spring er af. Hij door een hekwerk heen door de tuin, komt uiteindelijk bij die garages naast dat huis. Staat stil... alarmlichten aan (wtf?) stukkie naar voren, naar achteren... helemaal de weg kwijt :D
  donderdag 10 oktober 2013 @ 08:51:10 #30
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132031426
Vind die stunt-jumps maar kut met die actiecamera. Als je dan een redelijk hoge jump heb sta je kaolo lang naar de slowmotion te kijken.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_132031607
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:08 schreef Gkhn het volgende:
Vind die stunt-jumps maar kut met die actiecamera. Als je dan een redelijk hoge jump heb sta je kaolo lang naar de slowmotion te kijken.
Met één van je joysticks spelen op je controller, afhankelijk welke setting je gebruikt, dan kan je slowmo controleren.

Nu ik het toch over settings heb, hoeveel spelen er hier met inverted look ? Mijn vriend vind het maar debiel, maar ik vind het juist weer logischer om met inverted look te spelen? :@
pi_132031683
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Met één van je joysticks spelen op je controller, afhankelijk welke setting je gebruikt, dan kan je slowmo controleren.

Nu ik het toch over settings heb, hoeveel spelen er hier met inverted look ? Mijn vriend vind het maar debiel, maar ik vind het juist weer logischer om met inverted look te spelen? :@
Ik, eerste wat ik altijd doe als ik voor het eerst een nieuw spel speel.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:22:34 #34
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132031717
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Met één van je joysticks spelen op je controller, afhankelijk welke setting je gebruikt, dan kan je slowmo controleren.

Nu ik het toch over settings heb, hoeveel spelen er hier met inverted look ? Mijn vriend vind het maar debiel, maar ik vind het juist weer logischer om met inverted look te spelen? :@
Dus stick naar beneden om omhoog te mikken? Nee, dat kan ik niet.
Vliegtuig besturen gaat wel op die manier (auto en motor natuurlijk ook, stick omlaag is neus omhoog). Maar zo mikken met een wapen gaat tegen m'n gevoel in :D
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:24:47 #35
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_132031755
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef Meike26 het volgende:

Nu ik het toch over settings heb, hoeveel spelen er hier met inverted look ? Mijn vriend vind het maar debiel, maar ik vind het juist weer logischer om met inverted look te spelen? :@
Zelf gebruik ik het niet maar kan me het goed voorstellen dat mensen het prettig vinden. Zou er wel aan kunnen wennen :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_132031821
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:22 schreef Cryothic het volgende:
P
[..]

Dus stick naar beneden om omhoog te mikken? Nee, dat kan ik niet.
Vliegtuig besturen gaat wel op die manier (auto en motor natuurlijk ook, stick omlaag is neus omhoog). Maar zo mikken met een wapen gaat tegen m'n gevoel in :D
Het is meer trekken en duwen wat je doet. Als je omhoog richt met wapen, duw of trek je dan aan je wapen? Trekken lijkt me? Dan is het toch onlogisch om je stickje naar voren te duwen ipv naar je toe te trekken? Net zoals gewoon rondkijken. Als ik om mij heen kijk en naar beneden wil kijken vanaf een kraan, dan buig ik toch mijn hoofd naar voren, waarom zou ik dan aan pookje moeten treken?

Naar mijn idee moet juist de inverted look de originele zijn en diegene die ze nu als standaard look gebruiken juist inverted look maken. Mijn 2 centjes.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:36:20 #37
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132032027
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Het is meer trekken en duwen wat je doet. Als je omhoog richt met wapen, duw of trek je dan aan je wapen? Trekken lijkt me? Dan is het toch onlogisch om je stickje naar voren te duwen ipv naar je toe te trekken? Net zoals gewoon rondkijken. Als ik om mij heen kijk en naar beneden wil kijken vanaf een kraan, dan buig ik toch mijn hoofd naar voren, waarom zou ik dan aan pookje moeten treken?

Naar mijn idee moet juist de inverted look de originele zijn en diegene die ze nu als standaard look gebruiken juist inverted look maken. Mijn 2 centjes.
ach, het is maar een naampje.
En zoals ik zeg, met (vooral) vliegen kan ik ook niet anders dan inverted.
Echter, met kijken en mikken met een wapen heb ik niet het wapen in m'n achterhoofd, maar de crosshair... en die moet dan omhoog of omlaag, en dus naar voren/achteren op de stick. Net als op de computer met m'n muis :D
  † In Memoriam † donderdag 10 oktober 2013 @ 11:09:43 #38
231686 budvar
budvar
pi_132032853
Met vliegtuigen moet ik toch de standaard controls gebruiken dus knuppel naar achter is neus omhoog anders kan ik echt niet vliegen.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  donderdag 10 oktober 2013 @ 12:16:30 #39
230788 n8n
Pragmatisch
pi_132034694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:22 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dus stick naar beneden om omhoog te mikken? Nee, dat kan ik niet.
Vliegtuig besturen gaat wel op die manier (auto en motor natuurlijk ook, stick omlaag is neus omhoog). Maar zo mikken met een wapen gaat tegen m'n gevoel in :D
same
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_132034713
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Het is meer trekken en duwen wat je doet. Als je omhoog richt met wapen, duw of trek je dan aan je wapen? Trekken lijkt me? Dan is het toch onlogisch om je stickje naar voren te duwen ipv naar je toe te trekken? Net zoals gewoon rondkijken. Als ik om mij heen kijk en naar beneden wil kijken vanaf een kraan, dan buig ik toch mijn hoofd naar voren, waarom zou ik dan aan pookje moeten treken?

Naar mijn idee moet juist de inverted look de originele zijn en diegene die ze nu als standaard look gebruiken juist inverted look maken. Mijn 2 centjes.
.. duwen of trekken, als we dat zo letterlijk nemen als jij hier schetst dan trek je ook niet aan de pistool maar aan de trekker, de rest van de pistool moet je stil houden, dit om de terugslag op te vangen. dus moet je schieten met twee pookjes op je controller..

als je alleen naar voren drukt, ga je lopen, naar achter, hetzelfde etc.. :-)

Het is gewoon iets persoonlijks, voor de ene werkt het prima, voor de ander niet!
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:18:49 #41
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132036491
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Dave94 het volgende:
Goeden TT ^O^

[ afbeelding ]

En het logo van Fruit lijkt op een penis.
Wat een zielige penis moet jij hebben.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:19:21 #42
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132036508
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 10:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Het is meer trekken en duwen wat je doet. Als je omhoog richt met wapen, duw of trek je dan aan je wapen? Trekken lijkt me? Dan is het toch onlogisch om je stickje naar voren te duwen ipv naar je toe te trekken? Net zoals gewoon rondkijken. Als ik om mij heen kijk en naar beneden wil kijken vanaf een kraan, dan buig ik toch mijn hoofd naar voren, waarom zou ik dan aan pookje moeten treken?

Naar mijn idee moet juist de inverted look de originele zijn en diegene die ze nu als standaard look gebruiken juist inverted look maken. Mijn 2 centjes.
Trekken en duwen.. jaja.
pi_132036809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Trekken en duwen.. jaja.
Ik ben nooit goed geweest in vergelijkingen... ;)

Maar je trekt je hoofd toch ook naar achteren als je echt omhoog kijkt ? En wanneer je voorover diep naar beneden kijkt vanaf een balkon ofzo, dan duw je je lichaam naar voren. Als je met wapen omhoog richt, trek je de loop ook als het ware is naar je toe, terwijl als je naar beneden richt niet echt naar je toe trekt maar meer laat zakken en met je hand naar beneden duwt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:30:29 #44
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_132036865
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik ben nooit goed geweest in vergelijkingen... ;)

Maar je trekt je hoofd toch ook naar achteren als je echt omhoog kijkt ? En je buigt voorover als je diep naar beneden kijkt, dan duw je je lichaam naar voren. Als je met wapen omhoog richt, trek je de loop als het waar is naar je toe, terwijl als je naar beneden richt niet echt naar je toe trekt maar meer laat zakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft niks met vrouwenlogica te maken, is gewoon een kwestie van voorkeur.

Bij het besturen van een vliegtuig bestuur ik in m'n hoofd het vliegtuig.
Bij het mikken met een geweer bestuur ik in m'n hoofd de crosshair.

_O- (klinkt zo stom zo)
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:31:54 #45
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132036909
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik ben nooit goed geweest in vergelijkingen... ;)

Maar je trekt je hoofd toch ook naar achteren als je echt omhoog kijkt ? En je buigt voorover als je diep naar beneden kijkt, dan duw je je lichaam naar voren. Als je met wapen omhoog richt, trek je de loop als het waar is naar je toe, terwijl als je naar beneden richt niet echt naar je toe trekt maar meer laat zakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, prima uitleg en logische logica (!) van je. Ik vind het persoonlijk fijner dat de stick omlaag restulteert in een neerwaartse beweging, al is het ook gewoon wat je gewend bent.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:34:21 #46
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132036982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:17 schreef TryX het volgende:

[..]

.. duwen of trekken, als we dat zo letterlijk nemen als jij hier schetst dan trek je ook niet aan de pistool maar aan de trekker, de rest van de pistool moet je stil houden, dit om de terugslag op te vangen. dus moet je schieten met twee pookjes op je controller..

als je alleen naar voren drukt, ga je lopen, naar achter, hetzelfde etc.. :-)

Het is gewoon iets persoonlijks, voor de ene werkt het prima, voor de ander niet!
Matige voorbeelden benoem je daar zeg. Het gaat toch gewoon om de manier van bewegen, voor de ene voelt het ene natuurlijk, voor de ander het andere. Kan me volledig in de uitleg van Meike vinden, al vind ik het zelf ronduit kut.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:38:39 #47
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_132037109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Wat een zielige penis moet jij hebben.
Zijn gedag compenseert nogal, hij zal hem dus wel meer gebruiken dan jij.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_132037151
Het werkt naar mijn idee gewoon prettiger en sneller. Bijna instinctief wel.

[offtopic]
Zo doe ik dit ook ALS ik in GT5 in cockpit view rijd. Volgens de normale methode zou ik dan pookje naar links = linker buiten spiegel moeten hanteren. Maar dit rijdt minder 'natuurlijk' omdat je niet controleert wat je ziet, maar wat je wil zien. Nadat ik die ook had omgedraaid reed dat veel fijner en kon ik tijdens het racen even een milliseconden in één van mijn spiegels kijken. Komt trouwens maar sporadisch voor dat ik cockpit view rijdt, maar binnenkort weer kampioenschap met Caterham Super Seven en dan is het weer feest [/offtopic]
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:42:04 #49
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_132037210
quote:
14s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:38 schreef jackson het volgende:

[..]

Zijn gedag compenseert nogal, hij zal hem dus wel meer gebruiken dan jij.
:')_
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:44:42 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_132037308
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

:')_
Zeker als je er zo'n hoofd bij trekt :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')