abonnement Unibet Coolblue
pi_132294876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Yeah, dat wist ik al ;) Een amulet maken is misschien wel handig. Het is zo'n grote met een kleine chip bovenop.

[ afbeelding ]
Ah, een FC-PGA exemplaar dus :P

Ik ben HEEL benieuwd naar het eindresultaat van jouw amulet! :D
Misschien dat ik er ook zo 1tje ga maken dan (kan wel wat inspiratie gebruiken), ik heb nog ergens een doorgefikte P1 liggen die ik al jaren ergens voor wou gebruiken (ik zat al aan sleutelhanger te denken oid :P )

Zelf vind ik die mooier dan de P3's omdat ze helemaal zwart zijn (duistere kleur ofzo :@ ), die zien er ongeveer zo uit dan (plaatje geleend van wikipedia :P ).
pi_132294928
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah, een FC-PGA exemplaar dus :P

Ik ben HEEL benieuwd naar het eindresultaat van jouw amulet! :D
Misschien dat ik er ook zo 1tje ga maken dan (kan wel wat inspiratie gebruiken), ik heb nog ergens een doorgefikte P1 liggen die ik al jaren ergens voor wou gebruiken (ik zat al aan sleutelhanger te denken oid :P )

Zelf vind ik die mooier dan de P3's omdat ze helemaal zwart zijn (duistere kleur ofzo :@ ), die zien er ongeveer zo uit dan (plaatje geleend van wikipedia :P ).
[ afbeelding ]
Dat is een stuk mooier :Y
pi_132294998
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:31 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat is een stuk mooier :Y
Als je wilt, mag je hem wel hebben (kan per post of gelijk met een minimeet, we wonen toch niet ver bij elkaar vandaag) :Y
Of ga ik te snel nu? :@

Maar even serieus, als je wilt, dan is ie van jou! :)
pi_132295161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je wilt, mag je hem wel hebben (kan per post of gelijk met een minimeet, we wonen toch niet ver bij elkaar vandaag) :Y
Of ga ik te snel nu? :@

Maar even serieus, als je wilt, dan is ie van jou! :)
Hou maar zelf joh, ik heb genoeg.. jij ook dat weet ik wel, maar ik vind het een beetje moeilijk om aan te nemen, maar wel een heel aardig gebaar _O_

Een minimeet kunnen we wel eens doen als alles er staat en ik goed in mijn vel zit, ik zou daar nu nog veel te nerveus voor zijn en ben voorlopig nog wel even bezig met instaleren en wennen aan mijn huisje/situatie.

Ik ben momenteel een enorme stresskip met hier en daar een paniekaanval.
pi_132295216
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:39 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Hou maar zelf joh, ik heb genoeg.. jij ook dat weet ik wel, maar ik vind het een beetje moeilijk om aan te nemen, maar wel een heel aardig gebaar _O_

Een minimeet kunnen we wel eens doen als alles er staat en ik goed in mijn vel zit, ik zou daar nu nog veel te nerveus voor zijn en ben voorlopig nog wel even bezig met instaleren en wennen aan mijn huisje/situatie.

Ik ben momenteel een enorme stresskip met hier en daar een paniekaanval.
Ja, dan is effe meeten even geen goed idee nee! _O-

We wachten gewoon rustig af (behalve jij, jij hebt nog werk aan de winkel! :P ) en als het zover is, dan hoor/merk ik het wel! :Y

Edit: En anders doe ik hem jou alsnog (stiekem :@ :P ) cadeau als verhuizingsgeschenk! :P
pi_132295262
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, dan is effe meeten even geen goed idee nee! _O-

We wachten gewoon rustig af (behalve jij, jij hebt nog werk aan de winkel! :P ) en als het zover is, dan hoor/merk ik het wel! :Y
Ik laat het hier echt wel luid en duidelijk merken als alles af is en ik klaar ben :Y :D

Edit; oh dat is misschien wel leuk.. Wel erg aardig :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 14:43:21 ]
pi_132295324
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:42 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik laat het hier echt wel luid en duidelijk merken als alles af is en ik klaar ben :Y :D

Edit; oh dat is misschien wel leuk.. Wel erg aardig :)
Helemaal super! ^O^
pi_132295394
ik zit al 2 weken te stressen heb gehoord dat ik hier nog maar 6maand kan blijven.
wil graag alleen wonen maar overal waar ik zoek is alles te duur. heb maar 1000euro per maand en zoek een studio ofzo maar enige wat je vind zijn oftewel appartementen dat niet te betalen zijn en anders studio's met een prijs van een appartement.

alternatief is dat ze me naar een andere afdeling sturen waar je wel langer kan blijven maar die afdeling is veel groter en zitten meer mensen daar en ook meer mensen die daar permanent gaan blijven zeg maar. wil daar absoluut niet heen.

heb volgende week een afspraak met de mevrouw van de sociale dienst want op moment kan ik wel rondkiijken maar ik weet nieteens wat alleen wonen is wat er allemaal bij komt kijken heb nog nooit alleen gewoond en ik kan ook nog nieteens koken

en in groep wonen is niks voor mij ik wil echt iets voor mezelf zodat ik tot rust kan komen
ik hoor van de verpleging alleen maar dat ze een oplossing gaan zoeken maar heb schrik dat ze gewoon geen oplossing gaan zoeken eerlijk gezegd. is ook niet dat ik me beter voel ofzo.

fuck het leven is duur :(
en ik sta pas sinds kort op de wachtlijst voor sociale woning
ben nu aan het twijfelen om me ook in te schrijven voor sociaal verhuur kantoor
maar ik wil niet in antwerpen stad wonen lijkt me veel te druk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 14:49:44 ]
pi_132295495
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:46 schreef redboyke het volgende:
ik zit al 2 weken te stressen heb gehoord dat ik hier nog maar 6maand kan blijven.
wil graag alleen wonen maar overal waar ik zoek is alles te duur. heb maar 1000euro per maand en zoek een studio ofzo maar enige wat je vind zijn oftewel appartementen dat niet te betalen zijn en anders studio's met een prijs van een appartement.

alternatief is dat ze me naar een andere afdeling sturen waar je wel langer kan blijven maar die afdeling is veel groter en zitten meer mensen daar en ook meer mensen die daar permanent gaan blijven zeg maar. wil daar absoluut niet heen.

heb volgende week een afspraak met de mevrouw van de sociale dienst want op moment kan ik wel rondkiijken maar ik weet nieteens wat alleen wonen is wat er allemaal bij komt kijken heb nog nooit alleen gewoond en ik kan ook nog nieteens koken

en in groep wonen is niks voor mij ik wil echt iets voor mezelf zodat ik tot rust kan komen
ik hoor van de verpleging alleen maar dat ze een oplossing gaan zoeken maar heb schrik dat ze gewoon geen oplossing gaan zoeken eerlijk gezegd. is ook niet dat ik me beter voel ofzo.

fuck het leven is duur :(
Is via de woningbouw geen optie? Zo heb ik het gedaan. Alleen de wachttijden zijn crimineel hoog, dus als je niet ingeschreven staat, blijven er weinig opties over zo op het 1e gezicht :{

Is antikraak misschien een optie? Het is dan wel tijdelijk, maar als de nood -echt- hoog is, kan dat eventueel nog wel het overwegen waard zijn. Maar dat is natuurlijk wel afhankelijk van wat jij wilt!

Sowieso, de woningmarkt in Nederland is zwaar verziekt :')
pi_132295536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:46 schreef redboyke het volgende:
en ik sta pas sinds kort op de wachtlijst voor sociale woning
ben nu aan het twijfelen om me ook in te schrijven voor sociaal verhuur kantoor
maar ik wil niet in antwerpen stad wonen lijkt me veel te druk.
Okee, zie je edit nu pas. Dan wordt het lastig. Je woont in België neem ik aan?
Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar in Nederland bestaat er wel een BZW waarbij je op jezelf woont (meestal van die kleine 1 persoons woninkjes). Alleen moet je wel de weg ernaartoe zien te vinden.
pi_132295610
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:46 schreef redboyke het volgende:
ik zit al 2 weken te stressen heb gehoord dat ik hier nog maar 6maand kan blijven.
wil graag alleen wonen maar overal waar ik zoek is alles te duur. heb maar 1000euro per maand en zoek een studio ofzo maar enige wat je vind zijn oftewel appartementen dat niet te betalen zijn en anders studio's met een prijs van een appartement.

alternatief is dat ze me naar een andere afdeling sturen waar je wel langer kan blijven maar die afdeling is veel groter en zitten meer mensen daar en ook meer mensen die daar permanent gaan blijven zeg maar. wil daar absoluut niet heen.

heb volgende week een afspraak met de mevrouw van de sociale dienst want op moment kan ik wel rondkiijken maar ik weet nieteens wat alleen wonen is wat er allemaal bij komt kijken heb nog nooit alleen gewoond en ik kan ook nog nieteens koken

en in groep wonen is niks voor mij ik wil echt iets voor mezelf zodat ik tot rust kan komen
ik hoor van de verpleging alleen maar dat ze een oplossing gaan zoeken maar heb schrik dat ze gewoon geen oplossing gaan zoeken eerlijk gezegd. is ook niet dat ik me beter voel ofzo.

fuck het leven is duur :(
en ik sta pas sinds kort op de wachtlijst voor sociale woning
ben nu aan het twijfelen om me ook in te schrijven voor sociaal verhuur kantoor
maar ik wil niet in antwerpen stad wonen lijkt me veel te druk.
Het is pittig allemaal, ik leef met je mee.
Vergeet niet dat als je gaat huren dat je eventueel ook huurtoeslag kan krijgen en er zijn nog meer potjes. Waar je ook naar kan kijken en vragen is om via je psychiater en hulpverlening een urgentieverklaring te krijgen zodat je niet op de wachtlijst komt te staan voor een sociale huurwoning. Dat is mij ook gelukt.

Daarnaast als je dat rond weet te krijgen kan je met een indicatiebesluit (die je ongetwijfeld hebt) BZW krijgen, Begeleid Zelfstandig Wonen. (krijg ik ook)
Ik wens je veel sterkte en succes.

Ik ga nu even liggen en rust pakken en reageer later wel weer.
pi_132295648
Oh wacht, Belgie... daar weet ik niet hoe dat allemaal geregeld is. Hier in NL ken ik inmiddels aardig de weg.
pi_132295876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:53 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Het is pittig allemaal, ik leef met je mee.
Vergeet niet dat als je gaat huren dat je eventueel ook huurtoeslag kan krijgen en er zijn nog meer potjes. Waar je ook naar kan kijken en vragen is om via je psychiater en hulpverlening een urgentieverklaring te krijgen zodat je niet op de wachtlijst komt te staan voor een sociale huurwoning. Dat is mij ook gelukt.

Daarnaast als je dat rond weet te krijgen kan je met een indicatiebesluit (die je ongetwijfeld hebt) BZW krijgen, Begeleid Zelfstandig Wonen. (krijg ik ook)
Ik wens je veel sterkte en succes.

Ik ga nu even liggen en rust pakken en reageer later wel weer.
Is goed, spreek je later weer :W
Ik ga strakjes misschien ook nog eventjes een beetje bankhangen :z
pi_132295967
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Okee, zie je edit nu pas. Dan wordt het lastig. Je woont in België neem ik aan?
Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar in Nederland bestaat er wel een BZW waarbij je op jezelf woont (meestal van die kleine 1 persoons woninkjes). Alleen moet je wel de weg ernaartoe zien te vinden.
ja ben belg :P woon nog thuis maar da's echt een drama. zit al 3jaar in opname eigenlijk maar officieel woon ik thuis.
ik had al eens zo'n crisisopvang gedaan toen het thuis niet ging en hebben ze me een studio aangewezen enzo maar omdat ik er niet ben ingetrokken en ik er niks van kende en mijn begleidster op vakantie was en ik thuis wel nog internet had en daar nieteens een bed stond en ik geen geld had ben ik er toen niet ingetrokken en kom ik er nu dus niet voor in aanmerking mss dat ik ze binnen 6maand nog eens kan overtuigen ofzo aangezien dat 3 jaar geleden is.

BZW = beschut wonen maar dat is meestal in een huis met een 4 of 5 anderen
er zijn ook studio's maar niet zoveel en je kan er maar 3 jaar blijven. ale eigenlijk is het zo als je er 2 jaar zit dat ze dan beginnen te zeuren tegen je dat je moet vertrekken voor plaats te maken

benieuwd wat die van de sociale dienst weet te zeggen volgende week mss dat ik er dan wat geruster naar kijk maar heb echt de grootste schrik voor naar die andere afdeling te vliegen.
ale mensen die voorgoed in de psychiatrie zitten da's echt geen mooi vooruit zicht en dan zitten er wss allemaal zwaardere gevallen als ik

ik ga vandaag een weekend naar huis maar zie er tegenop want ik haat het thuis. niemand snapt me en hebben ook niet dezelfde intresses als ik. komt er nog eens bij dat mijn moeder heel de dag zit te zeuren enzo en kritiek op alles zit te geven waarom doe je niet dit en dat en blablabla
ik ga naar huis om mijn kleren te wassen en eigenlijk voor wat te downloaden op internet maar anders zou ik niet gaan

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 15:08:59 ]
pi_132296029
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:05 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja ben belg :P woon nog thuis maar da's echt een drama. zit al 3jaar in opname eigenlijk maar officieel woon ik thuis.
ik had al eens zo'n crisisopvang gedaan toen het thuis niet ging en hebben ze me een studio aangewezen enzo maar omdat ik er niet ben ingetrokken en ik er niks van kende en mijn begleidster op vakantie was en ik thuis wel nog internet had en daar nieteens een bed stond en ik geen geld had ben ik er toen niet ingetrokken en kom ik er nu dus niet voor in aanmerking mss dat ik ze binnen 6maand nog eens kan overtuigen ofzo aangezien dat 3 jaar geleden is.

BZW = beschut wonen maar dat is meestal in een huis met een 4 of 5 anderen
er zijn ook studio's maar niet zoveel en je kan er maar 3 jaar blijven. ale eigenlijk is het zo als je er 2 jaar zit dat ze dan beginnen te zeuren tegen je dat je moet vertrekken voor plaats te maken

benieuwd wat die van de sociale dienst weet te zeggen volgende week mss dat ik er dan wat geruster naar kijk maar heb echt de grootste schrik voor naar die andere afdeling te vliegen.
ale mensen die voorgoed in de psychiatrie zitten da's echt geen mooi vooruit zicht en dan zitten er wss allemaal zwaardere gevallen als ik
Ik woonde pas op mezelf toen ik 27 was ;(

Hoe oud ben jij nu als ik vragen mag? :)
pi_132296088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik woonde pas op mezelf toen ik 27 was ;(

Hoe oud ben jij nu als ik vragen mag? :)
ik ben 29
vond je dat niet spannend dan alleen gaan wonen?
ik kijk er gemengd naartoe want ik durf niet echt buiten komen.
en kan ook niet koken dus ik ga wss wat thuiszorg nodig hebben en mss nog een psychiater en medicatie betalen enzo

ow ja er is trouwens nog een optie. bij een pleeg gezin gaan wonen maar was ik het ni zo me eens.
voel me niet verbonden met m'n eigen familie laat staan een placebo.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2013 15:12:35 ]
pi_132296208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik ben 29
vond je dat niet spannend dan alleen gaan wonen?
ik kijk er gemengd naartoe want ik durf niet echt buiten komen.
en kan ook niet koken dus ik ga wss wat thuiszorg nodig hebben en mss nog een psychiater en medicatie betalen enzo
Als ik zeg dat ik dat spannend vond dan is dat wel de understatement van de eeuw :') (lang verhaal)
Maar even terug OT, ik denk dat je geen keus hebt behalve alle voors en tegens tegen elkaar af te gaan strepen, hopelijk kom je zo tot een redelijk bevredigend resultaat :)

Ik heb op mijn uiteindelijke (huur)woning 10,5 jaar moeten wachten, maar ben zo blij met de woning die ik nu heb! O+
Ik wil niet zeggen dat het het wachten waard was, want die wachttijden vind ik ronduit crimineel, maar ja, het is zoals het is...en je moet er -zelf- maar het beste van zien te maken!
pi_132296428
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik dat spannend vond dan is dat wel de understatement van de eeuw :') (lang verhaal)
Maar even terug OT, ik denk dat je geen keus hebt behalve alle voors en tegens tegen elkaar af te gaan strepen, hopelijk kom je zo tot een redelijk bevredigend resultaat :)

Ik heb op mijn uiteindelijke (huur)woning 10,5 jaar moeten wachten, maar ben zo blij met de woning die ik nu heb! O+
Ik wil niet zeggen dat het het wachten waard was, want die wachttijden vind ik ronduit crimineel, maar ja, het is zoals het is...en je moet er -zelf- maar het beste van zien te maken!
ja betaalbare huurwoning is moeilijk te vinden. en ik denk zelfs nog harder als je single bent want dan krijg je geen appartement met 2 slaapkamers ofzo ale hier in belgie is dat toch zo. ik wou met 2 slaapkamers voor als mijn zus eens wou blijven slapen ofzo maar dat ging niet enkel met 1 slaapkamers. ik vrees dat ik ook zo lang ga moeten wachten maar zeker minimum 5 jaar ofzo
maar ben blij voor je dat je het toch gekregen hebt.ik wil iets waar ik eigenlijk voorgoed in kan wonen wil ook niet iedere keer moeten verhuizen enzo.
pi_132296486
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja betaalbare huurwoning is moeilijk te vinden. en ik denk zelfs nog harder als je single bent want dan krijg je geen appartement met 2 slaapkamers ofzo ale hier in belgie is dat toch zo. ik wou met 2 slaapkamers voor als mijn zus eens wou blijven slapen ofzo maar dat ging niet enkel met 1 slaapkamers. ik vrees dat ik ook zo lang ga moeten wachten maar zeker minimum 5 jaar ofzo
maar ben blij voor je dat je het toch gekregen hebt.ik wil iets waar ik eigenlijk voorgoed in kan wonen wil ook niet iedere keer moeten verhuizen enzo.
Maar damn...5 jaar is een hele lange tijd om te moeten overbruggen ;(
Ik wens je in elk geval veel sterkte en houd je ogen en verstand open voor eventuele "opportunities" :P
pi_132296835
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar damn...5 jaar is een hele lange tijd om te moeten overbruggen ;(
Ik wens je in elk geval veel sterkte en houd je ogen en verstand open voor eventuele "opportunities" :P
is eigenlijk mijn eigen schuld had me direct moeten inschrijven maar toen durfde ik niet omdat ik schrik had dat als ik me inschrijfde ze over 3 maanden gingen zeggen dat ze iets gevonden hadden.(hoe naief) :P en nu heb ik me eigenlijk ook alleen maar ingeschreven omdat ik het hier wat beu begon te worden vooral mobiel internet is een drama vind ik is veel te snel op. vorige maand heb ik 120euro opgedaan aan internet. ben eigenlijk nog altijd ni klaar om alleen te wonen hier koken ze wel in groep enzo maar ik wil niet in groep koken ik heb schrik als ik in de buurt van anderen ben.had toen voorgesteld om alleen te koken met begleiding maar dat was niet mogelijk dus daarom heb ik ook niet leren koken. heb trouwens ook niet discipline om elke dag voor mezelf te koken of te kuisen. als ik ooit alleen woon denk ik dat mijn huis vol gaat staan met kartonnen dozen van online te bestellen
pi_132297055
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

is eigenlijk mijn eigen schuld had me direct moeten inschrijven maar toen durfde ik niet omdat ik schrik had dat als ik me inschrijfde ze over 3 maanden gingen zeggen dat ze iets gevonden hadden.(hoe naief) :P en nu heb ik me eigenlijk ook alleen maar ingeschreven omdat ik het hier wat beu begon te worden vooral mobiel internet is een drama vind ik is veel te snel op. vorige maand heb ik 120euro opgedaan aan internet. ben eigenlijk nog altijd ni klaar om alleen te wonen hier koken ze wel in groep enzo maar ik wil niet in groep koken ik heb schrik als ik in de buurt van anderen ben.had toen voorgesteld om alleen te koken met begleiding maar dat was niet mogelijk dus daarom heb ik ook niet leren koken. heb trouwens ook niet discipline om elke dag voor mezelf te koken of te kuisen. als ik ooit alleen woon denk ik dat mijn huis vol gaat staan met kartonnen dozen van online te bestellen
Godsamme! _O-

Tip! Al-tijd al je dozen van labels voorzien he? ^O^

En wat dat koken enzo betreft, je komt er wel, ik ga ook niet een 3 gangen menu voor mezelf bereiden :P
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:56:33 #147
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_132306684
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:46 schreef redboyke het volgende:
ik zit al 2 weken te stressen heb gehoord dat ik hier nog maar 6maand kan blijven.
wil graag alleen wonen maar overal waar ik zoek is alles te duur. heb maar 1000euro per maand en zoek een studio ofzo maar enige wat je vind zijn oftewel appartementen dat niet te betalen zijn en anders studio's met een prijs van een appartement.
...
fuck het leven is duur :(
en ik sta pas sinds kort op de wachtlijst voor sociale woning
ben nu aan het twijfelen om me ook in te schrijven voor sociaal verhuur kantoor
maar ik wil niet in antwerpen stad wonen lijkt me veel te druk.
Het leven is niet zozeer duur, maar de (arbeidsmarkt)kansen zijn ongelijk verdeeld. Ik heb een paar jaar in een gelijkaardige situatie gezeten. Tot rust komen, dat kan nog een hele pittige opgave zijn. Ik moest ook nog leren koken en op dat moment was ik 27. Iets buiten de stad is het heel goed mogelijk dat de woningen goedkoper zijn, want verder van de voorzieningen. Ik hoop dat je dan wel een redelijk goede buurt treft en dat je je geen toerist in eigen land waant of zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is via de woningbouw geen optie? Zo heb ik het gedaan. Alleen de wachttijden zijn crimineel hoog, dus als je niet ingeschreven staat, blijven er weinig opties over zo op het 1e gezicht :{

Is antikraak misschien een optie? Het is dan wel tijdelijk, maar als de nood -echt- hoog is, kan dat eventueel nog wel het overwegen waard zijn. Maar dat is natuurlijk wel afhankelijk van wat jij wilt!

Sowieso, de woningmarkt in Nederland is zwaar verziekt :')
De woningmarkt, sja... dat zoiets essentieels als wonen niet goed geregeld is voor bepaalde groepen. Bijvoorbeeld samenwonenden die samen iets te veel verdienen voor een corporatiewoning (zeg 35.000 euro bruto per jaar), zijn op de vrije sector aangewezen (en dan betaal je al gauw 749 euro per maand). Een gezin waarbij een van de partners precies het minimumloon verdient en de ander thuiszit, heeft onder de streep niet veel minder te besteden.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 14:41:32 #148
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_132323986
*Zich meldt*

Sta nog op de wachtlijst voor de diagnose (3-4mnd :( ) maar de kerel v/d intake vermoed Asperger (wist ik natuurlijk wel van mezelf).
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_132332250
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:41 schreef Aaargh! het volgende:
*Zich meldt*

Sta nog op de wachtlijst voor de diagnose (3-4mnd :( ) maar de kerel v/d intake vermoed Asperger (wist ik natuurlijk wel van mezelf).
Ah nog een IT-er erbij :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_132332631
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 14:41 schreef Aaargh! het volgende:
*Zich meldt*

Sta nog op de wachtlijst voor de diagnose (3-4mnd :( ) maar de kerel v/d intake vermoed Asperger (wist ik natuurlijk wel van mezelf).
Asperger als zodanig bestaat tegenwoordig niet meer (alleen nog in het nu verouderde DSM-IV). Tegenwoordig is het een spectrum, een glijdende schaal. Maar sterkte gewenst! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')