abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:10:26 #26
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_113711803
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:13 schreef mvdejong het volgende:
Ondertussen is al aangekondigd dat Kate met name wilde voorkomen dat Suri op een Scientology "opleidings-schip" zou worden geplaatst. Daarbij wordt het kind, gescheiden van de ouders, grondig voorbereid op de toekomstige rol in de "kerk". Lees : perfecte hersenspoeling.
Dat, dus. En gelijk heeft ze!

In mijn studententijd heb ik mij eens op een moment dat ik écht niets beter te doen had laten 'testen' door Scientology die destijds actief aan het werven waren in de Kalverstraat. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: wát een váge boel zeg! Ik was, bij wijze van spreken, op sterven na dood. Gelukkig konden ze me nog redden. Tegen FORSE betaling, overigens. Ik heb, tot hun (gespeelde?) grote verbazing vriendelijk bedankt. Dat zal inmiddels een jaar of 20 geleden zijn en ik leef nog steeds!

Maar nogmaals: als iemand zich hier bij zijn volle verstand bij wil aansluiten dan moet hij/zij dat vooral doen. Maar om een zesjarig kind te dwingen zich te vormen naar deze, op zijn minst discutabele, denkbeelden gaat véél te ver. Als Suri 18 is dan moet ze het zelf maar beslissen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:04 schreef schommelstoel het volgende:

Loop al jaren te verkondigen dat die cult verboden zou moeten worden.
Mensen derpi praten, en zeggen dat jij ze kan helpen, kost je wel geld en een eeuwig contract.
Dat laatste is pertinent onwaar. De contractsduur is 1 (één) miljard jaar. Uiteindelijk ben je dus van ze af!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_113711837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is echt de moeite waard. Het is zó'n machtige beweging, als je er in zit is het bijna onmogelijk om er ooit weer uit te komen.
In die biografie staat het haarfijn uitgelegd.
dat heb je met sektes, heb er vaker boeken over gelezen. tom cruise vindt ik niks, die scientology wel boeiend. helaas boek is afwezig in regio utrecht bibliotheek kan nog een tijdje duren voor het binnenkomt. heb hem wel mijn favorieten boeken toegevoegd die ik nog ga lezen *)
pi_113711838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is een hele enge-machtige- beweging, en ik denk dat Katie Holmes niet zo makkelijk wegkomt . Met kind dan welteverstaan.
Ik kan er echt niet bij hoe mensen in die onzin geloven en er helemaal in op gaan. Kan me er met de beste wil van de wereld niet in verplaatsen, zoals in geen enkel geloof trouwens, want al die verhalen zijn zo onzinnig als de nete.

Zal wel een genetisch verschil zijn of zo :{
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113711904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Zoals een John Travolta bijvoorbeeld. Kan me gewoon niet voorstellen dat die bij zo'n beweging zit.
Kijk Battlefield Earth eens. Dat is gebaseerd op die Scientoligy onzin. Weet je gelijk waarom het zo'n dramatisch slechte film was en wat voor crap Scientoligy verkondigd.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113711983
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:10 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Dat, dus. En gelijk heeft ze!

In mijn studententijd heb ik mij eens op een moment dat ik écht niets beter te doen had laten 'testen' door Scientology die destijds actief aan het werven waren in de Kalverstraat. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten: wát een váge boel zeg! Ik was, bij wijze van spreken, op sterven na dood. Gelukkig konden ze me nog redden. Tegen FORSE betaling, overigens. Ik heb, tot hun (gespeelde?) grote verbazing vriendelijk bedankt. Dat zal inmiddels een jaar of 20 geleden zijn en ik leef nog steeds!

Maar nogmaals: als iemand zich hier bij zijn volle verstand bij wil aansluiten dan moet hij/zij dat vooral doen. Maar om een zesjarig kind te dwingen zich te vormen naar deze, op zijn minst discutabele, denkbeelden gaat véél te ver. Als Suri 18 is dan moet ze het zelf maar beslissen!
Laat me raden met zo'n E-meter van ze?

Dat ding is gewoon een ordinaire weerstandsmeter, te koop in iedere doe het zelf-zaak of zelf simpel in elkaar te schroeven met een my-first-electronics-kit...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113712660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Laat me raden met zo'n E-meter van ze?

Dat ding is gewoon een ordinaire weerstandsmeter, te koop in iedere doe het zelf-zaak of zelf simpel in elkaar te schroeven met een my-first-electronics-kit...
Via die E-meter denken ze te kunnen aantonen dat jij van binnen verknipt bent, ze stellen jou vragen over een emotionele gebeurtenis, of jij die wil vertellen, iets wat jij ooit mee gemaakt hebt in het leven.
Ook al voel jij niets meer bij de gebeurtenis van het verleden of wat het ook moge zijn, dan nog blijven zij daar op hameren en willen je wijs maken dat je niet helemaal 100% bent, en dat zij je kunnen helpen.

Acteurs en Actrices zijn nogal emotionele mensen, dus het verbaasd mij ook niet dat een aantal van hen zo simpelweg zichzelf aansluiten bij deze sekte/cult

Wel erg verstandig van Katie Holmes dat ze deze keuze heeft gemaakt, alleen zal het in het begin niet makkelijk zijn.


*nu weer aan het werk*
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:48:21 #32
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_113713216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef schommelstoel het volgende:
Acteurs en Actrices zijn nogal emotionele mensen, dus het verbaasd mij ook niet dat een aantal van hen zo simpelweg zichzelf aansluiten bij deze sekte/cult
Bovendien krijgen de bekende gezichten toch wel een iets andere behandeling binnen de sekte dan hun gebruikelijke tiener-slaafjes. Van een aantal bekende gezichten wordt trouwens ook vermoed dat deze op basis van chantage de sekte binnengetrokken zijn (zou Travolta daarbij horen ?).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 13:50:37 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_113713331
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Bovendien krijgen de bekende gezichten toch wel een iets andere behandeling binnen de sekte dan hun gebruikelijke tiener-slaafjes. Van een aantal bekende gezichten wordt trouwens ook vermoed dat deze op basis van chantage de sekte binnengetrokken zijn (zou Travolta daarbij horen ?).
Vraag ik me ook af.
Ze bedienen zich van discutabele technieken in ieder geval.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 21:42:13 #34
249559 crew  Lavenderr
pi_113734358
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijkscontract___.html

Dus als de dames een 5-jarig contract zouden tekenen zou het Tom Cruise helpen om van zijn homo-image af te komen.
Dan heeft Katie het nog lang volgehouden, dat moet echte liefde geweest zijn.
pi_113765473
ik ben benieuwd hoe het eindigen zal, het zal heel lang gaan duren. vooral nu die bij de scientology hoort en het zijn eerste biologische kind is. met nicole had die kinderen geadopteerd omdat ze geen kinderen konden krijgen.

vermoed dat die bij scientology gegaan is uit eenzaamheid.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 16:39:14 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_113766084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef blue-eye het volgende:
ik ben benieuwd hoe het eindigen zal, het zal heel lang gaan duren. vooral nu die bij de scientology hoort en het zijn eerste biologische kind is. met nicole had die kinderen geadopteerd omdat ze geen kinderen konden krijgen.

vermoed dat die bij scientology gegaan is uit eenzaamheid.
Ik hoop dat je de biografie snel te pakken krijgt, weet je precies hoe en waarom hij er bij is gegaan en nu tot 1 van de belangrijkste figuren van de beweging behoort.
pi_113768178
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 18:27:17 #38
249559 crew  Lavenderr
pi_113770601
quote:
Wat een bizarre verhouding zeg :o

Oh en Katie krijgt geen cent. Dat is allemaal vastgelegd in een huwelijkscontract . Ze zal dus niets zien van zijn vermogen van ongeveer 250 miljoen dollar.
Ze eist dus alleen alimentatie voor haar dochter.
En de voogdij.
En om dat laatste zal de komende tijd gevochten gaan worden door de advocaten.
Katie heeft geen schijn van kans tegen de machtige scientolgy-beweging ben ik bang.
pi_113774367
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een bizarre verhouding zeg :o

Oh en Katie krijgt geen cent. Dat is allemaal vastgelegd in een huwelijkscontract . Ze zal dus niets zien van zijn vermogen van ongeveer 250 miljoen dollar.
Ze eist dus alleen alimentatie voor haar dochter.
En de voogdij.
En om dat laatste zal de komende tijd gevochten gaan worden door de advocaten.
Katie heeft geen schijn van kans tegen de machtige scientolgy-beweging ben ik bang.
Ze zal het slim moeten aanpakken.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 19:58:40 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_113774477
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Loppe het volgende:

[..]

Ze zal het slim moeten aanpakken.
Ze kan het nooit winnen :N
pi_113774551
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze kan het nooit winnen :N
Tenzij ze mss heel de Scientology-ideologie op de schop neemt.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 20:01:32 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_113774613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Loppe het volgende:

[..]

Tenzij ze mss heel de Scientology-ideologie op de schop neemt.
Dat zou knap zijn. Zie jij dat gebeuren?
pi_113774710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een bizarre verhouding zeg :o

Oh en Katie krijgt geen cent. Dat is allemaal vastgelegd in een huwelijkscontract . Ze zal dus niets zien van zijn vermogen van ongeveer 250 miljoen dollar.
Ze eist dus alleen alimentatie voor haar dochter.
En de voogdij.
En om dat laatste zal de komende tijd gevochten gaan worden door de advocaten.
Katie heeft geen schijn van kans tegen de machtige scientolgy-beweging ben ik bang.
Ze zal zelfs toch ook wel wat miljoentjes hebben? En anders laat ze een autobiografie schrijven over haar huwelijk met Tom Cruise. ;)
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 20:07:06 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_113774861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Ze zal zelfs toch ook wel wat miljoentjes hebben? En anders laat ze een autobiografie schrijven over haar huwelijk met Tom Cruise. ;)
Ja joh, ze heeft zijn geld echt niet nodig hoor, ze redt zich wel.
pi_113774866
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou knap zijn. Zie jij dat gebeuren?
Een moeder die haar kind wil behouden uit die sekte kan tot veel in staat zijn, denk ik. En mss kan ze zo Tom ook wel redden op die manier.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 20:37:58 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_113776370
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:07 schreef Loppe het volgende:

[..]

Een moeder die haar kind wil behouden uit die sekte kan tot veel in staat zijn, denk ik. En mss kan ze zo Tom ook wel redden op die manier.
Tom wil helemaal niet gered worden hoor. Die is zo gehersenspoeld dat hij zich hevig zou verzetten bij pogingen om hem te redden. Hij staat zelf zo'n beetje aan de top daar.
pi_113776680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tom wil helemaal niet gered worden hoor. Die is zo gehersenspoeld dat hij zich hevig zou verzetten bij pogingen om hem te redden. Hij staat zelf zo'n beetje aan de top daar.
Moest hij tot inzicht komen dat hij gehersenspoeld is dan kan die Scientology Kerk hem gestolen worden.
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 20:46:40 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_113776839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:43 schreef Loppe het volgende:

[..]

Moest hij tot inzicht komen dat hij gehersenspoeld is dan kan die Scientology Kerk hem gestolen worden.
Dat zou mooi zijn, maar ik denk dat dat heel moeilijk gaat worden.
pi_113777676
geen typisch bnw onderwerp

arme Suri ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door new_moon op 04-07-2012 21:24:50 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 21:17:04 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_113778375
quote:
5s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:03 schreef new_moon het volgende:
geen typisch bnw onderwerp

arme Suri ;(
Toch wel, vanwege de scientology.
Ja, arm kind. gelukkig nog op tijd weg zodat ze niet op die boot hoeft met andere scientology-kinderen om daar gehersenspoeld te worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')