quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef arjan1112 het volgende:
Het was gewoon een list van die opa.. hij wou naar ajax-utrecht en de euthenasie gaat niet door
Gaat verfilmd worden door Steven Spielberg. 'Opa's List.'quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:17 schreef arjan1112 het volgende:
Het was gewoon een list van die opa.. hij wou naar ajax-utrecht en de euthenasie gaat niet door
Daarom zou ik het hele artikel wel willen lezen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef banapples het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat die opa dan heeft. Zo ziek is hij niet als hij nog naar een wedstrijd van Ajax kan gaan. Maar daar zal ik mij wel in vergissen.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat verfilmd worden door Steven Spielberg. 'Opa's List.'
Fijn dat jullie ook even hebben meegewerkt aan het beleven van een mooie dag voor die Ajacied.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Bijzonder. Fijn dat er meegewerkt kon worden met een mooie zitplaats.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef banapples het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat die opa dan heeft. Zo ziek is hij niet als hij nog naar een wedstrijd van Ajax kan gaan. Maar daar zal ik mij wel in vergissen.
Dat iemand al zijn energie bij elkaar kan rapen om deze dag te beleven, wil niet zeggen dat hij niet ernstig ziek is...quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het idee toch een beetje luguber eigenlijk, ben niet een tegenstander van euthenasie maar vind het toch wat apart zo met die foto van een lachende opa.
Ben ook wel benieuwd wat voor ziekte hij precies heeft om tot zo'n radicaal besluit te komen.
Maar ernstige ziek klinkt wel heftig, dus dan zal het besluit wel goed overwogen zijn...
Denk je?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef banapples het volgende:
Maar daar zal ik mij wel in vergissen.
Dat dus. Rare bemoeienissen hier.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Dat iemand al zijn energie bij elkaar kan rapen om deze dag te beleven, wil niet zeggen dat hij niet ernstig ziek is...
De toestemming voor euthanasie wordt niet door 1 arts, maar door 2 artsen gegeven. Dat gaat echt niet zomaar. Neem dus maar gewoon aan dat deze man op is
Daarom wil ik graag weten wat het is. Als ik mij ziek meldt op mijn werk en vervolgens ga ik naar Ajax-Utrecht dan zal dat niet gewaardeerd worden.quote:
Haha, je bent niet goed.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:52 schreef banapples het volgende:
[..]
Daarom wil ik graag weten wat het is. Als ik mij ziek meldt op mijn werk en vervolgens ga ik naar Ajax-Utrecht dan zal dat niet gewaardeerd worden.
Ik denk niet dat die 80-jarige nog werkt(e).quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:52 schreef banapples het volgende:
Daarom wil ik graag weten wat het is. Als ik mij ziek meldt op mijn werk en vervolgens ga ik naar Ajax-Utrecht dan zal dat niet gewaardeerd worden.
Veel gespijbeld tijdens de les Nederlands zo te zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:52 schreef banapples het volgende:
[..]
Automatisme, ik typ altijd alleen over andere.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel gespijbeld tijdens de les Nederlands zo te zien.
Typisch. 'type' 'anderen.'quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:04 schreef banapples het volgende:
[..]
Automatisme, ik typ altijd alleen over andere.
Kan best zijn dat hij een dodelijke ziekte onder de leden heeft? Het is niet dat je direct na de diagnose van bijvoorbeeld uitgezaaide kanker van het ene op het andere moment verandert in een wrak.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:15 schreef banapples het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |