abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 juni 2014 @ 14:36:52 #151
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141151921
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:34 schreef znarch het volgende:

[..]

Heb wat ruimte over gelaten voor bv de Mortar die er nog in moet. Heb het schild toch nog 2 dagen en na de muur ga ik mijn defence doen. Thx anyway!
Oh inderdaad ja, startschild :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141278986
Hoi! Hier nog een speler, veel te verslavend :D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 23:40:31 #153
148823 znarch
ondertitel
pi_141355457
Nog paar dingen:

1 Is er een fok clan. Zo ja Is die actief?

2 hoeveel % of wat moet je precies slopen om een battle te winnen?

3 kun je alleen mensen uit je eigen league of hoe het ook heet aanvallen?

Ik word af en toe echt gestompt door iemand in mijn league die echt 20 levels (dat blauwe sterretje linksboven) hoger is dan ik.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_141374306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 23:40 schreef znarch het volgende:
Nog paar dingen:

1 Is er een fok clan. Zo ja Is die actief?

2 hoeveel % of wat moet je precies slopen om een battle te winnen?

3 kun je alleen mensen uit je eigen league of hoe het ook heet aanvallen?

Ik word af en toe echt gestompt door iemand in mijn league die echt 20 levels (dat blauwe sterretje linksboven) hoger is dan ik.
2. Je krijgt een ster voor 50%, een ster voor het vernietigen van het stadhuis en een ster voor 100%.

3. Je kunt alleen mensen aanvallen die ongeveer evenveel trofeeën als jou hebben. Level maakt dus verder niet uit. Wel is het zo dat mensen die een hoger stadhuis dan jou hebben slechts een klein deel van jouw beschikbare buit kunnen stelen.
pi_141468358
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 17:15 schreef SyntaxxError het volgende:

[..]

3. Je kunt alleen mensen aanvallen die ongeveer evenveel trofeeën als jou hebben. Level maakt dus verder niet uit. Wel is het zo dat mensen die een hoger stadhuis dan jou hebben slechts een klein deel van jouw beschikbare buit kunnen stelen.
Deze klopt niet helemaal.
Elk stadhuis heeft zijn eigen percentage aan buit.
Als je aangevallen word gaat er maar een x-procent vanaf, bijvoorbeeld 3.000.000 goud kan 700.000 gestolen worden.
Ik geloof dat als je stadhuis hoger dan 8 is dat het vervalt.
pi_141478839
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 21:52 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Deze klopt niet helemaal.
Elk stadhuis heeft zijn eigen percentage aan buit.
Als je aangevallen word gaat er maar een x-procent vanaf, bijvoorbeeld 3.000.000 goud kan 700.000 gestolen worden.
Ik geloof dat als je stadhuis hoger dan 8 is dat het vervalt.
in de storages is 198k de cap bij gelijk level.
Because you know i'm all about that ass
pi_141479770
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 07:18 schreef blow... het volgende:

[..]

in de storages is 198k de cap bij gelijk level.
Upgraden verlaagd de buit van de tegenstander bij een stadhuis hoger dan 8
pi_141620006
Binnenkort tesla level 8.
Mooie timing, had net mijn pekka naar lvl4 :'(

Hoor ook geruchten van een nieuwe hero, maar weet niet of dat waar is.
pi_141620611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:23 schreef biertank het volgende:
Binnenkort tesla level 8.
Mooie timing, had net mijn pekka naar lvl4 :'(

Hoor ook geruchten van een nieuwe hero, maar weet niet of dat waar is.
'
Was de nieuwe hero niet ruled out?
Persoonlijk maakt dat minder aantrekkelijk omdat er natuurlijk al verschillende hero's zijn.
pi_141621621
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 08:53 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Upgraden verlaagd de buit van de tegenstander bij een stadhuis hoger dan 8
level 8 is geen eis. dat is altijd zo.
Because you know i'm all about that ass
pi_141621724
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 17:23 schreef blow... het volgende:

[..]

level 8 is geen eis. dat is altijd zo.
Klopt, maar 8 was ook een voorbeeld :)
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:58:13 #163
148823 znarch
ondertitel
pi_141628148
Wat is een goede manier om balloons te gebruiken bij een aanval? (heb nog niets van hoger level)

Blijkt vrij lastig te zijn archer towers of air defence vroeg genoeg kapot te krijgen om ze effectief te laten zijn.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_141661981
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:58 schreef znarch het volgende:
Wat is een goede manier om balloons te gebruiken bij een aanval? (heb nog niets van hoger level)

Blijkt vrij lastig te zijn archer towers of air defence vroeg genoeg kapot te krijgen om ze effectief te laten zijn.
Ik gebruikte er telkens 9 stuks als ik met 160 man aan kon vallen.

1) schakel luchtafweer uit met giants. Als je dit niet uit kunt schakelen geen ballons inzetten. Die krengen worden nog erger afgeschoten dan de Duitse parachutisten in WO2.
2) probeer een boogschuttertoren van de zijkant uit te schakelen met archers.
3) in het geval je niet alles plan kun leggen met ballonen, leg in ieder geval de mortieren plat, deze zijn het ellendigst voor je tropen nl.
4) houd rekekning met de hoerveleheid elexier die je eraan kwijt bent, de buit moet rendabel blijven.
5) pas bij de de 3e update worden ze echt sterk en zeer krachtig. ben ze nu naar *** aan het upgraden en hopelijk gaan ze me nu meer waard zijn.
pi_141674871
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:46 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ik gebruikte er telkens 9 stuks als ik met 160 man aan kon vallen.

1) schakel luchtafweer uit met giants. Als je dit niet uit kunt schakelen geen ballons inzetten. Die krengen worden nog erger afgeschoten dan de Duitse parachutisten in WO2.
2) probeer een boogschuttertoren van de zijkant uit te schakelen met archers.
3) in het geval je niet alles plan kun leggen met ballonen, leg in ieder geval de mortieren plat, deze zijn het ellendigst voor je tropen nl.
4) houd rekekning met de hoerveleheid elexier die je eraan kwijt bent, de buit moet rendabel blijven.
5) pas bij de de 3e update worden ze echt sterk en zeer krachtig. ben ze nu naar *** aan het upgraden en hopelijk gaan ze me nu meer waard zijn.
gebruik ze vanaf level 5-6. Eerder zijn ze het gewoon niet waard.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 1 juli 2014 @ 06:18:46 #166
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141754581
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:58 schreef znarch het volgende:
Wat is een goede manier om balloons te gebruiken bij een aanval? (heb nog niets van hoger level)

Blijkt vrij lastig te zijn archer towers of air defence vroeg genoeg kapot te krijgen om ze effectief te laten zijn.
Als je de eerdere pagina had gelezen, had je al gezien dat ik uitlegde dat balloons vanaf level 5 erg goed worden met minions
pi_142129857
Speel tegenwoordig ook vaak boom beach, is ook erg leuk en is ook van de makers van clash of clans.
pi_142132004
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 09:52 schreef 0108daniel het volgende:
Speel tegenwoordig ook vaak boom beach, is ook erg leuk en is ook van de makers van clash of clans.
ik ook :d

Alleen snachts upgraden is soms lastig aangezien je niet de hele nacht vol kan maken
Because you know i'm all about that ass
pi_142132062
Laatste tijd veel poen aan het plunderen met 200 boogjes :)

Kost me 40k totaal en pak er grote bedragen mee, gewoon de tegenstanders zoeken met mijnen of tanks aan de buitenkant van de basis :)
hardcoholic
pi_142133309
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:29 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ook :d

Alleen snachts upgraden is soms lastig aangezien je niet de hele nacht vol kan maken
Klopt inderdaad.
Echter duurt de upgrade tijd wel steeds langer naarmate je verder in het spel komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 11:32 schreef Ferdii het volgende:
Laatste tijd veel poen aan het plunderen met 200 boogjes :)

Kost me 40k totaal en pak er grote bedragen mee, gewoon de tegenstanders zoeken met mijnen of tanks aan de buitenkant van de basis :)
Mijn boogjes zijn level 4, alleen gebruik ik ze niet vaak, meestal de mannetjes met de zwaarden.
Maar de mines en tanks moeten dan wel vol zijn om er flinke winsten uit te halen.
pi_142133372
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 12:16 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Klopt inderdaad.
Echter duurt de upgrade tijd wel steeds langer naarmate je verder in het spel komt.

[..]

Mijn boogjes zijn level 4, alleen gebruik ik ze niet vaak, meestal de mannetjes met de zwaarden.
Maar de mines en tanks moeten dan wel vol zijn om er flinke winsten uit te halen.
ik heb pas net hq 6 xD
Because you know i'm all about that ass
pi_142136970
Hier weer eens een update van mijn dorp.
Bijna klaar met al mijn muren zwart te maken, dat heeft een hele tijd geduurd, ik weet niet of ik er aan ga beginnen om ze weer verder up te graden:)
Paars elixer zit bijna constant vol, dat spul kan ik haast niet kwijt, hebben daar meer mensen last van ?
De reden dat ze op het plaatje niet meer zo vol zitten, is omdat ik maar met een overkill leger aanval, anders zit ik constant op 8 miljoen.

pi_142137080
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef Xlarge het volgende:
Hier weer eens een update van mijn dorp.
Bijna klaar met al mijn muren zwart te maken, dat heeft een hele tijd geduurd, ik weet niet of ik er aan ga beginnen om ze weer verder up te graden:)
Paars elixer zit bijna constant vol, dat spul kan ik haast niet kwijt, hebben daar meer mensen last van ?
De reden dat ze op het plaatje niet meer zo vol zitten, is omdat ik maar met een overkill leger aanval, anders zit ik constant op 8 miljoen.

[ afbeelding ]
zet ze neer als tanks. Zet er wat AoE achter en je murdert ze.
Because you know i'm all about that ass
pi_142137117
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:10 schreef blow... het volgende:

[..]

zet ze neer als tanks. Zet er wat AoE achter en je murdert ze.
Ik snap niet wat je bedoelt :@
pi_142137439
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 14:07 schreef Xlarge het volgende:
Hier weer eens een update van mijn dorp.
Bijna klaar met al mijn muren zwart te maken, dat heeft een hele tijd geduurd, ik weet niet of ik er aan ga beginnen om ze weer verder up te graden:)
Paars elixer zit bijna constant vol, dat spul kan ik haast niet kwijt, hebben daar meer mensen last van ?
De reden dat ze op het plaatje niet meer zo vol zitten, is omdat ik maar met een overkill leger aanval, anders zit ik constant op 8 miljoen.

[ afbeelding ]
lol, ik ben level 7 stadhuis en zit te schreeuwen om elixer. hoe kom je aan zoveel spul? hoge productie of steel je het?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')