abonnement Unibet Coolblue
pi_132034677
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:11 schreef Coco24 het volgende:

[..]

Een poepertje kan nooit helemaal schoon zijn :{w
wel als ik hem heb schoongelikt :9
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:19:13 #102
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_132060344
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 12:14 schreef Fronde het volgende:

[..]

mogelijk, ik heb een kleine dunne en heb wel eens te horen kregen dat ze daar alleen wat van zou voelen als ik hem in haar anus zou stoppen }:|
Wat gemeen zeg! :(
pi_132060374
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:19 schreef Vijzel het volgende:

Wat gemeen zeg! :(
Of gewoon eerlijk...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:41:53 #104
186611 Haags
pi_132075513
Zit niet echt te wachten op een anale gang van zaken.
Zonder wrijving geen glans
pi_132134407
Snap juist niet dat niet meer mannen dingen in hun kont stoppen. Ik ga ervan uit dat slechts een klein percentage dat doet, of heb ik het verkeerd? :+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132134819
de anus is ranzig en niet bedoeld voor sex. Eens met ts
  zondag 13 oktober 2013 @ 21:42:34 #107
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_132138460
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:34 schreef hoerezooi het volgende:
de anus is ranzig en niet bedoeld voor sex. Eens met ts
Je mist wat! :D
pi_132138747
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 21:42 schreef Vijzel het volgende:

[..]

Je mist wat! :D
een kut is nog altijd 10x beter en ook strak zat.
pi_132139615
Ja die zijn alleen niet altijd op voorraad leverbaar en bij Bol.com zitten ze niet in het assortiment. Je anus: die heb je altijd bij je :P
pi_132146624
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef Coco24 het volgende:

[..]

Jij behoort helaas tot de zeldzame soort oerman die aan het uitsterven lijkt te zijn.
Hehehehe, ik denk dat je een aardig lesje geschiedenis nodig hebt. Dit is allemaal niets nieuws, en vergeleken met pak hem beet 2000 jaar geleden zijn wij nog lievertjes in vergelijking ;) (en toen werd er ook veel meer anale straight sex bedreven, en niet zo preuts erover gedaan).
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_132185034
Anale seks is gewoon lekker, niets mis mij.

En TS spreek voor jezelf. Er is er volgens mij maar één met een anale fixatie, en dat ben jij zelf.
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_132248889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:38 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Een kut rekt altijd op.. tenzij de vrouw haar spieren goed onder controle heeft merk je dat echt wel. Ik heb misschien geen colafles als lul,maar klein ben ik zeker niet. Aan het begin is het nauw en lekker en na een uur voel je bijna niks meer :')
Dan moet je tussendoor wat anders doen en zorgen dat ze weer bijna een orgasme heeft, dan trekt het echt wel weer aan hoor. Als jij een uur door stampt en er nog steeds niemand is klaargekomen dan zou ik uit pure verveling ook hopen dat je er eens niets meer van voelde en gewoon ophield.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_132249466
Ik val in geen van beide groepen, HELP! Wat nu?

Note: dit is sarcastisch.
pi_132274670
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:35 schreef Coco24 het volgende:

[..]

Jij behoort helaas tot de zeldzame soort oerman die aan het uitsterven lijkt te zijn.
Och, ik denk niet dat de oerman aan aarslikken doet, maar dat terzijde. Verder denken veel jongens dat het helemaal geweldig is om in een droog poepgat te penetreren omdat ze dat op het internet ook altijd doen. Lijkt me aan jou als vrouw om te zeggen dat je daar weinig behoefte voor voelt?
pi_132275036
quote:
2s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:54 schreef Dearest het volgende:

[..]

Zeg maar gewoon: Ik persoonlijk als vrouw/sommige vrouwen. Heb je het merendeel van de vrouwen gesproken?
Nee, en jij ook niet. Dus als zij zegt 'merendeel van de vrouwen' en jij wil lekker kansloos gaan reageren dan kom je zelf toch met bewijzen dat meer dan de helft liever anaal dan vaginaal genomen wordt?
pi_132277375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:58 schreef Ruif het volgende:

[..]

Nee, en jij ook niet. Dus als zij zegt 'merendeel van de vrouwen' en jij wil lekker kansloos gaan reageren dan kom je zelf toch met bewijzen dat meer dan de helft liever anaal dan vaginaal genomen wordt?
Nou, liever anaal dan vaginaal gaat wat ver, veelste ver zelfs. Maar er zijn echt wel momenten dat ik heel graag anaal wil, liever dan vaginaal op dat moment.
Bij een "epic" beurt komt beide toch wel aan bod ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_132277715
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou, liever anaal dan vaginaal gaat wat ver, veelste ver zelfs. Maar er zijn echt wel momenten dat ik heel graag anaal wil, liever dan vaginaal op dat moment.
Bij een "epic" beurt komt beide toch wel aan bod ;)
Ieder zijn ding natuurlijk. Vond het gewoon een beetje een zeurderige, kinderachtige reactie hierboven. Zelf vind ik anaal niet bijzonder. Aangezien mijn vriendin er ook niet echt behoefte aan heeft doen we zelden.

Over de grote van de penis: Ik zag eerst zo'n SBS Reportage 'de man met de grootste penis' of iets dergelijks. Hij kon vrouwen vaak niet vaginaal nemen en deed daarom veel aan anale seks. Denk dat de grote dus weinig uitmaakt, al kan ik me voorstellen dat het de eerste keer prettiger is om niet meteen compleet uitgerekt te worden door een enorme pik.
pi_132277966
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 01:47 schreef rolklem het volgende:
Ik val in geen van beide groepen, HELP! Wat nu?

Note: dit is sarcastisch.
Note: zodra je het nodig vindt om erbij te zeggen dat je opmerking sarcastisch is kun je 'm beter helemaal achterwege laten.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 21:55:38 #119
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_132277983
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou, liever anaal dan vaginaal gaat wat ver, veelste ver zelfs. Maar er zijn echt wel momenten dat ik heel graag anaal wil, liever dan vaginaal op dat moment.
Bij een "epic" beurt komt beide toch wel aan bod ;)
Dat is bij ons ook van toepassing. :)
pi_132279569
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef Ruif het volgende:

[..]

Ieder zijn ding natuurlijk. Vond het gewoon een beetje een zeurderige, kinderachtige reactie hierboven. Zelf vind ik anaal niet bijzonder. Aangezien mijn vriendin er ook niet echt behoefte aan heeft doen we zelden.

Over de grote van de penis: Ik zag eerst zo'n SBS Reportage 'de man met de grootste penis' of iets dergelijks. Hij kon vrouwen vaak niet vaginaal nemen en deed daarom veel aan anale seks. Denk dat de grote dus weinig uitmaakt, al kan ik me voorstellen dat het de eerste keer prettiger is om niet meteen compleet uitgerekt te worden door een enorme pik.
De eerste keer is het gewoon prettig als er goed voorbereid wordt en rustig aan gedaan wordt, ongeacht de grote. Denk zelfs wel dat je kan stellen dat als je net gaat expirimenteren met anaal dat je helemaal nog niet denkt aan pik erin, maar eerst maar eens gaat verkennen, kijken of stimulatie lekker voelt.

Als iemand eenmaal ontspannen is en echt verlangt naar dat gevoel is de grote niet zo'n issue meer(zonder in extremen te denken).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')