abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 december 2013 @ 10:00:59 #251
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_134865295
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 07:33 schreef marcel.nl het volgende:
Zo iets als Park Manager, niet met een halve maar met een hele spatie. En hoofdletters, dat ook:

[ afbeelding ]

(sorry voor de slechte kwaliteit foto)
Misschien is het wel een Aziaat.
pi_134867520


laatste zin :{
  maandag 30 december 2013 @ 12:46:03 #253
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_134869964
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:27 schreef zolderraam het volgende:
[ afbeelding ]

laatste zin :{
hahaha *proest*.. die is mooi :D
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_134870541
Mislukte aanslag op topcrimineel Gwenette M.
De Amsterdamse topcrimineel Gwenette M. (39) heeft vrijdagavond een moordaanslag overleefd in Amsterdam-Zuid.

M.'s advocaat Nico Meijering heeft maandag een bericht hierover in dagblad Het Parool bevestigd.

Volgens Het Parool had M. rond zeven uur met een kennis afgesproken in een winkel op de Amstelveenseweg. Bij het verlaten van de zaak liep hij een rondje door de wijk.

Uit een zijstraat dook een man op met een vuurwapen. Hij haalde de trekker over maar het wapen weigerde dienst.

In de worsteling die ontstond, werd Martha door zijn belager met het wapen op zijn hoofd geslagen, waardoor hij lichtgewond raakte.

Aangifte

Daarna sloeg de aanvaller op de vlucht. M. is naar het politiebureau aan de Koninginneweg gegaan om aangifte te doen.

Omdat de recherche hem ziet als een spil in de oorlog in de Amsterdamse onderwereld, is hij overgebracht naar het hoofdbureau van politie, waar hij tot laat in de avond nader is verhoord.

Of Martha de schutter heeft herkend, is niet duidelijk.

Sleutelfiguur

M. geldt als een sleutelfiguur in een groot onderzoek van politie en justitie naar een reeks betrekkelijk recente liquidaties in het Amsterdamse criminele milieu.

Een daarvan is de met veel vuurwapengeweld gepaard gaande dubbele moord in de Staatsliedenbuurt, een jaar geleden.

De liquidatiereeks begon 18 oktober vorig jaar met de moord op Martha's vriend Najeb Bouhbouh. Die werd door twee mannen doodgeschoten voor een hotel in Antwerpen.

Zowel de onderwereld als justitie houdt de groepering rond crimineel Benaouf A. verantwoordelijk voor die moord, meldt Het Parool.

----------------------------

Goh, waar zou die M. toch voor staan.. En ook lekker consequent.. :')
Bron: Nu.nl
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 13:27:54 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134871607
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef MMUFC het volgende:
Mislukte aanslag op topcrimineel Gwenette M.
De Amsterdamse topcrimineel Gwenette M. (39) heeft vrijdagavond een moordaanslag overleefd in Amsterdam-Zuid.

M.'s advocaat Nico Meijering heeft maandag een bericht hierover in dagblad Het Parool bevestigd.

Volgens Het Parool had M. rond zeven uur met een kennis afgesproken in een winkel op de Amstelveenseweg. Bij het verlaten van de zaak liep hij een rondje door de wijk.

Uit een zijstraat dook een man op met een vuurwapen. Hij haalde de trekker over maar het wapen weigerde dienst.

In de worsteling die ontstond, werd Martha door zijn belager met het wapen op zijn hoofd geslagen, waardoor hij lichtgewond raakte.

Aangifte

Daarna sloeg de aanvaller op de vlucht. M. is naar het politiebureau aan de Koninginneweg gegaan om aangifte te doen.

Omdat de recherche hem ziet als een spil in de oorlog in de Amsterdamse onderwereld, is hij overgebracht naar het hoofdbureau van politie, waar hij tot laat in de avond nader is verhoord.

Of Martha de schutter heeft herkend, is niet duidelijk.

Sleutelfiguur

M. geldt als een sleutelfiguur in een groot onderzoek van politie en justitie naar een reeks betrekkelijk recente liquidaties in het Amsterdamse criminele milieu.

Een daarvan is de met veel vuurwapengeweld gepaard gaande dubbele moord in de Staatsliedenbuurt, een jaar geleden.

De liquidatiereeks begon 18 oktober vorig jaar met de moord op Martha's vriend Najeb Bouhbouh. Die werd door twee mannen doodgeschoten voor een hotel in Antwerpen.

Zowel de onderwereld als justitie houdt de groepering rond crimineel Benaouf A. verantwoordelijk voor die moord, meldt Het Parool.

----------------------------

Goh, waar zou die M. toch voor staan.. En ook lekker consequent.. :')
Bron: Nu.nl
in de telegraaf wordt de naam consequent voluit geschreven. het is toch ook niet de verdachte van de aanslag maar het slachtoffer?
pi_134871702
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

in de telegraaf wordt de naam consequent voluit geschreven. het is toch ook niet de verdachte van de aanslag maar het slachtoffer?
Klopt.. maar doe of M. of Martha.. en niet dan Martha en dan M.
Dit doet me denken aan tv reportage over crimineel en die dan continu met Gerrit de V. aanduiden en dan komt papa aan het woord en dat is dan Jan de Vries. :')
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 14:30:51 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134874557
Elly Maria Josephina Brenninkmeijer - Köster

Elly Maria Josephina Brenninkmeijer - Köster
* Enkhuizen 27-07-1919
† Londen (Groot-Britanië) 19-11-2013
meer informatie

bron: http://www.dichtbij.nl/we(...)amilieberichten.aspx

knullig hoor, zelfs bij mij slaat de spellingchecker automatisch op hol
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 14:34:04 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134874706
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:29 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Klopt.. maar doe of M. of Martha.. en niet dan Martha en dan M.
Dit doet me denken aan tv reportage over crimineel en die dan continu met Gerrit de V. aanduiden en dan komt papa aan het woord en dat is dan Jan de Vries. :')
Of zoals een tijdje terug: Peter S., eigenaar van Steenbakkers Transport. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 30 december 2013 @ 15:39:13 #259
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_134877524
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:22 schreef Maruna het volgende:
En deze kwam ik net tegen op www.thuiswinkel.org (van het thuiswinkelwaarborg)

Ik had Thuiswinkel een mail gestuurd over hun knullige fout, hebben ze het wel aangepast, maar niet eens de moeite genomen voor een 'bedankt voor het melden' mailtje :(
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 16:53:05 #260
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_134881144
Gelukkig heb je keihard bewijsmateriaal in handen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_134882515
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:39 schreef Maruna het volgende:

[..]

Ik had Thuiswinkel een mail gestuurd over hun knullige fout, hebben ze het wel aangepast, maar niet eens de moeite genomen voor een 'bedankt voor het melden' mailtje :(
heb
pi_134944832
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 07:33 schreef marcel.nl het volgende:
Zo iets als Park Manager, niet met een halve maar met een hele spatie. En hoofdletters, dat ook:

[ afbeelding ]

(sorry voor de slechte kwaliteit foto)
:? Behalve dan dat het streepje bij aankomst- en vertrekdagen ontbreekt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_134944884
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
Elly Maria Josephina Brenninkmeijer - Köster

Elly Maria Josephina Brenninkmeijer - Köster
* Enkhuizen 27-07-1919
† Londen (Groot-Britanië) 19-11-2013
meer informatie

bron: http://www.dichtbij.nl/we(...)amilieberichten.aspx

knullig hoor, zelfs bij mij slaat de spellingchecker automatisch op hol
En eigenlijk hoort het ook nog Verenigd Koninkrijk te zijn. (Ik moest wel lang kijken voor ik het zag!)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 januari 2014 @ 09:42:33 #264
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134946487
Ik kreeg trouwens nog een reactie van KPN op hun ponsorschap :P

quote:
KPN heeft gereageerd op je foto.
KPN schreef: Hallo Rewimo, dat is inderdaad erg slordig, ik heb je melding intern uitgezet om dit in de toekomst te voorkomen. Ik hoop dat je wel een leuke dag hebt gehad! -Liesbeth-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134950891
zojuist deze tekst ontvangen in een mail....

Beste MegaSun en nu WellnessSun klanten,



Vanaf 2014 is MegaSun overgenomen door WellnessSun.

Voor u als klant veranderd er in de zonnestudio niets.

Wel zullen er wat veranderingen plaats vinden.

Zo zullen de openingstijden verruimt worden, zodat u meer keuze heeft om een bezoek in te plannen.



WellnessSun zal elke maand een nieuwe actie voor haar klanten hebben.

Zo beginnen we met een hele leuke “Openings Actie”
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 januari 2014 @ 16:51:16 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134953855
Telegraaf komt ook weer eens met een vage zin :?

quote:
Gewijzigde keuringsleeftijd rijbewijs
Het is met ingang van 1 januari 2014 verplicht om je als automobilist of motorrijder in de leeftijd van 75 jaar elke vijf jaar medisch te laten keuren door het CBR. Maar als je in 2014 tussen de 70 en 75 jaar bent en je autorijbewijs of motorrijbewijs is verlopen, dan hoef je jezelf niet medisch te laten keuren om je rijbewijs te kunnen vernieuwen.
Je moet dus 75 jaar blijven :7
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:58:18 #267
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134955648
quote:
3s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:47 schreef iemand het volgende:
[..]

Ik heb nu zo'n 3 jaar een relatie en we hebben allebei een koophuis.
Hetgeen van mijn vriend hebben we nu sinds 6 maanden in de verhuur gedaan.

Niet grappig, wel opvallend. Ik kan me niet herinneren ooit eerder te hebben gezien dat 'hetgeen' zo werd gebruikt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 1 januari 2014 @ 18:00:33 #268
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_134955707
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet grappig, wel opvallend. Ik kan me niet herinneren ooit eerder te hebben gezien dat 'hetgeen' zo werd gebruikt.
Je zit in het verkeerde topic ;)
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 januari 2014 @ 18:00:45 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134955711
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:58 schreef Lienekien het volgende:

Niet grappig, wel opvallend. Ik kan me niet herinneren ooit eerder te hebben gezien dat 'hetgeen' zo werd gebruikt.
Hee psst, verkeerde topic ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134955724
Whehe, voor de tweede keer.
  woensdag 1 januari 2014 @ 19:25:28 #271
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_134957979
Metro van gisteren:



|:( |:( !
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:06:38 #272
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134959485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 19:25 schreef Zelva het volgende:
Metro van gisteren:

[ afbeelding ]

|:( |:( !
waddan
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:16:12 #273
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_134959869
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

waddan
Sjoerd de Vries

Sjoerd Huisman
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:46:12 #274
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134971762
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 14:42 schreef Dunnevandale het volgende:
zojuist deze tekst ontvangen in een mail....

Beste MegaSun en nu WellnessSun klanten,



Vanaf 2014 is MegaSun overgenomen door WellnessSun.

Voor u als klant veranderd er in de zonnestudio niets.

Wel zullen er wat veranderingen plaats vinden.

Zo zullen de openingstijden verruimt worden, zodat u meer keuze heeft om een bezoek in te plannen.



WellnessSun zal elke maand een nieuwe actie voor haar klanten hebben.

Zo beginnen we met een hele leuke “Openings Actie”
En dan maar hopen dat ze de apparaten in de zonnestudio wel goed afgesteld hebben. 8)7
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')