abonnement Unibet Coolblue
pi_131834636
0-9
www.4funkyflavours.eu

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.annaki.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl
www.babypaws.nl
www.barbamama.nl
www.beauloves.co.uk
www.blijblij.com
www.boden.eu

C
www.carters.com
www.chaos-and-order.com
www.classygirls.nl

D
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl

G
www.gaabenzoo.nl
www.gap.eu
www.goodmoodkid.nl

H
www.hebbez.com
www.hippah.nl
www.shop.hm.com
www.hollandretro.nl
www.humpy.nl
www.hummbee.com

I
http://shop.idat.dk/gb/
www.ietjecompany.nl
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jadaoriginals.nl
www.jijwel.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.jojomamanbebe.co.uk
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderjuweel.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl
www.kleinesam.nl
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl
www.kokkie.be

L
www.laredoute.be
www.laulicious.nl
www.leukgekleed.nl
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlelabel.nl
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.marksandspencer.com
www.mawaju.de
www.metzonderjas.nl
www.mexx.nl
www.miniperlen.com
www.mothercare.com
www.musjes.com

N
www.nelly.com
www.nextdirect.com
www.nordiccotton.nl
www.notsobig.fr

O
www.oldnavy.gap.com
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.ot-en-sien.nl

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.piratenenprinsessen.nl
www.pompdelux.nl
www.pucksonline.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.reversible.nl
www.retrokleertjes.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.stekelsenstaartjes.nl
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tillytilly.com
www.tootsamacginty.com
www.tromper.nl

U
www.ubang.dk

V
www.vertbaudet.com
www.villakakelbont-jeugdmode.nl
http://stores.ebay.nl/Vaenait-Baby

W

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zalando.nl
www.zara.com
www.zoem-kids.nl
www.zootjes.com

Leggings, beenwarmers en andere dingetjes Ebay
pi_131838177
Oh ik had hier niet moeten kijken....
Die actie van maxomorra....hoe valt dat merk? Want die zomerpakjes zijn ook tof!

En cathmar, mocht kyara geen interesse hebben dan heb ik het wel. Welke maat zijn ze nou en hoe vallen ze. Ik kan het niet goed opmaken uit je berichtje.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:04:32 #3
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131838983
Maxomorra valt ruim. Bij 98/104 valt het als 104.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131839111
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:36 schreef danic het volgende:
Oh ik had hier niet moeten kijken....
Die actie van maxomorra....hoe valt dat merk? Want die zomerpakjes zijn ook tof!

En cathmar, mocht kyara geen interesse hebben dan heb ik het wel. Welke maat zijn ze nou en hoe vallen ze. Ik kan het niet goed opmaken uit je berichtje.
De pakjes zijn 6-12 maanden van Vaenait.
Mijn meiden zitten nu in maat 74 en hebben dit aan vanaf maat 62 (toen met ongeslagen mouwen). Was meer even een maat-advies. Ik las hier dat het allemaal klein viel, maar bij deze pakjes valt het me erg mee.
Heb de volgende maat klaarliggen voor ze (ideale dingen voor in mijn fietskar dit) en als deze weggaan weet ik je te vinden :)
Met een meidenkwartet
pi_131839359
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:09 schreef Cathmar het volgende:

[..]

De pakjes zijn 6-12 maanden van Vaenait.
Mijn meiden zitten nu in maat 74 en hebben dit aan vanaf maat 62 (toen met ongeslagen mouwen). Was meer even een maat-advies. Ik las hier dat het allemaal klein viel, maar bij deze pakjes valt het me erg mee.
Heb de volgende maat klaarliggen voor ze (ideale dingen voor in mijn fietskar dit) en als deze weggaan weet ik je te vinden :)
Hmmmm dan gaat het al over denk ik. Mijnes groeit een beetje hard. Ik ben nu 74 erbij aan het pakken omdat het eerste in maat 68 al te klein wordt.

Lazi thanks. Ik ga zo eens ff wat bestellen denk ik.
pi_131842303
Mijn dochter heeft oa deze, van de huidige collectie. Te leuk, vind ik.

  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:59:30 #7
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131842586
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:09 schreef Cathmar het volgende:

[..]

De pakjes zijn 6-12 maanden van Vaenait.
Mijn meiden zitten nu in maat 74 en hebben dit aan vanaf maat 62 (toen met ongeslagen mouwen). Was meer even een maat-advies. Ik las hier dat het allemaal klein viel, maar bij deze pakjes valt het me erg mee.
Heb de volgende maat klaarliggen voor ze (ideale dingen voor in mijn fietskar dit) en als deze weggaan weet ik je te vinden :)
Ik heb ook één zipsuit van Vaenait en die valt idd wel goed op maat. Volgens mij is die 6-12 maanden en die past nu echt goed. Dus valt als 68-74 met iets te korte broekspijpen zoals zo vaak bij pakken aan één stuk.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:13:47 #8
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131843067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik heb ook één zipsuit van Vaenait en die valt idd wel goed op maat. Volgens mij is die 6-12 maanden en die past nu echt goed. Dus valt als 68-74 met iets te korte broekspijpen zoals zo vaak bij pakken aan één stuk.
Waarom is dat toch? J. heeft echt geen extreem lange benen, maar idd, pakken -> te kort. Ik heb maar 1 kik*kid pak waarbij de broekspijpen lekker lang zijn, maar dat lijkt een uitzondering. Ander pak van hetzelfde merk, zelfde maat, weer korte pijpen :(
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:15:44 #9
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131843129
Hier volgens mij ook alleen het kikkidpak wat wel lang is bij de benen. En Silvijn heeft volgens mij ook geen lange benen. Al vind ik bij dit pak van Smafolk de beentjes ook wel iets langer dan bijv. bij de appels:

pi_131843158
Oké, besteld:





en



Nu ben ik nog op zoek naar iets dergelijks voor Eva.
Maar dan niet zo'n dunne jumpsuit als hierboven, maar een warme met fleesevoering ofzo. Ze had er vorig jaar eentje van de C&A. In het grijs met hello kutty erop. Gekregen van mijn schoonouders en ze rockte dat ding!
Maar nu valt ze niet meer in de babymaten en ik heb dus geen idee waar ik zoiets kan vinden.
Dus een lekker warm pak (liefst beetje stoer met kangoeroezakken en capuchon). Iemand tips?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:19:42 #11
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131843277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:16 schreef danic het volgende:
Oké, besteld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]

Nu ben ik nog op zoek naar iets dergelijks voor Eva.
Maar dan niet zo'n dunne jumpsuit als hierboven, maar een warme met fleesevoering ofzo. Ze had er vorig jaar eentje van de C&A. In het grijs met hello kutty erop. Gekregen van mijn schoonouders en ze rockte dat ding!
Maar nu valt ze niet meer in de babymaten en ik heb dus geen idee waar ik zoiets kan vinden.
Dus een lekker warm pak (liefst beetje stoer met kangoeroezakken en capuchon). Iemand tips?
Hoe stoer wil je het en hoe dik is je portemonnee? Ik vind die van moonkids leuk, vrolijk, en prima kunnen voor een meisje, en die hebben ze ook in kleutermaten. Zelf gekocht bij de Limango-actie, maar ook gewoon op de Zweedse website verkrijgbaar (moonkids.eu, site is momenteel down, ugh).

Oh, en als t echt stoer mag, bij NEXT hebben ze hele leuke op de jongensafdeling (all-in-one). Gaan tot maat 176, dus daar moet ze nog wel een tijdje inpassen ;). Weet niet of ze ze voor meisjes ook hebben, misschien wel, maar dan is t waarschijnlijk erg Engels, roze en strikken en stippen enzo...

Edit, ja dus, ook bij de meiden, waaronder deze in zwart velours met glitterprint: http://nl.nextdirect.com/en/g492440s3#898025 of rood: http://nl.nextdirect.com/en/g492480s1#875566 en deze http://nl.nextdirect.com/en/g49490s9#884257, en deze zou ik een eventuele dochter ook zo aantrekken: http://nl.nextdirect.com/en/x52726s3#854040

Sterren O+ , hiervan heb ik de jongensvariant besteld voor J. http://nl.nextdirect.com/en/x52654s10#850804

[ Bericht 4% gewijzigd door mousemicky op 04-10-2013 14:27:08 ]
pi_131843575
Oeh die laatste 2 zijn wat ik zoek ja!
Weet jij hoe het merk valt, want ze zit pas net in maat 92.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:31:15 #13
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131843639
Next valt ruim
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:37:14 #14
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_131843819
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef danic het volgende:
Oeh die laatste 2 zijn wat ik zoek ja!
Weet jij hoe het merk valt, want ze zit pas net in maat 92.
Hoppediz heeft ook hele fijne fleece overalls: http://www.hoppediz.de/en/fleece-overalls.html
Ze vallen groot!
A grand adventure has begun.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:39:15 #15
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131843886
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:29 schreef danic het volgende:
Oeh die laatste 2 zijn wat ik zoek ja!
Weet jij hoe het merk valt, want ze zit pas net in maat 92.
Ruim idd, dus 86-92 valt dan goed denk ik.

Ze hebben er nog veel meer, moet je ff verder klikken op de site. En ik denk dat je met de maat die je zoekt 'younger girls' aan moet klikken. Verzenden is gratisch :D (nee ik heb geen aandelen NEXT, ik ben gewoon fan ;))
pi_131843947
Ja die had ik gezien Keshet, maar vond ik niet leuk.

Die van Next gaat goedkomen. Heb er zo al een paar gezien die ik wel wil hebben. Ook voor mezelf :@ lekker als huispak.

Ik krijg alleen de afbeeldingen niet gekopieerd, klopt dat?
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:42:13 #17
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131843985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:41 schreef danic het volgende:
Ja die had ik gezien Keshet, maar vond ik niet leuk.

Die van Next gaat goedkomen. Heb er zo al een paar gezien die ik wel wil hebben. Ook voor mezelf :@ lekker als huispak.

Ik krijg alleen de afbeeldingen niet gekopieerd, klopt dat?
Jep, dat lukt mij ook niet. Enige wat werkt als je toch plaatjes wil plakken is printscreen, en dan uploaden.

Voor jezelf: pas jij de grootste kindermaat, of heb je ze ook gevonden bij de dames? Daar vind ik namelijk zo snel niets, de zoekfunctie werkt niet mee...
pi_131844144
Wacht, gelukt.
Ik! Wil! Deze! voor Eva (maar uitverkocht :'( )


En verder vind ik deze tof:




En deze voor mezelf (maar ik heb een hele lichte huid, dus niet mooi denk ik):


Oh en ik heb alles ontdekt, je moet via rechtermuisknop klikken op de afbeelding die in je eerste zoekresultaten komt, dus niet nog eens het artikel aanklikken, dan lukt het niet. Gewoon vanuit de grote lijst.
En voor mezelf heb ik ze gevonden toen ik bij de zoekoptie all-in-one intoetste.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:51:22 #19
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131844245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef danic het volgende:

Oh en ik heb alles ontdekt, je moet via rechtermuisknop klikken op de afbeelding die in je eerste zoekresultaten komt, dus niet nog eens het artikel aanklikken, dan lukt het niet. Gewoon vanuit de grote lijst.
En voor mezelf heb ik ze gevonden toen ik bij de zoekoptie all-in-one intoetste.
Mac hier, dus dat wil niet...

Maar de zoekfunctie werkt nu wel mee er staan ook echt belachelijke tussen zeg, met giraffeprint en hoorntjes, seriously :o

Maar gewoon zo'n zwarte O+
pi_131844271
Ja geweldige staan er tussen. Lekker om carnaval in te vieren >:)
pi_131844425
Hmmmm ik twijfel toch over de maat. Ze gaat het deze winter dragen, vanaf november ofzo?
Ze zit nu goed in 92. c&A 92 past ze niet meer, van Hema of h&m zit het goed.
Bestel ik dan 86/92 of 92/98
Aangezien terugsturen voor eigen rekening is neig ik ernaar een maat groter te kopen, maar het zou zonde zijn als ze die komende zomer pas past.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:00:11 #22
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131844500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:57 schreef danic het volgende:
Hmmmm ik twijfel toch over de maat. Ze gaat het deze winter dragen, vanaf november ofzo?
Ze zit nu goed in 92. c&A 92 past ze niet meer, van Hema of h&m zit het goed.
Bestel ik dan 86/92 of 92/98
Aangezien terugsturen voor eigen rekening is neig ik ernaar een maat groter te kopen, maar het zou zonde zijn als ze die komende zomer pas past.
Olivier draag maat 104 van shirts van alle merken maar maat 98/104 van Next zit goed en 104/110 is echt veel te groot.

Op 60 graden in de wasmachine gooien wil ook nog wel eens helpen :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131844635
Dus jij zegt dat als ik 86/92 bestel ik goed zit? Kan ze daar dan de winter mee door (even een groeispurt uitgesloten natuurlijk)

Edit: weetje, ik bestel er gewoon 1 in die maat. Is het te klein, dan is die voor Rosalie voor over een tijdje en bestel ik de andere een maat groter. Issie goed, dan bestel ik de rest erachter aan.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:34:55 #24
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131845558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef danic het volgende:
Dus jij zegt dat als ik 86/92 bestel ik goed zit? Kan ze daar dan de winter mee door (even een groeispurt uitgesloten natuurlijk)

Edit: weetje, ik bestel er gewoon 1 in die maat. Is het te klein, dan is die voor Rosalie voor over een tijdje en bestel ik de andere een maat groter. Issie goed, dan bestel ik de rest erachter aan.
Lijkt me de veiligste optie. Ik heb hier alleen dingen liggen tot maat 74, dus weet niet hoe het zit met grotete maten. En verzenden is toch gratis, en ze zijn echt snel (max. 3 werkdagen als t op voorraad is :D)
pi_131846166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:09 schreef Cathmar het volgende:

[..]

De pakjes zijn 6-12 maanden van Vaenait.
Mijn meiden zitten nu in maat 74 en hebben dit aan vanaf maat 62 (toen met ongeslagen mouwen). Was meer even een maat-advies. Ik las hier dat het allemaal klein viel, maar bij deze pakjes valt het me erg mee.
Heb de volgende maat klaarliggen voor ze (ideale dingen voor in mijn fietskar dit) en als deze weggaan weet ik je te vinden :)
Ik vind deze niet zo eerlijk gezegd.
Ik wilde die met die bloem maar de roze zijn uitverkocht -O-

(ik kijk nog even verder, maar in elk geval bedankt :* )

Danic, have fun!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')