abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:53:16 #201
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_134534775
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:48 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Kwartfinale EL en finale beker moet mogelijk zijn vind ik.
Zeker. Als je uit bij Roda weet te winnen, is de finale echt geen utopie. Alleen hopen dat we na Slovan Liberec het ook weer kunnen tegen Genk of Anzhi...
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  zaterdag 21 december 2013 @ 20:58:01 #202
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134534987
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Zeker. Als je uit bij Roda weet te winnen, is de finale echt geen utopie. Alleen hopen dat we na Slovan Liberec het ook weer kunnen tegen Genk of Anzhi...
Ik geloof echt dat wij top drie materiaal hebben, maar wat gaat er fout?
  zaterdag 21 december 2013 @ 21:48:53 #203
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_134537337
Godverdomme 1-5 verliezen van Heerenveen.
Wat een kutzooi :( ze waren niet vooruit te branden, te veel persoonlijke fouten, slechte passes.
Je komt naar het stadion met een zootje kut weer en krijg je ook een kut wedstrijd voorgeschoteld ;(
'It's a boy'
pi_134542938
Het was niet best. Ik heb maar als troost een az muts gekocht.
  zondag 22 december 2013 @ 10:41:18 #205
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134552065
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
Het was niet best. Ik heb maar als troost een az muts gekocht.
Ah klote voor je Toefjes! Precies als je weer gaat zo'n slechte wedstrijd...Welk vak zat je?

Maar die muts maakt het wel een beetje goed. _O_
pi_134555962
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 10:41 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ah klote voor je Toefjes! Precies als je weer gaat zo'n slechte wedstrijd...Welk vak zat je?

Maar die muts maakt het wel een beetje goed. _O_
Vak O :) Het enige vervelende was dat je de laatste 20 minuten totaal zonder spanning en met gelatenheid de wedstrijd uit aan het kijken was. Plus de koude weersomstandigheden, was bevroren toen we weer in de auto zaten :(

Maar toch heb ik ook erg genoten. Het voelde heel goed om weer "thuis te komen" _O_ Tegen NAC ga ik waarschijnlijk weer :)
  zondag 22 december 2013 @ 18:39:16 #207
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134570238
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 13:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vak O :) Het enige vervelende was dat je de laatste 20 minuten totaal zonder spanning en met gelatenheid de wedstrijd uit aan het kijken was. Plus de koude weersomstandigheden, was bevroren toen we weer in de auto zaten :(

Maar toch heb ik ook erg genoten. Het voelde heel goed om weer "thuis te komen" _O_ Tegen NAC ga ik waarschijnlijk weer :)
Ah leuk man! Ja dat had ik ook een keertje in de Arena, 4-0. :{ Dan zit je echt zonder enig gevoel van spanning te kijken en 'laat je het maar'. En ja, die regen zag er niet fijn uit op tv. :P Niet eerder naar huis gegaan?

Ik denk dat tegen NAC de wederopstanding maar moet gaan beginnen dan _O_.

Zou het leuk zijn om een keer met meerdere van dit forum te gaan?
pi_134572945
Weet iemand hier hoe het zit met Europese uitwedstrijden? Als je die koopt met een seizoenskaart komt die dan op naam te staan of kan er iemand anders op je kaart heen?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_134579397
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:39 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ah leuk man! Ja dat had ik ook een keertje in de Arena, 4-0. :{ Dan zit je echt zonder enig gevoel van spanning te kijken en 'laat je het maar'. En ja, die regen zag er niet fijn uit op tv. :P Niet eerder naar huis gegaan?

Ik denk dat tegen NAC de wederopstanding maar moet gaan beginnen dan _O_.

Zou het leuk zijn om een keer met meerdere van dit forum te gaan?
De gifbeker helemaal leeggedronken, al kon ik het wel snappen dit keer dat mensen eerder weggingen. Ik kan me niet heugen zo'n slechte pot te hebben gezien ooit. Maar ik blijf eigenlijk altijd tot het einde, en ik fluit mijn club nooit uit. Dat hoort niet bij mijn definitie van supporten :)

Leuk voorstel! Ik doe mee :D (kunnen ook een uitwedstrijd pakken eventueel)
  zondag 22 december 2013 @ 21:29:28 #210
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134579821
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De gifbeker helemaal leeggedronken, al kon ik het wel snappen dit keer dat mensen eerder weggingen. Ik kan me niet heugen zo'n slechte pot te hebben gezien ooit. Maar ik blijf eigenlijk altijd tot het einde, en ik fluit mijn club nooit uit. Dat hoort niet bij mijn definitie van supporten :)

Leuk voorstel! Ik doe mee :D (kunnen ook een uitwedstrijd pakken eventueel)
Nee inderdaad, de moeheid, de stress, alle wedstrijden etc. kwam er allemaal in een keer uit...Ja ik ga ook nooit weg voor het einde (vind ik zonde van het geld :D) en ik fluit inderdaad ook niet. Wel vind ik dat je wel gewoon mag zeggen (hoeft niet via uitfluiten) dat spelers erg slecht spelen. :P Je hebt ook mensen die vinden dat je niks negatiefs erover mag zeggen.

Is dat al een keer eerder gedaan? :) Ik heb alleen het nadeel dat ik niet erg veel bewegingsvrijheid heb door mijn situatie...
pi_134580253
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:29 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee inderdaad, de moeheid, de stress, alle wedstrijden etc. kwam er allemaal in een keer uit...Ja ik ga ook nooit weg voor het einde (vind ik zonde van het geld :D) en ik fluit inderdaad ook niet. Wel vind ik dat je wel gewoon mag zeggen (hoeft niet via uitfluiten) dat spelers erg slecht spelen. :P Je hebt ook mensen die vinden dat je niks negatiefs erover mag zeggen.

Is dat al een keer eerder gedaan? :) Ik heb alleen het nadeel dat ik niet erg veel bewegingsvrijheid heb door mijn situatie...
Bij die 1-3 werd ik wel helemaal gek. Iedereen focust zich op de terugspeelbal van Martens, maar die fouten die daar weer aan vooraf gingen :N Daar heb ik wel flink gescholden. Na de 70e minuut had ik ook geen zin meer om te schelden _O-

Weinig bewegingsvrijheid door je situatie? Ik weet niet welke situatie, maar anders pik je een wedstrijd uit waarvan jij denkt dat die geschikt is? Ivm mijn werk moet ik het wel ruim van te voren weten, dan kan ik nog verlof vragen op een zaterdag/zondag
  zondag 22 december 2013 @ 22:08:52 #212
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134582219
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 21:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Bij die 1-3 werd ik wel helemaal gek. Iedereen focust zich op de terugspeelbal van Martens, maar die fouten die daar weer aan vooraf gingen :N Daar heb ik wel flink gescholden. Na de 70e minuut had ik ook geen zin meer om te schelden _O-

Weinig bewegingsvrijheid door je situatie? Ik weet niet welke situatie, maar anders pik je een wedstrijd uit waarvan jij denkt dat die geschikt is? Ivm mijn werk moet ik het wel ruim van te voren weten, dan kan ik nog verlof vragen op een zaterdag/zondag
Ja dat snap ik, het is ook een heel groot verschil of je met 1-2 of 1-3 de rust in gaat...Tegen Twente stond ik ook in de gracht en werd ik he-le-maal gek van die bal van Henriksen in de 93ste minuut die overging, man man man... ;(

Ja ik ben wel een stuk jonger dan jou, dus ik zit nog met de situatie om daarheen te gaan etc (meestal met de trein, dat gaat wel makkelijk) :(
pi_134582834
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 22:08 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, het is ook een heel groot verschil of je met 1-2 of 1-3 de rust in gaat...Tegen Twente stond ik ook in de gracht en werd ik he-le-maal gek van die bal van Henriksen in de 93ste minuut die overging, man man man... ;(

Ja ik ben wel een stuk jonger dan jou, dus ik zit nog met de situatie om daarheen te gaan etc (meestal met de trein, dat gaat wel makkelijk) :(
Waar moet je vandaan komen dan? Als het in de lijn Rotterdam-Alkmaar ligt kun je onderweg wel instappen hoor ^O^
  maandag 23 december 2013 @ 12:59:43 #214
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_134602552
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_134709646
AZ!!

KLAP KLAP KLAP!
  donderdag 26 december 2013 @ 12:49:57 #216
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_134711594
Fijne klapdagen!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:46:44 #217
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134733746
Fijne feestdagen Toef, Dagoduck, TBakkert, Ivy_Mike en wallofdolls! Kortom, iedereen die regelmatig hier post. :)
pi_134738325
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef sonnyspek het volgende:
Fijne feestdagen Toef, Dagoduck, TBakkert, Ivy_Mike en wallofdolls! Kortom, iedereen die regelmatig hier post. :)
Jij ook *O* Al zijn de meeste dagen nu alweer voorbij -O- AZ - Heracles houden we in de peiling _O_
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:37:31 #219
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_134739926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 10:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Jij ook *O* Al zijn de meeste dagen nu alweer voorbij -O- AZ - Heracles houden we in de peiling _O_
Ja dat is waar, maar het gaat meer om het idee. :D En voor mij is elke dag een feest...! ( :') )

Ja dat houden we zeker, mischien nog kijken voor mensen uit dit topic die mee willen. :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:41:41 #220
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_134740042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef sonnyspek het volgende:
Fijne feestdagen Toef, Dagoduck, TBakkert, Ivy_Mike en wallofdolls! Kortom, iedereen die regelmatig hier post. :)
Ja jij ook!
pi_134741746
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:46 schreef sonnyspek het volgende:
Fijne feestdagen Toef, Dagoduck, TBakkert, Ivy_Mike en wallofdolls! Kortom, iedereen die regelmatig hier post. :)
Ik wens jullie ook een goed uiteinde en een goed nieuwjaar.
Ook namens Gertjan Verbeek. ^O^ :W
pi_134756929
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:40 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik wens jullie ook een goed uiteinde en een goed nieuwjaar.
Ook namens Gertjan Verbeek. ^O^ :W
_O_
pi_134872971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 20:58 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik geloof echt dat wij top drie materiaal hebben, maar wat gaat er fout?
Het middenveld met Ortiz en Gudelj is een van de betere van de eredivisie. Achterin en voorin ontbreekt het gewoon aan kwaliteit. Johansson die geen schim meer is van de rechtsback die hij aan het begin van het seizoen wel was, een linksbackpositie die zeer matig bezet is, een onzekere en grabbelende keeper en Viergever die op dit moment echt geen stap hogerop aan kan. Tel daar 2 matige buitenspelers bij op die nauwelijks scoren en een spits die 8 kansen nodig heeft voor 2 doelpunten en de malaise is compleet.
pi_134878406
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:59 schreef Hoekbank het volgende:

[..]

Het middenveld met Ortiz en Gudelj is een van de betere van de eredivisie. Achterin en voorin ontbreekt het gewoon aan kwaliteit. Johansson die geen schim meer is van de rechtsback die hij aan het begin van het seizoen wel was, een linksbackpositie die zeer matig bezet is, een onzekere en grabbelende keeper en Viergever die op dit moment echt geen stap hogerop aan kan. Tel daar 2 matige buitenspelers bij op die nauwelijks scoren en een spits die 8 kansen nodig heeft voor 2 doelpunten en de malaise is compleet.
Een elftal gaat nooit draaien als er een keeper staat die totaal geen vertrouwen, en nog belangrijker, geen rust uitstraalt. De LB positie is inderdaad een heel groot probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toefjes op 30-12-2013 16:21:57 ]
pi_134924914
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een elftal gaat nooit draaien als er een keeper staat die totaal geen vertrouwen, en nog belangrijker, geen rust uitstraalt. De LB positie is inderdaad een heel groot probleem.
Het krediet van Esteban lijkt mij inderdaad al een tijdje verspeeld. Tijd voor Yves de Winter in de goal.

En linksback is gewoon behelpen. Ik vind Viergever en Gouweleeuw een prima centrum, maar Gorter of Haps op linksback is ook geen zekerheidje. Heymans maar eens een keer aan het werk zetten?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')