abonnement Unibet Coolblue
pi_131805941
Volgens vele is 9/11 de Media Hoax van deze eeuw
het officiële rapport

Remembering 911- Live- Overcome

uit ons eigen fok dossier waar ik zelf nog mee gechat had, alleen dan onder andere username!

Amerika onder vuur

tijdschema
08:45 Eerste vliegtuig botst tegen toren WTC
09:03 Tweede vliegtuig crasht in de andere toren
09:18 FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht
09:21 Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid
09:40 FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot
09:43 Vliegtuig raakt het Pentagon aan de westkant
10:00 De zuidelijke toren van het WTC stort in
10:05 Het Witte Huis wordt geevacueerd
10:10 Een deel van het Pentagon stort in
10:10 Vliegtuig stort neer nabij Pittsburgh
10:35 Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid
10:29 De tweede toren van het WTC stort in
11:04 Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd
11:18 American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten
11:59 United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh
10:10 Een deel van het Pentagon stort in
13:44 Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen

9/11 er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.
- Hoe konden de gebouwen instorten.
- Waren er wel vliegtuigen.
- WTC7
- Controll demolition
- De slachtoffers
- Het pentagon
- Zit de overheid er achter
- De financiering
- CGI?

De nasleep
- Wie zat er achter was het Bin Laden met Al-Qaida
- Was het de overheid zelf?
- Of anders

Over deze en meerdere vragen en antwoorden zijn een aantal documentaires gemaakt een paar hiervan vind je hier onder.

Hieronder een aantal bekende docu's over 9/11.

9/11 in 5 minutes

September clues
9/11 Conspiracy Solved

Loose Change 9/11 3e editie

meer docu's

Nou zijn dit gewoon een aantal dingen die ik bij elkaar geraapt heb uit vorige topics.
dus FYI dit zijn niet mijn vragen maar vragen die vaker gesteld werden.

debunk video van september clues let op hier wordt niet alles debunked maar wel wat essentiële dingen.


Dus
houdt de Amerikaanse overheid wat achter.
Hebben ze het zelf gedaan, zijn er anderen die dit op hun geweten hebben!
Of is alles wat we zagen en hoorden en de gevolgen ervan wel daadwerkelijk gebeurd.

hieronder verder :)

OP ietsjes aangepast :+ .
Op lui hergebruikt door Oompaloompa.

Laatste posts vorige deel met als overkoepelend thema dat mensen niet begrijpen hoe impact werkt:

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 02:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

gast, ga je nu een stenen gebouw vergelijken met een stalen gebouw?
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:10 schreef Terecht het volgende:

[..]

Had ik niet ooit een sommetje aan jou voorgelelgd om dat uit te rekenen? THEFXR vs Isaac Newton! Are you ready to ruuuuuuuuuumble?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

ehm gewapend beton?
En stalen gebouw oke, maar niet overal is staal even dit plus ramen.
[ afbeelding ]

Als ik het goed begrijp, had vliegtuig er tegenaan moeten knallen en naar beneden moeten vallen?
Als een vogeltje tegen een raam?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 08:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok, pak een lepel, duw die tegen je arm. Whoa, huid is sterker dan metaal.
Pak nu een mes, ram dit zo hard mogelijk in je borstkas. Zou geen probleem moeten zijn want huid is sterker dan metaal.

Toch heb ik een vermoeden dat je het bovenstaande niet gelooft en al helemaal niet uit zal voeren. Graag uitleg waarom in situatie 1 metaal minder sterk is dan huid maar in situatie 2 sterker is dan huid.
Andere optie is hardnekkig negeren dat er dus blijkbaar een probleem met je logica is, en dan blijf ik bij mijn eerdere stelling :p
Ja doei.
pi_131805981
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat geldt andersom net zo goed.
Met mij kun je een prima discussie voeren, dacht ik zo. Ik zal niet pertinent alles wegwuiven en zal ook zeker de tegenargumenten goed bekijken. Echter, ik ga geen discussie meer aan met naysayers die alles wegwuiven een sport vinden.
pi_131806097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Met mij kun je een prima discussie voeren, dacht ik zo. Ik zal niet pertinent alles wegwuiven en zal ook zeker de tegenargumenten goed bekijken. Echter, ik ga geen discussie meer aan met naysayers die alles wegwuiven een sport vinden.
Zeg je nu dat ik een naysayer en wegwuivertje ben? Mijn goede naam wordt hier te grabbel gegooid.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:20:43 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131806118
quote:
15s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Zeg je nu dat ik een naysayer en wegwuivertje ben? Mijn goede naam wordt hier te grabbel gegooid.
Hij bedoelt onze CGI man :)
Niet jou ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131806138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Echter, ik ga geen discussie meer aan met naysayers die alles wegwuiven een sport vinden.
In BNW heb je tegenwoordig een select vriendenclubje die iedereen aanpakt die een BNW-achtig denkt. En ofwel word je op je plaats gezet, weggepest of geband, want het is natuurlijk fijn als je de mods meehebt.
Het lijkt wel een complot uitgevoerd door zij die nooit in een complot geloven 8-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:25:36 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131806254
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

In BNW heb je tegenwoordig een select vriendenclubje die iedereen aanpakt die een BNW-achtig denkt. En ofwel word je op je plaats gezet, weggepest of geband, want het is natuurlijk fijn als je de mods meehebt.
Het lijkt wel een complot uitgevoerd door zij die nooit in een complot geloven 8-)
valt reuze mee hoor, Maar er zijn een aantal Users, die de BNW rulebook gewoon negeren en daardoor geband worden, Er zijn over het algemeen een aantal users waar je heel goed mee kan discusieren zonder het er mee eens te zijn een J0kkebr0k is er een van :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131806261
quote:
[Wat vreemd. Het is alleen interessant als het in jouw straatje past. Wat doe je dan op FOK! en waarom blijf je niet op een forum met enkel gelijkgestemden waar je lekker kunt ja-knikken met elkaar?
Nee - de meeste hier hebben veel te veel vertrouw in t OCT en dat had ik 20 keer gehoord en gezien in 2 dagen naar 911 als ik dat wilde of niet.....dus, tis niks interressante - alleen 'parroting' van t OCT.
Dit is geen Brave New World tis Cowardly Old World.

En wat doet jij hier dan - je kan beter naar 'n lekker makkelijk Telegraaf forum.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131806398
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

In BNW heb je tegenwoordig een select vriendenclubje die iedereen aanpakt die een BNW-achtig denkt. En ofwel word je op je plaats gezet, weggepest of geband, want het is natuurlijk fijn als je de mods meehebt.
Het lijkt wel een complot uitgevoerd door zij die nooit in een complot geloven 8-)
Dat is typische internetdisscussiedynamiek. Als één partij het overwicht heeft, bijv omdat ze simpelweg met meer man in de discussie zitten, dan is de drempel voor medestanders erg laag om ook hun jaknikkende zegje te doen, want de kans dat je wordt aangevallen is toch minimaal en anders worden de hete kooltjes wel door je vriendjes uit het vuur gehaald. Ik ben momenteel ook actief in het libertarisme topic (libertariers ), daar zie je hetzelfde fenomeen.
pi_131806512
Wat is dan eigenlijk een Nay-sayer...?

als ik een lijstje stellingen opsom rondom 11 september complotgedachtes warin ik zelf ook veel geloofwaardigheid hecht, kom ik een end..

• Dat de amerikaanse regering zeker rekening gehouden heeft met een aanslag op het WTC, voorkennis had van aanslagen mbhv passagiersvliegtuigen op amerikaanse gebouwen.
• Dat het twijfelachtig is of Al Qaeda en Osama Bin Laden werkelijk als de hoofdverantwoordelijke gehouden kan worden... iig Bin laden bv niet te veroordelen is op basis van het bewijs dat de amerikanen momenteel hebben.
• Dat de ameerikaanse regering probeerde volop politiek nut te slaan uit de aanslagen, ook bv het welbewust gebruikte om via leugens, propaganda en bedrog een oorlog tegen Irak te starten.
• Dat er behoorlijk grote voorkennis was bij inlichtingendiensten, genoeg om te denkend at dat zeker tot op hoger niveau bekend moest zijn geweest dat er 'iets stond te gebeuren'
• dat in de nasleep van 11 september er ook onderzoek gedaan is met bewuste voorgaves om mensen politiek te 'beschutten' en dus geen vrije objectieve waarheidsbevinding

Waar het bij mij stopt zijn echter theorieen over CGI, over Hologrammen, virtuele niet bestaande slachtoffers die helemaal 'uitgedacht' zijn... en ook voor het gebruik van explosieven en gecontroleerde demolitie, of dat nu WTC1 en 2 is (wat door alle experts als totaal onmogelijk erkend wordt, ook bv experts die wel denken dat dat bij WTC-7 gebruikt kan zijn) maar ook WTC7 zelf.

Wel jammer is dat veel discusies over het thema, die me zeker ook intersseren en ook mij de mogelijkheid geven een bestaande mening te veranderen, vaak grotendeels ge-controleerd lijken te worden door de meest 'extreme' complot-theorieen.. mensen die in de meest vreemde rariteiten lijken te geloven alsof het een religie is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_131806524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:34 schreef RM-rf het volgende:
Wat is dan eigenlijk een Nay-sayer...?

als ik een lijstje stellingen opsom rondom 11 september complotgedachtes warin ik zelf ook veel geloofwaardigheid hecht, kom ik een end..

- Dat de amerikaanse regering zeker rekening gehouden heeft met een aanslag op het WTC, voorkennis had van aanslagen mbhv pasagiersvliegtuigen op amrikaanse gebouwen.
- Dat het twijfelachtig is of Al Qaeda en Osama Bin Laden werkelijk als de hoofdverantwoordelijke gehouden kan worden... iig Bin laden bv niet te veroordelen is op basis van het bewijs dat de amerikanen hebben
- Dat de ameerikaanse regering probeerde volop politiek nut te slaan uit de aanslagen, ook bv het welbewust gebruikte om via leugens, propaganda en bedrog een oorlog tegen Irak te starten.
- Dat er behoorlijk grote voorkennis was bij inlichtingendiensten, genoeg om te denkend at dat zeker tot op hoger niveau bekend moest zijn geweest dat er 'iets stond te gebeuren'
- dat in de nasleep van 11 september er ook onderzoek gedaan is met bewuste voorgaves om mensen politiek te 'beschutten' en dus geen vrije objectieve waarheidsbevinding

Waar het bij mij stopt zijn echter theorieen over CGI, over Hologrammen, virtuele niet bestaande slachtoffers die helemaal 'uitgedacht' zijn... en ook voor het gebruik van explosieven en gecontroleerde demolitie, of dat nu WTC1 en 2 is (wat door alle experts als totaal onmogelijk erkend wordt, ook bv experts die wel denken dat dat bij WTC-7 gebruikt kan zijn) maar ook WTC7 zelf.

Wel jammer is dat veel discusies over het thema, die me zeker ook intersseren en ook mij de mogelijkheid geven een bestaande mening te veranderen, vaak grotendeels ge-controleerd lijken te worden door de meest 'extreme' complot-theorieen.. mensen die in de meest vreemde rariteiten lijken te geloven alsof het een religie is.
Eens.
Ja doei.
pi_131806586
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

valt reuze mee hoor, Maar er zijn een aantal Users, die de BNW rulebook gewoon negeren en daardoor geband worden, Er zijn over het algemeen een aantal users waar je heel goed mee kan discusieren zonder het er mee eens te zijn een J0kkebr0k is er een van :)
Hohoho - zegt de man die ontkent dat Hitler was gefinanceerd door buitenlandse geld en denkt dat Agent Orange 'maar' 'n herbicide is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:43:36 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131806687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hohoho - zegt de man die ontkent dat Hitler was gefinanceerd door buitenlandse geld en denkt dat Agent Orange 'maar' 'n herbicide is.
Ik ben tenminste man genoeg om te zeggen dat ik een keer fout zit. ;) bij het Agent Orange gedeelte dan, de finaciering van Hitler, had hij te danken aan zijn partij genoten verkoop boek (mein kampf) en de familie Hanfstaengl.
Ik heb het niet niet over de Partij ik heb het over de heer Hitler himself ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131806823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik ben tenminste man genoeg om te zeggen dat ik een keer fout zit. ;) bij het Agent Orange gedeelte dan, de finaciering van Hitler, had hij te danken aan zijn partij genoten verkoop boek (mein kampf) en de familie Hanfstaengl.
Ik heb het niet niet over de Partij ik heb het over de heer Hitler himself ;)
Laat maar - maakt toch geen reet uit.

Je hebt zelf gezegd dat je twijfels heb over sommige aspecten van 911 maar je durft niet verder te gaan.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131806923
Heeft niets met durven te maken, eerder met een blik die open genoeg is om zowel te twijfelen als bepaalde zaken te accepteren in plaats van de oogkleppen die alles 100% als nep (en onmogelijk) willen zien. Zie ook de post van RM-rf.
Ja doei.
pi_131807445
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft niets met durven te maken, eerder met een blik die open genoeg is om zowel te twijfelen als bepaalde zaken te accepteren in plaats van de oogkleppen die alles 100% als nep (en onmogelijk) willen zien. Zie ook de post van RM-rf.
Tuurlijk heeft het wat te maken met durven te denken.....tis veiliger en makkelijker te accepteren wat er gewoon vermeld wordt (meestal van media hoeren van de echte criminelen achter 911)
Als iemand denkt dat er iets fout is met t 911 verhaal dan moet je je hele politiek en wereld denkbeeld veranderen.....want je kan niet meer zoveel vertrouw hebben in bepaalde organisaties die zijn bedoeld om onze te informeren enz. media(als dat TV,tinternet maakt niet uit) politicos,militaire,security agencies,alles.

I'll expect another underhand remark about taking courses in the Dutch language now shall I? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131807499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het wat te maken met durven te denken.....tis veiliger en makkelijker te accepteren wat er gewoon vermeld wordt (meestal van media hoeren van de echte criminelen achter 911)
Als iemand denkt dat er iets fout is met t 911 verhaal dan moet je je hele politiek en wereld denkbeeld veranderen.....want je kan niet meer zoveel vertrouw hebben in bepaalde organisaties die zijn bedoeld om onze te informeren enz. media(als dat TV,tinternet maakt niet uit) politicos,militaire,security agencies,alles.

I'll expect another underhand remark about taking courses in the Dutch language now shall I? :)
Ok, stel je doet dat. En dan? Wat is dan de volgende stap?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:35:11 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131808294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laat maar - maakt toch geen reet uit.

Je hebt zelf gezegd dat je twijfels heb over sommige aspecten van 911 maar je durft niet verder te gaan.
Enig idee wie die mooie OP heeft gemaakt? :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131808356
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft het wat te maken met durven te denken.....tis veiliger en makkelijker te accepteren wat er gewoon vermeld wordt
Waarom doe je het dan de hele tijd?
Conscience do cost.
pi_131812679
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ok, stel je doet dat. En dan? Wat is dan de volgende stap?
Dat ligt eraan hoeveel tijd and geduld om verder te gaan zoeken.
Ik was 'n beetje betrokken bij The Truth Movement jaren terug maar ik had altijd m'n twijfels over hoe waardevolle het is. Ik heb zeker heel aardig,echt geniale,intelligente mensen ontmoeten in t 'Truth' Movement....en het idee dat ze zijn allemaal 'complot gekkies'of 'alu-hoedjes' die wonen in kleine donker grotten is echt totaal onzin....en dat is ook 'n idee dat is verspreiden door t MSM.....misschien is dat ook waarom sommige mensen zijn niet zo open met hun mening over 911...misschien zijn ze bang dat ze worden ook gek,paranoid enz. genoemde.
Dan kwam ik achter dat er zijn wel 'n paar figuren die zijn niet te vertrouwen en heeft wel grote leugens vertelt - voor sommige tis hun taak om mensen te misleiden.

Ik besteed niet zoveel tijd over niet meer,maar als ik ben in de kroeg of zo en iemand wilde over praten,doe ik graag :) En daarom heb ik 'n goede kleine demograph. Ik weet van zeker dat er zijn meer mensen dan je zou verwachten die zijn wel op de hoogte van wat is en wat niet is gebeuren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:27:04 #20
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_131812822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heel fijn - maar vind je vind het normaal dat er zijn zo weinig geregistreed?
Ik vind t raar - maar misschien is dat mijne 'suspicious mind'.
Dat is normaal ja en overigens ook al vaker aan bod gekomen in dit topic.

Op onderstaande twee pagina's wordt uitgebreidere uitleg gegeven:

http://projects.scrippsnews.com/story/why-are-3000/
http://www.wcpo.com/dpp/n(...)ederal-death-records
pi_131812878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoeveel tijd and geduld om verder te gaan zoeken.
Ik was 'n beetje betrokken bij The Truth Movement jaren terug maar ik had altijd m'n twijfels over hoe waardevolle het is. Ik heb zeker heel aardig,echt geniale,intelligente mensen ontmoeten in t 'Truth' Movement....en het idee dat ze zijn allemaal 'complot gekkies'of 'alu-hoedjes' die wonen in kleine donker grotten is echt totaal onzin....en dat is ook 'n idee dat is verspreiden door t MSM.....misschien is dat ook waarom sommige mensen zijn niet zo open met hun mening over 911...misschien zijn ze bang dat ze worden ook gek,paranoid enz. genoemde.
Dan kwam ik achter dat er zijn wel 'n paar figuren die zijn niet te vertrouwen en heeft wel grote leugens vertelt - voor sommige tis hun taak om mensen te misleiden.

Ik besteed niet zoveel tijd over niet meer,maar als ik ben in de kroeg of zo en iemand wilde over praten,doe ik graag :) En daarom heb ik 'n goede kleine demograph. Ik weet van zeker dat er zijn meer mensen dan je zou verwachten die zijn wel op de hoogte van wat is en wat niet is gebeuren.
Dat is nu eenmaal het stempel dat users op BNW krijgen. Doe je niks aan en moet je je schouders over ophalen.
Ik bedoel eigenlijk dat wanneer je er van overtuigd bent dat het allemaal in scene gezet is op 9/11 wat je dan met die 'wetenschap' doet. Zet dat je hele wereld op losse schroeven?
En hoe weet je wie je moet geloven?
Die schimmige blogs kunnen het toch ook mis hebben? Vaak zijn de dingen zo vergezocht.

En wat ik echt niet kan verteren is vicsims. Dan haak ik af.
pi_131813037
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En wat ik echt niet kan verteren is vicsims. Dan haak ik af.
Is wmb gewoon een niveautje holocaustontkenning.
Ja doei.
pi_131813358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is wmb gewoon een niveautje holocaustontkenning.
Ik vind het zo onbeschoft en gevoelloos. Maar ja, dan krijg je het verwijt dat je te emotioneel bent.
pi_131813490
Vrouwen :r
Ja doei.
pi_131813562
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouwen :r
Weg ermee :W
pi_131813624
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weg ermee :W
Nee joh.. muilkorfje zodat ze geen geluid meer maken en toetsenbordjes afpakken. :D
pi_131813697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee joh.. muilkorfje zodat ze geen geluid meer maken en toetsenbordjes afpakken. :D
Ook goed :Y
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:02:11 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131813814
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouwen :r
onlineF.png wait wut?
Kelly is that u? :o
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131814530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het zo onbeschoft en gevoelloos. Maar ja, dan krijg je het verwijt dat je te emotioneel bent.
Soms is t leven en dood, en waarheid en leugens onbeschoft en gevoelloos - dat snap ik heel goed.
En als jullie denken dat t 'gewoon makkelijk' is te geloven dan heb je t weer verkeerd.
Het blijft taboe eh om twijfels over slachtoffers te hebben.
People are capable of doing really shitty things in general- dat weten jullie ook dondersgoed of niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131814608
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is wmb gewoon een niveautje holocaustontkenning.
Er zijn zeker holocaust verhalen die niet kloppen.....maar ik ga daar niet in - tis illegaal. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131814671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn zeker holocaust verhalen die niet kloppen.....maar ik ga daar niet in - tis illegaal. :)
Fijn dat je nog even bevestigt dat je niet serieus te nemen bent en we eigenlijk immens medelijden met je moeten hebben. Tof.
Ja doei.
pi_131814701
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fijn dat je nog even bevestigt dat je niet serieus te nemen bent en we eigenlijk immens medelijden met je moeten hebben. Tof.
Er is ontkennen en revisie.
Ik denk dat er niemand is die heeft de holocaust ontkennen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131814735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn zeker holocaust verhalen die niet kloppen.....maar ik ga daar niet in - tis illegaal. :)
Nee hoor, het is niet meer illegaal. Op FOK wordt het alleen niet getolereerd.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 oktober 2013 @ 17:39:05 #34
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131814757
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, het is niet meer illegaal. Op FOK wordt het alleen niet getolereerd.
En gelijk heeft FOK!
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_131814971
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft niets met durven te maken, eerder met een blik die open genoeg is om zowel te twijfelen als bepaalde zaken te accepteren in plaats van de oogkleppen die alles 100% als nep (en onmogelijk) willen zien. Zie ook de post van RM-rf.
FYI: Dat heb ik nooit gezegd of gedacht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131815959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

FYI: Dat heb ik nooit gezegd of gedacht.
Wat is er niet nep aan 9/11 dan?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:40:11 #37
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_131816313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:
I'll expect another underhand remark about taking courses in the Dutch language now shall I? :)
Minor infelicities in a second language should be the least of your worries. Execrable mistakes in your attempts at abstract thought and laughable lacunae in your general knowledge warrant a more immediate anxiety.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_131818797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Minor infelicities in a second language should be the least of your worries. Execrable mistakes in your attempts at abstract thought and laughable lacunae in your general knowledge warrant a more immediate anxiety.
Zo hey... ik ben onder de indruk. :')
pi_131840148
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo hey... ik ben onder de indruk. :')
Ooh! So am I! I wasn't even aware that I was attempting abstract thought!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131840192
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:28 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wat is er niet nep aan 9/11 dan?
Moellijk.
Ik denk dat er waren 'n paar mensen op de victim list dat waren echte mensen maar ze hebben hun eigen dood gefaked.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 12:58:11 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131840407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Moellijk.
Ik denk dat er waren 'n paar mensen op de victim list dat waren echte mensen maar ze hebben hun eigen dood gefaked.
En de mensen die willen aangeven dat er wel een famillie lid van hun overleden is worden uitegmaakt voor CIA agent.

En het klopt wel dat mensen, hun eigen dood kunnen hebben ge-faked om zo hun bestaan te kunnen wissen, zal ff zoeken, heb dat wel eerder gehoord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:31:32 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_131841591
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Moellijk.
Ik denk dat er waren 'n paar mensen op de victim list dat waren echte mensen maar ze hebben hun eigen dood gefaked.
huh? Die snap ik niet
pi_131841676
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

huh? Die snap ik niet
Die zaten in het complot, en hebben zich bewust dood laten verklaren en zijn vast onder witness protection achtige omstandigheden ergens een nieuw leven begonnen.

Verder, overigens, als zoiets het plan was van de overheid, om mensen een nieuw leven te geven zodat ze zogenaamd slachtoffer kunnen zijn, dan moeten er toch ook mensen zijn die zo'n aanbod hebben afgeslagen omdat ze het absurd en onetisch vonden en hierover naar buiten zijn getreden?
Ja doei.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:36:23 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_131841743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die zaten in het complot, en hebben zich bewust dood laten verklaren en zijn vast onder witness protection achtige omstandigheden ergens een nieuw leven begonnen.

Verder, overigens, als zoiets het plan was van de overheid, om mensen een nieuw leven te geven zodat ze zogenaamd slachtoffer kunnen zijn, dan moeten er toch ook mensen zijn die zo'n aanbod hebben afgeslagen omdat ze het absurd en onetisch vonden en hierover naar buiten zijn getreden?
dat lijkt me wel ja dus waterdicht is zoiets nooit.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:36:31 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131841753
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

huh? Die snap ik niet
Mensen met torenhoge rekeningen.
die een nieuw leven beginnen en zich dus via toeval op deze manier een nieuw leven kunne starten, Moeilijk uit te pluizen maar heb van een geval gehoord, Ik geloof dat het in een History blad stond van een jaartje geleden. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:42:10 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_131841944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mensen met torenhoge rekeningen.
die een nieuw leven beginnen en zich dus via toeval op deze manier een nieuw leven kunne starten, Moeilijk uit te pluizen maar heb van een geval gehoord, Ik geloof dat het in een History blad stond van een jaartje geleden. ;)
Maar dan nog is zo'n operatie toch onuitvoerbaar? Je kunt toch niet een gedeelte van de stad het zwijgen opleggen door ze allemaal in een complot te betrekken? Zoveel mensen als daar elke dag kwamen. Zoveel mensen die daar wonen. Onmogelijk.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:46:59 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131842121
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dan nog is zo'n operatie toch onuitvoerbaar? Je kunt toch niet een gedeelte van de stad het zwijgen opleggen door ze allemaal in een complot te betrekken? Zoveel mensen als daar elke dag kwamen. Zoveel mensen die daar wonen. Onmogelijk.
1 a 2 personen die hem peren om zichzelf dood te laten verklaren ja.

3000 slachtoffers met in totaal 90 verschillende natinolaiteiten het bestaan van wissen.
Eh lijkt me heel sterk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131842123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dan nog is zo'n operatie toch onuitvoerbaar? Je kunt toch niet een gedeelte van de stad het zwijgen opleggen door ze allemaal in een complot te betrekken? Zoveel mensen als daar elke dag kwamen. Zoveel mensen die daar wonen. Onmogelijk.
Ik zie het al voor me :') _O-

Wil je je vakantie naar New York boeken voor de week van 10 - 17 september 2001, krijg je foutmeldingen op de websites van elk hotel:

quote:
Dear customer,

Due to a scheduled terrorist attack some major maintenance work all over the city center, New York City will be closed between 10 and 17 September 2001. Please reschedule your trip and visit us in the weeks before or after.

Sorry for the inconvenience.
Ja doei.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:49:42 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131842222
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me :') _O-

Wil je je vakantie naar New York boeken voor de week van 10 - 17 september 2001, krijg je foutmeldingen op de websites van elk hotel:

[..]

:D dat moet toch zo zijn?
Bedoel volgens september clues was het hele gebied ontruimt.
Zodat.......... en dan een film draaien op 26 msm camera's en 36 amateur beelden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:50:35 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_131842255
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zie het al voor me :') _O-

Wil je je vakantie naar New York boeken voor de week van 10 - 17 september 2001, krijg je foutmeldingen op de websites van elk hotel:

[..]

:D
pi_131842605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D
Ja, kommop :')_!
Ja doei.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:01:38 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_131842653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, kommop :')_!
Het is ook gewoon onmogelijk.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:03:16 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131842707
Niks is onmogelijk in hollywood o|O
de scene speelde zich alleen niet in hollywood af :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131842907
En de brief aan de omwonenden/mensen in kantoren.

quote:
Dearest New Yorker,

As you might have noticed, our infrastructure and aesthetic appeal (i.e. cleanliness of the buildings and the like) have dropped way below standard the last few years. In order to create an environment that allows for both the best living and working experience we can and want to offer you, it is necessary to relocate you, your families and your business for a restricted amount of time so that we can fix this problem as soon and quickly as possible. We know this is a lot to ask, but we prefer relocation on this larger scale in order to minimize the inconveniences. Furthermore, this large scale relocation will also function as an emergency evacuation simulation; this will help us improve evacuation plans for possible future disasters.

The week that is scheduled for this massive operation is 10 - 17 September 2001, and we aim at having the entire city cleared on September 10, 01.00am. Further instructions of where you will be relocated will follow soon. In the mean time, if you have any questions, please give us a call at 0900-112001.

Yours sincerely,

Mayor of New York City.
Ja doei.
pi_131842938
En ok, dan is dat gebeurd. En dan gebeurt er dit ('de aanslagen'). Wat doe je dan met al die mensen die onraad ruiken? Opsluiten in FEMA kampen? Of is iedereen gerelocate in een FEMA-kamp en daar nooit meer uitgekomen? :') :D! _O-
Ja doei.
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:16:39 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_131843161
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
En ok, dan is dat gebeurd. En dan gebeurt er dit ('de aanslagen'). Wat doe je dan met al die mensen die onraad ruiken? Opsluiten in FEMA kampen? Of is iedereen gerelocate in een FEMA-kamp en daar nooit meer uitgekomen? :') :D! _O-
Dit laatste denk ik.
pi_131843247
Ik zou bijna een filmscript schrijven. :')_!
Ja doei.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:25:38 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131843459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna een filmscript schrijven. :')_!
jup let wel ff op dat ze in een film het nummer 555 gebruiken en niet 0900 :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:31:37 #59
249559 crew  Lavenderr
pi_131843648
Ik heb natuurlijk weleens nagedacht of het een complot kon zijn maar ik stuit dan toch steeds weer op de onmogelijkheid van zo'n operatie.
Teveel mensen die moeten zwijgen, teveel mensen die er aan mee moeten doen. Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.

En wat te denken van de toevallige passanten op die dag?
Dus om dat te voorkomen zouden ze een stuk stad hermetisch af hebben moeten sluiten. Alsof dat niet opvalt.

En natuurlijk kunnen er best een paar dingen zijn die niet helemaal kloppen, maar dat 9/11 een hoax is? Ik geloof het niet.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:42:50 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131844005
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb natuurlijk weleens nagedacht of het een complot kon zijn maar ik stuit dan toch steeds weer op de onmogelijkheid van zo'n operatie.
Teveel mensen die moeten zwijgen, teveel mensen die er aan mee moeten doen. Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.

En wat te denken van de toevallige passanten op die dag?
Dus om dat te voorkomen zouden ze een stuk stad hermetisch af hebben moeten sluiten. Alsof dat niet opvalt.

En natuurlijk kunnen er best een paar dingen zijn die niet helemaal kloppen, maar dat 9/11 een hoax is? Ik geloof het niet.
Ja veel toevallig heden, En rare gebeurtenissen die dag , maar de users Dlocks en A-tuihek hebben heel wat dingen uitgelegd wat tot een helder beeld vormt.
De nasleep ervan 2 oorlogen de Daders zelf dat is een heel ander verhaal.
Voorals door de gebeurtenissen van de afgelopen maan in syrie.
Obama heeft gemeld een half jaar terug dat ze actie gaan ondernemen als Syrie gifgas wapens gebruikt heeft.
Het deed mij denken aan de Speech van Bush een dag na de aanslag.
Het volk wou toen actie en de verantwoordelijken zien branden, reden inval Irak en Afghanistan.
Inval Irak was gewoon te stupide voor woorden, de hele wereld wist dat het niet klopte wat de VS zei maar, iedereen wou wel van Saddam af, daarna Afghanistan, binnengevallen met wat duidelijkere motieven, maar in feite een kanslose inval, als je ziet hoe de Russen het daar verging, 25 Nederlandse Militairen omgekomen, en voor wat eigenlijk.
r.i.p
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:50:06 #62
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131894959
quote:
Deze documentaire (5 uur lang!) begint met de hypothese dat men wist dat terroristen een aanslag aan het voorbereiden waren (men liet het kortom gebeuren, net zoals bij Pearl Harbor volgens de maker van deze docu), en eindigt met de hypothese dat de Amerikaanse overheid alles zelf maar heeft gedaan. Toch claimt de maker dat beide hypotheses waar zijn.

Deze schizofrene houding kom ik telkens weer tegen bij truthers. Dit vraagt om een uitleg.
pi_131928427
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Deze schizofrene houding kom ik telkens weer tegen bij truthers. Dit vraagt om een uitleg.
The (half) Truth Movement is 'n grote afwijking van t waarheid.
Controlled opposition van hetzelfde gasten die heeft 911 wel gedaan.
Allemaal spelers in het grote 911 toneelstuk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 oktober 2013 @ 09:55:25 #64
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131928728
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

The (half) Truth Movement is 'n grote afwijking van t waarheid.
Controlled opposition van hetzelfde gasten die heeft 911 wel gedaan.
Allemaal spelers in het grote 911 toneelstuk.
Als ik jouw bijdragen lees moet ik altijd aan Asterix en Obelix denken. Zo'n 12 jaar geleden werd de hele Truth Movement bezet door overheidsspionnen van de Kwade Genius, de schurk achter 9/11. De héle Truth Movement? Nee, een kleine nederzetting genaamd het cluesforum bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Kwade Genius in de omringende internetfora bepaald niet gemakkelijk...
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:00:15 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131928821
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.

Ook,
Update: 15:58
Een derde vliegtuig heeft zich geboord in het Pentagon. Alle overheidsgebouwen en het Witte Huis worden op dit moment ontruimd. Wall Street is gesloten en de Amerikaanse Vloot is in verhoogde staat van paraatheid.

Overigens is er een claim vanuit Dubai gekomen van een Palestijnse extremistische en terroristische organisatie voor de aanslag binnengekomen.

Ben ik er niet achter welke groepering dit was :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131929191
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.

Ook,
Update: 15:58
Een derde vliegtuig heeft zich geboord in het Pentagon. Alle overheidsgebouwen en het Witte Huis worden op dit moment ontruimd. Wall Street is gesloten en de Amerikaanse Vloot is in verhoogde staat van paraatheid.

Overigens is er een claim vanuit Dubai gekomen van een Palestijnse extremistische en terroristische organisatie voor de aanslag binnengekomen.

Ben ik er niet achter welke groepering dit was :{
Het is wel bekend.
Als ze bewijs hebben tegen hem,waarom is deze man niet voor 'n rechtbank gekomen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131929223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.
imho heb je 'r geen duizenden bij nodig, 19 is voldoende toch ? ;) Ik snap dat niet zo goed, als anderen het doen kan het met 19 mensen, maar als het door de US govt gedaan zou worden zijn er opeens duizenden mensen nodig ?

Je zou de dood van dwarsliggers natuurlijk wat kunnen bespoedigen ?
http://usahitman.com/wbdct911/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:17:44 #68
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131929245
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.
De naam van Osama bin Laden (OBL) was bekender en hij stond aan het 'hoofd' van al qaida, voor zover je daarover kan spreken. Het was voor de Amerikanen marketing technisch gezien interessanter om de aanslag op OBL te pinnen. Het is waar dat 9/11 uit de koker van de Khalid Sheik Mohammed (KSM) komt. Zijn neef Ramzi Yousef had in 1993 al een bomaanslag gepleegd op de twin towers. In 1995 bedacht KSM samen met Ramzi Yousef het zogenaamde Bojinka plot, de voorloper van 9/11. Het idee was om onder meer 11 Amerikaanse vliegtuigen boven de stille oceaan op te blazen, en een vliegtuig in de CIA headquarters te rammen. OBL financierde de operatie, maar het plot mislukte voortijdig (waarom weet ik niet meer). Daarna is men gaan werken aan 9/11. Als ik het me goed herinner van de boeken die ik gelezen heb, wilde KSM opnieuw verder met het Bojinka plan maar dat vond OBL te riskant. Uiteindelijk is men op het plan van 9/11 uitgekomen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:19:58 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131929296
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is wel bekend.
Als ze bewijs hebben tegen hem,waarom is deze man niet voor 'n rechtbank gekomen.
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.

BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131929324
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

De naam van Osama bin Laden (OBL) was bekender en hij stond aan het 'hoofd' van al qaida, voor zover je daarover kan spreken. Het was voor de Amerikanen marketing technisch gezien interessanter om de aanslag op OBL te pinnen. Het is waar dat 9/11 uit de koker van de Khalid Sheik Mohammed (KSM) komt. Zijn neef Ramzi Yousef had in 1993 al een bomaanslag gepleegd op de twin towers. In 1995 bedacht KSM samen met Ramzi Yousef het zogenaamde Bojinka plot, de voorloper van 9/11. Het idee was om onder meer 11 Amerikaanse vliegtuigen boven de stille oceaan op te blazen, en een vliegtuig in de CIA headquarters te rammen. OBL financierde de operatie, maar het plot mislukte voortijdig (waarom weet ik niet meer). Daarna is men gaan werken aan 9/11. Als ik het me goed herinner van de boeken die ik gelezen heb, wilde KSM opnieuw verder met het Bojinka plan maar dat vond OBL te riskant. Uiteindelijk is men op het plan van 9/11 uitgekomen.
Zeggen ze.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131929377
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.

BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man. ;)
Ze hebben niet genoeg bewijs anders hadden ze weer 'n grote sensationalistische rechtzaak van gemaakt.
Misschien bestaat die vent niet eens....het kan dat ie gewoon nog 'n speler is in het toneelstuk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:29:36 #72
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131929536
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zeggen ze.
En jij zegt dat je in een striptekening leeft. Dag hoor. :')
  maandag 7 oktober 2013 @ 10:42:41 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131929848
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ze hebben niet genoeg bewijs anders hadden ze weer 'n grote sensationalistische rechtzaak van gemaakt.
Misschien bestaat die vent niet eens....het kan dat ie gewoon nog 'n speler is in het toneelstuk.
Dus, welke regisseur zit er dan achter? Nolan, Spielberg, Bay <- laatste is wel goed in veel explosies en special effects O-)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131930051
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus, welke regisseur zit er dan achter? Nolan, Spielberg, Bay <- laatste is wel goed in veel explosies en special effects O-)
Met goeie software en 'n korte cursus kunnen heel veel mensen 'wel goed' in special fx.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131930290
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.

BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man. ;)
Hij zit al ruim 10 jaar in Guantanamo Bay en de meeste bekentenissen die hij gedaan heeft zijn onder marteling tot stand gekomen, die man is zo vaak gewaterboard dat hij zwemvliezen tussen zn vingers is gaan krijgen...

Overigens is al bewezen dat bepaald bekentenissen van KSM domweg onmogelijk zijn, er zitten ongerijmdheden in die bepaalde personen op plaatsen zetten die op dat moment nooit daar konden zijn en men vermoed dat onder invloed van de martelingen KSM ook gewoonweg naar de mond van zijn verjoorders is gaan praten en dingen toegegeven heeft die niet noodzakelijk waar waren of heel anders in elkaar steken..

het is een van de belangrijke problemen bij het gebruik van marteling, de betrouwbaarheid van de getuigenissen die daardoor tot stand komt kan sterk betwijfeld worden... mensen roepen gewoon alles.
Het is hooguit een schijnnut voor bepaalde politieke heersers die bv een schijn willen wekken dingen 'opgelost' te hebben, maar geen onjectieve vorm van waarheidsvinding.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:16:50 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131930651
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Hij zit al ruim 10 jaar in Guantanamo Bay en de meeste bekentenissen die hij gedaan heeft zijn onder marteling tot stand gekomen, die man is zo vaak gewaterboard dat hij zwemvliezen tussen zn vingers is gaan krijgen...
:D sorry grappig.

Maar je hebt zeker gelijk de bekentenis stamt uit 2007, en hij is meen ik in 2002 opgepakt.

Over het CGI gedeelte heeft mr Tingo wel gelijk het is wel mogelijk om zoiets in elkaar te flansen.

Nu kan iedereen dat wel maken, met heel veel oefenen, genoeg vrienden die in dat wereldje zitten, maar de software toen en nu, de pc's toen en nu, pas sinds dit decenia is het pas mogelijk om echt iets waarheidsgetrouw te maken via CGI dat het daadwerkelijk relistisch lijkt.
En dan nog krijg je dit soort dingen hieronder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131930686
Technisch gezien is 't mogelijk. Practisch alleen niet.
Ja doei.
pi_131930734
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Technisch gezien is 't mogelijk. Practisch alleen niet.
Oh dus - ze hebben wel t technologie maar zoiets zullen ze nooit doen.
Ja , dag!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131930744
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus - ze hebben wel t technologie maar zoiets zullen ze nooit doen.
Ja , dag!
En de brief aan de omwonenden/mensen in kantoren.

quote:
Dearest New Yorker,

As you might have noticed, our infrastructure and aesthetic appeal (i.e. cleanliness of the buildings and the like) have dropped way below standard the last few years. In order to create an environment that allows for both the best living and working experience we can and want to offer you, it is necessary to relocate you, your families and your business for a restricted amount of time so that we can fix this problem as soon and quickly as possible. We know this is a lot to ask, but we prefer relocation on this larger scale in order to minimize the inconveniences. Furthermore, this large scale relocation will also function as an emergency evacuation simulation; this will help us improve evacuation plans for possible future disasters.

The week that is scheduled for this massive operation is 10 - 17 September 2001, and we aim at having the entire city cleared on September 10, 01.00am. Further instructions of where you will be relocated will follow soon. In the mean time, if you have any questions, please give us a call at 0900-112001.

Yours sincerely,

Mayor of New York City.
Ja doei.
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:27:16 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131930910
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En de brief aan de omwonenden/mensen in kantoren.

[..]

False ... in de VS begint telefoon nummer altijd met 555 :P

Of ze moeten gewoon half miljoen blindoeken uitgedeeld hebben aan alle kantoren om het WTC.
En alle hoge flatgebouwen etc...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131930970
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

False ... in de VS begint telefoon nummer altijd met 555 :P

Of ze moeten gewoon half miljoen blindoeken uitgedeeld hebben aan alle kantoren om het WTC.
En alle hoge flatgebouwen etc...
De garp van het telefoonnummer niet zien ;(

0900-11 2001
Ja doei.
pi_131930981
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met goeie software en 'n korte cursus kunnen heel veel mensen 'wel goed' in special fx.
Nee. Gewoon nee.
  Moderator maandag 7 oktober 2013 @ 11:39:45 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_131931283
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 10:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Met goeie software en 'n korte cursus kunnen heel veel mensen 'wel goed' in special fx.
Van 9 tot 11.
pi_131931285
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Technisch gezien is 't mogelijk. Practisch alleen niet.
een beetje een kosten-baten analyse...

hoeveel seconden film moeten gerenderd worden, hoe exact, welke resolutie en welke toepassing en hierbij zou de extreme geheimhouding ook nog lastig zijn... weinig creatieven die zulke dingen doen hebben zin veel tijd en moeite te steken in een project waarvoor ze geen krediet kunnen eisen...

Als Hollywood zulke dingen doet, zouden ze toch minimaal drie 'The Makings of...' documentaire's en promo's eruit willen slepen.. en zou die en die Art-Director, en een aantal rendering engineers volop zelfreclame maken met welke taak zijn nu exact binnen dit grote en succesvolle project hadden.

Om niet te vergeten in de aankongingen en bioscooptrailers : "From the People who brought you September 11 and The Fall of The World Trade Tower 7, now a CGI-comedy about a funny little fighter airplane that flies into buildings for fun"

Overigens, opvallend ook dat juist Hollywood een van de eerste grote slachtoffers was van 11 september... direkt na de aanslagen zakten de bioscoopbezoeken in, werden enkele dure bioscoopfilms uitgesteld qua release en ontdekte Hollywood ook dat bijna per direkt de 'smaak' van de bioscoopbezoeker compleet omwentelde, van eerder comedy en menselijke films naar helden-epossen en superheld-films ... iets dat Hollywood niet voorzien had en pas ongeveer 6 maanden later oppikte.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:50:57 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131931596
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

een beetje een kosten-baten analyse...

hoeveel seconden film moeten gerenderd worden, hoe exact, welke resolutie en welke toepassing en hierbij zou de extreme geheimhouding ook nog lastig zijn... weinig creatieven die zulke dingen doen hebben zin veel tijd en moeite te steken in een project waarvoor ze geen krediet kunnen eisen...

Als Hollywood zulke dingen doet, zouden ze toch minimaal drie 'The Makings of...' documentaire's en promo's eruit willen slepen.. en zou die en die Art-Director, en een aantal rendering engineers volop zelfreclame maken met welke taak zijn nu exact binnen dit grote en succesvolle project hadden.

Om niet te vergeten in de aankongingen en bioscooptrailers : "From the People who brought you September 11 and The Fall of The World Trade Tower 7, now a CGI-comedy about a funny little fighter airplane that flies into buildings for fun"

Overigens, opvallend ook dat juist Hollywood een van de eerste grote slachtoffers was van 11 september... direkt na de aanslagen zakten de bioscoopbezoeken in, werden enkele dure bioscoopfilms uitgesteld qua release en ontdekte Hollywood ook dat bijna per direkt de 'smaak' van de bioscoopbezoeker compleet omwentelde, van eerder comedy en menselijke films naar helden-epossen en superheld-films ... iets dat Hollywood niet voorzien had en pas ongeveer 6 maanden later oppikte.
Dat niet alleen ook het Vliegverkeer de beurzen kelderden.
Agh het land werd er gelijk in een klap beter van :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131931611
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]

een beetje een kosten-baten analyse...

hoeveel seconden film moeten gerenderd worden, hoe exact, welke resolutie en welke toepassing en hierbij zou de extreme geheimhouding ook nog lastig zijn... weinig creatieven die zulke dingen doen hebben zin veel tijd en moeite te steken in een project waarvoor ze geen krediet kunnen eisen...

Als Hollywood zulke dingen doet, zouden ze toch minimaal drie 'The Makings of...' documentaire's en promo's eruit willen slepen.. en zou die en die Art-Director, en een aantal rendering engineers volop zelfreclame maken met welke taak zijn nu exact binnen dit grote en succesvolle project hadden.

Om niet te vergeten in de aankongingen en bioscooptrailers : "From the People who brought you September 11 and The Fall of The World Trade Tower 7, now a CGI-comedy about a funny little fighter airplane that flies into buildings for fun"

Overigens, opvallend ook dat juist Hollywood een van de eerste grote slachtoffers was van 11 september... direkt na de aanslagen zakten de bioscoopbezoeken in, werden enkele dure bioscoopfilms uitgesteld qua release en ontdekte Hollywood ook dat bijna per direkt de 'smaak' van de bioscoopbezoeker compleet omwentelde, van eerder comedy en menselijke films naar helden-epossen en superheld-films ... iets dat Hollywood niet voorzien had en pas ongeveer 6 maanden later oppikte.
quote:
Hollywood expected to be punished. Instead, it was drafted. Only days after the terror attacks, the Pentagon-funded Institute for Creative Technologies at the University of Southern California convened several meetings with filmmakers

On the other hand, according to the October 3 Washington Post, video stores were enjoying “huge rentals of heroic combat movies” with Rambo and Die Hard With a Vengeance “flying off Blockbuster shelves.”
http://www.thelmagazine.c(...)ged-hollywood?page=2
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 7 oktober 2013 @ 11:56:54 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131931726
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De garp van het telefoonnummer niet zien ;(

0900-11 2001
De grap zag ik wel!
De garp ( GARP - Global Association of Risk Professionals) kon ik er niet uithalen :P
Leuke brieven maak je doe je dat ook voor je werk, moet binnen kort nog ff leuek brief sturen naar mijn huisbaas, kan je vast mee helpen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131932489
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat niet alleen ook het Vliegverkeer de beurzen kelderden.
Agh het land werd er gelijk in een klap beter van :)
Bepaalde groepen, vooral in het MIcomplex werden er wel degelijk beter van. Precies die groepen die de middelen hebben om 9-11 te laten gebeuren of uit te voeren.

quote:
Winners

While most companies would see their stock valuations decline in the wake of the attack, those in the business of supplying the military would see dramatic increases, reflecting the new business they were poised to receive.
http://911research.wtc7.net/sept11/stockputs.html#weapons

It is widely known that the profits of oil and gas companies and of weapons manufacturers soared in the years immediately after 9/11/01, largely as a consequence of the invasions and occupations of Afghanistan and Iraq, both of which were predicated on the myth that al Qaeda perpetrated the attack.
http://911review.com/motive/profits.html
Dat de onderlaag hard getroffen werd was allemaal prima, meer kanonnenvlees.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_131932841
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 11:51 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Tis goed gedocumenteerd dat Hollywood en t militaire zijn dikke vrienden sinds 'moving pictures' waren uitgevonden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:00:26 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131933355
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 12:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis goed gedocumenteerd dat Hollywood en t militaire zijn dikke vrienden sinds 'moving pictures' waren uitgevonden.
Alleen als het positief was voor het leger inderdaad.
In dit geval juist niet, geen jachtvliegtuigen die ingrepen.
Er was een 2 tal F15's maar in de lucht vlak nadat het eerste gebouw geraakt werd.
Daarna werden alsnog weinig vliegtuigen ingezet.
Dus de grootste luchtvloot ter wereld zo'n beetje heeft flink gefaalt die dag.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131933445
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Alleen als het positief was voor het leger inderdaad.
In dit geval juist niet, geen jachtvliegtuigen die ingrepen.
Er was een 2 tal F15's maar in de lucht vlak nadat het eerste gebouw geraakt werd.
Daarna werden alsnog weinig vliegtuigen ingezet.
Dus de grootste luchtvloot ter wereld zo'n beetje heeft flink gefaalt die dag.
Dat is idd wat men de massa wil laten geloven.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:09:20 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131933589
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:03 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dat is idd wat men de massa wil laten geloven.
Oke, hoe denk jij dat dit allemaal gebeurt is deze welbekende dag in de geschiedenis? :)
Er zijn zoveel verschillende theorieën, wat er nou precies gebeurt is die dag.

Ze hadden, beter de overige vliegtuigen de lucht uit kunnen knallen.
Misschien is flight united 93 wel uit de lucht geknalt maar houden ze dat liever geheim, want is niet zo cool als de VS hun eigen vliegtuigen uit de lucht knalt natuurlijk :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:25:35 #93
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131934082
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke, hoe denk jij dat dit allemaal gebeurt is deze welbekende dag in de geschiedenis? :)
Er zijn zoveel verschillende theorieën, wat er nou precies gebeurt is die dag.

Ze hadden, beter de overige vliegtuigen de lucht uit kunnen knallen.
Misschien is flight united 93 wel uit de lucht geknalt maar houden ze dat liever geheim, want is niet zo cool als de VS hun eigen vliegtuigen uit de lucht knalt natuurlijk :P
Ik denk dat de luchtmacht het als een overwinning zou beschouwen, dan lukte ze tenminste nog iets die dag. Als flight 93 zou zijn neergeschoten dan was dat echt wel naar buiten gebracht vermoed ik. Dat is immers waar het volk (ook de truthers) om vraagt: waarom zijn de gekaapte vluchten niet voortijdig onderschept? In die vraag zit al besloten dat de uitkomst, in het uiterste geval het neerhalen van die vluchten, acceptabel zou zijn geweest.
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:29:45 #94
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131934203
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk dat de luchtmacht het als een overwinning zou beschouwen, dan lukte ze tenminste nog iets die dag. Als flight 93 zou zijn neergeschoten dan was dat echt wel naar buiten gebracht vermoed ik. Dat is immers waar het volk (ook de truthers) om vraagt: waarom zijn de gekaapte vluchten niet voortijdig onderschept? In die vraag zit al besloten dat de uitkomst, in het uiterste geval het neerhalen van die vluchten, acceptabel zou zijn geweest.
Ja misschien wel, maar wat klinkt er beter, vliegtuig neergeknalt door F15/F16 of heldhaftige passagiers die vliegtuig overnemen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:34:45 #95
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131934366
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar wat klinkt er beter, vliegtuig neergeknalt door F15/F16 of heldhaftige passagiers die vliegtuig overnemen :P
Het laatste natuurlijk. Maar stel het eerste is waar, waarom zou je dan die waarheid verbergen als je daar zelf goed uitkomt en het een acceptabele uitkomst wordt gevonden? Wat levert dat nu precies op? De gebeurtenissen in NY overschaduwen die in Shanksville en bij het Pentagon sowieso. Het idee dat de Amerikaanse overheid de werkelijkheid omtrent flight 93 heeft geromantiseerd slaat imo nergens op. Het evt profijt is marginaal vergeleken met de risico's en de moeite die het vereist.
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:43:18 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131934590
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja misschien wel, maar wat klinkt er beter, vliegtuig neergeknalt door F15/F16 of heldhaftige passagiers die vliegtuig overnemen :P
Waarom niet beide? Had het Pentagon vliegtuig dan door straaljagers neer laten halen. Zijn de 'gewone burgers' helden en de US military.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131934592
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:25 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik denk dat de luchtmacht het als een overwinning zou beschouwen, dan lukte ze tenminste nog iets die dag. Als flight 93 zou zijn neergeschoten dan was dat echt wel naar buiten gebracht vermoed ik. Dat is immers waar het volk (ook de truthers) om vraagt: waarom zijn de gekaapte vluchten niet voortijdig onderschept? In die vraag zit al besloten dat de uitkomst, in het uiterste geval het neerhalen van die vluchten, acceptabel zou zijn geweest.
Het officiele verhaal geeft toch de luchtmacht niet de schuld maar de FAA ?
Het trage handelen van de FAA maakt alle verwijten richting NORAD en Co waardeloos. Dat heb jij mij ook vaker voor de voeten geworpen, de US air force kon niks doen omdat de FAA ze niet inlichtte. Toch ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:06:29 #98
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131935276
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het officiele verhaal geeft toch de luchtmacht niet de schuld maar de FAA ?
Het trage handelen van de FAA maakt alle verwijten richting NORAD en Co waardeloos. Dat heb jij mij ook vaker voor de voeten geworpen, de US air force kon niks doen omdat de FAA ze niet inlichtte. Toch ?
Tussen de FAA en NORAD zat volgens mij ook nog de NMCC, en daar ging ook van alles mis. De FAA lichtte NORAD bijv pas in over flight 93 nadat het al neergestort was, terwijl de FAA 24 minuten voor het neerstorten van flight 93 al signalen had gekregen dat het vliegtuig gekaapt was. Ik had ooit eens een tabel bij de hand waarin de tijdlijnen van de gekaapte vluchten, de FAA en NORAD beschreven stond, ik zal die proberen op te zoeken (het is alweer een tijdje geleden dat ik dit uitgezocht heb).
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:08:31 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131935330
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 13:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het officiele verhaal geeft toch de luchtmacht niet de schuld maar de FAA ?
Het trage handelen van de FAA maakt alle verwijten richting NORAD en Co waardeloos. Dat heb jij mij ook vaker voor de voeten geworpen, de US air force kon niks doen omdat de FAA ze niet inlichtte. Toch ?
Ja zoiets, of het zijn gewoon ontzettende klungels, ik bedoel.. de manier waarop de USSAF neergezet word in film dat ze binnen een paar minuten kunnen reageren op een vliegtuig hijacking , is in werkelijkheid gewoon bagger.
in de situatie zou het zo moeten zijn, bij vermoeden van een vliegtuig hijacking, wat in dit geval al beetje duidelijk was, de piloten reageerden niet na oproep, dan zou gelijk het eerste beste vliegveld met jachtvliegtuigen worden ingezet, dit zou normaal binnen enkele minuten moeten gebeuren , in plaats er van werden onbewapende vliegtuigen gestuurd die al in de lucht waren, en pas een uur later werden daadwerkelijk bewapende vliegtuigen er op uit gestuurd.

About an hour after the Sept. 11 attacks began, the 177th received orders to send up fully armed F-16s in response.[
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:17:27 #100
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131935563
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja zoiets, of het zijn gewoon ontzettende klungels, ik bedoel.. de manier waarop de USSAF neergezet word in film dat ze binnen een paar minuten kunnen reageren op een vliegtuig hijacking , is in werkelijkheid gewoon bagger.
in de situatie zou het zo moeten zijn, bij vermoeden van een vliegtuig hijacking, wat in dit geval al beetje duidelijk was, de piloten reageerden niet na oproep, dan zou gelijk het eerste beste vliegveld met jachtvliegtuigen worden ingezet, dit zou normaal binnen enkele minuten moeten gebeuren , in plaats er van werden onbewapende vliegtuigen gestuurd die al in de lucht waren, en pas een uur later werden daadwerkelijk bewapende vliegtuigen er op uit gestuurd.

About an hour after the Sept. 11 attacks began, the 177th received orders to send up fully armed F-16s in response.[
Die jachtvliegtuigen die al in de lucht waren, waren in eerste instantie de lucht in gestuurd vanwege een kapingsmelding. Volgens mij zat er tussen de tijd dat NORAD voor het eerst melding kreeg van een kaping en het moment dat het eerste jachtvliegtuig de startbaan afreed 7 minuten. Omdat men niet precies wist waar het gekaapte vliegtuig zich bevond werden ze volgens standaardprocedure boven de oceaan gevlogen, precies de verkeerde kant op.
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:22:20 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131935710
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:17 schreef Terecht het volgende:

[..]

Die jachtvliegtuigen die al in de lucht waren, waren in eerste instantie de lucht in gestuurd vanwege een kapingsmelding. Volgens mij zat er tussen de tijd dat NORAD voor het eerst melding kreeg van een kaping en het moment dat het eerste jachtvliegtuig de startbaan afreed 7 minuten. Omdat men niet precies wist waar het gekaapte vliegtuig zich bevond werden ze volgens standaardprocedure boven de oceaan gevlogen, precies de verkeerde kant op.
Ja maar waren die ook bewapend, ik lees op wikipedia dat ze niks bij zich hadden en ik weet niet of die toestellen armed waren voor dogfights dus evt machine guns en zo.. wat ik begrijpt waren die niet bewapend en anders is het een beetje tegenstrijdig.
Ben daar niet zo in thuis
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:24:51 #102
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131935774
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar waren die ook bewapend, ik lees op wikipedia dat ze niks bij zich hadden en ik weet niet of die toestellen armed waren voor dogfights dus evt machine guns en zo.. wat ik begrijpt waren die niet bewapend en anders is het een beetje tegenstrijdig.
Ben daar niet zo in thuis
Volgens mij was het geen standaardprocedure om volledig bewapende straaljagers de lucht in te sturen bij een mogelijke kaping of contactverlies met de cockpit (kan het mis hebben - tijd geleden dat ik hier naar heb gekeken).
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:37:51 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131936115
Het beste artikel over de mislukte operatie van de Amerikaanse luchmacht om de gekaapte vluchten op 9/11 te onderscheppen, is een lang stuk in de Vanity Fair, waar ook delen van de gesprekken die dag tussen de FAA, NORAD en de straaljagerpiloten te beluisteren zijn:
http://www.vanityfair.com/politics/features/2006/08/norad200608

Als je íets van de response van de US Air Force op 9/11 wilt weten zou ik hier beginnen.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:01:28 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131936842
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Terecht het volgende:
Het beste artikel over de mislukte operatie van de Amerikaanse luchmacht om de gekaapte vluchten op 9/11 te onderscheppen, is een lang stuk in de Vanity Fair, waar ook delen van de gesprekken die dag tussen de FAA, NORAD en de straaljagerpiloten te beluisteren zijn:
http://www.vanityfair.com/politics/features/2006/08/norad200608

Als je íets van de response van de US Air Force op 9/11 wilt weten zou ik hier beginnen.
Oeh TY helaas gen geluid op mijn werk pc en in de avonden zit ik vaak volgeboekt.
Maar zal ff beginnen met lezen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131942694
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Terecht het volgende:
Het beste artikel over de mislukte operatie van de Amerikaanse luchmacht om de gekaapte vluchten op 9/11 te onderscheppen, is een lang stuk in de Vanity Fair, waar ook delen van de gesprekken die dag tussen de FAA, NORAD en de straaljagerpiloten te beluisteren zijn:
http://www.vanityfair.com/politics/features/2006/08/norad200608

Als je íets van de response van de US Air Force op 9/11 wilt weten zou ik hier beginnen.
Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:15:44 #106
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131942991
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
Mooi zo. Veel plezier elders.
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:24:32 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131943197
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
Dat jij gelooft in dergelijke vergezochte dingen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131943264
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
:W Er was geen 9/11. Die hele dag was gewoon CGI als het jou uitkomt :')
Conscience do cost.
pi_131943484
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ben klaar hier.
Ok, doei!
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 oktober 2013 @ 18:40:36 #110
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131943665
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
Veel plezier op het Cluesforum
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:48:40 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131943927
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:40 schreef Olga het volgende:

[..]

Veel plezier op het Cluesforum
Wel lekker makkelijk natuurlijk. Hoef je niet kritisch na te denken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Redactie Frontpage / Sport maandag 7 oktober 2013 @ 18:55:34 #112
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131944174
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wel lekker makkelijk natuurlijk. Hoef je niet kritisch na te denken.
Ik vind het idd een zwaktebod van Tingo. Een forum is om te discussiëren met elkaar en mja wij zijn geen cluesforum waar we allemaal dezelfde theorie aanhangen. Maar dat maakt het juist interessanter dan een jaknikkersforum..

He is jammer dat Tingo zo blijft hameren op zijn theorie van no planes/no victims.cgi zonder met concrete bewijzen te komen. Linkjes naar een ander forum zijn gewoon geen bron.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_131944406
De aarde is plat hoor. De bolvormig komt door cgi.

Tingo, kan jij mij overtuigen dat de aarde toch bol is?
pi_131945796
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Terecht het volgende:
Het beste artikel over de mislukte operatie van de Amerikaanse luchmacht om de gekaapte vluchten op 9/11 te onderscheppen, is een lang stuk in de Vanity Fair, waar ook delen van de gesprekken die dag tussen de FAA, NORAD en de straaljagerpiloten te beluisteren zijn:
http://www.vanityfair.com/politics/features/2006/08/norad200608

Als je íets van de response van de US Air Force op 9/11 wilt weten zou ik hier beginnen.
Ik zoek het wat dichter bij huis.
BNW / [9/11] NORAD
Voordat alles nog 's gezegd gaat worden. Laatste post is van jouw btw.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_131947764
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
Oh,OK :P
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:24:40 #116
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_131947902
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zo hey... ik ben onder de indruk. :')
Ik hengel niet naar de gunst van Holocaustontkenners. Daarbij, ik had het niet tegen jou.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 7 oktober 2013 @ 20:49:59 #117
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131949057
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik zoek het wat dichter bij huis.
BNW / [9/11] NORAD
Voordat alles nog 's gezegd gaat worden. Laatste post is van jouw btw.
Die was ik helemaal vergeten. :o.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:00:19 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131962729
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
Hoi Kont van Tingo.
Je weet dat er meer theorieën zijn dan de no planes versie.
Ja theorieën, de ene geloofwaardiger dan de ander, daarvoor zijn we hier aan het discusieren.
Mja toedels :W
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131965643
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ik hengel niet naar de gunst van Holocaustontkenners. Daarbij, ik had het niet tegen jou.
Bestaat holocaustontkenners?
Er zijn wel revisonists die hebben twijfels over de cijphers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:05:06 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_131965707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bestaat holocaustontkenners?
Er zijn wel revisonists die hebben twijfels over de cijphers.
Nu doe je net alsof je dat nog nooit eerder hebt gehoord.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:33:05 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131966430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bestaat holocaustontkenners?
Er zijn wel revisonists die hebben twijfels over de cijphers.
Ja

Mahmoud Abbas
Mahmoud Ahmadinejad
Salvador Borrego
Patrick Cocriamont
Léon Degrelle
Robert Faurisson
Bobby Fischer
Hajo Herrmann
Eric Hufschmid
David Irving
Colin Jordan
Micha Kat
Nicholas Kollerstrom
Jeroen de Kreek
Jean-Marie Le Pen
Horst Mahler
Robert Poulet
Jürgen Rieger
Florrie Rost van Tonningen-Heubel
Miguel Serrano
Gerald Smith
Siegfried Verbeke
Richard Williamson
Harun Yahya
linkje
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131969061
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja

Mahmoud Abbas
Mahmoud Ahmadinejad
Salvador Borrego
Patrick Cocriamont
Léon Degrelle
Robert Faurisson
Bobby Fischer
Hajo Herrmann
Eric Hufschmid
David Irving
Colin Jordan
Micha Kat
Nicholas Kollerstrom
Jeroen de Kreek
Jean-Marie Le Pen
Horst Mahler
Robert Poulet
Jürgen Rieger
Florrie Rost van Tonningen-Heubel
Miguel Serrano
Gerald Smith
Siegfried Verbeke
Richard Williamson
Harun Yahya
linkje
off topic maar veel van hen houden zich met 9-11 bezig.

Eric Hufschmid
quote:
The War of the Words: We research the Holocaust, we don't deny it

http://www.erichufschmid.net/Holocausts.html
Schrijft over Irvin:

David Irving... Historian? Or Zionist agent?

quote:
He investigates Hitler and World War II, but the evidence suggests that he is an infiltrator. By putting him in jail for investigating the Holocaust, the emotionally weak people are frightened into silence. Don't be a sucker! Don't fall for this simple and rather obvious trick
Eric Hufschmid over de 9-11 truth movement:

quote:
99% of the 9-11 truth seekers are worthless

http://www.erichufschmid.net/InvestigateTheTruthSeekers.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_131969160
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu doe je net alsof je dat nog nooit eerder hebt gehoord.
Ik denk niemand ontkent de holocaust - alleen maar twijfelen over de cijphers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131969204
Jij denkt verkeerd. Genoeg mensen die het ontkennen. Als je niet zo wereldvreemd was geweest had je dat ook wel geweten.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:20:00 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_131969245
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef ems. het volgende:
Jij denkt verkeerd. Genoeg mensen die het ontkennen. Als je niet zo wereldvreemd was geweest had je dat ook wel geweten.
Hij weet het ook wel. Er is in andere topics al vaker over gepraat. Ook door Tingo.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:52:16 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131970216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

off topic maar veel van hen houden zich met 9-11 bezig.

Eric Hufschmid

[..]

Schrijft over Irvin:

David Irving... Historian? Or Zionist agent?

[..]

Eric Hufschmid over de 9-11 truth movement:

[..]

Het 9/11 gebeuren begint inderdaad op het schreeuwen van Alex Jones te lijken.
Als een pixel niet klopt dan word gelijk van alles bij elkaar geveegd dat het CGI is.
Als een Persoon zonder al te veel vlieg ervaring een vliegtuig in een bepaalde hoek tegen een gebouw knalt word daar ook een theorie om heen gebouwd omdat het niet kan.
Als de eigenaar van de gebouwen geld van de verzekering krijgt wat erg veel is komt er ook een hele theorie van.
Omdat nog nooit een gebouw door een brand volldig is ingestort komt er ook een theorie van.

Ik zeg niet dat het niet zeer boeiende materie is maar, veel van deze komen of geeneens geloof waardig over of zijn theoretisch niet haalbaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131970430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij weet het ook wel. Er is in andere topics al vaker over gepraat. Ook door Tingo.
Niet waar - ik heb niet erg veel ingediept over t holocaust en ik ben zeker geen 'ontkenner'.
Wel 'n beetje grappig dat het is oh-zo taboe dat we mogen geen twijfelen hebben of vragen stellen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131970480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet zeer boeiende materie is maar, veel van deze komen of geeneens geloof waardig over of zijn theoretisch niet haalbaar.
De officiele verhaal bedoel je.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:02:51 #129
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131970529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

De officiele verhaal bedoel je.
Officiele verhaal is geen Theorie ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:06:36 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131970655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar - ik heb niet erg veel ingediept over t holocaust en ik ben zeker geen 'ontkenner'.
Wel 'n beetje grappig dat het is oh-zo taboe dat we mogen geen twijfelen hebben of vragen stellen.
Dat mag best, Maar niet op FOK!
Staat duidelijk in hier BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Is geloof ik al de 2e keer dat ik je dit laat zien, gray heeft je hier ook al eens op gewezen. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131971114
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat mag best, Maar niet op FOK!
Staat duidelijk in hier BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Is geloof ik al de 2e keer dat ik je dit laat zien, gray heeft je hier ook al eens op gewezen. ;)
Maar toch taboe om slachtoffers van wat dan ook te twijfelen.
Grappig - want mensen doen dat altijd voor alle soorten redenen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:27:27 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131971266
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar toch taboe om slachtoffers van wat dan ook te twijfelen.
Grappig - want mensen doen dat altijd voor alle soorten redenen.
holocaust Ja ( waarom lees dat stukje nog ff goed door)
wat jij beweert over 9/11 nee, ook al staat het me niet aan het is jou mening.
En nee is niet grappig! de enige mens die ik ken die het doet daar reageer ik nu op.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131971765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als een pixel niet klopt dan word gelijk van alles bij elkaar geveegd dat het CGI is.
Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.
Het gaat over hele achtergronden dat klopt niet in kleur en perspectief.
On 'A beautifully clear and sunny day'?

Als we moeten geloven die fotos van de 'mensen' die uit t ramen hangen van de toren bvb. - dan moeten ze allemaal 3m lang zijn.
De ramen waren rondom 200x50.....waarom zijn de 'mensen' zo groot?

Hoe kan dat er zijn 'mensen' aan t rondlopen bij 't 'impact zone' ?
Volgens t verhaal is de vrouw Edna Cintron .....maar zij is verklaard dood in Maart 2001.
Als het vlak na het 'impact' en/of vlak voor het 'collapse' twas toch meer dan 'n beetje warme? ....als we moeten het OCT geloven.
Waarom zijn de beelden niet op TV gekomen ?
Ze zijn toch ook zo 'hartscheurend' en sensationalistisch en emotionele, als de zogenaamde 'Falling Man' beeld?

I especially like the foto of the 'first responders' and a shovel that is almost floating in mid-air.

Er is bewiijs zat dat veel fotos zijn bewerkt maar je wil of kan het gewoon niet zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131971886
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

holocaust Ja ( waarom lees dat stukje nog ff goed door)
wat jij beweert over 9/11 nee, ook al staat het me niet aan het is jou mening.
En nee is niet grappig! de enige mens die ik ken die het doet daar reageer ik nu op.

Nee - ik bedoel dat mensen spelen de slachtoffer voor alle soorten redenen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:53:12 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131972003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.
Ik heb genoeg gezien, ik maakte maar een opmerking waarmee mensen een eigen theorie hebben verzonnen lees nog eens goed!
Het gaat over hele achtergronden dat klopt niet in kleur en perspectief.
On 'A beautifully clear and sunny day'?
ik heb de docu gezien hoor
Als we moeten geloven die fotos van de 'mensen' die uit t ramen hangen van de toren bvb. - dan moeten ze allemaal 3m lang zijn.
De ramen waren rondom 200x50.....waarom zijn de 'mensen' zo groot?
vind jij of het forum ik niet
Hoe kan dat er zijn 'mensen' aan t rondlopen bij 't 'impact zone' ?
volgens jou theorie was alles afgezet, Plus cgi je spreekt jezelf tegen!
Volgens t verhaal is de vrouw Edna Cintron .....maar zij is verklaard dood in Maart 2001.
heb je linkje ik heb hier een lijst met slachtoffers kunnen we wel even uitzoeken
Als het vlak na het 'impact' en/of vlak voor het 'collapse' twas toch meer dan 'n beetje warme? ....als we moeten het OCT geloven.
geen idee wat je met deze zin bedoelt
Waarom zijn de beelden niet op TV gekomen ?
welke
Ze zijn toch ook zo 'hartscheurend' en sensationalistisch en emotionele, als de zogenaamde 'Falling Man' beeld?
is docu is later misschien uitgezonden de foto is in eerste instantie in de krant geplaatst

I especially like the foto of the 'first responders' and a shovel that is almost floating in mid-air.
welke?
Er is bewiijs zat dat veel fotos zijn bewerkt maar je wil of kan het gewoon niet zien.
ik zie het wel meer dan genoeg, door mensen die zeggen dat bewerkt is door middel van pijltjes en vierkantjes en rondjes.
Bedankt, voor deze opheldering uit jou theorie maar blijf er bij dat het uit de luccht gegrepen is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:53:30 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131972011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.
Het gaat over hele achtergronden dat klopt niet in kleur en perspectief.
On 'A beautifully clear and sunny day'?

Als we moeten geloven die fotos van de 'mensen' die uit t ramen hangen van de toren bvb. - dan moeten ze allemaal 3m lang zijn.
De ramen waren rondom 200x50.....waarom zijn de 'mensen' zo groot?

Hoe kan dat er zijn 'mensen' aan t rondlopen bij 't 'impact zone' ?
Volgens t verhaal is de vrouw Edna Cintron .....maar zij is verklaard dood in Maart 2001.
Als het vlak na het 'impact' en/of vlak voor het 'collapse' twas toch meer dan 'n beetje warme? ....als we moeten het OCT geloven.
Waarom zijn de beelden niet op TV gekomen ?
Ze zijn toch ook zo 'hartscheurend' en sensationalistisch en emotionele, als de zogenaamde 'Falling Man' beeld?

I especially like the foto of the 'first responders' and a shovel that is almost floating in mid-air.

Er is bewiijs zat dat veel fotos zijn bewerkt maar je wil of kan het gewoon niet zien.
Je doet ook echt helemaal niets he, met de informatie die je aangedragen krijgt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:53:50 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131972019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik bedoel dat mensen spelen de slachtoffer voor alle soorten redenen.
Dat gebeurt nou eenmaal mensen willen aandacht en zeg dat dan ipv jou zin ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131972172
Still can't figure out how to post a foto FFS.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:00:20 #139
249559 crew  Lavenderr
pi_131972210
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.
Het gaat over hele achtergronden dat klopt niet in kleur en perspectief.
On 'A beautifully clear and sunny day'?

Als we moeten geloven die fotos van de 'mensen' die uit t ramen hangen van de toren bvb. - dan moeten ze allemaal 3m lang zijn.
De ramen waren rondom 200x50.....waarom zijn de 'mensen' zo groot?

Hoe kan dat er zijn 'mensen' aan t rondlopen bij 't 'impact zone' ?
Volgens t verhaal is de vrouw Edna Cintron .....maar zij is verklaard dood in Maart 2001.
Als het vlak na het 'impact' en/of vlak voor het 'collapse' twas toch meer dan 'n beetje warme? ....als we moeten het OCT geloven.
Waarom zijn de beelden niet op TV gekomen ?
Ze zijn toch ook zo 'hartscheurend' en sensationalistisch en emotionele, als de zogenaamde 'Falling Man' beeld?

I especially like the foto of the 'first responders' and a shovel that is almost floating in mid-air.

Er is bewiijs zat dat veel fotos zijn bewerkt maar je wil of kan het gewoon niet zien.
Klopt. Door complotgelovers.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:00:49 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131972222
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Tingo het volgende:

En ik zie nog steeds niet hoe in vredes naam 'n alu buis kan door deze.

[ afbeelding ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131972242
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Door complotgelovers.
Is dat het beste je kan doen?
Discussie my arse.
Jij durft niet eens verder te denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:04:04 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131972301
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat het beste je kan doen?
Discussie my arse.
Jij durft niet eens verder te denken.
Wij wel, jij niet!
Heb je filmpje nu al keer gekeken of verdiept in andere dingen waar mensen mee aan komen zetten?
Ik dacht btw dat je klaar was met dit forum.
Jou theorie is hier meermaals ter discussie punt naar voren gekomen.
Zelfde over jou vraag die ook al 20x beantwoord is.

Enige antwoord van jou op al die dingen is BS <-- noem je dit dan verder kijken of verdiepen in andermans ideeën?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:05:35 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131972346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Tingo het volgende:
Still can't figure out how to post a foto FFS.

Figures.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131972353
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dankje - en ook van 'n 'conspiracy theorist' site.
Die vent is 'n structural engineer....
http://heiwaco.tripod.com/nist.htm
Ik wilde graag 'n foto posten van de spandrels.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tingo op 08-10-2013 16:18:07 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:06:28 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131972374
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje - en ook van 'n 'conspiracy theorist' site.
Ik wilde graag 'n foto posten van de spandrels.
Wat, wil je beweren dat deze foto nep is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131972390
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik dacht btw dat je klaar was met dit forum.
Nee hoor - ik blijf speciaal om jou te irriteeren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131972410
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat, wil je beweren dat deze foto nep is?
Nee - ze ziet 'n beetje leeg uit.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:09:29 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131972468
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ze ziet 'n beetje leeg uit.
geschoten ochten of avond dus, waarschijnlijk weinig mensen aanwezig gebeurt wel vaker bij kantoor gebouwen niks speciaals aan.
Mooie foto dat wel. O+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131972486
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Figures.
Jij had ook je twijfels als t mogelijk was om van de gat in t toren te zwaaien toch?
Waarom waren die beelden niet op TV te zien, media girl?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:10:29 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_131972510
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Is dat het beste je kan doen?
Discussie my arse.
Jij durft niet eens verder te denken.
Het heeft geen zin om een lang verhaal te typen, jij doet toch geen moeite om bijdrages van anderen te lezen dus ik hou het beknopt.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:11:00 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131972525
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:09 schreef Tingo het volgende:

Jij had ook je twijfels als t mogelijk was om van de gat in t toren te zwaaien toch?
Waarom waren die beelden niet op TV te zien, media girl?
Volgens mij begreep jij ook toen mijn post weer eens niet, boy.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:11:49 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131972556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ze ziet 'n beetje leeg uit.
Dat is juist mijn hele punt :) Het was geen solide plaat staal. Dat maakt het vast makkelijker om in te zien dat een vliegtuig daar best doorheen komt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131972584
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij begreep jij ook toen mijn post weer eens niet, boy.
Maar waarom waren die sensational beelden van de zwaaiende vrouw niet op TV te zien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131972792
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om een lang verhaal te typen, jij doet toch geen moeite om bijdrages van anderen te lezen dus ik hou het beknopt.
Ik lees alles.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:20:37 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131972846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Tingo het volgende:

Maar waarom waren die sensational beelden van de zwaaiende vrouw niet op TV te zien?

Misschien omdat het merendeel net als ik in die beelden helemaal geen vrouw in bijpassende staalkleuren zagen, maar verwrongen staal?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:21:08 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_131972862
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik lees alles.
Maar steek je er ook weleens iets van op? Iets waarvan je denkt: hey, dat maakt dat ik er toch iets anders tegenaan kijk?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:21:35 #157
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131972873
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar waarom waren die sensational beelden van de zwaaiende vrouw niet op TV te zien?

omdat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131972878
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is juist mijn hele punt :) Het was geen solide plaat staal. Dat maakt het vast makkelijker om in te zien dat een vliegtuig daar best doorheen komt.
En de site waar je de foto heeft gekregen is van n structural engineer....
http://heiwaco.tripod.com/nist.htm

Waarschijnlijk is ie veel beter in t analyseren dan jou en ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131972896
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar steek je er ook weleens iets van op? Iets waarvan je denkt: hey, dat maakt dat ik er toch iets anders tegenaan kijk?
Omdat ik heb helemaal niks gezien dat maakt me zo denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131972910
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

omdat.
Omdat wat?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:26:06 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131972989
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat wat?
Gewoon omdat het kan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:31:56 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131973202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

En de site waar je de foto heeft gekregen is van n structural engineer....
http://heiwaco.tripod.com/nist.htm

Waarschijnlijk is ie veel beter in t analyseren dan jou en ik.
Ok, en waarom geloof je de informatie op deze website?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131973243
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien omdat het merendeel net als ik in die beelden helemaal geen vrouw in bijpassende staalkleuren zagen, maar verwrongen staal?
Hier is 'zij' wel duidelijk.

Ik geloof niet dat deze zijn echte beelden trouwens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131973259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok, en waarom geloof je de informatie op deze website?
Ik zei niet dat ik t geloof.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:38:25 #165
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131973371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zei niet dat ik t geloof.
Gelukkig maar zeg :D De persoon achter die website is dusdanig dom dat hij het verschil tussen gewicht en kracht niet weet. Hij denkt bijvoorbeeld dat een weegschaal dezelfde uitslag geeft als je er op stapt en er van hoogte op springt. Dat lijkt me ruim voldoende om een analyse van zijn kant (die overigens lijkt te ontbreken op die site, zegt vooral dingen als "das toch onmogelijk he!!!!1!") ernstig te wantrouwen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:51:04 #166
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131973831
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hier is 'zij' wel duidelijk.

Ik geloof niet dat deze zijn echte beelden trouwens.
Zijn er ubehaupt filmpjes ergens van die je wel gelooft?
Bedoel zelfs beelden van het puinruimen is in scene gezet volgens september cluess.
Want???

Heb je filmpje nu al eens gekeken, agh waarom vraag ik het nog..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:52:10 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131973867
Erg vermakelijk: http://forums.randi.org/showthread.php?t=127318

Disclaimer: Geeft je vertrouwen in de mensheid mogelijk een deuk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:55:00 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131973961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk: http://forums.randi.org/showthread.php?t=127318

Disclaimer: Geeft je vertrouwen in de mensheid mogelijk een deuk.
wat een verglijkingen ook. 8)7

opmerkingen die er bij staan _O-
Just for laughs I jumped on my old scale and it broke! It didn't break when I just stepped on it. How is this possible, Heiwa?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:55:33 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131973978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

wat een verglijkingen ook. 8)7

opmerkingen die er bij staan _O-
Just for laughs I jumped on my old scale and it broke! It didn't break when I just stepped on it. How is this possible, Heiwa?
Het antwoord daarop gezien? :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:05:26 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131974268
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het antwoord daarop gezien? :P
Nu komt de grote vraag heeft Heiwa zijn eigen experiment uitgevoerd en overleeft vraag ik me af.
als hij het niet overleeft had en niet heeft voortgeplant, is het Darwin award nominatie waardig _O_
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 17:08:07 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131974353
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nu komt de grote vraag heeft Heiwa zijn eigen experiment uitgevoerd en overleeft vraag ik me af.
als hij het niet overleeft had en niet heeft voortgeplant, is het Darwin award nominatie waardig _O_
http://forums.randi.org/showthread.php?p=4280640#post4280640
_O_

Edit: http://forums.randi.org/showpost.php?p=4315786&postcount=16
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131974778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk: http://forums.randi.org/showthread.php?t=127318

Disclaimer: Geeft je vertrouwen in de mensheid mogelijk een deuk.
Grappig dat je die site van James Randi geeft aan.
Die William 'Last Man out' The Keymaster' Rodriguez is 'n voormalig assistent van James Randi,magician.
William Rodriguez was 'n grote held in 'truth' cirkels en hij was ook ontdekt als 'n leugenaar.
Hij heeft ook 'n Medal of Honour gekregen van Bush voor z'n heroic reddingacties van sommige 'survivors'.Twas allemaal echt 'n grote drama. Volgens het OCT was ie onderhoudsman in t WTC complex.Hij heeft ook 'public speaking lessons' gekregen van t Republicaanse Party. Hij heeft wel de wereld gereizen om prestaties te doen.
Ik heb hem gezien in Amsterdam 'n aantal jaren terug en hij was meer ''n professionele entertainer dan 'n janitor die komt verhalen vertellen.
M'n punt is : De zogenaamde Truth Movement is helemaal expres verzeikt met deze soort figuren.....om mensen expres op de verkeerde pad te zetten.
Tis allemaal in scene gezet. Er is echt niks te geloven van 911.
Een enorme toneelstuk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131975014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zijn er ubehaupt filmpjes ergens van die je wel gelooft?
Bedoel zelfs beelden van het puinruimen is in scene gezet volgens september cluess.
Want???

Heb je filmpje nu al eens gekeken, agh waarom vraag ik het nog..
Over 911?
Nee....alle beelden zijn nep.....en daarom het enige manier om achter de waarheid te komen is harde bewijs van media fakery.....wat clues heeft al gedaan is genoeg voor mij en vele anderen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131975704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Over 911?
Nee....alle beelden zijn nep.....en daarom het enige manier om achter de waarheid te komen is harde bewijs van media fakery.....wat clues heeft al gedaan is genoeg voor mij en vele anderen.
Bewijs maar eens dat alle beelden nep zijn, praten we dan weer verder.
pi_131975778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bewijs maar eens dat alle beelden nep zijn, praten we dan weer verder.
September Clues/Clues forum effe rondkijken.
AUB.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:05:31 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131975991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Over 911?
Nee....alle beelden zijn nep.....en daarom het enige manier om achter de waarheid te komen is harde bewijs van media fakery.....wat clues heeft al gedaan is genoeg voor mij en vele anderen.
zie, je staat dus inderdaad nergens open voor!
Ik verwijs u hierbij na het september clues forum zodat je met al die zolderkamer helden vrolijk kan ja knikken en met elkaar eens zijn.
Dus hierbij heb je bevestigt dat er gewoon geen mogelijkheid is om ooit echt een discussie te beginnen. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131976031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

September Clues/Clues forum effe rondkijken.
AUB.
Nee, ik vraag jou. Jij brengt de stelling toch?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:16:23 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131976240
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Grappig dat je die site van James Randi geeft aan.
Die William 'Last Man out' The Keymaster' Rodriguez is 'n voormalig assistent van James Randi,magician.
William Rodriguez was 'n grote held in 'truth' cirkels en hij was ook ontdekt als 'n leugenaar.
Hij heeft ook 'n Medal of Honour gekregen van Bush voor z'n heroic reddingacties van sommige 'survivors'.Twas allemaal echt 'n grote drama. Volgens het OCT was ie onderhoudsman in t WTC complex.Hij heeft ook 'public speaking lessons' gekregen van t Republicaanse Party. Hij heeft wel de wereld gereizen om prestaties te doen.
Ik heb hem gezien in Amsterdam 'n aantal jaren terug en hij was meer ''n professionele entertainer dan 'n janitor die komt verhalen vertellen.
M'n punt is : De zogenaamde Truth Movement is helemaal expres verzeikt met deze soort figuren.....om mensen expres op de verkeerde pad te zetten.
Tis allemaal in scene gezet. Er is echt niks te geloven van 911.
Een enorme toneelstuk.
Waarom kwam je dan met die link, en de suggestie dat die persoon het vast wel goed na zou kunnen rekenen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:30:29 #179
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_131981300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef Resonancer het volgende:

[..]

off topic maar veel van hen houden zich met 9-11 bezig.

Uiteraard, ''vicsims'' is even krankzinnig als de bewering dat er geen gaskamers bestonden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_131981661
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Uiteraard, ''vicsims'' is even krankzinnig als de bewering dat er geen gaskamers bestonden.
De verhalen rondom sommige vermeende slachtoffers van de aanslagen idem.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:41:06 #181
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_131981881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De verhalen rondom sommige vermeende slachtoffers van de aanslagen idem.
Idem? En welke slachtoffers bedoel je?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_131981990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Idem? En welke slachtoffers bedoel je?
Sommige van de 9/11 slachtoffers. En idem als in krankzinnige verhalen die gewoonweg ongeloofwaardig zijn. Zo ongeloofwaardig en slecht dat het haast wel verzonnen moet zijn.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:48:17 #183
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_131982348
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk: http://forums.randi.org/showthread.php?t=127318

Disclaimer: Geeft je vertrouwen in de mensheid mogelijk een deuk.
_O-

Die stelling van Heiwa is bijna even stompzinnig als stellen dat materiaal X nooit hardere materiaal Y zou kunnen doorboren. :P
pi_131983432
Tingo is de nieuwe Braddie :')
Ja doei.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:08:24 #185
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_131983591
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Sommige van de 9/11 slachtoffers. En idem als in krankzinnige verhalen die gewoonweg ongeloofwaardig zijn. Zo ongeloofwaardig en slecht dat het haast wel verzonnen moet zijn.
Er was alleen sprake van krankzinnigheid met betrekking tot de ontkenning van de gaskamers en het bestaan van de slachtoffers van de aanslagen, dus ik ben blij dat jij dat ook krankzinnig vindt.

Ondertussen ben ik nog niets wijzer geworden wat betreft de identiteit van die slachtoffers.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:10:36 #186
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_131983714
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Tingo is de nieuwe Braddie :')
Het is wel heel sneu dat 'ie niets op het spel zet. Hij ontzenuwt in een ommezien de onzin over de aanslagen en over de maanlanding, maar alleen op een forum. Martin Luther King en Rosa Parks liepen veel ernstiger gevaar tijdens hun strijd tegen de segregatie in het openbaar vervoer dan Tingo in zijn strijd tegen alle overheidszwendel van de afgelopen honderd jaar.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:17:24 #187
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_131984149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:

[..]

September Clues/Clues forum effe rondkijken.
AUB.
vergeet "letsrollforums" niet, voor totale para
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:26:26 #188
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131984759
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is wel heel sneu dat 'ie niets op het spel zet. Hij ontzenuwt in een ommezien de onzin over de aanslagen en over de maanlanding, maar alleen op een forum. Martin Luther King en Rosa Parks liepen veel ernstiger gevaar tijdens hun strijd tegen de segregatie in het openbaar vervoer dan Tingo in zijn strijd tegen alle overheidszwendel van de afgelopen honderd jaar.
De uitspraak "The great virtue of a fake conspiracy is that it calls on you to do nothing" lijkt me wel van toepassing bij al de fopperij die de truthers beweren te hebben ontdekt. Stuk waarin dat citaat staat:
quote:
The 9/11 conspiracy theories are a coward’s cult.

(..)

The obvious corollorary to the belief that the Bush administration is all-powerful is that the rest of us are completely powerless. In fact it seems to me that the purpose of the “9/11 truth movement” is to be powerless. The omnipotence of the Bush regime is the coward’s fantasy, an excuse for inaction used by those who don’t have the stomach to engage in real political fights.

Let me give you an example. The column I wrote about Loose Change two weeks ago generated 777 posts on Comment is Free, which is almost a record. Most of them were furious.. The response from a producer of the film, published last week, attracted 467(2). On the same day I published an article about a genuine, demonstrable conspiracy: a spy network feeding confidential information from an arms control campaign to Britain’s biggest weapons manufacturer, BAE. It drew 60 responses(3). The members of the 9/11 cult weren’t interested. If they were, they might have had to do something. The great virtue of a fake conspiracy is that it calls on you to do nothing.

The 9/11 conspiracy theories are a displacement activity. A displacement activity is something you do because you feel incapable of doing what you ought to do. A squirrel sees a larger squirrel stealing its hoard of nuts. Instead of attacking its rival, it sinks its teeth into a tree and starts ripping it to pieces. Faced with the mountainous challenge of the real issues we must confront, the chickens in the “truth” movement focus instead on a fairytale, knowing that nothing they do or say will count, knowing that because the perpetrators don’t exist, they can’t fight back. They demonstrate their courage by repeatedly bayoneting a scarecrow.

http://www.monbiot.com/2007/02/20/bayoneting-a-scarecrow/
pi_131989583
ahahahahha. Moet je die zieligerds zien die nog steeds doen alsof ze in het officiele verhaal geloven. _O-
pi_131990079
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef polderturk het volgende:
ahahahahha. Moet je die zieligerds zien die nog steeds doen alsof ze in het officiele verhaal geloven. _O-
Reageer eens normaal, of niet. :{
★★★
pi_131990399
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:06:25 #192
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131990548
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
pi_131990621
_O-
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:28:19 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131991596
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:02:27 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131996597
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef polderturk het volgende:
ahahahahha. Moet je die zieligerds mensen zien die nog steeds doen alsof ze in het officiele verhaal geloven. _O-
Zo klopt ie weer.
Iedereen zijn eigen mening en Ideeën toch?

Zolang er niks anders naar buiten is gebracht staat tot dusver het normale verhaal vast. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:11:57 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131996743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
Want de wereld is zo plat als een pannenkoek, dat weten we allemaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131996769
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, ik vraag jou. Jij brengt de stelling toch?
Je kan toch beter die originele text lezen van waar het komt vandaan.
Don't shoot the messenger.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131996803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
Tingo is de nieuwe Braddie :')
Wie da fok is Braddie?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131996842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het is wel heel sneu dat 'ie niets op het spel zet. Hij ontzenuwt in een ommezien de onzin over de aanslagen en over de maanlanding, maar alleen op een forum. Martin Luther King en Rosa Parks liepen veel ernstiger gevaar tijdens hun strijd tegen de segregatie in het openbaar vervoer dan Tingo in zijn strijd tegen alle overheidszwendel van de afgelopen honderd jaar.
(Het officiele verhaal van t moord van MLK is ook bs trouwens)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:21:50 #200
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131996881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan toch beter die originele text lezen van waar het komt vandaan.
Don't shoot the messenger.
Dit is een discussieforum. Jij discussieert alleen niet, jij deelt mede. Als je zelf niets in te brengen hebt is het toegestaan om de boodschapper neer te schieten, want dan beschouw je jezelf kennelijk als de boodschap.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie da fok is Braddie?
Dat is je al even intelligente FOK!-neefje.
pi_131996889
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 21:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

vergeet "letsrollforums" niet, voor totale para
Sommige dingen hebbeb ze ook verkeerd.....Maar toch dichter bij het waarheid dan the 'truth' community
(die willen niks van horen over media fakery,jammer genoeg)
.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:23:24 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131996907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:

(Het officiele verhaal van t moord van MLK is ook bs trouwens)
Uiteraard. En de moord op Kennedy, de moord op Malcolm X, die op Emmet Till. We zijn nooit op de maan geweest en de aarde is een pannenkoek. All is bullshit.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:31:59 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131997014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sommige dingen hebbeb ze ook verkeerd.....Maar toch dichter bij het waarheid dan the 'truth' community
(die willen niks van horen over media fakery,jammer genoeg)
.
Als je overal over twijfelt begin je niet langzamer hand te geloven dat je in de Matrix zit.

Plus ik deel de mening van Terecht, U deelt mede, hoezo discussie ;)

"Dit is fake daar geloof ik niks van dit is BS dat is BS en kijk maar op die site" Zo heb ik geloof ik alle antwoorden van de afgelopen 10 forums samengevat in 1 zin :T
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131997071
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je kan toch beter die originele text lezen van waar het komt vandaan.
Don't shoot the messenger.
Nogmaals; De aarde is plat. Bewijs het tegendeel eens.
pi_131997229
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je overal over twijfelt begin je niet langzamer hand te geloven dat je in de Matrix zit.

Tis gezonde skepticisme om vraagjes te stellen ipv. alles accepteren want het komt van 'n bepaalde organisatie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:46:00 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131997288
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:42 schreef Terecht het volgende:

[..]


Lol oKe, maar zullen we nu weer inhoudelijk op de materie in gaan?
We raken een beetje weer off-topic.

@tingo, Ik stel voor als je iets bull-shit vind, maak er gewoon een topic over aan en, deel je mening, maar zet er wel bij waarom ( en reageer zodat er een een discussie mogelijk is)

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 09-10-2013 10:22:46 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:46:41 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131997303
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef Tingo het volgende:

Tis gezonde skepticisme om vraagjes te stellen ipv. alles accepteren want het komt van 'n bepaalde organisatie.
Nee, het is ongezonde paranoia om alles direct als BS af te serveren. De lijkjes van Sandy Hook waren nog niet koud of je wist al zeker dat het nep was. Dat is best ziekelijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:49:55 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131997375
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:43 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis gezonde skepticisme om vraagjes te stellen ipv. alles accepteren want het komt van 'n bepaalde organisatie.
Waarom doe je dat zelf dan niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131997414
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, het is ongezonde paranoia om alles direct als BS af te serveren. De lijkjes van Sandy Hook waren nog niet koud of je wist al zeker dat het nep was. Dat is best ziekelijk.
'Wist al zeker' ?
Nee- ik heb gezegd dat ik was bang dat er iets verkeerde met t Sandy Hook verhaal .
En gelijk had ik ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:55:09 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131997468
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Tingo het volgende:

'Wist al zeker' ?
Nee- ik heb gezegd dat ik was bang dat er iets verkeerde met t Sandy Hook verhaal .
En gelijk had ik ook.
I rest my case ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:56:32 #211
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131997482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

En jij maakt veel meer gebruik van andere mens z'n fotos dan ik. :)
Ik heb ook veel meer humor dan jij, dus ik mag dat. 14.gif Ik mag ook kopiepeesten omdat ik daar ook over in discussie treedt, ipv het bij kopiepeesten te laten zoals jij al tig 9/11 topics doet. Ik vermoed ook dat je daar domweg niet toe in staat bent aangezien je nu niet bepaald blijk geeft te beschikken over een enigszins functionerend begrijpertje. Ik vraag me soms echt af hoe jij in staat bent een halfje brood bij de bakker te halen. :{
  woensdag 9 oktober 2013 @ 10:06:38 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131997688
En:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:02 schreef Tingo het volgende:

Er zijn geen toevallen in deze soort 'news' verhalen.
The whole thing is staged.
En dit is 'n makkie in vergelijking met 911.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131997854
Weet je wat het leukste is aan mensen als Tingo; Er zit ook een soort van arrogantie bij. "Ze" denken doordat ze een machthebbende ergens van te beschuldigen dat ze 'het' wel doorhebben, en dat de 'rest' van het gepeupel het allemaal fout heeft of 'dom' is of word voorgelogen. Ook wel "sheep" genoemd. Wat ze zich niet realiseren is dat juist overal een conspiracy achter zoeken en overal aan twijfelen de makkelijkste manier is. Geloven is veel moeilijker dan twijfelen of zeggen dat iemand liegt. Dat dat ook nog 's zonder 'bewijs' gebeurt, is natuurlijk nog veel dommer.
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 10:33:26 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_131998225
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Wist al zeker' ?
Nee- ik heb gezegd dat ik was bang dat er iets verkeerde met t Sandy Hook verhaal .
En gelijk had ik ook.
Nee, je denkt dat je gelijk hebt omdat je zo graag ziet dát er iets niet klopt. Dat is het punt.
pi_131998585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:14 schreef Scrummie het volgende:
Weet je wat het leukste is aan mensen als Tingo; Er zit ook een soort van arrogantie bij. "Ze" denken doordat ze een machthebbende ergens van te beschuldigen dat ze 'het' wel doorhebben, en dat de 'rest' van het gepeupel het allemaal fout heeft of 'dom' is of word voorgelogen. Ook wel "sheep" genoemd. Wat ze zich niet realiseren is dat juist overal een conspiracy achter zoeken en overal aan twijfelen de makkelijkste manier is. Geloven is veel moeilijker dan twijfelen of zeggen dat iemand liegt. Dat dat ook nog 's zonder 'bewijs' gebeurt, is natuurlijk nog veel dommer.
Ik heb nooit mensen als 'schaap' gezien of genoemde.
Ik geloof dat mensen zijn misleid en hebben veel te veel vertrouw in bepaalde organisaties binnen het Establishment.
En ik heb nooit het idee gehad dat ik ben bijzondere slim....on the contrary - ik weet niet precies waarom ik zie bepaalde dingen in 'n andere licht.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131998721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, je denkt dat je gelijk hebt omdat je zo graag ziet dát er iets niet klopt. Dat is het punt.
Als jij denkt dat ik wil graag wat zien in alles dan ben je weer verkeerd.
Ik kies nooit wat ik geloof.Ik ga niet iets geloven gewoon omdat het zit niet prettig met gevoelens enz.
En nee - het punt is dat ik vind dat er iets verkeerd is met vele rare 'news' verhalen.
Als er iets 'makkelijker'' is . dan is dat gewoon alles geloven wat komt in het nieuws, zonder twijfel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:06:00 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131999075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als jij denkt dat ik wil graag wat zien in alles dan ben je weer verkeerd.
Ik kies nooit wat ik geloof.Ik ga niet iets geloven gewoon omdat het zit niet prettig met gevoelens enz.
En nee - het punt is dat ik vind dat er iets verkeerd is met vele rare 'news' verhalen.
Als er iets 'makkelijker'' is . dan is dat gewoon alles geloven wat komt in het nieuws, zonder twijfel.
Toch doe je zoiets met het vliegtuig tegen het gebouw. Je gelooft het niet, maar je kan niet echt uitleggen waarom. Het blijft bij een onderbuik gevoel, het ziet niet lekker hoe het er uit zag.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131999306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb nooit mensen als 'schaap' gezien of genoemde.
Ik geloof dat mensen zijn misleid en hebben veel te veel vertrouw in bepaalde organisaties binnen het Establishment.
En ik heb nooit het idee gehad dat ik ben bijzondere slim....on the contrary - ik weet niet precies waarom ik zie bepaalde dingen in 'n andere licht.
Maar waarom ben je zo overtuigd van je gelijk dan?
pi_131999592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar waarom ben je zo overtuigd van je gelijk dan?
Want ik vind er genoeg bewijs is van 'skullduggery'.
Tis 'n kwestie van eigen perspectief,denkbeelden,meningen,ervaringen en wat voor info je leest en vertrouwt.
Veel mensen geloven wat-dan-ook,gebaseerd puur op vertrouw....als dat 'n bepaalde politicus ,politie persoon,wetenschapper is enz.maakt niet uit.
Just because some people are in powerful positions of authority does not mean to say they are always honest and true.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:34:42 #220
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_131999882
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Toch doe je zoiets met het vliegtuig tegen het gebouw. Je gelooft het niet, maar je kan niet echt uitleggen waarom. Het blijft bij een onderbuik gevoel, het ziet niet lekker hoe het er uit zag.
Dat is hetzelfde met foto's die hier voorbij zijn gekomen. Er wordt beweerd dat het fotosoep is maar men kan niet aangeven wat er nu precies aan gefotosoept is anders dan gemeenplaatsen als "het klopt gewoon niet" of "het ziet er nep uit". Tja. Ik heb het idee dat het 9/11 complotdenken voor een groot deel is samen te vatten met de gedachtegang "ik snap het niet, dus kan het niet". Alsof je eigen ervaring de absolute maat der dingen is, je alles al een keertje hebt meegemaakt en alles al weet wat er te weten valt (dunning-kruger iemand?). Hoe minder je dus van de wereld begrijpt, hoe omvangrijker het complot kan worden. Die correlatie klopt wel aardig denk ik. Daarmee is het complot van de anomalieën in feite een seculiere versie van de god van de gaten verklaring.
pi_132000022
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde met foto's die hier voorbij zijn gekomen. Er wordt beweerd dat het fotosoep is maar men kan niet aangeven wat er nu precies aan gefotosoept is anders dan gemeenplaatsen als "het klopt gewoon niet" of "het ziet er nep uit". .
Niet waar - tis duidelijk uitgelegde op Clues Forum.
(Voor mij wel in iedere geval)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:39:15 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132000052
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde met foto's die hier voorbij zijn gekomen. Er wordt beweerd dat het fotosoep is maar men kan niet aangeven wat er nu precies aan gefotosoept is anders dan gemeenplaatsen als "het klopt gewoon niet" of "het ziet er nep uit". Tja. Ik heb het idee dat het 9/11 complotdenken voor een groot deel is samen te vatten met de gedachtegang "ik snap het niet, dus kan het niet". Alsof je eigen ervaring de absolute maat der dingen is, je alles al een keertje hebt meegemaakt en alles al weet wat er te weten valt (dunning-kruger iemand?). Hoe minder je dus van de wereld begrijpt, hoe omvangrijker het complot kan worden. Die correlatie klopt wel aardig denk ik. Daarmee is het complot van de anomalieën in feite een seculiere versie van de god van de gaten verklaring.
Mijn vriendin verwoordde het een tijdje terug wel mooi. Je moet een zekere hoeveelheid kennis en intelligentie bezitten om te beseffen wat de gaten in je kennis zijn. Bijvoorbeeld het feit dat contructies zich anders gaan gedragen als je ze opschaalt. Anders kom je inderdaad niet verder dan ik snap het niet dus het kan niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:41:26 #223
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132000118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar - tis duidelijk uitgelegde op Clues Forum.
(Voor mij wel in iedere geval)
Ja, door driehoeken in het gezicht van Ingeborg Lariby te tekenen is idd bewezen dat zij het archetype was voor de Kwade Genius om andere vrouwelijke vicsims te photoshoppen. :')_____!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:43:10 #224
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132000163
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mijn vriendin verwoordde het een tijdje terug wel mooi. Je moet een zekere hoeveelheid kennis en intelligentie bezitten om te beseffen wat de gaten in je kennis zijn. Bijvoorbeeld het feit dat contructies zich anders gaan gedragen als je ze opschaalt. Anders kom je inderdaad niet verder dan ik snap het niet dus het kan niet.
Dat is het dunning kruger effect volgens mij. Je eigen incompetentie niet kunnen inschatten en het niet doorhebben wanneer anderen wél competent zijn.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:43:42 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132000179
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar - tis duidelijk uitgelegde op Clues Forum.
(Voor mij wel in iedere geval)
Even duidelijk als die kerel met zijn weegschaal waar je op moest springen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:50:32 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132000374
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is het dunning kruger effect volgens mij. Je eigen incompetentie niet kunnen inschatten en het niet doorhebben wanneer anderen wél competent zijn.
Jep, dat ja :D Zie je ook bij sport bijv, als mensen die nog niet veel ervaring hebben mensen tips gaan geven etc. Erg vervelend als je zelf intructeur bent...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:50:47 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132000385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Even duidelijk als die kerel met zijn weegschaal waar je op moest springen?
Alles en iedereen wat zich kritisch opstelt word FBi of CIA agent genoemd.
Alle gebruikers zijn photoshop experts.
Als je geen Ja knikt, of vragen stelt word topic gesloten of je krijgt een ban.
Dus, tja.. vrij duidelijk die site ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132000416
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Even duidelijk als die kerel met zijn weegschaal waar je op moest springen?
Nee - als hij zoiets zal zeggen op clues is ie ook uitgelachen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:52:38 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132000440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - als hij zoiets zal zeggen op clues is ie ook uitgelachen.
Waarom dacht je dan dat hij het vast wel goed door zou kunnen rekenen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2013 @ 11:52:48 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132000443
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:50 schreef theguyver het volgende:

Alles en iedereen wat zich kritisch opstelt word FBi of CIA agent genoemd.
Alle gebruikers zijn photoshop experts.
Als je geen Ja knikt, of vragen stelt word topic gesloten of je krijgt een ban.
Dus, tja.. vrij duidelijk die site ;)
Maar met een klein cursusje kan iedereen ook CGI-expert worden. De versimpeling van de wereld om het zo beter te begrijpen (denkt 'men').
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132000711
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar met een klein cursusje kan iedereen ook CGI-expert worden. De versimpeling van de wereld om het zo beter te begrijpen (denkt 'men').
Kom nou - ik denk niet dat je moet super-intelligent of super-getalenteerd zijn om 'n beetje photoshop te leren....tis niet alsof je gaan 'n echte schilderij maken of zo.
Ik denk niet dat de mensen op clues zien zichzelf als experts.
Ze hebben veel vargen over waarom en hoe kan dat zo zijn.
They're actually nice people.:)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:01:51 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132000737
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar met een klein cursusje kan iedereen ook CGI-expert worden. De versimpeling van de wereld om het zo beter te begrijpen (denkt 'men').
Maar natuurlijk, Ik vraag me af waarom mijn huisgenoten nu al 3 jaar bezig zijn met die opleiding, als het ook in een klein cursusje kan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:10:45 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132000989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kom nou - ik denk niet dat je moet super-intelligent of super-getalenteerd zijn om 'n beetje photoshop te leren....tis niet alsof je gaan 'n echte schilderij maken of zo.
Ik denk niet dat de mensen op clues zien zichzelf als experts.
Ze hebben veel vargen over waarom en hoe kan dat zo zijn.
They're actually nice people.:)
ze stellen helemaal geen vragen, heb je dat stukje wel goed gelezen over die persoon die vroeg of er een foto verwijdert kon worden?

En ze zien zichzelf niet als experts?
Maar ze maken wel een foto en weten bijvoorbaat al dat het CGI is.
je hebt best wel expertise nodig voor je zoiets kan beoordelen hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:11:45 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132001020
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kom nou - ik denk niet dat je moet super-intelligent of super-getalenteerd zijn om 'n beetje photoshop te leren....tis niet alsof je gaan 'n echte schilderij maken of zo.
Ik denk niet dat de mensen op clues zien zichzelf als experts.
Ze hebben veel vargen over waarom en hoe kan dat zo zijn.
They're actually nice people.:)
Een beetje Photoshop leren is toch echt wat anders dan een CGI-expert zijn. Dat je dat niet inziet, zegt eigenlijk al genoeg. Enerzijds reduceer je alles tot een makkie, anderzijds construeer je de meest bizarre theorieën om maar in conspiracies te kunnen blijven denken.

And I think they are actually fucked-up people, out of touch with reality.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:19:50 #235
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132001274
Ik schaal dat domme vicsimgelul op hetzelfde niveau in als wat het libertarisme voor de politiek is en de zelfhulpfilosofie The Secret voor religie is. Een extreem laagdrempelige wijze om de wereld en de dingen die erin gebeuren te verklaren. Je hoeft niets te weten van techniek, forensisch onderzoek, geschiedenis, filosofie of theologie stellen deze stromingen, alles valt namelijk te reduceren tot enkele doodeenvoudige formules waarmee je de dingen om je heen kunt duiden. Het zijn foptheorieen die je het idee geven de wereld te verklaren zonder de moeite of opoffering die de gangbare stromingen die ze proberen na te bootsen doorgaans vereisen.

Neem nu dit pareltje:

Bron: BNW / 9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren

Het ultieme schoolvoorbeeld van het cargocult gehalte van 9/11 complotdenkers. (WTF moet het uberhaupt aantonen???) Het is net als kinderen die doktertje of indiaantje spelen, zo proberen truthers forensische specialisten na te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Terecht op 09-10-2013 12:25:15 ]
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:26:57 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132001473
Die twee vrouwen zouden dezelfde persoon zijn? Want hun neuzen en ogen staan in dezelfde verhouding.
Tja.
Verder weer eens volkomen eens met je post.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132001571
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Een beetje Photoshop leren is toch echt wat anders dan een CGI-expert zijn. Dat je dat niet inziet, zegt eigenlijk al genoeg. Enerzijds reduceer je alles tot een makkie, anderzijds construeer je de meest bizarre theorieën om maar in conspiracies te kunnen blijven denken.

Dat zei ik al.
Sommige dingen zijn veel makkelijker te doen dan we verwachten of misleiden om te geloven.
Jullie hebben het over CGI experts, niet ik.
Clues hebben geen geduld met bizarre theorieen....ze hebben het meer over media fakery dan conspiracy theorieen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:32:16 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132001597
En wederom leg ik mijn zaak ten ruste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:34:47 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132001667
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:32 schreef Copycat het volgende:
En wederom leg ik mijn zaak ten ruste.
Ditto
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:36:42 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132001721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat zei ik al.
Sommige dingen zijn veel makkelijker te doen dan we verwachten of misleiden om te geloven.
Jullie hebben het over CGI experts, niet ik.
Clues hebben geen geduld met bizarre theorieen....ze hebben het meer over media fakery dan conspiracy theorieen.
*proest* :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:38:42 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132001778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:19 schreef Terecht het volgende:
Ik schaal dat domme vicsimgelul op hetzelfde niveau in als wat het libertarisme voor de politiek is en de zelfhulpfilosofie The Secret voor religie is. Een extreem laagdrempelige wijze om de wereld en de dingen die erin gebeuren te verklaren. Je hoeft niets te weten van techniek, forensisch onderzoek, geschiedenis, filosofie of theologie stellen deze stromingen, alles valt namelijk te reduceren tot enkele doodeenvoudige formules waarmee je de dingen om je heen kunt duiden. Het zijn foptheorieen die je het idee geven de wereld te verklaren zonder de moeite of opoffering die de gangbare stromingen die ze proberen na te bootsen doorgaans vereisen.

Neem nu dit pareltje:
[ afbeelding ]
Bron: BNW / 9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren

Het ultieme schoolvoorbeeld van het cargocult gehalte van 9/11 complotdenkers. (WTF moet het uberhaupt aantonen???) Het is net als kinderen die doktertje of indiaantje spelen, zo proberen truthers forensische specialisten na te doen.

Dat ja... Voor de mensen die dat serieus nemen, ga eens vaker naar buiten. Mensen lijken op elkaar, deal with it.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132001920
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:32 schreef Copycat het volgende:
En wederom leg ik mijn zaak ten ruste.
Leugens! met zulke eenvoudige te debunken onwaarheden doe je je eigen geloofwaardigheid niks goeds...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_132003491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jullie hebben het over CGI experts, niet ik.
:D
Conscience do cost.
pi_132006859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:19 schreef Terecht het volgende:
Ik schaal dat domme vicsimgelul op hetzelfde niveau in als wat het libertarisme voor de politiek is en de zelfhulpfilosofie The Secret voor religie is. Een extreem laagdrempelige wijze om de wereld en de dingen die erin gebeuren te verklaren. Je hoeft niets te weten van techniek, forensisch onderzoek, geschiedenis, filosofie of theologie stellen deze stromingen, alles valt namelijk te reduceren tot enkele doodeenvoudige formules waarmee je de dingen om je heen kunt duiden. Het zijn foptheorieen die je het idee geven de wereld te verklaren zonder de moeite of opoffering die de gangbare stromingen die ze proberen na te bootsen doorgaans vereisen.

Neem nu dit pareltje:
[ afbeelding ]
Bron: BNW / 9/11 #44: Waar we hopelijk weer wat meer inhoudelijk reageren

Het ultieme schoolvoorbeeld van het cargocult gehalte van 9/11 complotdenkers. (WTF moet het uberhaupt aantonen???) Het is net als kinderen die doktertje of indiaantje spelen, zo proberen truthers forensische specialisten na te doen.

Omdat deze toch telkens weer in mijn active list tevoorschijn popt maar weer eens een keertje even reageren met:

Helemaal mee eens. :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:39:53 #245
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_132043781
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
De geestelijke elite als de onaanraakbaren van de samenleving.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 10 oktober 2013 @ 18:43:30 #246
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_132043873
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

(Het officiele verhaal van t moord van MLK is ook bs trouwens)
Dat is best mogelijk, maar jij hebt er in ieder geval niets aan gedaan om aan te tonen dat het onzin is. Ik vind dit zelfs ietwat ziekelijk.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 10 oktober 2013 @ 20:23:51 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132047199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat ja... Voor de mensen die dat serieus nemen, ga eens vaker naar buiten. Mensen lijken op elkaar, deal with it.
Voorbeeldje: ik word op straat aangekeken sinds ik bril heb omdat ik op Moby lijk.
Zie sc voor vergelijkbare foto :P
Heb ook express deze bril gekozen er om :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 23:30:06 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132055622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 11:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar - tis duidelijk uitgelegde op Clues Forum.
(Voor mij wel in iedere geval)
gokje,
1. het kan niet
2. omdat het niet kan is CGI
3. omdat het niet kan is photoshop
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132061014
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 18:43 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat is best mogelijk, maar jij hebt er in ieder geval niets aan gedaan om aan te tonen dat het onzin is. Ik vind dit zelfs ietwat ziekelijk.
Het is zeker.
Als James Earl Ray had het gedaan had hij heel snel in schroevendraaier in z'n rug.
King family zelf geloof niet het officiele verhaal.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132061480
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 09:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het is zeker.
Als James Earl Ray had het gedaan had hij heel snel in schroevendraaier in z'n rug.
King family zelf geloof niet het officiele verhaal.
Lieve Tingo... het is heel goed dat je bepaalde overtigingen hebt en daarover an het zeer leerzaam zijn te discussiëren...

maar let wel een beetje op met wat voor 'argumenten' je aankomt om te bewijzen wat ij gelooft (nadat je het vermoedelijk ergens gelezen hebt).

je hebt zeker gelijk dat er genoeg twijfels zijn rondom de moord op Martin Luther King, ook bv de hele omgangswijze van de FBI (J Edgar Hoover had een persoonlijke wrok jegens MLK en liet hem al jarenlang illegaal afluisteren)..
Ook specifiek rondom de moord zijn genoeg dingen niet tot nauwelijks onderzocht, het onderzoek bestond grotendeels uit het in de doofpot stoppen van al die illegale strijdwijzes van overheidsdiensten jegens de zwarte burgerbeweging.
De FBI documenten rondom de moord zijn zwaarder beveiligd en blijven langer geheim dan die rondom de moord op JFK, welke wel al grotendeels vrijgegeven zijn..

Enkel, de argumenten die jij hier aanbrengt van 'als hij het gedaan zou hebben, zou hij al vermoord zijn' en 'de familie van MLK gelooft het ook niet' zijn typische voorbeelden van 'non-sequitur'-argumentatie. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur )
een voorbeeld van argumenten die door de brenger als overtuigende 'bewijzen' gebracht worden, maar juist niks bewijzen ... Het is vaak een voorbeeld van iemand die bij voorbaat al een andere mogelijkheid uitsluit .

Ik kan je echt aanraden zelfs kritischer te kijken nar hoe je precies argumenteert en je bepaalde logische redenatie`s opbouwt.

Overigens, de Familie van MLK heeft meermaals aangegeven te twijfelen aan de theorie dat James Earl Ray enkel alleen dader was en geen hulp van buiten had ... Bovenal hebben ze meermaals gepleit naar een heropening van het redelijk overhaast gesloten onderzoek naar James Earl Ray herroepen bekentenis... Voor hen was het vooral belangrijk dat er beter en objectiever onderzoek gedaan was (waarin ze inderdaad een sterk punt hebben; Het FBI onderzoek naar die oord is ook een prima voorbeeld van een strafrechterlijk onderzoek dat gedaan is om naar eenw enselijk geachtte uitkomst te komen)..
verder, er is inderdaad wel degelijk ook een tweede persoon uit Memphis veroordeeld als deel van een complot om MLK te doden, die rechtzaak stond echter los van het FBI onderzoek.


het gaat er echter niet in de eesrte plaats om een simplistisch en wart-wit beeld van Goed en Kwaad na te streven en te denken dat ales wel 'eventjes' opgelost is als iedereen maar wat anders 'gelooft'...
Belangrijk is vooral de weg erheen... of mensen (en strafrechterlijke onderzoeksorganisaties als de FBI) bereid zijn werkelijk 'open' onderzoek te doen ... zonder vooropgestelde, vaak politiek gemotiveerde ideen die bij voorbaat een bepaalde andere partij al als 'schuldig' aanwijzen en daarheen dan gan onderzoeken... voral in de hoop bewijzen te vinden vor datgeen wat men sowieso al gelooft

[ Bericht 12% gewijzigd door RM-rf op 11-10-2013 10:20:15 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_132061923
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Lieve Tingo... het is heel goed dat je bepaalde overtigingen hebt en daarover an het zeer leerzaam zijn te discussiëren...

Ik heb het kort gehouden want ik dacht dat deze thread gaat over 911.
Als je interesse in MLK heb.....
http://www.williampepper.com/books.html

An Act of State : The Execution of Martin Luther King is 'n goeie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132062105
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 10:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb het kort gehouden want ik dacht dat deze thread gaat over 911.
Als je interesse in MLK heb.....
http://www.williampepper.com/books.html

An Act of State : The Execution of Martin Luther King is 'n goeie.
Ik weet een hoop van MLK en ook de FBI operaties in de jaren zestig (COINTELPRO BLACK HATE, COINTELPRO WHITE HATE en laer MINARET en SHAMROCK), dankje :)

Maar ik reageerde eigenlijk niet om daarover te discussieren, maar om je te wijzen op de waarde van je gebruikte argumenten in zulke discussies...

als je mn post nogmaals probeert te lezen probeer ik je daarop te wijzen.. het gebruik van onjuiste redenaties als "Als James Earl Ray schuldig was, was hij wel vermoord...
(Overigens, er zijn goede gronden om te stellen dat de dood van Ray, die in de jaren negentig stierf, utieindelijk ook in meer of mindere zaken bewust veroorzaakt of niet tegengegaan is door de gevangenis-authoriteiten... en altijd heeft men sterk gevreesd voor een heropening van het onderzoek zolang Ray nog leefde ).


Ik vergelijk daarbij de werkwijze van bv de FBI, in dit geval in dat moordonderzoek ... met jouw eigen manier van redeneren:
Op voorhand een bepaalde theorie hebben waarvan je zelf al overtuigd bent dat die waar is, en daarbij dan alemaal arguemnten 'construeren' die geselecteerd worden dat ze vooral naar de wenselijk geachtte uitkomst wijzen...
agumenten die dat tegenspreken, bij voorbaat al als 'onjuist' of 'irrelevant' terzijde leggen.


In joue geval kan je op de manier makkelijk 'geloven' in vremde en vergeochte ideeen over CGI, of hele geconstrueerde 'Totaal-complotten'...

persoonlijk vind ik dat erg jammer omdat dat eigenlijk ook kan voorkomen dat je werkelijk kritisch en objectief in de bewijzen kunt kijken...
Ikzelf ben absoluut niet van mening dat er niet genoeg aanleidingen te vinden zijn om héél grote zorgen te maken over de Politiek in Amerika, de omgang met maatschapelijke Angsten, hun omgang met burgerrechten en de rol die inlichtingendiensten spelen...

enkel, voor mij zijn veel doorgeslagen complot-theorieen eerder een 'Rookgordijn' dat opgeworpen is dor misschien politiek gemotiveerde groepen die graag de publieke opwining over overheidsfalen en -misstanden graag willen uitbuiten door deze mensen aan 'hun' kant te krijgen met fantastische waanideeën

[ Bericht 29% gewijzigd door RM-rf op 11-10-2013 10:48:19 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_132075443
pi_132075468
quote:
Fake!
pi_132075837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Fake!
echt nbiet dit postte Obama op twitter met als caption: "watching my favorite movie"
  vrijdag 11 oktober 2013 @ 20:22:26 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132078797
quote:
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132083595
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

echt nbiet dit postte Obama op twitter met als caption: "watching my favorite Disney CGI-movie"
correctie
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:01:39 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_132084236
quote:
Die grijns ook :D
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:44:34 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132099482
quote:
Had dat niet G,W Bush moeten zijn?
Niet dat het plaatje geniaal is :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132151076
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 18:53 schreef Salvad0R het volgende:

echt nbiet dit postte Obama op twitter met als caption: "watching my favorite movie"
Ik kan merken dat ik in BNW zit want alles is eraan gelegen Obama aan 9-11 te linken terwijl de beste man niet eens president was of op enigerlei wijze hiermee verwant was. }:|

GW Bush daarentegen...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 11:40:55 ]
  maandag 14 oktober 2013 @ 11:48:45 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132151260
quote:
15s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:40 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik kan merken dat ik in BNW zit want alles is eraan gelegen Obama aan 9-11 te linken terwijl de beste man niet eens president was of op enigerlei wijze hiermee verwant was. }:|

GW Bush daarentegen...
Jup zie Osma topic, Obama en Osama zijn een dezelfde, sorry maar dat is toch echt 8)7
Maar goed de helft van wat je de laatste 10 9/11 topics kan je de prullenbak in vegen als.. eerst zeggen dan logish nadeken.
Ik vraag me af en toe echt af of sommige mensen die een theorie hebben bedacht er uberhaupt verder over nagedacht hebben of het uberhaupt theoretisch mogelijk is. :)
Maar daar is BNW voor zodat we het kunnen bekritiseren en discusieren of dit soort theorieen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132232688
Als cluesfourm heeft het zo vreselijk verkeerd dan is het toch eenvoudig om 'n goede advocaat te krijgen om clues site te sluiten en alle leden voor de rechtbank te halen?
Er zijn wetten : slander enz.
Of misschien moeten de 10,000 of meer familie leden van 'slachtoffers' komen met bewijs over hun 'loved ones'.
En volgens vele 'memorial messages' die slachtoffers waren allemaal heel leuk,intelligente,aantrekkelijk,schattig,charmante,populaire mensen die waren 'very much loved and missed' by the ones left behind.
Dus - hadden ze ook heel veel vrienden.....misschien 'n paar machtige vrienden?
Waar zijn ze dan?

Misschien zouden de familie leden 'n soort vereniging vormen (class action) tegen clues forum.

Ik weet wel goed dat als ik zou doodgaan in zo bijzondere,rare omstandigheden dat mijne familie zullen zeker heel veel vraagjes over m'n dood hebben.
Jullie niet?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132232707
Flikker toch op :')
Ja doei.
pi_132232771
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Flikker toch op :')
Bedankt voor uw eenvoudig maar nutteloos antwoord op deze vraagje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132233048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bedankt voor uw eenvoudig maar nutteloos antwoord op deze vraagje.
Hou toch op, sorry dat ik het zo zeg maar voor mij ben jij echt helemaal compleet het padje kwijt. Succes met terug vinden.
pi_132233172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef Tingo het volgende:
Als cluesfourm heeft het zo vreselijk verkeerd dan is het toch eenvoudig om 'n goede advocaat te krijgen om clues site te sluiten en alle leden voor de rechtbank te halen?
Waarom? Iedereen heeft het recht om het fout te hebben. Jij bent toch ook nog niet gebanned ondanks je constante oogvervuiling hier?
quote:
Er zijn wetten : slander enz.
nvt enz.
quote:
Of misschien moeten de 10,000 of meer familie leden van 'slachtoffers' komen met bewijs over hun 'loved ones'.
Of misschien moet jij zelf met bewijs komen.
quote:
En volgens vele 'memorial messages' die slachtoffers waren allemaal heel leuk,intelligente,aantrekkelijk,schattig,charmante,populaire mensen die waren 'very much loved and missed' by the ones left behind.
Dus - hadden ze ook heel veel vrienden.....misschien 'n paar machtige vrienden?
Waar zijn ze dan?
Goeie logica _O-
quote:
Ik weet wel goed dat als ik zou doodgaan in zo bijzondere,rare omstandigheden dat mijne familie zullen zeker heel veel vraagjes over m'n dood hebben.
Jullie niet?
Jouw familie ongetwijfeld.
Conscience do cost.
pi_132233190
Over de doden niets dan goeds, hè?
Ja doei.
pi_132233437
quote:
10s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Over de doden niets dan goeds, hè?
Cliche-achtig.
Waar zijn de boze familie leden?
Jij had wat cursus met psychologie of zo?
Hoe gaat al die familie leden om met die bijzondere doden van hun 'loved ones'?
Boosheid kan toch 'n productief emotie zijn ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132233467
Nee, ik heb geen cursus psychologie gedaan. En verder: " :') "
Ja doei.
pi_132233524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Cliche-achtig.
Waar zijn de boze familie leden?
Jij had wat cursus met psychologie of zo?
Hoe gaat al die familie leden om met die bijzondere doden van hun 'loved ones'?
Boosheid kan toch 'n productief emotie zijn ?
Misschien nemen de nabestaanden de draad van hun leven weer op , heb je daar weleens bij stilgestaan?
Tuurlijk zullen ze boos zijn op de daders . Lijkt me logisch.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 18:40:18 #271
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132233845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Cliche-achtig.
Waar zijn de boze familie leden?
Jij had wat cursus met psychologie of zo?
Hoe gaat al die familie leden om met die bijzondere doden van hun 'loved ones'?
Boosheid kan toch 'n productief emotie zijn ?
Waarom zouden die ook maar iets geven over een stel complete loonies op internet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 oktober 2013 @ 20:30:10 #272
54593 crew  Olga
Cheese
pi_132238271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef Tingo het volgende:
Als cluesfourm heeft het zo vreselijk verkeerd dan is het toch eenvoudig om 'n goede advocaat te krijgen om clues site te sluiten en alle leden voor de rechtbank te halen?
Er zijn wetten : slander enz.
Of misschien moeten de 10,000 of meer familie leden van 'slachtoffers' komen met bewijs over hun 'loved ones'.
En volgens vele 'memorial messages' die slachtoffers waren allemaal heel leuk,intelligente,aantrekkelijk,schattig,charmante,populaire mensen die waren 'very much loved and missed' by the ones left behind.
Dus - hadden ze ook heel veel vrienden.....misschien 'n paar machtige vrienden?
Waar zijn ze dan?

Misschien zouden de familie leden 'n soort vereniging vormen (class action) tegen clues forum.

Ik weet wel goed dat als ik zou doodgaan in zo bijzondere,rare omstandigheden dat mijne familie zullen zeker heel veel vraagjes over m'n dood hebben.
Jullie niet?
Ik weet niet in welke wereld jij leeft. Maar denk je nu echt serieus dat ze een forum gaan aanklagen met een handjevol leden? Je maakt het Cluesforum echt groter dan het is/
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:13:43 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132252536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Cliche-achtig.
Waar zijn de boze familie leden?
Jij had wat cursus met psychologie of zo?
Hoe gaat al die familie leden om met die bijzondere doden van hun 'loved ones'?
Boosheid kan toch 'n productief emotie zijn ?
Niet op dit forum en ook niet op dat clues forum ( daar werden ze gelijk uitgejouwd)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 17 oktober 2013 @ 10:35:36 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132253104
Oh, een stel mafkezen trekt ergens in de marge van het internet het bestaan en de dood van onze loved ones in twijfel. Wat zullen we doen? Ze aandacht en zo munitie geven of ze negeren en ons op belangrijkere zaken richten?
Ik zou het ook wel weten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132258709
Dus - 10,000 of 20,000 (misschien meer) well-connected,better off dan gemiddeld vrienden en familie van investment bankers,financiel adviseurs en deskundigen,lawyers,politiemannen,brandweermannen,piloten,administratie medewerkers en veel anderen, vinden het niet erg dat er zijn ''n stelletje loonies' die vragen als hun 'loved ones' hebben ooit bestaan?
Niemand? Dat lijkt me 'n beetje raar.

En er is geen enkele die heeft twijfelen over t officiele verklaring?
Niemand die is ontzettend boos over de vroege dood van z'n vrouw,moeder,zus enz.

Iedereen heeft gewoon gezegd: Het heeft geen nut om wat te doen....alleen 'n regel of twee op 'n memorial site die vraagt op geld.

Ik geloof er geen reet van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:46:12 #276
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132259334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:


pi_132259545
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
Dus - 10,000 of 20,000 (misschien meer) well-connected,better off dan gemiddeld vrienden en familie van investment bankers,financiel adviseurs en deskundigen,lawyers,politiemannen,brandweermannen,piloten,administratie medewerkers en veel anderen, vinden het niet erg dat er zijn ''n stelletje loonies' die vragen als hun 'loved ones' hebben ooit bestaan?
Niemand? Dat lijkt me 'n beetje raar.

En er is geen enkele die heeft twijfelen over t officiele verklaring?
Niemand die is ontzettend boos over de vroege dood van z'n vrouw,moeder,zus enz.

Iedereen heeft gewoon gezegd: Het heeft geen nut om wat te doen....alleen 'n regel of twee op 'n memorial site die vraagt op geld.

Ik geloof er geen reet van.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Flikker toch op :')
Ja doei.
pi_132259606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
Dus - 10,000 of 20,000 (misschien meer) well-connected,better off dan gemiddeld vrienden en familie van investment bankers,financiel adviseurs en deskundigen,lawyers,politiemannen,brandweermannen,piloten,administratie medewerkers en veel anderen, vinden het niet erg dat er zijn ''n stelletje loonies' die vragen als hun 'loved ones' hebben ooit bestaan?
Niemand? Dat lijkt me 'n beetje raar.

En er is geen enkele die heeft twijfelen over t officiele verklaring?
Niemand die is ontzettend boos over de vroege dood van z'n vrouw,moeder,zus enz.

Iedereen heeft gewoon gezegd: Het heeft geen nut om wat te doen....alleen 'n regel of twee op 'n memorial site die vraagt op geld.

Ik geloof er geen reet van.
Ga weg. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk.
pi_132259757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
Dus - 10,000 of 20,000 (misschien meer) well-connected,better off dan gemiddeld vrienden en familie van investment bankers,financiel adviseurs en deskundigen,lawyers,politiemannen,brandweermannen,piloten,administratie medewerkers en veel anderen, vinden het niet erg dat er zijn ''n stelletje loonies' die vragen als hun 'loved ones' hebben ooit bestaan?
Niemand? Dat lijkt me 'n beetje raar.

En er is geen enkele die heeft twijfelen over t officiele verklaring?
Niemand die is ontzettend boos over de vroege dood van z'n vrouw,moeder,zus enz.

Iedereen heeft gewoon gezegd: Het heeft geen nut om wat te doen....alleen 'n regel of twee op 'n memorial site die vraagt op geld.

Ik geloof er geen reet van.
Natuurlijk zijn ze wel boos, verdrietig en noem alle emoties maar op die bij zoiets komen kijken, maar waarom zouden ze zich moeten verantwoorden bij mensen met een of andere site die niet eens geloven dat er een ramp heeft plaatsgevonden.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:59:37 #280
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_132259806
Unwarranted Self-Importance

A theory introduced to civilization in the form of Socrates, Unwarranted Self-Importance (USI) is a disease that gives you the feeling that you are actually worth something despite not having made any contributions to anything at all, and actually making the world a much shittier place, thus making yourself look like a complete douche.
https://encyclopediadramatica.es/Unwarranted_Self-Importance
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:58:27 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_132261930
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Tingo het volgende:
Dus - 10,000 of 20,000 (misschien meer) well-connected,better off dan gemiddeld vrienden en familie van investment bankers,financiel adviseurs en deskundigen,lawyers,politiemannen,brandweermannen,piloten,administratie medewerkers en veel anderen, vinden het niet erg dat er zijn ''n stelletje loonies' die vragen als hun 'loved ones' hebben ooit bestaan?
Niemand? Dat lijkt me 'n beetje raar.

En er is geen enkele die heeft twijfelen over t officiele verklaring?
Niemand die is ontzettend boos over de vroege dood van z'n vrouw,moeder,zus enz.

Iedereen heeft gewoon gezegd: Het heeft geen nut om wat te doen....alleen 'n regel of twee op 'n memorial site die vraagt op geld.

Ik geloof er geen reet van.
En waarom zouden ze zich per see moeten verantwoorden aan een stel loonies op een klein forum? Als iemand dat probeert wordt daar niets mee gedaan, behalve wat weghonen etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_132265124
Waarom heb jij nog geen verklaring gegeven over waar jij was op 9/11 Tingo? Wie zegt dat jij niet achter de aanslagen zat? Heb je enig bewijs om je verhaal te ondersteunen? Waarom heb jij nog geen toelichting gegeven?

Je maakt jezelf wel erg verdacht zo. En dat hele "9/11 is nooit gebeurd" verhaal is natuurlijk de perfecte dekmantel om jouw terreurdaden weg te vagen.

En ik maar denken dat het na tribal het niveau niet dieper kon zinken.
Conscience do cost.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:37:40 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132265539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef ems. het volgende:
Waarom heb jij nog geen verklaring gegeven over waar jij was op 9/11 Tingo? Wie zegt dat jij niet achter de aanslagen zat? Heb je enig bewijs om je verhaal te ondersteunen? Waarom heb jij nog geen toelichting gegeven?

Je maakt jezelf wel erg verdacht zo. En dat hele "9/11 is nooit gebeurd" verhaal is natuurlijk de perfecte dekmantel om jouw terreurdaden weg te vagen.

En ik maar denken dat het na tribal het niveau niet dieper kon zinken.
En Boston 2013 Enschede 2000 sandy hook 20012 etc etc..
hmm deze theorie klinkt geloof waardiger. tingo heeft het gewoon gedaan :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132269156
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef theguyver het volgende:

[..]

En Boston 2013 Enschede 2000 sandy hook 20012 etc etc..
hmm deze theorie klinkt geloof waardiger. tingo heeft het gewoon gedaan :P
Waarom doe je Enschede erbij? Dat was 'n ongeluk in 'n vuurwerk fabriek dat moet nooit in t centrum heeft gestaan toch? zo ver als ik weet.
Heeft niks te maken met nep media verhalen.....of weet jij meer over?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132269182
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom doe je Enschede erbij? Dat was 'n ongeluk in 'n vuurwerk fabriek dat moet nooit in t centrum heeft gestaan toch? zo ver als ik weet.
Heeft niks te maken met nep media verhalen.....of weet jij meer over?
Zie je, Tingo weet ook meer van Enschede. Gewoon volhouden dat er niets 'mis' mee was.
Ja doei.
pi_132269260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze wel boos, verdrietig en noem alle emoties maar op die bij zoiets komen kijken, maar waarom zouden ze zich moeten verantwoorden bij mensen met een of andere site die niet eens geloven dat er een ramp heeft plaatsgevonden.
Niemand op clues heeft ooit ontkent dat de toren zijn weg.
Het gaat niet per se over clues forum.
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal denk jij?
10,20,misschien 30 % ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132269273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom doe je Enschede erbij? Dat was 'n ongeluk in 'n vuurwerk fabriek dat moet nooit in t centrum heeft gestaan toch? zo ver als ik weet.
Heeft niks te maken met nep media verhalen.....of weet jij meer over?
Goede coverup.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niemand op clues heeft ooit ontkent dat de toren zijn weg.
Het gaat niet per se over clues forum.
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal denk jij?
10,20,misschien 30 % ?
Ah, ook weer snel over wat anders beginnen. Schuldig, schuldig, schuldig.
Conscience do cost.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 oktober 2013 @ 18:40:31 #288
54593 crew  Olga
Cheese
pi_132269378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niemand op clues heeft ooit ontkent dat de toren zijn weg.
Het gaat niet per se over clues forum.
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal denk jij?
10,20,misschien 30 % ?
Ja maar die denken allemaal niet dat er geen slachtoffers zijn gevallen en dat er allemaal acteurs zijn gebruikt. Dat is een groot verschil
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_132269570
Dus - het lijkt dat mensen hier zouden gewoon helemaal niks over doen als ze 'n 'loved one' verloren op bijzondere omstandigheden.
Gewoon een of ander BS verhaal geloven in t media en klaar is kees.

Dus bij jullie tis :
"Bye bye Mum,Dad,brother,sister, enz. en ik ga niks doen om jouwe dood te onderzoeken of twijfelen....want dat hoeft niet omdat ik heb zo veel naief vertrouw in t regering of wie-dan-ook."

Lekker makkelijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132269614
Jij bent de mafkees die het heeft over bijzondere omstandigheden. Blijkbaar ben je naïef genoeg om zomaar alles te geloven wat je op internet leest.

Lekker makkelijk, vanaf over de oceaan doen alsof je slim bent _O-
Conscience do cost.
pi_132269629
quote:
4s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef Olga het volgende:

[..]

Ja maar die denken allemaal niet dat er geen slachtoffers zijn gevallen en dat er allemaal acteurs zijn gebruikt. Dat is een groot verschil
Ok goed maar - denk jij ook dat er zijn geen 'familie leden van slachtoffers' die hebben geen twijfelen over het hele gedoe?
Waar zijn ze dan?

Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal denk jij?
10,20,misschien 30 % ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132269876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ok goed maar - denk jij ook dat er zijn geen 'familie leden van slachtoffers' die hebben geen twijfelen over het hele gedoe?
Waar zijn ze dan?
Thuis, waarschijnlijk.
quote:
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal denk jij?
10,20,misschien 30 % ?
Maakt dat ook maar iets uit?
Conscience do cost.
pi_132270586
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal - denken jullie?
10,20,misschien 30 % ?

Tis 'n eenvoudige vraag toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 17 oktober 2013 @ 19:24:13 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132270741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef Tingo het volgende:
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal - denken jullie?
10,20,misschien 30 % ?

Tis 'n eenvoudige vraag toch?
Blijf er bij!!1
Bewijs maar dat je het niet gedaan hebt...
Bedoel ik neem alles in overwging, zolang er niks aangetoont is heb jij het gedaan :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132270755
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 19:18 schreef Tingo het volgende:
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal - denken jullie?
10,20,misschien 30 % ?

Tis 'n eenvoudige vraag toch?
Het is een nutteloze vraag. Wat maakt het uit dat een bepaald aantal mensen een bepaalde mening hebben?
Conscience do cost.
pi_132272274
Tingo is Bin Laden. Wie bewijst even dat dat niet zo is?
pi_132272607
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:46 schreef Tingo het volgende:
Dus - het lijkt dat mensen hier zouden gewoon helemaal niks over doen als ze 'n 'loved one' verloren op bijzondere omstandigheden.
Gewoon een of ander BS verhaal geloven in t media en klaar is kees.

Dus bij jullie tis :
"Bye bye Mum,Dad,brother,sister, enz. en ik ga niks doen om jouwe dood te onderzoeken of twijfelen....want dat hoeft niet omdat ik heb zo veel naief vertrouw in t regering of wie-dan-ook."

Lekker makkelijk.
Wat is jouw reden om hier zo fel op te zijn Tingo?
Waarom wíl je zo graag dat het niet klopt? Ben ik echt benieuwd naar.
pi_132286224
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is jouw reden om hier zo fel op te zijn Tingo?
Waarom wíl je zo graag dat het niet klopt? Ben ik echt benieuwd naar.
Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal - denk jij?
10,20,misschien 30 % ?

Tis 'n eenvoudige vraag toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_132286283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoeveel procentage van t VS bevolking omgeveer heeft twijfelen over t officiele verhaal - denk jij?
10,20,misschien 30 % ?

Tis 'n eenvoudige vraag toch?
Er worden hier genoeg eenvoudige vragen aan jou gesteld waar geen antwoord op komt. Ergo: jij hebt er niets mee te maken, want je hebt iets te verbergen.
Ja doei.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:21:48 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132286413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Tingo het volgende:
Ok goed maar - denk jij ook dat er zijn geen 'familie leden van slachtoffers' die hebben geen twijfelen over het hele gedoe?
Waar zijn ze dan?

Die zullen er best zijn. Alleen hebben die waarschijnlijk net wat meer realiteitszin dan die Clues-loonies en denken ze niet dat hun geliefden nooit hebben bestaan o dateert hele gebeuren nooit heeft plaatsgevonden. En dus mengen zij zich daar niet onder. Je hebt gradaties in wantrouwen.

Ik denk dat deze mensen eerder twijfelen aan de beweegredenenen en daders achter 9/11 dan dat ze het hele gebeuren in twijfel trekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132286527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef ems. het volgende:
Jij bent de mafkees die het heeft over bijzondere omstandigheden. Blijkbaar ben je naïef genoeg om zomaar alles te geloven wat je op internet leest.

Lekker makkelijk, vanaf over de oceaan doen alsof je slim bent _O-
De ironie... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')