abonnement Unibet Coolblue
pi_132861235
Ik moet morgen weer werken, Vrijdag en zaterdag was het best druk. ben benieuwd hoe het morgen word.
pi_132861274
Bij die outlet?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132862552
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 18:12 schreef JDude het volgende:
Wel in de binnenstad geweest vandaag. En het station weer eens gezien. Die nieuwbouw wordt echt gigantisch vergeleken met het huidige gebouwtje.
Het gaat ook best snel omhoog vind ik die nieuwbouw, helaas heb ik het hiervoor nooit gezien.
Dus ik kan het niet vergelijken :(
  zondag 3 november 2013 @ 19:30:26 #254
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_132863113
Nou ja, aan de oude achterzijde heb je niet veel gemist, treurige kale vlakte was dat.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_132863985
Wat een gdoe laatst. wel bijna te laat bij mijn werk door die bom melding afgelopen vrijdag :')
pi_132864568
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat een gdoe laatst. wel bijna te laat bij mijn werk door die bom melding afgelopen vrijdag :')
ja iedereen had het er over bij mij op het werk, handig roddelende klanten, blijf je op de hoogte :D
pi_132876480
Ik word verdullemes genoemd in JDudes Quiz! Twee keer! :o. Ik voel me vereerd.
pi_132883233
Ik was vrij met die bommelding. Terwijl ik echt precies daar werk, ik kan vanuit het raam dat stukje wat afgezet was zien.

Sensatie gemist :(
pi_132897717
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was vrij met die bommelding. Terwijl ik echt precies daar werk, ik kan vanuit het raam dat stukje wat afgezet was zien.

Sensatie gemist :(
och arme ;(
  maandag 4 november 2013 @ 18:57:08 #260
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_132897786
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef Stofje het volgende:
Ik word verdullemes genoemd in JDudes Quiz! Twee keer! :o. Ik voel me vereerd.
Ere wie ere toekomt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_132979306
uhm ik heb een vraagje..

Gisteren ben ik een paar uur opgenomen geweest in het Amphia, gelukkig mocht ik om 22 uur het ziekenhuis verlaten, maar dinsdag moet ik terug voor een controle. Voorheen ben ik nog nooit in het Amphia geweest, is het de bedoeling dat ik een ponskaartje laat maken voor ik naar mijn afspraak ga, of werken ze daar hier niet mee? (in ziekenhuis de Honte waar ik vroeger heen moest werkte men daar altijd mee en moest je die altijd bij je hebben.)
pi_132980514
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef AMangold het volgende:
uhm ik heb een vraagje..

Gisteren ben ik een paar uur opgenomen geweest in het Amphia, gelukkig mocht ik om 22 uur het ziekenhuis verlaten, maar dinsdag moet ik terug voor een controle. Voorheen ben ik nog nooit in het Amphia geweest, is het de bedoeling dat ik een ponskaartje laat maken voor ik naar mijn afspraak ga, of werken ze daar hier niet mee? (in ziekenhuis de Honte waar ik vroeger heen moest werkte men daar altijd mee en moest je die altijd bij je hebben.)
waarvoor opgenomen?
pi_132980659
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

waarvoor opgenomen?
Was gister naar de huisarts, hij dacht dat ik een hersenvliesontsteking had dus per ambu naar het ziekenhuis, gelukkig was het dat niet, wel zware bacteriele infectie (ergens, doktoren waren absoluut niet duidelijk :S) moet nu dinsdag naar de kno arts, maar geen idee wat ik nu presies heb :S Zit nu zwaar onder de pijnstillers (A)
pi_132980823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef AMangold het volgende:

[..]

Was gister naar de huisarts, hij dacht dat ik een hersenvliesontsteking had dus per ambu naar het ziekenhuis, gelukkig was het dat niet, wel zware bacteriele infectie (ergens, doktoren waren absoluut niet duidelijk :S) moet nu dinsdag naar de kno arts, maar geen idee wat ik nu presies heb :S Zit nu zwaar onder de pijnstillers (A)
sterkte ...
pi_132980889
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:41 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

sterkte ...
dankje, maar weet jij nu hoe het zit met of ze ponskaartjes gebruiken of iets dergelijks?
  woensdag 6 november 2013 @ 21:48:56 #266
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_132981290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef AMangold het volgende:
uhm ik heb een vraagje..

Gisteren ben ik een paar uur opgenomen geweest in het Amphia, gelukkig mocht ik om 22 uur het ziekenhuis verlaten, maar dinsdag moet ik terug voor een controle. Voorheen ben ik nog nooit in het Amphia geweest, is het de bedoeling dat ik een ponskaartje laat maken voor ik naar mijn afspraak ga, of werken ze daar hier niet mee? (in ziekenhuis de Honte waar ik vroeger heen moest werkte men daar altijd mee en moest je die altijd bij je hebben.)
Toen ik er in 2005 voor het laatst was moest ik nog wel zo'n kaartje laten maken. Gelijk links na de ingang op Amphia Molengracht.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_132981384
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:48 schreef JDude het volgende:

[..]

Toen ik er in 2005 voor het laatst was moest ik nog wel zo'n kaartje laten maken. Gelijk links na de ingang op Amphia Molengracht.
ik moet naar een andere locatie voor die controle, zou dat daar ook kunnen denk je ?
pi_132983282
Bij mijn gips en controle/verwijderen had ik geen ponskaartje nodig, neem aan dat alles digitaal is tegenwoordig. Melden bij de juiste poli en klaar was kees.

Beterschap in ieder geval.
Stop rockin' the boat.
pi_132983306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef bassieVL het volgende:
Bij mijn gips en controle/verwijderen had ik geen ponskaartje nodig, neem aan dat alles digitaal is tegenwoordig. Melden bij de juiste poli en klaar was kees.

Beterschap in ieder geval.
oke thanks !
pi_132983776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:17 schreef AMangold het volgende:
uhm ik heb een vraagje..

Gisteren ben ik een paar uur opgenomen geweest in het Amphia, gelukkig mocht ik om 22 uur het ziekenhuis verlaten, maar dinsdag moet ik terug voor een controle. Voorheen ben ik nog nooit in het Amphia geweest, is het de bedoeling dat ik een ponskaartje laat maken voor ik naar mijn afspraak ga, of werken ze daar hier niet mee? (in ziekenhuis de Honte waar ik vroeger heen moest werkte men daar altijd mee en moest je die altijd bij je hebben.)
Is niet meer nodig, zon kaartje. Succes meske! Klinkt heftig. :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_133028384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:50 schreef AMangold het volgende:

[..]

ik moet naar een andere locatie voor die controle, zou dat daar ook kunnen denk je ?
Ja, bij de ingang gelijk links op Langendijk, tegenover de bloedafname. Even je ID en verzekeringspas meenemen.
pi_133033483
Ik moest een paar weken terug ook naar het zkh, maar ik heb al jaren geen ponsplaatje meer? Is dat loket inmiddels niet weg dan? Of ben ik er gans aan voorbij gelopen? :')
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:53:21 #273
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_133033664
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_133038310
pi_133086169
Ik werk in het Amphia en voor zover ik weet werken ze daar niet meer mee hoor die kaartjes. Alles is tegenwoordig digitaal
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')