abonnement Unibet Coolblue
pi_136662255
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
Hmm even allemaal opletten.
Op dit moment gaat er een bedrijf langs de deuren genaamd: Vincent container service.
Hun geven aan dat ivm de nieuwe duobakken voor GFT het verplicht is om ze te laten reinigen.
Dit zal in spraak zijn met milieuwetgevingen en dergelijke.

Zojuist contact gehad met de gemeente en jawel: De klachten stromen binnen. Van dit verhaal is, logischer wijs, niks van waar. gewoon deur dicht gooien en verder gaan met je leven :D
Die zijn bij mij al aan de deur geweest, althans laats stond er zo'n (niet Brabo overigens) gladjanus voor de deur, met een of ander verhaaltje over het reinigen van de container. Hierin werd niet genoemd dat het verplicht was, maar dat zou ik toch ook niet geloofd hebben.
Wel weer zo'n kut uitspraak: "Nee u wilt dat niet? Maar de hele buurt doet er wel aan mee" :')
Oh ja nee, dan... Dan moet ik wel....

Ik heb de colporteur een prettige dag gewenst en deur dichtgegooid.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136662587
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef Guard het volgende:

[..]

Die zijn bij mij al aan de deur geweest, althans laats stond er zo'n (niet Brabo overigens) gladjanus voor de deur, met een of ander verhaaltje over het reinigen van de container. Hierin werd niet genoemd dat het verplicht was, maar dat zou ik toch ook niet geloofd hebben.
Wel weer zo'n kut uitspraak: "Nee u wilt dat niet? Maar de hele buurt doet er wel aan mee" :')
Oh ja nee, dan... Dan moet ik wel....

Ik heb de colporteur een prettige dag gewenst en deur dichtgegooid.
ja dat is ook al een rare opmerking van de rest doet het wel.
Boeien, ik ga geen 88 euro per jaar betalen voor het reinigen van mn container :')
2 emmer waters erin, even schrobben en schoon
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_136662746
Dat zijn marokkanen toch? Tenminste, half jaar geleden waren ze zo in Udenhout bezig met een rondje door het dorp met hetzelfde verhaal.

quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja dat is ook al een rare opmerking van de rest doet het wel.
Boeien, ik ga geen 88 euro per jaar betalen voor het reinigen van mn container :')
2 emmer waters erin, even schrobben en schoon
Das nog 'goedkoop'... In Udenhout was het een abonnement van 10 euro per maand. :') |:(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136664035
En die arme oudjes die er wel intrappen..
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:38:56 #245
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_136742811
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef brooklyndodger het volgende:
[youtube]
:')14.gif
full stops and exclamation marks
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:49:26 #247
412661 brooklyndodger
Irritatie verhogend kritisch
pi_136745263
Ik had precies dezelfde reactie, het is ook echt vreselijk catchy....
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:19:15 #248
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136746406
Ik vind het weer fantastisch. En nu weet ik wat een gròzzie is.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:20:43 #249
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136746468
Hij blijft hier helaas nog niet na één keer hangen.
pi_136747075
Ondanks dat ik een minder groot carnavalsgevoel heb, dan ik vroeger had.. Vind ik dit dan weer wel een leuk nummer
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136794659
Dr in dr uit... Hij blijft erin hangen in de carnavalswereld.

Vandaag weer super gezellige dag gehad in café philip
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_136795999
Mooi nummertje geworden. Deze of die van Lamme Frans gaat hem worden dit jaar hoop ik.
pi_136799876
Moet je nog steeds een euri betalen bij Stappegoor?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136800039
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je nog steeds een euri betalen bij Stappegoor?
Stappegoor is vrij toegankelijk. ^O^ Openbare weg voor een euro heet een tolweg en die kennen we niet in Tilburg oO<
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136800179
En parkeren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136800294
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 01:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En parkeren?
Geen idee. Tilburg.com geeft geen uitkomst?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_136800939
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je nog steeds een euri betalen bij Stappegoor?
:Y
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_136801160
Een paar keer langs de trappers en euriskoop dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_136808287
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 00:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je nog steeds een euri betalen bij Stappegoor?
op de parkeerplaats wel, ik weet niet of je nog gratis in die straatjes kunt parkeren die er tegen over liggen :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_136810149
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

op de parkeerplaats wel, ik weet niet of je nog gratis in die straatjes kunt parkeren die er tegen over liggen :)
Ja dat kan, maar als je daar wil parkeren als de Trappers spelen mag je wel vroeg komen. Parkeerplaats / garage en straatjes zijn dan snel vol. Ik parkeer dan meestal aan de andere kant van de Ringbaan, vooraan in de Trouwlaan of op de generaal Smutslaan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136811406
Gvd mijn portemonnee verloren zaterdag. Vermoedelijk thv de Lidl Boscheweg.

Baggerzooi, alles weg :(
pi_136965331
ons Ferry doe nog meej:

http://giel.vara.nl/carnaval
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136968711
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:36 schreef Guard het volgende:
ons Ferry doe nog meej:

http://giel.vara.nl/carnaval
natuurlijk even op gestemt :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_136976849
http://www.omroepbrabant.(...)val+van+t+laand.aspx

zucht, tuurlijk, anders ga je even al die carnavalstoeristen naar Tilburg lokken.
Dat wordt wordt geen gezellige avond, dat kan ik je wel verzekeren.
Bovendien is dit natuurlijk goedkoop stemmen proberen te winnen :{w
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137007679
Over carnaval gesproken :) waar vier je dat volgens jullie t beste in Tilburg?

Ik ben beetje uitgekeken op mn eigen geboortedorp :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 12:31:49 #266
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137010139
Gewoon verspreid over het centrum? Korte Heuvel vind ik persoonlijk wel wat te druk.
pi_137039832
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:31 schreef Darkestrah het volgende:
Gewoon verspreid over het centrum? Korte Heuvel vind ik persoonlijk wel wat te druk.
zijn er ook plekken die ik t beste kan mijden omdat er veel toeristen zitten?

Ben een keer wezen carnavallen in breda op, wat ze daar noemen, rotterdammerszaterdag, wat een ongezellige bagger was dat -O- agressie, drugs, nare sfeer. Dan hoeft t voor mij echt niet :N
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 23 februari 2014 @ 10:43:52 #268
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137040154
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zijn er ook plekken die ik t beste kan mijden omdat er veel toeristen zitten?

Ben een keer wezen carnavallen in breda op, wat ze daar noemen, rotterdammerszaterdag, wat een ongezellige bagger was dat -O- agressie, drugs, nare sfeer. Dan hoeft t voor mij echt niet :N
Dat zal denk ik diezelfde Korte Heuvel zijn. Maar agressie of een nare sfeer heb ik vorig jaar niet kunnen ontdekken tijdens carnaval.
pi_137040288
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:43 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Dat zal denk ik diezelfde Korte Heuvel zijn. Maar agressie of een nare sfeer heb ik vorig jaar niet kunnen ontdekken tijdens carnaval.
volgens mij is dat ook meer in de plekken wat dichter bij de randstad :Y dus vandaar dat ik jullie mooie tilburg eens ga uitproberen :D

Nu nog een toffe outfit! Wat trekken jullie aan?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 23 februari 2014 @ 11:12:51 #270
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137040906
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Nu nog een toffe outfit! Wat trekken jullie aan?
Ja dat is een beetje een punt hier. :') Ik wil als Finn maar omdat ik een bril/snor/baardje heb lijk ik in geen velden of wegen op hem. Maar dat gaat hem wel worden, was wel een succes vorig jaar. En jij?
pi_137041250
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:12 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ja dat is een beetje een punt hier. :') Ik wil als Finn maar omdat ik een bril/snor/baardje heb lijk ik in geen velden of wegen op hem. Maar dat gaat hem wel worden, was wel een succes vorig jaar. En jij?
ik vrees dat ik geen idee heb wie finn is :@ moet ik me nu schamen?

Ik weet nog niet precies wat ik wil -O- ik ben niet heel creatief dus ik zal wel iets kopen denken. Of ik ga weer als piraatje, dat heb ik nog liggen van n paar jaar geleden

:Y :Y :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 23 februari 2014 @ 11:30:55 #272
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137041434
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik vrees dat ik geen idee heb wie finn is :@ moet ik me nu schamen?

Ik weet nog niet precies wat ik wil -O- ik ben niet heel creatief dus ik zal wel iets kopen denken. Of ik ga weer als piraatje, dat heb ik nog liggen van n paar jaar geleden

:Y :Y :Y
Hoeft niet hoor. Finn is de hoofdpersoon uit een tekenfilmserie genaamd Adventure Time.
pi_137041793
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Shaggy8675 het volgende:
Gvd mijn portemonnee verloren zaterdag. Vermoedelijk thv de Lidl Boscheweg.

Baggerzooi, alles weg :(
Dat is vervelend. Veel waardevolle spullen naast je geld?
pi_137046376
quote:
15s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:44 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat is vervelend. Veel waardevolle spullen naast je geld?
Nou, toevallig heb ik hem net terug. Is aangetroffen in het postsorteercentrum in Den Bosch. Die medewerkster wist mij te vertellen dat dit zeer veel gebeurde daar. 90% zou het dan gaan om zakkenrollers die zo te werk gaan. Wat ik me wel kan voorstellen bij die Lidl daar icm onze Oost-Europese medemens...

Ben iig al mijn geld kwijt, creditcard. Rijbewijs en ID zaten er nog in. Hebben alleen geld en waarde meegenomen. Zelfs een "geluksDollar" die ik er in had zitten is weg, evenals een paar medicijnen die er altijd in zaten.

Wel duur en zuur geintje zo. Omdat je geen ID hebt bij aanvraag nieuw rijbewijs moet je weer een formulier invullen van ¤32.50, kost een rijbewijs je lekker ¤71.....
Schijtzooi...

Dus mensen, wees gewaarschuwd, hand op de knip.
pi_137046520
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef Shaggy8675 het volgende:

[..]

Nou, toevallig heb ik hem net terug. Is aangetroffen in het postsorteercentrum in Den Bosch. Die medewerkster wist mij te vertellen dat dit zeer veel gebeurde daar. 90% zou het dan gaan om zakkenrollers die zo te werk gaan. Wat ik me wel kan voorstellen bij die Lidl daar icm onze Oost-Europese medemens...

Ben iig al mijn geld kwijt, creditcard. Rijbewijs en ID zaten er nog in. Hebben alleen geld en waarde meegenomen. Zelfs een "geluksDollar" die ik er in had zitten is weg, evenals een paar medicijnen die er altijd in zaten.

Wel duur en zuur geintje zo. Omdat je geen ID hebt bij aanvraag nieuw rijbewijs moet je weer een formulier invullen van ¤32.50, kost een rijbewijs je lekker ¤71.....
Schijtzooi...

Dus mensen, wees gewaarschuwd, hand op de knip.
Ketting eraan, zorgt er al jaren voor dat ze van mijn beurs afblijven ^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_137051005
Iemand enig idee of de kroegendweiltocht nog bestaat op vrijdagavond met carnaval, zoals vroeger?
Ik ging tot een jaar of 9 terug altijd met zo'n stempelkaart in de vorm van een stropdas overal een pilsje doen. Daarna is het verwaterd omdat we uiteindelijk toch maar bij 1 kroeg bleven hangen.

Dit jaar willen we het weer als vanouds gaan doen en op vrijdag dus kroegen gaan dweilen. Maar bestaat er nog zoiets als zon stempel-stropdas-kaart ofzo?
pi_137088967
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Over carnaval gesproken :) waar vier je dat volgens jullie t beste in Tilburg?

Ik ben beetje uitgekeken op mn eigen geboortedorp :@
Ligt eraan waar je van houdt.
Wil je gewoon met honderden feesten dan ga je de stad in.

Wil je meer wat carnavals gevoel opdoen dan is een plaatselijke buurtkroeg waar een vereniging inzit wel een goed idee. Sowieso in een kroeg waar een vereniging inzit is het meestal gezelliger vind ik.
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:43 schreef SwiffMeister het volgende:
Iemand enig idee of de kroegendweiltocht nog bestaat op vrijdagavond met carnaval, zoals vroeger?
Ik ging tot een jaar of 9 terug altijd met zo'n stempelkaart in de vorm van een stropdas overal een pilsje doen. Daarna is het verwaterd omdat we uiteindelijk toch maar bij 1 kroeg bleven hangen.

Dit jaar willen we het weer als vanouds gaan doen en op vrijdag dus kroegen gaan dweilen. Maar bestaat er nog zoiets als zon stempel-stropdas-kaart ofzo?
Yep die is er nog. Info:
http://www.kruikenstad.nl/agenda/kroegendweiltocht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 24 februari 2014 @ 14:30:22 #278
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_137090597
quote:
hahaha wat een triestheid zeg
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_137105776
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:43 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je van houdt.
Wil je gewoon met honderden feesten dan ga je de stad in.

Wil je meer wat carnavals gevoel opdoen dan is een plaatselijke buurtkroeg waar een vereniging inzit wel een goed idee. Sowieso in een kroeg waar een vereniging inzit is het meestal gezelliger vind ik.

[..]

Yep die is er nog. Info:
http://www.kruikenstad.nl/agenda/kroegendweiltocht
Ah thanks!
Toen ik verleden week een aantal keren op die site keek, stond er nog een poster van 2010. Vandaar mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')