abonnement Unibet Coolblue
  roze donderdag 3 oktober 2013 @ 16:11:26 #151
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131812414
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als ik een wijf was geweest had ik het wel geweten hoor, Henkie _O_
Ja of heb ik het mis? Ik vind hem wel het type die ex-schoonvader gewoon alsnog geld geeft omdat Henk me iemand lijkt die alles wel netjes wilt oplossen en mensen te vriend wilt houden
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:12:21 #152
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131812440
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja of heb ik het mis? Ik vind hem wel het type die ex-schoonvader gewoon alsnog geld geeft omdat Henk me iemand lijkt die alles wel netjes wilt oplossen en mensen te vriend wilt houden
Nee je hebt gelijk. Henkie komt wel sympathiek over. Krijgt nog wel een leuk mokkel, als hij wat minder achter zijn snikkel aan loopt zoals bij zijn ex.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  roze donderdag 3 oktober 2013 @ 16:12:55 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131812458
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Henkie komt wel sympathiek over. Krijgt nog wel een leuk mokkel, als hij wat minder achter zijn snikkel aan loopt zoals bij zijn ex.
Gun het hem echt! Iemand die niet op zijn geld teert
Your beauty never ever scared me.
pi_131812599
Net de laatste aflevering gezien. Eigenlijk vind ik dit nog wel het minst erge stel. Pech gehad met hun bewindvoerder in de schuldhulpverlening, wat verkeerde ideeën over werk (die zie ik bij zoveel mensen, ook bij werkenden) en nada inzicht in hun uitgaven.
Niet te zwaar, niet te moeilijk. Ook prima op te lossen dus. Komt met dit stel wel goed denk ik.
pi_131813232
Ouder1

You're kidding me :X
Heb jij echt wel dezelfde aflevering gezien als wij allen? En die luizwam van een egoistische klapjosti met werkelijk elke smoes die hij maar kon bedenken voor zijn eigen complete falen vond jij wel meevallen? Nee hoor, die komen er vást wel :')
Really?

[ Bericht 36% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-10-2013 16:49:23 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_131813419
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Gun het hem echt! Iemand die niet op zijn geld teert
Gun het hem ook, leek me wel een aardige kerel al had hij even zijn verstand opgeborgen in een vergeten broekzak. Gun hem een lieve meid die hem niet kaal plukt.
Typisch is dat op zijn FB de status "uit elkaar" staat en op fb van madam de uitvreetster nog steeds "getrouwd". Ach, ze is sowieso al elke fatsoenlijke vorm van zelfs de minste status al lang kwijt.
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:56:10 #157
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131815171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:00 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Daarom heb ik namen en nummers weggelaten.

Verder kan je de trouwgegevens gewoon op http://hgr.rechtspraak.nl/ terugvinden als je zoekt op achternamen en trouwdatum.
Wat een geweldige bron van informatie is dat..... bij Sylvie en Rafael nog geen melding van een scheiding, wel van huwelijkse voorwaarden, Wesley en Yolanthe kom ik er helemaal niet tegen (toch in gemeenschap van goederen getrouwd?) Jan en Liza op huwelijkse voorwaarden...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131815208
Ik vraag me af wie zich opgegeven heeft voor dat programma. Henk of Anita. In het laatste geval zou dat wel erg dom zijn.
Henk is een lul wat mij betreft, 5000 binnen harken en zich afvragen waar de poet blijft.
Tja een hotel rekening, ja dat was de kapper _O-
Ik denk ook dat dat de reden was dat we niet mochten meekijken met de uitgaven.
Duidelijk nu, helaas trapt er weer een ander in.
Dat dit Henk's ogen open deed mogen duidelijk zijn.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:00:54 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131815304
Nah, Henk is er iig lekker rap vanaf, er zijn geen kinderen, het huwelijk heeft nog geen twee jaar geduurd (net 22 maanden.... wel fraai voor iemand die graag op 11-11(-11) wilde trouwen), dus ze krijgt max 22 maanden alimentatie, nou Aniet, die mag je dan ook nog eens grotendeels gebruiken om jullie gezamenlijke schulden af te lossen, win-win voor Henk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 03-10-2013 18:10:55 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131815386
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:00 schreef Leandra het volgende:
Nah, Henk is er iig lekker rap vanaf, er zijn geen kinderen, het huwelijk heeft nog geen twee jaar geduurd (net 22 maanden.... wel fraai voor iemand die graag op 11-11(-11)) wilde trouwen, dus ze krijgt max 22 maanden alimentatie, nou Aniet, die mag je dan ook nog eens grotendeels gebruiken om jullie gezamenlijke schulden af te lossen, win-win voor Henk.
Dat is iid een zegen met dit soort gasten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131815470
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een geweldige bron van informatie is dat..... bij Sylvie en Rafael nog geen melding van een scheiding, wel van huwelijkse voorwaarden, Wesley en Yolanthe kom ik er helemaal niet tegen (toch in gemeenschap van goederen getrouwd?) Jan en Liza op huwelijkse voorwaarden...
:')
pi_131815553
Ik lees vele reacties over hoe erg een gezin wel niet overkomt. In elk gezin is er wel iemand met een waardeloze mentaliteit of met een bizarre hobby waar die helemaal voor leeft.

Iedereen weet toch dat veel in scene wordt gezet bij dit soort programma's. Alles wordt erger gemaakt dan het is.

Zo'n viswijf als Anita zal echt een waardeloos figuur zijn, maar zo'n Portugees zoals van afgelopen week die zou waarschijnlijk wel gewoon willen werken. Maar voor zo'n tv-programma is het leuker als hij lui is.
pi_131815681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:12 schreef alf89 het volgende:
Ik lees vele reacties over hoe erg een gezin wel niet overkomt. In elk gezin is er wel iemand met een waardeloze mentaliteit of met een bizarre hobby waar die helemaal voor leeft.

Iedereen weet toch dat veel in scene wordt gezet bij dit soort programma's. Alles wordt erger gemaakt dan het is.

Zo'n viswijf als Anita zal echt een waardeloos figuur zijn, maar zo'n Portugees zoals van afgelopen week die zou waarschijnlijk wel gewoon willen werken. Maar voor zo'n tv-programma is het leuker als hij lui is.
Als je je niet aanmeldt zijn er ook geen camera's. Er word altijd wel wat kwijtgescholden. Daar hopen ze op. Ik zie nog die harses van dat wijf die met de kinderen weg wilden "omdat ze dat niet meer konden doen" Kregen ze een uitje (Oh is dat alles stond op haar gezicht) ;( Ondankbaar nest.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131815977
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:12 schreef alf89 het volgende:
Ik lees vele reacties over hoe erg een gezin wel niet overkomt. In elk gezin is er wel iemand met een waardeloze mentaliteit of met een bizarre hobby waar die helemaal voor leeft.

Iedereen weet toch dat veel in scene wordt gezet bij dit soort programma's. Alles wordt erger gemaakt dan het is.

Zo'n viswijf als Anita zal echt een waardeloos figuur zijn, maar zo'n Portugees zoals van afgelopen week die zou waarschijnlijk wel gewoon willen werken. Maar voor zo'n tv-programma is het leuker als hij lui is.
Van welke planeet kom jij?
Nee, iemand gaat zichzelf compleet voor lul zetten omdat de producers dat willen? Ja, nog ff en ik ben Miss World, omdat de producers van "Het leukste en knapste ouwe wijf van Zuid-Holland" dat willen. Yèp, gaat zó gebeuren. momentje, even mijn zielige camera-lul-praatje oefenen :') :W

Jonguh, dát gaat werken zeg :')
Waar het stinkt is het warm.
pi_131816329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Van welke planeet kom jij?
Nee, iemand gaat zichzelf compleet voor lul zetten omdat de producers dat willen? Ja, nog ff en ik ben Miss World, omdat de producers van "Het leukste en knapste ouwe wijf van Zuid-Holland" dat willen. Yèp, gaat zó gebeuren. momentje, even mijn zielige camera-lul-praatje oefenen :') :W

Jonguh, dát gaat werken zeg :')

Van eentje waar ik niet alles geloof wat ik zie.
Vele programma's van zowel RTL als SBS worden deels in scene gezet.
Bekenden van mij hebben ooit mee gedaan aan dat schoonmaak programma van die moeder en dochter. Er wordt nog gauw even een fiets in de wc gezet en zand door huis gegooid. Als ze huiseigenaren hier niet aan mee deden, kwamen ze niet in het programma maar kregen ze ook geen hulp. En die hadden ze wel nodig, want de problemen waren er wel degelijk.

Het SBS-programma een droom van het huis, dat vorig jaar nog werd uitgezonden, laat de eindscene waarin mensen vertellen over hun ervaring van de week waarin ze gevolgd worden, op dag 1 opnemen. De reden hierachter weet ik niet, maar bekende van mij deed hier aan mij, omdat ze zo wel een gratis week vakantie hadden.
pi_131816544
Het was een kwinkslag hoor, je nick en de planeet ;)
Ik ga even mijn tiara oppoetsen, ze komen zo opnames maken *O* van opsporing verzocht en dan mag ik een dagje naar Brugge als beloning :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_131816717
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het was een kwinkslag hoor, je nick en de planeet ;)
Ik ga even mijn tiara oppoetsen, ze komen zo opnames maken *O* van opsporing verzocht en dan mag ik een dagje naar Brugge als beloning :+
Ik weet wel een leuk hotelletje 8-)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_131816802
Ik ook, ben dól op Brugge ^O^
(ben al zo vaak op tv geweest, in mijn tijd, wat zeg ik, hééééle tijd geleden maar nog nooit iets in scène moeten zetten maar ja, dat ging ook om tergend interessante actualiteiten (in die tijd) en niet om domme sukkels.)

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-10-2013 19:09:51 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_131820185
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het was een kwinkslag hoor, je nick en de planeet ;)

Lol, niet door gehad. :P
pi_131834385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:26 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

En jij hebt ook maar 1 seconde gedacht dat die Anita (van Henk) ook maar één strakgetrokken haar op haar hoofd ook maar enigszins aan de arbeid had gezet? Tuurlijk niet (en ze heeft nu een andere kerel die haar met liefde wil onderhouden. Henk wil en kan het wel en o, die redt het ook, zeker zonder die doos. Hij was gewoon met de verkeerde getrouwd anders had hij niet zoveel schulden gehad.
Nee, niet van die Anita natuurlijk. Je zag van verre aankomen dat zij echt niet zou gaan werken en ook die relatiebreuk kwam niet als een verrassing. Ik haalde alleen Henk aan als voorbeeld van iemand die wél inzicht krijgt en ook daadwerkelijk met de tips aan de slag gaat. Dat vind ik ook leuk om te zien.
pi_131834464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:23 schreef WRH het volgende:

[..]

ehm, nee, inderdaad, ik ben bang dat ik daar wat naïef in ben ja.
Snap ik heel goed hoor! Ik weet nog dat ik bij mijn eerste vriendje thuis kwam en dat ik er tijdens een gesprek over vervolgstudies achterkwam dat zijn ouders niet voor de kinderen alvast een potje hadden gespaard om de studie van te betalen. Dat was écht een openbaring voor mij: ik vond dat tot die tijd heel gewoon, dat daar voor gespaard werd. (Uberhaupt heb ik sparen altijd de normaalste zaak van de wereld gevonden, ik heb wel eens vaker heel verbaasd gestaan als ik hoorde van mensen die echt geen 'noodpotje' hebben...).

Het heeft bij mij dus ook even geduurd voor ik door had dat inzicht in financiën niet overal even gewoon is, en dat ook de manier waarop ermee om wordt gesprongen hemelsbreed kan verschillen. DOZK is daar een leuk voorbeeld van ;).
pi_131834541
eigenlijk is dat erg, dat ouders hun kinderen daar niet op voorbereiden, dat ze 'later als ze groot zijn'
toch echt zelf hun hypotheek en boodschappen moeten betalen. je zou al bijna zeggen dat 'financiën' een verplicht onderdeel zou moeten zijn op de lagere school ofzo.

(tegelijkertijd eigenlijk best wel even confronterend; zo blijkt iedereen vooroordelen te hebben omdat je omgaat met bepaalde mensen, in een bepaalde omgeving en daarom denkt dat de hele wereld er zo uitziet..)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_131834736
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:34 schreef WRH het volgende:
eigenlijk is dat erg, dat ouders hun kinderen daar niet op voorbereiden, dat ze 'later als ze groot zijn'
toch echt zelf hun hypotheek en boodschappen moeten betalen. je zou al bijna zeggen dat 'financiën' een verplicht onderdeel zou moeten zijn op de lagere school ofzo.

(tegelijkertijd eigenlijk best wel even confronterend; zo blijkt iedereen vooroordelen te hebben omdat je omgaat met bepaalde mensen, in een bepaalde omgeving en daarom denkt dat de hele wereld er zo uitziet..)
Er is zoiets als een pakket voor financiële opvoeding. Basisscholen kunnen zelf kiezen of ze dat opnemen in hun onderwijs. Zou eigenlijk verplicht moeten zijn, maar dit is een goed begin. :)

En inderdaad, behoorlijk confronterend is dat. Zo weet ik ook dat vrienden van ons echt geen idee hebben wat er bij hen op de rekening staat (nu gaat het wel goed hoor, ze hebben geen schulden oid maar ook geen inzicht dus). Dat kan ik me niet voorstellen!
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 08:58:22 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_131834850
Verplichte financiele opvoeding. Pedagogisch JA. Maar voor mijn werk liever niet hahaha.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_131834952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:40 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ouder1

You're kidding me :X
Heb jij echt wel dezelfde aflevering gezien als wij allen? En die luizwam van een egoistische klapjosti met werkelijk elke smoes die hij maar kon bedenken voor zijn eigen complete falen vond jij wel meevallen? Nee hoor, die komen er vást wel :')
Really?

Je wilt werkelijk niet weten hoeveel mensen er zijn die eisen aan een baan stellen. Ik denk dat dat om 80% van de werkelozen gaat. Het mag niet te ver weg zijn, geen onhandige werktijden, ze willen wel minimaal dat of dat verdienen en het moet vooral ook 'leuk' zijn (ik begin onderhand ziek te worden van dat woord). Ook dat hij het liefst een baan had voor langer dan een half jaar is iets dat zeker 95% van de werkelozen ook zal aangeven.
Verder kwam hij ook met een in mijn ogen wel degelijk legitieme reden om op bepaalde vacatures net te reageren; Namelijk dat hij niet aan de voorwaarden in de vacature voldeed. Op dit moment is het heel gebruikelijk dat er 300 reacties komen op 1 vacature. Het is dan idd a-waste-of-time-and-energy om te reageren op een vacature waar je gewoon met geen mogelijkheid in past. Niet voor opgeleid bent en geen ervaring mee hebt. Zo ben ik HRM-er en heeft solliciteren op schoonmaakwerk bij een schoonmaakbedrijf totaal geen zin; ik ben te duur, te kritisch en ik weet te veel (ze kunnen me dus niet uitmelken).

Ongelooflijk veel mensen hebben een schop onder de reet nodig om ook wat minder kritisch te zijn bij het solliciteren. Dus ja, ik vond dit stel nog niet zo heel erg.. die komen er wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')