abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:57:32 #101
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131769523
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:57 schreef rival het volgende:

[..]

Oh dan bellen er toch misschien nog meer mensen.... Vreemd!
_O-
pi_131769537
Misschien moeten we maar ons geld terugclaimen. Van deze gratis online game :(
  woensdag 2 oktober 2013 @ 08:59:27 #103
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131769555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:58 schreef rival het volgende:
Misschien moeten we maar ons geld terugclaimen. Van deze gratis online game :(
Ja, dat probeerde gisteren ook een hoop mensen...
http://tweakers.net/nieuw(...)agde-betalingen.html
:N
pi_131769584
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:57 schreef Cryothic het volgende:

[..]

:')
met andere woorden: rockstar is geen goed bedrijf ? _O-
Moet je niet naar school? Of heb je het eerste uur gym?

Kom op zeg, wat een bullshit. Over de hele wereld willen mensen tegelijk inloggen. Zelf World of Warcraft servers hebben er wel eens uitgelegen op de drukste momenten. Daar kan je niet altijd wat aan doen. Je kunt niet opeens je serverpark verdubbelen. Of je beschikbare bandbreedte.

En met de PS3 is het nog 2x zo erg, want daar mag iedereen online die z'n console online heeft hangen. Dus dat zijn best een hoop mensen. Het komt vanzelf wel goed. Geef het een paar dagen. Aanstellers :')
Dit.
If not now, then when.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:08:40 #105
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_131769705
Komt vanzelf wel weer goed. Weet nog goed dat ik me met de launch van battlefield bad company 2, en battlefield 3 ook groen en geel ergerde aan het online gebeuren. Duurde geloof ik ongeveer een week voordat het goed werkte. Dat zal hier niet anders zijn. Kwestie van geduld dus.
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:09:12 #106
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131769715
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:15 schreef Snoepje5 het volgende:
Nieuwe ps update deze ochtend..
Blijft hangen op 99%
Dit is gewoon raar :l
pi_131769782
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:57 schreef Cryothic het volgende:

[..]

:')
met andere woorden: rockstar is geen goed bedrijf ? _O-
Moet je niet naar school? Of heb je het eerste uur gym?

Kom op zeg, wat een bullshit. Over de hele wereld willen mensen tegelijk inloggen. Zelf World of Warcraft servers hebben er wel eens uitgelegen op de drukste momenten. Daar kan je niet altijd wat aan doen. Je kunt niet opeens je serverpark verdubbelen. Of je beschikbare bandbreedte.

En met de PS3 is het nog 2x zo erg, want daar mag iedereen online die z'n console online heeft hangen. Dus dat zijn best een hoop mensen. Het komt vanzelf wel goed. Geef het een paar dagen. Aanstellers :')
Dat rockstar slecht is zegt niemand. Dat rockstar geen ervaring met servers waar men online kan spelen blijkt hieruit.

Ieder fatsoenlijk bedrijf zou dergelijk problemen moeten kunnen oplossen binnen 12 uur.

Zet er een team op en het is zo opgelost. De vraag is natuurlijk of je dat wilt, want de capaciteit die je nu nodig hebt zul je over 1 week niet meer nodig hebben. Maar dat is een risico.

En houd je gezwans over gym maar bij je pubertje :')
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:16:24 #108
286575 Roces18
Chef de party
pi_131769828
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:09 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Blijft hangen op 99%
Hier is die wel succesvol gedownload, en je hebt hem nodig om op GTAO te kunnen |:(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:17:26 #109
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_131769843
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hier is die wel succesvol gedownload, en je hebt hem nodig om op GTAO te kunnen |:(
Heb hem nu eindelijk :)
Dit is gewoon raar :l
pi_131769867
Gisteren ook geprobeerd online te spelen op Xbox, helaas kwam ik niet verder dan de parkeeplaats zoals velen.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:22:36 #111
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131769941
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:13 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Dat rockstar slecht is zegt niemand.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[...]

Een goed bedrijf zou dit gewoon binnen 12 uur opgelost hebben.
R* heeft het niet binnen 12 uur opgelost, dus jij impliceert dat R* geen goed bedrijf is.

quote:
Dat rockstar geen ervaring met servers waar men online kan spelen blijkt hieruit.

Ieder fatsoenlijk bedrijf zou dergelijk problemen moeten kunnen oplossen binnen 12 uur.
Wederom, jij impliceert dat R* geen fatsoenlijk bedrijf is.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Komt vanzelf wel weer goed. Weet nog goed dat ik me met de launch van battlefield bad company 2, en battlefield 3 ook groen en geel ergerde aan het online gebeuren. Duurde geloof ik ongeveer een week voordat het goed werkte. Dat zal hier niet anders zijn. Kwestie van geduld dus.
Zie hier, kennelijk ging het EA ook niet zo goed af met Battlefield 2/3, terwijl die toch wel de nodige ervaring hebben. Zelfde geld voor bijvoorbeeld SimCity (ook EA... ook een ramp de eerste periode)

quote:
Zet er een team op en het is zo opgelost. De vraag is natuurlijk of je dat wilt, want de capaciteit die je nu nodig hebt zul je over 1 week niet meer nodig hebben. Maar dat is een risico.
En daar heb je een punt... eindelijk, zat me al af te vragen waar eindelijk de realiteit bleef.
Over een week nog wel waarschijnlijk, maar over een maand zal het wel weer wat ingezakt zijn.
Daarbij, zoals ik zei, je legt niet even een extra verbinding naar je datacenter voor meer capaciteit. En er zomaar even een servertje bij hangen kan ook niet altijd direct. Daarbij, dit heeft natuurlijk wel iets meer nodig dan 1 servertje erbij :)

quote:
En houd je gezwans over gym maar bij je pubertje :')
Owjee, heb ik een gevoelige snaar geraakt? "Foute" gymleraar gehad ofzo?
Pubertje :')

edit:
owja, er moet nog een comma tussen "je" en "pubertje", want nu moet ik m'n gezwans bij mijn pubertje houden, en dat bedoel je vast niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cryothic op 02-10-2013 09:37:19 ]
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:23:46 #112
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131769960
quote:
9s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:18 schreef Differ het volgende:
Gisteren ook geprobeerd online te spelen op Xbox, helaas kwam ik niet verder dan de parkeeplaats zoals velen.
Prut dat je daar niks kan doen... had m'n headset al op om te kijken of dat lipsyncen een beetje werkt... maar je staat daar statisch te staan en dat is alles. Zelfs geen optie om te annuleren en terug te gaan naar de SP. Dat is wel jammer.
pi_131770072
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:23 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Prut dat je daar niks kan doen... had m'n headset al op om te kijken of dat lipsyncen een beetje werkt... maar je staat daar statisch te staan en dat is alles. Zelfs geen optie om te annuleren en terug te gaan naar de SP. Dat is wel jammer.
Ja precies, kon helemaal niks meer doen..
Zag 3 mensen erbij komen en werd helemaal happy tot ze weer weg gingen en ik me eenzaam voelde, ben maar weer verder gegaan met SP.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:32:22 #114
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131770103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef Differ het volgende:

[..]

Ja precies, kon helemaal niks meer doen..
Zag 3 mensen erbij komen en werd helemaal happy tot ze weer weg gingen en ik me eenzaam voelde, ben maar weer verder gegaan met SP.
Ik zat in een groep met ongeduldigen denk ik... ik heb zoveel zien komen en gaan...
pi_131770127
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik zat in een groep met ongeduldigen denk ik... ik heb zoveel zien komen en gaan...
Vanavond weer even proberen, en als het niet lukt zo snel mogelijk weer terug naar SP, heb nog genoeg te doen daar. Gelukkig :9
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:35:04 #116
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131770147
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:33 schreef Differ het volgende:

[..]

Vanavond weer even proberen, en als het niet lukt zo snel mogelijk weer terug naar SP, heb nog genoeg te doen daar. Gelukkig :9
Ik ook, gisteren die missie uit de trailer gedaan, met die geldwagen die je omver moet rijden. :D
Het zit wel tot in de kleinste puntjes goed in elkaar. Die reacties als ze die tas met maskers open trekken :D
pi_131770171
Kan je ook een GTA V theme op je ps3 krijgen? In de store kan ik hem niet zo snel vinden.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_131770194
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 08:21 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Maak eens een foto van je map, en zet die hier neer.

Wat is de laatste missie die je hebt gedaan?

Kan je al switchen tussen caracters?
Nee, kan niet switchen tussen de karakters. het is de 3e missie. De eerste is dat proloog gedoe dat afspeelt in 2004, de 2e ontmoet je die Franklin en moet je die auto jatten en dan naar de garage en daarna je naar je huis moet gaan, en dan moet je saven en toen zag ik een cutscene en toen zag ik dus niks waar ik naartoe moest. Maar lees onderstaand, ik denk dat ik daar last van heb...

Al heb ik GTO even opgestart en kon ik geen verbinding maken met de server, ik had wel een karakter aangemaakt...

quote:
Door een bug kunnen sommige mensen die het gisteren verschenen GTA Online hebben gespeeld geen missies meer accepteren in de singleplayermodus van Grand Theft Auto 5.

Doordat er geen nieuwe missies geaccepteerd kunnen worden, kan er dus ook geen progressie worden gemaakt in de singleplayer. Als spelers na het optreden van de bug hun progressie hebben opgeslagen, is de bijbehorende savegame in ieder geval tijdelijk onbruikbaar geworden. Het is nog niet bekend of Rockstar dit kan oplossen via een update.

De grootste problemen lijken zich voor te doen bij de Playstation 3-versie van GTA 5. Onder een bericht van Rockstar op zijn website stromen reacties binnen van PS3-spelers die GTA Online niet kunnen spelen of sindsdien problemen hebben met de singleplayer.

Op beide platformen is GTA Online sinds de lancering gisteren beperkt speelbaar. Wanneer spelers hier wel toegang tot wisten te krijgen, lukte het hen vaak niet om hun progressie op te slaan of de eerste missie te spelen. Rockstar gaf eerder al aan dat de servers van GTA Online in het begin instabiel en overbelast zouden zijn.

Overigens verscheen gisteren een update voor de singleplayermodus van de game. Deze zou onder andere de bug dat opgeslagen auto's plots verdwijnen moeten wegwerken.
http://nutech.nl/games/35(...)yer-onspeelbaar.html

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 09:41:03 ]
pi_131770197
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:35 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik ook, gisteren die missie uit de trailer gedaan, met die geldwagen die je omver moet rijden. :D
Het zit wel tot in de kleinste puntjes goed in elkaar. Die reacties als ze die tas met maskers open trekken :D
Ja ahahahah :D

Ik ben een klein stukje verder dan dat.. zit te wachten op die laatste missie en dan nog even de missies doen met Lester >:)
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:39:13 #120
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131770230
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:37 schreef Differ het volgende:

[..]

Ja ahahahah :D

Ik ben een klein stukje verder dan dat.. zit te wachten op die laatste missie en dan nog even de missies doen met Lester >:)
Ik heb van Lester al 2 van die missies gedaan. Heb momenteel ook geen L op m'n map staan, dus kan daar nu weinig mee. :)
De overige missies van Lester bewaar ik misschien nog wel ff ja :)
pi_131770275
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:39 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik heb van Lester al 2 van die missies gedaan. Heb momenteel ook geen L op m'n map staan, dus kan daar nu weinig mee. :)
De overige missies van Lester bewaar ik misschien nog wel ff ja :)
Ja, ik zie wel de L staan, maar bewaar hem natuurlijk tot ik die 30 miljoen heb aan het einde en dan flink investeren ^O^

Dan zal jij de L ook nog wel krijgen.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_131770282
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Komt vanzelf wel weer goed. Weet nog goed dat ik me met de launch van battlefield bad company 2, en battlefield 3 ook groen en geel ergerde aan het online gebeuren. Duurde geloof ik ongeveer een week voordat het goed werkte. Dat zal hier niet anders zijn. Kwestie van geduld dus.
Fifa, CoD zelfde verhaal,....

Enige die ik op de release meteen kon spelen zonder problemen was Forza.
pi_131770300
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:13 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Dat rockstar slecht is zegt niemand. Dat rockstar geen ervaring met servers waar men online kan spelen blijkt hieruit.

Ieder fatsoenlijk bedrijf zou dergelijk problemen moeten kunnen oplossen binnen 12 uur.

Zet er een team op en het is zo opgelost. De vraag is natuurlijk of je dat wilt, want de capaciteit die je nu nodig hebt zul je over 1 week niet meer nodig hebben. Maar dat is een risico.

En houd je gezwans over gym maar bij je pubertje :')
Bijna elk groot spel heeft deze problemen de eerste paar dagen.... Fifa, CoD... Allemaal grote bedrijven. Allemaal prutsers blijkbaar...
pi_131770333
Ik ben op ongeveer 45%
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een geweldig leuk spel, maar wat ik teleurstellend vind is dat die heists best wel kort zijn voor mijn gevoel... Het voorbereidende werk duurt niet heel lang en die heist zelf is ook zo gebeurd. Ik had gehoopt dat het wat meer was zoals die bankoverval uit IV, waar je gevoelsmatig echt lang mee bezig bent.

Is gta online al gefixed btw?
PSN: Metal_Akilla
  woensdag 2 oktober 2013 @ 09:45:01 #125
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_131770350
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:41 schreef Differ het volgende:

[..]

Ja, ik zie wel de L staan, maar bewaar hem natuurlijk tot ik die 30 miljoen heb aan het einde en dan flink investeren ^O^

Dan zal jij de L ook nog wel krijgen.
Zou best kunnen ja.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:41 schreef rival het volgende:

[..]

Fifa, CoD zelfde verhaal,....

Enige die ik op de release meteen kon spelen zonder problemen was Forza.
Forza ging echter niet wereldwijd tegelijk online, en had (zeker met de release) niet de verkoopaantallen die GTA heeft.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')