abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:59:59 #76
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_132172274
He wat raar dat het mij steeds minder trekt
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_132175613
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 16:35 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Even een Quote van ring-world.nl

[..]

Over ambulance kosten kan ik niks vinden helaas.
Gaan de kosten van de ambulance niet vergoed worden door de zorgverzekering?
pi_132692821
quote:
On 1 November 2013 the pre-sale for the tourist drives in 2014 starts. The main change is that you can now decide for yourself which route you wish to use your ticket for – either for a lap of the Nordschleife or a 15-minute turn of the Grand-Prix track. Both will cost 27 euros in future. The tourist drives on the Grand-Prix track will thus not only be cheaper – the Nürburgring decided for 2014 to double the tourist session periods on the Grand-Prix track. Holders of annual tickets can now also use both race tracks. All tickets for 2014 are available for the old price until the end of the year. More information can be found in our news section: http://goo.gl/hmlxU7
  FOK!fotograaf dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:54:51 #79
145146 Andyy
pi_132696120
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

1 euro prijsverhoging dus.
Maar geldt de GP strecke ook als openbare weg dan?
pi_132696604
toch ook eens over de GP strecke gaan dan. Word in ieder geval ook een keer een ritje met een racetruck mee daar :P op de bijrijdersstoel dan...
pi_132697078
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 17:54 schreef Andyy het volgende:

Maar geldt de GP strecke ook als openbare weg dan?
Zonder enige twijfel: neen.

De GP strecke is leuk, daar niet van, maar ik vind de Nordschleife wel een stuk mooier om te rijden. Daar staat tegenover dat je als je goed doorrijdt je voor hetzelfde geld 2x zoveel tijd kan rijden op de GP strecke.

(en daar staat dan weer tegenover dat die RS6 van mij waarschijnlijk na afloop van een kwartier boenderen op de GP strecke nieuwe remmen nodig heeft, iig vóór...)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132697773
Zondag gespot op de webcam...



In de middag nog wat gefilmd...

pi_132700527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 18:45 schreef pvdplanet het volgende:
Zondag gespot op de webcam...

[ afbeelding ]

In de middag nog wat gefilmd...

Was er zondag ook. Het was op het begin van de middag veel te slecht om te rijden.
pi_132733178
Tja...





[ Bericht 19% gewijzigd door pvdplanet op 31-10-2013 08:45:02 ]
pi_132740197
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef pvdplanet het volgende:
Tja...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Direct linking werkt niet bij BtG.




Deze foto is des te meer een herrinering, dat ook al kom je er dagelijks.
Een ongeluk ook voor de "professionele" rijders in een klein hoekje schuilt.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_132740623
Er is anders ook een ringtaxi rijder die ik buitengewoon gevaarlijk vind rijden. Heb ik het ook mee aan de stok gehad omdat hij mij langere tijd niet in liet halen. Volstrekt onverantwoord, zeker in die positie.

Maar het kan natuurlijk ook wat olie op de baan geweest zijn... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 12 november 2013 @ 18:36:11 #87
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133191317
quote:
ADAC en Red Bull-baas willen Nürburgring kopen
Er hebben zich diverse partijen gemeld die geïnteresseerd zijn in het kopen van de failliete Nürburgring. Het historische circuit in de Duitse Eifel kijkt tegen een enorme schuld aan en staat sinds het begin van dit jaar te koop
Failliet
De Nürburgring werd failliet verklaard nadat het openen van een heus evenementenpark naast het circuit uitdraaide op een financiële flop. Bezoekers voor het nieuw gebouwde evenementencomplex, met onder andere een boulevard en een heuse achtbaan, bleven uit, waardoor de gemaakte kosten niet werden terugverdiend. De Nürburgring liep een schuld op van 350 miljoen euro, werd failliet verklaard en is nu te koop gezet door Rheinland-Pfatlz, de Duitse deelstaat waarin het circuit ligt.

Dietrich Mateschitz toont interesse
Naast het evenementenpark en het Grand Prix-circuit, behoort ook de ruim 20 kilometer lange Nordschleife tot het geheel dat nu te koop staat. Volgens de organisatie die de verkoop van het circuit afhandelt hebben zich diverse partijen gemeld die geïnteresseerd zijn in een overname van de Nürburgring. Formule 1-baas Bernie Ecclestone zou één van de geïnteresseerden zijn, al lijkt dit slechts een wild gerucht te zijn. Red Bull-eigenaar Dietrich Mateschitz zou wel een serieuze kandidaat zijn die het circuit zou willen overnemen. De Oostenrijkse zakenman bezit ook de Oostenrijkse Red Bull Ring, waar volgend jaar voor het eerst sinds 2003 weer een Formule 1-race zal worden verreden.

ADAC
Een tweede serieuze kandidaat is de Duitse autobond ADAC. De grootste automobielclub van Europa bevestigde op maandag zelfs al een officieel bod uit te hebben gebracht op het financieel noodlijdende circuit.

‘Met het vrijblijvende bod hopen we inzage te krijgen in het financiële overzicht van de Nürburgring. Daarna zullen we ons verder beraden over een mogelijke koop’, aldus ADAC-motorsportchef Lars Soutcschka.

De ADAC organiseert ieder jaar onder andere de prestigieuze 24-uursrace op de Nürburgring. De automobielbond wil het Grand Prix-circuit en de Nordschleife overnemen, maar zou geen interesse hebben in het evenementenpark.

'Beslissing valt begin 2014'
Pietro Nuvoloni, de woordvoerder van de Ring-saneerders, wilde niet ingaan op eventuele geïnteresseerde partijen. Wel liet hij weten diverse vrijblijvende boden te hebben ontvangen. Officiële boden moeten voor het einde van het jaar zijn uitgebracht, waarna er in het eerste kwartaal van 2014 wordt beslist over de koop van het circuit.

Touristenfahrten
Naast de diverse toonaangevende raceklasses op het Grand Prix-circuit, zoals de Formule 1 en DTM, zorgt de ruim 20 kilometerlange Nordschleife voor de voornaamste inkomstenbron van de Nürburging. De zogenaamde Touristenfahrten, waar tegen betaling over ‘De Groene Hel’ gereden kan worden in een normale auto, trekken ieder jaar miljoenen racefans en autoliefhebbers naar de Duitse Eifel. De touristenfahrten zijn daarmee één van de grootste toeristische trekpleisters van de regio.
Bron: http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/formule1/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/formule1/nieuws/2013/11_november/131112_ADAC_wil_Nurburgring_kopen.xml
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_133201272
Was opzich wel te verwachten dat RedBull interesse heeft..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133201595
Ze hebben volgens mij wel een goede aan RedBull.
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:51:14 #90
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133201700
RedBull kan er wel wat vets van maken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133202280
Ik heb meer vertrouwen in de ADAC eerlijk gezegd...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_133202688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef DS4 het volgende:
Ik heb meer vertrouwen in de ADAC eerlijk gezegd...
Het is maar even afwachten. Gelukkig zijn het 2 gegadigden met een enorme band met de motorsport.
pi_133208458
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 23:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Het is maar even afwachten. Gelukkig zijn het 2 gegadigden met een enorme band met de motorsport.
Dat inderdaad. Ik denk dat ze er beide wel wat van kunnen en zullen maken.
pi_133268200
Hoeveel hebben te remmen te verduren op zo´n rondje als je uit gaat van een daily auto?
There is a time of cumming and going.
  donderdag 14 november 2013 @ 22:22:41 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_133269007
Veel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_133270213
quote:
5s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Oceanview het volgende:
Hoeveel hebben te remmen te verduren op zo´n rondje als je uit gaat van een daily auto?
Verreweg de meeste remmerij is niet berekend voor racen.

Maar het hangt ook af van gewicht, vermogen, hoe snel je rijdt en of je kan rijden (onervaren rijders plegen te veel en te langdurig te remmen) of je problemen gaat krijgen of niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_133271384
quote:
5s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef Oceanview het volgende:
Hoeveel hebben te remmen te verduren op zo´n rondje als je uit gaat van een daily auto?
Mijn vorige daily had halverwege al last van oververhitte remmen..,de remmen krijgen behoorlijk op hun sodemieter.

Als je wilt gaan doen zorg op zijn minst voor goeie remolie!
pi_133272497
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Verreweg de meeste remmerij is niet berekend voor racen.

Maar het hangt ook af van gewicht, vermogen, hoe snel je rijdt en of je kan rijden (onervaren rijders plegen te veel en te langdurig te remmen) of je problemen gaat krijgen of niet.
Dat snap ik vandaar mn vraag ook, het is een 960kg wegende met 75pk´s dus echt snel rijden gaat het niet worden, van de bergen heb ik geleerd dat kort en stevig remmen beter is dan lang en zacht remmen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Mijn vorige daily had halverwege al last van oververhitte remmen..,de remmen krijgen behoorlijk op hun sodemieter.

Als je wilt gaan doen zorg op zijn minst voor goeie remolie!
Gaan daar droom ik voorlopig alleen nog maar van. :P
There is a time of cumming and going.
pi_133276890
Ik ben er met m'n stock auto op geweest. Echt wel nagedacht over goed remgebruik dus dat wel goed gedoseerd, maar na een half rondje kreeg ik behoorlijke fading. Toen dus even rustig aan moeten doen.
Schip ahoy!
pi_133300920
Rondje Nordschleife andersom. Ziet er tof uit :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')