abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:48:15 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131745582
Hoi :W

Ik heb een vraagje over de Bilderberggroep, Prinses/Koningin Beatrix was voorzitter van de Bilderberggroep. Zou Willem Alexander nu die taak van haar over nemen?
En zouden wereldleiders als Kim Jung Un ook deelnemen aan de bilderbergconferentie?

note: Ik ben nog een beetje nieuw met het illuminati gebeuren, maar ik vind het wel heel erg interessant.

Alvast bedankt!

SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_131746287
Zou zomaar kunnen dat Willem Alexander zijn moeder ook daar opvolgt, al vermoed ik dat Beatrix zelf nog gewoon deelneemt aan de Bilderberg-conferenties zolang zij daar toe in staat is.
pi_131752702
Étienne Davignon is nu de voorzitter, volgens mij. Dus zie WA geen voorzitter worden. Daarnaast verwacht ik dat Bea gewoon de conferenties zal bijwonen zolang ze kan (wat Lav al zegt).
★★★
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:29:18 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131760432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :W

Ik heb een vraagje over de Bilderberggroep, Prinses/Koningin Beatrix was voorzitter van de Bilderberggroep. Zou Willem Alexander nu die taak van haar over nemen?
En zouden wereldleiders als Kim Jung Un ook deelnemen aan de bilderbergconferentie?

note: Ik ben nog een beetje nieuw met het illuminati gebeuren, maar ik vind het wel heel erg interessant.

Alvast bedankt!

SgtPorkbeans
in het andere topic word het een en ander weer gegeven in een filmpje van Alex Jones.
Let op word veel voor gekauwd en dingen gesuggereerd zonder veel daadwerkelijk bewijs dus, beetje sceptisch tegenaan kijken, ben er zelf nog lange niet door heen :)
btw lange zit hoor ^^ + je moet tegen Alex jones geschreeuw kunnen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:43:51 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131838383
Can the US and Europe grow faster and create jobs? (Kunnen de VS en Europa sneller groeien en banen creëren?)
Jobs, entitlement and debt (Banen, recht en schuld)
How big data is changing almost everything (Hoe extreem data praktisch alles verandert)
Nationalism and populism (Nationalisme en populisme)
US foreign policy (Buitenlandbeleid van de VS)
Africa’s challenges (Afrika's uitdagingen)
Cyber warfare and the proliferation of asymmetric threats (Cyberoorlog en de verspreiding van asymmetrische bedreigingen)
Major trends in medical research (belangrijkste in medisch onderzoek)
Online education: promise and impacts (online onderwijs: belofte en effecten)
Politics of the European Union (Politiek in de Europese Unie)
Developments in the Middle East (Ontwikkelingen in het Midden-Oosten)
Current affairs (Actuele zaken)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131856030
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :W

Ik heb een vraagje over de Bilderberggroep, Prinses/Koningin Beatrix was voorzitter van de Bilderberggroep. Zou Willem Alexander nu die taak van haar over nemen?
En zouden wereldleiders als Kim Jung Un ook deelnemen aan de bilderbergconferentie?

note: Ik ben nog een beetje nieuw met het illuminati gebeuren, maar ik vind het wel heel erg interessant.

Alvast bedankt!

SgtPorkbeans
Bilderberg is een informeel overleg en de deelnemers zitten er niet vanit hun officiele functie, maar vooral als invloedrijke lobbyisten en opinie-vormers.

Als men besluit mensen uit te nodigen mogen ze komen, maar te betwijfelen valt of ze leiders van autoritaire dictaturen willen uitnodigen.. het merendeel zijn mensen uit transatlantische landen... west-europa en de VS zijn erg over aanwezig...

aziaten en afrikanen ontbreken vrijwel geheel.. ook zijn de meeste aanwezigen meer of minder gebonden aan de sociaal-democratische of sociaal-conservatieve politieke groeperingen, of waar het om amerikanen gaat globalisten die anti-amerikaanse isolatie- of alleengangs-politiek zich uitten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_131867377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

in het andere topic word het een en ander weer gegeven in een filmpje van Alex Jones.
Let op word veel voor gekauwd en dingen gesuggereerd zonder veel daadwerkelijk bewijs dus, beetje sceptisch tegenaan kijken, ben er zelf nog lange niet door heen :)
Transparantie (en lekken) is een manier om tegenstand (strijd) te veroorzaken, en dat zorgt weer voor organisatie velen.

quote:
btw lange zit hoor ^^ + je moet tegen Alex jones geschreeuw kunnen :P
Dat schreeuwen van Alex Jones heeft een reden, dat is het opkrikken van de emotie van de luisteraar, hoe meer emotie in die luisteraar (dagelijks vijftien miljoen) hoe makkelijker die is te organiseren.
pi_131867380
[..]
pi_131873883
Krijg nou wat! Post je nou echt 2x in 1 topic, Synthercell ?
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_131873925
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 15:23 schreef ChungLingSoo het volgende:
Krijg nou wat! Post je nou echt 2x in 1 topic, Synthercell ?
Ik ben ook verbijsterd :o
pi_131910650
waarschijnlijk blijft beatrix gewoon de baas (of bazin) achter de schermen
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:19:43 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_131912075
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef .Masturbatron. het volgende:
waarschijnlijk blijft beatrix gewoon de baas (of bazin) achter de schermen
Zou je denken?
Zou ze het stokje niet overdragen aan haar zoon? Of acht ze hem niet slim genoeg?
pi_131912118
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zou je denken?
Zou ze het stokje niet overdragen aan haar zoon? Of acht ze hem niet slim genoeg?
is al hij zo kwaadaardig dan }) }) }) ken hem niet zo heel goed :@
  Moderator zondag 6 oktober 2013 @ 20:22:46 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_131912212
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 20:20 schreef .Masturbatron. het volgende:

[..]

is al hij zo kwaadaardig dan }) }) }) ken hem niet zo heel goed :@
Nee juist niet.
Ik denk dat het een aardige, beetje dommige persoon is die een intelligente vrouw aan zijn zijde heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')