abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:48:15 #1
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_131745582
Hoi :W

Ik heb een vraagje over de Bilderberggroep, Prinses/Koningin Beatrix was voorzitter van de Bilderberggroep. Zou Willem Alexander nu die taak van haar over nemen?
En zouden wereldleiders als Kim Jung Un ook deelnemen aan de bilderbergconferentie?

note: Ik ben nog een beetje nieuw met het illuminati gebeuren, maar ik vind het wel heel erg interessant.

Alvast bedankt!

SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_131746287
Zou zomaar kunnen dat Willem Alexander zijn moeder ook daar opvolgt, al vermoed ik dat Beatrix zelf nog gewoon deelneemt aan de Bilderberg-conferenties zolang zij daar toe in staat is.
pi_131752702
Étienne Davignon is nu de voorzitter, volgens mij. Dus zie WA geen voorzitter worden. Daarnaast verwacht ik dat Bea gewoon de conferenties zal bijwonen zolang ze kan (wat Lav al zegt).
★★★
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:29:18 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131760432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi :W

Ik heb een vraagje over de Bilderberggroep, Prinses/Koningin Beatrix was voorzitter van de Bilderberggroep. Zou Willem Alexander nu die taak van haar over nemen?
En zouden wereldleiders als Kim Jung Un ook deelnemen aan de bilderbergconferentie?

note: Ik ben nog een beetje nieuw met het illuminati gebeuren, maar ik vind het wel heel erg interessant.

Alvast bedankt!

SgtPorkbeans
in het andere topic word het een en ander weer gegeven in een filmpje van Alex Jones.
Let op word veel voor gekauwd en dingen gesuggereerd zonder veel daadwerkelijk bewijs dus, beetje sceptisch tegenaan kijken, ben er zelf nog lange niet door heen :)
btw lange zit hoor ^^ + je moet tegen Alex jones geschreeuw kunnen :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:43:51 #5