Ja, snap ik ook wel, maar alsnog.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook niet op zn achterhoofd gevallen. Dat heeft ie expres niet laten doen natuurlijk. Scheelt in de kosten voor het verkopen. En een leek koopt em wel over, niet wetende dat ie vervangen moet worden
Klagen kan je, maar buiten dit soort dingen om is de mobiele versie van Fok echt een een pareltje.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef Hyman het volgende:
Kut mobiele lay-out, ik moest helemaal mn bed uit om een nieuw deel aan te maken omdat die mobiele lay-out te retarded is om het te kunnen.
"Er is geen volgend topic in deze reeks"
Ja dat snap ik ook wel maak aan dan.
Chique is het niet natuurlijk. Ik heb liever 200 euro minder en een schoon geweten. Of niets minder, maar wel eerlijk zijnquote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel, maar alsnog.
Ik mis ook nog de smileysquote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Klagen kan je, maar buiten dit soort dingen om is de mobiele versie van Fok echt een een pareltje.
Als je hem laat vervangen, kost het je 250-300, maar kun je er ook 200 meer voor vragen...quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Chique is het niet natuurlijk. Ik heb liever 200 euro minder en een schoon geweten. Of niets minder, maar wel eerlijk zijn
Tja, heb je dan toch. Zo zit ik eraan te twijfelen of ik volgend jaar nog wel nieuwe voorbanden koop. Zijn nog c.a. 3mm, maar aangezien ik toch ook een beetje aan het kijken ben naar iets anders.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook niet op zn achterhoofd gevallen. Dat heeft ie expres niet laten doen natuurlijk. Scheelt in de kosten voor het verkopen. En een leek koopt em wel over, niet wetende dat ie vervangen moet worden
Mja, mijn ervaring daarin is anders. Onderhoud zie je bijna niet terug in de vraagprijs.quote:Op maandag 30 september 2013 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je hem laat vervangen, kost het je 250-300, maar kun je er ook 200 meer voor vragen...
Dus mes snijdt beetje aan twee kanten.
Hoeveel rij je per jaar? Echt, diesel is tweedehands best rendabel tegenwoordig.quote:Op maandag 30 september 2013 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, heb je dan toch. Zo zit ik eraan te twijfelen of ik volgend jaar nog wel nieuwe voorbanden koop. Zijn nog c.a. 3mm, maar aangezien ik toch ook een beetje aan het kijken ben naar iets anders.
(Ik zit net enorm te balen dat de VAG 1.6 TDI'tjes nog zo duur zijn; Als ik ga dieselen moet het wel zo'n blok (of zuiniger, mits genoeg vermogen) worden en dan kan het eigenlijk nog niet uit(140-200,- meer wegenbelasting per 3 maanden)
c.a. 20.000km. Rijd nu op LPG, das dan nog net iets gunstigers..quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mja, mijn ervaring daarin is anders. Onderhoud zie je bijna niet terug in de vraagprijs.
[..]
Hoeveel rij je per jaar? Echt, diesel is tweedehands best rendabel tegenwoordig.
Tja, daar zit dus de twijfel; wel of niet weer gas nemen.. Het bevalt me prima, maar je hebt zo weinig keus qua occasions op gas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Aaaaah! Wil je ook weer gas terug kopen dan? Ik ging uit van benzine vs. diesel. Bij gas vs. diesel is het een ander verhaal natuurlijk.
Balen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Buh had een knappe 206 gezien, wilde net contact opnemen is die van marktplaats af
Er is veel keus, maar in mijn budget (1500-2000) met airco valt het vies tegen. Weet namelijk niet of een kilometerstand van 220.000+ een probleem kan zijn bij deze auto's. Die ik had gezien had net 170.000 km en paste ruim in het budget.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Balen....
Maar als je een beetje budget hebt heb je absurd veel keus in 206jes...
Tegen de 2 ton worden ze wel merkbaar minder helaas. Dat zou ik dus proberen te vermijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
aar in mijn budget (1500-2000) met airco valt het vies tegen. Weet namelijk niet of een kilometerstand van 220.000+ een probleem kan zijn bij deze auto's. Die ik had gezien had net 170.000 km en paste ruim in het
Valt heel erg mee hoor! Zeker de auto's die het goed doen op LPG zijn prima te verkrijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, daar zit dus de twijfel; wel of niet weer gas nemen.. Het bevalt me prima, maar je hebt zo weinig keus qua occasions op gas.
Laat me raden, bezig met je telefoon? . En geloof nooit dat het 1 sec was...quote:Maar goed, ik heb maandag eerst een afspraak bij de schadehersteller. Zat 1 sec. niet op te letten en botste toen op een stilstaande auto. Gevolg: Hij 2 krasjes, ik: Kapotte bumper, kapotte grille kapjes en een kapotte koplamp. dankzij zijn trekhaak en de bumperbalk stuk.. Ik reed misschien nog maar 20 km/u op moment van impact.
Dat is wel heel zuur ja. Hopelijk valt de schade mee. Ga je alleen laten taxeren of meteen repareren? Hoop onderdelen kun je vast wel van de sloop halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, daar zit dus de twijfel; wel of niet weer gas nemen.. Het bevalt me prima, maar je hebt zo weinig keus qua occasions op gas.
Maar goed, ik heb maandag eerst een afspraak bij de schadehersteller. Zat 1 sec. niet op te letten en botste toen op een stilstaande auto. Gevolg: Hij 2 krasjes, ik: Kapotte bumper, kapotte grille kapjes en een kapotte koplamp. dankzij zijn trekhaak en de bumperbalk stuk.. Ik reed misschien nog maar 20 km/u op moment van impact.
"Maar" 20?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik reed misschien nog maar 20 km/u op moment van impact.
dat eerste. Klopt, maar dat zijn vooral auto's die ik jist niet wil. (Cirtoen c3 en chevrolet matiz of kalos..) en ik wil wel ongeveer 100 pk hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor! Zeker de auto's die het goed doen op LPG zijn prima te verkrijgen.
[..]
Laat me raden, bezig met je telefoon? . En geloof nooit dat het 1 sec was...
gastank hoef niet te worden vervwngen na 1 jaar ofzo. anders had ik al een probleem... tevens kan ik c.a. 500 km op 1 gastank. Meer dan dat ik op een tank benzine kan rijdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur ja. Hopelijk valt de schade mee. Ga je alleen laten taxeren of meteen repareren? Hoop onderdelen kun je vast wel van de sloop halen.
Occasions op gas heb je wel minder keuze in ja. Voordeel is dat ze wat minder gelopen hebben dan de diesels (want eerder rendabel), maar toch moet je altijd goed zoeken voor een goed onderhouden exemplaar. Vooral omdat je ook nog eens rekening moet houden met de kwaliteit van de gastank... want die moet toch verplicht om de tien jaar vervangen worden? Kost je ook nog eens knaken. En als gas geen optie meer is, dan moet je maar eens een goede vergelijking benzine vs. diesel gaan maken .
Ik zou zelf ook best gas willen rijden, maar zou gek worden van dat tanken elke keer. En ik wil m'n reservewiel niet missen (en geen los wiel of complete tank in de kofferbak). Dus dan is het al niet meer snel een optie...
Klopt ja, stond me iets van bij maar hij mag bij inbouw niet ouder dan tien jaar zijn. Daarna moet ie bij de APK gecontroleerd worden op lekken (aanstekertje erbij ), als ie dan oké is, is het prima.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gastank hoef niet te worden vervwngen na 1 jaar ofzo. anders had ik al een probleem... tevens kan ik c.a. 500 km op 1 gastank. Meer dan dat ik op een tank benzine kan rijden
Ow? Ik dacht altijd dat met gas je verbruik hoger lag? Of heb je een grotere gastank dan een benzinetank?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gastank hoef niet te worden vervwngen na 1 jaar ofzo. anders had ik al een probleem... tevens kan ik c.a. 500 km op 1 gastank. Meer dan dat ik op een tank benzine kan rijden
majoor. De SEAT was 5750 toen ik hem kocht. 7 jaar oud en had 118000 km op de teller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
Is een auto met aanschafwaarde rond de 5000 met gas een go or no-go?
Want het zo best wel eens rendabel kunnen zijn voor mij.
benzinetank is dacht ik 45 liter. Gastank bruto 62 liter. Netto c.a. 50 literquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht altijd dat met gas je verbruik hoger lag? Of heb je een grotere gastank dan een benzinetank?
Een Renault Megane met een 1.6 16v heeft net wat meer dan 100 pk, en doet het prima op LPG. Ik rij mn Megane break met gemiddeld 1:11.8, das best netjes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat eerste. Klopt, maar dat zijn vooral auto's die ik jist niet wil. (Cirtoen c3 en chevrolet matiz of kalos..) en ik wil wel ongeveer 100 pk hebben.
Dat tweede: hoe lang kost het om een temperatuur van een digitale thermometer aan een muur af te lezen? Dat deed ik namelijk. Voogens kost dat niet veel meer dan een seconde
Renault zijn leuke auto's maar ik wil niet voor elk defect lampje naar de garage. (En de oudere renault megane vind ik ook lelijk...)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Een Renault Megane met een 1.6 16v heeft net wat meer dan 100 pk, en doet het prima op LPG. Ik rij mn Megane break met gemiddeld 1:11.8, das best netjes!
En 1 seconde ergens anders naar kijken? Das met 50 km/h hooguit 14 meter. Zure foutjes! Hoop dat de schade een beetje meevalt
Klopt ook. Heeft met de energie in gas vs. benzine te maken. Ik geloof dat gas gemiddeld zo'n 10-15% meer verbruikt. Maar goed, tegen 70 cent per liter zal dat je een biet zijn lijkt mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht altijd dat met gas je verbruik hoger lag? Of heb je een grotere gastank dan een benzinetank?
die haalt hem er tenminste af, aanbieders zat die de auto al lang verkocht hebben maar hij nog gewoon op internet staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Buh had een knappe 206 gezien, wilde net contact opnemen is die van marktplaats af
Dat is ook wel wat achterhaald hoor...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Renault zijn leuke auto's maar ik wil niet voor elk defect lampje naar de garage. (En de oudere renault megane vind ik ook lelijk...)
De mini Cooper clubman is er helaas niet met LPG. Anders Wist ik het al wel.
Budget zal rond de 7-8000,- liggen(zoals het nu lijkt), Jonger als 2007 en max 150.000km.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat achterhaald hoor...
http://link.marktplaats.nl/721887683 Ik weet niet precies wat je budget is, maar zo'n coupe is best te pruimen!
Dat is zeer zeker achterhaald. Sterker nog, ik geloof dat de Meganes III best hoog in de betrouwbaarheidsstatistieken staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat achterhaald hoor...
Ze zijn wel betrouwbaar, maar zelf onderhoud doen is bijna onmogelijk gemaakt bij de nieuwe modellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker achterhaald. Sterker nog, ik geloof dat de Meganes III best hoog in de betrouwbaarheidsstatistieken staan.
Klopt, maar dat is sowieso een kwaaltje bij nieuwere auto's. Alle techniek wordt steeds strakker weggebouwd, waardoor je zelf nergens meer bij kan, eigenlijk is het idioot. De Audi A4 uit midden jaren '00 staat er ook om bekend dat de voorbumper eraf moet om een lampje te kunnen vervangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ze zijn wel betrouwbaar, maar zelf onderhoud doen is bijna onmogelijk gemaakt bij de nieuwe modellen.
Zelfs bij mijn laguna 2 is de ruimte voor het vervangen van een koplamp al te klein voor mijn handen. Een clio of magane heeft natuurlijk een nog compactere motor ruimte.
zelfee bij het laatste model Opel vectra...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is sowieso een kwaaltje bij nieuwere auto's. Alle techniek wordt steeds strakker weggebouwd, waardoor je zelf nergens meer bij kan, eigenlijk is het idioot. De Audi A4 uit midden jaren '00 staat er ook om bekend dat de voorbumper eraf moet om een lampje te kunnen vervangen.
Ik weet nog dat ik 35 cent betaalde voor een liter LPG... Nu betaal ik rond de 70cent per liter. Was mooi toen: voor nog geen 20 euro 600km kunnen rijden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Zojuist eens wat oude rekeningen bekeken van de periode dat in Luxemburg zat, ¤0,887 voor een liter diesel of ¤1,052 voor benzine, dat waren nog eens tijden.
Zorg dat je de onderhoudshistorie weet! De 207 is niet zo'n populaire auto geweest, mede door de vele technische mankementen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:56 schreef Goddelijker het volgende:
Ben nu een 207 op 't spoor, het is alleen even afwachten hoe het allemaal gaat lopen.
Ja, hij is altijd op tijd onderhouden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zorg dat je de onderhoudshistorie weet! De 207 is niet zo'n populaire auto geweest, mede door de vele technische mankementen.
Idem hier, kun je nagaan hoever we inmiddels heen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Vond het afgelopen zomer al een verademing om voor 1.36 te tanken in Luxemburg.
Ik vond de 1.65 hier vorige week al goedkoopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Idem hier, kun je nagaan hoever we inmiddels heen zijn.
Hij is van mijn oom en tante, die door omstandigheden (ziekte) weg moet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is ook wel opvallend weinig. Maar goed, dan moet je er dus wel een tijdje mee vooruit kunnen
Dan weet je in ieder geval hoe die ermee hebben gereden, dat scheelt al een heel stuk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij is van mijn oom en tante, die door omstandigheden (ziekte) weg moet.
Daar heb je de reden dat ik zo'n brik echt niet wil hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval hoe die ermee hebben gereden, dat scheelt al een heel stuk.
Sinds gisteren moet ik het doen met een Peugeot 107 als leenauto. (eigen auto staat bij de schadehersteller.. ) nieuwste versie, maar wat een prutding zeg.. in die 107 valt het net 20 minuten vol te houden op die zitting. (te hoog, te hard en te vlak. )Als ik de zonneklep naar beneden doe kan ik niet eens meer door de voorruit kijken. (nouja, ik zie een streepje van wellicht 20 cm asfalt vlak voor de auto.)
Wat Marco zegt: je weet hoe ie bereden is. Dat kan in dit geval een voor- en een nadeel zijn. Als ik zie hoe vaak die opaatjes nog stoepjes e.d. meepakken is uitlijnen in elk geval niet verkeerd voordat je ermee gaat rijden .quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij is van mijn oom en tante, die door omstandigheden (ziekte) weg moet.
Deze is niet van iemand >70 geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Daar heb je de reden dat ik zo'n brik echt niet wil hebben
[..]
Wat Marco zegt: je weet hoe ie bereden is. Dat kan in dit geval een voor- en een nadeel zijn. Als ik zie hoe vaak die opaatjes nog stoepjes e.d. meepakken is uitlijnen in elk geval niet verkeerd voordat je ermee gaat rijden .
Zit ie te laag? Dat kan toch haast niet? Of ben je "maar" 1 meter 50 ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 06:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een kussentje nodig in de 107
Kort bovenlichaamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit ie te laag? Dat kan toch haast niet? Of ben je "maar" 1 meter 50 ofzo?
Ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vond de C1/107/Aygo die ik keer als leenauto had, nog best 'pittig' rijden voor dat kleine motortje. Maar de stoelen missen wel steun, zeker als je de luxe franse stoelen of stevige duitse gewend bent.
Ik kan je nu al vertellen dat er een addertje onder zit en jij die auto never nooit voor ¤3.500 meekrijgtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:13 schreef Marco001 het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/golf/7910980/fotos
Net een mailtje achteraan gestuurd; zal wel geen reactie krijgen helaas, maar als dit allemaal klopt, en hij kan de onderhoudshistorie laten zien is het wel de moeite waard om hem even van dichtbij te bekijken..
(En dan snel de Seat op MP zetten, daar moet ik ook nog wel 2000-3000 voor kunnen krijgen.. )
die foto's zijn sowieso niet van de auto zelf... Zijn ergens in het zuiden van USA gemaakt zo te zien. En neehoor, jebverpest geen droom.. Verwacht zelf ook geen eens response te krijgen van de verkoper.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:26 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat er een addertje onder zit en jij die auto never nooit voor ¤3.500 meekrijgt
Excuses als ik nu je droom heb verpest
Edit: Daarbij heb ik ook nog nooit palmbomen bij een Volkswagendealer op het terrein zien staan..
Te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:13 schreef Marco001 het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/golf/7910980/fotos
Net een mailtje achteraan gestuurd; zal wel geen reactie krijgen helaas, maar als dit allemaal klopt, en hij kan de onderhoudshistorie laten zien is het wel de moeite waard om hem even van dichtbij te bekijken..
(En dan snel de Seat op MP zetten, daar moet ik ook nog wel 2000-3000 voor kunnen krijgen.. )
lijkt mij ook niet lekker zitten, zo dubbelgevouwen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef JDude het volgende:
Mensen die een stoel met verstelbare zitting in "standje glijbaan" zetten, dus met de zitting zowat hellend naar voren. Echt, waarom? Je wil toch wel enige steun hebben van dat ding?
Ooh, dat kan vanavond al wel zijn.. We hebben een paar weken geleden nog eentje gehad dus...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Tot de volgende aardbeving dan maar.
Wij nooit dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ooh, dat kan vanavond al wel zijn.. We hebben een paar weken geleden nog eentje gehad dus...
Ahja, jullie wonen op gasarme gronden.quote:
Klinkt goed. Waar ben je zoal geweest?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef JDude het volgende:
Zo, terug van een weekendje touren door België en Luxemburg. Mooi man.
Wen je wel aan met de tijd. Heb je nog wel rubber op je koppelingspedaal trouwens? Ik had ooit een auto waar dat eraf gescheurd wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Keukendrol het volgende:
Zijn er meer die wek eens met hun poot van de koppeling afglijden wanneer je schoenzool nat is? Ik vind dit echt irritant.
Ik heb net mijn rijbewijs
ja, maar wel glad rubber door slijtage zegmaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wen je wel aan met de tijd. Heb je nog wel rubber op je koppelingspedaal trouwens? Ik had ooit een auto waar dat eraf gescheurd was
Wellicht kan je dat vernieuwen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
ja, maar wel glad rubber door slijtage zegmaar.
Is een optie inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wellicht kan je dat vernieuwen?
Hoe moeilijk kun je het jezelf maken? . Ik had hem naar achteren gereden tot achter de Jeep, kun je gelijk linksom weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Een parkeerplaats verlaten kan best in 4 minuten.
Dat is een Audi S4 uit het jaar +/- 2000. Veel uitvoering hebben 2.7 liter V6 motor erin liggen. De kleur is blauw maar welke exacte benaming dit bij Audi is weet ik niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef rumiii het volgende:
In deze clip
zag ik een Audi A4 op
0:10 0:24 0:46
waarvan ik benieuwd ben naar de uitvoering en kleur.
Kan iemand mij wegwijs maken?
Blauw heeft de kortste bocht en mag dus eerst volgens mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef JDude het volgende:
Hier ben ik nou in korte tijd al twee keer tegenaan gelopen gereden .
[ afbeelding ]
Ik volg de blauwe lijn, een ander voertuig de rode. Allebei willen we uiteindelijk linksaf richting het westen en allebei hebben we haaientanden voor we het stuk weg met de voorsorteervakken opdraaien. Wie mag er nou eerst?
Ja, zo redeneer ik dus ook. Maar onlangs dus al twee keer meegemaakt dat rood er anders over dacht. Eentje kwam zelfs "verhaal halen" . Net op het moment dat het groen werd stond'ie bij m'n raam, dus ik reed vrolijk door en hij stond daar midden op de kruising met z'n deur nog open .quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Blauw heeft de kortste bocht en mag dus eerst volgens mij.
Bedankt man, blijkt inderdaad een S4 B5.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dat is een Audi S4 uit het jaar +/- 2000. Veel uitvoering hebben 2.7 liter V6 motor erin liggen. De kleur is blauw maar welke exacte benaming dit bij Audi is weet ik niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef JDude het volgende:
Hier ben ik nou in korte tijd al twee keer tegenaan gelopen gereden .
[ afbeelding ]
Ik volg de blauwe lijn, een ander voertuig de rode. Allebei willen we uiteindelijk linksaf richting het westen en allebei hebben we haaientanden voor we het stuk weg met de voorsorteervakken opdraaien. Wie mag er nou eerst?
Dat is het niet per se. In principe heeft degene die een bocht naar rechts maakt voorrang, en in praktijk is dat vaak de kortste bocht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Blauw heeft de kortste bocht en mag dus eerst volgens mij.
Was het je eigen auto? De truc in .de is om te wachten tot er drie maanden voorbij zijn. In drie maanden moet de bestuurder bekend zijn, anders mogen ze niet meer vervolgen. Keihard negeren dus .quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef Marco001 het volgende:
Je hebt in Luxemburg erg leuke wegen.. Kan. Je je idd. Prima vermaken..
Die Duitsers zijn ook snel zeg. Bekeuring gehad, (geflitst) volgens de brief moest ik binnen 2 weken na ontvangst betalen. Ik geloof dat ik die brief 3-4 weken geleden heb binnengekregen en wou hem morgen gaan betalen.(tegelijk met een aantak andere rekeningen.) Krijg ik gister al een brief van hun met een verdubbeling van de boete... Lekker is dat. morgen dus maar de originele boete betalen en over een week een brief sturen dat ik de boete reeds heb betaald maar pas net die verhoging binnen krijg... :p
heb al betaald...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
[..]
Dat is het niet per se. In principe heeft degene die een bocht naar rechts maakt voorrang, en in praktijk is dat vaak de kortste bocht.
[..]
Was het je eigen auto? De truc in .de is om te wachten tot er drie maanden voorbij zijn. In drie maanden moet de bestuurder bekend zijn, anders mogen ze niet meer vervolgen. Keihard negeren dus .
Op zich een leuke auto, maar ik ben iemand die telkens toch wel weer verliefd wordt op de nieuwste modellen. Toentertijd was het natuurlijk de ontzettend brute wagen, maar ik zie nu toch liever een S5 rondrijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
Bedankt man, blijkt inderdaad een S4 B5.
Wat vind jij van deze auto (en de kleur)?
Nogmaals bedankt.
Waar hebben ze je te pakken gehad?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef Marco001 het volgende:
Je hebt in Luxemburg erg leuke wegen.. Kan. Je je idd. Prima vermaken..
Die Duitsers zijn ook snel zeg. Bekeuring gehad, (geflitst) volgens de brief moest ik binnen 2 weken na ontvangst betalen. Ik geloof dat ik die brief 3-4 weken geleden heb binnengekregen en wou hem morgen gaan betalen.(tegelijk met een aantak andere rekeningen.) Krijg ik gister al een brief van hun met een verdubbeling van de boete... Lekker is dat. morgen dus maar de originele boete betalen en over een week een brief sturen dat ik de boete reeds heb betaald maar pas net die verhoging binnen krijg... :p
Fuldabruck, de BAB 44.. Je hebt daar een heel stuk bergaf, en onderaan is het 80 over een brug...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar hebben ze je te pakken gehad?
Dat stuk ken ik niet, op de A7 daar in de buurt staan wel een aantal vaste camera's, was dat op de A44 ook zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fuldabruck, de BAB 44.. Je hebt daar een heel stuk bergaf, en onderaan is het 80 over een brug...
daar wel...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat stuk ken ik niet, op de A7 daar in de buurt staan wel een aantal vaste camera's, was dat op de A44 ook zo?
In verhouding met NL wel ja. 20km/h te snel kun je daar altijd doen. Kost je 35 euro. Vanaf 21-25 kost je 80 euro, 26-30 is 100 euro. Daarboven wordt het duurder, vanaf 160 euro. In vergelijking met NL nog peanuts natuurlijk. Maar die tot 20km/h incasseren ze ook bijna niet, ivm kosten/baten. Ideaal Dit alles bibeko. Bubeko kost +20 zelfs maar 30 euroquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef DDriver het volgende:
Het scheelt dat de boetes in Duitsland meestal een lachertje zijn!
16 te hard is 30 euro. ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
met NL wel ja. 20km/h te snel kun je daar altijd doen. Kost je 35 euro. Vanaf 21-25 kost je 80 euro, 26-30 is 100 euro. Daarboven wordt het duurder, vanaf 160 euro. In vergelijking met NL nog peanuts natuurlijk. Maar die tot 20km/h incasseren ze ook bijna niet, ivm kosten/baten. Ideaal Dit alles bibeko. Bubeko kost +20 zelfs
Heb je nog steeds plannen om je Carisma te vervangen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:36 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die een goede accushop weet? Als ik zo rondkijk zit ik bijna overal op 95+ EUR. Gaat om een Carisma 1.6 uit 1998.
Zodra ik vast werk heb wel, dan mag er iets snellers voor terug komen. Maar nu moet ik het er nog mee doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb je nog steeds plannen om je Carisma te vervangen?
Voudt, da's meer; kleine auto vs. kuthok.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:44 schreef Goddelijker het volgende:
Hart vs verstand... 206 vs C1/107/Aygo...
Ja, maar voor hetzelfde geld koop je dus een 206 uit 2003 vs een C1 uit 2009.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voudt, da's meer; kleine auto vs. kuthok.
doe die 206 maar.
Nee, dat niet precies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
Mjah, de vraag is dus meer of je 6 of 7 liter per week wilt tanken als ik het goed begrijp
Ik snap hem wel hoor, maar toch..
eens, de 107 familie heeft echt waardeloze stoelen en is een heel stap achteruit t.o.v. een 206. Ik zou dan echt een 206 of soortgelijks nemen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou de 206 kopen. Zo'n C1 is gewoon een kuthok. Bovendien zijn het vaak auto's voor erbij waar ook zo min mogelijk onderhoud aan gepleegd wordt. En een aardige 206 kopen voor een klein prijsje is goed te doen. Beetje goed zoeken. En als je zo weinig km's rijdt heb je ook weinig kans en tijd om allerlei slijtage e.d. op te lopen.
Dit inderdaad. Het is ook echt een stap achteruit, van 206 naar 107.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zou de 206 kopen. Zo'n C1 is gewoon een kuthok. Bovendien zijn het vaak auto's voor erbij waar ook zo min mogelijk onderhoud aan gepleegd wordt. En een aardige 206 kopen voor een klein prijsje is goed te doen. Beetje goed zoeken. En als je zo weinig km's rijdt heb je ook weinig kans en tijd om allerlei slijtage e.d. op te lopen.
Blij dat er iemand een keer realistisch is. Ik lees veel te vaak verhalen van mensen die vinden dat je er met 1.90m nog prima in kan zitten, het comfort top is en zo'n auto ideaal is om 50k per jaar mee te rijden. Stelletje malloten zonder verstand, dus .quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een 107, ben erg blij met m'n gebakje, maar ik had wel wat meer kofferruimte en een betere motor gehad ding stijgt zowat op bij 120.
Wat doet zo'n Astra qua prijs tegenwoordig nog dan? Niets in te onderhandelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
eens, de 107 familie heeft echt waardeloze stoelen en is een heel stap achteruit t.o.v. een 206. Ik zou dan echt een 206 of soortgelijks nemen.
Vandaag zelf een supermooie Astra gezien trouwens, 2010, uitloopmodel en dus full options( tot aan leren bekleding toe) alleen was die net iets te duur. wel maar 30.000km op de teller.
Precies.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen in zo'n broodtrommel kunnen rijden. Ga dan of met de fiets, of koop een echte auto.
Astra was 13500,- 1.6 met 115pk.quote:Op zondag 3 november 2013 00:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Blij dat er iemand een keer realistisch is. Ik lees veel te vaak verhalen van mensen die vinden dat je er met 1.90m nog prima in kan zitten, het comfort top is en zo'n auto ideaal is om 50k per jaar mee te rijden. Stelletje malloten zonder verstand, dus .
[..]
Wat doet zo'n Astra qua prijs tegenwoordig nog dan? Niets in te onderhandelen?
Van de Peug-stoelen weet ik weinig, maar ik weet wel dat die kleine brikken voor geen meter zitten. Een keer een half uur meegereden in een Aygo en dat was al krap en kut.
Daar zal het dan aan liggen. Zitting zat vooral slecht voor mij omdat die te kort was.quote:Op zondag 3 november 2013 06:57 schreef CherryLips het volgende:
Binnen de bebouwde kom rijdt ie prima, en ik heb ook geen problemen met de stoel. Maar ik ben ook niet zo heel groot
Mwah, als ik een beetje rondkijk is het een heel normale prijs.quote:Op zondag 3 november 2013 14:58 schreef Hyman het volgende:
Zo'n astra hadden wij eerst ook, vond ik voor geen meter schakelen en dat elektrische gaspedaal was ook kut.
Volgens mij is 13.500 wel een beetje heel veel voor zo'n auto.
Dat laatste, Waarom niet? ook gedaan voor mijn huidige auto.quote:Op zondag 3 november 2013 15:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik vind 13,5k ook een hoop geld voor een Astra. Anderzijds kun je er wel jaren mee vooruit.
Misschien maar goed dat je het niet kon lenen, dat moet je nooit doen voor een auto hè
Ik ben er gewoon geen voorstander van. Het is al een goed dat fors in waarde daalt gedurende het bezit, plus je betaalt dan ook nog eens de aflossing. Je kunt dus ook niet sparen voor de vervanging. En als je het ding in de prak rijdt, ben je nog aan het afbetalen voor iets dat je niet meer hebt. Ik vind het ook een vreemde redenering: 'ik betaal af als ik geld kan missen'. In mijn optiek koop je pas iets als je het geld daarvoor kan missen, en niet andersom.quote:Op zondag 3 november 2013 15:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat laatste, Waarom niet? ook gedaan voor mijn huidige auto.
Goed, je bent dan wat langer bezig met betalen, maar geen rente(want ouders...) en afbetalen wanneer je geld kan missen.
Zo heb ik het met de Seat ook gedaan, heb ik 2500,- van mijn ouders geleend en dat in c.a. 1 jaar terug betaald.
En tja, het is dan wel een veel jongere auto met nog maar heel weinig km's i.t.t. de Ibiza die al tegen de 2ton aan loopt en dan waarschijnlijk een erg dure beurt moet. (Uitlaat resoneert ergens, niet in de auto te horen, nieuwe D-riem e.d.)
Akkoord.quote:Op zondag 3 november 2013 15:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon geen voorstander van. Het is al een goed dat fors in waarde daalt gedurende het bezit, plus je betaalt dan ook nog eens de aflossing. Je kunt dus ook niet sparen voor de vervanging. En als je het ding in de prak rijdt, ben je nog aan het afbetalen voor iets dat je niet meer hebt. Ik vind het ook een vreemde redenering: 'ik betaal af als ik geld kan missen'. In mijn optiek koop je pas iets als je het geld daarvoor kan missen, en niet andersom.
Het is wat mij betreft simpel. Lenen in je leven doe je voor twee dingen: studie of een huis. De rest van de tijd moet je -vind ik- de tering naar de nering zetten en dus kopen in het budget dat je wél kan betalen.
Zeker niet, maar ik wil, als ik wat nieuws koop, een auto van max 6 jaar oud, liefst op LPG, minder dan 100.000km gelopen(ik weet het..) en met minimaal radio met stuurbediening, Bluetooth(indien de OEM radio er nog inzit), Cruisecontrol en airco.quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef daNpy het volgende:
Inderdaad, wat is er nou zo speciaal aan die Astra, behalve de lage km stand en dat hij bijna 4 jaar oud is?
Voor 5k heb je zat auto's met dezelfde opties als die Astra die qua vaste lasten ook in dezelfde categorie vallen of zelfs goedkoper zijn.
Of je moet toevallig een Astra fanboy zijn ( )
Die vind ik dan weer niet zo mooi.quote:Op zondag 3 november 2013 18:46 schreef DDriver het volgende:
Voor dat geld kan je ook een hele mooie Fiat Punto Evo kopen (zelfs nog minder geld en kilometers)
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.quote:Op zondag 3 november 2013 21:58 schreef daNpy het volgende:
Minder mooi dan een Astra is ook te bediscussiëren
Tja, Zo valt er wel op elke auto wat aan te merken..quote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef daNpy het volgende:
Inderdaad, als je de ultieme Henk & Ingrid burgerlullen bak wil is een Astra de perfecte auto.
Daarom wil je geen BMW waarschijnlijkquote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, Zo valt er wel op elke auto wat aan te merken..
Klopt. Enige mooie BMW is de 1-serie coupe.quote:Op zondag 3 november 2013 22:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daarom wil je geen BMW waarschijnlijk
Maar jij had toch wel ooit een fatsoenlijke/snelle auto of vergis ik me met iemand anders?
Het zou ook niet mijn keuze zijn (vooral niet in dit zilvergrijs), maar ja, dat zeggen velen ook van mijn auto. Beetje verschil in smaak is alleen maar goedquote:Op zondag 3 november 2013 22:15 schreef daNpy het volgende:
Inderdaad, als je de ultieme Henk & Ingrid burgerlullen bak wil is een Astra de perfecte auto.
Gefeliciteerd!quote:
Heb het 1 keer gehad tijdens een evenement op het tt-circuit. Als de P maar een groot genoeg veld is...quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef DDriver het volgende:
Ik vind het sowieso bijzonder hoe mensen hun auto kwijt kunnen raken op een parkeerplaats, ze hebben 'm er toch ook zelf neergezet
Nja als het terrein groot is. En alsof je zo enorm bewust bezig bent met neerzetten en dan weglopen. Ik weet vaak ook alleen nog maar ongeveer waar het is.quote:Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef DDriver het volgende:
Ik vind het sowieso bijzonder hoe mensen hun auto kwijt kunnen raken op een parkeerplaats, ze hebben 'm er toch ook zelf neergezet
Nee, verre van . Ik rij een BMW . Zilvergrijs is saai en standaard inderdaad. Voordeel is wel dat je niet zo opvalt en da's best handig als je al een wat meer opvallende rijstijl hebt. Als je dan ook nog een knalgele auto rijdt ben je echt een copmagnet.quote:Op maandag 4 november 2013 10:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Piet, jij rijd een Touran toch? Dat is echt een gezinsbak inderdaad. Rijd wel goed.
Zilvergrijs zou mijn voorkeur sowieso niet zijn, Erg saai en standaard. Heb veel liever een felle kleur, valt ook makkelijker te vinden op de P.
quote:
Thanks, erg blij mee. Heerlijk basic scheurijzertje, ook dicht al erg leuk. Nou alleen nog wat beter weer zodat ik een reden heb om die winterkap eraf te halen. Weinig kans voorlopig...quote:
Ja, had nogal haast en moest in vijf minuten die foto's overzetten, kentekens painten (al is dat meer plichtmatig, wat een onzin eigenlijk) en uploaden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk karretje, wel falende paintskills gespot op foto nummer 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zou moeten kiezen zou ik sowieso de Clio nemen. Die anderen zijn me allemaal wat te vrouwelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef Goddelijker het volgende:
Peugeot 206 >2003
Renault Twingo >2006
Renault Clio >2005
Citroën C2 >2005/6
Hmm...
Ja zo'n uitlaat is cool ja! Maakt het wel af.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Kriegel het volgende:
Mja, als dat zilvergrijs op die van mij me uiteindelijk toch te saai wordt (en het was inderdaad niet m'n eerste keus) dan plasti-dip ik 'm wel een keer fel oranje ofzo. Gewoon omdat het kan.
[..]
[..]
Thanks, erg blij mee. Heerlijk basic scheurijzertje, ook dicht al erg leuk. Nou alleen nog wat beter weer zodat ik een reden heb om die winterkap eraf te halen. Weinig kans voorlopig...
En m'n oude wagen moet weg, maar eerst sowieso nog een nieuwe APK erop zien te krijgen aangezien die over een maand verloopt, da's onverkoopbaar. Oh, en even op zoek naar wat RVS, want uitgerekend deze week viel één van die verchroomde sierpijpjes van m'n dubbele eindstuk. Klem afgebroken, puur de leeftijd vermoed ik. Die andere zal dan binnenkort ook wel gaan, maar nu is het al helemaal geen gezicht met één kaal uitlaatje.
Ook visuele mod #1 voor de MX-5 trouwens, of wellicht spaar ik wel door voor een catback-systeem dat geheel roestvrijstaal is, toch wat echter. En een paar ringetjes om het degelijke / saaie Japanse interieur wat op te leuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet alleen nog niet precies hoe ik hier te werk moet gaan. Gewoon daar in de grille vastzetten met een beugel of zo? Sowieso hopen dat je geen kleurverschil krijgt op de plek waar die plaathouder nu zit, want dan wordt het een wat minder gratis verhaal.
De 206 of de Clio.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:42 schreef Goddelijker het volgende:
Peugeot 206 >2003
Renault Twingo >2006
Renault Clio >2005
Citroën C2 >2005/6
Hmm...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:08 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, ik bedoel, alsof je op die foto's kunt zien waar die wagen staat. Maar iedereen doet het, dus ik ook maar.Gaat (in mijn geval) meer om verzekering en het feit dat men dan kan weten wat er op/aan/in de auto zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Precies.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
Als ik uit die voorselectie zou moeten kiezen, zijn die iets minder koektrommel. Meer modelletje broodtrommel. Maar goed, ik snap ook wel dat het altijd een compromis is. Ik zou ook liever een E38 rijden, maar ja, de knaken hè.
Dus binnenkort de trotse eigenaar van een andere bak?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag gekeken, leuke auto.
Ziet er netjes uit, alleen 1 of 2 parkeerdelletjes (hou je niet tegen) en een keer licht een paaltje aan de voorkant geraakt (deukje in plastic).
Wel stuk meer terug gekregen voor mijn eigen auto vergeleken bij het andere bedrijf waar ik eerst keer voor een 206. Scheelt 250 euro.
Er is zeker een mogelijkheid ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus binnenkort de trotse eigenaar van een andere bak?
Over stugheid en dergelijke gesproken.. Heb nu een aantal keren met een nieuwe bus (van Augustus/10.000 km) gereden. Ding is best hakerig met schakelen, zou het nieuwigheid zijn of gewoon een producteigenschap?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er is zeker een mogelijkheid ja.
Wat een verschil in 'stugheid' met mijn auto en een auto van 6 jaar jonger en 80.000 km minder.
Merk/model? Frans zeker?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Over stugheid en dergelijke gesproken.. Heb nu een aantal keren met een nieuwe bus (van Augustus/10.000 km) gereden. Ding is best hakerig met schakelen, zou het nieuwigheid zijn of gewoon een producteigenschap?
Peugeot Boxer, inderdaad Frans .. Raad eens bij welk merk ik nu stage loopquote:
Peugeots/Franse auto's vind ik altijd beetje hakerig schakelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Peugeot Boxer, inderdaad Frans .. Raad eens bij welk merk ik nu stage loop
Zo'n C4 met dat stuur waar het hart niet van meedraait? Vind ik zo irritant he?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Peugeots/Franse auto's vind ik altijd beetje hakerig schakelen.
Het korte en strakke schakelen is meer iets wat de Duitsers onder de knie hebben.
Mijn schoonouders hebben een C4 Gran Picasso, dat lijkt wel een soeppan waarin je probeert te roeren met een soeplepel.
Peugeot?
Precies, zo een.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n C4 met dat stuur waar het hart niet van meedraait? Vind ik zo irritant he?
En ja
Bevalt super! Zit nu meer achter de schermen als magazijnmedewerker . Doe daarnaast ook nog wel eens invallen voor de routedienst en doe de spoedritjes. Lekker afwisselendquote:Op donderdag 7 november 2013 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies, zo een.
Bevalt het? Als wat loop je daar nu?
Dat is wel leuk ja! Hebben ze daar geen leuke inruil voor je?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bevalt super! Zit nu meer achter de schermen als magazijnmedewerker . Doe daarnaast ook nog wel eens invallen voor de routedienst en doe de spoedritjes. Lekker afwisselend
Niet in mijn budget. En misschien ga ik ook wel aan de 4x4 na mijn schooltijdquote:Op donderdag 7 november 2013 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is wel leuk ja! Hebben ze daar geen leuke inruil voor je?
Ik was laatst bij de Peug-dealer, die raadde me aan om mijn auto via Marktplaats of iets te verkopen, want hij zou er voor geven wat de handelaar er voor gaf (+- ¤ 1000,-). Zegt ie: Je raakt hem wel kwijt voor 1500,- en krijg je hier ook nog wat korting, dus je bent gek als je dat niet doet. En je moet gewoon selectief zijn met wie je belt/mailt, als de naam je niet aanstaat, zeg je gewoon dat je al een koper hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet in mijn budget. En misschien ga ik ook wel aan de 4x4 na mijn schooltijd
Per maand kan, doe ik al jaren. Je betaald volgens mij rond de eerste van de maand, het tarief vanaf de dag tot overschrijving tot een maand er op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kort vraagje dat jullie hier allemaal vast en zeker weten: Kun je wegenbelasting ook per maand betalen, of is het echt alleen per kwartaal of jaarlijks?
Oh, en als je een auto over laat schrijven, wanneer ga je dan betalen?
Klopt, ik betaal per kwartaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Per maand kan, doe ik al jaren. Je betaald volgens mij rond de eerste van de maand, het tarief vanaf de dag tot overschrijving tot een maand er op.
Carisma heeft een gebroken veer, kwam ik zonet bij de apk achter maandag wordt het gemaakt.
Kan per maand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kort vraagje dat jullie hier allemaal vast en zeker weten: Kun je wegenbelasting ook per maand betalen, of is het echt alleen per kwartaal of jaarlijks?
Oh, en als je een auto over laat schrijven, wanneer ga je dan betalen?
Een Charisma uit '98quote:
Of die van mij?quote:
Nee, van een vriend van me. Tenzij je nu zegt dat de jouwe stukken goedkoper gaat zijnquote:
Laatste dag van de maand .quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Per maand kan, doe ik al jaren. Je betaald volgens mij rond de eerste van de maand, het tarief vanaf de dag tot overschrijving tot een maand er op.
Carisma heeft een gebroken veer, kwam ik zonet bij de apk achter maandag wordt het gemaakt.
Dat valt goed mee ja. Zeker al wat schadevrije jaren opgebouwd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:19 schreef Marco001 het volgende:
Zat trouwens net te kijken wat een golf 5 gti kost in de verzekering. Valt ook best nog wel mee.
Ik zou allrisk 77,- per maand kwijt zijn. Maar een 10tje meer als mijn veel oudere Ibiza die maar de helft aan vermogen van die GTI heeft.
Is ook nog best een idee. Kost je je vakantiegeld, maar daarna hou je wel maandelijks meer over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Klopt, ik betaal per kwartaal.
Krijg alleen bijna elk kwartaal wel een brief van of ik niet per jaar wil betalen...
Aaj, das vervelend..
3 stuks.quote:Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat valt goed mee ja. Zeker al wat schadevrije jaren opgebouwd?
[..]
Is ook nog best een idee. Kost je je vakantiegeld, maar daarna hou je wel maandelijks meer over.
Met de verzekering doe ik dat wel: in december de jaarpremie betalen en niet meer over nadenken
Zo'n 1.5D die ook in een Peugeot 106 en Citroën Saxo ligt? Of het nieuwere type met de dci motoren?quote:Op zondag 10 november 2013 10:53 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Of die van mij?
Die van mij staat serieus te koop, wil overstappen naar een micra op diesel.
Nieuwere dci-blok.quote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo'n 1.5D die ook in een Peugeot 106 en Citroën Saxo ligt? Of het nieuwere type met de dci motoren?
Leuk! Veel plezier ermee!quote:Op zondag 10 november 2013 01:10 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn 206 zal komende zaterdag vervangen gaan worden, na 4 jaar en 7 maanden gaan we toch uit elkaar.
Zijn plaats zal ingenomen worden door een Renault Clio III.
Oud:
[ afbeelding ]
Nieuw:
[ afbeelding ]
Bij mij scheelde het dat de premie 'maar' 450 euro is.quote:Op zondag 10 november 2013 14:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
3 stuks.
En als je in 1 keer zoveel geld kan missen wil dat wel ja. 700,- kan ik niet in 1 keer missen. (hoewel, opzich wel, laat alleen zon deuk achter in de bankrekening.)
Lekker bezig!quote:Op maandag 11 november 2013 15:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Winterwielen er weer onder en de klepdekselpakking vervangen. Had ik nog liggen :p
Lekker veel tekst, hebben ze het er lekker moeilijk mee.quote:Gisteren viel er een brief van u bij mij op de deurmat.
Ik heb het vermoeden dat dit om een snelheidsbekeuring gaat.
Mijn Duits is echter niet dusdanig goed dat ik de brief zelf kan vertalen.
Tevens vermoed ik dat de foto’s gelden om aan te tonen dat ik, de eigenaar van de auto, de bestuurder ben geweest. Daar deze foto echter nogal onduidelijk is, kan ik niet zeggen of ik het was of iemand anders.
Sterker nog, De foto is zo onduidelijk dat ik niet eens kan zien of het nou de passagier of bestuurder is.
Zoals u misschien heeft gezien, rijd mijn auto op lpg en gezien de prijs hiervan, word die door meerdere familieleden, vrienden en kennissen gebruikt. Het zou dus best kunnen dat iemand anders mijn auto op die dag gebruikte en ermee naar Leer ofzo is geweest. Mijn 2e verzoek is dus dat u mij een duidelijkere foto toestuurt zodat ik kan zien wie de bestuurder van de auto was.
Met vriendelijke groet,
quote:Op maandag 11 november 2013 18:03 schreef Marco001 het volgende:
Tof!! zo'n oude station!
Zag laatst een oude 850 ofzo op van die minilites staan, staat best goed!.
helaas heb ik weer fanmail uit Duitsland, dus maar weer eens een leuk mailtje opgesteld:
[..]
Lekker veel tekst, hebben ze het er lekker moeilijk mee.
Alleen jammer dat het in leer was, waar ze waarschijnlijk wel Nederlands kunnen. (en jammer dat het 46 km/u te hard was, kwam net van een ongelimiteerd stuk in een 100-stuk en waarschijnlijk stond men vrijwel direct na het bord 100 te flitsen.
Haha, Ach, als je weet hoeveel ik rijd valt het best mee. Ik heb alleen de laatste tijd een beetje pech(Juli die van 30,- en nu dus deze. )quote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je leert het ook niet hè . Waarom blijf je reageren?!
Boete zal meevallen, 160 euro ofzo. Maar waarschijnlijk scoor je wel een Fahrverbot voor een maand en willen ze dat je je rijbewijs opstuurt (niet doen!!!).
quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, Ach, als je weet hoeveel ik rijd valt het best mee. Ik heb alleen de laatste tijd een beetje pech(Juli die van 30,- en nu dus deze. )
Tja, het hoort erbij. Ik zie het ook gewoon als een extra belasting. (en ik had eerst een motorstoring die sinds die dag niet meer aanwezig is..
Scheelt wel dat het in DE was, is het ietsje goedkoper.
Dat rijverbod kan je in laten gaan wanneer je maar wilt en zal ik dan dus in januari ofzo doen.
Hyman, je plaatje doet het trouwens niet hier.
Nooo moet je nu alweer afscheid nemen?quote:Op maandag 11 november 2013 17:47 schreef Hyman het volgende:
De S80 gaat er ook uit ivm vader die me niet meer wil sponsoren.
Joah ach, rijdt allemaal heel machtig en soepel enzo. Dat kost ie ook wel in verbruik.quote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nooo moet je nu alweer afscheid nemen?
Wat deed zijn verbruik? 1:8?quote:Op maandag 11 november 2013 18:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joah ach, rijdt allemaal heel machtig en soepel enzo. Dat kost ie ook wel in verbruik.
Ik heb alleen niet echt zoiets van wanneer ik erheen loop van: "Wat een geweldige auto heb ik".
Dat oude spul heeft meer charme en krijg je gewoon een awesome gevoel van.
Neuh, 1:10/11 gem. Op de snelweg was ie wel zuinig. Met optrekken alleen niet zo.quote:
Vind ik eigenlijk best meevallen.quote:Op maandag 11 november 2013 19:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neuh, 1:10/11 gem. Op de snelweg was ie wel zuinig. Met optrekken alleen niet zo.
Klopt, even een briefje sturen dus.quote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, Ach, als je weet hoeveel ik rijd valt het best mee. Ik heb alleen de laatste tijd een beetje pech(Juli die van 30,- en nu dus deze. )
Tja, het hoort erbij. Ik zie het ook gewoon als een extra belasting. (en ik had eerst een motorstoring die sinds die dag niet meer aanwezig is..
Scheelt wel dat het in DE was, is het ietsje goedkoper.
Dat rijverbod kan je in laten gaan wanneer je maar wilt en zal ik dan dus in januari ofzo doen.
Hyman, je plaatje doet het trouwens niet hier.
Precies. En ach, de vorige was 30,- die daarvoor 340,- (rechts geen voorrang verlenen, maarja was een zeer onoverzichtelijke kruising, 3 uur snachts en ik had al gezien dat de politieauto stopte en ik dacht dat hij mij voorrang wou verlenen. Was dus niet zo. )quote:Op maandag 11 november 2013 19:24 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt, even een briefje sturen dus.
Ik zie het ook als extra belasting die ik gelukkig al een paar jaar heb weten te ontduiken. En dat geldt nu dus ook: als ik er aan kan ontkomen, doe ik het zeker. Ook al kan het voor m'n gevoel wel uitsmeren over lange tijd/veel km's, dan nog
Dat was in juli, kreeg die boete eind augustus.. (Deutsche Post is blijkbaar niet zo snel meer.. huidige brief heeft er ook een week over gedaan.)quote:Op maandag 11 november 2013 19:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die was niet zo heel lang geleden toch?
Tis nait aans..quote:
Blijkt maar weer.quote:Op maandag 11 november 2013 19:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
Daarom moet je daar ook nooit met je ouders over ouwehoeren.
Ik klop af trouwens, laatste snelheidsboete is alweer 3 jaar geleden...
Hier net zo(dat laatste dan) rij altijd wel 10-20 km/u te hard, behalve als ik passagiers heb.quote:Op maandag 11 november 2013 20:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oh nee ik heb wel een paar aardige bonnen gehad. Maar volgens mij gaat het al drie jaar goed. Misschien ergens een jaar of twee terug nog een parkeerbon ofzo, maar dat weet ik niet eens zeker. En dat terwijl ik toch echt niet als een bejaarde rij
Hmm ja als je dat gevoel niet hebt zijn het de kosten ook niet echt waard dan denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 18:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Joah ach, rijdt allemaal heel machtig en soepel enzo. Dat kost ie ook wel in verbruik.
Ik heb alleen niet echt zoiets van wanneer ik erheen loop van: "Wat een geweldige auto heb ik".
Dat oude spul heeft meer charme en krijg je gewoon een awesome gevoel van.
Zou misschien wel mogen maar dit is gewoon thuis gedaanquote:Op maandag 11 november 2013 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Mag/kan je op je stageplek sleutelen?
Oef, da's best veel geld! Ik ben nog boete vrij (sinds het halen van m'n rijbewijs in 2004) en dat wil ik graag zo houden!quote:Op maandag 11 november 2013 19:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies. En ach, de vorige was 30,- die daarvoor 340,- (rechts geen voorrang verlenen, maarja was een zeer onoverzichtelijke kruising, 3 uur snachts en ik had al gezien dat de politieauto stopte en ik dacht dat hij mij voorrang wou verlenen. Was dus niet zo. )
Netjes! Dat heb ik maar iets van anderhalf of twee jaar volgehouden ofzo. Toen een keer op Koninginnedag op de foto gegaan twv 30 euroquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Oef, da's best veel geld! Ik ben nog boete vrij (sinds het halen van m'n rijbewijs in 2004) en dat wil ik graag zo houden!
Ik eenmaal in de nacht en 3 maal op een zondag, waarvan 2 in weekenden na elkaar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik had altijd geluk met trajectcontroles midden in de nacht
Wat zijn de kosten?quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
281 euro armer en één jaar APK rijker
Heb de bon even niet hier liggen maar kwam neer op +- 40 APK, 133 arbeid en ong. 75 voor een veer. Dan de btw erbij op. Bij arbeid zat het herstellen van de kabelboom bij de achterklep, want het mistachterlicht had er geen zin meer in.quote:
Ik ook afgelopen donderdag: ¤60.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
281 euro armer en één jaar APK rijker
Had zitten kijken, om alle roosters en strips in het zilver te kopen, ben je minimaal 50 euro kwijt excl. Verzendkosten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef JDude het volgende:
Oh, nooit geweten dat ik een duurdere versie had. Afgezien van de climate control ipv standaard airco dan misschien.
Best grappig spul, wil ik ook nog wel eens mee aan de slag. Kun je leuke shit mee maken, als je maar een beetje creatief bentquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef Goddelijker het volgende:
Vanavond dit maar bestellen:
http://www.ebay.nl/itm/111001441495
En dan Brushed Silver, om wat interieurdelen in de Clio te wrappen.
Deze zijn bij de duurdere versies zilver, in mijne zwart, zoals de rest van het dashboard.
En als het goed werkt, wat zwart bestellen voor de spiegels. Deze zijn nu niet meegespoten en dan kan ik ze mooi zwart wrappen zodat ze mooi meeglimmen met de auto.
Gewoon keer via eBay bestellen, als je het wilt. Vanuit NL kan ook, maar kost wel iets meer, maar wel sneller geleverd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Best grappig spul, wil ik ook nog wel eens mee aan de slag. Kun je leuke shit mee maken, als je maar een beetje creatief bent
Zoiets heb ik ook gedaan met de Seat, alleen heb ik de handvaten(aan de binnenkant van de deur, die waren erg lelijk geworden) niet eerst verwijderd. Opzich prima resultaat..quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gewoon keer via eBay bestellen, als je het wilt. Vanuit NL kan ook, maar kost wel iets meer, maar wel sneller geleverd.
Goedkoper dan spuiten iig!
Geeft wel mooi effect! Heel ander interieur dan met dat hout.
Als ik tijd heb zal ik die eens maken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Goddelijker het volgende:
De delen die ik wil doen kunnen losgemaakt worden, dus dat is natuurlijk handiger (en netter).
Foto van jouw resultaat?
Jammer wel dat het een Corsa blijft . Als ik iets een doorsnee auto vind...quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:25 schreef Marco001 het volgende:
Als zoiets trouwens nog even iets goedkoper word...
http://www.autowereld.nl/(...)6396085/details.html
En dan een versie met het touch navigatiesysteem, hoeft er ook niet zo'n lelijk parrot schermpje in.
Verzekering hiervan is net zo duur als die van mijn Ibiza.
Ach zie het maar als een investering in je eigen veiligheid. En ja, ik weet: Hij wordt in Nederland duur betaalt de vis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
281 euro armer en één jaar APK rijker
Zo kan ik het zien inderdaad. Ik zie het echter meer als een aanslag op het sparen voor de vervangerquote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ach zie het maar als een investering in je eigen veiligheid. En ja, ik weet: Hij wordt in Nederland duur betaalt de vis.
Naah, vanmorgen met mijn vaste garage gesproken over de aanschaf van een C30.. Mij iets te duur in onderhoud.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef Hyman het volgende:
Hoi hai hallo.
V&A / [TK] Volvo S80 2.9 2000 Geartronic, Full Options, kantel/schuifdak!
kopenkopenkopen!
Voor 1800 euro minder doe ik hetquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef Hyman het volgende:
Hoi hai hallo.
V&A / [TK] Volvo S80 2.9 2000 Geartronic, Full Options, kantel/schuifdak!
kopenkopenkopen!
Dan krijg je een halve.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:20 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Voor 1800 euro minder doe ik het
Goeie richtprijs wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef Hyman het volgende:
Hoi hai hallo.
V&A / [TK] Volvo S80 2.9 2000 Geartronic, Full Options, kantel/schuifdak!
kopenkopenkopen!
Die er de kont van een Opel Kadett aan last en de auto als nieuw verkoopt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En de andere helft kun je dan vast wel inruilen bij Liekendiek.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Die er de kont van een Opel Kadett aan last en de auto als nieuw verkoopt.
Haha, had de letters nog liggen en wilde er wat mee doen.quote:Op zondag 17 november 2013 23:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het wordt wel heel dramatisch zo hè
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2013 11:41 schreef monsterd. het volgende:
Hij heeft nette foto's gemaakt! Je bent dus al officieel in het bezit van je Clio?
2800 was de vraagprijs, maar dat is meer omdat er altijd debielen enorm onder bieden.quote:Op maandag 18 november 2013 14:16 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat was je vraagprijs?
Als het tricky wordt zou ik snel akkoord gaan. Dergelijke grote auto's met flinke motoren hebben tegenwoordig nul markt.
Die uitlaat kan ze weinig aan doen. Maar een beschadigde bumper en een wieldop...tsja, bij die leeftijd: pech hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:36 schreef monsterd. het volgende:
Dat is snel gegaan dan. Ik weet waar de "nieuwe" eigenares van mijn eerste auto woont. Rij er zo nu en dan wel eens langs. 1,5 jaar later heeft ze de bumper beschadigd, is de uitlaat weer lek gegaan en is ze ook nog een wieldop kwijt geraakt
Zeker.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:07 schreef Hyman het volgende:
Nice, die is snel verkocht. Vanochtend belde er nog een man die vroeg of het de T6 versie was, dat was het niet. Vroeg ie wat mn uiteindelijke prijs was, vond ie 2200 te hoog en dat ie het daarom niet meer wilde.
Zal met de 206 van mijn pa net zo zijn. Die rijd of in de omgeving van Hoorn rond, of ergens in Polen ofzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zeker.
Ze hadden hem zaterdag op internet gezet, maandag de fotos erbij. Toen had iemand uit Tiel gebeld en langsgekomen. Die was al tijd op zoek naar een 206, maar elke keer zag ie er niet uit van binnen. Mijne was als nieuw nog van binnen. Meneer meteen aanbetaald en dinsdag opgehaald.
Dus ik zie hem denk ik nooit meer rijden.
Dit gaat om de flitsactie in Leer, een plaats hier 45 minuten ofzo rijden vandaan, en c.a. 5 km verwijderd van de grensovergang.quote:Geachte meneer, mevrouw.
Ik ontving net een exacte kopie van de brief die ik op 15 november van u heb ontvangen.
Helaas is deze brief, ondanks mijn verzoek om een Nederlandstalige versie van de brief toe te sturen weer in het Duits.
Zoals ik al eerder heb aangegeven ben ik
A) Niet goed in Duits en weet ik dus niet precies wat er staat.
B) Vermoed ik dat het de bedoeling is dat ik iemand aangeef aan de hand van de geleverde foto. De foto is echter van dusmatig slechte kwaliteit dat ik niemand kan herkennen op de foto.
Na wat zoekwerk op Google heb ik begrepen dat het de bedoeling is dat ik het lijstje op de achterkant invul en naar u terugstuur. Klopt dat?
Dan bij deze mijn beste poging:
<naam>
<straat + huisnummer>
<rest v/h adres>(Ik neem aan dat postleithzal/wohnort hetzelfde is als postcode en woonplaats?
Geburtsdatum, is dat hetzelfde als geboortedatum? Zoja, dan is dat 20-07-1988.
Ik wil tevens nogmaals voor de duidelijkheid herhalen dat ik niet meer weet wie toendertijd de bestuurder was van de <kenteken>, laat staan dat ik de persoon op de foto kan herkennen.
Laat maar doen. De snorren komen echt niet bij je langs voor een lullige bon.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:27 schreef Marco001 het volgende:
Iets dat als ik niet vertel wie er achter het stuur zat ze de politie lieten bemiddelen..
Precies. Ik zit nu te twijfelen, mail nog een keer sturen zoals hierboven is gepost door mij, of de achterkant van het formulier negatief invullen(als in: ik weet niet wie er toen in de auto zat.) Dan mogen zij het verder uitzoeken.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:38 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Laat maar doen. De snorren komen echt niet bij je langs voor een lullige bon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |