abonnement Unibet Coolblue
pi_132555406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:40 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:

[..]

Vind je het niet jammer dat je tattoo's hebt die tig anderen ook hebben?
Sailor Jerry = King!

*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132556141
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:46 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit. Je zet toch iets omdat je het zelf mooi vindt.
Dat maakt niks uit, hoor. Er is niets mis met inspiratie halen uit bestaande tattoo's en vind het ook niet erg als er hier en daar iets overgenomen wordt van een tattoo (niet de gehele tattoo), maar het lijkt mij persoonlijk wel jammer om een tattoo te hebben die zo modegevoelig is en heel vaak letterlijk gekopieerd wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:00 schreef theKiD het volgende:

[..]

Sailor Jerry = King!

[ afbeelding ]
Ja, en nu :')?
pi_132556222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:24 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:

[..]

Ja, en nu :')?
Trek je conclusie zou ik zeggen :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132557215
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:24 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:

[..]

Dat maakt niks uit, hoor. Er is niets mis met inspiratie halen uit bestaande tattoo's en vind het ook niet erg als er hier en daar iets overgenomen wordt van een tattoo (niet de gehele tattoo), maar het lijkt mij persoonlijk wel jammer om een tattoo te hebben die zo modegevoelig is en heel vaak letterlijk gekopieerd wordt.
Ik snap wel wat je bedoelt. Je hebt altijd wel bepaalde trends bij tattoos. Zo heb je ook een tijdje dat met die sterren gehad, dat lijkt nu een beetje overgewaaid. Waar ik echt klaar mee ben zijn tribals, dat is helemaal kapot gekopieerd. Ook een beetje het geval met een Japanse sleeve met karpers, draken en bloemen daar loopt tegenwoordig ook iedereen mee rond. Maarja to each their own als mensen het maar mooi vinden :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_132568173
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:24 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:

[..]

Dat maakt niks uit, hoor. Er is niets mis met inspiratie halen uit bestaande tattoo's en vind het ook niet erg als er hier en daar iets overgenomen wordt van een tattoo (niet de gehele tattoo), maar het lijkt mij persoonlijk wel jammer om een tattoo te hebben die zo modegevoelig is en heel vaak letterlijk gekopieerd wordt.

[..]

Ja, en nu :')?
Ik heb dat ook hoor, ik vind die vogels namelijk ontzettend leuk, maar ben bang dat ik ze over een tijdje niet meer leuk vind. Ik heb het idee dat je dat bij meer persoonlijke tatoeages minder hebt.
Tap tap tap
pi_132593542
Hoi iedereen,

ben al een tijdje aan het volgen hier en heb zowat alle topics gelezen :D
Heb eergisteren m'n eerste tattoo laten zetten. Een boom op mijn bovenrug.
Het voelt wel heel branderig aan, dit is normaal zeker?

Verder ben ik er zeer tevreden mee! Zal blij zijn als het genezen is *O*
De drang voor een tweede tattoo is er ook al, verslavend is het dus wel :P
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:09:31 #207
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132593861
Als je hem eergisteren hebt laten zetten en het is nog branderig, dan gaat er iets niet goed hoor.
pi_132594115
Ach ja ik heb een zwaluw laten zetten..ook niet echt uniek maar ik vind het silhoutte gewoon super mooi en daar gaat het om.
pi_132596984


Deze krijg ik 5 november :-)
pi_132598709
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:20 schreef Sjieraf het volgende:
[ afbeelding ]

Deze krijg ik 5 november :-)
Wat staat daar? Ik kan het niet ontcijferen
pi_132598758
mi vida loca zo te zien.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:07:59 #212
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132599228
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 22:55 schreef Take2 het volgende:
mi vida loca zo te zien.
Volgens mij 'la', grote L en dan een A zonder streepje, als een omgedraaide V.
Ik vind hem wel wat hebben :)

Edit: of staat het er niet gewoon allebei?
pi_132600065
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:07 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Volgens mij 'la', grote L en dan een A zonder streepje, als een omgedraaide V.
Ik vind hem wel wat hebben :)

Edit: of staat het er niet gewoon allebei?
Ik kan er met geen enkele mogelijkheid La uithalen. Staat gewoon Mi.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:10:39 #214
19529 Fendy
True Spirit
pi_132601321
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:09 schreef GimmeGore het volgende:
Als je hem eergisteren hebt laten zetten en het is nog branderig, dan gaat er iets niet goed hoor.
Eens, ik ben dinsdagavond geweest, nu compleet verveld en zo zacht als een babyhuidje.maar, herstel duurt soms net wat langer, als het morgen nog niet droog en rustig is toch even naar de shop terug. Doe je minimaal drie keer per dag bepanthen erop?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_132601801
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:07 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Volgens mij 'la', grote L en dan een A zonder streepje, als een omgedraaide V.
Ik vind hem wel wat hebben :)

Edit: of staat het er niet gewoon allebei?
Ik zie wel hoe jij er een La inziet maar dan heb je een i over :P
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:34:02 #216
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132602067
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:26 schreef Take2 het volgende:

[..]

Ik zie wel hoe jij er een La inziet maar dan heb je een i over :P
Ja maar anders heb je een L over toch?

:@
pi_132602211
Ik heb vrijdagavond mijn eerste tattoo laten zetten en het viel me heel erg mee. :) Ik was heel erg zenuwachtig en bang voor de pijn, maar uiteindelijk was het voornamelijk irritant.
Ik heb dit teken:



tussen mijn schouderbladen laten zetten. Ben er heel blij mee en ik heb tot nu toe nergens last van gehad! Smeer hem 3 keer per dag goed in en ik heb geen last van branderigheid en jeuk, maar zoals ik het hoor komt de jeuk wat later?
pi_132604680
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:10 schreef Fendy het volgende:

[..]

Eens, ik ben dinsdagavond geweest, nu compleet verveld en zo zacht als een babyhuidje.maar, herstel duurt soms net wat langer, als het morgen nog niet droog en rustig is toch even naar de shop terug. Doe je minimaal drie keer per dag bepanthen erop?
Minstens 4 maal. Heb ook de instructies gekregen om er telkens opnieuw folie over te doen. Had ik nog nooit gehoord, hij zei dat dit korstvorming tegengaat..

Nog ff tegen aanzien en kijken hoe het maandag gaat.
pi_132608186
Ik ben op zoek naar een artiest die goed lijnen kan zetten. Ik wil namelijk 2 strakke lijnen/strepen rondom m'n arm en mijn vriendin wil juist weer een zelfintworpen bloem die uit soepele lijnen bestaat.
Liefst omgeving Rotterdam, maar vind 't ook geen probleem een flink stuk te rijden.
Had zelf aan Kristel gedacht, hoorde dat zij dit redelijk goed kon, maar hoor graag nog andere opties/adviezen :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:42:19 #220
19529 Fendy
True Spirit
pi_132609729
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 02:18 schreef Hollocene het volgende:

[..]

Minstens 4 maal. Heb ook de instructies gekregen om er telkens opnieuw folie over te doen. Had ik nog nooit gehoord, hij zei dat dit korstvorming tegengaat..

Nog ff tegen aanzien en kijken hoe het maandag gaat.
Ja, daar verschillen de meningen over. Ik kreeg juist de instructie om absoluut niet langer dan 20 uur met folie te lopen omdat de boel moet kunnen ademen en drogen. Dinsdag was ik om half 9 thuis na het zetten, 10 uur onder de douch gesprongen en alles schoongemaakt, daarna bepanthen gesmeerd en een uurtje open gelaten en opnieuw ingepakt voor de nacht. Volgende ochtend weer gedouched, alle smurrie (plasma, inkt) weggedouched, gesmeerd en in folie gedaan (omdat ik moest werken, anders had ik het onbedekt gelaten) en vanaf dat ik thuis was die middag niet meer ingepakt.

Korstjes zijn volgens mij juist helemaal niet erg en noodzakelijk voor het herstel, maar ik denk ook dat iedere artiest er een eigen mening op nahoudt.
In ieder geval, als je er nu nog folie ophebt zou ik er lekker mee stoppen, even lekker douchen, wassen met unicura antibacteriele zeep en daarna bepanthen erop en laten drogen, volgens mij gaat dat veel schelen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_132636292
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:42 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ja, daar verschillen de meningen over. Ik kreeg juist de instructie om absoluut niet langer dan 20 uur met folie te lopen omdat de boel moet kunnen ademen en drogen. Dinsdag was ik om half 9 thuis na het zetten, 10 uur onder de douch gesprongen en alles schoongemaakt, daarna bepanthen gesmeerd en een uurtje open gelaten en opnieuw ingepakt voor de nacht. Volgende ochtend weer gedouched, alle smurrie (plasma, inkt) weggedouched, gesmeerd en in folie gedaan (omdat ik moest werken, anders had ik het onbedekt gelaten) en vanaf dat ik thuis was die middag niet meer ingepakt.

Korstjes zijn volgens mij juist helemaal niet erg en noodzakelijk voor het herstel, maar ik denk ook dat iedere artiest er een eigen mening op nahoudt.
In ieder geval, als je er nu nog folie ophebt zou ik er lekker mee stoppen, even lekker douchen, wassen met unicura antibacteriele zeep en daarna bepanthen erop en laten drogen, volgens mij gaat dat veel schelen.
Voor vannacht toch nog de folie eroplaten, anders hang ik morgenvroeg aan mijn kussen geplakt.
Af en toe al wat jeuk, goed nieuws dus.

En ik moet me inhouden, of ik maak binnenkort al een afspraak voor een tweede >:)
Binnen paar weken eens een kijkje nemen op de Brusselse tattooconventie (ben zelf van België)
pi_132636491
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:42 schreef Fendy het volgende:

[..]

Ja, daar verschillen de meningen over. Ik kreeg juist de instructie om absoluut niet langer dan 20 uur met folie te lopen omdat de boel moet kunnen ademen en drogen. Dinsdag was ik om half 9 thuis na het zetten, 10 uur onder de douch gesprongen en alles schoongemaakt, daarna bepanthen gesmeerd en een uurtje open gelaten en opnieuw ingepakt voor de nacht. Volgende ochtend weer gedouched, alle smurrie (plasma, inkt) weggedouched, gesmeerd en in folie gedaan (omdat ik moest werken, anders had ik het onbedekt gelaten) en vanaf dat ik thuis was die middag niet meer ingepakt.

Korstjes zijn volgens mij juist helemaal niet erg en noodzakelijk voor het herstel, maar ik denk ook dat iedere artiest er een eigen mening op nahoudt.
In ieder geval, als je er nu nog folie ophebt zou ik er lekker mee stoppen, even lekker douchen, wassen met unicura antibacteriele zeep en daarna bepanthen erop en laten drogen, volgens mij gaat dat veel schelen.
Klopt. Korstjes zijn normaal gesproken iets wat je wilt vermijden bij wondgenezing maar bij tattoos heeft het ook een positief effect namelijk dat het de wond afsluit van de buitenwereld en de inkt niet zoveel er uit lekt. Met als resultaat een beter en mooier ingekapselde tattoo.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132637459
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 09:14 schreef Bliks het volgende:
Ik ben op zoek naar een artiest die goed lijnen kan zetten. Ik wil namelijk 2 strakke lijnen/strepen rondom m'n arm en mijn vriendin wil juist weer een zelfintworpen bloem die uit soepele lijnen bestaat.
Liefst omgeving Rotterdam, maar vind 't ook geen probleem een flink stuk te rijden.
Had zelf aan Kristel gedacht, hoorde dat zij dit redelijk goed kon, maar hoor graag nog andere opties/adviezen :)
kristel voor de bloem ja! Maar ze werkt niet meer bij inkstitution ;( Weet even de naam van die shop niet waar ze nu werkt, iets met blue?
pi_132642751
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

kristel voor de bloem ja! Maar ze werkt niet meer bij inkstitution ;( Weet even de naam van die shop niet waar ze nu werkt, iets met blue?
http://www.bluehawaiitattoo.nl/
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_132644384
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2013 22:05 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

kristel voor de bloem ja! Maar ze werkt niet meer bij inkstitution ;( Weet even de naam van die shop niet waar ze nu werkt, iets met blue?
Okay thanks, maar niet voor de strakke/rechte lijnen dus?

Zal eens contact opnemen met blue hawaii :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')